آیا به دنبال افزایش قد بدون عوارض هستید؟

آیا به دنبال افزایش قد بدون عوارض هستید؟

دوست دارید با داشتن قدی بلند جذابیت ظاهری دو چندانی پیدا کنید؟
آیا همیشه برای شما افزایش قد معضل بزرگی بوده است؟
راه های مختلفی را برای رفع این مشکل انجام داده اید اما به بن بست رسیده اید؟
بلد قد بودن همیشه برای خانم ها و آقایان دارای جذابیت است، هر انسانی از داشتن قد بلند لذت می برد و به آن افتخار می کند. امروزه کوتاه بودن قد معضلی بزرگ در تمامی جوامع برای افراد به حساب می آید و همان طور که مشاهده می کنید بیشتر تبلیغات تلویزیونی در کشورهای مختلف به روش های مختلف افزایش قد اختصاص یافته است و انواع و اقسام روش ها از جمله قرص افزایش قد، پاشنه مخفی مردانه، کفش های افزایش قد، پودر و آمپول های افزایش قد و بسیاری روش های دیگر را معرفی می کنند.
تصویر شماره ۱
افزایش قد در دوران بلوغ ممکن بوده و به بسیاری از عوامل از جمله ژنتیک افراد، آب و هوای محل زندگی، غذا و خوراک، ورزش هایی که در این دوران انجام می شود و چندین و چند عامل دیگر وابسته است. به نوجوانانی که مایل به افزایش قد خود هستند توصیه می شود ورزش های کششی و پرشی از جمله بسکتبال، شنا، دوچرخه سواری و… را فراموش نکنند.
اما برای شما عزیزانی که سن رشدتان پایان یافته و دیگر قد شما به صورت طبیعی بلند نخواهد شد ما پیشنهاد ویژه ای داریم، شما می توانید با لژ مخفی ، افزایشی حدود ۵ سانتی متر را تجربه نمایید. این ژل بلند کننده قد یا همان پاشنه ی ژله ای افزایش قد بدون هیچگونه عوارضی بوده و کاملا طبی می باشد.
تصویر شماره ۲
لژ مخفی کفش مردانه در واقع پد های سیلیکونی بسیار کارآمدی هستند که هیچ گونه عوارضی برای مصرف کننده به همراه ندارند این پدها مانند پاشنه ی مخفی ژله ای در داخل کفش جای می گیرند و قد شما را در حدود ۵ سانتی متر بلندتر نشان می دهند.
این محصول با کیفیت های بسیار مختلفی در بازار وجو دارد و قیمت های متفاوتی دارد اما شما می توانید با خرید پاشنه ی افزایش قد از سایت ما با اطمینان خاطر از کیفیت محصول مطمئن باشید و محصولی با کیفیت عالی را در منزل دریافت نمایید. کیفیت ارزانترین ژل افزایش قد باید به گونه ای باشد که خاصیت و فرم شکل خود را از دست ندهد و مدتی طولانی بتوانید از آن استفاده نمایید. در صورتی که ژل بلندی قد که خریداری نموده اید سریعا تغییر فرم و شکل داد قطعا محصولی بی کیفیت را به شما عرضه نموده اند.
تصویر شماره ۳
حالا دیگر نگران قد خود نباشید با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بالا در مهمانی ها و ملاقات های مهم تان شرکت نمایید و این پاشنه ی مخفی را در داخل کفش قرار دهید و بلند قدتر از همیشه به نظر بیایید. شما هم مطمئنا تاثیر قد در بالا بردن اعتماد به نفس را منکر نمی شوید افرادی که دارای قد بلند هستند معمولا از لحاظ روانشناسی اعتماد به نفس بالاتری نسبت به سایر افراد دارند و از دید بقیه افراد جامعه هم خاص و برازنده تر به نظر می آیند.

ژل افزایش قد ارزان دارای ۱۰ عدد پد سیلیکونی می باشد که برای هر کفش ۵ عدد مورد استفاده قرار می گیرد و در مجموع این پد ها دارای ضخامت ۵ سانتی متری هستند که به قد شما اضافه می شود، و شما می توانید بدون اذیت شدن پاشنه ی پاهایتان به راحتی با این محصول پیاده روی کرده و از افزایش قد خود لذت ببرید.

 

 

خرید ژل افزایش قد ارزان , ژل بلند قدی , ژل بلند شدن قد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *