اجرای سقف کاذب-طراحی سقف کاذب-سقف کاذب کناف-۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹

 اجرای سقف کاذب

 

DBLuxury با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین طراحی و اجرای سقف کاذب این آمادگی را دارد تا از برای پروژه های شما بهترین و منحصر به فرد ترین طرح های روز دنیار اطراحی و پیاده سازی نماید.اگر به دنبال یک طرح مدرن با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا هستید و ز طرفی سرعت انجام کار نیز برایتان بسیار مهم  می باشد پیشنهاد میکنیم برای یک بار هم که شده با تماس بگیرید و حتما به صورت حضوری از شرکت ما و آخرین دستاوردهایی که در این زمنیه داشته ایم بازدید به عمل آورید.شما می توانید با شماره تلفن  یا ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ تماس گرفته و اطلالعات لازم را دریافت نمایید.

برای طراحی سقف کاذب می توان از الگوهای مختلفی بهره برد.به نظر میرسد بهترین راه این باشد که ابتدا مکان مورد نظر شما توط کارشناسان حرذفه ای مورد بازدید قرا گیرد و سپس با بررسی همه جوانب بهترین طرح و الگو را برای آن مکان انتخاب و به کار برد.

اجرای سقف کاذب

در واقع اجرای سقف کاذب با کناف می تواند  نه تنها کمک به شکیل تر  شدن و زیباتر شدن مکان و شما شود بلکه در هزینه های جاری نیز می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از روش های قدیمی همچون گچ بری و رابیتش کاری باشد.سرعت و دقت در کار و همچنین در نهایت هزینه های کتر باعث شده تا این روزها همه برای اجرای سقف کاذب از کناف استفاده کنند.

با استفاده از خاصیتی که کناف در سقف کاذب دارد از ان می توان به عنوان یک عایق بسیار خوب جهت حرارت و صوت نیز استفاده کرد.با ساتفاده از این تکنولوژی باعث خواهیم شد که مصرف انرژی نیز کمتر شده و در ان صرفه جویی نیز به عمل آید.همچنین با کم شدن وزن ان در کل وقتی پای محاسبه به وسط آید خواهیم دید که فشار بسیار کمتری به فنداسیون و سقف  وارد خواهد شد و این یعنی میزان استحکام ساختمان بالاتر خواهد رفت. اگر زلزله ای رخ دهد به دلیل سبک بودن اگر حتی سقف کاذب کناف فرو بریزد باعث اسیب دیدن کسی نخواهد شد.

در کل مبحث اجرای سقف کاذب به صورت کلی دارای مزایی است که اگر آنرا با کناف اجرا نمایند از مزیت های بیشتری سود خواهد برد. شما زمانیکه برای ساختمان خود از سقف های کاذب استفاده می کنید اگر زمانی نیزا به دسترسی به تاسیات و لوله کشی ها داشتید این کار بسیار راحت تر از قبل انجام خواهد شد و به سرعت می توانید به انها دسترسی داشته باشید.جالب است بدانید سقف  کاذب کناف در مقابل آتش سوزی و شعله های مستقیم آتش نیز مقاوم بوده و از این حیث نیز دارای برتری می باشد.

اجرای سقف کاذب

سقف کاذبی که توسط کناف ایجاد می شوند یا به صورت یکپارچه و ثابت می باشند و یا به صورت مشبک.مدل های مشبک شکل دااری تایل های گچی با سازه های سپری شکل می باشند. وجود آویزهای قابل تنظیم باعث می گرد تا سقف کاذب کناف به سقف اصلی متصل گردد.فاصله میان سقف اصلی و سقف کاذب را می توان از عایق های صوتی استفاده نمود کما اینکه اگر از چیزی هم استفاده نشود به خاطر خاصیت خود کناف تا حدود بسیار زیادی مانع عبور صوت خواهد شد ولی اگر بتوان از یک عایق صوتی هم استفاده کرد در واقع باعث خواهیم شد تا این کار با کیفیت بسیار بالایی انجام شود.

اجرای سقف کاذب

همچنین ازط فاصلیه میان سقف اصلی و کاذب برای عبور تمامی تاسیسات می توان استفاده کرد و از این پس براحتی و بدون نیاز به کندن جایی هر زمان که نیاز بود می توانید به تمام زیرساخت های تاسیساتی نیز دسترسی داشته باشید.DBLuxury با دارا بودن تجربه تخصصی چند ساله در زمینه اجرای سقف کاذب می تواند به عنوان یک  طراح و مجری حرفه ای  در کنار شما باشد و در نهایت کاری تمام حرفه ای و با رعایت استانداردهای جهانی را به شما تحویل دهد.

 

اجرای سقف کاذب

 

 

 

 

 سقف کاذب کناف

 

DBLuxury به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی داخلی در زمینه های مختلف همچون مکان های مسکونی و تجاری و اداری  به صورت گسترده و با داراب دن کادری مجرب در حال فعالیت می باشد. در بخشی از طراحی بر اساس خواسته مشتری و یا نیاز پروژه ما از سقف کاذب کناف استفاده می کنیم.کناف این روزها در ایران از شهرت خوبی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد.از کناف به عنوان یک سیستم ساخت و ساز خشک در سراسر جهان یاد می شود.در واقع در یک تعریف کلی کناف به صفحاتی گفته می شود که از گچ و یا سیمان بوده و به صورت روکش دار می باشند و از یک سری مقاطع فولادی شکل که به صورت گالوانزه سبک می باشد تشکیل شده است.

سقف کاذب کناف

از مهمترین مزیت های استفاده از سقف کاذب کناف سبک بودن آن است.این سقف ها به دلیل وجود استانداردهای جهانی در تولیدشان می توانند جایگزین بسیار خوبی برای سقف های کاذب غیر استاندارد باشند.سقف هایی که معمولا با گچ یا رابیتس ساخته می شوند هیچ کدام از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و این می تواند بعد ها شما را دچار مشکل نماید.

زیر ساخت سقف های کنافی معمولا سازه های سبک فولادی می باشند که به شکل مقاطع U و L و C شکل بوده است و صفحات گچی در لایه هایی که وجود دارند توسط پیچ های مخصوص به انها متصل می شوند.معمولا درزهایی که در میان صفحات کنافی ایجاد می شود به راحتی توسط بتونه مخصوص گرفته خواهند شد.بعد از اینکه ملیه درزها گرفته شد و تبدیل به یک سطح صاف و یکدست شد حال براحتی قابلیت اجرای رنگ و یا دیگر پ.شش های مختلف را دارا می باشد.

با طراحی سقف کاذب و قرار گرفتنش در پشت ان فضایی خالی ایجاد می گردد که می تواند به عنوان یک عایق بسیار خوب برای صوت و حرارات باشد.همچنین با به کار بردن سقف کاذب کناف شما می توانید براحتی کلیه موارد مربوط به تاسیسات را از انجا عبور داده و از این پس دسترسی بسیار راحتی به انها داشته باشید.ما در DBLuxury انواع :

سقف های کاذب مشبک

سقف های کاذب دکوراتیو

سقف های کاذب عایق

سقف های کاذب یکپارچه

سقف کاذب کناف

و انواع سقف های کاذب کناف را با اخرین تکنولوژی روز و به صورت کاملا مدرن و حرفه برای شما پیاده سازی و اجرا خواهیم کرد.در این خصوص پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸  و  یا ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ تماس بگیرید.ما با در اختیار داشتن گروهی مجرب از کناف کاران حرفه ای می توانیم در کمترین زمان ممکن بزرگترین پروژه های درخواست شده را اجرایی و عملیاتی نمایم.

در یک بررسی کلی می توان مهمترین مزیت استفاده از سقف کاذب کناف نسب به سقف های سنتی را در چند مورد زیر خلاصه کرد:

۱-نصب سریع آسان

۲-دسترسی راحت و سریع به تاسیسات در هنگام لزوم

۳-هزینه کم تعمیرات و نگه داری

۴-سرعت بخشیدن در انجام پروزه در صورت اجرای سقف کاذب

۵-مقاوم و مستحکم در مقابل زلزله

۶-ضد حریق

۷-به عنوان یک عایق صوتی و حراراتی مناسب می توان از ان استفاده کرد.

تنها نکته ای که باید قبل از اینکه بخواهید سقف خود را به صورت کناف کاذب تبدیل کنید این است که حتما نسبت به نوع آب و هوایی که دارید به انتخاب کناف مورد نظرتان بپردازید.در این باره پیشنهاد می کنیم حتما با متخصصین شرکت تماس بگیرید.

در ضمن شما با استفاده از این تکنولوزی در حین کار نیز به نیروی کمتر کارگری احتیاج خواهید داشت و همین نیز بر کاهش هزینه های دستمزد کارگران بسیار موثر می باشد و برای شما نیز مقرون به صرفه تر خواهد بود.در نهایت می توان سرعت دقت کیفیت و انعطاف را از خصوصیات این نوع سقف ها دانست.

 

سقف کاذب کناف

 

 

طراحی سقف کاذب

 

قبل از اینکه در مورد طراحی سقف کاذب صحبت کنیم ابتدا به معرفی کناف می پردازیم چرا که در واقع سقف های کاذبی که قرار است در مورد انها صحبت کنیم قرار است با کناف ایجاد شوند.در واقع در یک تعریف ساده از کناف می توان همان پنل های گچی که در ابعاد مختلف ایجاد می شوند را کناف نامید. در حین ساخت کناف مخلوطی از گچ و هوا را در میان دو سطح مقوایی به کار خواهند برد تا دارای استحکام و در عین حال سبکی باشد.این پنل های گچی امروزه در چندین کارخانه مختلف در سطح کشور تولید می شود و می توانید نمونه های مختلف انرا جهت استفاده در مکان مورد نظرتان تهیه نمایید.

طراحی سقف کاذب

سبکی و استحکام بالا باعث شده تا در طراحی سقف کاذب به جای استفاده از روش های قدیمی همچون رابیتس کاری و یا گچ بری از این روش استفاده شود. همچنین در اتواع ساخت دکورها و انواع نور مخفی ها برای سالن های مختلف نز از کناف استفاده می شود.کناف به دلیل ظرافتی که دارد به راحتی می توان توسط آن به اجرای دکوراسیون های  بسیار ظریف  پرداخت و ا زاین رو نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین جهت ساخت آرک آشپزخانه و ایجاد انواع دیوارهای کاذب نیز این روزها از کناف استفاده می کنند.DBLuxury نیز با دارا بودن کادری مجرب در این زمنیه اماده ارائه خدماتی منحصر به فرد به شما عزیزان می باشد. ما با داشتن گروهیی مجرب در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و همچنین تعمیر و بازسازی انواع ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری می توانیم برای شما بهترین و مدرن ترین کارهای روز را طراحی و پیاده سازی کنیم.یکی از مهمترین قسمت هایی که در شرکت ما به صورت تخصصی بروی آن کار می شود بخش طراحی سقف کاذب می باشد.

طراحی سقف کاذب

علت تاکید ما برای استفاده از کناف در بخش های مختلف یک دکوراسیون داخلی و یا ایجاد یک سقف کاذب کناف این است که کناف از مقاومت بالایی در مقابل زلزله برخوردار بوده و علاوه بر مقاومت خوبی که دارد دارای وزن بسیار سبکی نیز می باشد.در واقع استفاده از کناف در یک ساختمان باعث می شود که فشار کمتری به سقف و فنداسیون ساختمان وارد شود.

همچنین کناف را می توان با سرعت بسیار بالایی و در زمانی کوتاه نصب و راه اندازی کرد.این محصول هم دارای نصب راحتی است و هم اینکه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود .شما بلافاصله بعد از اینکه کناف را نصب کردید می توانید شروع به رنگ آمیزی ان نمایید.همچنین از ان به عنوان یک عایق بسیار خوب حرارتی و صوتی نیز استفاده می کنند.شاید همین دلایل کافی باشد تا برای طراحی سقف کاذب از کناف استفاده شود.همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم به دلیل ظریف بودن کناف از ان می توان دکوراسیون های ریز و بسیار زیبایی خلق کرد و همین امر موجب شده تا بتوان با استفاده از این محصول و تجربه یک گروه  مجرب بتوان دست به خلق آثار بسیار زیبایی زد.

طراحی سقف کاذب

شما عزیزان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت طرح هایی با تنوع بیشتر می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸  و  یا ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. ما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از تصمیم نهایی در این مورد یک بار به دفتر شرکت مامراجعه نموده و از آخرین نمونه های کارهای انجام شده به صورت حضوری بازدید نمایید و خودتان میزان کیفیت و تخصص ما را از نزدیک ملاحضه نمایید.در اجرای سقف کاذب ما همیشه سعی کرده ایم با توجه به موقعیت مکانی که قرار است در ان این عملیات صورت پذیرد طرحی نو و منحصر به فرد ارائه دهیم.

این روزها به جای استفاده از روش های منسوخ شده قدیم همچون گچ بری دستی و یا رابیتس کاری که هم هزینه بالایی داشتند و هم سرعت در کار کم بود و مهم تر از همه دارای وزن سنگینی بودند و اصلا برای یک ساختمان استفاده از انها توصیه نمی گردد همه رو به سمت استفاده از کناف اورده اند. اما در این بین حتما دقت نمایید که برای اینکه بتوانید حداکثر استفاده از برتری های کناف را برای ساختمان خود ببرید نیازمند آن است که از یک شرکت مجربن و متخصص در زمینه طراحی سقف کاذب استفاده نمایید تا با تسلط کامل بر تمامی بخش ها بتواند انچه که می خواهید را برایتان طراحی و پیاده سازی نماید.

طراحی سقف کاذب

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط دیگر:

 

بازسازی ساختمان

طراحی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *