تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی

——————-

 

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سفر هستید تورهای لحظه آخری گزینه‌ای مناسب برای شما محسوب می‌گردد.معمولاً تورهای لحظه آخری با تخفیف‌های ویژه‌ای همراه هستند.

تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی

 

 

اگر شما نیز علاقه زیادی به مسافرت دارید و در سال چندین بار به سفرهای داخلی و خارجی می‌روید تورهای لحظه آخری می‌توانند در مدیریت هزینه‌های سفر شمارا یاری کنند. تورهای لحظه آخری هم به‌صورت تور لحظه آخری داخلی و هم تور لحظه آخری اروپا می‌باشند که کشورهای آسیایی نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

تصویر شماره ۱

تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی

باید بدانید که هم در ایران و هم در کشورهای پیشرفته تورهای لحظه آخری به جزئی جدایی‌ناپذیر از صنعت  گردشگری تبدیل گشته‌اند. تورهای لحظه آخری به این صورت می‌باشد که هر آژانس مسافرتی تعدادی بلیت و اتاق را برای مقصد مشخصی رزرو می‌نمایند و اگر این بلیت‌ها خریداری نشوند، آژانس مسافرتی موظف است که تمام هزینه‌های بلیت‌های رزرو شده و هزینه اتاق‌های هتل‌ها را خود پرداخت نماید. اما آژانس‌های مسافرتی ۲۴ ساعت قبل از شروع سفر تخفیف‌های ۱۰ تا ۵۰ درصدی را بر روی تورهای خود می‌گذارند تا تعداد باقی‌مانده از جایگاه‌های رزرو شده نیز به فروش برسند. این تورهای لحظه آخری ازلحاظ مالی برای مسافران بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد اما نکته اینجاست که زمان کمی برای آماده سفر شدن در اختیار مسافرها می‌باشد.

تصویر شماره ۲

تورهای لحظه آخری داخلی

امروزه بازار تورهای لحظه آخری داخلی نیز بسیار گرم شده است، از پرفروش‌ترین تورهای لحظه آخری داخلی، شهرهای مشهد، جزیره کیش و جزیره قشم بسیار پر مسافرتر هستند.

تور مشهد مقدس

مشهد یکی از شهرهای مذهبی توریستی ایران محسوب می‌گردد که به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) هرساله زائران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. قیمت تور مشهد با توجه به نوع زمینی و یا هوایی بودن آن تفاوت قیمت قابل‌توجه ای دارند،  اگر تورهای هوایی شهر مشهد مدنظر شما باشد معمولاً با توجه به تعداد روزها و نوع هتل از ۵۰۰ هزار تومان آغاز می‌گردد، که اگر به‌صورت تورهای لحظه آخری به مشهد سفر کنید معمولاً ۲۰-۳۰ درصد تخفیف در این قیمت‌ها وجود دارد.

تصویر شماره ۳

تور جزیره قشم

جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران محسوب می‌شود که در خلیج نیلگون فارس قرارگرفته است، از مکان‌های دیدنی این جزیره زیبا می‌توان دره ستارگان، ژئوپارک قشم، جنگل‌های حرا، تنگه چاه کوه، دره تندیس‌ها، روستا و سد گوران و جزایر ناز و هنگام را نام برد. قیمت تور قشم با توجه به تعداد روزها معمولاً از ۲ شب و قیمت ۵۵۰ هزار تومان آغاز می‌گردد و هرچه تعداد روزها و ستاره‌های هتل محل اقامت بیشتر باشد بر این قیمت افزوده می‌شود، اما اگر می‌خواهید باقیمت کمتری به این جزیره زیبا سفر کنید از تورهای لحظه آخری غافل نشوید.

تصویر شماره ۴

تور جزیره کیش

جزیره زیبای کیش یکی از پر مسافرترین مکان‌های دیدنی ایران می‌باشد و حتی در بین توریست‌های خارجی‌ای که به ایران می‌آیند نیز بسیار پرمخاطب می‌باشد. جزیره کیش دارای مکان‌های دیدنی بسیار زیاد و همچنین تفریحات متنوع برای بازدیدکنندگان خود می‌باشد. قیمت تورهای این جزیره زیبا معمولاً از پایه ۴۵۰ هزار تومان شروع می‌شود، اما تور ارزان کیش را می‌توان در بین تورهای لحظه آخری به‌وفور مشاهده کرد.

تصویر شماره ۵

تورهای لحظه آخری خارجی

تورهای خارجی این روزها بازار بسیار گرمی را در بین تورهای مسافرتی دارا می‌باشند، این تورهای خارجی کشورهای زیادی را شامل می‌شوند که با توجه به فصل‌های مختلف سال می‌توانید کشور مناسب سفر خود را انتخاب نمایید، به‌عنوان‌مثال در فصل‌های سرد سال مسافران کشور امارات و شهر دبی افزایش می‌یابند زیرا به دلیل آب‌وهوای شرجی کشور امارات، فصل‌های گرم آنجا به‌سختی قابل‌تحمل می‌باشد، درنتیجه در این فصل‌ها  قیمت تورهای این کشور کاهش می‌یابد.

تصویر شماره ۶

تور تفریحی کشور ارمنستان

ارمنستان ازجمله کشورهای هم‌مرز با ایران می‌باشد که می‌توان بدون ویزا به آن سفر کرد تورهای این کشور هم به‌صورت زمینی و هم به‌صورت هوایی می‌باشد. ازجمله مکان‌های گردشگری ارمنستان می‌توان دریاچه سوان، کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس، گاسگاد معروف به هزار پله، ساختمان اپرا، مجتمع فرهنگی ورزشی هامالیر، دره گل‌ها و بسیاری مناطق دیگر را نام برد. برای اطلاع از قیمت‌های تور لحظه آخری ارمنستان می‌توانید به‌صورت روزانه به سایت ما مراجعه نمایید.

تصویر شماره ۷

تورهای لحظه آخری ترکیه

ترکیه یکی دیگر از کشورهای هم‌مرز ایران می‌باشد که می‌توان به‌صورت زمینی و هوایی به شهرهای آن سفر کرد. کشور ترکیه شهرهای توریستی بسیاری دارد اما مسافران ایرانی معمولاً به شهرهای آنتالیا، وان، کوش آداسی و استانبول مسافرت می‌کنند. قیمت تور استانبول معمولاً از پایه ۷۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و این شهر یکی از پر رفت‌وآمد ترین شهرهای توریستی ترکیه می‌باشد.

قیمت تورهای شهر آنتالیا معمولاً بسیار بالاتر از دیگر شهرهای ترکیه است، آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و گران‌قیمت ترکیه می‌باشد، اگر به دنبال یک تور ارزان آنتالیا هستید، از فروش تورهای لحظه آخری که گاهی تا ۵۰ درصد تخفیف می‌خورند غافل نشوید.

کوش آداسی یک شهر ساحلی بسیار زیبا و دارای مکان‌های تفریحی به‌خصوص تفریحات آبی هیجان‌انگیز می‌باشد، در این شهر کشتی‌های تفریحی، پارک‌های آبی و بسیاری مناطق تفریحی جذاب دیگر وجود دارد. اگر قصد شما از سفر به ترکیه تفریح می‌باشد نه خرید، حتماً کوش آداسی گزینه‌ای مناسب برای شما محسوب می‌گردد. تور ارزان کوش آداسی را می‌توانید به‌صورت روزانه در سایت ما مشاهده نمایید.

تصویر شماره ۸

تور کشور آذربایجان

اکثر گردشگرانی که به کشور آذربایجان سفر می‌کنند قصد بازدید از شهر زیبای باکو را دارند، این شهر در عین ساختار مدرن خود دارای مکان‌های تاریخی بسیار زیادی می‌باشد. مکان‌هایی مانند بلوار ساحلی باکو، قصر شیروان شاه، برج‌های شعله، برج دختر و بسیاری جاهای دیگر در شهر باکو مورد بازدید و استقبال گردشگران این کشور می‌باشند. برای پیدا کردن یک تور باکیفیت و قیمت مناسب بهتر است از طریق آژانس‌های مجری مستقیم تور آذربایجان بلیت و هتل خود را رزرو نمایید.

تصویر شماره ۹

تورهای گردشگری کشور تایلند

معمولاً مقصد توریست‌ها برای سفر به کشور تایلند سه شهر توریستی با نام‌های پاتایا، بانکوک و پوکت می‌باشد که آژانس‌های مسافرتی تور کشور تایلند را به‌صورت ترکیبی از مجموع این سه شهر در نظر می‌گیرند تا مسافران بتوانند از هر سه شهر توریستی مهم تایلند دیدن نمایند، تورهای کشور تایلند معمولاً از حدود ۲ الی ۳ میلیون تومان آغاز می‌گردد، برای خرید تور ارزان تایلند بهتر است به قسمت تورهای لحظه آخری آژانس‌های مسافرتی مراجعه نمایید اما معمولاً در میان این تورها بیشتر از همه تور لحظه آخری پاتایا به چشم می‌خورد.

تصویر شماره ۱۰

تور کشور امارات

قطعاً تنها شهری که در کشور امارات بسیار توریست پذیر می‌باشد، شهر دبی است. دبی یکی از شهرهای مدرن و ساحلی کشور امارات است که در آن به‌ندرت بافت‌های تاریخی دیده می‌شود، اما به دلیل مکان‌های تفریحی و مراکز خریدی که در خود دارد بسیار موردتوجه توریست‌ها اعم از ایرانی یا خارجی می‌باشد. یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات این شهر که معمولاً در مناطق بیابانی و گرم دیده می‌شود سافاری می‌باشد. برای رفتن به کشور امارات حتماً باید ویزا تهیه گردد. در اینجا می‌توانید تور لحظه آخری دبی را در قسمت تورهای لحظه آخری مشاهده نموده و آن را رزرو نمایید و اوقات خوشی را در این شهر زیبا سپری کنید.

تصویر شماره ۱۱

تور کشور گرجستان

کشور گرجستان با شهر توریستی تفلیس نیز یکی از جاذبه‌های توریستی جهان و موردعلاقه‌ ایرانیان می‌باشد، این کشور با جمهوری آذربایجان و ارمنستان هم‌مرز می‌باشد و یکی از تورهایی است که قیمت بسیار مناسبی را برای مسافران دارد. تور ارزان گرجستان معمولاً قابل‌دسترسی برای همه مسافران می‌باشد زیرا تورهای این کشور به نسبت ترکیه و دبی دارای مسافران کمتری می‌باشد اما به دلیل آب‌وهوای کوهستانی خود در تمام فصول صد در صد مکانی مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی می‌باشد.

تصویر شماره ۱۲

تورهای گردشگری کشور چین

کشور چین یکی از جاذبه‌های گردشگری جهان می‌باشد که به سبب تاریخ قدیمی و آداب‌ورسوم‌های خاص خود بسیار موردتوجه توریست‌ها قرار می‌گیرد، تور کشور چین جزء گران‌قیمت ترین تورهای حال حاضر ایران می‌باشد، این کشور به دلیل قدمت بالایی که دارد مکان‌های گردشگری بسیار زیادی ازجمله دیوار معروف چین،  شهر ممنوعه، معبد آسمانی، قصر تابستانی و … را دارا می‌باشد. اکثر این مکان‌های تاریخی یا در شهر شانگهای و یا شهر پکن واقع‌شده‌اند. اگر قصد خرید تور لحظه آخری چین را دارید حتماً به تورهای لحظه آخری ما سر بزنید.

تصویر شماره ۱۳

 تورهای لحظه آخری اروپایی

اگر علاقه‌مندید به مسافرت‌ به‌خصوص سفر به کشورهای اروپایی از تورهای لحظه آخری استفاده کنید در اینجا با توجه به علایق شما تورهای لحظه آخری متفاوتی ارائه می‌گردد. اگر علاقه‌مندید از کشورهای اروپایی که مکان‌های تاریخی جذابی دارند دیدن فرمایید ما به شما تور لحظه آخری اسپانیا، تور لحظه آخری ایتالیا و تور لحظه آخری فرانسه را پیشنهاد می‌کنیم، این کشورها علاوه بر ساختار مدرن و امروزی خود دارای مکان‌هایی با تاریخ و قدمت کهن می‌باشند به‌عنوان‌مثال شهر رم در ایتالیا یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌گردد و قطعاً مکان های تاریخی فراوانی دارد.

تصویر شماره ۱۴

اما اگر علاقه‌مندید به کشوری با سواحل زیبا و جزیره‌های متعدد سفر کنید تور لحظه آخری قبرس گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌گردد، قبرس دارای آب‌وهوای معتدل می‌باشد که خود می‌تواند برای این کشور یک جاذبه توریستی شمرده شود همچنین سواحل زیبا و متعدد این کشور بسیار موردتوجه توریست‌ها می‌باشد، تورهای لحظه آخری برای سفرهای متعدد گزینه مقرون به‌صرفه‌ای می‌باشد.

تصویر شماره ۱۵

در بین کشورهای اروپایی کشور بلغارستان و شهر وارنا نیز یک جاذبه توریستی محسوب می‌گردند، اگرچه به نسبت دیگر کشورها توریست‌های کمتری را دارا می‌باشد اما مکان‌های بسیار جذابی ازجمله سواحل دریای سیاه، هفت دریاچه، قلعه بلوگرادچیک، صومعه ریلا دارد که نمی‌توان از دیدن آن‌ها غافل شد. قیمت تورهای کشور بلغارستان از دیگر کشورهای اروپایی ارزان‌تر می‌باشد و همیشه می‌توان تور ارزان بلغارستان را در لیست تورهای آژانس‌های مسافرتی و یا در لیست تورهای لحظه آخری پیدا کرد.

تصویر شماره ۱۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *