بالا تنه جلو را به صورت کامل به روش خانم عمرانی

بالا تنه جلو را به صورت کامل در فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی یاد بگیرید.

ابتدا خط الف- ب را به اندازه ۲/۱ باسن یا سینه + ۱۰ سانت رسم می‌کنیم. البته هر کدام بزرگ‌تر بود. سپس از خط الف- ب به اندازه قد جلوی بالا تنه پایین آمده خط کمر را رسم می‌کنیم خط الف- ب خط گردن می‌باشد. فاصله خط گردن تا خط کمر را نصف کرده خط سینه را رسم می‌کنیم- فاصله خط گردن و سینه را نصف کرده خط کارور را می‌کشیم از خط کمر ۲۰ سانت پایین آمده خط باسن بزرگ را رسم می‌کنیم ۲۰ سانت را نصف کرده خط باسن کوچک را رسم می‌کنیم برای گشادی یقه جلو از نقطه الف به اندازه ۶/۱ گردن+ ۵/۰ سانتیمتر داخل شده نقطه ح علامت می‌گذاریم و از نقطه ح برای گودی یقه جلو به اندازه ۶/۱ گردن + ۱ سانتیمتر بالا رفته نقطه د علامت می‌گذاریم خط ح- د را نصف کرده خطی افقی به طرف چپ حدود ۲۰ سانت رسم می‌کنیم سپس از نقطه د به شکل اریب به اندازه سرشانه به خط افقی وصل می‌کنیم. روی خط کارور به اندازه ۲/۱ کارور جلو علامت زده. سپس از سرشانه با خط کش به کارور وصل می‌کنیم. روی خط سینه به اندازه ۴/۱ دور سینه+ ۲ سانتیمتر علامت زده ۲ سانتیمتر دیگر به طرف بالا رفته به شکل هلال از کارور به ۲ سانت وصل می‌کنیم. روی خط باسن بزرگ ۴/۱ باسن+ ۲ سانتیمتر علامت زده سپس با خط کش از سینه به باسن خط پهلو را رسم می‌کنیم از خط پهلو روی خط کمر ۲ سانت داخل شده به شکل اریب به باسن و سینه وصل می‌کنیم.

خرید فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده در قالب ۲۴ dvd به صورت کامل همراه با دیسک های چاپ رنگی با کیفیت بالا+ گارانتی رایگان تعویض(در صورت خرابی) با قیمت ۸۵٫۰۰۰ هزار تومان

خرید dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی سری اول در قالب ۱۲ دیسک  با چاپ رنگی + گارانتی رایگان تعویض ( در صورت خرابی) با قیمت ۴۲٫۵۰۰ هزار تومان

خرید اموزش خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده سری دوم در قالب ۱۲ دیسک با چاپ رنگی + گارانتی رایگان تعویض ( در صورت خرابی) با قیمت ۴۲٫۵۰۰ هزار تومان

نحوه خرید کتاب خیاطی سیما عمرانی چگونه است ؟

مجموعه کتاب آموزش خیاطی ایشان که در همین زمینه به تازگی چاپ شده است دارای ۴ جلد می باشد که شامل عناوین زیر هستند :

جلد اول : آموزش خیاطی به روش سادریک

جلد دوم : اموزش خیاطی به روش سادریک که ادامه مباحث جلد اول است.

جلد سوم : آموزش مانتوهای فانتزی

جلد چهارم : آموزش لباس های کشی

برای خرید هر چهار جلد به صورت کامل با قیمت ۱۵۵٫۰۰۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید

پشت بالاتنه و رعایت تمام ترفندهای دوخت ان به صورت کامل در مجموعه کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی امده است.

از نقطه ب به اندازه اختلاف بالاتنه پشت و جلو بالا رفته نقطه س علامت می‌گذاریم از نقطه س به اندازه ۶/۱ گردن+ ۱ سانتیمتر برای گشادی یقه پشت و به طرف راست علامت زده ۲ سانتیمتر دیگر به طرف بالا رفته نقطه ش علامت می‌گذاریم روی خط کارور به اندازه ۲/۱ کارور پشت+ ۵/۰ سانتیمتر داخل شده نقطه (ر) علامت می‌گذاریم از نقطه ر به اندازه ۶/۱ گردن+ ۱ بالا رفته ۵/۱ سانتیمتر به طرف راست علامت زده از روی ۵/۱ سانتیمتر به اندازه نصف اختلاف بالاتنه‌ها به طرف بالا رفته نقطه (ز) علامت می‌گذاریم سپس خط سرشانه را از نقطه ش به نقطه (ز) وصل می‌کنیم و از نقطه ز با خط کش به نقطه ر وصل می‌کنیم روی خط سینه به اندازه ۴/۱ سینه منهای ۲ سانتیمتر علامت زده ۲ سانت دیگر به طرف بالا رفته به شکل هلال از نقطه ر به ۲ سانت حلقه پشت رسم می‌کنیم روی خط باسن به اندازه ۴/۱ دور باسن منهای ۲ سانت علامت زده و سپس با خط کش به خط سینه وصل می‌کنیم پس از خط پهلو روی خط کمر ۲ سانت داخل شده به شکل اریب در سینه و باسن وصل می‌کنیم.
پنس پشت بالاتنه- ابتدا خط سرشانه از نقطه ش- ز- نصف کرده نقطه ج را علامت می‌گذاریم. پس خط کمر را از ۲ سانتیمتر پشت تا ۲ سانت پهلو اندازه گرفته ۳/۱ آن را از سمت چپ داخل شده نقطه چ علامت می‌گذاریم سپس با خط کش از ج به چ وصل می‌کنیم پس ۲/۱ سرشانه اصلی را از نقطه ز داخل شده ۲/۱ سرشانه اصلی را از ش داخل شده طرفین نقطه ج هر چقدر سرشانه اضافه داشت پنس به طول ۷- ۹ سانت حداکثر تا کارور رسم می‌کنیم پنس پایین الگوی پشت مانند پنس دامن رسم می‌شود. بعد از خط سینه به ۳ سانت پنس بالاتنه ر وصل می کنیم به چ.

یادگیری نکات پنس جلوی بالاتنه در سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی

از خط کارور جلو به اندازه ۲/۱ فاصله سینه داخل شده از باسن بزرگ هم به همان مقدار داخل شده خطی عمود از کارور به باسن بزرگ وصل می‌کنیم. سپس از نقطه الف به شکل اریب به اندازه بلندی سینه داخل شده به طوری که خط عمود را قطع کند وصل پنس سینه به دست می‌آید حال از خط عمود روی خط کمر ۵/۱ سانت به راست و ۵/۱ به طرف چپ علامت و دو پنس را به تقاطع سینه به خط باسن بزرگ وصل می‌کنیم فاصله پنس تا اریب پهلو را در خط کمر نصف کرده و از همان محل ۱۰ سانت به بالا ۱۰ سانت به پایین آمده عمود رسم می‌کنیم ۱ سانت به راست و ۱ سانت به چپ علامت زده پنس کوچک را هم رسم می‌کنیم.

برای سراشنه جلو از نقطه (د) ۲/۱ سرشانه را داخل شده نقطه ص علامت می‌گذاریم از نقطه ص به اندازه ۲۰/۱ یعنی ۳/۵= ۲۰÷ ۱۰۶ دور سینه به طرف چپ علامت زده نقطه ض می‌نامیم سپس نقطه ص و ض را به تقاطع پنس سینه وصل می‌کنیم- پس خط کش را روی اریب سرشانه قرار می‌دهیم به اندازه ۲۰/۱ ۳/۵ سانت سینه- به سرشانه اضافه می‌کنیم پنس در قسمت کارور را اندازه گرفته هر چقدر که باشد به همان مقدار به کارور اضافه می‌کنیم (در جلوی حلقه) و حلقه دوم را رسم می‌کنیم.

 

اموزش خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده , خرید کتاب آموزش خیاطی , dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *