دکوراسیون داخلی مغازه|دکوراسیون داخلی|۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹

اگر دوست دارید تا در بازار حرفی برای گفتن داشته باشید باید بتوانید خود را متفاوت تر و منحصر به فرد تر نسبت به سایر رقیبان و همکاران خود به مشتریان و بازدیدکنندگان از مغازه خود نشان دهید. یکی از روش هایی که می توان به این حس منحصر بودن دست یافت این است که به صورت حرفه ای و تخصصی تغییراتی را در دکوراسیون داخلی مغازه خود ایجاد نمایید.این متدی است که امروزه در کشورهای پیشرفته بسیار به آن توجه می شود و تمام تمرکز طراحان و دکوراتورها در این است که چگونه برای محیط مغازه و یا ویترین شما طرحی منحصر به فرد و مرتبط با کار شما خلق نمایند.

با چیدن خلاق و استفاده از عناصر طراحی سبک فضاهای کوچک را می توان به محیط هایی بزرگ تبدیل نمود و از همین تکنیک می توان در بسیاری از مغازه ها استفاده کرد و به ان نما و رخی منحصر به فرد بخشید.در زیر به چند نکته مهم در این رابطه اشاره می کنیم که می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد:

۱- سعی کنید در رنگ بنید که برای دکوراسیون داخلی مغازه خود استفاده می کنید تا جای ممکن از رنگ های روشن استفاده نمایید.پس زمینه ها را کم نقش و نگار و ساده بگیرید .رنگ سفید یا دیوارهای آینه کاری شده مرزهای محیط را دورتر می رانند و اطاق را وسیع تر نشان می دهند.

۲-ابعاد مبلمانی که قرار است احتمالا در مغازه خود به کار ببرید را تا حد ممکن کم کنید تا فضای کمتری را اشغال کرده و محیط شما را کوچک نکنند.

۳-سعی کنید برای بخش های مختلف مغازه خود از طرح های عمودی استفاده کنید.با استفاده از این روش شما می توانید فضای بیشتری از کف  محیط مغازه را آزاد نمایید.

در واقع می توان اینگونه نیز عنوان کرد که پل میان شما و مشتریان شاید همین ویترین مغازه تان باشد و اگر به خوبی طراحی و دکور شود می تواند در نهایت بساری از عابرین و مشتریان را به سمت مغازه شما جذب نموده و احتمالا همین باعث افزایش فروش کالا و یا خدمات شما هم خواهد شد.دیگر مانند گذشته نمی توان به سادگی از کنار مسائلی همچون دکوراسیون داخلی مغازهگذشت. هم اکنون اگر می خواهید جایگاهی در بازار داشته باشید مجبور هستید حرفی جدید برای گفتن نیز ارائه دهید.این روزها برای داشتن یک فروش موفق و برای اینکه نسبت به رقیبان خود عقب نمانید باید به تمام جزییات کارتان توجه لازم را داشته باشید.یکی از مهمترین قسمت هایی که حتما باید به ان نگاهی ویزه داشت بی شک دکوراسیون داخلی مغازه شما است. در واقع می توان اینگونه شرح داد که دکوراسیون مغازه شما می تواند عامل مهمی در جهت خرید و یا عدم خرید یک مشتری باشد.لذا با توجه به اهمیت این موضوع باید سعی شود تا با آخرین استانداردهای روز دنیا و با توجه به نوع کسب و کاری که شما در حال انجام آن هستید و همچنین نوع مشتریانی که دارید و طبقه اجتماعی انها و همچنین مکانی که فروشگاه و یا مغازه شما در ان قرار گرفته است یک دکوراسیون متناسب ایجاد نمود.
ما در گروه لاکچری با دارا بودن چندین سال تجربه موفق در زمینه دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات فوق برای شما علاقه مندان می باشیم.می توانید همین الان با تماس بگرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و یا به صورت حضوری به شرکت مراجعه نموده و از آخرین نمونه کارهای ما که در زمینه دکوراسیون مغازه انجام داده ایم بازدید به عمل آورید. متاسفانه برخی از سایت ها نمونه کارها و عکس هایی را درون سایت خود قرار داده اند که اولا اکثرشان جز نمونه های خارجی بوده و آندسته از کارهای داخلی نیز کار خودشان نمی باشد.ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که اگر به صورت حضوری به مکان شرکت ما تشریف بیاورید می توانیم ده ها نمونه کار بسیار شیک و مدرن و موفق را به شما نشان دهیم و حتی خودتان می توانید به آن مکان ها مراجعه کرده و استعلام نمایید.

البته چیزی که مشهود است این است که شما بر اساس میزان بودجه ای که برای ایجاد دکوراسیون خود در نظر گرفته اید می توانید انتظار تغییرات را داشته باشید . به نظر میرسد باید نگرش خود را نسبت به این موضوع عوض کنید که پول خرج کردن برایدکوراسیون داخلی مغازه هزینه است.بلکه باید با دید یک سرمایه گذاری به ان نگاه کرد. حال اینگه چقدر احتمال دارد این سرمایه بازگشت داده شود و با چه سودی بر می گردد به میزان حرفه ای بودن کار و اینکه با چه  کیفیتی دکور شما پیاده سازی شده.آنگاه می توان سطح توقعات را نیز بر مبنای نوع دکور تنظیم کرد.باورش شاید برای بسیاری از افراد سخت باشد اما این یک واقعیت است که این روزها کیفیت کالا  دلیلی برای فروش ان نیست بلکه نوع بسته بندی و طراحی ان است که باعث فروش کالایی می گردد. خوب با کمی دقت می توان به سادگی به این نکته رسید پس نوع طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه است که باعث می شود مشتری به انجا سری بزند و قصد بازدید از محیط درون مغازه را نیز داشته باشد.

ما با بهره گیری از آخرین علوم معماری و همچنین با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ ها سعی خواهیم کرد با توجه به نیازها و خواسته های شما دکوراسیونی متفاوت را برایتان خلق کنیم.شاید مهمترین ویژگی کارهای ما متفاوت بودن انها باشد.هیچ وقت سعی نکرده ایم تا از الگوهای دیگران برای نمونه کارهای خود استفاده کنیم.بلکه همیشه اعتقاد داشته ایم که برای مشتری باید طرحی نو و جدید خلق کرد. ما برای اینکه طرح دکوراسیون داخلی مغازه شما آنچیزی که می خواهید باشد چندین مرحله را خواهیم گذارند که با هم در زیر به ان اشاره ای خواهیم داشت :
۱-اولین موضوعی که با نشان دادن محلتان به ما در نظر خواهیم گرفت میزان فضای موجود شما است.بله با توجه به فضایی که در اختیار ما قرار می دهید ما شروع به ایجاد طرح و نقشه خواهیم کرد و از همان ابتدا چندین روش و سبک را برایتان در نظر خواهیم گرفت تا در نهایت بهترین را از میان انها انتخاب نماییم.
۲-مرحله دوم شناخت نیازهای شما و متریان شما است.سعی خواهیم کرد با تهیه لیستی از نیازها و خواسته های شما و همچنین مشتریانتان طرح اولیه را به سمت و سویی سوق دهیم که بتواند پاسخگوی این نیازها باشد.
۳-مرحله سوم آسایش و راحتی است. بله هم شما و هم مشتری که به دکوراسیون مغازه شما مراجعه می کند می بایست در مدت زمانی که در این مکان حضور دارد کاملا احساس راحتی و آسایش داشته باشد و بتواند با حوله از تمامی اجناس و کالاهای شما بازدیدنماید.


۴- منظره و میزان نور از دیگر خصوصیات دکوراسیونی است که ما برای شما خواهیم ساخت.
ما می توانیم با تلفیقی از طرح های مدرن و سنتی برای شما فضایی بسیار شگفت انگیز و رویایی را خلق کنیم. محیطی که مشتری با یک بار دیدن ان برای همیشه نام و برند شما را در ذهن به خاطر بسپارد.در میان زرق و برق های بازار باید دکوراسیون داخلی مغازه شما بتواند به نوعی توجه نه تنها مشتری را بلکه حتی یک عابر که در حال عبور از کنار مغازه شما است را به خود جلب نماید.شعار ما همواره این بوده است که در دی بی لاکچری برای مشتریان خود تنها طرح هایی جدید را خلق خواهیم کرد.اطمینان داریم اگر تمام اصول فنی معماری را در طرحی به کار بندیم و اگر به علم فنگ شویی مسلط باشیم و اگر خاصیت و تاثیر رنگ ها را رد روحیه و احساسات افراد بشناسیم در نهایت می توان دست به کارهایی بزرگ زد و طرح هایی منحصر به فرد را آفرید.می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما با ما در ارتباط باشید .

دکوراسیون داخلی

با طراحی نوین در دی بی لاکچری

این روزها شرکت های زیادی هستند که در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی به ارائه خدمات می پردازند. در این میان مجموعه لاکچری با دارا بودن سال ها تجربه  و به انجام رساندن صد ها پروژه مختلف آماده ارائه خدمات به شما عزیزان و علاقه مندان می باشد.ما برای شما پیشنهادات مختلفی داریم .در ابتدا و قبل از هر چیز دعوت می کنیم به دفتر شرکت مراجعه نمایید و حتما یک بار از آخرین طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن نمایید .حتی اگر بخواهید می توانید به صورت حضوری بر سر پروژه هیا ما رفته و خودتان از نزدیک میزان کیفیت به کار رفته در کارهای ما را با دیگر کارها مقایسه نمایید.

برای ملاقات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید :

• میرداماد، میدان مادر، خیابان بهروز، کوچه چهارم، پلاک ۵، واحد ۸

در یک تعریف کلی می توان واژه دکوراسیون داخلی را اینگونه تعریف نمود : مجموعه کارهایی که در جهت هماهنگ سازی و چیدمان محیط صورت می پذیرد تا هر چه بهتر رنگ های به کار رفته و وسایل درون محیط نمایان تر شوند.برای رسیدن به این امر قطعا و طبعا می توان از روش های مختلف و سبک های گوناگونی پیروی کرد.یک دکوراتور باید بر اساس فضای موجود و با در نظر گرفتن نیاز های مشتری شروع به طراحی و پیاده سازی نمایدالبته باید به این نکته توجه لازم داشت که نباید همه چیز فدای رسیدن به زیبای شود و قطعا باید علاوه بر زیباتر شدن محیط کاری کنیم تا میزان کارایی محیط بالاتر رود.در واقع باید تلاش کرد محیط ما زیبا و در عین حال عملگرا باشد.

دکوراسیون داخلی

اگر دکوراتور باهوش باشد می تواند براحتی برای ایجاد دکوراسیونی شیک و منحصر به فرد یک بازی هندسه راه بیاندازد.شما می توانید با استفاده از اشکال مختلف و رنگ های گوناگون و با توجه به موفعیت فیزیکی محیطی که در دست دارید شروع به ایجاد طرح و نقشه های خاص نمایید و با کمی ذوق و سلیقه می توانید طرحی بسیار زیبا و دکوراسیون داخلی منحصر به فردی را خلق کنید.شما بیننده عزیز می توانید موارد فوق را به خوبی در نمونه کارهایی که برای مشتریان خود به انجام رسانده ایم ملاحضه نمایید.

اگر به دنبال خلق محیطی دوستانه و صمیمی و ارام هستید پیشنهاد می کنیم برای دکوراسیون داخلی محیط خود از طرح ها و اشکال دایره ای شکل استفاده نمایید.اام اگر می خواهید محیطی پر از انرژی و خلاقانه ایجاد نمایید پیشنهاد ما استفاده از طرح و شکل های مثلثی شکل است. شما با این طرح روحی تازه به محیط مورد نظرتان خواهید دمید و سراسر انجا را پر از انرزی خواهید نمود.به نظر میرسد برای رسیدن به محیطی پر از انرژی استفاده از این روش بسیار موثر می باشد.

اما اگر دکوراسیون داخلی را می خواهید برای محیطی  مثلا اداری به کار ببرید و الزما نیاز دارید تا کمی جدیت و رسمی بودن را به افراد القا کنید تنها پیشنهاد موثر استفاده از طرح و اشکال مستطیلی شکل است.طرح هایی با خطوط ساده و صاف در این حالت باعث می شود تا دکوراسیون داخلی شما روحی جدی و رسمی به خود بگیرد.

در اینجا محیط یک خانه را مجسم کنید که می خواهیم با اصول گلچین گرایی به بهترین شکل ممکن انرا دکور نماییم.تنوع چاشنی مهیج و منحصر به فرد فضاهای زندگی با سبک به گزین شخصی است.با عصیانی ملایم بر ضد نمونه های آرایش در گذشته این اتاق های راحت فلسفه ی چیده شدن شدن همیشگی و ثابت اسباب و وسایل مشابه را رد می کند و روش آرایش داخلی راحت و نوینی را برنامه ریزی می کند.باید گفت در دکوراسیون داخلی جدا از نحوه چیدمان اسباب و وسایل رنگ را باید عنصری بسیار مهم در نظر گرفت.رنگ یاور همیشگی شما است و در پس زمینه ها و پارچه ها و لوازم یاری دهنده ی ماهری است و با لطافت با عناصر مختلف در هم می آمیزد.

دکوراسیون داخلی

سعی کنید رنگ بندی را ساده نگه دارید و با تعداد محدودی زنگ و تکرار همان رنگ ها در تمامی اتاق ها برای ایجاد تاثیری کاملا متوازن کار کنید. به عنوان مثال در مقابل پس زمینه ای سفید ترکیب صندلی های چیپندال قدیمی و مبل های مدرن کلاسیکی مناسب است که با پارچه های ستونی باستانی که در کیفیت حجمی کنده کاری شده اند استفاده می شوند.در امیزه ای از هنر جدید و قدیم بگذارید در دکوراسیون شما رنگ و الگو در سبک های کاربردی با هم یکی شوند و پیوند اثاثیه ای دوره قدیمی که قطعا با پارچه های تاکیدی و چشمگیر و نقوشی که ان رنگ ها را منعکس می کنند این کار را انجام دهید.

بگذارید ته رنگ خفیف قالی شرقی نفیس یا اثاث اصلی دیگری رنگ بندی منحصر به فرد اتاق را تعیین کنند یا با انتخاب پارچه های تاکیدی و چشم گیر و نقوشی که ان رنگ ها را منعکس می کنند این کار را انجام دهید.
طرح های پیوسته شش ضلعی باعث می شود تا یک فضای کوچک بزرگتر نشان داده شود.شکل غیر معمول شش ضلعی باعث می شود تا ظاهری متفاوت و زیبا در اتاق ایجاد شود.استفاده از طرح های مربعی شکل در دکوراسیون داخلی می تواند باعث ایجاد فضایی متفاوت و زیبا شود . البته شاید برخی معتقد باشند که استفاده از طرح های مربعی دیگر قدیمی و تکراری شده است. اما در جواب این دوستان باید عرض کنیم که هنوز هم می توان با طرح هیا مربعی محیطی گرم و شیک و موقر بوجود آورد.اما فراموش نکنید برای ایجاد تعادل در دکوراسیون خانه هایی با طرح های مربعی بهتر است از چند وسیله با خطوط منحنی نیز استفاده شود.

دکوراسیون داخلی

اما استفاده از طرح های نیم دایره نیازمند خلاقیت خاصی دارد. اگر می خواهید تا در منزل خود از طرح های غیر متعارف نیم دایره بهر ببرید پس باید از ایده و خلاقیت مناسب ی برخوردار باشید.یکی از اصولی که باید در این مورد رعایت نمایید این است که حتما شکل منحنی را در دکوراسیون داخلی خانه خود تکرار نمایید.وقتی دکوراسیون اتاق شما پر از خطوط صاف و زاویه دار است انتخاب مبلمان نیم دایره ای تا حدی نا هماهنگ و نامناسب خواهد بود.پس اگر قصد دارید ظاهری منسجم و هماهنگ تر در دکوراسیون چنین اتاقی ایجاد نمایید بهتر است چند شکل و خط منحنی دیگر مانند میز چایخوری گرد و یا چراغ های قوسی در دکوراسیون اتاق قرار داده و انحناها را تکرار نمایید.

می توانید برای بهتر شدن طرح خود مبل های نیم دایره خود را به صورت گرد بچیند.در واقع شما باید از شکل منحنی نیم دایره مبل ها نهایت استفاده را ببرید و انها را به صورت گرد دور هم بچینید.در واقع با این طرح همه افراد در هنگام نشستن روبریو هم قرار خواهند گرفت و ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی خواهد کرد.
این بخشی از ایده هایی بود که کارشناسان خبره ما برای شما دارند. پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت آخرین و به روز ترین طرح های دکوراسیون داخلی با ما تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید.

طراحی و دکوراسیون داخلی به سبک گلچین گرا برای کلکسیونرها معمولا جذابیت خاصی دارد.زیرا این نحوه ترکیب بندی به گرمی در برگیرنده کلیه اشای مورد علاقه ای صاحبانش می باشد مانند : اشیای نمایشی مورد احترام -عتیقه جات و یا حتی اشای ناهماهنگی که برای آفرینش یک شاهکار می توان از میان آنها انتخاب کرد و معیارهای متداول را برای هر یک از عناصر در نظر داشت.

دکوراسیون داخلی

در یک نظر اگر به طرح و دکوراسیون داخلی که پیاده سازی کرده ایم شاید یک سوال مهم پیش آید که آیا خوب و با سلیقه انتخاب  شده است ؟ و آیا طرح مورد نظر می تواند  مناسب این محیط باشد ؟

آیا لوازم و چیدمان به گونه ای هستند که با حال و هوای رسمی و یا غیر رسمی که مورد نظر شماست مطابقت داشته باشند؟برای مثال یک پارچه کلفت چهار خانه ی اسکاتلندی در دکوری غیر رسمی خوش می درخشد اما یک قالیچه ی ایرانی خوش نقش در فضایی با روحیه ی رسمی بیشتر تناسب دارد.یک مبل دسته دار سبک فرانسوی و یا یک کاناپه ی کوهان شتری سبک انگلیسی یا یک پرده کرکره ی عمودی کیفیتی رسمی را تداعی می کند.در مورد مبلمان یک فضا می بایست به صورت عملگرا  و راحت باشد و تضمین کننده ی سلیقه ای گلچین گرایی صاحبش باشد و جذابیت بصری خود و قابل استفاده بودنش را به اثبات برساند.

و در اخر باید خدمتتان عرض کنیم که تنها خدمات طراحان و دکوراتورها مختص افراد پول دار نیست.معمولا طراح خوب می تواند به شما کمک نماید تا با هر بودجه و توان مالی که دارید بتوانید از خدمات فوق استفاده نمایید.در واقع دکوراسیون داخلی شما با توجه به میزان بودجه و هزینه ای که برایش در نظر گرفته اید پدیدی خواهد امد.طراح داخلی می تواند در مرود آرایش چیدمان اتاق و مبلمان و استفاده عاقلانه از فضا شما را راهنمایی کند.اگر می توانید برای این منظور پول زیاید خرج کنید طراح می تواند شما را به مبلمانی مرغوب با طراحی مناسب که منحصرا از طریق طراحان فروخته می شوند راهنمایی کند.طراحان داخلی ممکن است از شما ساعتی مزد بگیرند و یا خدمات خود را از طریق اضافه کردن بر قیمت مبلمان جبران نمایند.به هر حال پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده به دفتر شرکت ما مراجعه نمایید و از طراحی های انجام شده توسط ما نیز دیدن کنید.

طراحی مطب دندانپزشکی
شرکت دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی رستوران
طراحی داخلی طلا فروشی
دکوراسیون داخلی هتل

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون اداری
مبلمان اداری
دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی مغازه

مبلمان اداری

دکوراسیون اداری

برد هوشمند

دکوراسیون داخلی

عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه تخصصی کودک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبلیغات :

زیبایی خنده |دندانپزشکی زیباییلبخند زیبا |زیبایی لبخند |طراحی لبخند |اصلاح طرح لبخند|لمینت |لمینت دندان|قیمت لمینت دندان|هزینه کاشت دندان|کاشت دندان|کشیدن دندان عقل|کشیدن دندان|کاشت دندان ایمپلنت|سایت دندانپزشکی|کلینیک دندانپزشکی|دندانپزشک|دندانپزشکی|دکتر دندانپزشک|خرید اپل آیدی|cccam server |برد هوشمند|تور لحظه آخری|تجهیزات هتل |تجهیزات آشپزخانه صنعتی |راه اندازی فست فود |تجهیزات رستوران |لوازم آشپزخانه |لوازم برقی آشپزخانه|دوربین مدار بسته |

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *