سقف کاذب کناف|طراحی سقف کاذب|اجرای سقف کاذب

در این بخش می خواهیم در مورد سقف کاذب کناف و همچنین مباحث مربوط به طراحی سقف کاذب و در آخر نیز اجرای سقف کاذب به ذکر نکاتی بپردازیم. در ضمن شما علاقه مندان و متقاضیان عزیز در هر سه زمینه فوق می توانید با مجموعه لاکچری در تماس باشید  و از ما بهترین طرح ها و پیشنهادات را دریافت نمایید .در این زمینه ما دارای ده ها نمونه کار موفق و حرفه ای هستیم و با سال ها تجربه عملی امادگی دریافت پروزه های کوچک و بزرگ شما هستیم.می توانید از بخش تماس با ما با ما در ارتباط باشید و یا به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید.

اگر اجزای مبلمان در حکم شخصیت هایی باشند که در طراحی صحنه ی شما ایفای نقش می کنند ,آنچه به واقع تعیین کننده ی مکان و فضای مورد نظر شماست دیوار ها و سقف می باشند.یعنی همان عناصر مهمی که پس زمینه ی صحنه ی زندگی شماست.این روزها با پیشرفت هایی که در زمینه علم معماری شده است دیگر ماننند قدیم برای سقف ااز معماری و مصالح سنتی استفاده نمی شود . هر روز شاهد فراگیر تر شدن انواع سقف کاذب کناف در بازار هستیم و با توجه به خصوصیاتی که دارد طبیعی هم هست که استفاده از آن نیز رو به افزایش باشد.شما می توانید برای هر چه زیباتر کردن محیط  مورد نظر خود از یک شرکت  معماری و ساختمانی در این زمینه کمک بخواهید و در ابتدا از انها بخواهید که برای محیط شما اقدام به طراحی سقف کاذبمتناسب با شرایط فیزیکی انجا نمایند. بعد از اینکه طرح مورد نظر اماده شد نیازمند افرادی هستید که در این زمینه مهارت نصب و راه اندازی لازم را دارا باشند و در اجریا سقف کاذب بتواند به شما کمک کنند.در تمام موارد فوق با اطمینان به شما اعلام می کنیم که مجموعه لاکچری امادگی لازم در جهت قبول سفارشات شما را دارا می باشد.

طراحی سقف کاذب

دیوار ها و سقف ها از دید طراحی و دکوراسیون داخلی دارای اهمیت بسیار فروانی هستند. سطحی که یک دیوار و یا یک سقف کاذب گناف  به  خود اختصاص داده است انچانان مهم و ارزشمند است که می توان با مدیریتی هوشمندانه طراحی فوق العاده ای بروی انها پیاده سازی کرد.اگر بدانیم رنگ ها و نقش ها یی که می توانی با طراحی سقف کاذب بروی ان پیاده سازی کرد تا چه حد می تواند بر آرایش و دکور محیط ما تاثیر مثبت بگذارد بی شک به هیچ وجه حتی ذره ای از ان غافل نخواهیم شد.شاید رد وحله اول برای انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری دچار مشکل در انتخاب شویم و ندانیم که باید دقیقا چه کار کرد.این نکته را هیچگاه فراموش نکنید که سقف کاذب کناف مانند بومی سفید برای شما مهیا شده تا شما هنر و خلاقیت خود را بروی ان پیاده سازی کنید . این مورد برای دویارها نیز به همین سبک است و اینجا هنر و خلاقیت طراح است که باعث وجه تمایز میان یک طرح و دکور خواهد شد.

همانطور که می دانید تنوع پوشش دیوارها و سقوف بسیار زیاد است پس بهتر است ابتدا با آرامش خاطر به کاوش در گزینه ها و امکانات موجود بپردازید.فراموش نکنید که دیوارها در حکم قالبی هستند که قفس زندگی شما را زیباتر جلوه می دهند.البته این را باید دوباره تاکید کرد که مزان تاثیر گذاری دیوارها و سقف کاذب کناف بستگی به تصمیم هایی که شما برای انها می گیرید دارد . هر چقدر که در اجرای سقف کاذب دقت بالایی به خرج دهید و هر چقدر که طراحی ان حرفه ای و زیبا صورت پذیرفته باشد همه و همه این موارد می تواند در نهایت نما و جلوه خاصی به محیط مورد نظر شما دهد.مثلا اگر دوست دارید که اتاق مورد نظر شما خلوت و کم اثاث باشد باید  سعی کنید با رنگ های قوی فضا را پر کنید.و طراحی و انتخاب را که تا حدی ساده و در اصطلاح امروز مینی مالست از کار در آمده است گرما ببخشید.البته شاید می خواهید که دیوارها و سقف ها در پس زمینه محو شوند تا نورهای متمرکز بر اجزای مبلمان بتابد و آن ها را بیشتر نشان دهد و برجسته کند.در این صورت رنگ های خنثی و نقش های ظریف و محو دیوار و سقف به اتاق لطافت می بخشد بدون این که بر ان چیره شود.

اجرای سقف کاذب

شما با کار کردن بروی دیوار و سقف کاذب کناف می توانید حال و هوای دلخواه خود را حکم فرما سازید.برای ایجاد حال و هوای سنگین تر می توانید به دیوارها رنگ های زنده و درخشان بزنید تا همیشه و در هر حال افتاب گیر به نظر آید.همچنین اگر می خواهید کتابخانه یا اتاق کوچک و خصوصی شما دنج و آرام به نظر آید قرمزهای تیره و یا طلایی و قهوه ای ملایم فضا را از گرمای آرامش بخش خود سرشار می کنند.دیوارها و سقف های کاذب بیش از آنکه آفریننده ی روحیه و حال و هوای اتاق باشند وظایف عمده ای دیگر را رد امر معماری داخلی بر دوش دارند . مثلا در هنگام طراحی سقف کاذب انرا به گونه ای می سازند تا به عنوان عایقی برای گرما و سرما نیز به کار رود . و یا برای نمونه در پلان های اوپن خانه های امروزی از دیوار به عنوان یک جدا کننده می توان استفاده کرد و تا ان جا که حد و مرز و کاربری فضاهای کوچک تر را در کل فضا مشخص کند و به این ترتیب در فضاهای بزرگ گوشه های دنج و کوچک فراهم اورد.این دیوارهای جدا کننده می تواند ارتفاع متغیری داشته باشند حتی از قد انسان هم کوتاهتر.

طراحی سقف کاذب

شرکت های مختلف مکن است در زمینه طراحی سقف کاذب مشغول به فعالیت باشند اما یک پیشنهاد داریم حتما قبل از تصمیم به انتخاب مجری کار از نمونه کارهایی که توسط انها به انجام رسیده است بازدید نمایید تا در نهایت بتوانید انتخابی درست داشته باشید.با کمال افتخار هر زمان که شما بخواهید آماده ارائه اخرین نمون کارهای خود در زمینه اجرای سقف کاذب می باشیم.کیفیت امری تصادفی نیست و قطعا با دارا بودن تجربه و تخصص لازم این امر شکل خواهد گرفت.

با توجه به توضیحاتی که رد بالا عنوان کردیم اگر شما به دنبال طرح و دکوری خاص هستید قبل از هر چیز و قبل از اینکه اصلا بخواهید به فرک تهیه اسباب و مبلمان لازم برای محیط مورد نظرتان باشید بهتر برای سقف کاذب کناف  خود فکری کنید و اینکه چگونه و با چه روشی نسبت به پیاده سازی ان در محیط اقدام نمایید.بی شک یکی از مهمترین فاکتورهای زیبا سازی یک اتاق سقف و دیوارهای ان است .اما در مورد قدرت رنگ ها ر هیچ کش پوشیده نیست که تا چه حدی می توانند بر زیبایی و یا زشتی یک محیط تاثیر گذار باشند. رنگ ها فریبنده چشمان بیننده هستند و به راحتی و با کمی تکنیکی می توانید از این خاصیت به نفع طرح و دکور خود استفاده نمایید و در زمان اجرای سقف کاذب  با استفاده از رنگ هایی همگون محیط پیرامون خود را زیباتر و شیک تر نمایید.به نظر میرسد تسلط کامل به علم رنگ ها و دانستن تاثیرات هر کدام در اینجا بسیار ضروری به نظر می رسد.

اجرای سقف کاذب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *