از استفاده ی محصولات مختلف خسته شده اید؟

آیا شما هم برای افزایش دادن قد خود راه های مختلفی را انجام داده اید و به نتیجه نرسیده اید؟
همیشه تحت تاثیر راه های تبلیغاتی در شبکه های مختلف هستید؟
از استفاده ی محصولات مختلف خسته شده اید؟
به دنبال یک روش صد در صد تضمینی هستید؟
ما به شما یک پیشنهاد صد در صد تضمینی می دهید و توصیه می کنیم از تبلیغات فریبنده و بی اساس فاصله بگیرید، اگر این تبلیغات کارآیی و نتیجه ی لازم را داشتند در حال حاضر هیچ انسان کوتاه قدی در جهان وجود نداشت.

ما برای رسیدن شما به آرزوی افزایش قدتان ژل افزایش دهنده قد را پیشنهاد می کنیم، این محصول با نام های مختلف تجاری از جمله ژل سیلیکونی، پد سیلیکونی، پاشنه ی مردانه و… انواع نام های دیگر به فروش می رسد. همین جا این نکته را برای شما بازگو کنیم که پاشنه ی مردانه به اشتباه در نام این محصول رواج یافته است این محصول در یک قالب بوده و مورد استفاده هم برای خانم ها و هم برای آقایان می باشد و هیچ تفکیکی در این باره صورت نگرفته است.
تصویر شماره ۲
ژل افزایش قد اصل  یک کفی طبی می باشد که دارای ۵ لایه ی سیلیکونی روی آن می باشد در نمونه ی اصلی این محصول ۵ پد سیلیکونی وجود دارد اما در نمونه ی بدل ان تنها ۳ لایه قرار گرفته است، ضخامت هر لایه در حدود ۱ سانتی متر می باشد و در مجموع قد شما را ۵ سانتی متر افزایش می دهد. در هر بسته ی این محصول دو کفی به همراه ۱۰ لایه قرار دارد که برای استفاده در یک جفت کفش تعبیه گردیده است.
در نمونه ی تقلبی این محصول اندازه ۲ پد سیلیکونی با هم برابر و لایه ی سوم بزرگ تر از دو لایه دیگر است که باعث ایجاد فرد رفتگی در کف پا می شود و هنگام راه رفتن شما را اذیت می کند اما در نمونه ی اصلی طراحی آن به صورتی است که لایه های سیلیکونی به ترتیب کوچک شده و این باعث می شود مشکل فرو رفتگی در کف پا نیز حل گردد و شما به راحتی و با لذت با این محصول راه رفته و اذیت نشوید.
تصویر شماره ۳
حالا با خرید ژل سلیکونی افزایش قد اعتماد به نفس به شما برمی گردد و به راحتی در هر مجلس و مهمانی ای حضور پیدا می کنید بدون نگران بودن از کوتاهی قد خود، یکی از مزیت های این پاشنه ی مخفی ژله ای این است که کاملا مخفی در درون کفش قرار می گیرد و هیچکس متوجه استفاده ی شما از آن نمی شود.
برای خرید این پاشنه ی افزایش قد بهتر است از فروشگاه های معتبر سفارش دهید زیرا نمونه های تقلبی ژل افزایش قد سیلکونی به وفور در بازار وجود دارد یکی از نشاه های ظاهری که می توانید اصلی و تقلبی بودن این ژل بیتال را تشخیص دهید این است که ژل سیلیکونی افزایش قد در نمونه های اصلی با مواد مرغوب تولید گردیده و جنس آن نرم می باشد همچنین ظاهری شفاف دارد اما در نمونه ی تقلبی آن به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت در تولید ژل افزایش قد سیلیکونی این ژل کاملا سفت و خشک می باشد و رنگ ظاهری آن نیز کدر و تیره است.
تصویر شماره ۴
فرق محصول اصلی و تقلبی این است محصول تقلبی ماندگاری بالایی ندارد به زودی بعد از چند بار مصرف شکل و فرم خود را از دست می دهد اما پاشنه ی سیلیکونی اصلی را می توانید مدت های طولانی بدون تغییر در کیفیت آن استفاده نمایید.

ژل افزایش دهنده ی قد ,ژل افزایش قد ,خرید ژل افزایش قد ,ژل افزایش قد بیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *