طراحی سقف کاذب به صورت تخصصی-۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹

طراحی سقف کاذب

 

قبل از اینکه در مورد طراحی سقف کاذب صحبت کنیم ابتدا به معرفی کناف می پردازیم چرا که در واقع سقف های کاذبی که قرار است در مورد انها صحبت کنیم قرار است با کناف ایجاد شوند.در واقع در یک تعریف ساده از کناف می توان همان پنل های گچی که در ابعاد مختلف ایجاد می شوند را کناف نامید. در حین ساخت کناف مخلوطی از گچ و هوا را در میان دو سطح مقوایی به کار خواهند برد تا دارای استحکام و در عین حال سبکی باشد.این پنل های گچی امروزه در چندین کارخانه مختلف در سطح کشور تولید می شود و می توانید نمونه های مختلف انرا جهت استفاده در مکان مورد نظرتان تهیه نمایید.

طراحی سقف کاذب

سبکی و استحکام بالا باعث شده تا در طراحی سقف کاذب به جای استفاده از روش های قدیمی همچون رابیتس کاری و یا گچ بری از این روش استفاده شود. همچنین در اتواع ساخت دکورها و انواع نور مخفی ها برای سالن های مختلف نز از کناف استفاده می شود.کناف به دلیل ظرافتی که دارد به راحتی می توان توسط آن به اجرای دکوراسیون های  بسیار ظریف  پرداخت و ا زاین رو نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین جهت ساخت آرک آشپزخانه و ایجاد انواع دیوارهای کاذب نیز این روزها از کناف استفاده می کنند.DBLuxury نیز با دارا بودن کادری مجرب در این زمنیه اماده ارائه خدماتی منحصر به فرد به شما عزیزان می باشد. ما با داشتن گروهیی مجرب در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و همچنین تعمیر و بازسازی انواع ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری می توانیم برای شما بهترین و مدرن ترین کارهای روز را طراحی و پیاده سازی کنیم.یکی از مهمترین قسمت هایی که در شرکت ما به صورت تخصصی بروی آن کار می شود بخش طراحی سقف کاذب می باشد.

طراحی سقف کاذب

علت تاکید ما برای استفاده از کناف در بخش های مختلف یک دکوراسیون داخلی و یا ایجاد یک سقف کاذب کناف این است که کناف از مقاومت بالایی در مقابل زلزله برخوردار بوده و علاوه بر مقاومت خوبی که دارد دارای وزن بسیار سبکی نیز می باشد.در واقع استفاده از کناف در یک ساختمان باعث می شود که فشار کمتری به سقف و فنداسیون ساختمان وارد شود.

همچنین کناف را می توان با سرعت بسیار بالایی و در زمانی کوتاه نصب و راه اندازی کرد.این محصول هم دارای نصب راحتی است و هم اینکه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود .شما بلافاصله بعد از اینکه کناف را نصب کردید می توانید شروع به رنگ آمیزی ان نمایید.همچنین از ان به عنوان یک عایق بسیار خوب حرارتی و صوتی نیز استفاده می کنند.شاید همین دلایل کافی باشد تا برای طراحی سقف کاذب از کناف استفاده شود.همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم به دلیل ظریف بودن کناف از ان می توان دکوراسیون های ریز و بسیار زیبایی خلق کرد و همین امر موجب شده تا بتوان با استفاده از این محصول و تجربه یک گروه  مجرب بتوان دست به خلق آثار بسیار زیبایی زد.

طراحی سقف کاذب

شما عزیزان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت طرح هایی با تنوع بیشتر می توانید با شماره تلفن  یا ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. ما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از تصمیم نهایی در این مورد یک بار به دفتر شرکت مامراجعه نموده و از آخرین نمونه های کارهای انجام شده به صورت حضوری بازدید نمایید و خودتان میزان کیفیت و تخصص ما را از نزدیک ملاحضه نمایید.در اجرای سقف کاذب ما همیشه سعی کرده ایم با توجه به موقعیت مکانی که قرار است در ان این عملیات صورت پذیرد طرحی نو و منحصر به فرد ارائه دهیم.

این روزها به جای استفاده از روش های منسوخ شده قدیم همچون گچ بری دستی و یا رابیتس کاری که هم هزینه بالایی داشتند و هم سرعت در کار کم بود و مهم تر از همه دارای وزن سنگینی بودند و اصلا برای یک ساختمان استفاده از انها توصیه نمی گردد همه رو به سمت استفاده از کناف اورده اند. اما در این بین حتما دقت نمایید که برای اینکه بتوانید حداکثر استفاده از برتری های کناف را برای ساختمان خود ببرید نیازمند آن است که از یک شرکت مجربن و متخصص در زمینه طراحی سقف کاذب استفاده نمایید تا با تسلط کامل بر تمامی بخش ها بتواند انچه که می خواهید را برایتان طراحی و پیاده سازی نماید.

طراحی سقف کاذب

 

 

مطالب مرتبط دیگر:

 

بازسازی ساختمان

طراحی داخلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *