سقف های کاذب یکپارچه

سقف کاذب کناف یکپارچه در مقام قیاس با انواع سقف های کاذب غیر استاندارد از مشخصات فنی بهتری برخوردار بوده و به خاطر اینکه به صورت صنعتی در حال تولید می باشد می تواند جایگزین مناسبی برای کلیه موارد غیر استاندارد همچون رابیتس و گچ باشد.ساختار فوق دارای یک نوع زیر سازی با سبک فولادی و با مقاطع u و L و c می باشد. بروی این مقاطه روکشی از گچ در یک و یا دو لایه توسط پیچ های مخصوص بروی ان نصب خواهد شد.همچنین برای درزهایی میان صفحات موجود از نوار و بتونه های مخصوص استفاده می شود.

امروزه در طراحی سقف کاذب از طلق یا پلگسی گلاس به عنوان جایگزینی مناسب و مقاوم و سبک برای شیشه استفاده می شود.اولین بار در سال ۱۹۳۳ توسط برند تجاری معروف Plexiglas® این مورد وارد بازار شد و امروزه به وضوح شاهد هستیم که چقدر کاربرد وسیعی در صنعت پیدا کرده است.

سقف کاذب کناف

 

اگر بخواهیم چند مورد از ویژگی های طلق های پلکسی گلاس را عنوان کنیم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

در اجرای سقف کاذب همواره یکی از مهمترین بخش ها حمل و نقل ابزار آللات و سقوف کاذب است و در این مورد خوشبختانه این مدل دارای حمل و نقل بسیار آسان و راحتی است.

از لحاظ میزان هزینه هایی که قرار است برای این مدل انجام شود به دلیل وجود پلکسی گلاس بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در مبحث سقف کاذب کناف همیشه میزان مقاومت در برابر ضربات مطرح است. و این مدل در مقابل انواع ضربه ها بیش از ۱۱ برابر شیشه مقاوم تر نشان داده است.

در طراحی سقف کاذب باید همیشه به زیبایی نیز توجه داشت و می توان گفت مدل فوق  به دلیل شفاف بودن دارای زیبای بصری خاصی است.

از تنوع رنگ بالا با ضخامت های مختلف برخوردار است.

سقف کاذب کناف

به عنوان یک عایق صوتی خوب می توان از آن استفاده کرد.

همچنین در مبحث صرفه جویی انرژی استفاده از سقف کاذب کناف مدل  فوق بسیار به صرفه تر می باشد.

جنس این نوع سقف کاذب به گونه ای است که در صورت بروز آتش به هیچ عنوان دود زایی نداشته و باعث ایجاد خفگی نخواهد شد.

دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *