سشوار فیلیپس HP8233 و حالت دهنده HP8698

HP8233 سشوار ۲۲۰۰ وات مدل با عملکرد فوق العاده بالا دارای وزنی سبک و حرارتی مطلوب می‌باشد همچنین با دسته ارگونومیکی که دارد به راحتی قابل استفاده بوده و با این خاصیت توانسته است رضایت خاطر تمامی مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این دستگاه برای مصارف خانگی و سالن‌های آرایشگاهی بسیار مناسب می‌باشد.
این سشوار دارای ۲ سری مجزا می‌باشد که یکی از این سری‌ها بسیار باریک می‌باشد که قادر به خشک کردن و حالت دادن مو از ریشه تا نوک مو می‌باشد و دیگری سری دی فیوزر که به نام دیس پن سر شناخته شده، دارای صفحه بسیار پهنی است که برای ماساژ کف سر مخصوصا برای افرادی که دارای موهای بسیار فری هستند و به سختی می‌توانند لابه لای موهایشان را خشک کنند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین دارای ۶ تنظیم سرعت/گرما است که می‌توان هم سرعت و هم درجه حرارت را باهم تنظیم و استفاده کرد، بدین صورت که سرعت کم باد ملایم، سرعت متوسط باد نسبتا زیاد و با حداکثر سرعت باد خیلی زیادی تولید می‌شود و همچنین این دستگاه به دکمه باد خنک هم نیز مجهز می‌باشد که در تثیبت هرچه بهتر مو کاربرد ویژه ای دارد.
HP8698 دستگاهی چندکاره (۶ در ۱) از جنس سرامیک است که امکان صاف کردن، فر کردن و حالت دهی‌های مختلف را دارد.
اگر به دنبال رسیدن به چندین حالت مو هستید و نیاز به خرید چندین دستگاه مختلف را دارید با خرید این دستگاه و سری‌های مختلف آن به تمام حالات ممکن در مو می‌رسید.
همچنین این دستگاه دارای سیستم ایمنی خاموش شدن خودکار بعد از یک دقیقه استفاده نکردن است که موجب طول عمر آن می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *