گروه تجاری آرک مایان

به آرک مایان خوش آمدید.ما مفتخر هستیم اعلام نماییم با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه انواع طراحی داخلی از پروزه های اداری تا پروزه های شخصی و منازل و حتی پروزه های تجاری همچون رستوران و مغازه در خدمت شما عزیزان باشیم.به شما این اطمینان را خواهیم داد که با واگذاری پروژه طراحی دکوراسیون داخلی محیط مورد نظرتان به گروه آرک مایان هیچگاه پشیمان نخواهید شد. برای شما طرحی نو و منحصر به فرد را خلق خواهیم کرد و در آن از تمام نقطه نظرات و سلیقه های فردی شما نیز استفاده می کنیم تا در نهایت طرحی که پدیدار می شود هم مطابق با تمام استاندارد های روز دنیا باشد و هم بتواند به خوبی رضایت خاطر شما را به همراه داشته باشد.

دکوراسیون داخلی همیشه یکی از مهمترین دغدغه های طراحان بوده است.مهمترین فضاهای عمومی که باید حتما درطراحی داخلی منزل به ان توجه ویزه ای شود اتاق پذیرایی یا نشیمن می باشد.بعد از ان می توان اهمیت اتاق فعالیت های خانوادگی را در مبحث دکوراسیون داخلی منزل در رده بعدی قرار داد.باید با دقت و توجه ساماندهی این موارد صورت پذیرد.فضاهای زندگی حتی وقتی مبلمان ان ها خوش ترکیب و رسمی است باید بتوانند برای خانواده و دوستان پیام اور مهمان نوازی باشد. در این فضاهاست که افراد بزرگسال و خردسال راحتی و آسایش و لمیدن و غیر رسمی بودن را طلب می کنند.حتما باید در طراحی داخلی منزل زمانیکه قرار است مبلمان ان را انتخاب نمایم به فاکتورهایی همچون خوش سبک بودن و در عین حال قابل استفاده بودن انها دقت لازم را داشته باشیم.
اگر در دکوراسیون داخلی منزل به گونه ای عمل کرده اید که خانه شما فاقد جایی است که به طور مستقل به اوقات فراغت خود و بی پیراییگی اختصاص داشته باشد بهتر است به هر وسیله که می توانید اتاق پذیرایی را کمی از حالت رسمی در آورید و این کاربری را در ان بگنجانید.

نگران لوله کشی های قدیمی و فرسوده خود نباشید چرا که این خدمات نیز به صورت کاملا حرفه ای در گروه آرک مایان برای تمامی منازل که در دستور بازسازی قرار گرفته اند انجام خواهد شد.معمولا در سمت حمام و دستشویی ها شاهد نم دار بودن دیوار ها هستیم که این مورد اگر در منزل شما نیز دیده شد به صورت کلی رفع  خواهد شد.صحبت از حمام و دستشویی شد در مرحله بعد به تعویض کلی کاشی ها و سرامیک این دو سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت.

چیزی که حتما باید در بازسازی ساختمان به ان توجه کرد تعویض کلی پنجره های قدیمی و آهنی شما با پنجره های جدید دو جداره است.همچنین درب ورودی منزل را نیز با یک درب ضد سرقت که هم شکیل تر بوده و هم دارای امنیت بالاتری است تعویض خواهیم کرد.حال نوبت به تغییراتی در سقف رسیده و این بار برای شما از یک طرح بسیار زیبای سقف کاذب استفاده خواهیم کرد.در مرحله بعدی و  در نقطه مقابل سقف باید کف سازی را نیز تعویض و از سرامیک و یا پارکت برایتان استفاده نماییم.

یکی از مهمترین بخش هایی که می توان در مبحث طراحی و دکوراسیون داخلی گنجاند مبحث نور پردازی است. قطعا برای طراحی داخلی ویلا اگر بخواهید به طرحی شیک و منحصر به فرد دست یابید جدا از اینکه باید از بهترین متریال ها در ساخت پروژه استفاده نمایید و همچنینی دارای طرحی هوشمندانه باششید همچنین باید از سبک های مدرن نور پردازی در پروژه خود نیز استفاده نمایید.اگر چراغ ها به شکل درست و در مکان مناسب نصب نشوند و اگر لوازم جانبی برای نور پردازی در دسترس نباشند چه بسا که هدف گم شود و حاصل کار هم مطلوب طبع ما نباشد.یافتن نقطه ی مناسب برای هر منبع روشنایی و انتخاب درست لامپ و حباب و سایر اجزا همه در ایجاد حال و هوای نهایی موثر است و شما می توانید با استفاده از همین تکنیک طراحی داخلی ویلا  را به شکل بی نظیری در آورید.

در واقع اهمیت مبحث طراحی داخلی به این حد است که شما با طرحی که ارائه می دهید روح و جان تازه ای به ان بنا خواهید بخشید .پس می توان  اینگونه متصور شد که کیفیت ایجاد شده در فضای داخلی محیط چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر عملکرد بر می گردد به نوع طراحی داخلی که قرار است برای آن محیط صورت پذیرد.این تاثیر می تواند تا به انجا پیش رود که حتی بروی نگرش و شخصیت و احوال درونی ما نیز تاثیر گذار باشد.

در واقع با طراحی دکوراسیون داخلی که برای محیط مورد نظرمان انجام می دهیم  قصد داریم تا هر چه بیشتر و بهتر عملکرد فیزیکی و روانی افراد درون ان محیط را افزایش دهیم.اهمیت این موضوع امروزه کاملا در جوامع پیشرفته نمود پیدا کرده به طوری که برای بهبود عملکرد کارکنان یک اداره حتما بخشی از طرح و نقشه ای که برای ان در نظر خواهند گرفت باز می گردد به تغییراتی که باید در زمینه طراحی داخلی محیط اعمال کنند.در این راستا شرکت طراحی داخلی آرک مایان با کادری مجرب و حرفه ای و همراه با ده ها سال تجربه موفق در بازار اماده ارارئه خدمات تخصصی به شما علاقه مندان و متقاضیان محترم می باشد. اولین پیشنهاد ما این است که حتما به دفتر شرکت مراجعه نمایید تا بتوانید به صورت مستقیم از آخرین نمونه کارهای ما دیدن نموده و حتی خودتان شخصا با دریافت مشخصات از ما می توانید بر سر پروژه ها حضور یافته و از نزدیک شاهد طرح هایی باشید که برای سایر مشتریان خود طراحی و پیاده سازی نموده ایم.برای هر طراحی مخصوصا اگر برای طراحی داخلی منزل باشد باید همیشه سعی کنیم یک کانون تمرکز در نظر بگیریم. گاه ممکن است که کانون تمرکز وجود نداشته باشد و در اینجا باید طراح با فکری خلاقانه ان را ایجاد نماید.در یک منزل مثلا در بخش اتاق های ان وقتی دچار چنین مشکلی می شویم و خبری از کانون تمرکز نیست باید به عنوان نمونه فضای نشستن را بر حول محور یک تابلوی نقاشی چشمگیر و قابل توجه بچینید.می توانید اگر قرار است این کار را در فضای نشیمن انجام دهید توسط یک قالیچه که دارای رنگ های درخشانی است فضای گپ و گفت را مرز بندی نمایید.اگر در اتاق خواب می خواهید این عمل را انجام دهید معمولا از تخت خواب به عنوان نقطه کانونی استفاده می شود.البته اگر فضای اتاق خواب شما بزرگ است علاوه بر تخت خواب می توانید به دنبال یک نقطه کانونی ثانویه نیز باشید.یکی از مکان هایی که در طی روز معمولا ساعات زیادی را در ان سپری می کنیم قطعا منزلمان می باشد. مخصوصا که بعد از یک روز کاری دوست داریم زمانی که به منزل مراجعه می کنیم در نهایت آرامش بتوانیم به تجدید قوای خود پرداخته و حسی همراه با لذت و آسایش را تجربه نماییم.در این بین داشتن طراحی داخلی منزل با توجه به  استانداردهای روز دنیا می تواند نقش مهمی را ایفا نماید.چیدمان صحیح و استفاده از یک نور پردازی مناسب به همراه استفاده از طیف رنگ ها به صورت حیح در جایگاه خود می توان به افراد در  آن محیط کمک فراوانی در جهت رسیدن به آرامش خاطر بیشتر نماید. در دکوراسیون داخلی منزل می بایست توجه ویژه ای به جنبه های بصری محیط داشت.از رنگ و مدل مبلمان گرفته تا نوع کف پوشی که به کار می بریم و مدل و رنگ پرده و حتی رنگ دیوارها و… همه باید با هم از یک هارمونی استاندارد و هم خوانی بهره ببرند.

یکی از مهمترین بخش های طراحی داخلی به گمان اکثر طراحان و دکوراتورها مربوط می شود به مراکز درمانی.در این بخش می خواهیم به مبحث طراحی داخلی مطب بپردازیم و اینکه باید در اجرای اینگونه پروژه ها به چه نکاتی توجه داشته باشیم.همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم هدف اصلی طراحی دکوراسیون داخلی در واقع این است که به بهترین شکل ممکن فضا را بهینه کرده و میزان عملکرد انرا بالا ببرد .اما بعد از ان هم اشاره کردیم که باید بتواند علاوه بر موارد فوق  باعث زیبایی بصری شده و روحی متناسب با نوع فعالیت ان محیط به انجا بدهد. قسمت اول که جز لاینفک هر پروزه طراحی است و بدون شک برای طراحی داخلی مطب این موضوع از دید طراحان نیز پنهان نخواهد ماند . اما بخش مهم و ویژه کار در واقع اینجا است که چگونه روحی متناسب با محیط یک مطب ایجاد کنیم .

یکی از مکان هایی که قطعا نوع طراحی و دکوراسیونی که در ان به کار می رود می تواند به به شدت بر میزان جذب مشتری تاثیر گذار باشد قطعا محیط رستوران است. همه ما معمولا یک رستوران با کیفیت و با کلاس را از روی نمای بیرونی و نوع دکوراسیونی که درون ان انجام شده است شناسایی می کنیم و بی انکه حتی یک بار غذای آنرا تست کرده باشیم به صرف اینکه از طراحی با کلاس و شیکی درون ان استفاده شده است و در واقع طراحی داخلی رستوران به صورت مدرن می باشد فکر می کمنیم این می تواند بهترین گزینه برای خرید غذا باشد.

عواملی که همیشه در یک پروزه طراحی و دکوراسیون می توانند نقش بسیار تایین کننده ای داشته باشند جدا از نوع متریال های به کار رفته  موارد ی همچون رنگ و نور می باشند . بله بارها نیز به این موضوع اشاره داشته ایم که نور و رنگ هر دو چشمان انسان را براحتی فریب می دهند و یک طراح حرفه ای با توجه به این خاصیت باید به نحوی حرفه ای و دقیق بتوانید در پروزه طراحی داخلی ویلا از این دو عامل استفاده کرده تا در نهایت بتواند طرحی منحصر به فرد را ارائه دهد. البته نوع متریال نیز می تواند تاثیر گذار باشد اما جالب است بدانید اگر محیط ما نور مناسب و رنگ امیزی همگونی نداشته باشد متریال های استفاده شده هر چقدر هم که گران قیمت و لوکس باشند نمی توانند انطور که می بایست نما و جلوه خود را بروز دهند.پس قبل از هر چیز باید به این دو عامل توجه ویزه ای داشت.

همیشه برای رسیدن به طرحی نو نیزا نیست همه چیز را خراب کرده و از اول بسازیم.گاهی اوقات می توان با هزینه ای بسیار کمتر و در مدت زمان بسیار کوتاه تری به انچه در ذهن داریم دست یابیم. در واقع در پروسه معماری و طراحی و دکوراسیون همیشه گزینه اخر تخریب بنا است اما یک گزینه قبل از ان وجود که بازسازی ساختمان نام دارد. بله گاهی اوقات با کمی بازسازی می توان به کل شکل و شاهر یک بنا را تغییر داد . البته این کار مستلزم استفاده از گروهی مجرب  حرفه ای است تا بتوانند با کمترین هزینه ممکن بهترین تغییرات و بازسازی را در بنا و ساختمان مورد نظر شما پیاده سازی نمایند.قطعا اگر شما هم به اصطلاح ساختمانی قدیمی و کلنگی دارید و از طرفی هم به دلایل اقتصادی و دیگر مسایل نمی خواهید انرا کاملا تخریب نمایید بهترین کار ممکن این است که از یک شرکت معماری و طراحی داخای بخواهید که از ساختمان شما بازدید نمایند و طرح و نقشه های خود را برای بازسازی ساختمان شما عنوان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *