تخفیف‌های شگفت انگیز گوشی‌های موبایلمد و پوشاک 2021ساعت مچیتجهیزات فیلم‌برداری
پروشاپ رویال

ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال

دسته‌بندی: شناسه محصول: mnt234
  • به فروشگاه من و تو خرید خوش آمدید
  • فقط  سفارشات پرداخت آنلاین یا کارت به کارت قابل ارسال هست
  • ارسال به سراسر کشور با پست یا تیپاکس

روش سفارش از فروشگاه من و تو خرید

  • برای خرید بروی دکمه افزودن به سبد در زیر کلیک نمایید.
  • در مرحله بعد بروی گزینه تسویه حساب کلیک نمایید.
  • در صفحه باز شده مشخصات خود را از قبیل نام و آدرس و شماره تلفن را وارد نمایید.
  • در زیر همان صفحه روش پرداخت هزینه را از میان دو گزینه پرداخت درب منزل یا خرید آنلاین انتخاب نمایید.
  • توجه: با انتخاب گزینه پرداخت آنلاین میزان تخفیف در سبد خرید شما نمایش داده می شود.
  • پرداخت درب منزل:هزینه را بعد از دریافت سفارش می پردازید
  • پرداخت آنلاین : هزینه را به صورت آنلاین همان لحظه با اتصال به درگاه بانکی می پردازید.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

75,000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

مشخصات محصول:

قابل استفاده در مجالس و مهمانی ها
دارای حالت طبی برای راحتی پاشنه پا
قابل استفاده در هر نوع کفش

ویژگی های محصول:

جنس محصول : سیلیکون
مدل محصول : سه مدل 10 لایه -12 لایه -14 لایه
میزان افزایش قد : از 5 تا 7 سانتیمتر
قابل استفاده : برای خانم ها و آقایان
قابلیت جداسازی و تفکیک لایه ها از همدیگر

ژل افزایش قد اصل یکی از نیاز های مهم افراد کوتاه قد می باشد و معمولا بیشتر خانوم ها از ژل افزایش قد اصل استفاده می کنند تا قد خود را بلند تر نشان دهند.

خرید و تهیه ژل افزایش قد اصل

در این قسمت قصد داریم به معرفی ژل افزایش قد اصل بپردازیم و با توجه به کارایی آن به شما راهنمایی های لازم را ارائه نماییم، تا شما با آگاهی بیشتر به خرید این نوع ژل ها بپردازید. ژل افزایش قد اصل یکی از پرکاربردترین ژل ها در استفاده به منظور بلند نشان دادن قد است، که افرادی که از این نوع ژل افزایش قد اصل خریداری نموده اند، بسیار راضی بوده اند. بنابراین شما نیز تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را جهت افزایش قد با ژل در اختیارتان قرار دهیم.

ژل افزایش قد اصل چیست؟

ژل مخصوص افزایش قد موضوع اصلی صحبت این مقاله است که قصد داریم بر محوریت معرفی کارایی ژل های افزایش قد مطالب کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم. بهترین ژل افزایش قد ژلی است که نه تنها هدف شما که بلند نشان دادن قد است را برطرف نماید، بلکه بتواند راحتی و بعد سلامتی شما را نیز تامین نماید. ژل جادویی افزایش قد دقیقا شامل این فاکتور های نامبرده است که طریقه خرید و تهیه آن، به دقت شما حین خرید وابسته است.

بنابراین علاوه بر دستیابی به افزایش قد با ژل نیاز است که فاکتور های سلامتی این نوع ژل افزایش قد اصل را به شما معرفی نماییم. پس بعد از مطالعه این قسمت و بعد از شناخت کافی ژل افزایش قد اصل احتمالا شما نیز یکی از افرادی هستید که در پی یافتن آدرس نمایندگی ژل افزایش قد بر می آیید و ژل های افزایش دهنده قد را تهیه می کنید.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

ژل افزایش دهنده ی قد مردانه و نوع کارایی آن

ژل افزایش قد مردانه از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد. ژل افزایش قد اصل مردانه در بین افراد جوان طرفداران زیادی دارد، که شما با به کار بردن آن به صورت پاشنه های مخفی، می توانید این ژل ها را به کار ببرید.

لژ ها و پاشنه کفش های مردانه به صورت مخفی به کار می‌ رود و به صورتی است که کسی متوجه آن نشود و به خاطر همین استفاده از این نوع ژل افزایش قد اصل با کارایی نام برده، برای مردان کاربرد بیشتری دارد.

خرید ژل افزایش قد

خرید ژل افزایش قد اصل در آنلاین شاپ ها امکان پذیر است؟

سفارش ژل افزایش قد اصل و خرید ژل افزایش قد ارزان از طریق آنلاین شاپ ها و سایت هایی که فروش ژل افزایش قد اصل را به صورت اینترنتی انجام می دهند، امکان پذیر است. اگر به صورت عمده، ژل افزایش قد طبی را خریداری نمایید، قیمت ژل افزایش دهنده قد به صورت بسیار مناسب تری برای شما پیشنهاد می شود و تخفیف خرید عمده ژل مخصوص افزایش قد نیز شامل آن می شود.

طرق تهیه ژل افزایش قد خرید اینترنتی و حضوری را شامل می شود، اما توصیه ما برای صرفه اقتصادی بیشتر، خرید اینترنتی می باشد. مراکز اینترنتی برای پیگیری سفارش بهتر، شماره پیگیری مرسوله و شماره تلفن مرکز فروش را در اختیارتان قرار می دهند و شما با شماره گیری شماره تلفن ژل افزایش قد خریداری شده تان را پیگیری می نمایید. دقت کنید که برای خرید ژل افزایش قد ارزان گول هر نوع تبلیغ ژل افزایش قد اصل که محصولات غیر اصل و تقلبی خود را به شما عرضه می کنند را نخورید.

قیمت ژل افزایش قد اصل و همینطور ارزانترین ژل افزایش قد را می توانید با کمی جستجو از سایت ما نیز خریداری نمایید. ژل مخفی افزایش قد که به صورت ساخت ایران، با دسته بندی های متفاوتی به فروش می رسد. شامل ۲۰ عدد می باشد که در هر کفش به صورت جفتی می توان آن ها را قرار دهید. خرید پستی ژل افزایش قد را با اطمینان کامل می توانید از طریق سایت ما انجام دهید و ظرف دو تا سه روز کاری این بسته را درب منزلتان تحویل بگیرید.

راهنمای خرید ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها

ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و قدرت مالی در اختیار خود، بهترین و بی نظیرترین این محصولات را از همین وب سایت ما تهیه و خریداری کنید. همچنین در نظر بگیرید که قیمت مربوط به ژل افزایش قد در داروخانه بسیار مناسب می باشد.

ژل طبی افزایش قد چیست؟

آیا شما نیز به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین و باکیفیت ترین انواع ژل افزایش قد در داروخانه هستید؟ می دانید که مزیت های مربوط به استفاده از ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها چیست؟ از شما دعوت می کنیم که مطالب درج شده در این وب سایت را تا آخر با دقت بالایی مورد مطالعه قرار داده و جالب ترین اطلاعات را در خصوص ژل طبی مناسب برای افزایش قد به دست آورید.

امروزه بسیاری از افراد برای رسیدن به قد ایده آل مورد نظر خود، به دنبال راهنمای خرید و استفاده از ژل طبی مناسب برای افزایش قد هستند تا بتوانند به شکل مخفی، قد خود را تا چند سانتی متر افزایش داده و به آرزوی خود برسند. در نظر داشته باشید که استفاده از ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها یکی از ساده ترین و راحت ترین راه های افزایش قد می باشد و شما می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های مربوط به این محصولات، اقدامات مربوط به خرید این محصول را انجام دهید. ژل طبی مناسب برای افزایش قد می تواند به شکل مخفی، به شکل باورنکردنی قد شما را از حد نرمال خود به اندازه حداکثر 5 سانتی متر افزایش دهد و شما می توانید با داشتن این ژل ها و استفاده از آنها، احساس خوبی را برای خود به ارمغان آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید اینترنتی ژل افزایش قد در داروخانه و قیمت مربوط به این ژل توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

مزیت استفاده از ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، ژل افزایش قد در داروخانه از محبوبیت بسیار بالایی در نزد بسیاری از مردم برخوردار است که اصلی ترین دلیل این امر نیز مزیت های مربوط به این محصول می باشد و شما می توانید با خرید ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها از تمام این مزیت های برخوردار شوید. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های مربوط به ژل طبی مناسب برای افزایش قد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش قد حداکثر تا 5 سانتی متر
  • داشتن سایز بسیار متنوع
  • نرم و راحت بودن
  • مناسب برای استفاده آقایان و خانم ها

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

اهمیت استفاده از ژل افزایش قد در داروخانه

اهمیت استفاده از ژل افزایش قد در داروخانه بسیار بی نظیر بوده و شما می توانید با خرید این محصول، نگرانی های خود را از شرکت در بسیاری از مهمانی ها رفع کنید. یکی از ساده ترین و راحت ترین راه های افزایش قد را استفاده از ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها شکل داده است و امروزه نیز شاهد افزایش میزان فروش این محصول در سراسر جهان هستیم که این امر نشان دهنده محبوبیت و اهمیت ژل طبی مناسب برای افزایش قد در نزد مردم می باشد. شما نیز حتما استفاده از این محصول را امتحان کرده و از این طریق حس اعتماد به نفس خوبی را برای خود به ارمغان آورید.

ویژگی های مربوط به ژل افزایش قد در داروخانه ها

ژل افزایش قد در داروخانه از ویژگی های بی نظیری برخوردار می باشد و شما می توانید با توجه به همین مشخصات و ویژگی ها، اقدام به خرید و استفاده از این محصول نمایید. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های مربوط به استفاده از ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ژل طبی مناسب برای افزایش قد از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشد.
  • استفاده از این محصولات بسیار راحت و مناسب می باشد
  • شما می توانید ژل طبی مناسب برای افزایش قد را در تمام کفش های خود قرار داده و آن را مورد استفاده قرار دهید.
  • جنس مربوط به ژل طبی مناسب برای افزایش قد بسیار نرم و راحت می باشد.

ژل طبی افزایش قد و طریقه عملکرد آن

برای افزایش قد نیازی به استفاده از راه های پرخطر و پرهزینه نیست، با استفاده از ژل طبی افزایش قد میتوانید براحتی و بصورت کاملا طبیعی میزان قد خود را افزایش دهید. در اینجا قصد داریم راجع به ژل طبی افزایش قد و مزایا و طریقه کارکرد آن صحبت نماییم، پس اگر مایل هستید بیشتر راجع به آن بدانید در ادامه همراه ما باشید.

ژل طبی افزایش قد

ژل طبی افزایش قد یکی از محصولاتی ست که در سالهای اخیر بعنوان راهکاری برای بلند کردن قد ارائه شده است. این ژل میتواند قد افراد را به میزان 1 تا 5 سانتی متر افزایش دهد که تنظیم آن بر عهده خود فرد خواهد بود. با استفاده از ژل طبی افزایش قد میتوانید اندام و ظاهر خود را زیباتر جلوه دهید.

تصویر 2

چگونگی خرید ژل طبی افزایش قد

ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها موجود است اما میتوانید از طریق سایت های معتبر نسبت به خرید آن اقدام کنید، فروشگاه ما ارائه دهنده برترین محصولات ژل طبی افزایش قد با هولوگرام اصل میباشد که امکان خرید و پرداخت آنلاین را نیز برای شما هموطنان عزیز فراهم کرده است. ژل طبی افزایش قد که شرکت ما ارئه دهنده آن است از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و مدت زمانی طولانی میتوانید از آن استفاده نمایید.

خصوصیات ژل افزایش قد تقلبی

اگر محصول تقلبی را خریداری کنید بعد از گذشت مدت زمانی خاص متوجه میشوید که پروتز قرار گرفته در کفش سفت شده است و دیگر کارایی لازم را ندارد همچنین موجب بروز مشکلات و عوارض جبران ناپذیری نیز میشود. سیلیکون بکار رفته در این ژل از نوع نامرغوب و بی کیفتی است پس دقت کنید که محصول اصل را تهیه نمایید تا کارایی لازم را داشته باشد.

خصوصیات ژل طبی افزایش قد betall اصل

ژل طبی افزایش قد از جنس سیلیکون مرغوب و نرم میباشد که دوام محصول ارائه شده را نیز افزایش میدهد. این ژل در بخش مربوط به پاشنه پا کفش قرار میگیرد و قد افراد را بطور طبیعی افزایش میدهد، حداکثر میزان لازم برای افزایش قد 5 سانتی متر است.

مزایای ژل طبی افزایش قد نسبت به دیگر راه حل های ارائه شده برای این مشکل

یکی دیگر از راه هایی که برای افزایش قد پیشنهاد شده است انجام جراحی افزایش طول استخوان میباشد که بسیار خطرناک است و ریسک بالایی دارد، البته اگر هزینه لازم برای انجام این جراحی را در نظر نگیرید و از آن چشم پوشی کنید. استفاده از داروهای افزایش قد نیز راهکار مناسبی نیست چون ممکن است عوارض جدی و جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. پس در این میان ژل طبی افزایش قد بهترین راهکار موجود است که به همه عزیزان پیشنهاد میشود چرا که نه هزینه بالایی دارد و نه عوارض جانبی برای آن اعلام شده است. ژل طبی افزایش قد بلافاصله پس از استفاده بکارگیری قد شما را به میزان دلخواه افزایش خواهد داد، البته همانطور که گفته شد حداکثر میزان پیش بینی شده 5 سانتی متر است و امکان افزایش بیش از آن وجود ندارد.

بنابر مطالب ذکر شده اولین و مهمترین مزیت ژل طبی افزایش قد مربوط به عدم بروز عوارض و ایمنی بالای آن میباشد.

عملکرد ژل طبی افزایش قد

ژل طبی افزایش قد نوعی پروتز است که با قرار گرفتن در پاشنه کفش موجب افزایش قد افراد خواهند شد. ژل طبی افزایش قد در بخش داخلی کفش قرار میگیرد به همین دلیل هیچ یک از اطرافیان متوجه وجود آن نخواهند شد و میزان افزایش قد شما طبیعی جلوه خواهد کرد. البته ناگفته نماند که برای اطمینان بیشتر از اینکه هیچ کس متوجه وجود آن نمیشود میتوانید ژل طبی افزایش قد را در زیر کفی کفش خود قرار دهید و آن را با روکش بپوشانید.

اگر در هر کدام از شرایط زیر قرار گرفته اید میتوانید اقدام به خرید ژل طبی افزایش قد نمایید:

اگر از کوتاهی قد خود رنج میبرید و میخواهید قدتان بلندتر شود.
اگر از انجام عمل جزاحی یا مصرف داروهای یمیایی برای افزایش قد خود میترسید.
اگر همه راه های موجود برای افزایش قد را امتحان کرده اید و به هیچ نتیجه ای نرسیده اید.

اگر در هر کدام از شرایط بالا قرار دارید میتوانید بهترین راه ممکن را برگزیده از ژل طبی افزایش قد برای افزایش قد خود بهره بگیرید.

مختصری دیگر از مزایای ژل طبی افزایش قد

ژل طبی افزایش قد دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:

بسیار نرم است و هنگام راه رفتن موجب آسیب رسیدن به پا نمیشود.
قابلیت انعطاف بالایی دارد.
از دوام بالایی برخوردار است و همین سبب افزایش طول عمر آن خواهد شد.
سالهای متمادی بسیاری میتوانید از ژل طبی افزایش قد استفاده کنید و نگران کاهش قدرت عملکرد آن نباشید.
هیچ حساسیت پوستی برای پا ایجاد نخواهد کرد و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.
سازگاری بالایی با پوست بدن دارد.
هیچ عوارض جانبی و احتمالی برای آن پیش بینی نشده است.

تصویر 9

تفاوت عملکرد کفش پاشنه بلند و ژل افزایش قد

استفاده از کفش های پاشنه بلند موجب ایجاد مشکل در ستون فقرات و کلیه اسکلت بدن خواهد شد، بطوریکه سالها باید به دنبال راه درمان برای عوارض ایجاد شده در این خصوص باشید. در مقابل، ژل طبی افزایش قد به دلیل انعطاف بالای خود و جنس سیلیکون مرغوب بکار رفته در آن نمیتواند موجب ایجاد هیچ گونه عوارضی در اندام داخلی بدن از جمله ستون فقرات و اسکلت بدن گردد.

خرید اینترنتی ژل افزایش قد

فروشگاه ما امکان خرید ژل افزایش قد را برای شما فراهم کرده است، شما میتوانید با یک کلیک نسبت به ثبت سفارش خود در خصوص ژل طبی افزایش قد اقدام نمایید و چند روز بعد این بسته را درب منزل تحویل بگیرید. خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان موجب کاهش هزینه ها و اطمینان بیشتر خواهد شد. در صورت تمایل میتوانید پس از تحویل محصول، هزینه آن را به مامور اداره پست پرداخت نمایید. ما یکی از نمایندگان معتبر و رسمی ژل طبی افزایش قد در ایران هستیم و همه اقدامات لازم جهت آرامش خاطرتان را فراهم کرده ایم.

کیفیت ژل افزایش قد

هر محصول پرطرفداری بصورت تقلبی نیز تولید شده و در بازار پخش میشود محصول ژل طبی افزایش قد نیز به دلیل روبرو شدن با تقاضای زیاد در معرض این مشکل قرار گرفته، پس هنگام خرید باید دقت کنید که حتما محصول اصل را خریداری نمایید، توجه کنید که قیمت پایین میتواند یکی از علائم تقلبی بودن محصول باشد.

ژل طبی افزایش قد betall اصل

این ژل یکی از انواع مرغوب ژل طبی افزایش قد میباشد که میتوانید هم اکنون آن را خریداری نمایید. کیفیت این محصول بسیار بالا است و ما استفاده از آن را به شما توصیه میکنیم. هنگام خرید حتما به آرم و هولوگرام درج شده روی جعبه محصول دقت کنید که احتمال خرید محصول تقلبی را کاهش دهید.

اهمیت قد بلند برای خانم ها

خانم ها عاقه زیادی دارند که هنگام حضور در مراسم ها و جشن ها قدشان بلند باشد، بنابراین میتوانند با بهره گیری از این محصول قد خود را به میزانی که میخواهند افزایش دهند. طریقه استفاده از آن به این صورت است که قبل از رفتن به مراسم لایه های ژل را در پاشنه کفش خود قرار دهید و بصورت طبیعی شاهد افزایش قدتان باشید. ناگفته نماند که هر لایه قد را به میزان 1 سانتی متر افزایش میدهد و شما میتوانید بسته به خواسته خود آن را در کفشتان قرار دهید، نکته دیگر نیز در خصوص پوشاندن آن است، بطور کلی چون این پروتز در کفش قرار داده میشود قابل مشاهده نخواهد بود اما جهت اطمینان بیشتر میتوانید ژل را زیر کفی کفش قرار دهید یا روی آن را با یک روکش بپوشانید.

ژل افزایش قد بهترین راه برای قد بلند شدن

امروزه یکی از دغدغه‌های بیشتر افراد، کوتاهی قد می‌باشد که با ورود ژل افزایش قد آرامش خاطری به دلیل سهولت استفاده از آن، به این افراد داده شد. تاکنون روش‌ها و داروهای زیادی جهت این موضوع روانه بازار شده بود که بیشتر آن‌ها علاوه بر هزینه‌های گزاف، مشکلات و عوارضی به همراه داشت. با خرید ژل افزایش قد از داروخانه، نه‌تنها ازنظر هزینه مقرون به‌صرفه می‌باشد، بلکه با خرید از مراکز معتبر مانند داروخانه‌ها، اطمینان خاطر به افراد داده می‌شود.

ژل افزایش قد

امروزه بیشتر افراد کوتاه‌قد راه‌ها و روش‌های مختلفی را جهت رسیدن به قد دلخواه، بررسی و استفاده می‌کنند که بیشتر آن‌ها تأثیری در افزایش قد ندارد.

ژل افزایش قد، یکی از محصولات بی‌نظیر می‌باشد که به‌طور کاملاً طبی و علمی برای استفاده طولانی‌مدت طراحی‌شده است. ژل افزایش قد علاوه بر استفاده از پاشنه مخفی جهت رسیدن به میزان قد دلخواه، هیچ‌گونه عوارضی ندارد و با اطمینان خاطر می‌شود از آن استفاده کرد.

برای استفاده از آن کافی است که ژل افزایش قد را در داخل انواع کفش و با انواع سایزها قرار دهید و یک کفی را برای تمام کفش‌های خود استفاده کنید.

توجه :

1

نحوه و روش صحیح استفاده از خرید ژل افزایش قد از داروخانه

در هر بسته از ژل افزایش قد ، چند عدد ژل قرار دارد. استفاده از تعداد لایه‌های ژل بستگی به عمق کفش و نیاز افراد دارد و هر لایه پاشنه را یک سانتیمتر بلندتر می‌کند. جنس کفی‌ها از سیلیکون یا ژل فشرده می‌باشد و هرکدام از آن‌ها حدود یک سانتیمتر می‌باشد. جهت مخفی نگه‌داشتن ژل درون کفش می‌توان آن را در زیر کفی کفش قرارداد. قابل‌ذکر می‌باشد که طراحی این ژل به نحوی بوده که برای ساعت‌های طولانی می‌توان از آن استفاده کرد و مناسب برای آقایان و خانم‌ها می‌باشد.

یکی از نکاتی که برای قرار دادن ژل در کف کفش باید در نظر بگیریم ، فرم طراحی کفش می‌باشد. این ژل‌ها در داخل کفش باپاشنه صاف خیلی بهتر و راحت‌تر است اما برای کفش‌های لژ دار یا کفش‌های پاشنه‌بلند، باعث ایجاد شیب بیشتر پاشنه و احساس عدم تعادل در شخص می‌گردد.

در این مواقع باید از لایه‌های کمتر استفاده شود تا شیب غیراصولی را ایجاد نکند. استفاده صحیح از ژل افزایش قد عوارضی را به دنبال نخواهد آورد . استفاده از محصول باکیفیت و اصل، بهترین بهره‌وری را به ارمغان خواهد آورد.

انواع ژل افزایش قد

خرید ژل افزایش قد از داروخانه در دو مدل طراحی و تولید شده است:

– ژل با لایه‌های قابل‌تفکیک

– ژل یک‌تکه مانند کفی کفش لژ دار

موارد استفاده از انواع ژل‌های افزایش قد

ژل با لایه‌های قابل‌تفکیک در انواع کفش‌ها قابل‌استفاده می‌باشد و می‌توان لایه‌های آن‌ها را بر اساس میزان افزایش قد تنظیم نمود. جهت کفش‌های فیت پا و کالج‌ها حتماً باید از ژل با لایه‌های قابل‌تفکیک استفاده کرد.

افرادی که پای پرانتزی دارند یا فرم پاشنه پای آن‌ها خمیدگی دارد، بهتر است که از ژل‌های یک‌تکه استفاده نمایند.

ژل افزایش قد نیز عمر مفید دارد و عمر آن در صورت استفاده مداوم حدود یک سال می‌باشد چراکه لایه‌های آن به‌صورت فشرده درمی‌آید. به همین دلیل پس از استفاده طولانی می‌بایست نسبت به تعویض آن اقدام کرد.

فشرده شدن ژل افزایش قد

از مهم‌ترین عوامل کیفیت و فشرده شدن ژل افزایش قد، جنس سیلیکون به‌کاررفته در ساخت ژل می‌باشد که به نسبت مرغوبیت آن مدت‌زمان استفاده و تحمل فشردگی آن متغیر است.

اگر این ژل فشرده گردد، تفاوتی با کفی‌های معمولی کفش نخواهد داشت. نوع و جنس کفش نیز در کیفیت ژل تأثیرگذار می‌باشد. فشار لبه‌های کفش می‌تواند در فشردگی ژل مؤثر باشد.

ژل‌های بی‌کیفیت که با مواد پتروشیمی درجه ۳ و ۴ ساخته می‌شوند، علاوه بر ایجاد بوی بد در کفش می‌تواند باعث حساسیت پوستی نیز شود. پس از مدتی استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت، آن‌ها دچار له‌شدگی و پارگی می‌شوند. پس بهتر است از همان ابتدا این ژل‌ها را از داروخانه‌ها یا مراکز معتبر تهیه نمایید تا از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

خرید ژل افزایش قد از داروخانه با توجه به دارا بودن سیلیکون درجه‌یک، علاوه بر راحتی استفاده از آن، میزان قد متناسب با خواسته افراد را تأمین می‌نماید

سایز خاصی برای این محصول تعریف نشده است و در صورت خرید میتوانید برای کفش های مختلف با هر شماره ای از آنها استفاده کنید. نوع زنانه و مردانه نیز برای آن تعریف نشده است و محصول ارائه شده انعطاف بسیار بالایی دارد بطوریکه برای همه و با هر سایز کفشی مناسب است. در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید با شماره …. تماس حاصل فرمایید.

مشاورین مجموعه در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشند.

قیمت ژل افزایش قد betall اصل

قیمت این ژل بسیار مناسب است و همه افراد با هر توانایی مالی میتوانند آن را خریداری و از مزایای آن بهره مند شوند. این ژل علاوه بر قیمت مناسبی که دارد مزایای بی نظیرش نیز آن را بعنوان بهترین راهکار افزایش قد به دیگران معرفی کرده است پس اگر در شرایطی هستید که به علت کوتاهی قد اعتماد بنفس تان را از دست داده اید اکنون اقدام نمایید و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

راهنمای خرید ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها

ژل افزایش قد در داروخانه مورد نیاز خود را حتما از وب سایت های اینترنتی قابل اعتمادی تهیه و خریداری کنید تا بتوانید اصل این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. برای خرید اینترنتی ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها می توانید به راحتی از همین وب سایت بر روی محصول مورد نظر خود کلیک کرده و آن را در سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین شما می توانید قبل از خرید اینترنتی ژل طبی مناسب برای افزایش قد مورد نظر خود، در خصوص نظرات دیگر خریداران نیز اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید ژل مذکور نمایید.

قیمت مربوط به ژل افزایش قد داروخانه

افرادی که به دنبال خرید ژل افزایش قد از داروخانه هستند، نگرانی های بسیار زیادی را در خصوص قیمت این محصول دارند شما می توانید برای آگاهی از دقیق ترین قیمت مربوط به ژل افزایش قد در داروخانه چنین فرصت طلایی و بی نظیر را از دست ندهید و از همین وب سایت ما در مورد قیمت این محصول، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. همچنین لازم به ذکر است که قیمت مربوط به ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها بسیار مناسب و ارزان می باشد و شما می توانید با توجه به قدرت مالی در اختیار خود، بهترین و مناسب ترین انواع این محصولات را تهیه و خریداری کنید.

بهترین روش افزایش قد |

امروزه برای رسیدن به قد و قامت دلخواه روش های مختلفی را می توان پیشنهاد داد اما اگر به دنبال روشی کم هزینه بدون هیچگونه عوراضی هستید تنها راه استفاده از محصول ژل طبی افزایش قد است. این محصول دارای 10 لایه بوده و شما هر 5 لایه را درون یک لنگه کفش قرار خواهید داد.این محصول می تواند حداکثر به اندازه 5 سانتیمتر بلندی قد برای شما به همراه داشته باشد و برای رفتن به مراسم های مهم و مهمانی های دوستانه وسیله ای مناسب بوده تا شما را به قد قامتی بلندتر از آنچه که می باشید نشان دهد.

ژل افزایش قد بیتال یکی از راحت ترین روش هایی است که شما می توانید در همان لحطه تا حداکثر 5 سانتمیتر بروی قد فعلی خود بیاورید. این محصول در دو کیفیت در فروشگاه من و تو خرید ارائه شده است. مدل اول دارای کیفیت معمولی و ساخت ایران است و از مواد درجه دوم برای ساخت پد سیلیکونی ان استفاده شده است و مدل دوم با استفاده از مواد درجه یک خارجی تولید شده و از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

شما می توانید از ژل افزایش دهنده قد را در هر نوع کفشی استفاده نمایید و مدل های ارائه شده هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. لایه های این محصول قابل جدا شدن می باشد و شما بر اساس نیاز خود و همچنین با توجه به حجم کفشتان تعداد لایه هایی را که می خواهید در زیر پد کفش بگذارید را مشخص می کنید.

می توانید برای خرید محصول ژل افزایش قد از فروشگاه ما در سه کیفیت مختلف و قیمت متفاوت بروی دکمه های خرید پستی زیر کلیک نمایید.

برای خرید پاشنه افزایش قد

با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

خرید نقدی : در این حالت به میزان ۱۲% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

راهنمای خرید ژل افزایش قد بیتال

ژل افزایش قد بیتال یکی از شگفت انگیزترین و بهترین محصولات موجود در بسیاری از فروشگاه ها می باشد که امروزه بسیاری از افراد برای افزایش قد خود، از آن استفاده می کنند. شما نیز می توانید باکیفیت ترین و ارزان ترین انواع ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال را به راحتی از همین وب سایت اینترنتی تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

ژل افزایش قد بیتال چیست؟

آیا شما نیز به دنبال راهنمای خرید و استفاده از باکیفیت ترین انواع ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال هستید؟ می دانید که برای خرید اینترنتی ژل افزایش قد بیتال بایستی از کجا اقدام کرد؟ شما می توانید جهت به دست آوردن جالب ترین و دقیق ترین اطلاعات در مورد مزیت های مربوط به استفاده از این ژل طبی افزایش قد betall اصل ، مقاله ما را تا آخر با دقت مورد بررسی قرار دهید.

افرادی که قد کوتاهی را دارند، دغدغه های بسیار زیادی را از این موضوع داشته و همیشه در رنج هستند. این امر هم برای خانم ها و آقایان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و دوست دارند تا با بهره مندی از روش های مختلف، به شکل باورنکردنی قد خود را چند سانتی متر افزایش دهند. برخی از افراد استفاده از کفش های پاشنه بلند را در اولویت های خود قرار می دهند که البته این امر برای بسیاری از خانم ها مقدور نمی باشد و آقایان نیز به هیچ عنوان نمی توانند از کفش های پاشنه بلند استفاده کنند. ما پیشنهاد بسیار فوق العاده و بی نظیری را برای شما داریم، ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال یکی از مناسب ترین و بهترین روش های مورد استفاده برای افزایش قد می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین و بهترین انواع ژل افزایش قد بیتال را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. البته در نظر داشته باشید که قبل از استفاده از ژل مناسب برای افزایش قد بیتال، حتما در مورد مهمترین ویژگی های مربوط به این محصول، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید تا با خیال راحت اقدام به استفاده از ژل مناسب برای افزایش قد بیتال نمایید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید اینترنتی و قیمت ژل مناسب برای افزایش قد بیتال توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

مزیت های استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال betall

بی شک یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای خرید و استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال باشند، مزیت های مربوط به این محصولات می باشد. شما نیز می توانید قبل از استفاده از ژل افزایش قد بیتال، راجع به مزیت های این ژل اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های مربوط به استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده ی بسیار راحت از ژل مذکور
  • قیمت بسیار مناسب
  • طول عمر مفید بسیار بالا
  • افزایش قد بدون تحمل پاشنه بلند
  • مناسب برای استفاده ی آقایان و خانم ها
  • مناسب برای استفاده در هر سنی
  • مناسب برای استفاده در تمام مهمانی ها
  • داشتن سایز بندی بسیار متنوع

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

بهترین زمان برای خرید ژل افزایش قد بیتال

افرادی که به دنبال خرید ژل افزایش قد بیتال هستند، می توانند فرصت را از دست نداده و همین حالا اقدامات مربوط به خرید ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال را انجام دهند تا این محصول را با قیمت مناسبی تهیه کرده و همچنین از همین امروز به شکل مخفی قد خود را بلند تر از حد واقعی خود نشان دهند. بنابراین بهترین و مناسب ترین زمان برای خرید ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال هم اکنون می باشد.

با ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال چقدر می توانید قد خودتان را افزایش دهید؟

سوال اصلی بسیاری از خریداران ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال را میزان افزایش قد با استفاده از این محصول شکل داده است. شما می توانید با خرید و استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال، حداکثر 5 سانتی متر قد خود را به شکل مخفی و بی نظیر افزایش داده و به آرزوی خود برسید. با داشتن ژل افزایش قد بیتال، می توانید حس اعتماد به نفس خوبی را نیز داشته باشید.

ویژگی های مربوط به ژل افزایش قد بیتال

ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال نه تنها از بهترین و بی نظیرترین مزیت ها برخوردار می باشد، بلکه این محصول دارای یک سری از اصلی ترین ویژگی ها و مشخصات نیز می باشد که خریداران می توانند برای آشنایی بیشتر با ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال، قبل از خرید مد نظر خود، با این ویژگی ها از نزدیک آشنا شوند. از مهمترین و ضروری ترین ویژگی های مربوط به استفاده از ژل افزایش قد بیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ژل مناسب برای افزایش قد بیتال را می توان به مدت بسیار طولانی مورد استفاده قرار داد.
  • جنس مربوط به ژل مناسب برای افزایش قد بیتال از سیلیکون بوده و راحتی را برای پاهای شما به ارمغان می آورد.
  • استفاده از ژل مناسب برای افزایش قد بیتال هیچگونه حساسیتی را به دنبال ندارد.
  • ژل مناسب برای افزایش قد بیتال از استحکام بی نظیری برخوردار بوده و همچنین بسیار نرم نیز می باشد.

نحوه ی خرید ژل افزایش قد بیتال چگونه است

اگر شما هم تصمیم نهایی خود را جهت خرید ژل افزایش قد بیتال نهایی کردید، می توانید از همین وب سایت اینترنتی ما اقدامات مربوط به خرید اینترنتی ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال را انجام دهید. البته توصیه می شود که قبل از خرید و استفاده از این محصول، به یک سری از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها توجه لازم را داشته باشید که از مهمترین نکات مورد توجه در خرید ژل افزایش قد بیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتما قبل از خرید ژل مناسب برای افزایش قد بیتال نظرات و پیشنهادات دیگر خریداران را با دقت بالایی مورد بررسی و مشاهده قرار دهید.
  • توصیه می شود که آدرس و نشانی مربوط به تحویل ژل مناسب برای افزایش قد بیتال را با دقت وارد کنید.
  • شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی راجع به فرایند خرید ژل مناسب برای افزایش قد بیتال، با همکاران ما در تماس باشید.
  • در انتخاب سایز مربوط به ژل مناسب برای افزایش قد بیتال نهایت دقت و توجه را داشته باشید تا بهترین و مناسب ترین این محصول را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید.

قیمت مربوط به ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال

از حساس ترین و مهمترین موضوعاتی که در خصوص خرید و استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال وجود دارد، قیمت مربوط به این محصول می باشد. قیمت مربوط به این محصول با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارد، بسیار مناسب و معقول است. شما می توانید قیمت ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال موجود در وب سایت ما را با دیگر فروشگاه ها نیز مورد مقایسه قرار دهید تا به ارزان تر بودن محصولات ما پی ببرید. البته در نظر داشته باشید که با توجه به نوسانات اقتصادی در سال های اخیر، ممکن است قیمت مربوط به ژل مناسب برای افزایش قد بیتال افزایش پیدا کند به همین دلیل توصیه می شود که حتما خرید اینترنتی مورد نظر خود را هم اکنون از همین وب سایت اینترنتی ما انجام دهید تا این محصول را با قیمت بسیار مناسب تری تهیه و خریداری نمایید. البته شما می توانید با خرید هم اکنون خود، از تخفیف های بسیار خوبی نیز برخوردار شوید.

ژل افزایش قد بیتال از جنس سیلیکون و به صورت طبی ساخته شده است. ژل افزایش قد بیتال در داخل کفش قرار گرفته و به راحتی باعث افزایش قد می شود.

با ژل افزایش قد بیتال به راحتی به قد دلخواه خود برسید

در سراسر دنیا افراد بسیاری از کوتاهی قد خود ناراضی هستند و به همین دلیل به دنبال راهی ساده و ارزان برای افزایش قد خود هستند. ژل افزایش قد بیتال یکی از محصولات بسیار عالی و شگفت انگیز برای افزایش قد است که به راحتی چندین سانت به قد شما می افزاید. ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال betall از مواد بسیار مرغوب برای شما عزیزان تهیه شده است.
ژل افزایش قد بیتال

حتما شما نیز بارها نام پاشنه مخفی را شنیده اید.ژل افزایش قد بیتال در واقع نوعی پاشنه مخفی است که در داخل کفش قرار گرفته و باعث می شود که چندین سانت به قد شما اضافه شود. ژل بیتال از جنس سیلیکون ساخته شده است و به همین دلیل جنس آن بسیار انعطاف پذیر و نرم است و همین امر سبب شده است تا شما به هنگام پوشیدن کفش، احساس ناراحتی نداشته باشید. از سوی دیگر، ژل افزایش قد بیتال کاملا بی رنگ است و زمانی که در داخل کفش قرار می گیرد، مشخص نیست. بنابراین شما می توانید این محصول را به راحتی خریداری کرده و استفاده کنید. ژل طبی افزایش قد betall اصل، به صورت ده لایه ساخته شده است و شما می توانید با توجه به میزان افزایش قدی که نیاز دارید، از تعداد مناسبی از این پدها در درون کفش خود استفاده کنید.

ویژگی های ژل افزایش قد بیتال

با ژل افزایش قد بیتال می توان ۱ الی ۵ سانتی متر به قد خود بیفزایید.
این ژل بسیار سبک و راحت است.
کاملا بی رنگ است و به همین دلیل می توان در درون هر کفشی از آن استفاده کرد.
این ژل به راحتی قابل شست و شو است.
ژل افزایش قد بیتال به صورت طبی ساخته می شود و به همین دلیل با حالت پا بسیار همخوانی دارد و باعث ایجاد مشکلات مفصلی در پاها، زانو و کمر نمی شود.
این ژل از سیستم عصبی پاها محافظت کرده و به پاها استراحت داده و باعث تقویت پا می شود.
هیچ گونه حساسیتی برای پاها به وجود نمی آورد.
با استفاده از این ژل، شما نیازی به پوشیدن کفش پاشنه بلند نخواهید داشت.
دارای قیمتی بسیار مناسب است.
این ژل در داخل هر گونه کفشی می تواند قرار گیرد. حتی در داخل دمپایی نیز می توانید از این ژل های افزایش قد استفاده کنید.
ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال در داخل کفش و در قسمت پاشنه کفش قرار می گیرد و بر روی این ژل، پارچه درونی کفش قرار می گیرد و همین امر سبب می شود تا ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال در داخل کفش قرار نگیرد.

تصویر۲
مزایای استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال

ژل افزایش قد بیتال محصولی بسیار مناسب برای استفاده خانم ها و آقایان است و افراد در هر سنی می توانند از این ژل استفاده کنند.

به هنگام راه رفتن با این ژل ها به هیچ عنوان احساس بدی نخواهید داشت.
راه رفتن با ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید در مسافت های طولانی و حتی ورزش نیز از این پدهای افزایش قد استفاده کرد.
هیچ گونه عوارضی برای ستون فقرات و پاها ندارد.
به کاهش دردهای عضلانی بسیار کمک می نماید.
با کم و زیاد کردن لایه های ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال، می توان ارتفاع کفش را تنظیم کرد.
در انواع مراسم ها و مهمانی ها نیز می توان از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال استفاده کرد.
در انواع کفش های کتانی و سایر کفش های طبی می توان از آن استفاده کرد.

تصویر۳
افزایش اعتماد به نفس با ژل بیتال

قد بلند یکی از عناصر بسیار مهم در زیبایی انسان ها است که می تواند باعث افزایش قد شده و اعتماد به نفس را بسیار افزایش دهد. در واقع شما می توانید با استفاده از ژل افزایش قد بیتال، به راحتی قد خود را افزایش داده و با قدی بلند و زیبا در مهمانی ها، مراسمات و اجتماع ظاهر شوید. همه افرادی که از ژل طبی افزایش قد betall اصل استفاده کرده اند، حس رضایتمندی بهتری داشته و باعث می شود تا این دسته از افراد، حتی در زندگی خود نیز شادتر بوده و زندگی بهتری داشته باشند.

اگر به دنبال راه ساده ای برای افزایش قد خود هستید از کفی ژله ای افزایش قد استفاده کنید. کفی ژله ای افزایش قد از جنس سیلیکون ساخته شده و از پای شما حفاظت می

آشنایی با ویژگیهای کفی ژله ای افزایش قد

یکی از راههای افزایش قد استفاده از کفی ژله ای افزایش قد است. شاید تا به حال نام ژل سیلیکونی افزایش قد را نشنیده باشید، این ژل سیلیکونی چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر کوتاه بودن قدتان برای شما آزاردهنده است ما به شما خرید ژل سیلیکونی افزایش قد را توصیه می کنیم. ژل افزایش قد سیلیکونی یک محصول بهداشتی از جنس سیلیکون است که به عنوان لژ و پاشنۀ کفش عمل می کند و به شما اجازه می دهد تا قد خود را تا حد دلخواه بیشتر کنید. اگر می خواهید درباره این محصول بیشتر بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

تصویر۱

ژل افزایش قد سیلیکونی اصل

برای بسیاری از افراد کوتاه بودن قد آزاردهنده و ناراحت کننده است. به خصوص زمانی که به دلیل قد کوتاه توسط دیگران تمسخر می شوند. این افراد معمولا برای رفع این مشکل اقدامات متفاوتی انجام می دهند. به عنوان مثال از تزریق هورمون کمک می گیرند، جراحی های افزایش قد دردناک انجام می دهند یا به طور دائمی از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند. اما این راهها معایب خودشان را دارند. هورمون رشد قد برای یک فرد بالغ که استخوان هایش شکل گرفته کاملا بی اثر است، جراحی افزایش قد ، طولانی و دردناک است و عوارض زیادی دارد و پس از تحمل همۀ این سختی ها فقط دو تا سه سانتی متر به قد فرد اضافه می کند. افزایش قد به کمک کفش های پاشنه بلند نیز یک مشکل آزاردهندۀ همیشگی است. پاشنۀ بلند مانع از حرکت آزاد می شود و استفاده طولانی آن در محل کار و محل تحصیل عوارض شدیدی برای بدن دارد. علاوه بر این کفش پاشنه دار برای خانمها قابل استفاده است اما آقایان نمی توانند از این روش استفاده کنند.راه حل این مشکل کجاست؟ شما می توانید با خرید ژل سیلیکونی افزایش قد این مشکل را رفع کنید.

کفی ژله ای افزایش قد چیست؟

یکی از محصولات شناخته شده که امروز در بازار می توانید ببینید، کفی ژله ای افزایش قد است. این کفی که به آن ژل افزایش قد نیز گفته می شود محصولی تشکیل شده از چند پد نرم سیلیکونی است که می تواند روی یکدیگر سوار شود. این ژل نرم سیلیکونی به شما کمک می کند که قدتان را به اندازۀ دلخواه بالا ببرید.

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل

اگر می خواهید کفی ژله ای افزایش قد را تهیه کنید ، باید به داروخانه ها ، مراکز مجاز پخش و نمایندگی های این محصول سر بزنید. قیمت ژل افزایش قد سیلیکونی بسیار مناسب است و شما کافی است با پرداخت یک مبلغ جزئی ، این محصول را از فروشگاه ژل افزایش قد سیلیکونی تهیه کنید. با خرید یک بسته از این محصول بدون هیچ دردسر و ناراحتی قد خود را بین یک تا ده سانتی متر به انتخاب خودتان بلندتر کنید. نیازی نیست که برای هر کفش خود یک بسته کفی ژله ای افزایش قد بخرید. شما می توانید همان کفی را به سادگی در کفش های دیگرتان استفاده کنید و بدون اینکه دیگران از وجود آن مطلع شوند به سادگی قد خود را ارتقا دهید. ضمنا دیگر مشکلات ناشی از کفش های پاشنه دار را نخواهید داشت. به سادگی راه بروید، بدوید و در طول روز به فعالیت بپردازید.

تصویر۳

ویژگیهای کفی ژله ای افزایش قد

بدون شک محصولی که تا این اندازه مورد استقبال قرار می گیرد باید ویژگیهای خاصی داشته باشد که توجه مصرف کنندگان را جلب کند، ما به شما برخی از این ویژگی ها را خواهیم گفت:

کفی ژله ای افزایش قد محصولی راحت و نرم است و هیچ فشاری به پا وارد نمی کند.
در کلیۀ کفشهای پشت بسته قابل استفاده است .
این پاشنۀ مخصوص به هیچ وجه از بیرون قابل دیدن نیست بنابراین برای خانمها و آقایان به سادگی قابل استفاده است.
راه رفتن با آن بسیار آسان است و به پا هیچ فشاری وارد نمی کند.
هر زمان که بخواهید قابل تنظیم است. اگر حس کردید که لازم است قد بلندتری داشته باشید کافی است به کفی هر کفش یک پد مخصوص ژله ای اضافه کنید یا اگر مایل بودید قد خود را کاهش دهید به سادگی از هر طرف یک پد کم کنید.
طرز استفاده و نگهداری

استفاده از این کفی ژله ای افزایش قد بسیار ساده و کم هزینه است در هر بسته از این محصول ده پد کفی ژله ای افزایش قد وجود دارد. یعنی برای هر پا شما پنج پد خواهید داشت که می توانید با توجه به نیاز خودتان و میزان بلندی پاشنۀ مد نظرتان آن ها را تنظیم کنید . برای این کار باید بزرگترین لایۀ داخل بسته را در کف بگذارید و پدهای کوچکتر را براساس نیازتان روی آن قرار دهید.یعنی از کوچک به بزرگ باید مرتبش کنید. هر پد قد شما را تا یک سانتی متر بلندتر می کند پس برای پنج سانتی متر بلند شدن باید از هر پنج پد برای کفشتان استفاده کنید. دقت کنید که این محصول برای کفش هایی قابل استفاده است که پشت بسته باشند و بنابراین در صندل ها کاربرد ندارد. به سبب رنگ شفاف محصول، تشخیص آن سخت است. همچنین طراحی خاص آن مانع از ایجاد درد و فشار به کمر و پاها می شود.

نحوه ی خرید

برای خرید این محصول می توانید از راههای زیر اقدام کنید

خرید حضوری از فروشگاه و نمایندگی
خرید از داروخانه
خرید اینترنتی و پستی از طریق سایتهای مجاز شرکت

تصویر۴

مزایای لژ افزایش قد
ارزان و به صرفه
سریع و پرکاربرد و قابل استفاده برای همۀ کفشها
کاملا پنهان از چشم دیگران
نرمی و راحتی کف پا
قابل شستشو
آنتی باکتریال
مقاومت و دوام بالا
ضد حساسیت و با طراحی متناسب با اوریگامی بدن

تصویر۵

محصولات تقلبی

مشکل بزرگی که در بازار وجود دارد این است که با شناخته شدن هر محصول انواع نمونه های تقلبی آن نیز در بازار زیاد می شود. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل است که ما تاکید می کنیم از داروخانه یا مراکز معتبر این محصول را تهیه بفرمایید. اما نمونه های تولید شده توسط افراد سودجو ویژگیهای منحصر به فرد محصول اصلی را ندارند. این نمونه ها شفاف نیستند، نرمی لازم را ندارند یا در مدت کوتاهی پس از استفاده نرمی خود را از دست می دهند و راه رفتن با آنها در بلند مدت آسان نیست. بنابراین توصیه ما به شما خرید با دقت محصول از فروشگاههای معتبر و مجاز در سراسر کشور است.

امیدواریم که این مقاله اطلاعات کافی را درباره کفی ژله ای افزایش قد در اختیار شما عزیزان قرار داده باشد.

تصویر۴
ژل طبی افزایش قد بیتال، بهترین ژل افزایش قد

اگر در اینترنت کلمه ژل افزایش قد را جست و جو کنید، قطعا با برندهای گوناگونی روبرو خواهید شد که باعث سردرگمی شما خواهد شد. شاید فکر کنید که همه این ژل ها یک کاربرد دارند و تفاوتی ندارد که از چه نوعی استفاده کنید. اما باید بدانید یکی از مسائل بسیار مهم در انتخاب و خرید ژل افزایش قد، جنس این پدهای افزایش قد است. این پدهای افزایش قد، باید از جنس مرغوبی ساخته شده باشند زیرا در غیر اینصورت، باعث ایجاد مشکلاتی در مفاصل، پاها و کمر خواهد شد و از همه مهمتر، این کفی ها زودتر خراب می شوند. ژل طبی افزایش قد betall اصل، یکی از بهترین ژل های افزایش قد موجود در بازار است. همه افرادی که از این پدهای افزایش قد استفاده کرده اند، همگی راضی بوده و هیچ گونه مشکلی در رابطه با استفاده از این محصول نداشته اند. با خرید ژل افزایش قد بیتال، دیگر نیازی به استفاده از کفش های پاشنه بلند خسته کننده نخواهید داشت زیرا این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای استفاده از کفش ها و پاشنه های غیر طبی افزایش قد می باشد.

تصویر۵
خرید ژل افزایش قد بیتال

اگر شما نیز تصمیم دارید تا ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال را تهیه نمایید، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این محصول را باید از فروشگاه ها و مراکز معتبری که نمایندگی فروش محصولات بیتال هستند، تهیه نمایید. فروشگاه ژل افزایش قد، یکی از مراکز معتبر فروش انواع محصولات افزایش قد از جمله ژل افزایش قد بیتال می باشد. شما می توانید این ژل های طبی را با بهترین کیفیت و با قیمتی بسیار مناسب از این فروشگاه به صورت اینترنتی تهیه نمایید. برای خرید این محصول، وارد سایت شده و این محصول شگفت انگیز را هر چه سریعتر تهیه نمایید. پس از سفارش ژل افزایش قد بیتال، این محصول را در اسرع وقت برای شما به درب منزل ارسال شده و شما می توانید خریدی عالی و بدون دردسر را تنها با چند کلیک، امتحان نمایید. با ژل افزایش دهنده قد بیتال، از داشتن قدی بلند لذت ببرید.

نحوه ی استفاده از ژل بیتال

ژل طبی افزایش قد betall اصل همانطور که در قسمت های قبلی نیز به آن اشاره شد، از محبوب ترین و بی نظیرترین آیتم های مورد استفاده برای افزایش قد می باشد که شما می توانید این محصول را از بسته خود در آورده و آن را در کف کفش های خود جاسازی کرده و سپس با خیال راحت کفش خود را مورد استفاده قرار دهید. استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال مناسب برای شرکت در تمام مهمانی ها بوده و دیگر جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. همچنین در نظر داشته باشید که حتما ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر و قابل اعتمادی تهیه و خریداری نمایید تا بتوانید اصل این محصولات را تهیه کرده و از این طریق با خیال راحت اقدام به استفاده از ژل افزایش قد بیتال نمایید. لازم است به این نکته اشاره شود که ژل مناسب برای افزایش قد بیتال موجود در وب سایت ما از تضمین قیمت و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و همین امر سبب شده است تا امروزه بسیاری از افراد با خیال راحت اقدام به خرید از فروشگاه اینترنتی ما نمایند.

برای خرید پاشنه افزایش قد

با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

خرید نقدی : در این حالت به میزان ۱۲% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

ژل افزایش قد می تواند رویای دیرینه شما را که همانا بلندتر شدن قدتان است به واقعیت تبدیل کند اگر فقط اقدام به خرید محصول اورجینال نمایید.این محصول که یک پد طبی نیز می باشد در ۵ لایه طراحی و ساخته شده است و به ص ور اورجینال همراه اب جعبه اصلی فقط در این فروشگاه عرضه می گردد. قیمت محصول اورجینال ۲۴۸۰۰ تومان است و سایر محصولات دیگر که در سایر فروشگاه ها با قیمت هایی نظیر ۷۰۰۰ تومان و ۱۰۰۰۰ هزار تومان و….هزار تومان در حال عرضه بوده درجه دوم بوده و از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.
ما در این فروشگاه دو مدل از این ژل های افزایش قد را برایتان قرار داده ایم.اولین محصول ما درجه ۲ می باشد که با قیمت ۱۹۸۰۰ تومان درفروشگاه قرار گرفته است.شما اگر به دنبال محصول ژل افزایش قد ارزان می باشید این محصول می تواند انتخاب خوبی باشد.

و دومین مدل از ژل بلندی قد محصول اصلی بوده که با کیفیت بسیار بالا و با قیمت ۲۴۸۰۰ تومان در حال عرضه است.

این محصول دارای ۵ لایه بوده که از هم قابل جدا شدن می باشند و براحتی می توانند تا ۵ سانتیمتر (البته به شرط خرید محصول اصلی ) قد شما را افزایش دهند.همانظور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید شما در عرض چند دقیقه می توانید این پد طبی مخفی را درون کفش هایتان جاسازی کرده و از این پس با اعتماد به نفس بیشتری در میان دوستان و آشنایان خود حاضر شوید.
روش های خرید ژل افزایش قد در فروشگاه ما به شرح ذیل است:

می توانید آدرس + کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره پیامک کنید
می توانید به شماره تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید کنید.
می توانید بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و از طریق سایت به صورت آنلاین خرید نمایید.
مزایای خرید ژل افزایش قد سیلکونی از فروشگاه ما چیست ؟
تنها با خرید محصول اصلی از فروشگاه می توانید در خرید های بعدی تخفیف بگیرید.
و تنها با خرید از فروشگاه محصول در سریع ترین زمان ممکن در هر جای کشور که باشید برایتان ارسال و سپس وجه ان دریافت خواهد شد.
برای تهرانی ها به صورت پیک موترری و تحویل درب منزل نیط می توانیم ارسال داشته باشیم.

تفاوت های ژل افزایش قد اصلی با محصولات متفرقه در چیست ؟

محصول اصلی از مواد شفاف تری ساخته شده و بسیار مقاوم می باشد.
محصول اصلی ژله افزایش قد دارای ۵ تکه برای هر جفت می باشد .
محصول اصلی کفی ژله ای افزایش قد دارای گارانتی است
محصول اصلی پاشنه افزایش قد هم به عنوان ژل افزایش دهنده قد عمل کرده و هم به عنوان یک پد طبی.
محصول اصلی پاشنه مخفی افزایش قد به هیچ وجه در هنگام راه رفتن شما را دچار مشکل و ناراحتی نخواهد کرد.
دقت کنید تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر تن به خرید محصولات بی کیفیت و درجه دوم نکنید.پا قلب دوم انسان است و اگر مراقب آن نباشید قطعا دچار عوارض ناخوشایندی خواهید شد.بهترین وسیله که هم به عنوان یک پد طبی عمل می کند و هم باعث افزایش قد شما تا ۵ سانتیمتر می شود تنها ژل افزایش قد بتال اصلی است.
ژل های افزایش قد تقلبی بعد از استفاده معمولا تغییر حالت داده و بعد از مدت کوتاهی به هیچ وجه دیگر قابل استفاده نخواهند بود و باید /انها را دور ریخت. در ضمن محصولات تقلبی در هنگام استفاده برای راه رفتن شما مشکل ساز شده و کف پایتان را اذیت خواهند کرد.بله این ها همه تاوان خرید محصولی ارزان و بی کیفیت است که باید بپردازید. پس اگر دقت کنید اصلا در این مورد به خصوص ارزش ندارد که به دنبال محصولات بی کیفیت و تقلبی باشید.
در تصاویری که در این صفحه ملاحضه می کنید براحتی این ژل ها درون کفش جاسازی شده و بدون هیچ نگرانی می توانید ساعت های طولانی با کفش خود قدم بزنید بی آنکه حتی لحظه ای احساس خستگی بکنید.محصول اصلی می تواند به عنوان یک هدیه دل بسیاری از افراد را شاد کند و انها را از داشتن چنین محصولی شگفت زده نماید. شما با هزینه ای اندک می توانید شادی را بر لب همسر و یا دوستان خود بیاورید و به انها کمک کنید تا لا اقل به اندازه ۵ سانتیمتر بزرگ تر از ان چیزی که هستند نشان داده شوند.
ارسال ژل افزایش قد اصل در تهران یک روزه و در سایر شهرستان ها معمولا بین ۱ تا ۳ روز به طول می انجامد.همین الان کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و براحتی سفارش خود را ثبت نمایید.این محصول در واقع راه حلی شده است تا شما از هزینه های الکی و بیهوده پرهیز کرده و از روشی استفاده کنید که نه تنها عوارض نداشته بلکه ارزان و در یک چشم بر هم زدن عملی خواهد شد.

با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

خرید نقدی : در این حالت به میزان ۱۲% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

روش هایی همچون استفاده از دارو و قرص اولا که باید زیر نظر پزشک متخصص باشد و دوم اینکه این روش ها بسیار داریا عوارض جانبی بوده و بروی همه افراد نیز جوابگو نیستند و در ضمن دارای هزینه هیا بسیار زیاد و گران قیمتی هم می باشند.پس دقت کنید هیچگاه گرفتار قرص و دارو برای بلند شدن قد خود نشوید.در واقع می توان گفت که خرید اینترنتی ژل افزایش قد راحت ترین روشی است که می تواند در کمترین زمان شما را به قد ایده آل خود برساند.
نظر شما چیست ؟ ایا به نظر بهتر از مصرف دارو قرص های پر از عوارض و گران قیمت نیست ؟
آیا روش استفاده از ژل افزایش دهنده قد روشی سرع و مثمر ثمر برای مواقع اصضراری نیست ؟
آیا استفاده از کالای اصلی به جای کالای تقلبی نمی تواند آرامش و راحتی در راه رفتن را برای شما به ارمغان بیاورد.؟
جنس به کار رفته در محصول اصلی پاشنه ژله ای افزایش قد سیلیکا بوده و مدت زمان طولانی بدون اینکه دچار کوچکترین تغییر حالتی شود می توانید از ان استفاده نمایید.دیگر نیاز نیست تا حتما برای چند سانتیمتر بلندی قد از کفش های پاشنه بلند که بسیار تابلو و در چشم هستند استفاده نمایید . براحتی و بدون انکه کسی متوجه این موضوع شود با استفاده از ژل افزایش دهنده قد اصلی می توان تا ۵ سانتیمتر بروی قد خود افزود و این تنها از محصولی اورجینال و با کیفیت برمی آید.برای تهیه این محصول می توانید همین الان با شماره تلفن ماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

خرید نقدی : در این حالت به میزان ۱۲% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

در واقع می توان گفت که بهترین راه حل برای افزایش قد که کم خرج ترین و بدون عوارض باشد تنها استفاده از این محصول است.افزایش قد

در میان سایر محصولات مشابه با اطمینان می گوییم که ژل افزایش دهنده قد که در فروشگاه ما عرضه می شود به صورت اصلی و با کیفیت بالا خدمتتان ارائه می گردد.ژل افزایش دهنده قد

هیچ گاه به دنبال مصرف قرص و دارو برای بلند تر شدن قد خود نباشید. این روش ها هم پر هزینه و هم دارای عوارض زیاید هستند .با استفاده از این محصول براحتی تا ۵ سانتیمتر می توانید افزایش قد داشته باشید. افزایش قد

همانطور که در تصویر پایین هم مشاهده می کنید محصول فوق که برایتان ارسال می گردد دارای ۱۰ لایه بوده که برای هر کفش ۵ لایه ان را مورد استفاده قرار می دهید.

برای خرید ژل افزایش قد کار سختی در پیش ندارید کافیست تا بروی دکمه خرید کنار محصول کلیک کرده و اقدام به رخید نمایید و یا بلا شماره تلفن تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

در قدیم فکر می کردند تنها با استفاده از روش های دارویی و عمل جراحی می شود به افزایش قد مورد نظر دست یافت.افزایش قد

دقت داشته باشید به دلیل استقبال زیاد شما عزیزان متاسفانه برخی از فروشگاه اقدام به فروش ژل افزایش قد تقلبی و بیکفیت کرده اند. تنها از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید.

علاوه بر خرید انلاین می توانید برای خرید ژل افزایش قد آدرس و مشخصات کامل خود را به شماره پیامک نمایید.

این محصول در کمتر از چند دقیقه درون کفش شما قرار خواهد گرفت و علاوه بر بلندی قد شما مانند یک پد طبی برایتان عمل خواهد کرد.

راز افزایش قد شما می تواند استفاده از این محصول بی نظیر باشد بی آنکه کسی متوجه حضور آنها در ن کفش شما باشد.افزایش قد

محصول اصلی ژل افزایش دهنده قد به صورت شفاف بوده و برای هر کفش ۵ لایه می باشد.ژل افزایش دهنده قد محصول اصلی

بسته بندی ژل افزایش قد اصل چگونه است؟

پکیج های ژل افزایش قد اصل به صورت متنوعی وجود دارد. برخی از آنها بسته بندی های ۱۰ تایی و ژل های درون آن برای افزایش قد تا حدود ۵ سانتی متر کارایی دارد. شما می توانید پکیج های دیگر که درون آن ۲۰ لایه ژل افزایش قد اصل قرار دارد و برای افزایش قد تا حدود ۷ سانتی متر یا ۸ سانتی متر کارایی دارد را خریداری نمایید.

ژل افزایش قد اصل در هر سنی و با هر جنسیتی کاربرد دارند و جنس آنها نیز از سیلیکون های فشرده می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارند و نوع نرم این نوع ژل ها کیفیت کمی دارند و در حدود یک هفته مچاله می‌ شود. اما از ژل های سیلیکونی می توانید به مدت زمان زیادی استفاده کنیم و در گروه‌های مختلفی آن را قرار بدهید.

جنس ژل افزایش قد اصل از چیست؟

ژل افزایش قد اصل از جنس های متفاوتی بهره برده اند و بنا به هزینه ای که برای آن می پردازید، کیفیت متفاوتی دریافت می کنند. جنس این نوع ژل ها از سیلیکون می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد. گیره کوچکی که برای کوچک کننده بینی استفاده می کنید، جنس سیلیکونی دارد و باعث حساسیت بدن نمی شود و به خاطر همین کیفیت خوبی که دارد، در مدت زمان طولانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و آن را می توانید با هر اندازه که بخواهید درون کفش قرار دهید و از آنها در کفش های متفاوتتان استفاده کنید.

هنگام خرید ژل افزایش قد اصل به چه نکاتی باید دقت نمود؟

هنگام خرید ژل افزایش قد اصل باید دقت زیادی به خرج دهید. سفارش ژل افزایش قد به دلیل وجود انواع قیمت ژل افزایش قد و پرداخت هزینه های بالا، می تواند حساسیت های زیادی را برای خریداران به دنبال داشته باشد. قیمت ژل افزایش دهنده قد با توجه به پکیجینگ های آن متفاوت می باشد. ارزانترین ژل افزایش قد مربوط به پکیجینگ های ۸ لایه می باشد.

پکیج های افزایش قد ایرانی در انواع ۸ لایه و ۱۰ لایه و ۱۲ و ۱۴ لایه وجود دارد که موارد استفاده از آن بیشتر در فعالیت های روزمره و حتی در مجالس مهمانی و قرارهای اداری و عادی می باشد. نحوه نگهداری آن بدون محدودیت است و شرکت های سازنده ایرانی بسیار خوبی این نوع پکیج ها ارائه می کنند. بهترین کیفیت آن از جنس سیلیکون درجه یک می باشد و قیمت این نوع پکیج ها از ۴۵ هزار تومان تا ۵۵ هزار تومان دیده شده است.

طریقه استفاده از ژل مخفی افزایش قد

این کفی های ژله ای، قابلیت های خوبی دارند که به راحتی می توانند از یکدیگر جدا بشوند و متناسب با هر نوع کفش اندازه های متفاوتی پیدا کنند. شما می توانید تعداد لایه های مورد نظر خود را روی هم قرار دهید تا به قد مورد نظرتان دست پیدا کنید. این ژل ها اصلا از روی یکدیگر سر نمی خورند و به راحتی بر روی یکدیگر قرار می گیرند و مچاله و یا پاره نیز نمی شوند و شما مدت زمان طولانی می توانید از آن ها استفاده نمود.

قیمت ژل افزایش قد

قیمت های پیشنهادی مراکز فروش ژل افزایش قد و قیمت خرید اینترنتی ژل افزایش قد به چه صورت است؟

با توجه به تعداد لایه هایی که در پیج خریداری شده شما وجود دارد، قیمت این پکیج ها نیز متفاوت خواهد بود. پکیجی که دارای ۸ لایه از ژل افزایش قد اصل است، قیمت ۴۵۰۰۰ تومان و پکیج ده لایه ای، به قیمت ۴۸,۰۰۰ تومان و ۱۲ و ۱۴ لایه ای به ترتیب ۵۲ تا ۵۵ هزار تومان به فروش می رسد و اگر به صورت عمده خریداری نمایید، قیمت این پکیج ها به صورت مناسب تر به شما پیشنهاد داده می شود.

حالت بدنی با استفاده از ژل طبی افزایش قد چه تغییری می کند؟

شرایط بدنی و فرم پا و زانو شما به هنگام راه رفتن، هنگام استفاده از ژل ها تا حدی تغییر پیدا می‌ کند و بعد از مدتی به حالت معمول خود بر می‌گردد. بهترین کیفیت این ژل ها کمک می کند تا شما فشار راه رفتن را بر تمام قسمت پای خود تعدیل نمایید و از فشار بر روی بقیه قسمت های بدن خود جلوگیری کنید.

آیا راه رفتن با این نوع ژل ها راحت است؟

این که شما بتوانید با استفاده از ژل های افزایش قد اصل که به صورت مخفی به کار می رود، به طور طبیعی راه بروید و وضعیت انعطاف‌پذیری در پاها و مخصوص کف پای شما در حالت معمول و استاندارد خود باشد، می‌ تواند به سلامت شما کمک کننده نیز باشد. زانوهای شما باید بتوانند به راحتی خم بشوند و عضلات زانو شما نیز در حد طبیعی خود کار کنند و به آنها فشار اضافه وارد نشود. با استفاده از بهترین کیفیت ژل افزایش قد اصل می توانید وضعیت راه رفتن خود را بسیار طبیعی و در وضع معمولی قرار بدهید.

تعادل راه رفتن با ژل های افزایش قد چگونه است؟

بیشتر اوقات با انتخاب مناسب ژل های افزایش قد اصل تعادل در راه رفتن شما در حد مطلوب فراهم می شود. البته باید مراقب باشید تا ژل ها بر روی هم کاملا فیکس شوند و آرامش پاهایتان را حین راه رفتن از بین نرود و شما می‌ توانید برای ثابت ماندن این کفی ها آنها را بر روی هم نگه دارید تا کامل بر روی هم قرار بگیرند و سپس درون کفش وارد نمایید. اگر شما هنگام راه رفتن بر روی نوک انگشتان خود راه بروید آسیب‌ های جبران‌ ناپذیری به بافت‌های همبند و استخوان‌های زیرین پاهای خود وارد می‌کنید که به خاطر عدم تعادل هنگام راه رفتن شما به وجود می آید.

ثبات کم ژل افزایش قد ۱۴ لایه به چه علت است؟

پکیج ژل افزایش قد اصل ۱۴ لایه می تواند پکیج مناسبی برای شما باشد. اما باید دقت کنید که همانطور که کفش های چوبی ثبات بسیار کمی دارند و از انعطاف بسیار کمی برخوردارند، به همان اندازه این ژل ها به خاطر انعطاف پذیری و ثبات بسیار بالا می‌تواند برای پاهای شما بسیار مناسب باشد. شما می توانید پکیج ۱۴ لایه ای از این کفش‌ ها را خریداری نمایید تا آنها را چندین سال مورد استفاده قرار دهید. ژل های افزایش قد اصل به خاطر ثبات و انعطاف پذیری بالا برای سلامت ستون فقرات کمر شما بسیار مناسب می باشد و به وسیله آن حالت خمیده ستون فقرات شما را حفظ خواهد شد.

خرید ژل طبی افزایش قد betall اصل در داروخانه ها

اکثر کسانی که قد کوتاه دارند به دنبال این هستند که قد خود را بلند تر نشان دهند. اکثرا افراد از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند. پیشنهاد ما به شما استفاده از ژل طبی افزایش قد و خرید ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها است چون استفاده از کفش های پاشنه بلند مشکلاتی را برای فرد استفاده کننده بدنبال دارد. مشکل این کفش های پاشنه بلند این است که چندان راحت نیستند و از سوی دیگر فشار زیادی به کمر شخص وارد می کنند.

چرا ژل طبی افزایش قد betall اصل استفاده کنیم؟

استفاده از ژل طبی افزایش قد برای افراد کوتاه قد به چند دلیل راهکار خوبی نیست. اول اینکه کفش های پاشنه بلند چندان راحت نیستند و در همه جا نمی توان از آن استفاده کرد. همچنین استفاده از خرید اینترنتی ژل افزایش قد باعث آسیب های جبران ناپذیر به کمر می شود و در طولانی مدت باعث بد شکل شدن پای شما می شود. همچنین عمل های جراحی مشکلاتی بسیاری دارند و به هیچ وجه توصیه نمی شوند. استفاده از قرص های افزایش قد نیز اگر از سنین رشد عبور کرده باشید هیچ تاثیری روی قد شما نخواهند داشت. راهکار دیگر استفاده از ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها است. ژل بلندی قد در داخل کفش و در قسمت پاشنه کفش قرار می گیرد و با توجه به اندازه آن می تواند شما را 1 الی 5 سانتی متر بلند تر نشان می دهد. استفاده از این ژل طبی افزایش قد betall اصل ها باعث می شود شما از آسیب های کفش پاشنه بلند و دیگر روش های افزایش قد در امان باشید.

ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها
خرید ژل بلندی قد

در خرید اینترنتی ژل افزایش قد به این نکته توجه داشته باشید که حتما ژل افزایش دهنده ی قد را تهیه کنید چون اگر از ژل افزایش قد بیتال غیر اصل استفاده کنید به دلیل طراحی غیر اصولی آن و همچنین غیر اصولی بودن ژل افزایش دهنده قد هنگام استفاده از آن ها احساس راحتی نمی کنید. همچنین غیر اصل بودن این خرید اینترنتی ژل افزایش قد ممکن است باعث شود که بعد از مدتی کمر درد به سراغ شما بیاید. توصیه ما به شما این است که اگر قصد خرید اینترنتی این محصول را دارید حتما آن را از سایت ما تهیه کنید تا مشکلات گفته شده برای ژل های تقلبی برای شما پیش نیاید.

امروزه بسیاری از افراد با خرید ژل طبی افزایش قد betall اصل به دنبال افزایش قد خود هستند خواه به دلیل زیبایی خواه عوامل دیگری چون رانندگی و باقی مسائل. روش های مختلفی برای افزایش قد وجود دارد که در این مقاله می خواهیم به معرفی برخی از این روش ها بپردازیم. البته برخی لژ افزایش قد را ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها نیز می نامند. برای آشنایی بیشتر با خرید اینترنتی ژل افزایش قد در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ابتدا معرفی کوتاهی از ژل افزایش قد را ارائه می دهیم.

ژل طبی افزایش قد betall اصل
معرفی ژل افزایش قد

ژل افزایش قد بیتال عملکردی شبیه به کفش های پاشه بلند که احتمالا استفاده کرده اید دارد. اگر در مورد جنس این ژل ها سوال دارید باید بگوییم که این ژل طبی افزایش قد از جنس سیلیکون انعطاف پذیر و حالت پذیر ساخته شده اند و در داخل کفش نرمی و راحتی خوبی را برای مصرف کننده القا می کنند. البته لازم به ذکر است که این ژل افزایش دهنده قد ها چند لایه هستند و یک دلیل نرمی آن ها نیز همین چند لایه بودن آن ها می باشد. در ادامه به برخی عوارض این ژل طبی افزایش قد betall اصل می پردازیم که ممکن است برای شما خواننده مهم باشد.

اغلب کالاها و محصولاتی که مشتریان در بازار تهیه می کنند ، به خصوص لوازم آرایشی و بهداشتی اغلب دارای عوارضی برای مصرف کننده می باشند. ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها نیز از این قاعده مستثنا نیست و دارای عوارضی برای مشتریان است. همان طور که گفته شد این ژل ها چند لایه هستند و چنانچه این ها را در موقع پوشیدن کفش به درستی و صحیح روی هم قرار دهید دچار عوارض خاصی نخواهید شد. همچنین این ژل ها را در مواقع ورزش ، دوچرخه سواری و یا حتی کوه نوردی می توانید استفاده کنید که در این مواقع با استفاده درست از لژ های افزایش قد و قرار دادن صحیح آن ها بی شک دچار عوارض خاصی نخواهید شد. در مورد نحوه قرار گیری ژل طبی افزایش قد betall اصل نیز چنانچه با قرار گیری خرید اینترنتی ژل افزایش قد به صورت معکوس احساس راحتی داشتید ، ژل ها را به همان صورت معکوس استفاده نمایید.

افرادی که قد کوتاه دارند تمایل دارند تا با پوشیدن کفش پاشنه مخفی ژله ای بند، قد خود را بلندتر نشان دهند، پاشنه بلند در دراز مدت مشکلاتی را برای بدن ایجاد می کنند اما اخیرا برای رفع این مشکل چاره ای اندیشیده شده است، این محصول پاشنه مخفی افزایش قد نام دارد و در کف کفش به جای پاشنه بلند استفاده می شود و نسبت به پاشنه های قدیمی مزایای بیشتری دارد.برای خرید پاشنه افزایش قد می توایند بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید.
پاشنه افزایش قد ژله ای

لایه سیلیکونی که به پاشنه مخفی افزایش قد هم معروف است به دلیل فرم و ساختار خود مشکلات کمتری را برای افراد به وجود می آورد، و پا را در وضعیت راحت تری قرار می دهد. علاوه بر این قیمت این پاشنه ژله ای افزایش قد بسیار پایین تر از پاشنه های معمولی است که به زیر کفش نصب می شوند، این پاشنه مخفی مردانه بصورت کاملا طبی ساخته شده و می توانید این لایه ها را بسته به نیاز تا 4 الی 5 لایه در کف کفش قرار دهید تا قدتان را بلند تر نشان دهد. ژل افزایش قد در این پاشنه ها به طوری طراحی شده است که کاملا در کفش قرار گرفته و از آن بیرون نمیزند، ژل افزایش قد کاملا انعطاف پذیر بوده و شکل کفش مورد نظر را به خود می گیرد. ژل افزایش قد یا پاشنه مخفی افزایش قد در دو مدل مردانه و زنانه ارائه شده است.

نکات مهم خرید پاشنه ژله ای افزایش قد

برای خرید پاشنه مخفی مردانه و زنانه حتما از مدل های اصلی استفاده کنید، متاسفانه مدلهای تقلبی هم ساخته شده اند که استفاده از آنها به کمر شما آسیب وارد خواهد کرد.
دقت کنید که ژل افزایش قد که در پاشنه مخفی ژله ای به کار گرفته شده ضد حساسیت و آنتی باکتریال باشد تا از آلودگی و انتقال آلودگی جلوگیری شود.
ژل افزایش قد برای خرید پاشنه افزایش قد کفش در دو مدل ساخته می شود یکی برای کفش های رسمی و سخت و دیگری برای کفش های عادی و نرم از ژل هایی که برای کفش های رسمی استفاده می شود زیاد استفاده نکنید ولی ژل های معمولی را می توانید همیشه بدون هیچ نگرانی استفاده کنید.
برای خرید این پاشنه مخفی مردانه ها از فروشگاه های معتبر و داروخانه ها استفاده کنید تا بهترین کیفیت آنرا داشته باشید .

لژ مخفی کفش یکی از روش های محبوب برای افزایش طبیعی قد است. همواره روش های مختلفی برای افزایش قد وجود داشته است. برخی از این روش ها گیاهی و دارویی هستند و نتیجه دادن آن ها ممکن است طولانی و ناامید کننده باشد. برخی دیگر از این روش ها مانند پوشیدن کفش های پاشنه مخفی افزایش قد بلند در طولانی مدت می تواند به ارگان های داخلی بدن از جمله ستون فقرات آسیب جدی وارد کند. اما لژ مخفی کفش با شکل ژله ای مانندی که دارد می تواند بدون تهدید سلامت بدن به افزایش قد یک الی پنج سانتی متری افراد کمک کند. سازندگان آن اطمینان می دهند که با یک بار استفاده از این کفی های مخفی نتیجه مثبت آن را مشاهده خواهید کرد.
کفی های افزایش قد

اگر کنجکاو شده اید که درباره این کفی ها بیش تر بدانید باید بگوییم که این کفی ها مانند کفش پاشنه مخفی ژله ای بلند عمل می کنند با این تفاوت که داخل کفش قرار می گیرند و از دید سایرین مخفی هستند. لژ مخفی افزایش قد به دلیل انعطاف پذیری که دارد فشار زیادی روی ستون فقرات وارد نمی کند و بعد از چند بار پوشیدن می توان به فرم آن عادت کرد. هر لژ در حدود یک سانتی متر ارتفاع دارد و شما با قرار دادن پنج کفی در قسمت پاشنه مخفی مردانه کفش خود می توانید تا نزدیک به پنج سانتی متر افزایش قد خود را شاهد باشید. بسیاری از افراد در مهمانی ها برای آن که قد خود را بلندتر نشان دهند از لژ مخفی کفش استفاده می کنند.

تصویر1
طرز استفاده و نگهداری

با خرید لژ مخفی کفش، ده عدد کفی مخفی (پنج عدد برای هر پا) به شما داده می شود که باید بنابر سلیقه و نیاز خود تعدادی از آن ها را در قسمت پاشنه ژله ای افزایش قد خود قرار دهید. این کفی ها را باید از کوچک به بزرگ مرتب کنید و داخل کفش قرار دهید به طوری که بزرگ ترین لایه درست زیر پاشنه مخفی افزایش قد قرار گیرد و کوچک ترین لایه به کف کفش رسیده باشد. دقت داشته باشید که در کفش های صندل نمی توان از این لژ مخفی کفش استفاده کرد و بهتر است هنگام استفاده از آن ها جوراب به پا کرده باشید. برای افزایش طول عمر این کفی ها بهتر است از استفاده مداوم آن ها در پیاده روی های طولانی و ورزش های پرتحرک بپرهیزید.

پد افزایش قد همانطور که از نامش نیز پیداست به منظور استفاده در کفش برای افزایش ۵ سانتی متری قد تولید شده است. این محصول به دلیل داشتن رنگ کاملاً شفاف قابلیت دیده شدن را ندارد و این امر می‌تواند نگرانی شما را مرتفع کند.
کفی ژله ای افزایش قد

آیا شما جزء کسانی هستید که از قد و قامت خود رضایت کافی ندارید و یا به دنبال راهکار و دستورالعمل های مختلف برای پد افزایش دهنده قدخود چه به صورت موقت یا دائمی هستید. اگر جز این افراد هستید ما برای شما خبر خوشی داریم چرا که با معرفی یک محصول به شما می توانید قد خود را به اندازه ۵ سانتیمتر به صورت موقت افزایش دهید. بله درست متوجه شده اید محصول مورد نظر پد افزایش قد داخل کفش می باشد که می تواند برای شما افزایش قد ۵ سانتی متری را به همراه داشته باشد.

کافی است از آن در مراسم و مهمانی های خود استفاده کرده و متوجه کارایی آن شوید. البته یادآور شویم که به دلیل مواد مرغوبی که در آن استفاده شده می‌توانید در روزمره نیز از آن برای افزایش قد خود استفاده کنید بدون اینکه دچار هیچ گونه احساس نامطلوبی شوید. برای اینکه بتوانید این پد افزایش قد بتال را خریداری کنید توصیه می کنیم که در ادامه نیز همچنان با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های مهم پد افزایش قد که با نام پاشنه مخفی افزایش قد نیز شناخته می‌شود بیشتر آشنا شوید.

بررسی ویژگی ها و راه های خرید ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یکی از محصولاتی است که با استفاده از آن می توانید بدون نیاز به هیچگونه عمل جراحی و استفاده کردن از داروهای شیمیایی قد خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید که این ژل ها هیچگونه حساسیتی به بدن شما نرسانده و می توانید از مراکز متعددی نسبت به خرید آن اقدام نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

ژل افزایش قد

کوتاه بودن قد یکی از معضلاتی است که بسیاری را گریبان گیر خود کرده است و در این رابطه باید گفت: جهت افزایش دادن قد به صورت طبیعی راه های دشواری پیش رو خواهید داشت و پس از گذشت یک سن خاصی امکان افزایش دادن قد به صورت طبیعی وجود نخواهد داشت و به همین دلیل بسیاری در پی راه هایی هستند که بتوانند قد خود را به وسیله لوازم جانبی افزایش دهند. ژل مخفی افزایش قد می تواند یکی از بهترین راه ها برای افزایش دادن قد باشد و با استفاده از این ژل ها هیچگونه احساس ناراحتی نداشته و می توانید به صورت معمولی با آنها راه بروید. این ژل ها مخصوص کفش بوده و به هیچ وجه امکان تشخیص آن توسط اطرافیان وجود نخواهد داشت و همین امر سبب محبوبیت هرچه تمام تر آن شده است. ژل مخصوص افزایش قد از چندین لایه تشکیل شده که می توانید به مقدار مورد نظر خود آن را در داخل کفش قرار داده و تفاوت قد خود را به خوبی مشاهده نمایید. این ژل ها به عنوان کفی کفش نیز شناخته می شوند و بیشترین کارایی را خواهند داشت و به دلیل جنس مرغوبی که دارند امکان استفاده بلند مدت از آنها وجود خواهد داشت.با ژل افزایش قد ۱۴ لایه تمامی این مشکلات برطرف خواهند شد.

همیشه ما در بحث روشهای افزایش میزان قد، تصور می کنیم که همه روشها زمان بر هستند و یا باید بابت استفاده از آنها هزینه های انچنانی پرداخت کرد. غافل از اینکه، تجه به چیزهای ساده هم می تواند در میزان قد ما و اینکه ما چگونه به نظر برسیم اثرگذار هستند. مثلا یکی از این نکات ساده بر می گردد به روشهای انتخاب ما در مدل لباس و طرح و رنگ لباس مورد استفاده مان که ما در این مقاله سعی می کنیم راهنمایی برای شما عزیزان داسته باشیم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار گیرند. با ما همراه باشید.

برای تهیه محصول ژل افزایش قد در تهران و کرج و شهر های اطراف می توانید به یکی از روش های یر اقدام نمایید :

خرید ژل افزایش قد در کرج و تهران

خرید ژل افزایش قد در تهران و کرج

با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

خرید نقدی : در این حالت به میزان 12% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

لباسی كاملاً اندازه بپوشید
شاید برخی از افراد بنا بر عادت اینکه می خواهند در لباس شان راحت باشند از مدل لباس هایی استفاده می کنند که برای آنها اصطلاحا گشاد استو همین نکته باعث می شود در انظار عموم قد کوتاه تری داشته باشند و یا چاق تر از آنچه هستند به نظر برشند. به یاد داشته باشید كه اگر می خواهید قامت تان بلند و کشیده باشد می بایست لباس شما دقیقاً اندازه تن شما باشد. بر این نکته آگاه باشید که لباس گشاد می تواند باعث شود اندامتان كوتاه و پهن به نظر برسد؛ بنابراین اگر قد کوتاهی دارید، لباسی را برای پوشیدن انتخاب كنید كه به جای شـل و لخت بودن، سفت و شق باشد. مطمئن باشید به این طریق دیگر کوتاه قد محسوب نمی شوید.
در مورد انتخاب كفش وسواس به خرج دهید
به طور معمولعادت بر ان است که برای پوشاندن قد کوتاهی خود ار کفش های پاشنه بلند استفاده کنیم، که این خود ممکن است بر افزایش میزان قد ما تاثیر مثبت داشته باشد اما اثرات جبران ناپذیری بر کمر و ستون فقرات و البته بر پنجه و پاشنه پا دارد.

پس این باید بدانید که پوشیدن كفش هایی كه دارای ارتفاع بلند هستند و قد را افزایش می دهند مثلاً كفش های پاشنه بلند یا كفش هـایی كه دارای كـفـی كلـفـت تـر هستند که در بازار مصرف کنندگان به کفش های لژدار شهرت دارند، ممکن است سلامت شما را به خطر بیاندازند.
ما در این مورد به کمک شما آمده ایم تا با معرفی کفی ژله ای به شما بگوییم که این روش هیچ گونه عارضه ای برای سلامتی شما در بر ندارد و در ضمن هزینه زیادی هم برای استفاده از آنها و رفع کوتاهی قد خود پرداخت نمی کنید.
بسیاری از افراد هستند که با کاربردهای مفید کفی ژله ای کفش برای بلند قد دیه شدن خود اطلاع کاملی ندارند و فکر می کنند که فقط روشهای جراحی و یا استفاده از داروهایی شیمایی دوای دردشان است. در صورتی که با قرار دادن این محصول در کف کفش مورد استفاده روزانه خود به آسانی می توانید قدی 5 سانت بلندتر از حد معمول خود داشته باشید و در عین حال ستون فقرات، کمر و پاهای شما سالم بمانند.
توصیه می کنیم این محصول افزایش دهنده میزان قد را تهیه کنید تا صحت گفته های مطرح شده بر شما مشخص شود و بدون اینکه دیگران متوجه استفاده شما از این روش شوند، جذاب و کشیده به نظر برسید.

ویژگی های ژل افزایش دهنده قد

ویژگی های ژل افزایش دهنده قد از جمله مواردی است که آن را برای خرید با ارزش تر کرده است و در رابطه با این ویژگی ها می توان گفت: این کفی ها در دو نوع ۲۰ عددی و ۱۰ عددی به بازار عرضه شده اند که نمونه ۱۰ عددی آن با عنوان ژل افزایش قد ۵ سانتی شناخته می شود. این ژل همانطور که از نام آن پیداست می تواند سبب افزایش قد شما تا ۵ سانتی متر شود و ۵ سانتی متر افزایش قد بی شک رضایت همگان را جلب خواهد نمود. همچنین شما می توانید با برداشتن و یا اضافه کردن یک لایه دیگر به جمع این ژل ها سبب بلند تر شدن آن و در نتیجه بلند شدن قد خود شوید. امکان استفاده کردن از ژل افزایش دهنده قد هم در خانمها و هم در آقایان وجود خواهد داشت و می توانید آن را در کفش های خود جابجا نمایید. امکان قرار دادن این ژل ها در داخل جوراب هم وجود دارد و می توانید ژل افزایش دهنده قد را در داخل جوراب خود قرار داده و بدون کفش نیز قد خود را افزایش دهید. این ژل ها قابلیت شستشو داشته و می توانید به دفعات مکرر آنها را بشویید.

مزایای ژل افزایش قد کفش

ژل های افزایش قد مزایای بسیاری دارد که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– این ژل ها بسیار راحت هستند و به دلیل جنس انعطاف پذیری که دارند می توانید به مدت طولانی از آنها استفاده نمایید.

– امکان استفاده از ژل افزایش قد در هر موقعیت مکانی وجود داشته و می توانید از آنها در حین پیاده روی و حتی دویدن نیز استفاده نمایید.

– با خرید این ژل نیازی به کفش پاشنه بلند نخواهید داشت و ژل ها کاملا به صورت مخفی هستند و هیچ کسی نمی تواند وجود آنها را تشخیص دهد.

– ژل افزایش قد هیچگونه عوارضی نداشته و با خرید آن نیازی به داروهای شیمیایی افزایش قد نخواهید داشت.

– هزینه ژل افزایش قد بسیار مناسب بوده و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت.

– امکان جابجایی ژل افزایش قد در انواع کفش ها وجود دارد.

مراکز فروش ژل افزایش قد

به دلیل محبوبیت بسیاری که ژل افزایش قد در میان مردم پیدا کرده است مراکز متعددی اقدام به فروش آن نموده اند و بنابراین روش های مختلفی جهت خرید آن پیش رو خواهید داشت. توجه داشته باشید که روش های خرید آن را در حالت کلی می توان به دو دسته حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که منظور از روش خرید حضوری مراجعه به فروشگاه هایی است که در سطح شهر فعالیت می نمایند اما خرید از این فروشگاه ها به دلیل دسترسی دشوار و وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار می گیرد و فروشگاه های اینترنتی جای این روش را پر کرده اند. در هنگام خرید ژل افزایش دهنده ی قد باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که از جمله مهمترین آنها می توان به جنس و کیفیت آن اشاره نمود.

خرید اینترنتی ژل های افزایش دهنده قد

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد بهترین روش خرید ژل افزایش قد مردانه و زنانه را می توان فروشگاه های اینترنتی دانست. توجه داشته باشید که حتما باید مرکز خرید معتبر را برای خرید انتخاب نمایید تا از مرغوبیت جنس آن اطمینان داشته باشید. نمایندگی ژل افزایش قد می تواند مناسب ترین انتخاب برایتان باشد چرا که هم قیمت مناسبی داشته و هم کیفیت محصولات آن درجه یک خواهند بود.

قیمت ژل افزایش دهنده قد

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که همگان به آن توجه ویژه ای دارند و در رابطه با قیمت ژل افزایش قد ۵ سانتی می توان گفت: این محصول با توجه به ویژگی های مطلوبی که دارد قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. جنس های تقلبی بی شک قیمت پایین تری خواهند داشت اما به دلیل دوام و جنس نامطلوبی که دارند امکان خرید آن توصیه نمی شود چرا که جنس های نامرغوب احتمال بروز حساسیت خواهند داشت. مسئولین فروشگاه پرشین خرید به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش محصول به صورت از تولید به مصرف نموده اند و به همین دلیل می توانید محصول مورد نظر خود را با نازلترین قیمت از این فروشگاه خریداری نمایید.

خرید ژل افزایش قد طبی

اگر شما نیز قصد خرید ژل افزایش قد طبی را دارید می توانید با مراجعه به یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی یا حقیقی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به این خرید داشته باشید. در نظر داشته باشید که برخی از فروشگاه های اینترنتی با ارائه محصولات تقلبی در زمینه ژل افزایش قد سیلیکونی سعی بر آن دارند تا سود زیادی را به دست بیاورند و که این محصولات نه شاید در ظاهر قد افراد را بلندتر نشان دهد ولی به مرور زمان سبب ایجاد حساسیت و درد در پای مصرف کنندگان خواهد شد. به همین جهت از فروشگاه های معتبر و قابل اطمینان محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنید.

سفارش ژل افزایش قد

برای سفارش ژل افزایش قد می توانید هم اکنون از وب سایت پیش روی خود اقدام کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. امروزه نیز شاهد افزایش فروش ژل افزایش قد سیلیکونی هستیم چرا که مشکل کوتاه بودن قد برای بسیاری از افراد جامعه وجود دارد و برای برطرف کردن این مشکل نیز می توان از آسان ترین راه ممکن استفاده کرد که ژل افزایش قد می تواند بهترین و موثرترین راه ممکن باشد که استفاده از آن را به شما نیز پیشنهاد می کنیم.

قیمت ژل افزایش قد

برای آگاهی از قیمت ژل افزایش قد، می توانید از وب سایت پیش روی خود اطلاعات لازم را به دست بیاورید. توجه داشته باشید که هر قیمت برای این محصول می تواند بسیار معقول باشد چرا که افراد مصرف کننده می توانند با هزینه ی بسیار کمی از قد بلندتری برخوردار شوند. بسیاری از افراد جامعه هستند که برای چند سانتی متر بلندتر به نظر رسیدن حاضر به خرج پول هنگفتی اند این در حالی است که شما می توانید با یک مبلغ ناچیزی به این خواسته خود دست پیدا کرده و با اعتماد و خیال راحتی با دوستان خود به سفر و تفریح بپردازید.

خرید ژل طبیعی افزایش قد از پرشین خرید

فروشگاه اینترنتی پرشین خرید با داشتن استراتژی بسیار هدفمند خود سعی بر آن دارد تا بهترین و باکیفیت ترین محصولات را برای مشتریان و مراجعه کنندگان خود به ارمغان بیاورد و به همین جهت نیز تحقیقات لازم را بر روی هر کدام از محصولات موجود در ویترین خود انجام می دهد. خرید ژل طبیعی افزایش قد از پرشین خرید می توانید یکی از بهترین فرصت هایی باشد که برای شما به وجود بیاید به همین جهت توصیه می کنیم که این فرصت نایاب را از دست ندهید. برای خرید ژل افزایش قد سیلیکونی از وب سایت اینترنتی پیش روی خود می توانید بر روی محصول مورد نظر خود کلیک نموده و آن را در سبد خرید خود قرار دهید. همکاران ما نیز سعی بر آن دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول سفارشی شما را درب منزلتان تحویل دهند.

لژ مخفی کفش را می توان مناسب ترین انتخاب برای کسانی دانست که می خواهند در کمترین زمان ممکن قد خود را افزایش دهند. توجه داشته باشید که این لژ کیفیت بالایی داشته و به هیچ وجه در کوتاه مدت از بین نخواهد رفت. قیمت لژ نسبت به روش های شیمیایی و زیان آور افزایش قد بسیار مناسب بوده و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

لژ مخفی کفش

لژ مخفی برای کفش همانطور که از نام آن پیداست در داخل کفش قرار گرفته و به هیچ وجه قابل تشخیص نخواهد بود. این لژ ها یکی از بهترین راه ها برای افرادی خواهد بود که می خواهند قد خود را افزایش دهند. بسیاری از روش های شیمیایی افزایش قد به بدن آسیب خواهند رساند و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار می گیرند و یکی از روش های ساده برای افزایش قد را می توان استفاده از کفی طبی ژله ای افزایش قد دانست. این کفی ها به گونه ای تعبیه شده اند که هم بتوانید به سادگی از آنها استفاده نمایید و هم به دلیل مقاومت بالای ژل امکان استفاده از آن به صورت بلند مدت وجود داشته باشد. کفی طبی برای افزایش قد تشکیل شده از چندین لایه ژله ای می باشد که با قرار گرفتن بر روی یکدیگر می توانند قد شما را به اندازه مورد نظر شما برسانند.

انواع لژ مخفی برای کفش

لژ مخفی کفش را می توان از جنبه های بسیاری به انواع مختلف دسته بندی نمود و می توانید این لژ ها را هم برای خانمها و هم برای آقایان خریداری نمایید. توجه داشته باشید که لژ مخفی کفش مردانه نسبت به نمونه زنانه آن عرض بیشتری خواهد داشت و از نظر ویژگی های ساختاری هیچ تفاوتی بین نمونه مردانه و زنانه وجود نخواهد داشت. متاسفانه نمونه تقلبی لژ مخفی کفش نیز به بازار عرضه شده که این محصول به هیچ وجه ویژگی های نمونه اصل را نخواهد داشت.

ویژگی های لژ مخفی برای کفش

لژ مخفی کفش ویژگی های متعددی دارد که سبب محبوبیت هر چه تمام تر آن شده است و از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به مقاومت بالای آن اشاره نمود. این محصول به دلیل اینکه هیچگونه حساسیتی به بدن شما وارد نخواهد کرد نیز می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها باشد. این لژ می تواند قد شما را تا ۵ سانتی متر افزایش دهد. این لژ نسبت به روش های افزایش قد قیمت مناسب تری نیز خواهد داشت و نتیجه آن را می توانید از همان ابتدای استفاده مشاهده نمایید. این لژ به صورت کاملا مخفی بوده و به هیچ وجه اطرافیانتان متوجه وجود آن نخواهند شد. این لژ قابلیت جابجایی در انواع کفش ها خواهد داشت و می توانید در صورت تعویض کفش خود لژ ها را نیز انتقال دهید. امکان شستشو لژ نیز وجود خواهد داشت. این لژ به هیچ وجه سبب ایجاد بوی بد در پاهایتان نخواهد شد.

تصویر۳

مزایای لژ مخفی برای کفش

یکی از مهمترین مزایای این لژ می توان به طبی بودن آن اشاره نمود که به همین دلیل حس راحتی در آن شاهد خواهید بود و هیچگونه اذیتی نخواهد داشت. استفاده کردن از لژ مخفی کفش سبب خواهد شد که در لحظه قد خود را افزایش دهید و می توانید آن را در داخل جوراب خود نیز قرار داده و قد خود را در داخل منزل نیز افزایش دهید. امکان پیاده روی و دویدن نیز با استفاده از این لژ وجود خواهد داشت.

خرید لژ مخفی کفش

جهت خرید لژ مخفی کفش مردانه و همچنین زنانه راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که یکی از این راه ها را می توان مراجعه به فروشگاه های سطح شهر دانست که خرید از این فروشگاه ها به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار می گیرد. در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که حتما نمونه اصل محصول را خریداری نمایید چرا که نمونه تقلبی آن به هیچ وجه نمی تواند ویژگی های نمونه اصل را داشته باشد. امکان سفارش لژ مخفی کفش نیز وجود خواهد داشت و می توانید میزان ارتفاع لژ را خودتان تعیین نمایید.

خرید اینترنتی کفش لژ مخفی مردانه

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد یکی دیگر از مراکز فروش لژ مخفی کفش را می توان فروشگاه های اینترنتی دانست که این مراکز فروش کفش لژ مخفی مردانه می توانند مناسب ترین انتخاب برایتان باشد. خرید اینترنتی لژ مخفی کفش را می توان به وب سایت های متعددی نسبت داد که از این میان باید وب سایتی را انتخاب نمایید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد چرا که در این صورت می توانید از مرغوبیت جنس لژ اطمینان داشته باشید. یکی از مراکز فعال در زمینه فروش لژ مخفی کفش را می توان به فروشگاه پرشین خرید نسبت داد که با مراجعه به این فروشگاه می توانید لیست کاملی از انواع محصولات را مشاهده کرده و از این میان بهترین مورد را انتخاب نمایید. پس از خرید محصول نیز می توانید محصول خریداری شده را در کمترین زمان ممکن جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت لژ مخفی کفش

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما به آن توجه داشته باشید و در رابطه با قیمت لژ مخفی کفش می توان گفت: این محصول به دلیل ویژگی های مطلوبی که دارد می تواند مناسب ترین انتخاب برایتان باشد و قیمت کفی طبی افزایش قد به تعداد ژله ها نیز بستگی خواهد داشت. فروشگاه پرشین خرید به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش محصول به صورت از تولید به مصرف نموده و همین امر سبب کاهش میزان قیمت آن شده است. نمونه تقلبی محصول بی شک قیمت پایین تری نسبت به نمونه اصل آن خواهد داشت اما خرید آن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

امروزه مشاهده می شود ژل پاشنه افزایش قد که یکی از محصولات جدید در بازار می باشد جهت بلندتر نشان دادن قد برای آقایان و حتی خانم ها مناسب است. بلندتر نشان دادن قد یکی از مواردی است که افرادی که قد کوتاه و معمولی دارند همیشه به دنبال آن هستند. در این خصوص مشاهده می شود که بسیاری از خانم ها برای رسیدن به قد بلند تر از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند اما طبیعتاً استفاده از کفش پاشنه بلند برای آقایان امکان پذیر نبوده و باید از یک راهکار مناسب استفاده کنند.

ژل پاشنه افزایش قد چیست؟

امروزه با توجه به اینکه داشتن قدی بلند یکی از مواردی است که می ‌تواند به افراد حس خوبی بدهد مشاهده شده که استفاده از ژل پاشنه افزایش قد در بین جوانان بسیار رواج پیدا کرده و استفاده از این ژل ها به متداول ترین روش افزایش قد تبدیل شده است. به طور کلی می‌ توان گفت پاشنه ژله ای افزایش قد به گونه ای است که به صورت پکیج کامل ارائه شده و در پکیج آن ۲۰ لایه ژله افزایش قد سیلیکونی فشرده جهت افزایش قد وجود دارد. این لایه ها دارای سایز های مختلفی بوده که باید به ترتیب خاص در داخل کفش چیده شود. لازم است بدانید شما می توانید برای هر کفش به هر شماره ای از ژل پاشنه افزایش قد استفاده کرده و باید بدانید که رنگ این ژل ها شیری روشن می باشد. با توجه به تعداد متعدد ژل پاشنه افزایش قد در این پکیج افراد می ‌توانند با توجه به سلیقه خود از ۱ تا ۸ سانتی متر قد خود را افزایش دهند.

مزایای پاشنه افزایش قد کفش

با وجود مزایای متعددی که پاشنه ی طبی افزایش قد دارد مشاهده شده که روز به روز بر تعداد مشتریان این محصول اضافه می شود. یکی از مهمترین مزایای این پاشنه ها نداشتن عوارض بوده به صورتی که روش های دیگر افزایش قد همچون استفاده از داروهای شیمیایی و یا عمل های جراحی می‌ تواند عوارض زیادی به همراه داشته باشد و همچنین هزینه این روش نسبت به سایر روش های افزایش قد به مراتب بسیار کمتر می باشد. از طرفی لازم است بدانید کفش های پاشنه مخفی که در بازار وجود دارد علیرغم قیمت بالا تنوع چندانی نداشته و افرادی که تمایل دارند با پوشیدن آن افزایش قد داشته باشند، مجبور هستند از یک کفش استفاده کنند اما پاشنه داخل کفش افزایش قد این مشکل را حل کرده به صورتی که شما می توانید در هر کفشی که می خواهید آن را استفاده کنید: به طوری که مثلاً در مجالس می توانید از این ژل ها در کف کفش های مجلسی استفاده کرده و یا در زمانهای دیگر آن را در کفش اسپرت یا کالج خود قرار دهید. همچنین دقت داشته باشید این ژل ها با توجه به جنسی که دارد خاصیت انعطاف پذیری داشته و استفاده از آن بسیار راحت می باشد.

راه رفتن با ژل پاشنه افزایش قد

در خصوص استفاده از ژل پاشنه افزایش قد یکی از سوالاتی که برای افراد به وجود می‌ آید این است که آیا راه رفتن با این ژل ها سخت است یا خیر؟ دقت داشته باشید همانطور که گفته شد این ژل ها از جنس سیلیکونی بوده و به دلیل انعطاف پذیری که دارد استفاده از آن بسیار راحت می باشد و همچنین لازم است بدانید این ژل همانند یک پاشنه مخفی در داخل کفش عمل کرده و با این حال وقتی شما آن را داخل کفش قرار می دهید دقیقاً مشابه با یک کفش پاشنه بلند زنانه برای شما عمل می کند. البته لازم به ذکر است که بدانید راه رفتن با این ژل ها بسیار آسان تر از راه رفتن با کفش پاشنه بلند زنانه می باشد به طوری که کفش های زنانه پاشنه بلند در قسمت انتهایی که روی زمین قرار می‌ گیرد باریک شده است و نیاز است که افراد در حین راه رفتن تعادل خود را نیز حفظ کنند اما ژل پاشنه افزایش قد این مشکل را نداشته بلکه به صورت کاملاً تخت بوده و به داخل کفش شما می چسبد.

آیا پاشنه های افزایش قد عوارضی هم دارد؟

بسیاری از افراد در هنگام خرید پاشنه افزایش قد ممکن است فکر کنند که این ژل با وجود این که داخل کفش قرار می گیرد ممکن است عوارضی چون پا درد و کمردرد داشته باشد، اما لازم است بدانید ژل پاشنه افزایش قد با وجود انعطاف ناپذیری و اینکه تا حدودی نرم است تا کنون هیچ عوارضی برای مصرف‌کنندگان نداشته و بلکه بسیاری از افراد که یکبار این ژل را خریداری کردند مجددا جهت خرید و سفارش آن برای خانواده و دوستان خود اقدام نموده اند. نکته دیگری که در خصوص افزایش قد با پاشنه وجود دارد این است که شما می توانید این ژل را در داخل کفش خود قرار داده و در هنگام استفاده از آن نیاز به خرید کفش با شماره بزرگتر از پای خود ندارید زیرا با وجود اینکه ژل پاشنه افزایش قد در قسمت پاشنه پا قرار می گیرد هیچ گونه تاثیری در قسمت جلوی کفش نداشته و موجب تنگ شدن کفش نمی‌ شود.

روش استفاده از ژل پاشنه افزایش قد

به صورت کلی در مورد روش استفاده پاشنه افزایش دهنده قد لازم است بدانید که هنگامی که شما این محصول را خریداری می کنید می توانید از مشاورین فروش آن اطلاعات جامعی در مورد افزایش قد با پاشنه ژله ای دریافت نموده و همچنین دقت داشته باشید که کاتالوگ راهنمای کوچکی به همراه این محصول ارائه شده که شما می توانید به طور کامل با روش استفاده آن آشنا شوید. به طوری که لازم است بدانید وقتی شما اقدام به سفارش پاشنه افزایش قد می کنید شما یک بسته ۲۰ تایی سیلیکونی که در دو بسته ده لایه جدا شده اند را دریافت کرده که هر بسته را باید در داخل یک لنگه کفش قرار دهید.

نقاط قوت پاشنه ی افزایش قد

علاوه بر آنچه در مورد پاشنه افزایش قد آقایان و خانمها بیان شد لازم است بدانید که این محصول دارای ویژگی ها و نقاط قوت دیگری نیز می باشد؛ به طوری که شما می توانید با خرید این ژل به کمک کفی آن اندازه مد نظر خود را تنظیم کنید و همچنین دقت داشته باشید که این محصول برای انواع سایز پای خانمها و آقایان مناسب می باشد. قابلیت شست و شوی ژل پاشنه افزایش قد از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود زیرا با وجود این که معمولاً پاها زود بو می‌گیرد پس لازم است که هر چند وقت یک بار این ژل ها شسته شود.

یکی از بهترین محصولاتی که می توان به منظور افزایش قد از آن استفاده کرد ژل بیتال نام دارد. این محصول در دو مدل ایرانی و خارجی ارائه شده و هر دو مدل یاد شده دارای 10 لایه سیلیکونی هستند که باعث می گردد حداکثر برای شما به میزان 5 سانتیمتر افزایش قد به همراه داشته باشد. محصول ژل افزایش قد ایرانی از مواد درجه دوم ساخته شده و جنس سیلیکون به کار رفته در ان کمی سفت و کدر رنگ است و شاید برای استفاده های طولانی مدت زیاد مناسب نباشد اما محصو خارجی با به کار گیری از بهترین مواد سیلیکونی باعث گردیده تا کیفیت نهایی ان رضایت بخش باشد و شما براحتی می توانید از آن در زمان های طولانی تری نیز استفاده نمایید.

برای خرید ژل افزایش قد می توانید همین الان به یکی از روش های زیر اقدام نموده و براحتی و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید :

روش اول تماس تلفنی با شماره تلفن 09359482324 است و می توانید از این طریق سفارش خود را ثبت نمایید.

شما می توانید تنها با چند کلیک و بدون نیاز به تماس با ما با کلیک کردن بروی دکمه هرید خرید پستی در زیر مدل مورد نظر خود را سفارش و خرید نمایید.

محصول ژل افزایش قد بیتال می تواند در یک چشم بر هم زدن برای شما به میزان حداکثر 5 سانتیمتر بلندی قد را به همراه بیاورد و این کار با هزینه ای اندک و بدون هیچگونه عوارض جانبی قابل انجام شدن است.شما از محصول ژله افزایش قد فوق می توانید برای استفاده در مهمانی ها و مجالس عروسی استفاده کرده و ظاهر و قد و قامت خود را در مقابل دیگران بلندتر از قبل جلوه نمایید. این محصول بدون اینکه برای شما رد راه رفتن مشکلی ایجاد کند می تواند برای شما تا 5 سانتیمتر بلندی قد را به همراه داشته باشد.

در برخی از فروشگاه های متفرقه شاهد هستیم که محصول ژل افزایش دهنده قد را با کیفیتی بسیار پایین و قیمت های ارزان تر در حال عرضه کردن هستند . دقت داشته باشید این محصول اگر دارای کیفیت پایینی باشد نه تنها برای شما زیاد دوام نخواهد آورد بلکه در حین راه رفتن نیز می تواند موجب خستگی پاهایتان و بروز سر درد نیز شود.شما برای تهیه محصول ژل افزایش دهنده ی قد با کیفیت بالا تنها از فروشگاه های معتبر و مجاز اقدام به رخید نمایدی و به خاطر چند هزار تومان ارزان تر پول خود را صرف تهیه محصولات تقلبی و بی کیفیت نکنید.

همناطور که از نامش نیز مشخص است ژل افزایش قد سیلکونی ساخته شده مواد سیلیکونی بوده و به راحتی قابل انعطاف درون پاهایتان است. شما با استفاده از این محصول می توانید بدون کمترین دردسری و براحتی با هزینه ای اندک به قد و قامت ایده آل خود دست یابید.

برای خرید پاشنه افزایش قد شما در هر کجای ایران عزیز که باشید کافیست تا بروی دکمه های خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.محصول کفی ژله ای کفش برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده بوده و به دلیل اینکه لایه های آن قابل تفکیک است می توانید از آن در هر کفشی استفاده کنید و بنا به فضایی که در اختیار دارید تعداد لایه های آنرا کم و زیاد کنید.

عزیزانی که به دنبال خرید ژل افزایش قد ارزان باید بدانند که محصولات تقلبی درون بازار دارای قیمت بسیار پایین تری هستند و البته باید بدانید که اینگنه محصولات نه دارای استاندارد لازم بوده و نه اینکه دارای دوام و کیفیت خوبی هستند.

در میان سایر روش هایی که می توان برای بلند تر شدن قد استافده کرد به نظر میرسد که محصول ژل بلند قدی یکی از کم هزینه ترین و عملی ترین روش هایی است که برای این منظور می توان مورد استفاده قرار داد.در کل می توان اینگونه توضیح داد که لژهای افزایش قد راه حلی بسیرا مناسب و البته کم هزینه هستند تا شما بدون ترس از عوارض جانبی بتوانید در همان لحظه به قد و قامت ایده آل خود دست یابید.همانگونه در بالا نیز توضیح دادیم ما علاوه بر محصول ایرانی که دارای کیفیت متوسطی است از محصول ژل طبی افزایش قد betall اصل نیز در فروشگاه استفاده کرده ایم و شما می توانید با کمی هزینه بیشتر محصولی بسیار با کیفیت و اصلی را تهیه نمایید.

خرید اینترنتی پاشنه افزایش قد

حال با توجه به آنچه در مورد ژل پاشنه افزایش قد بیان شد لازم است بدانید که اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید می توانید به راحتی آن را از فروشگاه پرشین خرید تهیه نمایید. این فروشگاه که یکی از فروشگاه های بسیار معتبر است پاشنه طبی افزایش قد را در انواع مختلف و با کیفیت بسیار مناسبی عرضه کرده به طوری که هموطنان از سراسر کشور می توانند این محصول را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را در سراسر کشور تحویل بگیرند. مدت زمان دریافت پاشنه کفش برای افزایش قد در ۳ الی ۵ روز کاری صورت می گیرد. لازم به ذکر است که بدانید مشاوران فروش در این فروشگاه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و توضیح در مورد کارکرد این محصول هستند.

قیمت پاشنه افزایش قد

در مورد قیمت پاشنه افزایش قد مردانه و زنانه لازم است بدانید با وجود این که این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود طبیعتاً قیمت فروش آن متفاوت است. اما اگر تمایل دارید بهترین نوع محصول را که دارای کیفیت بسیار بالایی است را خریداری کنید بهتر است از فکر خرید محصول با قیمت ارزان بیرون بیایید زیرا طبیعتاً محصولاتی که زیر قیمت واقعی آن به فروش می رسد به هیچ عنوان کیفیت و کارایی محصولات اصل را نداشته و عوارضی نیز به همراه خواهند داشت. با این وجود بهتر است که از سایت های معتبر همچون فروشگاه پرشین خرید این محصول را تهیه نمایید و دقت داشته باشید که در این فروشگاه با حذف واسطه ها و از میان برداشتن دلالان محصول با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

ژل افزایش قد بیتال یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات افزایش قد است و شما می توانید با ورود به وب سایت فروشگاه پرشین خرید این محصول را تهیه نمایید. همچنین می توانید آن را از داروخانه نیز تهیه کنید. البته مطمئن باشید که ژل افزایش قد در داروخانه مدنظر از کیفیت درجه یک برخوردار باشد.

ژل افزایش قد بیتال

بیشتر افراد به دلیل داشتن قد کوتاه رنج می برند که دلایل این امر می تواند ژنتیکی و یا به نوع تغذیه افراد نیز بستگی داشته باشد. بسیاری از افراد جامعه برای رسیدن به قد ایده آل سعی دارند آن را با داروهای شیمیایی جبران کنند در حالی که نمی دانند مصرف داروهای شیمیایی می تواند عوارض غیرقابل جبرانی برای سلامتی داشته باشد. از طرفی بعد از رسیدن به یک سن خاص، دیگر استفاده از داروهای شیمیایی نیز تاثیرگذار نبوده و قد افزایش نمی یابد؛ که در این میان می خواهیم یک راه حل بسیار ساده و آسان را برای افزایش قد افراد ارائه کنیم. استفاده از ژل افزایش قد یکی از ایده آل ترین روش هایی می باشد که افراد کوتاه قد می توانند با تهیه و خرید آن به قد مناسبی دست یابند. ژل های افزایش دهنده قد در انواع مدل ها و برندهای مختلف با سایز بندی های متفاوت طراحی و عرضه می گردد که خریداران و مصرف کنندگان می توانند با توجه به سلیقه و انتخاب خود مناسب ترین گزینه را خریداری کنند. ژل افزایش قد بیتال از جمله محبوب ترین و کارا ترین ژل افزایش قد می باشد و شما می توانید با خرید و استفاده این ژل افزایش قد، از تمامی ویژگی های بی نظیر آن بهره مند شوید.

تصویر ۱

خرید ژل افزایش قد اصل

ژل افزایش قد بیتال در انواع سایز بندی ها با ضخامت مختلف عرضه می گردد که مخاطبان می توانند با خرید ژل افزایش قد ۱۴ لایه و استفاده آن به ایده آل ترین قد دست یابند. شما می توانید با قرار دادن ژل افزایش قد داخل کفش خود به صورت روزانه بدون اذیت شدن در پیاده روی از آن استفاده کنید. ژل افزایش قد مناسب مهمانی ها و تمامی مجالس است و شما می توانید به راحتی در طول مراسم با داشتن قدی بلند بر خود ببالید و در میان مهمانان احساس بد و شرمندگی از داشتن قد کوتاه خود نداشته باشید. برای خرید ژل افزایش قد اصل می توانید فروشگاه پرشین خرید را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید. فروشگاه پرشین خرید یکی از معتبرترین و بهترین عرضه کنندگان ژل افزایش قد بیتال می باشد که با داشتن سابقه ای درخشان در این زمینه توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین عرضه کنندگان ژل افزایش قد می باشد.

تصویر ۲

خرید ژل افزایش قد از داروخانه

رسیدن به قد دلخواه آرزوی هر فردی می باشد که با خرید و استفاده از ژل افزایش قد در کوتاه ترین مدت با یک چشم برهم زدن می توانند به این خواسته و آرزوی خود دست یابند. ژل افزایش قد اصل با داشتن کیفیتی بی نظیر قابل استفاده در مدت زمان بسیار طولانی می باشد در حالی که جنس تقلبی و بی کیفیت این محصول با چند بار استفاده شدن با پارگی و خراب شدن مواجه می شود. افراد می توانند خرید ژل افزایش قد از داروخانه را نیز در اولویت خود قرار دهند. تنها باید توجه داشته باشند که از مکانی معتبر و قابل اعتماد خرید کنند و از جنس و کیفیت محصول کاملا مطمئن باشند.

تصویر ۳

ژل افزایش قد سیلیکونی اصل

ژل های افزایش دهنده قد محصولاتی از جنس سیلیکون هستند و افراد می توانند با قراردادن آن در داخل کفش خود بدون اذیت شدن کف پای خود از آن استفاده کنند. این محصولات، ژل هایی هستند که شما با قرار دادن آن در کفش خود به صورت قابل توجهی قد خود را افزایش داده و از مزیت های آن می توان به غیر قابل دید بودن این محصول اشاره نمود. شما می توانید با خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل از ویژگی های مثبت آن بهره مند شوید. از جمله این ویژگی ها این است که پای شما به هیچ وجه حساسیت نمی دهد و هیچ عوارضی را به دنبال نخواهند داشت. در حالی که محصولات تقلبی با داشتن کیفیت پایین می تواند آسیب های جدی به پاها برساند و سلامت پا را تهدید کند. ژل افزایش قد بیتال اصل بسیار نرم و با استحکام می باشند و از سیلیکون باکیفیتی تهیه و تولید شده است. از این جهت از پرفروش ترین برندهای ژل افزایش قد به شمار می رود.

تصویر ۴

قیمت ژل افزایش قد بیتال

فروشگاه پرشین خرید با فروش ژل افزایش قد بیتال اصل که دارای خاصیت درمانی و طبی نیز می باشد نه تنها سبب افزایش قد شما خواهد شد بلکه در زمان پیاده روی، قدم زدن را برای شما آسان خواهد کرد. قیمت ژل افزایش قد بیتال در مقایسه با سایر برندها با توجه به کیفیتی که دارد گرانتر می باشد اما در حالت کلی می توان گفت افراد از هر طبقه اجتماعی می توانند این محصول را بدون مواجه شدن با مشکل مالی خریداری و مورد استفاده قرار دهند. از طرفی می توان گفت ویژگی ها و مزیت های استفاده از ژل افزایش قد ارزش هر ارقامی را دارد. از جمله مزیت های انتخاب ژل افزایش قد سیلیکونی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

طراحی کاملا طبی

آنتی باکتریال

ضمانت اصل بودن

کیفیت ساخت و دوام بالای محصول

تصویر ۵

ژل افزایش قد ارزان

مخاطبان و خریداران می توانند با ورود به وب سایت رسمی فروشگاه پرشین خرید انواع ژل افزایش قد خارجی و ایرانی را مورد مشاهده قرار داده و با توجه به سلیقه خود یکی از انواع مختلف این محصول را خریداری کنند. فروشگاه ما با فروش ژل افزایش قد ارزان قیمت با کیفیت بسیار عالی توانسته است مشتریان بیشماری را به دست آورد.

ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال را می توان یکی از بهترین انواع ژل های افزایش قد دانست که این ژل کیفیت بسیار بالایی داشته و به دلیل مقاومت بالایی که دارد امکان استفاده از آن به صورت بلند مدت وجود خواهد داشت. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این محصول ارائه نموده ایم:

تصویر۱

ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال

زیبایی یکی از مواردی است که همگان به آن توجه ویژه ای دارند و یکی از مواردی که سبب زیبایی فرد خواهد شد را می توان قد دانست. بسیاری از افراد قد کوتاهی دارند و به دنبال راه هایی هستند که بتوانند قد خود را افزایش دهند. جهت افزایش قد راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که هر یک از این راه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. برخی از روش های افزایش قد را می توان استفاده کردن از روش های شیمیایی دانست که بی شک آسیب هایی به بدن شما خواهند رساند و بهترین روش افزایش قد را می توان استفاده کردن از ژل های افزایش قد دانست چرا که با استفاده از این ژل ها می توانید قد خود را بدون نیاز به هیچگونه قرص و داروی شیمیایی افزایش دهید و این محصول در لحظه عمل خواهد کرد و در همان ابتدای استفاده از آن قد شما افزایش خواهد یافت. این ژل را می توانید در انواع اقسام مختلف مشاهده کنید که این ژل تشکیل شده از چندین لایه سیلیکونی بوده و سبب بروز هیچگونه حساسیتی نخواهد شد.

تصویر۲

ویژگی های ژل افزایش قد

ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را برای خرید با ارزش تر کرده است. از جمله مهمترین ویژگی های ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال می توان به کیفیت بالای آن اشاره نمود چرا که به دلیل مقاومت بالای آن می توانید به مدت طولانی از آن استفاده نمایید. این ژل را می توان بهترین ژل افزایش قد دانست چرا که سبب بروز هیچگونه حساسیتی نخواهد شد. افزایش قد با ژل رویال به گونه ای است که می توانید از آن در انواع کفش های خود استفاده نمایید و با تعویض کفش خود می توانید ژل را نیز جابجا نمایید. امکان استفاده کردن از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال حتی بدون کفش نیز وجود خواهد داشت چرا که این ژل را می توانید در داخل جوراب خود قرار داده و در همه حال قد خود را افزایش دهید. ژل پاشنه افزایش قد قابلیت تنظیم ارتفاع نیز خواهد داشت و می توانید با کاهش و یا افزایش دادن ژل های سیلیکونی قد خود را تنظیم نمایید. ژل جادویی افزایش قد امکان استفاده برای خانمها و آقایان خواهد داشت و نمونه مردانه آن عرض بیشتری نسبت به نمونه زنانه خواهد داشت.

تصویر۳

مزایای ژل افزایش قد

ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال مزایای بسیاری دارد که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– استفاده کردن از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال هیچگونه عوارضی در پی نخواهد داشت و نیازی به هیچ گونه داروی شیمیایی نخواهید داشت.

– هزینه ژل افزایش قد بسیار پایین تر از راه های افزایش قد شیمیایی خواهد بود و امکان خرید آن برای همگان وجود دارد.

– به محض پوشیدن و قرار دادن ژل در کف کفش خود شاهد افزایش قد خود خواهید بود.

– امکان استفاده کردن از این ژل در انواع کفش ها وجود خواهد داشت.

– ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال به صورت کاملا مخفی در داخل کفش قرار خواهد گرفت و هیچ یک از اطرافیان شاهد وجود آن نخواهند بود.

– امکان استفاده کردن از این ژل در تمامی مواقع وجود خواهد داشت و در هنگام دویدن و راه رفتن نیز می توانید از این ژل استفاده نمایید.

– این ژل خاصیت انعطاف پذیری نیز خواهد داشت و به همین دلیل بسیار راحت خواهد بود.

تصویر۴

خرید ژل افزایش قد بیتال

جهت خرید ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که در حالت کلی این روش ها را می توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که منظور از روش خرید حضوری مراجعه به فروشگاه های سطح شهر خواهد بود که خرید از این فروشگاه ها با مشکلاتی همراه خواهد بود و از جمله مهمترین معایب این روش می توان به وقت گیر بودن آن اشاره کرد. در هنگام خرید حتما باید به جنس و اصل بودن محصول دقت داشته باشید و جهت اطمینان از جنس محصول باید مرکز خرید معتبر را انتخاب نمایید.

تصویر۵

خرید اینترنتی ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال

بهترین روش خرید ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال را می توان فروشگاه های اینترنتی دانست و به دلیل محبوبیت ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال مراکز متعددی اقدام به فروش آن نموده اند که از این میان باید مرکز خرید معتبر را انتخاب نمایید. یکی از مراکز معتبر در این زمینه را می توان فروشگاه پرشین خرید دانست که از طریق این فروشگاه می توانید مرغوب ترین محصول را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که با مراجعه به این فروشگاه می توانید لیست کاملی از انواع ژل های افزایش قد را مشاهده کرده و از این میان بهترین مورد را انتخاب نمایید. ژل افزایش قد خرید اینترنتی نیز دارد که این روش بهترین روش برای خرید خواهد بود. این روش خرید به عنوان خرید پستی ژل افزایش قد خواهد بود و می توانید محصول خریداری شده را در جلوی درب منزل خود در هر نقطه از کشور تحویل بگیرید. با اطلاع داشتن از شماره تلفن ژل افزایش قد را می توانید به صورت تلفنی نیز خریداری نمایید.

قیمت ژل افزایش قد

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید و در رابطه با قیمت ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال می توان گفت: این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. قیمت این محصول به تعداد ژله هایی بستگی خواهد داشت که در داخل بسته بندی قرار گرفته اند.

ژل افزایش قد داروخانه یکی از بی نظیرترین راه های افزایش قد به شکل طبیعی می باشد. برای خرید ژل افزایش قد سیلیکونی می توانید به راحتی از وبسایت پیش روی خود اقدام لازم را انجام دهید. ژل رویال افزایش قد با تاثیر شگفت انگیز خود، مناسب برای استفاده خانم ها و آقایان می باشد و شما نیز می توانید به شکل نامرئی و شگفت انگیز قد خود را بلندتر نموده و از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار باشید.

ژل افزایش قد سیلیکونی

آیا شما نیز به دنبال خرید ژل رویال و افزایش قد هستید؟ آیا می دانید اصل این محصول را می توانید از فروشگاه ژل افزایش قد سیلیکونی خریداری کنید؟ بسیاری از افراد به خصوص آقایان به دنبال بلندتر دیده شدن قد خود هستند تا این گونه جذاب تر و خوش تیپ تر به چشم بیایند. هم چنین برخی از خانم ها نیز با توجه به این که نمی توانند در همه جا از کفش پاشنه بلند استفاده کنند، مجبور به خرید ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال betall هستند تا در میان دوستان خود بلندتر دیده شوند. بلندتر دیده شدن از دیگران اعتماد به نفس بسیار خوبی را برای افراد می تواند به ارمغان بیاورد. شما می توانید با استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی بدون اینکه کسی متوجه شود، بلندتر از قد معمولی خودتان دیده شوید و این امر یکی از مهمترین خواسته های هر فردی می باشد که بدون احساس ناراحتی در پای خود بلندتر از دوستان خود به نظر برسد. اگر شما نیز قصد دارید تا به شکل نامرئی قد خود را بلندتر از واقعیت نشان دهید می توانید از این محصول استفاده نمایید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد ویژگی های خرید این محصول توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تصویر ۱

ویژگی های ژل افزایش قد سیلیکونی

یکی از مهمترین موضوعاتی که سبب شده است تا ژل افزایش قد سیلیکونی در میان افراد جامعه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد، ویژگی های بی نظیر آن می باشد که هر فردی می تواند با استفاده از این محصول شگفت انگیز به راحتی پی به این خواص و ویژگی های بی نظیر ببرد. از مهمترین ویژگی های ژل افزایش قد سیلیکونی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– موجب افزایش قد در حدود ۱ الی ۵ سانتیمتر خواهد شد.

– داشتن خاصیت بسیار نرم در هنگام راه رفتن

– احساس نکردن هیچ دردی در پاشنه پا

– داشتن یک جفت ۵ لایه در هر بسته بندی

– نداشتن هیچ گونه حساسیت و عوارض برای پا

– داشتن قیمت بسیار مناسب و معقول

شما نیز می توانید با داشتن این محصول، به راحت ترین شکل سبب افزایش قد مصرف کنندگان می شود. شرکت تولید کننده این محصول با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد، سعی بر آن دارد تا باکیفیت ترین محصول را تهیه و تولید کرده و روانه بازار نماید.

برای پد افزایش دهنده قد می توان چند ویژگی را برشمرد که در این بخش به معرفی آنها خواهیم پرداخت. از مهم‌ترین ویژگی‌های پد افزایش قد بتال می‌توان به جنس آن اشاره کرد. چند لایه از مواد سیلیکونی بر روی هم قرار گرفته اند و در نهایت این کفی را که به صورت پد افزایش قد داخل کفش نیز از آن یاد می‌شود را ایجاد کرده‌اند. نکته مهم دیگر در رابطه با ویژگی های مهم این کفی می توان به میزان افزایش قد موقت اشاره کرد.

با قرار دادن این کفی در داخل کفشتان می توانید تا حدود ۵ سانتی متر در قد و قامت خود افزایش ایجاد کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به عدم تعریق در پاها اشاره کرد. با قرار دادن این کفی در کفشتان هیچگونه تعریقی در پا ایجاد نشده و شما احساس نامناسبی را درک نخواهید کرد؛ بنابراین با توجه به این موارد شما عزیزان می توانید برای پد افزایش قد داخل کفش افزایش قد از طریق سایت مذکور اقدام کنید. در صورت وجود هرگونه سؤال می توانید با کارشناسان مربوطه آن را در میان گذاشته و سپس اقدام به خرید اینترنتی کفی ژله ای نمایید.

بهترن روش افزایش قد با یاشنه مخفی ژله ای

پاشنه مخفی ژله ای توانسته است تا حدی مشکل افراد در کوتاهی قد را حل کند. و به دلیل استفاده آسانی که این پاشنه ها دارند افراد بسیاری به این محصول روی آورده اند. برای خرید آن شما می توانید از طریق اینترنتی اقدام نمایید.
یاشنه مخفی ژله ای

یاشنه مخفی ژله ای برای افرادی که از کوتاهی قد خود ناراضی هستند و از این موضوع رنج می برند مناسب می باشند و راه بسیار مناسبی برای پوشاندن این مشکل به شمار می رود. افرادی که دارای قد کوتاهی هستند می توانند با استفاده از این محصول قد خود را تا حدود قابل توجهی افزایش دهند بدون آن که کسی دلیل این افزایش قد در آن ها شود.در یک چشم به زدن با استفاده از پد افزایش دهنده قد شما دارای قد مناسبی خواهید شد. برخی افراد برای افزایش قد خود به قرص های شیمیایی روی می آورند اما استفاده از این داروها بسیار مضر می باشد و عوارض خطرناکی به همراه دارند به همین دلیل با تولید این محصول توانستیم مشکل افراد کوتاه قد را بدون هیچ خطری برای سلامتی آن ها افزایش دهیم. استفاده از پد افزایش قد بسیار راحت و آسان می باشد و هم چنین عوارضی نیز ندارد. تمامی افراد در تمامی سنین می توانند از این محصول استفاده کنند.

تصویر 1
یاشنه مخفی مردانه

پد افزایش قد بتال توانسته است دغدغه مردان را از کوتاهی قد برطرف نماید.زیرا کوتاهی قد در مردان نسبت به کوتاهی قد در زنان بیشتر مشکل ساز می باشد زیرا مردان با داشتن قدی بلند و بدنی تنومند جذبه خاصی را به دست می آورند به همین دلیل داشتن قدی کوتاه برای مردان موضوع ناراحت کننده می باشد اما با استفاده از پد افزایش دهنده قد می توانند تا حدودی این عیب را جبران کنند. خرید پاشنه افزایش قد با قیمت مناسبی که دارد برای برطرف کردن این مشکل بسیار مناسب است. پد افزایش قد داخل کفش در بسته های 10 تایی به قیمت 24800 تومان و در بسته های 12 تایی 26800 تومان به فروش می رسند.هم چنین بستگی دارد که شما کدام بسته از این پد افزایش قد را انتخاب و خرید نمایید. هرچقدر که تعداد لایه های سیلیکون موجود در بسته زیاد شود با افزایش قیمت مواجه می شوید.

احتمالا همه شما تا به حال با نام لژ افزایش قد آشنا شده اید این ژل که با نام ژل مخفی کفش نیز شناخته می شود یکی از پرکاربردترین وسایل برای افرادی است که از کوتاهی قد و یا استفاده از کفش های بلند رنج می برند. ما در این مطلب شما را با خرید لژ مخفی کفش و ویژگی های آن آشنا می کنیم.برای خرید حضوری ژل افزایش قد می توانید با ما در تماس باشید.
لژ مخفی افزایش قد چیست؟

همانطور که می دانید کفش های پاشنه بلند یکی از دلایل اصلی آسیب به ستون فقرات هستند که به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی در ساخت آنها مشکلات زیادی را برای شخص مصرف کننده به وجود می آورند از طرفی می دانیم که افراد زیادی به دلایل مختلف از جمله کوتاهی قد علاقه دارند که از کفش هایی استفاده کنند که قد آنها را بلندتر نشان دهد و از طرفی مشکلات جسمی هم برای آنها به همراه نیاورد بنابراین اگر به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل هستید بهتر است که از لژ افزایش قد استفاده کنید. شما با استفاده از این ژل ها از دست کفش های پاشنه بلند راحت می شوید و دیگر در مسافت های طولانی خسته نمی شوید. شما با استفاده از این روش می توانید به ساده ترین راه ممکن قد خود را بلندتر نشان دهید و از آنجایی که این خرید حضوری ژل افزایش قد در کفش شما مخفی می شوند برای اطرافیان قابل روئیت نیستند. از قابلیت های ژل افزایش قد این است که می توانید آنها را برای ارتفاع های مختلف تنظیم کنید. جنس این ژل ها از سیلیکا بوده که ماده ای بسیار محکم و مقاوم است. این لژ افزایش قد به راحتی در سایزهای مختلف کفش شما جا می گیرد و باعث افزایش قد شما می شود.

ویژگی های لژ افزایش قد

خرید حضوری ژل افزایش قد دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی است که باعث محبوبیت آن در بین مردم شده است. برخی از این ویژگی ها عبارتند از :

-استفاده از تعداد پدهای مختلف برای تغییر ارتفاع لژ

-استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب

-پس از مصرف طولانی مدت در آنها فرورفتگی دیده نمی شود

-بسیار مقاوم هستند

-قابلیت تغییر ارتفاع را برای قدهای مختلف دارند.

کوتاهی قد یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از افراد جامعه می باشد. یک روش سریع و کاربردی در افزایش قد استفاده از ژل افزایش قد ارزان می باشد. این ژل ها با ساختاری لایه ای شکل امکان افزایش قد را تا حدود 5 سانتی متر میسر می کنند. شما می توانید این ژل ها را از فروشگاه های اینترنتی و حضوری خریداری کنید. در این مقاله به نکاتی راجع به ژل افزایش قد و چگونگی استفاده از آن توضیحاتی می دهیم.برای خرید ژل افزایش قد ارزان رد زیر توضیحات را مطالعه نمایید.
ژل افزایش قد

ژل افزایش قد ارزان یکی از بهترین و کاربردی ترین تجهیزات برای افزایش چند سانتی متری افراد می باشد. از خصوصیات اصلی این ارزانترین ژل افزایش قد نداشتن عوارض جانبی برای بدن می باشد. این ژل ها در انتهای کفش شما قرار داده می شوند و به هیچ عنوان قابل مشاهده نمی باشند. ساختار ژل های افزایش قد به صورت لایه ای می باشد و افراد می توانند با برداشتن یا گذاشتن تعداد لایه ها، میزان افزایش قد خود را تعیین کنند. استفاده راحت و در دسترس بودن این ژل در تمامی حالات از ویژگی های دیگر این محصول می باشد. این محصول از ترکیباتی ژله ای شکل و نرم تهیه شده اند و استفاده طولانی مدت از آن باعث خستگی و یا آزار پا نمی شود.

نکات مهم در خرید ژل افزایش قد

با توجه به گستردگی استفاده از پاشنه ژله ای افزایش قد که به آن لژ افزایش قد نیز می گویند شما می توانید این محصول را از فروشگاه های اینترنتی و یا مغازه های سطح شهر خریداری کنید. قیمت این محصولات متناسب با کیفیت آن ها متفاوت می باشد. برای خرید ژل افزایش قد ارزان دقت کنید سایز مورد نظرخود را انتخاب کنید. معمولا در هنگام خرید اینترنتی سایز و کیفیت لژ های افزایش قد، مد نظر خود را در توضیحات بیان کنید. این ژل افزایش قد ارزان هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده می باشند. در هنگام دریافت محصول به صورت اینترنتی دقت کنید تا خرابی یا مشکلی در ارزانترین ژل افزایش قد سفارش داده شده نباشد. این محصولات به هیچ عنوان برای بدن ضرری نداشته و استفاده طولانی مدت آن موجب آزار پا نمی شود. شما با خرید ژل افزایش قد ارزان این محصول را درب منزل خود دریافت می کنید.

ژل افزایش قد راهی ساده برای رسیدن به قدی مطلوب

قد بلند اعتماد به نفس را افزایش می دهد و بر روحیه شخصی و جایگاه فرد در جامعه نیز تاثیرگذار است. ژل افزایش قد راهی آسان برای دست یافتن به این هدف است. اهمیت قد در روابط اجتماعی به اندازه ای است که کشورهایی مانند ژاپن و کره جنوبی با برنامه ریزی های کلان در چند دهه گذشته تلاش داشته اند که میانگین قدی جامعه خود را افزایش دهند. افزایش طبیعی قد نیازمند برنامه ریزی های دقیقی در فرایند رشد از کودکی تا بزرگ سالی است و این کار هزینه ها و انرژی زیادی را می طلبد؛ اما راه های راحت تری نیز برای رسیدن به این هدف هست، از جمله استفاده از ژل افزایش قد.
ژل افزایش قد چیست؟

ژل افزایش قد ارزان چیزی شبیه کفی کفش است که معمولاً از جنس سیلیکونی ساخته می شوند و با قرار گرفتن در کف کفش قد فرد را از یک تا پنج سانتی متر افزایش می دهد. ارزانترین ژل افزایش قد در واقع یک پاشنه مخفی افزایش قد است و به شکلی نامحسوس و بدون جلب توجه باعث می شود که بلندتر به نظر برسید. شما می تواند کفی ژله ای افزایش قد را با هر کفشی امتحان کنید، چرا که طراحی این کالاها به گونه ای است که با فرم اغلب کفش ها سازگار و متناسب است.
مزایای این محصول

مهم تر از همه این ها این است که با استفاده از ارزانترین ژل افزایش قد دیگر نیازی به استفاده از کفش های پاشنه بلند نخواهید داشت و این اتفاق خوبی است، چرا که کفش های پاشنه بلند علاوه بر راحت نبودن به ستون فقرات هم آسیب می زنند در حالی که ژل افزایش قد محصولی طبی است و سازگار با اورگونومی پا طراحی می شود. خرید ژل افزایش قد ارزان به طور اینترنتی و به راحتی ممکن است و با کمترین هزینه می توان این محصول را درب منزل خود تحویل گرفت و با این انتخاب ساده تاثیر قابل توجهی بر روی اعتماد به نفس و سطح روابط خود با دیگران ایجاد کرد. نکته دیگر درباره این محصول این است که مانند هر نوع دیگری از کفی کفش، این محصول نیز عمر مفیدی حدود یکسال دارد و پس از آن کم کم فشرده شده و کارایی اش کاهش پیدا می کند.

ژل افزایش قد در تهران در واقع همان کفی ژله ای می باشد که بسیاری از افراد امروزه به خرید آن اقدام می کنند. جهت تهیه این محصول می توانید گزینه خرید اینترنتی را از سایت مذکور انتخاب کنید.
ژل افزایش قد تهران با قیمت مناسب

در میان تمامی محصولاتی که برای افزایش موقت قد مورد استفاده قرار می گیرند، می توان به ژل افزایش قد در تهران اشاره کرد که از مزیت‌های بسیاری برخوردار است و کمترین آسیب را به بدن و اندام شما وارد می‌کند. اگر بخواهیم این محصول را به طور واضح توصیف کنیم می توانیم آن را یک نوع کفی ژله ای افزایش قد تلقی کنیم که از مواد کاملاً مناسب سازگار با پوست پا تشکیل شده است.

اگر تمایل دارید که پاشنه مخفی افزایش قد را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم که در زمان خرید حتماً به جنس محصول توجه کنید. تقلبی یا اصل بودن ژل افزایش قد تهران، در راحتی استفاده از آن بسیار تأثیرگذار است. بسیاری از افراد که به خرید محصول تقلبی این محصول اقدام کرده‌اند از آزار و اذیتی که بر پاهایشان وارد می شود شکایت دارند چرا که در زمان خرید به تقلبی یا اصل بودن آن توجه نکرده اند.

خرید اینترنتی ژل افزایش قد تهران

راه های زیادی برای خرید و تهیه ژل افزایش قد در تهران وجود دارد که افراد بر حسب نیاز می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند؛ اما آنچه مشخص است مزیت‌های خرید اینترنتی این محصول است که به نسبت بیشتر از دیگر راه ها می باشد. برای خرید کفی ژله ای افزایش قد به صورت اینترنتی و مجازی می توانید به سایت مذکور مراجعه کنید. در این سایت نحوه خرید این محصول مشخص شده است.

تنها کافیست بر روی این محصول کلیک کرده اطلاعات درج شده در آن را مورد ارزیابی قرار دهید و با بررسی قیمت مشخص آن اقدام به خرید اینترنتی کنید. برای خرید اینترنتی وارد کردن اطلاعات از جمله محل گیرنده این محصول الزامی است. شما عزیزان می بایست آدرس دقیق را وارد کنید و در صورت نیاز می توانید پرداخت را به صورت اینترنتی و یا در محل انتخاب کنید. پس از چند روز کفی ژله ای افزایش قد را درب منزل تحویل بگیرید و با خیال راحت آن را در مراسم و مهمانی های خاص و مهم مورد استفاده قرار دهید.

خرید ژل افزایش قد اصل بیتال در کرج و حومه

ژل افزایش قد در کرج یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین وسایل کاربردی برای کسانی است که از استفاده از کفش های پاشنه بلند غیر استاندارد خسته شده اند یا کسانی که با کوتاهی قد خود مشکل دارند و به دنبال راهی برای افزایش قد هستند. ما در این مطلب شما را با لژهای افزایش قد آشنا می کنیم.
لژهای افزایش قد

لژهای افزایش قد از جنس سیلیکون هستند و در پاشنه کفش شما مخفی می شوند. در این صورت کسی متوجه استفاده از این ژل افزایش قد کرج ها نمی شود و قد شما به شکل کاملاً طبیعی بلندتر به نظر می رسد. این کفی ژله ای با هر نوع کفشی سازگار است و به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در سایزهای مختلف کفش شما جا می گیرد. همانطور که گفتیم لژ افزایش قد از جنس سیلیکون است و متناسب با ارگونومی پای شما ساخته شده است. یکی از بهترین ویژگی هایی که این ژل افزایش قد کرج دارند، این است که حساسیتی برای پای شما ایجاد نمی کنند و به دلیل ساختار نرمی که دارند راه رفتن را برای شما سخت نمی کنند. اگر از کفش های پاشنه بلند که به ستون فقرات شما هم آسیب می رسانند خسته شده اید می توانید از پاشنه ژله ای افزایش قد استفاده کنید.

خرید لژ افزایش قد

زمانی که از ژل افزایش قد در کرج استفاده می کنید، قد شما بدون اینکه دیده شود در حدود یک الی پنج سانتی متر افزایش می یابد. زیرا این لژها دارای درجه بندی هستند و شما می توانید متناسب با قد خودتان از آن ها استفاده کنید. بنابراین دیگر نیازی به استفاده از کفش های پاشنه بلند غیر استاندارد نیست. با توجه به اینکه لژهای افزایش قد دارای مزایای زیادی هستند، امروزه مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند اما از آنجایی که برخی افراد سودجو به دنبال کسب درآمد خود هستند نمونه های تقلبی و غیر استاندارد این لژها را به فروش می رسانند. اگر شما به دنبال راهی برای خرید ارزان قیمت لژهای افزایش قد هستید ما این لژها را با کیفیتی منحصر به فرد و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

اگر به دنبال افزایش قد خود به صورت موقتی برای حضور در مجالس و مهمانی ها هستید و استفاده از کفش های پاشنه بلند را به دلیل راحت نبودن و مضرات آن برای ستون فقرات انتخاب نمی کنید، استفاده از ژل بلند قدی یک گزینه مناسب در پیش روی شما می باشد. با استفاده از ژل بلندی قد می توانید به صورت مخفی قد خود را افزایش دهید و از راحتی آن لذت ببرید.
ژل افزایش قد

لژ مخفی افزایش قد که از جنس سیلیکون می باشد به صورت یک لژ مخفی درون کفش قرار می گیرد و بدون این که دیده شود و کسی متوجه شود باعث افزایش قد شما می شود. شما این ژل بلند قدی را به صورت یک کفی درون کفش خود قرار می دهید و از ویژگی های این ژل بلندی قد عدم ایجاد حساسیت برای پوست پای شما می باشد و عوارضی نیز شما را تهدید نمی کند. این محصول را می توان در انواع کفش ها و در سایز های مختلف استفاده نمود و علی رغم جنس سیلیکونی و نرم آن از استحکام بالایی برخوردار می باشد.
میزان افزایش قد

هر عدد از ژل های افزایش قد شامل پنج کفی می باشند که ضخامت هر لایه یک سانتی متر است. بنابراین در بیشترین مقدار شما می توانید پنج سانتیمتر به قد خود اضافه کنید. البته ژل افزایش قد این ویژگی را دارد که شما می توانید بر حسب نیاز و با قرار دادن تعداد دل خواهی از کفی ها قد خود را افزایش دهید.

ژل افزایش قد اصل

به این نکته توجه کنید که به هنگام خرید لژ مخفی کفش حتما محصول اصل را خریداری کنید زیرا نمونه های بی کیفیت نیز موجود می باشد. برای مطمعن شدن از اصالت لژ مخفی کفش خریداری شده به نکات زیر توجه کنید:

حداقل مقدار افزایش قد در ژل بلند قدی سه سانتیمتر است، رنگ ژل بلندی قد شفاف و نرم می باشد و همچنین ژل افزایش قد اصل هیچ گونه فرو رفتگی در آن وجود ندارد. تعداد کفی های موجود در هر بسته ژل افزایش قد اصل بیش از چهار عدد می باشد و به هنگام استفاده، لایه ها به صورت منظم روی هم قرار می گیرند.

حتما شما نیز برایتان پیش آمده است که از قد کوتاه خود ناراحت باشید و احساس رضایت نداشته باشید، پاشنه های افزایش قد به شما کمک می کنند تا بتوانید در اجتماع با اعتماد به نفس ظاهر شوید و قد خود را بیشتر از قد واقعی خود نشان دهید.
پاشنه افزایش قد

پاشنه های افزایش قد نوع خاصی از پاشنه ها هستند که از پد افزایش قد ساخته شده اند و این نوع از پاشنه ها ضد حساسیت می باشند. شما با پوشیدن این پاشنه ها احساس راحتی بسیار زیادی می کنید و دیگر لازم نیست با پوشیدن کفش هایی که آسیب فراوانی به سلامتی شما می رسانند و همراه با درد در مفاصل می باشند خود را اذیت کنید. این ژل بلندی قد در کف کفش قرار می گیرند و قد شما را در محیط بیرون بلندتر از قد عادی خودتان نشان می دهد و احساس اعتماد به نفس خاصی به شما می دهند. با پوشیدن پاشنه مخفی مردانه شما به راحتی می توانید روزانه ساعات زیادی را با کفش خود پیاده روی کنید و بدون این که احساس خستگی کنید از پوشیدن آن لذت ببرید. هم چنین مدل هایی از ژل بلند قدی نیز موجود می باشد که به صورت مجلسی طراحی شده اند و پوشیدن این پاشنه ها به صورت طولانی مدت توصیه نمی شود چرا که عوارضی را به همراه دارد که ممکن است باعث اذیت شما شود.

خرید ژل سیلیکونی افزایش قد اصل بیتال مردانه و زنانه

ژل افزایش قد سیلیکونی را می توانید با قیمت مناسب از طریق سایت مذکور خریداری کنید. برای خرید اینترنتی ژل سیلیکونی توصیه می کنیم که بر اساس سایزبندی کفش های خود این خرید را به انجام برسانید.در زمان خرید از معتبر بودن سایت مورد نظر اطمینان حاصل نمایید.
خرید ژل افزایش قد سیلیکونی

راه حل های مختلفی برای افرادی که از کوتاه قامتی خود رنج می‌برند وجود دارد. به عنوان مثال در تبلیغات گسترده‌ای که در ماهواره انجام می‌شود انواع قرص و داروهای شیمیایی برای این امر به آن ها توصیه می شود. عمل های جراحی زیبایی نیز گزینه‌های بعدی است که افراد به فکر انجام آن ها می افتند؛ اما نکته مهم در رابطه با تمامی راه کارهای ارائه شده عوارضی است که ممکن است در کوتاه مدت و البته در بلندمدت فرد را با خود درگیر کند.

به عنوان مثال داروها و قرص های شیمیایی به هیچ عنوان باعث افزایش قد شما نشده بلکه می‌توانند سلامتی بدن شما را نیز تهدید کنند. اگر تمایل دارید که از محصولی بی خطر برای افزایش قد خود استفاده کنید ما به شما ژل سیلیکونی را پیشنهاد می‌کنیم. البته یادآور می شویم که این محصول به صورت موقت می تواند قد شما را به اندازه ۵ سانتی متر بلندتر از آنچه هست نشان دهد؛ بنابراین اگر تمایل دارید که در ایام خاص و یا در برخی از ساعات روز قد و قامت خود را به اندازه‌ مناسب افزایش دهید می توانید از این محصول استفاده کنید.

قیمت ژل افزایش قد سیلیکونی

در زمان خرید هر محصول کسانی که تمایل دارند اجناس مناسب و البته اصل را خریداری کنند مسلماً قیمت آن را نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند. اگر شما تمایل دارید که از ژل سیلیکونی افزایش قد مناسب با کیفیت عالی برخوردار شوید باید هزینه ای مناسب را بابت خرید آن پرداخت کنید. این نکته را یادآور شویم که به هیچ عنوان قیمت های پایینی که در برخی از سایت‌ها برای فروش این محصول ارائه می شود مناسب نیستند و تنها برای افزایش فروش این قیمت‌ها ارائه شده است.

البته یادآور شویم که ژل افزایش قد سیلیکونی به مراتب نسبت به دیگر راه کارها و راه حل ها پایین و مناسب تر است و شما می توانید با خرید ژل سیلیکونی افزایش قد خود را برای چندین ساعت زیباتر از آن چیزی که هستید نشان دهید. ژل سیلیکونی در برخی سایت ها با نام کفی ژله ای افزایش قد و همچنین ژل سیلیکونی نیز قابل خریداری است که در سایت مذکور نیز این امکان برای شما فراهم شده است.

هر آنچه باید درباره ی لژ افزایش قد بدانیم

لژ افزایش قد برای بسیاری از خانم ها و آقایانی که از کوتاهی قد خود رنج می برند طراحی و تولید می شود . لژهای افزایش قد می توانند 1 الی 8 سانتی متر شما را بلند تر از آنچه که هستید نشان دهد.
چگونه از لژ افزایش قد استفاده کنیم

برای استفاده از ژل سیلیکونی افزایش قد کافی است کفشی مناسب را انتخاب کنید سپس لژ های افزایش قد را به اندازه ای که دوست دارید قد شما بلند تر باشد درون آن بگزارید .جنس این ژل افزایش قد سیلیکونی از سیلیکون می باشد و هنگام راه رفتن شما را اذیت نخواهد کرد همچنین تمامی ضرباتی که در حین حرکت به پا ها و زانو وارد می شود را جذب می کند و مانع انتقال آن به پا و بدن می شود.

افزایش قد و بلند بودن قد چه برای خانم ها و چه برای آقایان اعتماد به نفس بیشتری ایجاد می کند و راحت تر می توانند در مکان های عمومی حاضر شوند، شما می توانید از لژ افزایش قد به اندازه ی دلخواه خود یعنی 1 الی 5 سانتی متر بلند تر شوید . کافی است کفشی مناسب برای جای گذاری لژ های افزایش قد پیدا کنید.

تصویر 1
هر آنچه باید درباره ی ژل افزایش قد سیلیکونی بدانیم

لژ های افزایش قد با جنس سیلیکونی و با قابلیت انعطاف بالایی می باشند، همچنین آنتی باکتریال است یعنی اگر شما از این لژ های افزایش قد به مدت زیاد در طول روز استفاده کنید پاهای شما دچار قارچ و بوی بد نخواهد شد. طراحی طبی آن به گونه ای می باشد که راحتی فرد مصرف کننده را تضمین می کند و اجازه نمی دهد شما آسیب ببینید .اگر با ژل سیلیکونی افزایش قد حس راحتی نداشتید بهتر است کفش های خود را تغییر دهید و سعی کنید که از کفش های محکم و دارای روی بالایی استفاده کنید تا فشار کمتری به مچ پا ها وارد شود. این لژها را می توانید به اندازه ای که دوست دارید افزایش دهید.قیمت این افزایش دهنده ی قد با توجه به برند تولید کننده و کیفیت در ساخت آن متفاوت است.

خرید کفی ژل افزایش قد بیتال اصل با قیمت مناسب

ژل افزایش دهنده قد محصولی بسیار مفید است که به هیچ وجه عوارض جانبی ندارد و باعث افزایش قد شما به خصوص در مراسم ها و مجالس خواهد شد. جنس کفی ژله ای از سیلیکون است و به گونه ای طراحی شده که مانع از ایجاد درد در پاهای شما شود. شما می توانید با خرید اینترنتی ژل افزایش قد را تهیه و به افزایش سلامتی و قد خود کمک کنید.
کفی ژله ای یا ژل بیتال چیست؟

همان طور که می دانید یکی از حساس ترین نقاط بدن پاهای انسان هستند. به همین دلیل است که پای انسان را قلب دوم او نامیده اند. بنابراین محافظت از پا یکی از امور مهم در سلامتی است. امروزه روش های زیادی برای افزایش قد وجود دارند اما همگی به خوبی استفاده از ژل افزایش دهنده ی قد نخواهد بود. ژل افزایش قد اصل محصولی است که علاوه بر حفظ سلامتی پای شما باعث افزایش قد شما تا چندین سانتی متر خواهد شد. کفی ژله ای افزایش قد یک پد افزایش دهنده قد است که در قسمت خرید ژل افزایش قد قرار گرفته و بدون اینکه فشاری به شخص وارد شود باعث بلند تر دیده شدن قد وی خواهد بود. ژل افزایش قد بسیار نرم است و بسته به سلایق و علاقه ما به میزان افزایش قد می توان تعداد استفاده از آن را مشخص نمود.

نحوه ی خرید و استفاده از ژل افزایش قد بیتال

استفاده از خرید ژل افزایش قد بسیار آسان است و بر خلاف بسیاری از روش های دیگر افزایش قد نه تنها باعث به خطر افتادن سلامتی پاها نمی شود بلکه بسیار کم هزینه تر از آن ها نیز می باشد. برای استفاده کافی است تعدادی از لایه های سیلیکونی ژل افزایش قد را بر روی هم قرار داده و داخل کفش خود بگذاریم. خصوصیت جالب این کفی ژله ای افزایش قد این است که هیچ فردی به غیر از خودتان به وجود آن پی نخواهد برد. همچنین این ژله افزایش قد ها به گونه ای طراحی شده اند که باعث به درد در بدن نشوند. با دقت به اصل بودن و کیفیت مناسب آن شما می توانید به خرید اینترنتی ژل افزایش قد اصل اقدام کرده و به زودی صاحب ژل بیتال در درب منزل خود شوید.

ژل افزایش دهنده ی قد و نحوه خرید آن ها

امروزه بسیاری از افراد که از کوتاهی قد خود رنج می برند اقدام به مصرف داروهای شیمایی و ورزش های سنگین می کنند. کفی ژله ای کفش برای حل این مشکل به بازار آمده اند تا بدون هیچ دردسری باعث افزایش قد شما شوند. این لژ ها ضد حساسیت هستند و به پاها آسیب نمی رسانند. همچنین می توانید از طریق سایت ها اقدام به خرید آن ها کنید.

ژل افزایش قد از جنس سیلیکونی و بسیار نرم و انعطاف پذیر است. با ژل افزایش قد سیلیکونی می توانید به محض پوشیدن کفش خود تا 8 سانت بلندتر شوید.

با ژل افزایش قد سیلیکونی، درمانی سریع برای کوتاهی قد شما

به طور معمول افرادی که دارای قد کوتاهی هستند تمایل دارند تا به هر وسیله ای قد خود را بلندتر نمایند. استفاده از ژل افزایش قد می تواند برای این افراد بهترین و مناسب ترین راهکار باشد. زیرا استفاده از کفش های پاشنه دار که از قدیم الایام بدین منظور استفاده می شده است بسیار مضر بوده و آسیب های جدی به مرور زمان به کمر و انگشتان پای فرد وارد می نماید. در ادامه بیشتر با ژل افزایش قد سیلیکونی آشنا می شویم تا در صورتی که شما هم تمایل به خرید آن داشته باشید، با دید بازتری خرید خود را انجام دهید.

افزایش قد، خواسته بسیاری از افراد

بسیاری از افراد را در جامعه می بینیم که از میزان اندازه قد خود ناراضی هستند و تمایل دارند که قدی بلندتر داشته باشند. این افراد همیشه یکی از آرزوهای خود را افزایش قد بیان می کنند و از وضعیت فعلی خود ناراضی هستند. تا جایی که دست به کارهای مختلف می زنند تا چند سانتی را به قد خود افزوده و بلند قد تر دیده شوند. اما آیا این کارها موثر است؟

در ادامه یک راه کم هزینه و با کمترین آسیب را به این افراد معرفی خواهیم کرد تا با کمک آن به یکی از آرزوهای خود جامه عمل بپوشانند.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

راه های افزایش قد

افراد کوتاه قد همیشه و همه جا به دنبال راهی برای افزایش قد خود هستند تا بتوانند به طریقی این کمبود را جبران نمایند. از دیرباز راه های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود داشته و امتحان شده است.

از مصرف شیر و لبنیات و انواع پروتئین ها در دوران رشد گرفته تا انجام ورزش های کششی که پزشکان همیشه آن را به افراد مختلف گوشزد می کنند. اما در این مسیر و برای بلندتر دیده شدن قد افراد راه های پزشکی مختلفی هم پیشنهاد می شود و وجود دارد که البته برخی از آنها خالی از عارضه نخواهند بود.

از استفاده از قرص های مختلف شیمیایی و هورمونی گرفته تا انجام عمل های جراحی بر روی استخوان ها و حتی دستکاری های ژنتیکی قبل از تولد افراد که تک تک آنها ممکن است عوارضی را برای فرد ایجاد نماید. البته خانم ها و گاها آقایان از کفش های پاشنه دار برای بلندتر دیده شدن قد خود استفاده می کنند که این راه هم خالی از عارضه نمی باشد.

اما در این راه وسایل و لوازم زیادی به کمک افراد آمده که عارضه خاصی را ایجاد نمی کند و به افراد در رسیدن به آرزوی دیرینه خود کمک شایانی می کند. این راه ساده و کم خطر و البته مقرون به صرفه، ژل سیلیکونی افزایش قد می باشد که در ادامه بیشتر در رابطه با آن توضیح خواهیم داد.

ژل سیلیکونی افزایش قد

آیا می دانید می توانید با استفاده از محصول کفی ژله ای خیلی راحت و آسان به میزان 5 سانتیمتر بر قد و قامت خود بیافزایید.؟ رسیدن به قد و قامتی بند همیشه یکی از آرزوهای همه جوانان به شمار می رفته است و این روزها در فضای مجازی شاهد هستیم که تبلیغات مختلفی در این زمینه صورت گرفته از جمله استفاده از روش های دارو درمانی و یا انجام عمل های مختلف جراحی. اما اگر به دنبال راه حلی کم هزینه و آنی هستید ما استفاده از محصول کفی ژله ای کفش را به شما پیشنهاد می کنیم.

در واقع ژل افزایش قد ارائه شده در سایت ما از جنس سیلیکونی بوده و خیلی راحت و آسان انرا می توانید درون کفشتان قرار دهید و در همان لحظه شاهد افزایش قد 5 سانتیمتری خود شوید.محصول ارائه شده در نوع در سایت ما عرضه شده است :

مدل ژل افزایش قد ارزان

مدل ژل طبی افزایش قد

با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

خرید نقدی : در این حالت به میزان 12% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

شما عزیزان می توانید همچنین جهت تهیه کفی ژله ای افزایش قد مورد نظرتان همین الان با شماره تلفن تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.ما محصول ژل بلندی قد مورد نظرتان را به آدرستان ارسال خواهیم کرد و بعد از اینکه آنرا دریافت کردید هزینه محصول را به مامور پست می پردازید.

معمولا افرادی که می خواهند به مجالس مهم و مراسم هایی همچون عروسی بروند از محصول ژل بلند قدی استفاده می کنند چرا که این روش می تواند رد آن واحد برای شما به میزان 5 سانتیمتر بلندی قد به همراه داشته باشد و بدون اینکه برای شما عوارض جانبی به همراه بیاورد می توانید در طی روز از این محصول درون کفش هایتان استفاده نمایید.معمولا لژهای افزایش قد ایرانی که در سایت قرار داده ایم برای مصارف کوتاه مدت توصیه می شوند چراکه این نوع محصولات دارای جنس سیلیکون سفت و سختی بوده و ممکن است در دراز مدت باعث خستیگ در راه رفتن شما شوند.

اما محصول لژ مخفی مدل خارجی با توجه به اینکه از کیفیت بسیار بالایی در ساخت سیلیکون آن به کار رفته است می تواند برای استفاده های طولانی مدت نیز مورد استفاده قرار گیرد و شما در راه رفتن احساس لذت و آرامش را به همراه خواهید داشت.ما توصیه می کنیم حتما اگر به دنبال کیفیت بالاتر و راحتی بیشتر هستید حتما از محصول ژل طبی افزایش قد betall اصل استفاده نمایید . اختلاف قیمت بین مدل ایرانی و خارجی تنها چند هزار تومان بوده و به نظر مدل خارجی ارزش خرید را دارا می باشد.

برخی از افراد به دنبال خرید ژل افزایش قد ارزان از فروشگاه های متفرقه می باشند. باید در یان باره اضافه کرد که محصولات ارزان قیمت بازار معمولا از کیفیت به مراتب پایین تری برخوردار بوده و نمی توانند رضایت خاطر شما را به همراه داشته باشند.ارزانترین ژل افزایش قد با گران ترین آن تنها چند هزار تومان اختلاف قیمت داشته اما کیفیت انها از زمین تا آسمان با یکدیگر متفاوت می باشد.

محصول ژل بیتال ارائه شده در سایت هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده بوده و براحتی و در عرض چند دقیقه می توانید خودتان به تنهایی آنرا درون کفش هایتان قرار دهید و در همان لحظه شاهد رشد قدی خود به میزان 5 سانتیمتر شوید.شما در سایت ما امکان خرید اینترنتی ژل افزایش قد را براحتی و تنها با چند کلیک خواهید داشت. کافیست تا بروی دکمه خرید پستی که در همین صفحه برایتان قرار داده ایم کلیک کرده و سفارش خود را به صورت انلاین ثبت نمایید.

محصول ژل سیلیکونی مورد نظر می تواند گره گشای بسیار خوبی برای مواردی باشد که شما می خواهید خیلی زود و در همان لحظه بر میزان قد و قامت خود بیافزایید تا با اعتماد به نفس بیشتری بتوانید در جلسه و یا مهمانی مورد نظرتان حاضر شوید. علاوه بر خاصیت افزایش قدی که این محصول دارد به خاطر نوع طراحی سیلیکونی که در ان به کار رفته و خاصیت ارتجاعی آن در واقع به نوعی با خرید کفی ژله ای افزایش قد شما یک پاشنه طبی تهیه کرده اید که می تواند کمک فراوانی به راه رفتن شما کرده و برای مسافت های طولانی به کمک شما بیاید و مانع از خستگی شما شود.

بر خلاف روزش های دارو درمانی محصول زل بلند کننده قد دارای هیچگونه عوارض جانبی نخواهد بود و شما با اطمینان از کیفیت بالای محصول می توانید انرا درون کفش هایتان قرار داده و ساعت های طولانی مورد استفاده قرار دهید.همانطور که از نام محصول مشخص است لژ مخفی کفش درون کفش هایتان به صورتی قرار خواهد گرفت که کسی از وجود چنین محصولی درون کفش هایتان به هیچ وجه بویی نبرده و اصلا متوجه نخواهند شد.

پس شما با خیال آسوده می توانید از لژ مخفی افزایش قد درون کفش هایتان استفاده نمایید و بدون اینکه مشکلی در راه رفتن برایتان ایجاد شود به راحتی ساعت های طولانی به کارهای روزمه خود برسید و لذت راه رفتن با این محصول طبی را تجربه نمایید.محصول ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها نیز عرضه می گردد که البته مدل ارائه شده به صورت تک لایه بوده و معمولا به عنوان یک کفی طبی مورد استفاده قرار می گیرد اما محصولی که ما با عنوان لژ مخفی کفش مردانه و یا زنانه به شما ارائه می دهیم هم دارای خاصیت طبی بوده و هم می تواند باعث بلندی قد شما شود.

محصول ژل بلند شدن قد می تواند کمک بزرگی برای افرادی باشد که از قد و قامت کوتاه خود رنج می برند.این محصول هم برای آقایان و هم برای خانم ها براحتی و در عرض چند دقیقه قایب استفاده بوده و شما رد هر موقعیتی که باشی کافیست تا به این محصول دسترسی داشته باشید و در همان لحظه آنرا درون کفش هایتان جاسازی کرده و شاهد نتیجه دلخواه باشید.

شما می توانید از لژ افزایش قد به عنوان یک هدیه برای همسران خود و یا دوستان خود استفاده نمایید. این محصول به شما کمک خواهد کرد تا اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید و در میان دوستان و آناشان خود با اطمینان بیشتری حضور به هم برسانید.برای خرید پاشنه مخفی مردانه فوق باید بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید و مشخصاتی که از شما خواسته شده است را پر کرده و سفارش خود را به صورت انلاین ثبت نمایید.

عزیزانی که به هر دلیل نمی توانند خرید آنلاین انجام دهند می توانند با شماره تلفن همین الان تماس گرفته و درخواست خرید ژل افزایش قد ارزان را به صورت تلفنی ثبت نمایند.ما سفارش شما را برایتان در سیستم ثبت می کنیم و شما بعد از دریافت کالا هزینه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.

محصول پاشنه افزایش قد در واقع جز پر فروش ترین های ما به شما می رود و البته کیفیت بالایی که ما برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم نیز مزید بر این علت شده تا با استقبال خوبی برخودار شود.شما با خرید پاشنه افزایش قد از سایت ما به صوتر رایگان چند عد بوگیر کفش نیز دریافت خواهید کرد که به عنوان هدیه برایتان ارسال می گردد.

معمولا افزایش قدی که می توان از طریق محصول ژل سیلیکونی افزایش قد انتظار داشت به میزان حدود 5 سانتیمتر است. اما اگر شما دارای کفشی هستید که احساس می کنید از فضای لازم برای قرار گرفتن لایه های سیلیکونی فوق درون ان برخودار بوده می توانید با تهیه دو محصول به صورت همزمان از انها درون کفشتان استفاده نموده و بیش از 5 سانتیمتر بر قد خود بیافزایید.

برای تهیه پاشنه مخفی ژله ای در هر کجای کشور که هستید همین الان کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در این صفحه کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و سفارش خود را در کمتر از چند روز درب منزل دریافت کرده و سپس هزینه آنرا به مامور پست بپردازید.

ژل افز ایش قد بیتال محصولی برای رسیدن به رویاهای شما است و ما سعی کرده ایم تا از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در سایت استفاده نماییم تا بتوانیم بدینوسیله رضایت خاطر شما عزیازن را جلب کنیم.محصول ژل سیلیکونی افزایش قد را می توانید هم به عنوان یک کفی طبی مورد استفاده قرار دهید و هم به عنوان راه حلی برای بلند تر شدن قدتان.

همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم برای تههی انی محصول می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید :

با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

خرید نقدی : در این حالت به میزان 12% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

در ضمن علاوه بر روش های بالا شما همچنین برای خرید ژل طبی افزایش قد مورد نظرتان می توانید همه روزه با شماره تلفن 09359482324تماس گرفته و بهصورت تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید.اگر به دنبال محصول ژل افزایش قد اصل هستید حتما مدل خارجی را تهیه نمایدی و اگر کیفیت زیاد برایتان مهم نیست و می خواهید در حد چند دقیقه از این محصول درون کفش هایتان استفاده نمایید می توانید همان ژل افزایش قد سیلیکونی مدل ایرانی را از ما خرید نمایید.

ساده ترین راه برای افزایش قد

امروزه افرادی که از قد خود ناراضی هستند و تمایل دارند تا قدی بلندتر داشته باشند می توانند از یک راه ساده و کم ضرر و البته مقرون به صرفه استفاده کنند و آن راهی نیست جز، تهیه ژل افزایش قد سیلیکونی که به راحتی نیز می توان آن را تهیه کرد.

این ژل که به شکل یک کفی در کفش شما قرار می گیرد قابل دیدن نبوده و به راحتی قد شما را بلندتر از واقعیت نشان می دهد بدون آنکه نیاز داشته باشید از کفش های پاشنه دار که به کمر و انگشتان شما آسیب می رسانند استفاده نمایید.

این ژل نرم و سیلیکونی را در زیر کفی کفش خود قرار داده و تا هر میزان که دوست دارید قد خود را بلندتر کنید. زمانی که در زیر کفی کفش شما قرار می گیرد، دیگر دیده نمی شود و توجه افراد را جلب نمی کند.

ژل افزایش قد، یک راه ساده

ژل سیلیکونی افزایش قد یک نوع کفی است که بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و از جنس سیلیکون ساخته شده است. این ژل به راحتی و بدون آنکه به پا و یا کمر شما فشاری وارد نماید باعث می شود تا چند سانت قد شما بلندتر شود.

این کفی از چند طبقه مجزای یک سانتی متری تشکیل شده که بر روی هم قرار می گیرند و شما می توانید به راحتی هر تعداد از این ها و هر اندازه ای که تمایل دارید تا قد خود را بلند کنید در کفش قرار داده و کفی کفش خود را روی آن بگذارید.

در واقع با قرار دادن این نوع از کفی در کفش های خود می توانید در عرض چند ثانیه بلندتر شده و از دیدن قد خود لذت ببرید. مطمئن باشید که بلند شدن قد شما به چشم آمده و باعث تعجب اطرافیان شما نیز خواهد شد.

مزایای استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی

  • قابل تفکیک بودن قسمت ها و طبقات مختلف آن به منظور انتخاب اندازه دلخواه
  • کم ضررترین و کم عارضه ترین راه افزایش قد
  • کمک به افرادی که توازن بیت ارتفاع پاهای آنها وجود ندارد
  • نرم و انعطاف پذیر بودن
  • می توان آن را به راحتی در زیر کفی کفش قرار داده و مخفی کرد
  • بالا بردن اعتماد به نفس افراد
  • با کمک این ژل ها و بلندتر شدن قد خود، می توانید موقعیت های شغلی و اجتماعی بهتری را برای خود ایجاد کنید.
  • حتی در برخی موارد باعث درست راه رفتن و صحیح ایستادن افراد می شود.
  • داشتن هزینه مناسب و مقرون به صرفه

معایب ژل افزایش قد سیلیکونی

این کفی همانطور که مزایای برای افراد دارد، معایبی نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. یکی از معایب آن این است که متاسفانه در تمام مدل های کفش قابل استفاده نیست. به طور مثال در کفش های با رویه بسیار کوتاه و یا دیواره کوتاه و یا پشت باز نمی توان از این کفی ها استفاده کرد چون در جای خود قرار نگرفته و دیده می شوند. همچنین برای همه مناسب نیست و برای برخی از افراد که منع پزشکی دارند نمی توان از این کفی ها استفاده کرد. در ضمن برای استفاده از این کفی ها نمی توان از آنها در کفش هایی که کاملا فیت پای شما است، استفاده کرد چون در آن صورت کفش برای پا تنگ شده و مشکلات دیگری را ایجاد می نماید.

چگونه افزایش قد تا 8 سانتی متر داشته باشیم

با قرار دادن این ژل طبی و بی ضرر در کفش های خود می توانید تا 8 سانتی متر افزایش قد داشته باشید. این ژل ها از طبقات مجزا تشکیل شده که بر روی هم قرار گرفته و در نهایت افزایش قدی 8 سانتی متری را به شما می دهند.

هر کدام از طبقات این ژل یک سانتی متر است که دست شما را در اینکه دوست دارید تا چه اندازه بلندتر شوید باز می گذارد. حتی شما می توانید بر اساس نوع کفش خود و بلندی دیواره آن تعداد طبقات کفی خود را تغییر دهید تا دیده نشود.

حتی برخی از افرادی که یک پای آنها کوتاه تر از پای دیگرشان است نیز می توانند برای برطرف کردن این نقص از این کفی های سیلیکونی استفاده کرده و این کوتاهی را جبران نمایند بدون آنکه به کمر آنها و یا بخش لگن فشاری وارد شود.

قیمت ژل افزایش قد سیلیکونی

ژل افزایش قد برای چه افرادی مناسب است

این ژل تحولی عظیم برای افرادی است که می خواهند قد بلندتری داشته باشند. تمام افرادی که تمایل دارند تا قد آنها بلندتر شود و در جامعه می توانند از این طریق جایگاه خاصی داشته باشند، می توانند از ژل سیلیکونی برای بلندی قد خود استفاده نمایند. بلندتر شدن قد حتی برای برخی از افراد در محیط کاری نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد.

بدون آنکه نیاز به خوردن داروهای خاص و یا درمان های بخصوصی داشته باشید، می توانید با کمک این ژل ها هر اندازه که تمایل دارید، قد خود را بلندتر نمایید. البته این ژل افزایش قد برای افرادی که یک پای کوتاهتر از پای دیگر دارند نیز می تواند بسیار مناسب باشد و آنها را به توازن لازم برساند. بوجود آمدن این توازن در ارتفاع پاها از کمر دردهای مزمن که معمولا این قبیل از افراد دائما با آن دست به گریبان هستند نیز، جلوگیری می کند.

چه افرادی بهتر است از این ژل استفاده نکنند

برخی از افراد مشکلات ستون فقرات دارند و یا حتی از دیسک کمر رنج می برند، این افراد باید حتما با مشورت پزشک از ژل افزایش قد استفاده نمایند تا آسیب جدی تری به بدن آنها وارد نشود. همچنین افرادی که از کمربندهای طبی استفاده می کنند نیز نباید از این ژل ها استفاده کنند مگر تحت نظر پزشک زیرا بلند شدن زیر پاشنه پاهای آنها ممکن است فشار مضاعفی را بر آنها وارد نماید.

همچنین افرادی که دارای مشکلاتی در کف پاهای خود هستند مانند: خار پاشنه، میخچه و یا زگیل، بهتر است از این ژل افزایش قد در کفش های خود استفاده نکرده و کفش هایی راحت بپوشند.

استفاده ار ژل افزایش قد سیلیکونی در کفش های رسمی

سوالی که برای برخی از افراد ایجاد می شود این است که آیا می توان از این کفی های سیلیکونی در کفش های رسمی نیز استفاده کرد. در جواب باید گفت، بله.

آقایان به راحتی می توانند در کفش های رسمی خود از این کفی ها استفاده نمایند، اما باید به خاطر داشته باشند که نباید کفش فیت پا باشد و برای استفاده از ژل افزایش قد باید یک سایز از پا بزرگ تر باشد تا به بخش های مختلف از جمله انگشتان فشاری وارد نشود..

خانم ها نیز به راحتی می توانند از این کفی ها در مهمانی ها و کفش های رسمی خود استفاده نمایند و بدون آنکه کسی متوجه شود دیگران را از بلندی قد خود متعجب کنند، به شرط آنکه کفش آنها دیواره کوتاهی نداشته باشد و یا رویه آن از حد نرمال کوتاهتر نباشد. البته خانم ها در کفش های پشت باز نیز نمی توانند از این ژل افزایش قد استفاده نمایند. برای جلوگیری از هرگونه فشار به پاها باید کفش آنها یک سایز بزرگ تر باشد تا فضای لازم و کافی برای قرار دادن کفی ها در آن وجود داشته باشد.

ژل سیلیکونی افزایش قد

راه های خرید ژل سیلیکونی افزایش قد

نکته اساسی در تهیه این کفی ها این است که باید دقت کنیم و از مراکز معتبر ژل افزایش قد سیلیکونی اصل را تهیه نماییم. بدین منظور می توانید به فروشگاه ژل افزایش قد سیلیکونی که در سطح شهر قرار دارد و کلیه لوازم بهداشتی-طبی را در اختیار شما می گذارد، مراجعه کرده و ژل مورد نظر را خریداری نمایید.

همچنین می توانید به دراگ استورها در شهر خود مراجعه کرده و خرید ژل سیلیکونی افزایش قد خود را انجام دهید. ژل افزایش قد سیلیکونی اصل دارای نشان استاندارد بوده و از بسته بندی مناسبی برخوردار می باشد. البته راه ساده تر و البته کم هزینه تر برای خرید ژل افزایش قد، خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی است.

با صرف کمی وقت و گشت و گذار کوتاهی در اینترنت، می توانید این کفی فوق العاده را از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی که دارای نماد اعتماد هستند، خریداری نمایید. قیمت ژل افزایش قد سیلیکونی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و برخلاف راه های دیگر که هزینه هنگفتی را شامل شده و در نتیجه ممکن است نتیجه دلخواه را نتوانید بگیرید مازاد بر آنکه دچار عوارضی نیز شده اید، این روش می تواند بسیار راحت، مقرون به صرفه و بی ضرر باشد.

حواستان باشد که خرید خود را از مراکز و فروشگاه های معتبر انجام دهید زیرا از طریق این مراکز می توانید ژل افزایش قد را با قیمتی مناسب و کیفیت اصل خریداری نمایید. چون متاسفانه نسخه های فیک این محصول نیز در بازار وجود دارد که قطعا کارایی و کیفیت مدل های اصل را نخواهند داشت و گاها ممکن است عوارضی نیز به دلیل نامرغوب بودن جنس برای افراد ایجاد نمایند.

شاید اولین راهکار برای قد بلند شدن بخصوص برای خانمها، پوشیدن کفش پاشنه بلند باشد، که بسیاری از افرادی که از مشکل کوتاهی قد رنج می برند از این روش برای حل مشکل خود استفاده می کنند. البته هر کسی که از این روش برای بلند قد شدن استفاده می کند تبعات آن برای سلامت خود را هم پذیرفته است. خوب می دانید که کفش های پاشنه بلند برای ستون مهره ها و کمر عوارض جبران ناپذیری به همراه دارند. اما ما در این مطلب برای شما در مورد روشی دیگر برای افزایش میزان قد صحبت کرده ایم و آن مربوط می شود به استفاده از ژل افزایش دهنده قد که هم برای مردان و هم برای زنان قابل استفاده است.

ژل افزایش قد بیتال به راحتی قابل استفاده است و چون در کفش قرار می گیرد برای اطرافیان قابل رویت نیست و از این رو پاشنه مخفی ژله ای در بین زنان و مردان از طرفداران زیادی برخوردار است.
اگر دوست دارید بدون پرداخت هزینه آنچنانی و بدون تحمل درد چیزی در حدود 5 سانت بر قد خود بیافزاید، ما به شما خرید ژل افزایش قد اصل را پیشنهاد می کنیم. شما با استفاده از این روش به سریع ترین روش ممکن می توانید قدتان را بلند کنید و در میهمانی ها و مجالس با اعتماد به نفس و کاملا جذاب حضور یابید.

علقه مندان به خرید ژل افزایش قد در تهران و کرج و شهر های اطراف می توانند به یکی از روش های زیر اقدام نمایند :

برای خرید ژل افزایش قد در کرج و تهران

برای خرید ژل افزایش قد در تهران و کرج

با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

خرید نقدی : در این حالت به میزان 12% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

ژل افزایش قد و نکاتی که باید درباره آن بدانید

طبق بررسی های اخیر استفاده از ژل افزایش قد یکی از راه های بلند کردن قد بطور طبیعی است که هیچ عوارض جانبی را نیز برای فرد به دنبال ندارد، البته حتما باید از جنس اصل استفاده شود. در این مقاله قصد داریم راجع به ژل افزایش قد سیلیکونی و طریقه عملکرد آن صحبت کنیم.

ژل سیلیکونی افزایش قد

مبحث افزایش قد از گذشته تاکنون بسیار پرطرفدار بوده است، افراد برای زیبایی بخشیدن به اندام خود دوست دارند قد بلندی داشته باشند، در همین راستا بررسی های زیادی صورت گرفته است اما اکثر راه هایی که پیش روی افراد قرار داشته میشوند درصد ریسک بالایی دارند و هزینه های زیادی را نیز میطلبند. قطعا تمایل دارید وقتی در حال تلاش برای افزایش قد خود هستید دچار آسیب های یا مشکلات جبران ناپذیری در دیگر بخش های اندام خود شوید. در همین راستا ژل افزایش قد تولید و ارائه گردیده است، این ژل بدون هیچ خطر و هزینه گزافی میتواند شما را در این مسیر به نتیجه دلخواه برساند.

ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یک ژل سیلیکونی است که با قرار گرفتن در کفش موجب افزایش قد شما خواهد شد. میزان متوسط افزایش قد توسط این ژل افزایش قد 5 سانتی متر برآورد شده است که البته باز هم تنظیم آن توسط خود شما با کم یا افزودن لایه ها انجام خواهد شد.

اطلاعاتی جامع درباره ژل طبی افزایش قد

اگر از آن دسته افرادی هستید که به علت قد کوتاه، اعتماد به نفس کمی برای حضور در اجتماع دارید و به دنبال راهی برای افزایش قد خود هستید، می توانید با سفارش اینترنتی ژل طبی افزایش قد، بدون نیاز به خرید کفش هایی که قد شما را بلندتر نشان می دهند و موجب آسیب رساندن به پاهای شما می شوند، قد خود را بلندتر کنید. با این روش دیگر لازم نیست نگران کوتاهی قد خود باشید و از آن رنج ببرید. ژل طبی افزایش قد، بهترین و مناسب ترین راه حل برای شما خواهد بود که بدون داشتن هیچ گونه عوارضی به بلندتر کردن قد شما کمک خواهد کرد.

ژل افزایش قد ارزان

ژل طبی افزایش قد را می توان بهترین و آسان ترین راه برای بلندتر کردن قد دانست که روشی بدون دردسر است و نیاز به مصرف هیج قرص و داروی شیمیایی ندارد. ژل طبی افزایش قد بدون هیچ دردی در کف کفش قرار می گیرد و قد شما را در محیط بیرون به صورت نامرئی بلندتر نشان می دهد. این ژل با تمام کفش ها و سایزها سازگاری دارد و با کیفیت های مختلفی ساخته می شود و هر فردی می تواند از ژل طبی افزایش قد استفاده کند.

جنس ارزانترین ژل افزایش قد

جنس ژل افزایش قد ارزان، ضد حساسیت بوده و هماهنگ با اورگونومی پا ساخته شده است تا بتوان برای مدت طولانی نیز از آن استفاده کرد. با این ژل طبی می توانید به راحت ترین شیوه ممکن، شاهد افزایش قد خود باشید و از آن لذت ببرید. جنس ژل طبی افزایش قد سیلیکونی بوده و قد شما را تا 5 سانتی متر افزایش می دهد. این محصول در عین نرم بودن دارای استحکام بالایی است و شکل فیزیکی خود را در دراز مدت از دست نمی دهد. حتی اگر ژل طبی افزایش قد را به مدت طولانی استفاده کنید باعث ناپایداری فرد نخواهد شد و راحتی پا را از بین نخواهد برد که این از مزیت های استفاده از این ژل خواهد بود.

هزینه خرید ژل طبی افزایش قد

هر انسانی تمایل دارد قد بلند و مناسبی داشته باشد. تاکنون روش های مختلفی برای افزایش قد بررسی شده است و اکثر آن ها با عوارض همراه بوده اند و هزینه زیادی خواهند داشت. یکی از آسان ترین راه ها، استفاده از ژل طبی افزایش قد است. خرید ژل افزایش قد ارزان را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید ارزانترین ژل افزایش قد را همراه با کیفیت بالا از ما خریداری کنید. ژل طبی افزایش قد با قیمت پایینی که دارد می تواند مناسب ترین شیوه برای افزایش قد شما باشد.

میزان افزایش قد با ژل طبی

با قرار دادن ارزانترین ژل افزایش قد در کف کفش می توانید آن را از یک تا پنج سانتی متر تنظیم کنید که به طور نامرئی قد شما را بلندتر خواهد کرد. این ژل ها بسیار مقاوم، شیک و راحت هستند و بدون داشتن کوچکترین عوارض می توانند یک روش تضمینی افزایش قد بدون استفاده از داروهای مخرب باشند. این ژل طبی افزایش قد، شیمیایی، هورمونی و زیان آور نیست و به راحتی می توانید با استفاده از آن از افزایش قد خود تا 5 سانتی متر لذت ببرید. با خرید این ژل طبی دیگر لازم نیست برای افزایش قد خود از کفش های پاشنه بلند که به ستون فقرات آسیب می زند استفاده کنید.

خرید ارزانترین ژل افزایش قد

جهت خرید ژل طبی افزایش قد می توانید از طریق اینترنتی اقدام کنید. همکاران ما در این زمینه به شما مشاوره خواهند داد. با خرید این محصول در کمتر از یک هفته آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. ژل طبی افزایش قد هم مورد استفاده آقایان و هم خانم ها قرار می گیرد و دارای استحکامی چندساله و کیفیتی عالی است. ژل افزایش قد ارزان با بسته بندی اصل را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

ژل طبی افزایش قد مانند تمام محصولات اینترنتی به صورت تقلبی نیز توسط برخی سایت ها به فروش می رسد که موجب سردرگمی مشتری ها می شود. سایت ما ژل طبی افزایش قد اصل را با قیمتی مناسب و در عین حال ارزان در اختیار شما قرار خواهد داد. برای خرید این محصول می توانید آن را به صورت تلفنی سفارش دهید که در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

ویژگی های ژل افزایش قد ارزان

ژل افزایش قد ارزان ویژگی هایی دارد که سبب شده است نسبت به دیگر روش های افزایش قد مناسب تر و بهتر باشد. این ویژگی ها به شرح ذیل است:

• افزایش قد از یک تا پنج سانتی متر با استفاده از ژل طبی افزایش قد

• عدم ایجاد مشکل در راه رفتن

• نرم بودن ژل طبی افزایش قد در عین استحکام

• شفافیت ظاهری ژل طبی افزایش قد

• قیمت مناسب ژل طبی افزایش قد

• عدم ایجاد حساسیت در پا

افزایش قد با ژل طبی

راحت ترین راهی که بدون ایجاد عارضه قد شما را بلندتر می کند، ژل طبی افزایش قد است. بسیاری از افرادی که قد کوتاهی دارند می خواهند مانند سایر مردم قد مناسب و یا بلندی داشته باشند. با خرید این ژل طبی بدون اینکه پاهای شما اذیت شوند می توانید شاهد افزایش قد خودتان از یک تا 5 سانتی متر باشید و لذت داشتن قدی بلند را تجربه کنید. این که چه اندازه قد شما بلند شود، به تعداد پدی که در کفش خود قرار می دهید بستگی دارد. هر لایه از این ژل طبی افزایش قد، یک سانتی متر قد شما را افزایش می دهد. با توجه به اندازه ای که مد نظرتان است می توانید تعداد کفی را کمتر و یا بیشتر کنید. این ژل در همان لحظه که از آن استفاده می کنید بدون ایجاد هرگونه اثر منفی، قد شما را بلندتر می کند.

مهمترین خصوصیت ژل طبی

کیفیت بالای ژل طبی سیلیکونی که عوارض جانبی برای فرد در پی ندارد، از مهم ترین خصوصیت این ژل است و باعث می شود در حین راه رفتن به مشکل برنخورید. با گذاشتن این ژل در کفی کفش در مجالس مهم و عروسی ها می توانید بدون استرس حضور پیدا کنید و قد بلند را تجربه کنید. ژل طبی افزایش قد می تواند زیر کفی کفش قرار بگیرد و کسی متوجه وجود آن در کفش شما نخواهد شد.

نجوه استفاده از ژل طبی

استفاده از ژل طبی افزایش قد اصلا سخت نیست. شما باید تنها لایه های موجود در این بسته را روی هم بگذارید و آن ها را به صورت یک کفی تنظیم کنید. این کفی ایجاد شده را درون کفش خود قرار دهید و حتی می توانید آن را زیر کفی کفش بگذارید. در این حالت بدون اینکه کسی متوجه حضور این محصول در کفش شما شود قد خود را بلندتر کنید. از این محصول بیشتر برای مهمانی ها و مجالس عروسی استفاده می کنند که افراد بدون صرف هزنیه ای خاص می توانند قد خود را بلندتر کنند. این محصول در دو مدل ایرانی و خارجی موجود است. کسانی که به دنبال خرید این محصول هستند و نمی خواهند از آن به مدت طولانی استفاده کنند مدل ایرانی برای آن ها بهتر است. اما کسانی که کیفیت برای آن ها مهم است و می خواهند برای مدت زمان طولانی آن را مورد استفاده قرار دهند، محصول خارجی ژل طبی افزایش قد را سفارش دهند.

علت نیاز به ژل طبی افزایش قد

با بالا رفتن سن بلندتر شدن قد کاری سخت و دشوار خواهد بود، چون هر چه سن بیشتر می شود صفحات رشد شما بسته خواهند شد. با افزایش سن، هورمون رشد کمتری در بدن ترشح می شود. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که سن رشد شما گذشته است و قد کوتاهی دارید، می توانید با استفاده از ژل طبی افزایش قد، سبب افزایش قد خود شوید و نیازی به استفاده از مواد شیمیایی و هورمونی برای افزایش قد خود نداشته باشید.

تفاوت ژل طبی اصل با تقلبی

وقتی کالایی به صورت اینترنتی به فروش می رسد جنس تقلبی آن نیز وارد بازار می شود. ژل طبی افزایش قد تقلبی باعث خستگی پاها و حتی سردرد می شود. این ژل پس از مدتی شکل فیزیکی آن تغییر پیدا می کند و در راه رفتن فرد مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. ژل طبی افزایش قد اصل، نسبت به نوع تقلبی آن تفاوت هایی دارد که به شرح ذیل است:

• مواد اولیه به کار رفته در ژل طبی افزایش قد اصل مرغوب و با کیفیت است.

• رنگ ژل طبی افزایش قد اصل شفاف است.

• تعداد پدها در ژل طبی اصل بیشتر از چهار عدد است.

• ژل طبی افزایش قد بیش از 3 سانتی متر افزایش قد به همراه دارد.

• ژل طبی اصل نسبت به نوع بدلی قد را بلندتر نشان می دهد.

• پدها در ژل طبی اصل به صورت منظم و مرتب قرار می گیرند.

• در ژل طبی افزایش قد اصل، فرورفتگی دیده نمی شود.

کیفیت ژل افزایش قد

این ژل سیلیکونی در کیفیت های متفاوتی به بازار ارائه شده است. بسیاری از کالاهای ارائه شده که با استقبال خوبی روبرو میشوند هدف سواستفاده کلاهبرداران قرار میگیرند و در همین راستا بازار پر میشود از محصولات مشابه و تقلبی که بسیار بی کیفت ساخته شده اند. بنابر مسائل ذکر شده توصیه میکنیم که هرگز به قیمت های ارزان و نامعقول ارائه شده توسط اشخاص نامعتبر توجه نکنید و محصول ژل افزایش قد را با آرم و هولوگرام اصل تهیه نمایید. سایت ما رائه دهنده این نوع از ژل افزایش قد میباشد که امکان خرید بصورت آنلاین را برای شما فراهم کرده است.

خرید اینترنتی ژل افزایش قد

برای خرید اینترنتی ژل افزایش قد هم اکنون میتوانید اقدام به ثبت سفارش کنید. پس از ثبت سفارش میتوانید محصول را درب منزل تحویل گرفته و سپس مبلغ را به مامور اداره پست پرداخت نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های ژل افزایش قد

برخی از ویژگی های ذکر شده برای ژل افزایش قد به شرح زیر میباشد:

با استفاده از ژل افزایش قد میتوانید تا حدود 5 سانتی متر قد خود را افزایش دهید.
در صورت استفاده از ژل افزایش قد هنگام راه رفتن با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد و میتوانید براحتی از آن در مکان های مختلف استفاده نمایید.
جنس ژل افزایش قد بسیار نرم است و همین موجب راحتی پا حین قرار گرفتن روی آن خواهد شد.
جنس ظاهری ژل افزایش قد شفاف است و میتوانید از روکش برای پوشاندن آن استفاده نمایید.
ژل افزایش قد قیمت بسیار مناسبی دارد که موجب میشود هر شخصی با هر شرایط مالی بتواند اقدام به تهیه آن نماید.
با استفاده از ژل افزایش قد هیچ حساسیت پوستی شما را تهدید نخواهد کرد و میتوانید بدون نگرانی در این خصوص از مزایای آن بهره ببرید.

تصویر 6

طریقه استفاده از ژل افزایش قد

همانطور که گفته شد ژل افزایش قد آسانترین روش موجود در دنیا برای بلندی قد میباشد که میتوانید از مزایای آن بهره کافی ببرید. طریقه عملکرد ژل افزایش قد بدین صورت است که با قرارگرفتن در کف کفش شما قدتان را بلندتر نشان خواهد داد، این روش بعنوان یک راه حل نامرئی عمل خواهد کرد و کسی از اینکه چیزی در کفش تان قرار گرفته آگاه نخواهد شد.

تصویر 3

ژل سیلیکا تشکیل دهنده محصول ژل افزایش قد است، که علاوه بر ایجاد مقاومت و دوام بالا، زیبایی اش را نیز چند برابر کرده است. با استفاده از ژل افزایش قد امکان تنظیم بلندی قد از 1 تا 5 سانتی متر فراهم شده است و با تنظیم آن در کف کفش خود میتوانید مقدار افزایش قد خود را کنترل کنید. خوب است بدانید که عامل تنظیم کننده میزان افزایش قد همان لایه های ژل افزایش قد است که در آن تعبیه شده است و قابلیت کم یا زیاد شدن را نیز دارد.

تناسب سایز کفش با ژل افزایش قد

طبق بررسی های انجام شده ژل افزایش قد با تمامی سایزهای کفش موجود در بازار هماهنگی دارد و نیازی نیست که هنگام خرید سایز دقیق کفش خود را ثبت نمایید. با ورود این محصول به بازار دیگر کسی رویای افزایش قد را نافرجام باقی نمیگذاشت. اگر شما نیز از مشکل کوتاهی قد خود رنج میبرید حتما اقدام به ثبت سفارش و خرید ژل افزایش قد نمایید.

کفی کفش یا ژل افزایش قد؟!

ژل افزایش قد در واقع یک کفی کفش است که هم برای بانوان و هم برای آقایان کاربرد دارد و هیچ محدودیتی برای استفاده از مزایای آن تعریف نشده است، البته توصیه مشود که تا سنین نوجوانی از آن استفاده نشود چراکه روند رشد در رنج سنی ذکر شده و قبل از آن هنوز تکمیل شده و فرد میتواند با انجام ورزش های خاص و داشتن رژیم مناسب میزان قد خود را افزایش دهد.

استحکام محصول ارائه شده چندین ساله است و با خرید آن میتوانید تا مدت طولانی نگرانی از بابت کوتاهی قد را از خود دور کنید و در مواقع لزوم از این ژل بهره بگیرید.

محصول تقلبی ژل افزایش قد

در سالهای اخیر تیراژ محصولات تقلبی این ژل افزایش یافته و تعداد زیادی از آن در بازار پخش شده است. محصول تقلبی ژل سیلیکونی افزایش قد کارایی ذکر شده را نخواهد داشت و در صورت خرید آن از اهداف و نتایجی که در سر پرورانده اید نا امید خواهید شد، پس دقت کنید که محصول اصل ژل افزایش قد را تهیه نمایید تا با مشکلات این چنینی روبرو نشوید. ژل افزایش قد تقلبی در پای فرد ناپایداری ایجاد میکند و در مواقعی موجب بروز کمردرد و مشکلات ستون فقرات نیز خواهد شد، پا عضو مهمی از بدن است که سلامت آن رابطه مستقیمی با سلامت کلی بدن دارد پس سعی کنید همیشه طوری عمل کنید که کوچکترین آسیبی به آن وارد نشود. یکی از علائمی که پس از استفاده به شما نشان میدهد که ژل افزایش قد اصل نیست و نوع تقلبی آن است، این است که این ژل حالت فیزیکی خود را از دست میدهد و دیگر نمیتوان از آن بهره لازم را برد چراکه موجب عدم راحتی پا در کفش و بروز مشکلات جانبی در این خصوص میشوند.

ژل افزایش قد اصل هرگز حالت فیزیکی و ظاهری خود را از دست نمیدهد و نرمی اش نیز راحتی پا در کفش را به دنبال دارد، اگر قصد تهیه محصول اصل را دارید هم اکنون سفارش خود را ثبت نمایید، امکان پرداخت هم بصورت آنلاین وجود دارد و هم بصورت پرداخت درب منزل. بنابر نظر خود میتوانید از هر طریقی که راحت تر هستید عمل کنید و مبلغ را پرداخت و محصول را تحویل بگیرید. در ادامه توصیه های لازم در خصوص استفاده از ژل سیلیکونی افزایش وزن ارائه خواهد شد، سعی کنید همه آنها را به ذهن بسپارید و هنگام استفاده از آن با دقت عمل کنید.

توصیه های لازم در خصوص ژل سیلیکونی افزایش قد
ژل سیلیکونی افزایش قد را در بسته بندی اصل خریداری نمایید و به هولوگرام و آرم چاپ شده روی جعبه نیز دقت کنید.
ژل سیلیکونی افزایش قد اصل است که افزایش قد شما بدون هیچ آسیبی را رقم میزند، پس هنگام خرید حتما به موارد ذکر شده توجه کنید.
هر پدی که در کف کفش قرار میگیرد به میزان 1 سانتی متر قد شما را افزایش خواهد داد، البته ناگفته نماند که تصمیم اینکه چه میزان قد افزایش پیدا کند کاملا بسته به نظر استفاده کننده است اما امکان افزایش قد تا 5 سانتی متر فراهم شده است.
ژل سیلیکونی افزایش قد اصل از ترکیب سیلیکون مرغوب تولید شده است پس برای دیدن نتیجه حتما از مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید.
ژل سیلیکونی افزایش قد و خرید از مجموعه ما

با خرید ژل سیلیکونی افزایش قد از مجموعه ما میتوانید خیال خود را در خصوص اصل بودن کالا راحت نمایید. البته ناگفته نماند که برای جلوگیری از دیده شدن این کفی ها و پنهان شدن کامل آن در کفش میتوانید آن را در زیر کفی قرار دهید یا از روکش برای پوشاندن آن بهره بگیرید.

خانم های قدبلند در مراسم ها

خانم ها دوست دارند موقع شرکت در مراسم ها و جشن ها قد بلندی داشته باشند به همین علت محصول ذکر شده بهترین گزینه برای این دسته از خانم ها خواهد بود. برای ثبت سفارش و خرید با شماره تلفن …. تماس حاصل فرمایید، کارشناسان در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

قوانینی کلی برای افزایش قد
زمانبندی غذایی خوب یک نکته حائز اهمیت است که باید برای خود و کودکان که در حال رشد هستند آن را در نظر بگیرید تا بتوانید به روش کاملا طبیعی قدتان را افزایش دهید.
در این مورد باید گفت که قانون کلی آن است که می بایست سه وعده‌ی غذایی متعادل در طول روز مورد مصرف قرار دهید. به این نکته هم دقت داشته باشید که خوردن میان ‌وعده‌های سالم بین این وعده‌های اصلی غذایی هم باعث فعال شدن متابولیسم بدن شما می شود و رشد سالم شما را بهبود می‌دهد که در نتیجه باعث می شود قدتان بلند شود.
برای اینکه به روش طبیعی قد خود را بلند و زیبا کنید، ورزش کردن را فراموش نکنید. تاکید ما بر ورزش های است که تمرگزشان بر پاها و ستون مهره ها است که باعث می شوند حجم غضروف بین مهره ها افزایش یابد و در نتیجه با روش صحیح نشستن و راه رفتن، قد بلند و کشیده به نظر برسید.
در واقع ورزش منظم یا انجام ورزش مورد علاقه‌تان یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش قد است. کودکان و نوجوانان همیشه مورد تشویق قرار می گیرند که از نظر فیزیکی فعالیت داشته باشند چرا که این کار باعث بهبود رشد می‌شود که تاثیر بسزایی بر میزان قد شما دارد. اهمیت ورزش کردن به حدی است که حتی اگر سن شما از 18 سال گذشته باشد، و تا زمانی که در میانه‌ی دهه سوم زندگی، یعنی تقریبا تا ۲۵ سالگی، هستید می‌توانید با ورزش کردن مرتب و منظم چند سانتی‌متر به قد خود اضافه کنید.

برای خرید ژل افزایش قد در کرج و تهران

برای خرید ژل افزایش قد در تهران و کرج

با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

خرید نقدی : در این حالت به میزان 12% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

کفی ژله ای کفش
لژ افزایش قد چیست؟

بسیاری از خانم ها و آقایان دغدغه کوتاهی قد دارند که این مشکل با ژل بیتال به خوبی رفع شده است. بسیاری از افراد که از وجود لژ افزایش قد و ژل افزایش دهنده قد بی خبر هستند برای جبران کوتاهی قد خود از قرص ها و دارو های شیمیایی، ورزش های بسیار سنگین و طاقت فرسا و همچنین از عمل های جراحی استفاده می کنند که ممکن است آثار زیان باری به همراه داشته باشند. اما امروزه ژل افزایش قد بیتال وجود دارند که به ژل افزایش دهنده ی قد و پاشنه مخفی نیز معروف هستند و از لایه های سیلیکونی که روی هم قرار دارند ساخته شده اند. این لژ ها باعث افزایش قد تا حداکثر 5 سانتی متر می شوند. برخی از افراد برای افزایش از کفش هایی استفاده می کنند که در طولانی مدت باعث آسیب رساندن به پاها می شوند اما ژل افزایش قد هیچ آسیبی به پا ها وارد نمی کند و گزینه بسیار مناسبی برای افزایش قد هستند.

اگرچه ژله افزایش قد در اکثر سایت های اینترنتی عرضه شده اند و معمولاً از قیمت کمتری نیز بهره می برند، اما از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و در مدت زمان بسیار کوتاهی خراب می شوند. برای جلوگیری از خرید نسخه های تقلبی این پاشنه ها بهتر است از سایت معتبر برای خرید استفاده کنید. استفاده از این محصولات فقط چند دقیقه وقت می برد و به راحتی می توانید آن ها را در کف کفش ها قرار داده و از افزایش قد خود لذت ببرید. معمولاً خرید ژل افزایش قد از جنس بسیار خوبی بهره می برند و ضد حساسیت هستند که نکته مهمی در طراحی آن ها است. همچنین ژل افزایش قد بیتال ه صورت مخفی درون کفش قرار می گیرند و هیچ کس از وجود آن ها با خبر نخواهد شد.

ژل افزایش قد یک محصول بی نظیر برای بلندقد تر دیده شده است، ما در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را درباره ژل افزایش قد در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با ژل افزایش قد و نکاتی برای خرید این محصول

امروزه مشکل کوتاه بودن قد باعث شده است که بسیاری از افراد اعتماد به نفس کافی برای حضور در جامعه را نداشته باشند. راهکارهای مختلفی برای افزایش قد وجود دارد که استفاده از ژل افزایش قد یکی از بهترین این راهکارها به شمار می آید. ژل افزایش دهنده ی قد یک محصول بسیار کاربردی است که با استفاده از آن شما می توانید قد خود را به اندازه چند سانتی متر افزایش دهید و در نتیجه با اعتماد به نفس بیشتری در جامعه حضور پیدا کنید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره ژل های افزایش دهنده قد صحبت کنیم و اطلاعات جالبی را درباره آنها در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که با مشکل کوتاه بودن قد خود روبرو هستید و یا اینکه از قد خود رضایت کافی را ندارید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

ژل های افزایش قد

ژل افزایش دهنده قد در واقع نوعی کفی کفش به شمار می آید که شما می توانید آن را درون کفش خود قرار دهید و قد خود را به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. امروزه بسیاری از افراد برای حل مشکل کوتاه بودن قد خود از این کفی ها استفاده می کنند و رضایت زیادی را نیز از استفاده از این محصولات دارند. در صورتی که شما هم از افرادی هستید که در حال حاضر با مشکل کوتاه بودن قد خود روبرو هستید این ژل ها می توانند بهترین گزینه ای باشند که در مقابل شما قرار دارند. افزایش قد با ژل های افزایش قد می تواند یک راهکار فوق العاده باشد چرا که این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که هر شخصی را به استفاده از آنها علاقه مند می کند. اگر شما هم علاقه مند هستید تا با ویژگی های ژل افزایش قد مردانه بیشتر آشنا شوید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

عکس ۱

ژل افزایش قد هیچ عوارضی ندارد

یکی از بزرگترین مشکلاتی که معمولا افراد با این ژل ها دارند این است که گمان می کنند استفاده از آنها باعث می شود تا در آینده دچار کمر درد و یا پادرد شوند و این ژل ها می توانند بر روی ساختار بدن انسان ها تاثیر منفی بگذارند. درباره این موضوع باید بدانید که ژل طبی افزایش قد به شکلی بسیار استاندارد طراحی شده است و در طراحی آن استانداردهای جهانی رعایت شده است که همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از پزشکان تایید کنند که استفاده از این ژل ها هیچ عوارضی را برای شما ندارد و شما می توانید با خیالی راحت از آنها استفاده کنید. بنابراین در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به خرید ژل افزایش قد هستید، باید به شما بگوییم که استفاده از این محصولات می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد و شما می توانید بدون نگرانی برای طولانی مدت از این ژل ها استفاده کنید.

افزایش قد در سریع ترین زمان ممکن

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از ژل افزایش قد طبی این است که شما می توانید در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به افزایش قد خود کنید. برخلاف بسیاری از روش های دیگری که برای افزایش قد وجود دارند شما با استفاده از این محصول می توانید طی چند ثانیه قد خود را افزایش دهید. بنابراین در صورتی که یک قرار کاری و یا دوستانه دارید که قصد دارید بلند قد تر دیده شوید به شما توصیه می کنیم حتما اقدام به سفارش ژل افزایش قد کنید. با این کار شما مطمئن خواهید بود که خیلی سریع قد خود را افزایش می دهید و در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری را با حضور در جامعه خواهید داشت.

عکس ۳

افزایش تضمینی قد با استفاده از ژل مخصوص افزایش قد

یکی از مهمترین نکاتی که باید درباره این ژل ها بدانید این است که شما با استفاده از آنها می توانید به صورت تضمینی قد خود را تا میزان دلخواه افزایش دهید. ممکن است شما بسیاری از محصولاتی که برای افزایش قد وجود دارند را امتحان کرده باشید و بدانید که بسیاری از آنها به احتمال بسیار پایینی پاسخگو هستند و می توانند قد شما را افزایش دهند ولی یکی از مهمترین ویژگی های این کفی های ژله ای این است که شما با استفاده از آنها می توانید به صورت تضمینی قد خود را افزایش دهید بدون آنکه عارضه خاصی شما را تهدید نماید. این موضوع باعث می شود تا افراد زیادی در حال حاضر علاقه مند به استفاده از ژل های افزایش قد باشند و آن را به عنوان بهترین گزینه برای افزایش قد خود بدانند و به دنبال خرید آن باشند.

عکس ۴

نکاتی درباره قیمت ژل افزایش قد

اگر شما هم از افرادی هستید که علاقه مند به خرید ژل افزایش قد ارزان هستید باید بدانید که این محصول یکی از ارزان ترین محصولاتی است که در زمینه افزایش قد وجود دارد و با توجه به اینکه می تواند افزایش قد شما را تضمین کند، می تواند بهترین گزینه ای باشد که در مقابل شما قرار دارد. امروزه روش هایی که برای افزایش قد وجود دارند هزینه های بسیار گزافی را برای شما به وجود می آورند که این موضوع می تواند باعث شود که شما از افزایش قد خود منصرف شوید. با این وجود ژل های افزایش قد این تضمین را به شما می دهند که با کمترین هزینه ممکن قد شما را افزایش می دهند و البته باید به این نکته توجه داشته باشید که در کنار قیمت مناسب کیفیت بسیار بالایی را نیز دارا می باشند که باعث می شود تا شما بتوانید با خیالی راحت تر اقدام به خرید اینترنتی ژل افزایش قد کنید.

عکس ۵

خرید ژل افزایش قد اصل

یکی از نکات بسیار مهمی که برای خرید پستی ژل افزایش قد باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که حتما سعی کنید ژل جادویی افزایش قد اصل خریداری کنید. امروزه بسیاری از مراکز فروش ژل افزایش قد اقدام به فروش نسخه های تقلبی این محصول با قیمتی بسیار ارزان تر از قیمت واقعی کرده اند که باعث ترغیب مشتریان شده است. در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید ژل افزایش قد ارزان را دارید باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید. ژل مخفی افزایش قد تقلبی عوارض بسیار زیادی را برای شما دارد که ممکن است آسیب های جدی را به بدن شما وارد کند. به عنوان مثال یکی از مهمترین آسیب هایی که این محصولات تقلبی به بدن شما وارد می کنند این است که در آینده ممکن است مشکلاتی را برای کمر و پاهای شما به وجود بیاورند و البته یکی دیگر از مشکلات این محصولات این است که شما معمولا با استفاده کردن از آنها اذیت می شوید و نمی توانید برای طولانی مدت از آنها استفاده کنید.

عکس ۶

از ژل افزایش قد در هر شرایطی استفاده کنید

در کنار قیمت ژل افزایش دهنده قد و سایر ویژگی های این محصول که برای شما بیان کردیم یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم این ژل ها این است که شما به راحتی می توانید در هر شرایطی از آنها استفاده کنید. در واقع زمانی که شما از این محصولات استفاده می کنید هیچ فشاری به بدن شما وارد نمی شود و به همین دلیل نیازی نیست که درباره این موضوع نگرانی خاصی داشته باشید. به عنوان مثال اگر شما یک جلسه مهم دارید که باید ساعت ها بایستید به راحتی می توانید از این کفی ها استفاده کنید چرا که فشار زیادی را به بدن شما وارد نمی کنند. در صورتی که علاقه مند هستید از این کفی های افزایش قد در مهمانی ها استفاده کنید باز هم نیازی نیست که نگرانی خاصی درباره فشارهای وارد شده از طرف این کفی ها به کمر و یا پاهای خود داشته باشید.

عکس ۷

خرید حضوری ژل افزایش قد

اگر شما هم از افرادی هستید که علاقه مند به خرید بهترین ژل افزایش قد هستید می توانید از دو طریق اقدام به انجام این کار کنید. روش اول برای خرید این محصولات این است که شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه هایی که اقدام به فروش این محصول کرده اند آن را خریداری کنید. مراجعه حضوری به این فروشگاه ها مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد ولی یکی از مهمترین معایب آن این است که شما باید زمان زیادی را صرف خرید این محصول کنید که ممکن است همین صرف زمان شما را از خرید آن پشیمان کند. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید در کمترین زمان ممکن این ژل ها را خریداری کنید برای خرید ژل افزایش قد خرید اینترنتی می تواند بهترین گزینه ای باشد که در مقابل شما قرار دارد که ما بیشتر درباره این روش صحبت خواهیم کرد.

عکس ۸

خرید ارزانترین ژل افزایش قد از فروشگاه اینترنتی ما

برای خرید ژل افزایش قد اصل به صورت اینترنتی و در مدت زمان کوتاه می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید. ما در فروشگاه اینترنتی خود شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم کرده ایم که بتوانید به راحتی هر چه تمام این محصول را خریداری کنید. برای خرید این محصول کافی است که وارد آدرس فروشگاه ژل افزایش قد ما شوید و در بخش محصولات نام محصول خود را وارد کرده و خیلی سریع اقدام به خرید آن کنید. برای خرید این محصول توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی ما نمایندگی ژل افزایش قد به شمار می آید و به همین دلیل شما می توانید نسبت به کیفیت محصولات ما نهایت اطمینان را داشته باشید. در صورتی که قصد دارید قبل از خرید این محصول مشاوره هایی را درباره آن دریافت کنید می توانید از داخل وب سایت ما شماره تلفن ژل افزایش قد را دریافت کرده و با تماس با ما اقدام به دریافت مشاوره تلفنی کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی ما چه مزایایی را برای شما دارد؟

خرید ژل افزایش قد از فروشگاه اینترنتی ما مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد. یکی از مهمترین مزایای این کار آن است که شما می توانید با کمترین هزینه ممکن اقدام به خرید این محصولات کنید. فروشگاه اینترنتی ما این تضمین را به شما می دهد که قیمت ژل افزایش قد در فروشگاه اینترنتی ما نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب تر است و شما می توانید با قیمتی بسیار پایین این محصولات را خریداری کنید. مزیت دیگر خرید از فروشگاه اینترنتی ما این است که فروشگاه ما به صورت کامل کیفیت این محصولات را به شما تضمین می دهد و بنابراین شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید انواع مختلف ژل های افزایش قد از فروشگاه اینترنتی ما کنید.

راه بسیار آسان افزایش قد با لژ افزایش قد

لژ افزایش قد برای افرادی که از کوتاهی قد خود ناراضی و دلخور هستند بسیار مناسب می باشد. تمامی افراد می توانند این محصول را با قیمت ارزانی که دارد تهیه و استفاده نمایند. هم چنین می توانید از طریق اینترنتی آن را خرید نمایید که راه بسیار راحت و آسانی برای شما می باشد.
ژل افزایش دهنده قد کفش چگونه عمل می کند ؟

امروزه یکی از دغدغه های افراد جامعه داشتن قد کوتاه می باشد. ما می توانیم برای حل کردن کوتاهی قد جوانان و افراد راه بسیار مناسبی را پیش رویشان بگذاریم. افرادی هستند که به دلیل کوتاهی قدشان از روش هایی چون استفاده از قرص های افزایش قد را در پیش گرفته اند. اما این روش احتمال دارد برای سلامتی بدن مضر باشد و فرد را دچار بیماری های خاصی کند. به همین دلیل ما یک روش بسیار ارزان و مناسب که هیچ گونه صدمه ای بر سلامت افراد ندارد را پیشنهاد می کنیم. لژ افزایش قد روش بسیار خوبی برای افرادی می باشد که از کوتاهی قدشان راضی نیستند. این ژل افزایش قد از چند لایه سیلیکونی تهیه شده است که حداقل 5 سانتی متر در افزایش قد شما تاثیر می گذارد. شما می توانید با استفاده از این لژ افزایش قد، رشد خوبی را در قد خود بطور کاذب به دست آورید و دیگر در مهمانی ها و در جمع، احساس خجالت به دلیل کوتاهی قد نداشته باشید. استفاده از این ژل افزایش قد اصل راحت بوده و شما با جاسازی آن در کف کفش خود می توانید آن را به مدت طولانی استفاده نمایید.

برای کفی ژله ای ، از طریق اینترنتی و از وب سایت های معتبر اقدام نمایید. خرید اینترنتی لژ افزایش قد راه بسیار آسان و راحتی برای شما می باشد و شما می توانید در چند دقیقه این لژ مخفی کفش را خرید نمایید. هم چنین این محصول قیمت بسیار ایده آلی دارد و تمامی افراد می توانند آن را خریداری کنند. شما با استفاده از این محصول دیگر از قد کوتاه خود ناراحت نخواهید بود. لایه های 10 تایی این محصول را با قیمت 24000 تومان و لایه های 12 تایی آن را با قیمت 2600 تومان می توانید بخرید. هم چنین از تخفیفات ویژه در صورت خرید اینترنتی می توانید استفاده نمایید.

خرید کفی ژله ای افزایش قد بیتال اصل قیمت مناسب

امروزه با تغییرات رژیم غذایی و استفاده از مواد مصنوعی و همچنین عوامل ژنتیکی زیادی سبب می شود تا مرد ها دچار کوتاهی قد شوند.خوشبختانه با پیشرفت علم و دسترسی مردم به امکانات مختلف تمامی افراد می توانند از کفی ژله ای استفاده کنند و دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشند.برای خرید کفی ژله ای افزایش قد توضیحات زیر را مطالعه نمایید.
خرید کفی ژله ای افزایش قد

شاید خیلی از خانم ها با استفاده از یک کفش پاشنه بلند بتوانند این مشکل را به راحتی حل کنند. اما برای آقایان استفاده از کفش هایی که پاشنه ی آن ها بلند است و در نگاه اول مشخص است خیلی خوشایند نمی باشد.علاوه بر این استفاده از کفش های پاشنه بلند در دراز مدت یا برای تایم طولانی سبب فشار به کمر و خستگی خواهد شد.خوشبختانه کسانی که به فکر بلند تر کردن قد خود هستند می توانند از کفی ژله ای که نام های مختلفی در بازار دارند استفاده کنند.

نحوه ی استفاده از این کفی ژله ای کفش سخت نیست فقط کافی است کفشی مناسب با آن پیدا کنید و به راحتی قد خود را افزایش دهید.یک خرید کفی ژله ای افزایش قد خوب باید فشار وارد شده بر کمر و پاها را دفع کند و راه رفتن را برای شما آسان تر کند.همچنین قابل شستشو باشد تا بتوان همیشه آن ها را تمیز نگه داشت.با توجه به مدل های مختلف از کفی ژله ای افزایش قد می توان 1 الی 8 سانتی متر افزایش قد را تجربه کرد.

شما به راحتی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پاشنه ی مخفی ژله ای مورد نظر خود را سفارش دهید و بعد از مدت کوتاهی درب منزل آن را تحویل بگیرید.

مزایای استفاده از کفی ژله ای کفش

افزایش 1 الی 10 سانتی متر جهت افزایش قد برای بانوان و آقایان
دارای لایه های قابل تفکیک برای تنظیم افزایش قد
آنتی باکتریال و متریال درجه یک
طراحی استاندارد و طبی برای جلو گیری از فشار های وارده به کمر و پاها

معرفی ژل افزایش قد و ویژگی های آن

استفاده از کفی ژله ای راه حلی سریع و مناسب برای افرادی است که با مشکل کوتاه بودن قد دست به گریبان هستند. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن دست به گریبان هستند، مشکل کوتاه بودن قد است. افراد بسیاری از قد خود راضی نیستند و برای حل این مشکل به استفاده از خرید کفی ژله ای افزایش قد روی می آورند. کفی ژله ای کفش غیراستانداردی که استفاده بلند مدت از آنها می تواند آسیب جدی به ستون فقرات و پاهای فرد بزند. راه حل این مشکل استفاده از لژ مخفی افزایش قد است.

ژل افزایش قد چیست

ژل افزایش قد یا لژ مخصوص کفش نوعی کفی ژله ای افزایش قد است که در داخل کفش شما قرار میگیرد. به این ترتیب بدون استفاده از پاشنه های عجیب و غریب و آسیب زننده شما می توانید قد خود را تا پنج سانتی متر بلندتر کنید. این خرید کفی ژله ای افزایش قد دارای طبقاتی است و شما می توانید آنطور که تمایل دارید، پاشنه را بلند یا کوتاه کنید در حقیقت هر لایه از ژل افزایش قد یک سانتی متر قد مصرف کننده را افزایش میدهد که با استفاده از تمام پک، یک پاشنه پنج سانتی متری دارید بدون اینکه کفشی آزار دهنده به پا کنید.

از امتیازات ژل افزایش قد، نرم بودن آن است. این کفی کفش نه آنقدر نرم است که باعث آزار مصرف کننده شود و نه آنقدر سفت که موجب ایجاد درد در پا شود.

تصویر شماره 1
بسته بندی محصول

در هر بسته ژل افزایش قد، ده لژ مخصوص وجود دارد یعنی برای هر کفش پنج لژ وجود دارد. شما می توانید لژ را زیر کفی کفش خود قرار دهید یا داخل جوراب بپوشید. هر زمان که احساس ناراحتی کردید، یک یا دو طبقه آن را بردارید و پایتان را در وضعیت مناسب تری قرار دهید.

تصویر شماره 2
میزان افزایش قد

سوال بسیاری از افراد این است که با خرید لژ مخفی کفش، قد فرد تا چه اندازه افزایش پیدا می کند؟ باید بدانید که ژل افزایش قد برای هر پا پنج طبقه دارد که روی هم سوار می شوند. هرکدام از این طبقه ها یک سانتی متر ارتفاع دارد؛ بنابراین شما می توانید کفی ژله ای کفش خود را به طور دلخواه بین یک تا پنج سانتی متر تغییر دهید.

یکی از بهترین راه حل هایی که می توانید به منظور بلند تر شدن قد خود استفاده کنید استفاده از محصولی به نام ژل سیلیکونی است . محصول فوق می تواند بدون کمترین دردسری برای شما به میزان حداکثر 5 سانتیمتر افزایش قد را به همراه داشته باشد. شما می توانید محصول ژل افزایش قد سیلکونی را در فروشگاه تهران ژل در دو مدل ایرانی و خارجی با دو کیفیت متفاوت از ما خرید نمایید .محصول ایرانی دارای ده لایه سیلیکونی با کیفیت معمولی بوده و سیلیکون به کار رفته در ان سفت و کدر رنگ است. در مقایسه با ان محصول خارجی از سیلیکون بسیار با کیفیت تری ساخته شده که هم دارای رنگ شفاف و هم از نرمی خوبی برخوردار است.

شما در هر کجای کشور که باشید جهت تهیه محصول ژل سلیکونی افزایش قد می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نموده و همین الان محصول مورد نظرتان را سفارش دهید :

بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق سایت ثبت کنید

در میان سایر محصولاتی که می توان به عنوان کفی برای بلند تر شدن قد استفاده کرد ما یکی از بهترین ها را برای شما در فروشگاه تهران ژل قرار داده ایم. اگر به دنبال ژل افزایش قد ارزان می باشید و می خواهید با هزینه ای اندک محصولی با کیفیت را در اختیار داشته باشید می توانید همنی الان در هر کجای کشور که باشید تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما می توانید برای خرید ژل افزایش قد ارزان به یکی از روش هایی که در زیر توضیح داده ایم اقدام نمایید :

آشنایی با ژل طبی و ویژگی های آن

در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های ژل بلند قدی آشنا نماییم. امیدواریم تا انتهای این متن ما را همراهی نمایید. قد یکی از ویژگی ظاهری افراد می باشد می دانیم که هر چه افراد قد بلند تری داشته باشند، اعتماد به نفس بالاتری نیز دارند. بعضی از افراد به دلایل مختلف از جمله ژنتیک از کوتاهی قد خود رنج می برند و اعتماد به نفس پایینی دارند اما امروزه با روش های مختلفی مانند جراحی، مصرف مکمل، هورمون درمانی و … این معظل قابل حل می باشد. یکی از این روش های حل مسئله کوتاه قدی، ژل طبی می باشد. البته باید توجه داشت استفاده از هر کدام از روش های بر طرف کننده و جبران کننده کوتاهی قد، علاوه بر فوایدی که دارند معایبی نیز برای فرد دارند. ژل های طبی هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است.

ژل طبی

ژل بلندی قد ابزاری است که افراد به صورت نامرئی قد بلند می شوند. این افزایش قد عوارضی نداشته و از سایر روش های های بلندی قد، ایمن تر می باشد. این ژل از جنس سیلیکون شفاف است. در پکیج این محصول افزایش دهنده قد 10 لایه ژل وجود دارد. که با استفاده از 6 عدد از این ژل ها در هر کفش خود می توانید سبب افزایش قدتان به اندازه 5 تا 6 سانتی متر شوید. بهترین زمان استفاده از ژل طبی سنین 10 تا 19 سلگی است. زیرا افراد در این سن در مرحله رشد قرار دارند و صفحات رشد افراد بسته نشده و در حال تکامل می باشند، بنابراین استفاده از این ژل های طبی به رشد بیشتر و بهتر افراد کمک می نماید. با استفاده از این ژل ها شما دیگر نیازی به استفاه از کفش پاشنه بلند ندارید.

ویژگی ژل طبی اصل

ژل بلندی قد ده لایه به راحتی می تواند سبب افزایش قد شما شود. نکته مهم دیگر در تهیه ژل طبی این است که مطابق آناتومی و ویژگی های پای افراد ساخته شود تا درصورت استفاده طولانی مدت سبب آسیب پای فرد نشود. ژل طبی اگر جنس مرغوب داشته باشد باید حالت خود را حفظ کند و پس از گذشت مدتی فرم و حالت اولیه خود را از دست ندهد، همچنین قابلیت داشته باشد که در انواع کفش های مردانه و زنانه قرار بگیرد و برای افراد استفاده کننده مشکلات جسمی به وجود نیاورد. تصویر 3

روش های جبران کننده کوتاهی قد

استفاده از ژل طبی نیاز افراد را به عمل های پر خطر، دردناک و پر هزینه کاهش می دهد. همان طور که در ابتدای متن گفته شد علاوه بر عمل جراحی روش های دیگری همانند مواد شیمیایی، هورمون درمانی، مکمل ها، استفاده از ژل های طبی و … برای جبران کوتاه قدی وجود دارند. باید توجه داشت که مصرف مکمل و مواد شیمیایی عوارض جانبی زیادی بر بدن فرد دارند. هورمون ها علاوه بر تاثیری که بر افزایش قد می توانند داشته باشند، تاثیرات سوء دیگری مانند پر مویی و ایجاد صفات ثانویه و … برای فرد به وجود می آورند. یکی از کم خطر ترین روش ها و در صورت رعایت نکات بی خطر ترین روش های جبران کوتاه قدی استفاده از ژل طبی می باشد. تصویر 4

فواید ژل طبی نسبت به سایر روش ها

ژل طبی نسبت به دیگر روش های جبران کننده کوتاهی قد فوایدی دارد. به عنوان نمونه ژل طبی هیچ گونه عوارض جانبی برای پاهای فرد استفاده کننده به وجود نمی آورد، همین طور این روش نسبت به سایر روش ها ارزان قیمت تر می باشد. از طرفی در کوتاه ترین زمان افراد به نتیجه مطلوب خود دست پیدا می کنند. این ژل ها تاثیری در نوع راه رفتن افراد ندارد و سبب بد راه رفتن آن ها نمی شوند. در صورتی شما می توانید به همه تاثیرات مطلوب ژل طبی دست پیدا کنید که ژل طبی اصل و هولوگرام دار تهیه نمایید. در غیر این صورت شما فقط هزینه اضافی صرف نموده اید و به نتیجه دلخواه نمی رسید.

مراکز فروش ژل طبی

مراکز فروش ژل بلند قدی به صورت حضوری و اینترنتی وجود دارد. که در خرید حضوری افراد باید به داروخانه ها و مراکز تخصصی فروش ژل طبی مراجعه نمایند. البته مراکز فروش حضوری ژل در تهران و شهرستان ها به سختی پیدا می شود و اگر افراد به صورت اینترنتی اقدام به خرید ژل نمایند راحت تر می باشند. باید توجه داشت چه در خرید اینترنتی و چه در خرید حضوری ژل طبی، افراد باید به ویژگی های ژل اصل توجه نمایند. مخصوصا در خرید اینترنتی سعی کنند از سایت های معروف و معتبر ژل را خریداری نمایند و در خرید ژل بلندی قد به هولوگرام روی آن که نشانه اصل بودن ژل می باشد، بسیار توجه شود. تصویر 6

نکات مهم درباره ژل بلندی قد

توجه داشته باشید که ژل طبی که اصل نباشد یعنی در واقع بدون هولوگرام و نشانه اصل بودن باشد کارایی زیادی ندارد. به این دلیل که این ژل ها انعطاف پذیر نبوده و خاصیت ارتجاعی ندارند. ژل های بدون هولوگرام ممکن است سبب بروز حساسیت شوند و آسیب جبران ناپذیر به پاهای فرد استفاده کننده وارد نمایند. زیرا این ژل ها تناسبی با آناتومی پاها نداشته و اصولی ساخته نشده اند، بنابراین در صورت استفاده طولانی مدت سبب حساسیت و آسیب فرد می شوند. افراد باید توجه نمایند که علاوه بر استفاده از ژل طبی باید از خواب کافی و برنامه غذایی مناسب بهره مند باشند و افراد نباید فقط فکر کنند که با استفاده از ژل به نتیجه دلخواه دست پیدا می کنند، مخصوصا افرادی که در سن رشد قرار دارند و از ژل ها به عنوان کمک کننده و تسریع دهنده رشد استفاده می نمایند. تصویر 7

تفاوت ژل بلند قدی خوب و بد

ژل نامرغوب معمولا از جنس سیلیکون درجه دو و سه می باشد. اما ژل اصل از سیلیکون درجه یک ساخته می شود.

ژل بلند قد مرغوب، شفاف می باشد اما نوع نامرغوب آن کدر و بدبو است.

در استفاده طولانی مدت از ژل طبی اصل فرد دچار مشکلات جسمی مانند کمر درد، پا درد، مشکلات ستون فقرات و … نمی شود. اما در ژل با جنس نا مرغوب پس از مدتی فرد دچار مشکلات جسمی می شود و نه تنها معظل کوتاه قدی حل نمی شود بلکه مشکلات و معظلات دیگری برای فرد به وجود می آید. در حقیقت فرد با استفاده از این ژل های نا مرغوب سلامت خود را به خطر می اندازد.

عوارض

افرادی که با مسئله کوتاهی قد مواجه هستند و از این مسئله رنج می برند اگر قصد استفاده از ژل های طبی را دارند باید بدانند که درست است قیمت ژل ها نسبت به سایر روش های جبران کوتاهی قد کم تر است اما افراد باید توجه کنند که در انتخاب ژل دقت نمایند و از خرید ژل های بسیار ارزان قیمت که هولوگرام اصل بودن را ندارند اجتناب نمایند، زیرا این ژل ها نه تنها مشکلات فرد را جبران نمیکند، بلکه بر آن ها می افزایند و سبب کمر درد، فشار به دیسک ها، درد پاشنه پا، پا درد، درد و فشار ستون فقرات و … می شوند. افراد با پرداخت هزینه های مناسب می توانند ژل های اصل را خریداری نمایند و جسم خود را از این آسیب ها حفظ کنند.

تولید کنندگان ایرانی ژل های افزایش دهنده قد

ژل های طبی در ایران نیز تولید می شود. درست است که با خرید این ژل ها می توان به تولیدات داخلی کمک کرد و سبب درآمد زایی و اشتغال زایی افراد شد، اما خوب است بدانید ژل های ایرانی کیفیت پایین تری نسبت به ژل های خارجی دارد. زیرا از جنس سیلیکون های درجه 2 و 3می باشد. اما با وجود این مسائل اگر این ژل ها را از برند های معروف و معتبر داخلی خریداری نمایند، هم می تواند در حل مشکلات قد به افراد کمک کند و هم اینکه به اقتصاد کشور رونق ببخشند.

تولید کنندگان خارجی

ژل بلندی قد در کشور های خارجی نسبت به ایران با کیفیت تر تولید می شود. دلیل کیفیت بالاتر این ژل ها نسبت به ژل های ایرانی استفاده از سیلیکون های درجه یک و شفاف و بدون بو و برای تولید ژل طبی می باشد. البته همه ی محصولات خارجی با کیفیت نمی باشند.

نتیجه گیری

باید توجه داشت که صرفا خارجی بودن ژل های طبی به معنی بهتر بودن آن ها نیست. همین طور بیش از حد گران بودن قیمت ژل ها بیانگر جنس مرغوب و کیفیت بالای آن ها نیست، بلکه چیزی که مهم است خرید از برند و سایت های معتبر می باشد، برند هایی که از مواد اولیه مانند سیلیکون مرغوب و درجه1 استفاده می نمایند و همین طور در راحتی و ساخت ژل ها به آناتومی و ساختار و ارگونومی پاها دقت می کنند تا برای مصرف کنندگان مشکلات جسمی کمتری به وجود آید.تصویر 9

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات لازم درباره ژل طبی را در اختیارتان قرار داده باشیم.

ما در فروشگاه تهران ژل محصول ژل افزایش قد اصل را برای شما عزیازن در نظر گرفته ایم و این در حالیست که در برخی از فروشگاه های متفرقه همین محصول را با کیفیت بسیار پایین تر و به صورت تقلبی عرضه کرده اند و مشتریان تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر بودن کالای فوق اقدام به تهیه اینگونه محصولات بی کیفیت می کنند. شما اگر دوست دارید از محصول با کیفیت ژل افزایش قد سیلیکونی در مدت زمان طولانی و در طی روز بدون هیچگونه مشکلی استفاده کنید باید قید خرید محصولات بی کیفیت درون بازار را بزنید.

شما براحتی و بدون اینکه کسی متوجه شود از این پس می توانید با در اختیار داشتن یک پاشنه مخفی ژله ای قد و قامت خود را به میازن حداکثر 5 سانتیمتر بلندتر از حالت معمولی نشان دهید و این یعنی با هزینه ای اندک و بدون هیچگونه عوارضی در یک چشم بر هم زدن به قد و قامت ایده آل خود دست پیدا خواهید کرد.

محصول کفی ژله ای افزایش قد همانطور که از نامش نیز مشخص است به عنوان یک کفی درون کفش های شما قرار خواهد گرفت . لایه های این محصول قابل جداشدن از هم را دارد و شما بر اساس فضای کفشی که در اختیار دارید می توانید آنها را کم و زیاد کرده و مورد استفاده قرار دهید.

اگر به دنبال ژل افزایش قد ارزان و بی کیفیت هستید ما دیگر فروشگاه های متفرقه که در این زمینه فعالیت می کنند را به شما معرفی می کنیم اما اگر محصولی با دوام بالا و کیفیت مناسب می خواهید ما با ارائه دو مدل ایرانی و خارجی این فرصت را بوحود آورده ایم تا در هر نقطه از کشور که باشید براحتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

از محصولاتی که این روزها برای افزایش قد مورد استفاده قرار می گیرد ژل بلندی قد نام دارد . این محصول در واقع یک نوع پد طبی محسوب می شود و از جنس سیلیکون ساخته شده است. محصول ژل بلند قدی بدون هیچگونه عوارض جانبی می تواند به میزان حداکثر 5 سانتیمتر برای شما افزایش قد به همراه داشته باشد.شما با استفاده از این ژل درون کفشتان می توانید در همان لحظه بر میزان قد و قامت خود افزوده و بدون اینکه در راه رفتن دچار مشکل شوید از ان برای ساعت های طولانی استفاده نمایید.

ما در فروشگاه تهران ژل برای شما عزیزان شرایطی را فراهم کرده ایم که براحتی بتوانید نسبت به تهیه محصول ژل بلند کننده قد از هر کجای کشور که باشی اقدام نمایید و بعد از تحویل گرفتن کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما می توانید به یکی از روش های زیر همین الان محصول مورد نظر خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

ژل افزایش قد مناسب برای خانم ها و آقایان طراحی شده است. با استفاده از ژل افزایش قد دیگر نگران کوتاهی قد خود نبوده و رضایت کامل را کسب خواهید کرد.

تهیه ژل افزایش قد از فروشگاه رز طلایی

ژل افزایش قد امروزه بسیاری از افراد را که از کوتاهی قد خود رنج می برند به آرزوی خود رسانده و توانسته باعث بلندقدتر شدن آنها بشود. به طور معمول خانم ها سعی می کنند از کفش پاشنه بلند استفاده کنند که چندان هم راحت نیست و فشار زیادی به کمر وارد می کند. آقایان هم کفش هایی را انتخاب می کنند که پاشنه آنها نسبت به بقیه ی کفش ها بلندتر باشد و دارای پاشنه ی مخفی مردانه باشد. خوشبختانه امروزه این مشکل با خرید کفی ژله ای افزایش قد بین خانم ها و آقایان حل شده است. ما با پیشنهاد استفاده از پد افزایش قد به شما مشتریان گرامی راه حل مناسبی را پیش روی شما قرار داده ایم. با ژل افزایش قد با کوتاهی قد خود به راحتی خداحافظی کنید.

لژهای افزایش قد

با استفاده از پد افزایش قد داخل کفش که مانند لژ مخفی کفش عمل می کند شما می توانید به آرزوی خود برسید و قد خود را بلندتر جلوه دهید. پد افزایش دهنده ی قد یکی از پرفروش ترین محصولات امروزی شده است. این کفی ژله ای به راحتی در داخل کفش و قسمت پاشنه قرار می گیرد. این کفی ژله ای کفش را مطابق مدل و عمق کفش می توان حتی چهار لایه از آن ها را داخل کفش قرار داد که هر کدام باعث می شود قد شما از یک تا پنج سانتی متر بیشتر نشان داده شود و مانند لژ مخفی عمل می کنند. به دلیل جنس راحت و سیلیکونی این کفی ها به آن ها ژل افزایش قد نیز گفته می شود.

ژل افزایش قد سیلیکونی

این مدل از ژل بلند قدی قابل شست و شو هستند و سایزهای مختلفی دارند. شما مشتریان عزیز که به افزایش قد بیش از پنج سانتی متر نیاز دارید می توانید از انواع مدل های دیگر لژ افزایش قد استفاده کنید و تا هفت سانتی متر هم قد خود را افزایش دهید.

نقاط قوت ژل بلندی قد
به کمک پدهای کفی می توان ارتفاع مورد نظر را تنظیم کرد.
لایه نرم سیلیکونی کفی ژله ای کفش موجب راحتی پا می شود و نرم هستند.
کیفیت و دوام خوبی دارند.
این مدل از ژل افزایش قد قابل شست و شو هستند و سایزهای مختلفی دارند.
ژل سیلیکونی هیچ گونه عوارضی ندارد و مطمئن باشید که از خرید ژل افزایش قد پشیمان نمی شوید.
نقاط ضعف ژل بلندی قد

امروزه سودجویان بسیاری این ژل افزایش دهنده ی قد را با قیمت ها و کیفیت های مختلفی وارد بازار کرده اند. با خرید پاشنه افزایش قد تقلبی عوارض بد ژله افزایش قد را خواهید دید و پول خود را دور ریخته اید. این ژل های تقلبی:

کیفیت پایینی دارند.
بوی بسیار بدی می دهند.
از مواد درجه سه و چهار ساخته شده اند.
موجب حساسیت پوستی می شوند.
پس از مدتی استفاده دچار پارگی می شوند.
ژل طبی افزایش قد betall اصل

پد افزایش قد بتال پرفروش ترین مدل کفی ژله ای افزایش قد است که از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب بوده و محبوب ترین پاشنه مخفی افزایش قد شناخته شده است. شما با خرید این ژل طبی افزایش قد از فروشگاه اینترنتی رز طلایی از ضمانت این محصول نیز مطمئن می شوید. این مدل از لژهای افزایش قد در جهت حفظ سلامتی مهره های کمر و پا طراحی شده اند و یکی از مهم ترین مزیت های ژل بیتال آنتی باکتریال بودن آن ها می باشد. شما برای اطمینان از این مسائل باید از ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها یا مراجعه به فروشگاه رز طلایی اصل ژل افزایش قد بیتال را تهیه و خریداری کنید. خرید لژ مخفی کفش اصل شما را از راحتی پا که قلب دوم انسان به شمار می آید، آسوده خاطر می کند.

لژ مخفی کفش مردانه اصل هم باعث می شود نه تنها هنگام کار و ورزش و راه رفتن راحت باشند بلکه این اطمینان را پیدا می کنند که هرگز لژ مخفی آنها بوی بد نمی گیرد و قابل شست و شو هستند.

تشخیص اصل بودن ژل افزایش دهنده قد

پاشنه ژله ای افزایش قد اصل دارای سیلیکون شفاف بوده و محصولات متفرقه ژل سیلیکونی از سیلیکون سفت و مات ساخته شده است.

تنها نمونه اصلی ژل سیلیکونی افزایش قد است که ضمانت کالا دارد. با خرید پاشنه مخفی ژله ای می توانید رویای بلند قد بودن خود را به حقیقت تبدیل کنید.

شما مشتریان عزیز و همراهان همیشگی فروشگاه اینترنتی رز طلایی می توانید با خرید اینترنتی ژل افزایش قد که بهترین نوع لژ مخفی افزایش قد هستند به قد مورد نظر خود برسید و دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشید. فروشگاه رز طلایی به شما این اطمینان را می دهد که از خرید ژل افزایش قد رضایت کامل را خواهید داشت. بهترین و مطمئن ترین آدرس فروشگاه ژل افزایش قد که ما به شما توصیه می کنیم، فروشگاه رز طلایی است که بدون نگرانی ژل افزایش قد اصل را برای شما ارسال کرده و رضایت شما را جلب می کند. همچنین در این فروشگاه ژل افزایش قد ارزان با کیفیت عالی عرضه می شود. با ثبت سفارش شما و خرید ژل افزایش قد ارزان و با کیفیت عالی کالای مورد نظر شما درب منزلتان به شما تحویل داده خواهد شد.

با ژل افزایش قد به رویای خود رسیده و از ارزان ترین ژل افزایش قد از فروشگاه رز طلایی بهره مند شوید.

با استفاده از ژل افزایش قد بلند قدی را در عرض چند ثانیه تجربه کنید؛ استفاده از ژل افزایش قد طبی هیچ عارضه ای برای سلامت بدن نخواهد داشت.

همه چیز در رابطه با ژل افزایش قد

آیا شما نیز از قد خود ناراضی هستید و همیشه به دنبال راهی برای افزایش قد بوده اید؟ تا به حال اسم ژل افزایش قد را شنیده اید و اطلاعاتی در مورد آن دارید؟ از آنجایی که داشتن قد بلند می تواند به افراد احساس رضایتمندی و اعتماد بنفس بیشتری دهد، داشتن قد بلند از آرزو های هر فردی است در همین راستا راه های زیادی برای اصلاح کوتاه قدی ایجاد شده است که هریک از آنها به نوبه خود می توانند هم مفید و هم مضر باشند و گاها برای بدن عارضه های جبران ناپذیری را در پی داشته باشند، در همین راستا ژل افزایش قد تنها محصولی است که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ عارضه ای قدتان را بلندتر نشان دهد.

تصویر۱

ژل افزایش قد

ژل های افزایش قد محصولی نسبتا نوپا در عرصه طب در راستای افزایش قد می باشد، این محصول می تواند با قرار گرفتن در کفش اشخاص در طی چند ثانیه باعث بلند قدی آنها حداکثر تا ۱۴ سانتی متر گردد، استفاده از این پدها به پاها و کمر هیچ آسیبی نخواهد رساند و شما می توانید از آنها در همه جا و هر نوع کفشی استفاده کنید، ژل ها در کفش هایتان فیکس می شوند و هیچ کس متوجه آنها نخواهد شد؛ این ژل ها کاملا طبی هستند و تهیه و تولید آن ها زیر نظر و سازمان نظارت بهداشت و درمان می باشد به همین دلیل شما بدون هیچ نگرانی می توانید با استفاده از این ژل ها در یک مهمانی، کنفرانس یا قراری مهم آنطور که می خواهید بنظر برسید؛ نکته قابل توجه در رابطه با این ژل ها این است که طراحی آنها به گونه ای است که شما می توانید هر میزان که می خواهید قدتان را افزایش دهید ، ژل های ۱۰ سانتی متری، ژل های چند لایه، کفی های ۸ سانتی متری و … برخی از انواع این ژل ها می باشند تا شما بسته به نیازتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تصویر۲

فواید ژل افزایش قد

استفاده از ژل و پد های افزایش قد بر خلاف بسیاری از راه ها همچون انجام جراحی و مصرف قرص می تواند به بلند قد تر بودنتان کمک شایانی کند، از جمله فواید این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

از مهم ترین و اصلی ترین فواید و کاربرد های این محصول می توان به بی عارضه بودن آن برای بدن اشاره کرد (البته باید توجه داشته باشید که خرید ژل افزایش قد در داروخانه یا فروشگاه های معتبر انجام گیرد تا تقلبی نباشد و به ستون فقراتتان آسیب نرساند.)
جنس سیلیکونی
قابل انعطاف
قابلیت استفاده در هر نوع کفشی اعم از اداری تا مجلسی
طبی بودن محصول
طول عمر بالا
افزایش قد فوری و تنها در عرض چند ثانیه
طراحی شده در اندازه های متفاوت برای افزایش قد بین ۴ تا ۷ سانتی متر
استفاده آسان و بی دردسر
هزینه مقرون به صرفه نسبت به دیگر راه های افزایش قد

تصویر۳

مضرات ژل افزایش قد

باید گفت گه مضرات این ژل های افزایش قد تنها بستگی به نوع آن دارد و در صورتی که شما از جنس اصل آن استفاده کنید هیچ آسیبی نخواهید دید اما از عوارض و مضرات احتمالی این ژل ها که ناشی از تقلبی بودن آن می باشد می توان به چند مورد اشاره کرد:

بی کیفیت بودن و طول عمر کوتاه محصول
آسیب به ستون فقرات با گذر زمان
درد پا

بطور کلی استفاده از نوع اصل کفی های ژله ای برای کمر و پا ها مشکل ساز نخواهد بود و استفاده از آن برای هر شخصی در هر شرایط و سنی بلامانع می باشد.

تصویر۴

خرید ژل افزایش قد از داروخانه

خرید ژل افزایش قد داروخانه ای می تواند خیالتان را از اینکه کالایتان اصل است راحت کند! و در کمال آرامش محصول مورد نیازتان را خریداری کنید ، باید بدانید در حال حاضر خرید و فروش ژل افزایش قد هم به صورت اینترنتی و هم حضوری در داروخانه ها و فروشگاه های معتبر امکان پذیر است و شما می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن محصولتان را انتخاب و سفارش دهید.

هزینه خرید ژل افزایش قد طبی

ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها یکی از کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین محصولاتی است که برای افرادی است که از کوتاه قدی خود رنج می برند و می خواهند قدی بلندتر داشته باشند؛ این محصول با توجه به کیفیت و کارایی که دارد قیمتی منصفانه و ارزان دارد تا همه افراد در هر قشری توانایی استفاده از آن را داشته باشند و همین مسئله یکی از دلایل محبوبیت این کالا در بین مصرف کنندگان ژل های افزایش قد می باشد.

محصول ژل افزایش قد بیتال در ده لایه سیلیکونی برای شما راسال خواهد شد و شما بر اساس فضای کفشی که در اختیار دارید می توانید لایه های انرا تنظیم و مورد استفاده قرار دهید.این محصول می تواند هم برای آقایان و هم برای خانم ها مورد استفاده قرار گیرد.

لایه های ژل افزایش قد سیلکونی که برایتان ارسال می کنیم قابل تفکیک بوده و این بدین خاطر است که شما برای کفش های مختلف بتوانید انرا براحتی کم و زیاد کرده وتنظیم نمایید.در واقع یکی از کم هزینه ترین و راحت ترین روش هایی که می توان به منظور افزایش قد از ان استفاده کرد همین محصول پاشنه افزایش قد است.شما برای خرید کفی ژله ای افزایش قد همچنین می توانید با شماره تلفن 09359482324 تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

بسیاری از فروشگاه های متفرقه اقدام به عرضه محصول ژل افزایش قد ارزان نموده اند و باید در مورد اینگونه محصولات هشدار داد که به هیچ وجه کیفیت انها به پای محصول اصلی بیتال نخواهد رسید.شما اگر به دنبال راحتی و کیفیت بالا هستید باید قید خرید اینگونه محصولات را برای همیشه بزنید.

محصول ژل بلند کننده قد در واقع راه حلی کم هزینه و بدون عوارض است و می تواند برای شما به یمزان حداکثر 5 سانتیمتر بلندی قد را به صورت آنی به همراه داشته باشد و نیاز نیست تا برای این مورد به خرید انواع قرص و داروهای بلندی قد روی بیاورید چرا که اینگونه محصولات دارای عوارض جانبی بوده و سلامت شما را نیز به خطر خواهند انداخت.

با استفاده از لژ های افزایش قد بدون اینکه کسی متوجه حضور آنها درون کفش های شما شود می توانید خود را برای رفتن به یک مهمانی مهم و یا یک مجلس عروسی اماده کنید و با قد و قامتی بلندتر از همیشه رد میان دوستان خود حاضر شوید.محصول ژل طبی افزایش قد ارائه شده در فروشگاه تهران ژل اصلی بوده و از کیفیت بسیار الایی برخوردار است و شما می توانید ساعت های طولانی بدون اینکه دچار مشکل شوید از این محصول درون کفش های خود استفاده نمایید.

از محصولاتی که می توان به منظور افزایش قد آنی استفاده کرد لژ افزایش قد است . این محصول دارای ه لایه سیلیکونی بوده و شما می توانید انرا بر هر مدل کفشی که مد نظرتان است مورد استفاده قرار دهید.لژهای افزایش قد در کیفیت های مختلف در بازار یافت می شوند و ما در فروشگاه تهران ژل دو مورد از بهترین های موجود را برای شما عزیزان انتخاب کرده ایم . مدل ایرانی که دارای کیفیت متوسطی بوده و با قیمت 19800 تمان در ده لایه قابل ارائه است و مدل خارجی که از کیفیت به مراتب بلاتری برخوردار بوده و با قیمت 24800 در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

شما می توایند از محصول لژ مخفی افزایش قد بدون اینکه کسی متوجه شود درون کفش های خود استفاده نمایید و شاهد افزایش قد خود حداکثر به میزان 5 سانتیمتر باشید. برای تهیه این محصول می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید :

از محصولاتی که برای بلند تر شدن قد می توان استفاده کرد ژل طبی افزایش قد است . همانطور که از نام محصول نیز مشخص است این کالا به صورت کاملا طبی بوده و هیچگونه مشکلی در هنگام راه رفتن برای شما ایجاد نخواهد کرد. شما می توانید برای خرید ژل طبی افزایش قد در هر کجای کشور که هستید همین الان از طریق فروشگاه تهران ژل به یکی از روش های این محصول را تهیه و خریداری نمایید :

برای تهیه ژل طبی افزایش قد betalll اصل با قیمت مدل خارجی و کیفیت درجه یک بروی دکمه زیر کلیک کنید.

معمولا افراد برای تهیه ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها به دنبال ان می گردند و باید بدانید که این محصول خاص را نمی توان در داروخانه ها یافت. شما در هر کجای این کشور پهناور که باشید می توایند یا از روش های بالا و یا با تماس تلفنی با شماره سفارش خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز محصولتان را دریافت و سپس هزینه انرا بپردازید.

محصول ژل افزایش قد می تواند بدون هیچگونه عوارض جانبی برای شما به میزان حداکثر 5 سانتیمتر افزایش و بلندی قد را به همراه داشته باشد. شما با استفاده از این محصول می توانید برای خود اعتماد به نفس بیشتری را کسب کرده و از این پس در مهمانی ها مجالس مهم با قد و قامتی بلند تر از قبل ظاهر شوید.

ژل سیلیکونی افزایش قد می تواند در هر نوع کفشی مورد استفاده قرار گیرد و شما این امکان را دارید تا لایه های محصول را از هم تفکیک کرده و به میزان لازم در کفشتان قرار دهید.محصول پاشنه ژله ای افزایش قد در واقع دارای ده لایه بوده و لایه های سیلیکونی ان بروی هم دیگر قرار گرفته تا بتوانند به اندازه 5 سانتیمتر برای شما افزایش قد را به همراه بیاورند.شما با خرید کفی ژله ای افزایش قد از این پس دیگر بدون هیچگونه نگرانی و با اعتماد به نفس بیشتری به نسبت گذشته می توانید در مهمانی های مهم و مجالس عروسی حاضر شوید و همه از دیدن قد و قامت بلند شما شگفت زده خواهند شد.

در فروشگاه های متفرقه معمولا محصول ژل افزایش قد ارزان با کیفیت بسیار پایین را می توان یافت که البته توصیه می کنیم از خرید اینگونه محصولات به شدت پرهیز کنید چرا که هم پول خود را دور ریخته اید و هم محصولی را دریافت خواهید کرد که نمی تواند کیفیت و قابلیت لازم را برای شما به همراه داشته باشد.

شما با استفاده از یک محصول ژل بلند کننده قد اصلی به راحتی به میزان پنج سانتیمتر بروی قد خود می افزاید و بدون اینکه در راه رفتن شما ایجاد مشکل کند می توانید ساعت های طولانی از این محصول استفاده کنید.شما در هنگام استفاده از لژ مخفی کفش بدون اینکه کسی متوجه حضور چنین محصولی درون کفش هایتان شود می توانید به سایر کارهای روزمره خود در اداره و یا دیگر محیط ها برسید.

در ادامه در مورد برخی از حرکات کششی که برای بلندتر شدن قد به صورت طبیعی مفید هستند می پردازیم و به شما نیز توصیه می کنمی حتما انرا تا انتها مطالعه نمایید :

حرکات کششی
در کف اتاق به حالت دمر (بر روی شکم) دراز بکشید به طوری که کف دست‌هایتان بر کف اتاق و درست زیر شانه‌هایتان قرار گیرد. اکنون ستون مهره‌هایتان را تا جایی که امکان دارد به طرف بالا قوس دهید. هر تکرار باید بین 5 تا 30 ثانیه طول بکشید. (افرادی که مبتلا به عارضه لوردوز یا قوس کمر بیش از حد هستند، بهتر است از حرکات جایگزینی که در ادامه معرفی خواهند شد، استفاده کنند. مترجمان).
این حرکت را از وضعیتی شروع کنید که در ابتدا بازوهایتان به طور عمودی (ستون‌وار) بر کف اتاق قرار گرفته باشند و ستون مهره‌هایتان را به طرف بالا قوس دهید (مانند وضعیت پایانی حرکت کبرا). حال مفصل ران خود را خم کنید و بدنتان را درست به شکل V وارونه بالا بیاورید.
وقتی که این حرکت را انجام می‌دهید چانه خود را به سمت سینه بکشید، و دوباره به حالت اصلی برگردید. هر تکرار باید بین 10 تا 20 ثانیه به طور بینجامد.
روی دست‌ها و زانوها ایستاده و با قفل کردن بازوهایتان خود را نگه دارید، حالا ستون مهره‌هایتان را به طرف پایین قوس داده و در حالی که سرتان را بالا می‌آورید، هم زمان عمل دم را انجام دهید. بعد از آن ستون مهره‌هایتان را به طرف بالا قوس داده و در حالی که سرتان را پایین می‌آورید، همزمان عمل بازدم را انجام دهید. هر تکرار باید بین 3 تا 8 ثانیه به طول بیانجامد.
روی زمین بنشینید، پاهایتان را باز کرده و از یکدیگر دور کنید. حال با کشیدن بالا تنه خود روی یک پا سعی کنید که انگشتان پایتان را لمس کنید. تلاش کنید تا حد امکان زانوهایتان را راست نگه دارید، حالا انگشتان پای دیگر را به همان صورت لمس کنید. دقت کنید که ستون مهره‌هایتان را راست و مستقیم نگه داشته و حرکت از کمر و مفصل ران انجام شود، ضمنا قسمت بالایی ستون مهره‌ها را قوس ندهید. این کشش هم برای پاها و هم ستون مهره‌ها موثر است. هر تکرار باید بین 6 تا 15 ثانیه به طول بیانجامد.
در کف اتاق دراز بکشید در حالی که زانوهایتان خم و کف پاهایتان کاملا روی زمین بوده و تا حد امکان پاها به هم نزدیک شده باشند. حال قوزک‌های پا را گرفته و آنها را تا زمانی که لگن‌تان را بلند می‌کنید و ستون مهره‌ها را قوس می‌دهید، کنار هم نگه دارید. عضلات شکمتان را به سمت سقف بالا بکشید.
عضلات شکمتان را تا حد امکان بالا کشیده و سپس پایین بکشید. اگر نتوانستید قوزک‌هایتان را کنار هم نگه دارید، دست‌هایتان را در کنار بدن قرار داده و برای بالا کشیدن خودتان از آنها کمک بگیرید.
هر تکرار بایستی بین 3 تا 10 ثانیه طول بکشد. انجام دادن این نوع حرکت کششی ممکن است برای اولین بار سخت باشد، اما حتی اگثر نتوانستید آن را به طول کاملا صحیح انجام دهید، پشتکار داشته باشید و آن را انجام دهید.

روی زمین بنشینید، به طوری که پاهایتان کاملا صاف باشد. ضمن حفظ بالا تنه به صورت راست و مستقیم، کف دست‌هایتان را روی زمین و در کنار باسن‌تان قرار دهید. سپس چانه را به قفسه سینه بچسبانید (سرتان را به جلو خم کنید). حالا سرتان را تا جایی که امکان دارد به طرف عقب بالا آورید. ضمن انجام عمل مذکور بدنتان را بالا آورده، طوری که زانوهایتان خم بوده و دستانتان به همان صورت، راست و مستقیم بماند. در این حالت تنه و ران‌هایتان راست و مستقیم بوده و نیز موازی با کف اتاق خواهند بود. همچنین دست‌ها و ساق پاهایتان بر زمین عمود خواهند بود. در این وضعیت بدنتان شکل میز به خود خواهد گرفت. این حرکت کششی یکی دیگر از حرکات مشکل برای بعضی از افراد خواهد بود. سعی کنید به بهترین شکلی که می‌توانید آن را انجام دهید، در این صورت در نهایت می‌توانید آن را به راحتی انجام دهید. هر تکرار باید بین 8 تا 20 ثانیه به طول بینجامد.

در حالت دست به کمر ایستاده، و با پایین آوردن بدن تا حد امکان به جلو خم شوید. زانوها را خم نکنید و چانه را از سینه خود دور نگه دارید. هر تکرار بایستی بین 4 تا 8 ثانیه به طول بینجامد.در وضعیت ایستاده قرار گرفته و دست‌ها را در پشت گردنتان کنار هم نگه دارید. حالا سر و پشت‌تان را تا حد امکان به طرف بالا و عقب خم کنید. هر تکرار بایستی بین 5 تا 15 ثانیه طول بکشد.
در حالی که ایستاده‌اید دستانتان را تا اندازه‌ای که می‌توانید به سمت بالا بکشید، به طوری که کمی به پشت خم شوید. سعی کنید تا کشش را در بخش تحتانی ستون مهره‌ای خود حس کنید. حرکت سوپر استرچ، در حالت ایستاده یا درازکش می‌تواند انجام شود. از آنجا که انجام دادن این حرکت کششی ساده و راحت است، ما به شما توصیه می‌کنیم که این حرکت را نه تنها به عنوان بخشی از برنامه تمرینی، بلکه در زمان‌های استراحت خود مانند تماشا کردن تلویزیون و یا هنگامی که در رختخواب دراز کشیده‌اید، انجام دهید. هر تکرار بایستی بین 4 تا 7 ثانیه به طول بیانجامد.

محصول لژ مخفی کفش مردانه و زنانه بوده و هم برای آقایان و خانم ها براحتی قبال استفاده است .شما اگر مراسم مهمی پیش روی دارید و یا می خواهید در یک مجلس عروسی شرکت کنید و دوست دارید تا قد و قامت بلندیتری از خود به نمایش بگذارید ما استفاده از محصول لژ مخفی را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول به خوبی می تواند تمام نیازهای شما در این رابطه را برطرف کرده و برایتان قدی بلندتر از انچه اکنون هستید را به ارمغان بیاورد.

محصول ژله افزایش قد در واقع بدون اینکه بروی راه رفتن شما تاثیر نامطلوبی برجای بگذارد می تواند در یک چشم بر هم زدن به میزان 5 سانتیمتر بروی قد شما آورده و این یعنی یک موفقیت بزرگ.محصول ژل سیلیکونی ایرانی دارای کیفیت متوسطی است و لایه های ان کمی سفت بوده و ممکن است برای استفاده های طولانی مدت زیاد مناسب نباشد. اما در عوض محصول خارجی که برایتان در نظر گرفته ایم دارای کیفیت به مراتب بالاتری بوده و می تواند دقیقا همان چیزی باشد که منتظرش بوده اید.

شما می توانید علاوه بر خرید پستی این محصول برای تهیه پاشنه مخفی ژله ای با شماره تلفن تماس گرفته وسفارش خود را از طریق تلفن ثبت نمایید.این کفی ژله ای کفش می تواند بدون هیچگونه عوارض جانبی برای شما به میزان 5 سانتیمتر بلند تر شدن قد را به همراه داشته باشد .شما بدون نیاز به مصرف هیچگونه قرص و دارویی و بدون نیاز به انجام هزینه های سنگین با استفاده از این محصول می توانید به رویای بلند قد شدن دست یابید.

بسیریا به دنبال تهیه ارزان ترین ژل افزایش قد هستند و معمولا برخی از فروشگاه های متفرقه محصولاتی تقلبی و بسیار ارزان را به معرض فروش گذاشته اند.بادی دقت داشته باشید که با تهیه اینگونه محصولات نباید انتظار کیفیت بالایی باشید و ممکن است حتی برای راه رفتن معمولی شما نیز ایجاد مشکل کنند.شما با کمی هزینه بیشتر می توانید از طریق فروشگاه تهران ژل محصولی با کیفی درجه یک را تهیه و با حیال آسوده مورد استفاده قرار دهید.

محصول ژل بلند شدن قد می تواند در یک چشم بر هم زدن و بدون اینکه نیاز به کار خاصی باشد به میازن 5 سانتیمتر بر قد شما بیافزاید و این یعنی شما از این پس در مجالس مهم می توانید با اعماد به نفس بیشتری ظاهر شوید.

محصول لژ افزایش قد ارائه شده توسط سایت ما مطابق با استاندارد های روز طراحی شده و شما در حین استفاده به هیچ وجه دچار مشکل نخواهید شد و می توانید ساعت های طولانی از آن استفاده نمایید بدون اینکه کسی حتی متوجه حضور چنین محصولی درون کفش های شما شود.همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم ما محصول ژل طبی افزایش قد betall اصل را با قیمت 24800 قرار داده ایم و این یعنی با هزینه ای اندک می توانید در هر کجای کشور که باشید نسبت به خرید این محصول اقدام کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت و مورد استفاده قرار دهید.

آیا می دانید که خواب مناسب هم می تواند نقش مهمی در افزایش قد واقعی شما داشته باشد ؟ در این مورد توضیحاتی را آماده کرده ایم که توصیه می کنیم تا انتها حتما مطالعه نمایید :

محصول ژل بلند شدن قد دارای ده لایه جدا پذیر از هم بوده و هر لایه تقریبا یک سانتیمتر می تواند برای شما افزایش قد را به همراه داشته باشد. شما برای مهمانی ها و مجالس مهمی که در پیش روی دارید با استفاده از این محصول می توانید خود را با قد و قامت بلندتری در میان دیگران حاضر کنید و تعجب همه را برانگیزید.این محصول به صورت یک لژ مخفی عمل می کند و هیچ کش متوجه حضور آن درون کفش های شما نخواهد شد.

بسیاری از افراد برای تهیه این محصول به دنیال ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها هستند. باید خدمتتان عرض کنیم این کالا یک محصول اینترنتی بوده و معمولا نمی توان انرا در مغازه ها و داروخانه یافت.ما با افتخار فرصتی را پدید آورده ایم تا شما در هر کجای ایران که باشید براحتی و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا هزینه انرا به مامور پست بپردازید.

در ادامه در مورد مصرف مکمل ها و رابطه انها با بلند تر شدن قد افراد صحبت کرده ایم که خواندن انرا به شما توصیه می کنیم.با ما در ادامه مطلب همراه باشید :

مکمل‌ها
مهم‌ترین مکملی که برای رشد و نمو استخوان به آن نیاز خواهید داشت، کلسیم است. شما همچنین به منیزیم، کروم و روی نیاز خواهید داشت که همه اینها نقش‌های مهمی را در کمک به رشد استخوان بازی می‌کنند. از سوی دیگر بهترین منابع برای کروم، گوشت است. احتمالا بهترین راه برای به دست آوردن منبع مذکور، شکل قرص آن می‌باشد.

اینجا یک نکته جالب و مهم وجود دارد. منیزیم به شما کمک می‌کند بهتر بخوابید تا بدن بیشترین رشد خود را داشته باشد. شیر هم این عمل را انجام می‌دهد. پس بهتر است که 2 ساعت قبل از خواب یک لیوان شیر بنوشید.
سعی کنید از مهار کننده‌های کلسیم مانند نوشیدنی غیر الکلی، سیگار، الکل، قهوه، شکر خالص و نمک اجتناب کنید. اگر می‌خواهید رشد قدتان را افزایش دهید، مصرف مواد مذکور را متوقف کرده و یا به حداقل برسانید.
همچنین شما باید مقدار زیادی آب بنوشید تا خونتان رقیق شود و قادر باشد که همه ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز عضلات و استخوان‌هایتان را که برای ترمیم و رشدشان به آنها نیاز خواهند داشت، انتقال دهد.

با شماره تلفن تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

در واقع می توان اینگونه توضیح داد که استفاده از ژل افزایش قد یکی از سریع ترین و در عین حال کم هزینه ترین روش هایی است که می توان بدین منظور مورد استفاده قرار داد.این کالا همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید به مانند یک پاشنه ژله ای افزایش قد عمل کرده و در یک چشم بر هم زدن می تواند برای شما به میزان حداکثر 5 سانتیمتر افزایش قد را به همراه بیاورد.

شما در هر کجای کشور که باشید برای خرید کفی ژله ای افزایش قد نیازی ندارید تا ابتدا مبلغ را واریز کنید بلکه کافیست تا بروی دکمه های خرید پستی که رد بالا مشخص شده کلیک کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

عزیزانی که به دنبال ارزانترین ژل افزایش قد در بازار هستند باید دقت نمایند که محصولات تقلبی مشابه همین کالا نیز به وفور در بازار یافت می شود و به نظر ارزش خرید ندارد چرا که نه از کیفیت خوبی برخوردار بوده و نه دارای دوام و قوام مناسبی خواهد بود.شما با هدف بلند تر کردن قد خود می خواهید اقدام به خرید ژل بلند شدن قد نمایید و حال آنکه محصولات تقلبی نمی توانند دقیقا همان خواسته مورد نظر شما را اجابت نمایند و معمولا کمتر از 2 سانتیمتر بیشتر امکان بلند شدن قد توسط محصولات تقلبی وجود ندارد.

شما با استفاده از این لژ مخفی کفش می توانید به راحتی در مهمانی و مجالس مهم همچون عروسی از آن استفاده کرده و قد و قامت خود را به میزان 5 سانتیمتر بلندتر از قبل نشان دهید و این یعنی اعتماد به نفس شما در مقابل دیگران افزایش خواهد یافت.جهت خرید ژل طبی افزایش قد فوق همین الان یا با شماره تلفن 09359482324 تماس گرفته و یا بروی دکمه های خرید پستی که در بالا اورده ایم کلیک کرده و سفارش خود را بهص ورت آنلاین ثبت نمایید.

اما در زیر مقاله ای در مورد قد و میزان بلندی و کوتاهی آن در سراسر جهان برایتان نوشته ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست :
آیا شما می‌دانید که کشور هلند بلند قدترین مردمان را دارد؟
در کشور هلند میانگین قد مردان 183 سانتیمتر و میانگین قد زنان بیش از 170 سانتیمتر است. میانگین قد مردان آمریکایی 175 سانتیمتر در حالی که میانگین قد زنان آنها 163 سانتیمتر است.
هلندی‌ها ممکن است بلند قدترین کشور باشند، اما بلند قدترین مردم دنیا در یک جمهوری واقع در اروپای شرقی به نام مونتگرو زندگی می‌کنند که بخشی از کشور صربستان و منتگرو یوگوسلاوی سابق می‌باشد. اگر مونتگرو یک کشور مستقل بود، آن وقت بلند قدترین مردم جهان را می‌داشت و در آن صورت قد هلندی‌ها حتی نزدیک به قد آنها هم نبود.
میانگین قد مردان در مونتگرو 191 سانتیمتر و میانگین قد زنان آنها کمی کمتر از 180 سانتیمتر است. جالب اینجاست که متوسط قد زنان مونتگرو از متوسط قد مردان آمریکایی بیشتر است.
بیش از 5/5 میلیون نفر از مردان آمریکایی قدشان 188 سانتیمتر یا بیشتر است. از هر 7 نفر مرد آمریکایی یک نفر قدش 183 سانتیمتر یا بیشتر است که معادل 15 درصد از جمعیت آنها می‌شود. از هر دو مرد هلندی یک نفر 183 سانتیمتر یا بیشتر است، یعنی 50 درصد از مردان هلندی بیش از 183 سانتیمتر قد دارند.

همچنین قد 5/1 میلیون نفر از زنان آمریکایی 175 سانتیمتر یا بیشتر از آن می باشد. این در حالی است که میانگین قد مردان ژاپنی 165 سانتیمتر است.به نظر می‌رسد نسل‌های جدید بلند قدتر هستند که عامل اصلی در این امر تغذیه می‌باشد. از آنجایی که مردم قرن‌های پیشین و حتی مردم چند نسل پیش تغذیه نامناسبی داشته‌اند و غذاهای آنها از ارزش غذایی کمی برای رشد برخوردار بوده است، از این رو تا حد زیادی از حداکثر ظرفیت رشدی خود بازمانده‌اند که این امر دلیل اصلی کم بودن میانگین قدی بسیاری از کشورها بوده است.
به طور کلی افرادی که از وضعیت مالی خوبی برخوردارند، به طور متوسط 5 سانتیمتر بلند قدتر از افراد فقیر هستند و این صرفا به خاطر تغذیه بهتر آنها می‌باشد.
در نسل‌های قبلی، از آنجا که افراد فقیر تغذیه خیلی ضعیفی داشته‌اند، اختلاف قدی ثروتمندان و فقیران بیشتر بوده است. در نسل‌های اخیر فاصله تغذیه‌ای میان ثروتمندان و فقیران به طور معنی‌داری کم شده است. در همین راستا در نسل‌های جدید اختلاف قدی میان افراد ثروتمند و فقیر کاهش یافته است، اما این اختلاف هنوز به طور کامل برطرف نشده و هنوز افراد ثروتمند بلند قدترند. این امر ممکن است به خاطر نقش ژنتیک باشد، در طول سال‌ها آنها یک برتری قدی ژنتیکی را که به طور عمده به دلیل وضعیت تغذیه‌ای اتفاق افتاده است، در خود ایجاد کرده‌اند.
چرا هنوز بعضی از ملت‌های غنی و ثروتمند مثل ژاپن یا دیگر ملت‌های آسیایی در همان میزان قد خودشان باقی مانده‌اند و پیشرفتی نداشته‌اند؟ دلیل عمده آن انواع غذاهای سنتی و قدیمی است که آنها می‌خورند. اگر چه ژاپنی‌ها هنوز از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها کوتاه‌ترند اما آنها تدریجا به میزان سریع‌تری در حال رشد کردن و بلندتر شدن هستند.

در زمان خرید این محصول از اصالت کالا مطمئن شوید. کالاهای تقلبی به دلیل نداشتن استانداردهای لازم می تواند به پای شما صدمه بزند.
ویژگیهای محصول اصل

کفی ژله ای باید دارای خصوصیات زیر باشد

قد شما را بیشتر از سه سانتی متر افزایش دهد
رنگ آن شفاف باشد و از مواد اولیه خوب ساخته شده باشد
پدهای آن پنج عدد هستند و در زمان سوار شدن روی هم کاملا به صورت منظم قرار میگیرند.
در این محصول هیچ فرو رفتگی وجود ندارد و به صورت یک دست می باشد.

تصویر شماره 4

امیدواریم که با خرید این محصول و استفاده آن، مشکلات ناشی از کفی ژله ای افزایش قد نامناسب را به فراموشی بسپارید

خرید لژ های مخفی کفش مردانه اصل با قیمت مناسب

بسیاری از افراد هستند که به دلیل داشتن قد کوتاه، اعتماد به نفس لازم برای حضور در اجتماع و جامعه را ندارند و همواره از این کوتاهی قد رنج می برند. لژ افزایش قد راهکاری بسیار مفید برای این افراد می باشد که بتوانند در جامعه با قدی بلندتر از قد خود حاضر شوند و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.برای خرید لژ مخفی کفش می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید.
لژ های افزایش قد چگونه عمل می کنند ؟

لژ مخفی کفش مردانه برای مردان و زنان کوتاه قد مورد مناسبی تا چند سال اخیر بود که بتوانند خود را بلند قدتر نشان دهند ولی در سال های اخیر با وارد شدن لژ مخفی افزایش قد به کشور استفاده از این نوع کفش ها بسیار کم شد. لژ های افزایش قد بر خلاف کفش های پاشنه بلند که صدمه بسیار زیادی به کمر و ستون فقرات و هم چنین پاها می رساند، هیچ گونه صدمه ای به بدن نمی رساند و با قرار دادن آن ها در کفش خود می توانید احساس رضایت کنید و با آسودگی خاطر از کفش استفاده کنید. لژ مخفی کفش مردانه وقتی در دراز مدت استفاده شوند کم کم شکل پا را تغییر می دهند و این امر باعث زشت شدن شکل پا می شود که این مشکل توسط لژ مخفی کفش حل شده است.

خرید کفی ژله ای افزایش قد

برای خرید لژ مخفی افزایش قد می توانید به فروشگاه هایی که این اجناس را می فروشند مراجعه نمایید و نسبت به خرید انواع مختلف این اجناس اقدام کنید، علاوه بر مراجعه حضوری برای خرید لژ افزایش قد روش دیگری نیز موجود می باشد که خرید اینترنتی لژ های افزایش قد می باشد. فروشگاه های اینترنتی چند سالی است که در ایران به شدت پیشرفت کرده اند و اجناس بسیار با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند و تضمین کیفیت این اجناس را نیز می کنند. فروشگاه های اینترنتی بسیاری هستند که اقدام به فروش لژ مخفی کفش در انواع مختلف کرده اند و شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها مدل های مختلفی از این کفی ها را دیده و انتخاب کنید و بهترین جنس را خریداری کنید.

لژ مخفی کفش مردانه افزایش قد برای کفش

لژ افزایش قد به نوعی پاشنه سیلیکونی است که برای افزایش قدر در کف کفش قرار داده می شود، به این نوع پاشنه ها خرید لژ مخفی کفش نیز گفته می شود این پاشنه ها مزیت های بسیار بیشتری نسبت به پاشنه های اتصالی و کفش های پاشنه بلند دارند، اگر از کوتاهی قد رنج می برید دیگر نیازی به استفاده از پاشنه های بلند نیست، استفاده طولانی مدت از پاشنه های بلند باعث آسیب های جدی به ستون فقرات شما خواهد شد و فرم طبیعی بدن شما را به هم می زند، لژ های افزایش قد از جنس سیلیکون است و در دو نوع پاشنه مخفی مردانه و زنانه ارائه می شود.
مزایای لژ افزایش قد

هزینه بسیار پایین لژ افزایش قد نسبت به کفش های پاشنه بلند یا پاشنه های جداشونده
سریع ترین راه برای افزایش قد
بدون دیده شدن و بصورت مخفی قد شما را افزایش می دهد
احساس راحتی و نرمی برای پا
ضد باکتری و بو و قابل شستشوی مداوم
لژ افزایش قد قابلیت کم و زیاد کردن لایه ها را دارد
مقاومت بسیار زیاد در شرایط مختلف و طول عمر بالا
این لژ مخفی افزایش قد ضد حساسیت است و فشاری روی پای شما وارد نمی کند متناسب با اوریگامی کف پا طراحی شده تا قالب پا براحتی در داخل آن قرار گیرد.

نکات مهم در خرید

در خرید لژ مخفی کفش باید توجه کنید که متناسب با کفش خود لژ مربوطه را تهیه کنید، این لژ های افزایش قد در دو نوع تولید شده یکی برای کفش های سبک و معمولی و دیگری برای کفش های مجلسی و سنگین از نوع دوم فقط در مجالس استفاده کنید. لژ افزایش قد استاندارد را از مراکز و نمایندگی های مجاز فروش وسایل طبی و داروخانه های معتبر تهیه کنید تا از بروز آسیب به پاهایتان جلوگیری شود. بسته به اندازه کفش و نیاز خودتان تعدادی از لایه ها را زیر لایه پوشاننده بالای قرار داده و از آن استفاده کنید.توجه کنید که از اجناس تقلبی و بدون مارک و قیمت معتبر استفاده نکنید، لژ های تقلبی علاوه بر صدمه زدن به سلامتی شما عمر و کیفیت بسیار کمی دارند.

روش مناسب و درست استفاده از ژل افزایش قد اصل چیست؟

روش استفاده از ژل افزایش قد اصل بسیار اهمیت دارد. شما می توانید در ابتدای خریدتان از کاتالوگ و راهنمایی که درون جعبه و پکیج ژل قرار دارد، استفاده کنید و نحوه استفاده از آن را آموزش ببینید. شما می توانید از پشتیبانی سایت هایی که از آن خرید نموده اید، نیز کمک بگیرید و بعد از خرید، از ژل های افزایش دهنده قد به نحوه صحیح استفاده کنید. درون هر پکیج دو بسته قرار دارد که درونشان به تعداد مورد نظری که سفارش داده اید، لایه ژل افزایش قد قرار گرفته است که هر کدام از این بسته ها را می توانید درون یک کفش قرار بدهید.

شما ابتدا باید هر بسته را باز نمایید و به صورت جداگانه و به ترتیبی که درون خود بسته قرار داشت، آنها را روی هم قرار بدهید. سپس اندازه آن را متناسب با کفش مورد نظرتان تغییر دهید و آن را کف کفش خود وارد نمایید. شما می توانید از کوچکترین به بزرگترین لایه درونی کفش خود، لایه ژل افزایش قد را بچینید. اما دقت کنید که فضایی که پایتان قرار می‌ گیرد، راحت باشد و فضای کافی را داشته باشد. هر کدام از این بسته‌ ها بنا به فرم پای شما قابل تغییر می باشند که شما باید حواستان به چپ و راست بودن پایتان باشد، زیرا هر کدام بنا به فرم پای شما طراحی شده اند. در ادامه به نحوه خرید ژل افزایش قد از فروشگاه های معتبر می پردازیم، پس در ادامه نیز با ما همراه باشید.

ژل افزایش قد

آدرس فروشگاه ژل افزایش قد

خرید حضوری ژل افزایش قد را می توانید از طریق نمایندگی ژل افزایش قد و فروش کفش که در سراسر نقاط شهر وجود دارد، به انجام برسانید. سوال مهمی که می‌ توانیم به بررسی آن بپردازیم، این است که آیا از هر مرکز خریدی می توانیم این نوع کفش را خریداری کنیم یا خیر. پاسخ ما به شما این است که شما می توانید برند های متفاوت ایرانی را امتحان کنید، اما سعی داشته باشید که جنس و کیفیت این ژل ها را مد نظر قرار بدهید. یعنی اگر که جنس سیلیکونی را در این نوع کفش‌ ها یافتید، تردید نکنید که خرید آنها می تواند رضایت شما را جلب نماید. اما اگر این کف پوش ها را تحت عنوان ژل های افزایش قد اصل و اما با جنس های دیگری یافتید، در اصل بودن آن تردید کنید و آن را خریداری نکنید.

اگر پای شما از کفش بیرون زد، یعنی شما باید ارتفاع کمتری از این کفی ها را تهیه کنید و یا تعداد کمتری از این کفش ها را در کف کفش خود قرار دهید و نیاز به لایه‌ های کمتری از این نوع ژل ها خواهید داشت. به نظر ما اگر ۵ لایه از این کفی ها را در کفش خود قرار دهید حدود ۸ سانتی‌ متر به قد خود می‌ افزایید و شما با مقایسه با همین مقیاس می‌ توانید کفش مورد نظر خود را با ارتفاع بیشتر و یا کمتری به پا کنید.

اصولاً کفش های اسپرت و یا کفش های بوت ارتفاع بیشتری دارند و شما تعداد بیشتری کفی و ژل افزایش قد اصل را می توانید در کف آن کفش ها قرار بدهید. اما کفش های مجلسی دارای ارتفاع کمتری می باشند و شما می توانید بیش از ۳ الی ۴ تا از این کفی ها را در کف کفش خود قرار دهید. البته این را نیز باید مد نظر قرار بدهید که کفی کفش ممکن است فضای کافی را برای قرارگیری پای شما درون کفش فراهم نکند و فضای داخل کشور را تنگ کند.

پیشنهاد ما برای آنکه فضای کفش را کمی گشادتر نمایید، این است که بند های کفش را آزادتر ببندید تا پای شما احساس راحتی بیشتری در کفش داشته باشد. علاوه بر آن اگر کفش شما از نوع بند ثابت بود، می توانید به جای قرار دادن تعداد زیاد ژل افزایش قد درون کفش، از تعداد کمی از اینها در کف کفشتان بهره ببرید زیرا چاره دیگری ندارید و برای راحتی پاهایتان نیاز به تعداد کمتری از این ژل ها درون کفش دارید. یادتان نرود که سلامتی پاهای شما از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد.

عوارض استفاده از ژل افزایش قد طبی چیست؟

اگر شما از کفی ها و ژل های ساده و بی کیفیتی استفاده نمایید، عوارض استفاده از این ها گریبان شما را خواهد گرفت. اما به شما توصیه می‌کنیم تا از ژل افزایش قد اصل استفاده نمایید و تاثیر آن را بر سلامتی خود مشاهده نمایید. زیرا اگر مطابق با استانداردهای جهانی، ساخت ژل افزایش قد صورت بگیرد، علاوه بر آنکه عوارض احتمالی نخواهد داشت، بلکه می‌ تواند به سلامتی کمر و پای شما نیز کمک کند، زیرا انعطاف پذیری این ژل ها بسیار اهمیت دارد که در ساخت ژل افزایش قد رعایت شده است.

در مورد ژل افزایش قد بیشتر بدانید :

یکی از مهمترین دغدغه هایی که اکثر جوان ها گرفتار آن هستند مشکل کوتاهی قد است . برای برطرف کردن این مشکل می توان روش ها و راهکار های مختلفی را ارائه داد که از جمله آنها استفاده از انواع قرص ها و داروهای شیمیایی و همچنین انجام عمل های جراحی از این نوع روش ها محسوب می گردند. اما به واقع برای رسیدن به قد و قامت دلخواه نمی توان به داروهای شیمایی روی آورد و یا تن به عمل های سنگین جراحی داد. در واقع برای رفع این مشکل اگر بخواهیم سریع ترین و کم هزینه ترین راه را پیشنهاد کنیم می توان محصول پاشنه ژله ای افزایش قد را معرفی کرد. این محصول در قالب چند لایه سلیکونی که بروی هم قرار می گرند طراحی شده و براحتی می تواند برای شما به میزان حداکثر 5 سانتیمتر افزایش قد را به همراه داشته باشد.

شما برای خرید پاشنه مخفی در هر کجای کشور که باشید تنها کافیست تا بروی دکمه خرید پستی که در بالا نیز به صورت کامل توضیح دادیم کلیک نمایید و سفارش خود را به صورت انلاین ثبت کنید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.محصول پاشنه مخفی ژله ای در فروشگاه تهران ژل در دو مدل ایرانی با کیفیت متوسط و مدل خارجی با کیفیت درجه یک ارائه شده است .بسیاری از مشتریان از ما تفاوت میان این دو محصول را می پسند که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

محصول پاشنه مخفی افزایش قد مدل ایرانی دارای جنسی سفت و سخت بوده و در واقع زا مواد درجه دوم ساخته می شود و همین می تواند باعث شود تا شما در استفاده های طولانی مدت دچار مشکل راه رفتن شوید.
محصول پاشنه مخفی مردانه و زنانه مدل خارجی ساخته شده از مواد درجه یک بوده و جنس سیلیکون آن بسیار مرغوب و منعطف است و به هیچ در هنگام راه رفتن شما را دچار مشکل نخواهد کرد.

محصول ژل بیتال که حتما تبلیغات آنرا در ماهواره ها و یا در دیگر سایت ها مشاهده کرده اید می تواند خیلی زود و با هزینه ای اندک و بدون هیچگونه عوارضی برای شما به میزان 5 سانتیمتر بلندی قد را به همراه داشته باشد و این یعنی شما برای همیشه می توانید با مشکل کوتاهی قد خود خداحافظی نمایید.از این محصول مخصوصا در عروسی ها و یا در مجالس خاص و مهم بیشتر استفاده می کنند و فرقی هم ندارد که برای آقایان و یا خانم ها مورد استفاده قرار گیرد.

در فروشگاه های اینترنتی اگر سری زده باشید با قیمت های متفاوتی از این محصول مواجه می شوید که یکی زا مهمترین علت های آن در کیفیت به کار رفته رد این کالا است. ابتدا باید بدانید که ژل طبی افزایش قد از جنس سیلیکون می باشد و حال اینکه این سیلیکون به کار رفته تا چه حد دارای مرغوبیت باشد تایین کننده قیمت نهایی کالا خواهد بود.

این روزها برای افزایش قد و بلندتر شدن قامت روش های مختلفی را می توان به کار برد.از جمله روش هایی که ممکن است هر کسی به فکر آن بیافتد استفاده از داروها و قرص های افزایش قد است.البته استفاده از این روش ممکن است دارای عوارض جانبی زیادی باشدو این روش به هیچ عنوان نمی تواند راه حل مناسبی محسوب شود.یکی از بهترین روش هایی که هم دارای هزینه ای کم بوده و هم اینکه بدون هیچگونه عوارض جانبی می باشد استفاده از کفی ژله ای است.

شما با استفاده از کفی ژله ای کفش می توانید به راحتی به میزان 5 سانتیمتر افزایش قد را حس کنید و این در همان لحظه ای که از این محصول استفاده می کنید کاملا محسوس است.ما در فروشگاه تهران ژل محصول کفی ژله ای افزایش قد را به روش های زیر به شما عزیزان ارائه داده ایم و می توانید همین الان به راحتی و با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید :

محصول ژل سلیکونی افزایش قد هم برای آقایان و هم برای خانم ها براحتی قابل استفاده بوده و شما می توانید با توجه به قابلیت تفکیک شدن لایه های این ژل آنرا در هر نوع کفشی که می خواهید مورد استفاده قرار دهید.از این محصول به خصوص برای مراسم هایی همچون عروسی می توان استفاده کرد و خیلی راحت و آسان استفاده کرد و شاهد افزایش قدی در حدود 5 سانتیمتر بود.اگر هدف شما استفاده های طولانی مدت از این محصول است ما پیشنهاد می کنیم حتما اقدام به تهیه پاشنه مخفی ژله ای مدل ارجی کنید چرا که این کالا دارای کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به مدل ایرانی بوده و بدون اینکه برای شما ایجاد مشکل کند می توانید از ان در ساعت های طولانی استفاده نمایید.

کفی ژله ای افزایش قد مدل ایرانی از سیلیکون درجه دو ساخته شده و جنس آن سفت و دارای رنگی کدر بوده و برای استفاده های طولانی مدت مناسب نمی باشد.ما در هر صورت هر دو مدل را در فروشگاه موجود کرده ایم و انتخاب نهایی را به عهده خود مشتری گذاشته ایم.برای تهیه این محصول می توانید یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09359482324 اقدام به ثبت سفارش آن نمایید و یا بروی دکمه های خرید پستی که در بالا قرار داده ایم سفارش خود را ثبت نمایید.

در بسیاری از فروشگاه مشاهده شده است که محصولاتی با قیمت های بسیار پایین تر قرار داده اند و مشتریان به خاطر قیمت گذاری پایین انها اقدام به خرید ژل افزایش قد ارزان نموده و این در حالیست که محصولات فوق اغلب تقلبی و بسیار بی کیفیت هستند و نمی توان انتظار یک کالای اصلی را از آنها داشت.

شما با هزینه ای اندک می توانید با استافده از ژل بلند قدی به خوبی و به میزان لازم بر قد خود بیافزایید و از این پس در مهمانی ها و مجالس مهم با ظاهری شیک تر و قد و قامتی بلند تر در میان دیگران ظاهر شوید.محصول لژ مخفی کفش مردانه و زنانه بوده و در واقع هیچگونه محدودیتی برای استفاده در میان آقایان و خانم ها ندارد. همانگونه که از نام محصول نیز مشخص است ژل طبی افزایش قد ارای حالتی طبی و نرم است و به هیچ عنوان در هنگام راه رفتن شما دچار مشکل نخواهید شد و این فقط در محصولات اصلی بدینگونه بوده و نمی توان چنین انتظاری از محصولات فیک و تقلبی داشت.

در زیر به نقش مواد غذایی و مکمل ها در مورد بلند شدن قد به صورت طبیعی اشاره کرده ایم و مقاله ای را در این باره برایتان تدارک دیده ایم که خواندن ان خالی از لطف نخواهد بود. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید :

تغذیه و مکمل‌ها
تغذیه مناسب و مکمل‌ها برای افزایش طول قد مهم هستند. از قلم انداختن یا حذف آنها به آن اندازه‌ای که حذف تمرینات ورزشی می‌تواند اثر بدی داشته باشد، مهم نیست. در عین حال علت اصلی اینکه چرا هلندی‌ها بسیار قد بلند هستند و اینکه چرا ژاپنی‌ها در طول 50 سال اخیر 8 سانتیمتر به میانگین قدشان افزوده شده است، تغذیه می‌باشد. قد این افراد و این مقادیر پیشرفت در قدشان، نکات زیادی را در مورد تغذیه سالم و استاندارد آنها به ما می‌آموزد.
دوره‌های حساس و بحرانی در رشد، اولین سال تولد و دوران بلوغ را شامل می‌شوند. اگر شما خوب تغذیه شده و چیزهای مناسبی بنوشید، شما خواهید توانست خودتان را بلند قدتر کنید و قد طبیعی خودتان را افزایش دهید.
ژاپنی‌ها قبلا بیشتر غذاهایی را که شامل برنج و غلات و درصد زیادی کربوهیدرات بود مصرف می‌کردند. مشکل تغذیه آنها در این بود که، پروتئین را که برای رشد یک فاکتور ضروری است به مقدار خیلی کم در بر می‌گرفت. از زمانی که آنها به طور تدریجی رژیم غذایی حاوی پروتئین را بیشتر مصرف می‌کنند (از زمان جنگ جهانی دوم)، به مقدار بیشتری رشد کرده و به میانگین قدی آنها افزوده شده است.
شما رژیم غذایی را نیاز دارید که به مقدار زیادی حاوی گوشت، تخم مرغ و محصولات لبنی مانند شیر، پنیر و ماست باشد. آیا می‌دانید که ماست به عنوان راز افزایش قد مردم مونتگرو گزارش شده است؟
نکته‌ای که در مورد نوع رژیم غذایی غرب وجود دارد این است که نمی‌خواهند تغذیه آنها شامل مقدار زیادی چربی‌های اشباع شده باشد. 150 سال پیش، مردم آمریکای شمالی بلندترین مردم جهان بودند.

در گذشته خیلی دور در سال 1750، مردم آمریکای شمالی با میانگین قدی 173 سانتیمتر، بلند قدترین مردم بودند که این میزان 5 تا 8 سانتیمتر بیشتر از میانگین قد مردان اروپای شمالی بودند.
اگرچه آمریکایی‌ها بلند قدتر شده‌اند اما هلند‌ی‌ها و کشورهای اسکاندیناوی (شمال اروپا) مانند نروژ، سوئد، فنلاند و دانمارک از آنها سبقت گرفته‌اند، زیرا رژیم غذایی کم چربی دارند. آنها باس رعت بیشتری در حال رشد هستند. دلایل دیگری وجود دارند که نشان می‌دهند ایالات متحده چگونه مسیر افزایش قد را پیموده است.
از جمله اینکه ایالات متحده در گذشته جامعه کوچک‌تری داشت که به تقویت و افزایش قد متوسط یک فرد کمک می‌کرد. این کشور نسبتا از بقیه جدا بودو مشکلات کمتری را با بیماری‌ها در مقایسه با اروپایی‌ها داشت و همچنین از رژیم غذایی مفید برخوردار بود.در حال حاضر ایالات متحده از جمعیتی بالای 280 میلیون نفر برخوردار است که میانگین قد متغیری دارند. بیشتر از 10 درصد افراد این جامعه خارجی هستند و معمولا از کشورهای جهان سومی هستند که در مقایسه با آمریکایی‌ها رژیم غذایی بدتری دارند. بنابراین این افراد یک سیر نزولی را در میانگین قد این کشور به وجود آورده‌اند.
جمهوری مونتگرو حدود 600 هزار نفر جمعیت دارد و با یک رژیم غذایی که مقدار زیادی محصولات لبنی در خود دارد، منحصر به فرد شده است. آنها مردم کوهستانی و نیرومندی هستند که خود را از لحاظ بدنی آماده نگه داشته‌اند.با گذشت سال‌ها ژنتیکشان را از طریق رژیم غذایی و فعالیت بدنی دستکاری کرده‌اند، در حالی که جامعه کوچکی را حفظ کرده‌اند. اگرچه آنها نسبتا فقیر هستند، ولی بچه‌های کمتری داشته‌اند. از آنجایی که داشتن جمعیت یا فرزندان زیاد یک اثر نزولی را بر قد دارد، آنها بدون اینکه دلیل آن را بدانند، به طور اساسی از آن اجتناب کرده‌اند.

وقتی تعداد زیادی کودک در سطح جامعه پراکنده می‌شوند، معمولا افراد فقیرتر، و به معنای عام افراد کوتاه قدتر، اکثریت کوکان جامعه را تشکیل خواهند داد.بنابراین وقتی بچه‌های کمتری داشته باشید، و این بچه‌ها را در یک جامعه کوچک‌تر با افراد بلند قدتر پراکنده کنید، کودکان و تمام افراد سرانجام بلند قدتر می‌شوند.این چیزی است که در مونتگرو اتفاق افتاده است و در جواب اینکه چرا متوسط قد مردان در این جمهوری 191 سانتیمتر است، می‌توان گفت که آنها هیچ تمرینات اسرارآمیزی به منظور افزایش قدشان انجام نمی‌دهند. شما نیز به زودی قد بلند خواهید شد.
حال به مقایسه‌هایمان در مورد آمریکای شمالی و اروپای شرقی بر می‌گردیم، آمریکا شمالی به اندازه کشورهای اروپایی به قشر فقیر نشین اهمیت نمی‌دهد. این موضوع به میانگین قد جامعه آمریکا صدمه می‌زند، زیرا مردم فقیر آنها از مردم فقیر آمریکایی شمالی قد بلندترند. وقتی که بخش عظیمی از جامعه فاقد تغذیه و مراقبت دارویی مناسب است، آنها مدت زمان طولانی را نیاز خواهند داشت تا به حداکثر قد طبیعی‌شان برسند. همچنین آنها جمعیت کوچک‌تری را نسبت به آمریکا دارند. وقتی ملتی از نظر تغذیه‌ای به خودش آسیب می‌رساند، حتی با گذشت نسل‌ها، بیشتر مردم به حداکثر قد خود نخواهند رسید و سرانجام اینکه کاهش میانگین قد به تدریج در وراثت یا ژنتیک مردم ظاهر خواهد شد. نکته قابل توجه این است که شما می‌توانید بر ژنتیکشان غلبه کنید و معمولا 5 تا 10 سانتیمتر به قد خود بیفزاید.

استفاده از محصول ژل سیلیکونی اصلا کار سختی نیست و کافیست تا شما لایه های موجود در بسته را بروی هم قرار دهید و همانطور که در تصاویر ملاحضه می کنید انها را تنظیم کرده و سپس کفی ایجاد شده را درون کفش خود و در زیر کفی می توانید جاسازی کرده و بدون اینکه کسی متوجه حضور چنین محصولی در کفش های شما شود می توانید به میزان 5 سانتیمتر بر قد خود بیافزایید.

از این کفی ژله ای مخصوصا در مهمانی و ها و مجالس عروسی می توان بهترین استفاده را برد و بدون اینکه بخواهید هزینه ای خاصی کنید و یا نگران عوارض احتمالی ان باشید در یک چشم بر هم زدن بر میزان قد خود می افزایید.ما در سایت دو مدل ایرانی و خارجی را قرار داده ایم . عزیزانی که به دنبال ژل افزایش قد ارزان هستند و نمی خواهد مدت زمان طولانی از این محصول استفاده کنند بهتر است مدل ایرانی را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. اما برای افرادی که کیفیت برایشان مهم است و در اولویت قرار دارد حتما پیشنهاد می کنیم از محصول با کیفیت خارجی استفاده نمایید.

برای تهیه ژل بلندی قد می توانی بروی دکمه های خرید پستی که در زیر قرار داده ایم کلیک نمایید و همین الان و درعرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت نمایید. ما محصول لژ افزایش قد را برای تمامی نقاط کشور به صورت پستی ارسال می کنیم و بعد از دریافت کالا توسط مشتری هزینه را از ایشان خواهیم گرفت. این فرصت برای تمامی عزیزانی که همین الان در سایت ما حضور دارند مهیا شده است.

محصول ژل افزایش دهنده قد در مقایسه با روش های استفاده از دارو هم از هزینه بسیار پایینی برخوردار بوده و هم اینکه اصلا و به هیچ عنوان دارای عوارض جانبی نخواهد بود و شما با خیال راحت می توانید از ان استفاده نمایید.

در ضمن شما می توانید با شماره تلفن تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

همچنین می توانید مشخصات کامل پستی خود را به شماره بالا پیامک دهید. آدرس کامل پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را برایمان ارسال کنید.

اما در ادامه در مورد یک روش طبیعی افزایش قد برایتان صحبت کرده ایم که چگونه می توان به صورت کاملا طبیعی و بدون هیچگونه هزینه ضافی تا حدود چند سانتیمتر بر میزان قد خود بیافزایید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید :

چگونه قد خود را به طور طبیعی در 7 هفته 5 تا 7 سانتیمتر افزایش دهیم؟
ما به شما کمک خواهیم کرد که با اهمیت تنفس عمیق و نواحی‌ای که لازم است ماساژ داده شوند، آشنا شوید. شما می‌توانید ورزش‌هایی را که در این برنامه به کار می‌برید با هم ترکیب کنید، اما بایستی حتما تنفس عمیق و ماساژ را انجام دهید.
ما به شما یک برنامه غذایی مناسب را معرفی خواهیم کرد که تا کنون به عنوان یک راز تلقی شده و شامل غذاهایی است که بسیاری از بلند قدترین افراد جهان مصرف می‌کنند.
در نهایت شما یک کنترل کلی بر تمریناتی دارید که می‌توانید برای بلند قد شدن آنها را انتخاب کرده یا کنار بگذارید. همان طور که دیدید، عوامل فراوانی در بلند شدن قد تاثیر دارند که شما می‌توانید بر آنها نظارت داشته و تاثیر بگذارید.تمرینات ارائه شده در این برنامه بر پاها و ستون مهره‌ای شما متمرکز بوده و منجر به افزایش قد شما در این بخش‌ها خواهد شد.در کنار استفاده از برنامه غذایی می توانید به صورت همزمان با استفاده پاشنه مخفی افزایش قد به بلند تر شدن قد خود کمک بزرگی نمایید.
ستون مهره‌ها
ستون مهره‌ها از 33 مهره تشکیل شده است. بین مهره‌ها صفحاتی غضروفی (دیسک) وجود دارند که خاصیت ارتجاعی دارند. شما می‌توانید از طریق رشد دادن این غضروف‌های بین مهره‌ای باعث افزایش قد خود شوید.
مهم‌ترین کاری که باید انجام داد شامل قوی کردن و افزایش ارتجاع‌پذیری دیسک‌ها است. اکثر افرادی که ورزش نمی‌کنند، قطعا زمانی را هم برای تمرین دادن ستون مهره‌ها صرف نمی‌کنند و آنچه نهایتا اتفاق می‌افتد این است که ستون مهره‌ها تحت فشار قرار گرفته و فضای بین مهره‌ها محدود می‌شود و در نتیجه به آن اندازه که می‌توانند بلند قد باشند، بلند قد نیستند.ستون مهره‌ها به مرور زمان شکل می‌گیرد، و تا زمانی که یک سری اعمال و تمرینات را روی آن انجام ندهید به حداکثر اندازه و طول بیشینه خود نمی‌رسد.در طول روز وقتی ایستاده‌اید و یا نشسته‌اید، ستون مهره به خاطر جاذبه زمین تحت فشار است و مهره‌ها روی هم فشرده می‌شود. اما وقتی که به پشت خوابیده‌اید (به حالت درازکش) ستون مهره صاف نگه داشته شده و دیگر توسط نیروی جاذبه زمین به طرف پایین کشیده نمی‌شود.
می‌خواهید به شما ثابت شود؟
برای رسیدن به پاسخ مثبت، این عمل را امتحان کنید. قدتان را قبل از اینکه شب به رختخواب بروید اندازه بگیرید، سپس وقتی که از خواب بیدار می‌شوید باز هم قد خود را اندازه بگیرید، احتمالا شما هنگام صبح حدود 54/2 سانتیمتر در مقایسه با شب بلندترید. سنگینی وزن شما که توسط نیروی جاذبه زمین به طرف پایین کشیده می‌شود روی ستون مهره‌ها اعمال می‌شود. بنابراین ممکن است که صبح‌ها به اندازه 54/2 سانتیمتر از شب‌ها بلندتر باشید. به طور اساسی هر چقدر در طول روز سنگین تر باشید قد کوتاه‌تری خواهید داشت.
کاری که شما لازم است انجام دهید این است که ستون مهره‌ای را تحت کشش قرار دهید اساسا کشیده شدن و جلوگیری از فشردگی ستون مهره‌ها می‌تواند به افزایش ظرفیت مایع در دیسک‌ها کمک کند. این امر، غضروف را در طول ستون مهره‌ها قوی و ضخیم کرده و ستون مهره‌ای را بلندتر و قوی‌تر خواهد کرد.با یک ستون مهره‌ای قوی‌تر، بدن شما بهتر می‌تواند در برابر نیروهای فشاری اعمال شده از طرف نیروی جاذبه زمین مقاومت کند.

یکی از بهترین محصولاتی که می توان به منظور افزایش قد از آن استفاده کرد ژل بیتال نام دارد. این محصول در دو مدل ایرانی و خارجی ارائه شده و هر دو مدل یاد شده دارای 10 لایه سیلیکونی هستند که باعث می گردد حداکثر برای شما به میزان 5 سانتیمتر افزایش قد به همراه داشته باشد. محصول ژل افزایش قد ایرانی از مواد درجه دوم ساخته شده و جنس سیلیکون به کار رفته در ان کمی سفت و کدر رنگ است و شایدد برای استفاده های طولانی مدت زیاد مناسب نباشد اما محصو خارجی با به کار گیری از بهترین مواد سیلیکونی باعث گردیده تا کیفیت نهایی ان رضایت بخش باشد و شما براحتی می توانید از آن در زمان های طولانیی تری نیز استفاده نمایید.

برای خرید ژل افزایش قد می توانید همین الان به یکی از روش های زیر اقدام نموده و براحتی و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید :

شما می توانید تنها با چند کلیک و بدون نیاز به تماس با ما با کلیک کردن بروی دکمه هرید خرید پستی در زیر مدل مورد نظر خود را سفارش و خرید نمایید.

محصول ژل افزایش قد بیتال می تواند در یک چشم بر هم زدن برای شما به میزان حداکثر 5 سانتیمتر بلندی قد را به همراه بیاورد و این کار با هزینه ای اندک و بدون هیچگونه عوارض جانبی قابل انجام شدن است.شما از محصول ژله افزایش قد فوق می توانید برای استفاده در مهمانی ها و مجالس عروسی استفاده کرده و ظاهر و قد و قامت خود را در مقابل دیگران بلندتر از قبل جلوه نمایید. این محصول بدون اینکه برای شما رد راهه رفتن مشکلی ایجاد کند می تواند برای شما تا 55 سانتیمتر بلندی قد را به همراه داشته باشد.

در برخی از فروشگاه های متفرقه شاهد هستیم که محصول ژل افزایش دهنده قد را با کیفیتی بسیار پایین و قیمت های ارزان تر در حال عرضه کردن هستند . دقت داشته باشید این محصول اگر دارای کیفیت پایینی باشد نه تنها برای شما زیاد دوام نخواهد آورد بلکه در حین راه رفتن نیز می تواند موجب خستگی پاهایتان و بروز سر درد نیز شود.شما برای تهیه محصول ژل افزایش دهنده ی قد با کیفیت بالا تنها از فروشگاه هایی معتبر و مجاز اقدام به رخید نمایدی و به خاطر چند هزار تومان ارزان تر پول خود را صرف تهیه محصولات تقلبی و بی کیفیت نکنید.

همناطور که از نامش نیز مشخص است ژل افزایش قد سیلکونی ساخته شده مواد سیلیکونی بوده و به راحتی قابل انعطاف درون پاهایتان است. شما با استفاده از این محصول می توانید بدون کمترین دردسری و براحتی با هزینه ای اندک به قد و قامت ایده آل خود دست یابید.

برای خرید پاشنه افزایش قد شما در هر کجای ایران عزیز که باشید کافیست تا بروی دکمه های خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.محصول کفی ژله ای کفش برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده بوده و به دلیل اینکه لایه های آن قابل تفکیک است می توانید از آن در هر کفشی استفاده کنید و بنا به فضایی که در اختیار دارید تعداد لایه های آنرا کم و زیاد کنید.

عزیزانی که به دنبال خرید ژل افزایش قد ارزان باید بدانند که محصولات تقلبی درون بازار دارای قیمت بسیار پایین تری هستند و البته باید بدانید که اینگنه محصولات نه دارای استاندارد لازم بوده و نه اینکه دارای دوام و کیفیت خوبی هستند.

در میان سایر روش هایی که می توان برای بلند تر شدن قد استافده کرد به نظر میرسد که محصول ژل بلند قدی یکی از کم هزینه ترین و عملی ترین روش هایی است که برای این منظور می توان مورد استفاده قرار داد.در کل می توان اینگونه توضیح داد که لژهای افزایش قد راه حلی بسیرا مناسب و البته کم هزینه هستند تا شما بدون ترس از عوارض جانبی بتوانید در همان لحظه به قد و قامت ایده آل خود دست یابید.همانگونه درر بالا نیز توضیح دادیم ما علاوه بر محصول ایرانی که دارای کیفیت متوسطی است از محصول ژل طبی افزایش قد betall اصل نیز در فروشگاه استفاده کرده ایم و شما می توانید با کمی هزینه بیشتر محصولی بسیار باا کیفیت و اصلی را تهیه نمایید.

در زیر نکته ای در مورد پاها نوشیتمی که مربوط می شود به بلندی قد در افراد با ما در ادامه همین مطلب همراه باشید :

پاها
دقیقا مانند ستون مهره‌ای، پاها نیز ظرفیت بلندتر شدن را در ناحیه استخوان‌های ران و ساق دارا می‌باشند. در استخوان‌ها فضاهایی وجود دارند که با به کار بردن این فضاها و ایجاد کردن فضاهای بیشتر و گسترشش دادن و باز کردن این فضاها توسط تمرینات خاص، شما می‌توانید به طور موثری استخوان‌ها را بلندتر کنید. هنگامی که کشش با فشار ترکیب می‌شود، شکاف‌های میکروسکوپی تحت فشاری ایجاد می‌شود.
آیا تا به حال درد ساق پا را تجربه کرده‌اید؟ دردهای ساق پا ناشی از شکاف‌های میکروسکوپی هستند که به مرور، بسیار بزرگ شده‌اند و با سرعت کافی ترمیم نشده‌اند.
اکنون تصور کنید اگر شما بتوانید این شکاف‌های بزرگ را که توسط شکستگی‌های میکروسکوپی به وجود آمده‌اند، قبل از اینکه توانایی ترمیم آنها را از دست دهید، بازسازی کنید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آنچه که اتفاقق خواهد افتاد این است که شما نهایتا بلند قدتر خواهید شد. در بخش بعدی درباره حقایق جالبی پیرامون قد مردم سراسر جهان صحبت خواهیم کرد.

یکی از بهترین راه حل هایی که می توانید به منظور بلند تر شدن قد خود استفاده کنید استفاده از محصولی به نام ژل سیلیکونی است . محصول فوق می تواند بدون کمترین دردسری برای شما به میزان حداکثر 5 سانتیمتر افزایش قد را به همراه داشته باشد. شما می توانید محصول ژل افزایش قد سیلکونی را در فروشگاه تهران ژل در دو مدل ایرانی و خارجی با دو کیفیت متفاوت از ما خرید نمایید .محصول ایرانی دارای ده لایهه سیلیکونی با کیفیت معمولی بوده و سیلیکون به کار رفته در ان سفت و کدر رنگ است. در مقایسه با ان محصول خارجی از سیلیکون بسیار با کیفیت تری ساخته شده که هم دارای رنگ شفاف و هم از نرمی خوبیی برخوردار است.

شما در هر کجای کشور که باشید جهت تهیه محصول ژل سلیکونی افزایش قد می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نموده و همین الان محصول مورد نظرتان را سفارش دهید :

بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق سایت ثبت کنید

با شماره تلفن تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

در واقع می توان اینگونه توضیح داد که استفاده از ژل افزایش قد یکی از سریع ترین و در عین حال کم هزینه ترین روش هایی است که می توان بدین منظور مورد استفاده قرار داد.این کالا همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید به مانند یک پاشنه ژله ای افزایش قد عمل کرده و در یک چشم بر هم زدن می تواند برای شما به میزان حداکثر 55 سانتیمتر افزایش قد را به همراه بیاورد.

شما در هر کجای کشور که باشید برای خرید کفی ژله ای افزایش قد نیازی ندارید تا ابتدا مبلغ را واریز کنید بلکه کافیست تا بروی دکمه های خرید پستی که رد بالا مشخص شده کلیک کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

عزیزانی که به دنبال ارزانترین ژل افزایش قد در بازار هستند باید دقت نمایند که محصولات تقلبی مشابه همین کالا نیز به وفور در بازار یافت می شود و به نظر ارزش خرید ندارد چرا که نه از کیفیت خوبی برخوردار بوده و نه دارای دوام و قوام مناسبی خواهد بود.شما با هدف بلند تر کردن قد خود می خواهید اقدام به خرید ژل بلند شدن قد نمایید و حال آنکه محصولات تقلبی نمی توانند دقیقا همان خواسته مورد نظر شما را اجابت نمایندد و معمولا کمتر از 22 سانتیمتر بیشتر امکان بلند شدن قد توسط محصولات تقلبی وجود ندارد.

شما با استفاده از این لژ مخفی کفش می توانید به راحتی در مهمانی و مجالس مهم همچون عروسی از آن استفاده کرده و قد و قامت خود را به میزان 5 سانتیمتر بلندتر از قبل نشان دهید و این یعنی اعتماد به نفس شما در مقابل دیگران افزایش خواهد یافت.جهت خرید ژل طبی افزایش قد فوق همین الان یا با شماره تلفن تماس گرفته و یا بروی دکمه های خرید پستی که در بالا اورده ایم کلیک کرده وو سفارش خود را بهص ورت آنلاین ثبت نمایید.

اما در زیر مقاله ای در مورد قد و میزان بلندی و کوتاهی آن در سراسر جهان برایتان نوشته ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست :
آیا شما می‌دانید که کشور هلند بلند قدترین مردمان را دارد؟
در کشور هلند میانگین قد مردان 183 سانتیمتر و میانگین قد زنان بیش از 170 سانتیمتر است. میانگین قد مردان آمریکایی 175 سانتیمتر در حالی که میانگین قد زنان آنها 163 سانتیمتر است.
هلندی‌ها ممکن است بلند قدترین کشور باشند، اما بلند قدترین مردم دنیا در یک جمهوری واقع در اروپای شرقی به نام مونتگرو زندگی می‌کنند که بخشی از کشور صربستان و منتگرو یوگوسلاوی سابق می‌باشد. اگرر مونتگرو یک کشور مستقل بود، آن وقت بلند قدترین مردم جهان را می‌داشت و در آن صورت قد هلندی‌ها حتی نزدیک به قد آنها هم نبود.
میانگین قد مردان در مونتگرو 191 سانتیمتر و میانگین قد زنان آنها کمی کمتر از 180 سانتیمتر است. جالب اینجاست که متوسط قد زنان مونتگرو از متوسط قد مردان آمریکایی بیشتر است.
بیش از 5/5 میلیون نفر از مردان آمریکایی قدشان 188 سانتیمتر یا بیشتر است. از هر 7 نفر مرد آمریکایی یک نفر قدش 183 سانتیمتر یا بیشتر است که معادل 15 درصد از جمعیت آنها می‌شود. از هر دو مرد هلندیی یک نفر 183 سانتیمتر یا بیشتر است، یعنی 50 درصد از مردان هلندی بیش از 183 سانتیمتر قد دارند.

همچنین قد 5/1 میلیون نفر از زنان آمریکایی 175 سانتیمتر یا بیشتر از آن می باشد. این در حالی است که میانگین قد مردان ژاپنی 165 سانتیمتر است.به نظر می‌رسد نسل‌های جدید بلند قدتر هستند که عامل اصلی در این امر تغذیه می‌باشد. از آنجایی که مردم قرن‌های پیشین و حتی مردم چند نسل پیش تغذیه نامناسبی داشته‌اند و غذاهای آنها از ارزش غذایی کمی برای رشد برخوردار بوده است، از این رو تا حد زیادی از حداکثر ظرفیت رشدی خود بازمانده‌اند که این امر دلیل اصلی کم بودن میانگین قدی بسیاری از کشورها بوده است.
به طور کلی افرادی که از وضعیت مالی خوبی برخوردارند، به طور متوسط 5 سانتیمتر بلند قدتر از افراد فقیر هستند و این صرفا به خاطر تغذیه بهتر آنها می‌باشد.
در نسل‌های قبلی، از آنجا که افراد فقیر تغذیه خیلی ضعیفی داشته‌اند، اختلاف قدی ثروتمندان و فقیران بیشتر بوده است. در نسل‌های اخیر فاصله تغذیه‌ای میان ثروتمندان و فقیران به طور معنی‌داری کم شده است.. در همین راستا در نسل‌های جدید اختلاف قدی میان افراد ثروتمند و فقیر کاهش یافته است، اما این اختلاف هنوز به طور کامل برطرف نشده و هنوز افراد ثروتمند بلند قدترند. این امر ممکن است به خاطر نقش ژنتیک باشد، در طول سال‌ها آنها یک برتری قدی ژنتیکی را که به طور عمده به دلیل وضعیت تغذیه‌ای اتفاق افتاده است، در خود ایجاد کرده‌اند.
چرا هنوز بعضی از ملت‌های غنی و ثروتمند مثل ژاپن یا دیگر ملت‌های آسیایی در همان میزان قد خودشان باقی مانده‌اند و پیشرفتی نداشته‌اند؟ دلیل عمده آن انواع غذاهای سنتی و قدیمی است که آنها می‌خورند.. اگر چه ژاپنی‌ها هنوز از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها کوتاه‌ترند اما آنها تدریجا به میزان سریع‌تری در حال رشد کردن و بلندتر شدن هستند.

این روزها برای افزایش قد و بلندتر شدن قامت روش های مختلفی را می توان به کار برد.از جمله روش هایی که ممکن است هر کسی به فکر آن بیافتد استفاده از داروها و قرص های افزایش قد است.البته استفاده از این روش ممکن است دارای عوارض جانبی زیادی باشدو این روش به هیچ عنوان نمی تواند راه حل مناسبی محسوب شود.یکی از بهترین روش هایی که هم دارای هزینه ای کم بوده و هم اینکه بدون هیچگونه عوارض جانبی می باشد استفاده از کفی ژله ای است.

شما با استفاده از کفی ژله ای کفش می توانید به راحتی به میزان 5 سانتیمتر افزایش قد را حس کنید و این در همان لحظه ای که از این محصول استفاده می کنید کاملا محسوس است.ما در فروشگاه تهران ژل محصول کفی ژله ای افزایش قد را به روش های زیر به شما عزیزان ارائه داده ایم و می توانید همین الان به راحتی و با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید :

محصول ژل سلیکونی افزایش قد هم برای آقایان و هم برای خانم ها براحتی قابل استفاده بوده و شما می توانید با توجه به قابلیت تفکیک شدن لایه های این ژل آنرا در هر نوع کفشی که می خواهید مورد استفاده قرار دهید.از این محصول به خصوص برای مراسم هایی همچون عروسی می توان استفاده کرد و خیلی راحت و آسان استفاده کرد و شاهد افزایش قدی در حدود 5 سانتیمتر بود.اگر هدف شما استفاده های طولانیی مدت از این محصول است ما پیشنهاد می کنیم حتما اقدام به تهیه پاشنه مخفی ژله ای مدل ارجی کنید چرا که این کالا دارای کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به مدل ایرانی بوده و بدون اینکه برای شما ایجاد مشکلل کند می توانید از ان در ساعت های طولانی استفاده نمایید.

کفی ژله ای افزایش قد مدل ایرانی از سیلیکون درجه دو ساخته شده و جنس آن سفت و دارای رنگی کدر بوده و برای استفاده های طولانی مدت مناسب نمی باشد.ما در هر صورت هر دو مدل را در فروشگاه موجود کرده ایم و انتخاب نهایی را به عهده خود مشتری گذاشته ایم.برای تهیه این محصول می توانید یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09359482324 اقدام به ثبت سفارش آن نمایید و یا بروی دکمه های خرید پستی کهه در بالا قرار داده ایم سفارش خود را ثبت نمایید.

در بسیاری از فروشگاه مشاهده شده است که محصولاتی با قیمت های بسیار پایین تر قرار داده اند و مشتریان به خاطر قیمت گذاری پایین انها اقدام به خرید ژل افزایش قد ارزان نموده و این در حالیست که محصولات فوق اغلب تقلبی و بسیار بی کیفیت هستند و نمی توان انتظار یک کالای اصلی را از آنها داشت.

شما با هزینه ای اندک می توانید با استافده از ژل بلند قدی به خوبی و به میزان لازم بر قد خود بیافزایید و از این پس در مهمانی ها و مجالس مهم با ظاهری شیک تر و قد و قامتی بلند تر در میان دیگران ظاهر شوید.محصول لژ مخفی کفش مردانه و زنانه بوده و در واقع هیچگونه محدودیتی برای استفاده در میان آقایان و خانم ها ندارد. همانگونه که از نام محصول نیز مشخص است ژل طبی افزایش قد ارای حالتی طبی و نرمم است و به هیچ عنوان در هنگام راه رفتن شما دچار مشکل نخواهید شد و این فقط در محصولات اصلی بدینگونه بوده و نمی توان چنین انتظاری از محصولات فیک و تقلبی داشت.

در زیر به نقش مواد غذایی و مکمل ها در مورد بلند شدن قد به صورت طبیعی اشاره کرده ایم و مقاله ای را در این باره برایتان تدارک دیده ایم که خواندن ان خالی از لطف نخواهد بود. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید :

تغذیه و مکمل‌ها
تغذیه مناسب و مکمل‌ها برای افزایش طول قد مهم هستند. از قلم انداختن یا حذف آنها به آن اندازه‌ای که حذف تمرینات ورزشی می‌تواند اثر بدی داشته باشد، مهم نیست. در عین حال علت اصلی اینکه چرا هلندی‌هاا بسیار قد بلند هستند و اینکه چرا ژاپنی‌ها در طول 50 سال اخیر 8 سانتیمتر به میانگین قدشان افزوده شده است، تغذیه می‌باشد. قد این افراد و این مقادیر پیشرفت در قدشان، نکات زیادی را در مورد تغذیه سالم و استاندارد آنها به ما می‌آموزد.
دوره‌های حساس و بحرانی در رشد، اولین سال تولد و دوران بلوغ را شامل می‌شوند. اگر شما خوب تغذیه شده و چیزهای مناسبی بنوشید، شما خواهید توانست خودتان را بلند قدتر کنید و قد طبیعی خودتان راا افزایش دهید.
ژاپنی‌ها قبلا بیشتر غذاهایی را که شامل برنج و غلات و درصد زیادی کربوهیدرات بود مصرف می‌کردند. مشکل تغذیه آنها در این بود که، پروتئین را که برای رشد یک فاکتور ضروری است به مقدار خیلی کم در برر می‌گرفت. از زمانی که آنها به طور تدریجی رژیم غذایی حاوی پروتئین را بیشتر مصرف می‌کنند (از زمان جنگ جهانی دوم)، به مقدار بیشتری رشد کرده و به میانگین قدی آنها افزوده شده است.
شما رژیم غذایی را نیاز دارید که به مقدار زیادی حاوی گوشت، تخم مرغ و محصولات لبنی مانند شیر، پنیر و ماست باشد. آیا می‌دانید که ماست به عنوان راز افزایش قد مردم مونتگرو گزارش شده است؟
نکته‌ای که در مورد نوع رژیم غذایی غرب وجود دارد این است که نمی‌خواهند تغذیه آنها شامل مقدار زیادی چربی‌های اشباع شده باشد. 1500 سال پیش، مردم آمریکای شمالی بلندترین مردم جهان بودند.

در گذشته خیلی دور در سال 1750، مردم آمریکای شمالی با میانگین قدی 173 سانتیمتر، بلند قدترین مردم بودند که این میزان 5 تا 8 سانتیمتر بیشتر از میانگین قد مردان اروپای شمالی بودند.
اگرچه آمریکایی‌ها بلند قدتر شده‌اند اما هلند‌ی‌ها و کشورهای اسکاندیناوی (شمال اروپا) مانند نروژ، سوئد، فنلاند و دانمارک از آنها سبقت گرفته‌اند، زیرا رژیم غذایی کم چربی دارند. آنها باس رعت بیشتری در حالل رشد هستند. دلایل دیگری وجود دارند که نشان می‌دهند ایالات متحده چگونه مسیر افزایش قد را پیموده است.
از جمله اینکه ایالات متحده در گذشته جامعه کوچک‌تری داشت که به تقویت و افزایش قد متوسط یک فرد کمک می‌کرد. این کشور نسبتا از بقیه جدا بودو مشکلات کمتری را با بیماری‌ها در مقایسه با اروپایی‌ها داشتت و همچنین از رژیم غذایی مفید برخوردار بود.در حال حاضر ایالات متحده از جمعیتی بالای 280 میلیون نفر برخوردار است که میانگین قد متغیری دارند. بیشتر از 10 درصد افراد این جامعه خارجی هستند و معمولا از کشورهای جهان سومی هستند که در مقایسه با آمریکایی‌ها رژیم غذایی بدتری دارند. بنابراین این افراد یک سیر نزولی را در میانگین قد این کشور به وجود آورده‌اند.
جمهوری مونتگرو حدود 600 هزار نفر جمعیت دارد و با یک رژیم غذایی که مقدار زیادی محصولات لبنی در خود دارد، منحصر به فرد شده است. آنها مردم کوهستانی و نیرومندی هستند که خود را از لحاظ بدنی آمادهه نگه داشته‌اند.با گذشت سال‌ها ژنتیکشان را از طریق رژیم غذایی و فعالیت بدنی دستکاری کرده‌اند، در حالی که جامعه کوچکی را حفظ کرده‌اند. اگرچه آنها نسبتا فقیر هستند، ولی بچه‌های کمتری داشته‌اند. از آنجایی که داشتن جمعیت یا فرزندان زیاد یک اثر نزولی را بر قد دارد، آنها بدون اینکه دلیل آن را بدانند، به طور اساسی از آن اجتناب کرده‌اند.
وقتی تعداد زیادی کودک در سطح جامعه پراکنده می‌شوند، معمولا افراد فقیرتر، و به معنای عام افراد کوتاه قدتر، اکثریت کوکان جامعه را تشکیل خواهند داد.بنابراین وقتی بچه‌های کمتری داشته باشید، و این بچه‌ها راا در یک جامعه کوچک‌تر با افراد بلند قدتر پراکنده کنید، کودکان و تمام افراد سرانجام بلند قدتر می‌شوند.این چیزی است که در مونتگرو اتفاق افتاده است و در جواب اینکه چرا متوسط قد مردان در این جمهوری 191 سانتیمتر است، می‌توان گفت که آنها هیچ تمرینات اسرارآمیزی به منظور افزایش قدشان انجام نمی‌دهند. شما نیز به زودی قد بلند خواهید شد.
حال به مقایسه‌هایمان در مورد آمریکای شمالی و اروپای شرقی بر می‌گردیم، آمریکا شمالی به اندازه کشورهای اروپایی به قشر فقیر نشین اهمیت نمی‌دهد. این موضوع به میانگین قد جامعه آمریکا صدمه می‌زند، زیراا مردم فقیر آنها از مردم فقیر آمریکایی شمالی قد بلندترند. وقتی که بخش عظیمی از جامعه فاقد تغذیه و مراقبت دارویی مناسب است، آنها مدت زمان طولانی را نیاز خواهند داشت تا به حداکثر قد طبیعی‌شان برسند. همچنین آنها جمعیت کوچک‌تری را نسبت به آمریکا دارند. وقتی ملتی از نظر تغذیه‌ای به خودش آسیب می‌رساند، حتی با گذشت نسل‌ها، بیشتر مردم به حداکثر قد خود نخواهند رسید و سرانجام اینکه کاهش میانگین قد به تدریج در وراثت یا ژنتیک مردم ظاهر خواهد شد. نکته قابل توجه این است که شما می‌توانید بر ژنتیکشان غلبه کنید و معمولا 5 تا 10 سانتیمتر به قد خود بیفزاید.

در میان سایر محصولاتی که می توان به عنوان کفی برای بلند تر شدن قد استفاده کرد ما یکی از بهترین ها را برای شما در فروشگاه تهران ژل قرار داده ایم. اگر به دنبال ژل افزایش قد ارزان می باشید و می خواهید با هزینه ای اندک محصولی با کیفیت را در اختیار داشته باشید می توانید همنی الان در هر کجای کشور که باشید تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شماا می توانید برای خرید ژل افزایش قد ارزان به یکی از روش هایی که در زیر توضیح داده ایم اقدام نمایید :

ما در فروشگاه تهران ژل محصول ژل افزایش قد اصل را برای شما عزیازن در نظر گرفته ایم و این در حالیست که در برخی از فروشگاه های متفرقه همین محصول را با کیفیت بسیار پایین تر و به صورت تقلبی عرضه کرده اند و مشتریان تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر بودن کالای فوق اقدام به تهیه اینگونه محصولات بی کیفیت می کنند. شما اگر دوست دارید از محصول با کیفیت ژل افزایش قد سیلیکونی در مدت زمان طولانی و درر طی روز بدون هیچگونه مشکلی استفاده کنید باید قید خرید محصولات بی کیفیت درون بازار را بزنید.

شما براحتی و بدون اینکه کسی متوجه شود از این پس می توانید با در اختیار داشتن یک پاشنه مخفی ژله ای قد و قامت خود را به میازن حداکثر 5 سانتیمتر بلندتر از حالت معمولی نشان دهید و این یعنی با هزینه ای اندک و بدون هیچگونه عوارضی در یک چشم بر هم زدن به قد و قامت ایده آل خود دست پیدا خواهید کرد.

محصول کفی ژله ای افزایش قد همانطور که از نامش نیز مشخص است به عنوان یک کفی درون کفش های شما قرار خواهد گرفت . لایه های این محصول قابل جداشدن از هم را دارد و شما بر اساس فضای کفشی که در اختیار دارید می توانید آنها را کم و زیاد کرده و مورد استفاده قرار دهید.

اگر به دنبال ژل افزایش قد ارزان و بی کیفیت هستید ما دیگر فروشگاه های متفرقه که در این زمینه فعالیت می کنند را به شما معرفی می کنیم اما اگر محصولی با دوام بالا و کیفیت مناسب می خواهید ما با ارائه دو مدل ایرانی و خارجی این فرصت را بوحود آورده ایم تا در هر نقطه از کشور که باشید براحتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

محصول ژل بلند شدن قد دارای ده لایه جدا پذیر از هم بوده و هر لایه تقریبا یک سانتیمتر می تواند برای شما افزایش قد را به همراه داشته باشد. شما برای مهمانی ها و مجالس مهمی که در پیش روی دارید با استفاده از این محصول می توانید خود را با قد و قامت بلندتری در میان دیگران حاضر کنید و تعجب همه را برانگیزید.این محصول به صورت یک لژ مخفی عمل می کند و هیچ کش متوجه حضور آن درون کفش های شماا نخواهد شد.

بسیاری از افراد برای تهیه این محصول به دنیال ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها هستند. باید خدمتتان عرض کنیم این کالا یک محصول اینترنتی بوده و معمولا نمی توان انرا در مغازه ها و داروخانه یافت.ما با افتخار فرصتی را پدید آورده ایم تا شما در هر کجای ایران که باشید براحتی و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا هزینه انرا به مامور پست بپردازید.

در ادامه در مورد مصرف مکمل ها و رابطه انها با بلند تر شدن قد افراد صحبت کرده ایم که خواندن انرا به شما توصیه می کنیم.با ما در ادامه مطلب همراه باشید :

مکمل‌ها
مهم‌ترین مکملی که برای رشد و نمو استخوان به آن نیاز خواهید داشت، کلسیم است. شما همچنین به منیزیم، کروم و روی نیاز خواهید داشت که همه اینها نقش‌های مهمی را در کمک به رشد استخوان بازیی می‌کنند. از سوی دیگر بهترین منابع برای کروم، گوشت است. احتمالا بهترین راه برای به دست آوردن منبع مذکور، شکل قرص آن می‌باشد.

اینجا یک نکته جالب و مهم وجود دارد. منیزیم به شما کمک می‌کند بهتر بخوابید تا بدن بیشترین رشد خود را داشته باشد. شیر هم این عمل را انجام می‌دهد. پس بهتر است که 2 ساعت قبل از خواب یک لیوان شیر بنوشید.
سعی کنید از مهار کننده‌های کلسیم مانند نوشیدنی غیر الکلی، سیگار، الکل، قهوه، شکر خالص و نمک اجتناب کنید. اگر می‌خواهید رشد قدتان را افزایش دهید، مصرف مواد مذکور را متوقف کرده و یا به حداقلل برسانید.
همچنین شما باید مقدار زیادی آب بنوشید تا خونتان رقیق شود و قادر باشد که همه ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز عضلات و استخوان‌هایتان را که برای ترمیم و رشدشان به آنها نیاز خواهند داشت، انتقال دهد.

از محصولاتی که این روزها برای افزایش قد مورد استفاده قرار می گیرد ژل بلندی قد نام دارد . این محصول در واقع یک نوع پد طبی محسوب می شود و از جنس سیلیکون ساخته شده است. محصول ژل بلند قدی بدون هیچگونه عوارض جانبی می تواند به میزان حداکثر 5 سانتیمتر برای شما افزایش قد به همراه داشته باشد.شما با استفاده از این ژل درون کفشتان می توانید در همان لحظه بر میزان قد و قامت خود افزوده و بدون اینکه در راه رفتن دچار مشکل شوید از ان برای ساعت های طولانی استفاده نمایید.

ما در فروشگاه تهران ژل برای شما عزیزان شرایطی را فراهم کرده ایم که براحتی بتوانید نسبت به تهیه محصول ژل بلند کننده قد از هر کجای کشور که باشی اقدام نمایید و بعد از تحویل گرفتن کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما می توانید به یکی از روش های زیر همین الان محصول مورد نظر خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

محصول ژل افزایش قد بیتال در ده لایه سیلیکونی برای شما راسال خواهد شد و شما بر اساس فضای کفشی که در اختیار دارید می توانید لایه های انرا تنظیم و مورد استفاده قرار دهید.این محصول می تواند هم برای آقایان و هم برای خانم ها مورد استفاده قرار گیرد.

لایه های ژل افزایش قد سیلکونی که برایتان ارسال می کنیم قابل تفکیک بوده و این بدین خاطر است که شما برای کفش های مختلف بتوانید انرا براحتی کم و زیاد کرده وتنظیم نمایید.در واقع یکی از کم هزینه ترین و راحت ترین روش هایی که می توان به منظور افزایش قد از ان استفاده کرد همین محصول پاشنه افزایش قد است.شما برای خرید کفی ژله ای افزایش قد همچنین می توانید با شماره تلفن 09359482324 تماسس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

بسیاری از فروشگاه های متفرقه اقدام به عرضه محصول ژل افزایش قد ارزان نموده اند و باید در مورد اینگونه محصولات هشدار داد که به هیچ وجه کیفیت انها به پای محصول اصلی بیتال نخواهد رسید.شما اگر به دنبال راحتی و کیفیت بالا هستید باید قید خرید اینگونه محصولات را برای همیشه بزنید.

محصول ژل بلند کننده قد در واقع راه حلی کم هزینه و بدون عوارض است و می تواند برای شما به یمزان حداکثر 5 سانتیمتر بلندی قد را به صورت آنی به همراه داشته باشد و نیاز نیست تا برای این مورد به خرید انواع قرص و داروهای بلندی قد روی بیاورید چرا که اینگونه محصولات دارای عوارض جانبی بوده و سلامت شما را نیز به خطر خواهند انداخت.

با استفاده از لژ های افزایش قد بدون اینکه کسی متوجه حضور آنها درون کفش های شما شود می توانید خود را برای رفتن به یک مهمانی مهم و یا یک مجلس عروسی اماده کنید و با قد و قامتی بلندتر از همیشه رد میان دوستان خود حاضر شوید.محصول ژل طبی افزایش قد ارائه شده در فروشگاه تهران ژل اصلی بوده و از کیفیت بسیار الایی برخوردار است و شما می توانید ساعت های طولانی بدون اینکه دچار مشکل شوید ازز این محصول درون کفش های خود استفاده نمایید.

در زیر در مورد تاثیر خواب بر افزایش قد توضیحاتی را آماده کرده ایم که خواندن ان خالی از لطف نخواهد بود , پس با ما در ادامه همین مطلب همراه باشید :

هورمون رشد انسان و خواب
هورمون رشد، هورمون خاصی است که توسط سلول‌های ویژه‌ای در غدد درون ریز تولید می‌شود. این هورمون در مقادیر کمی تولید شده و وارد جریان خون می‌شود و از طریق خون به طور مستقیم و غیر مستقیم بهه بافت‌ها و اندام‌های معین می‌رود و به تنظیم رشد و نمو کمک می‌کند. هورمون رشد، عضلات و استخوان‌های اسکلتی شما را برای قوی‌تر شدن و بلندتر شدن مستعد می‌کند. اگر بدن شما هورمون رشد زیادی تولید کند شما نمی‌توانید از ترشح آن جلوگیری کنید و بیشتر رشد می‌کنید. با این وجود اگر شما هورمون رشد کافی در بدنتان نداشته باشید، به سختی رشد خواهید کرد. بدن شما تنها با مقدار بسیار کمی از آن می‌تواند بسیار رشد کند.

گلوتامین، اسید آمینه‌ای است که به آزادسازی هورمون رشد کمک می‌کند. شما ممکن است بخواهید مکملی بخرید و با آن برنامه غذایی خود و عملکرد ورزشی‌تان را افزایش دهید.
خبر خوبی که وجود دارد این است که شما می‌توانید آزادسازی هورمون رشد را به طور طبیعی از طریق ورزش، تغذیه و خواب مناسب افزایش دهید. فعالیت‌های شدید مثل پرش کردن و با حداکثر سرعت دوین، تولیدد هورمون رشد را بالا می‌برد. خواب مناسب نیز حیاتی است. دو ساعت اول خواب وقتی است که بیشترین مقدار هورمون رشد به سیستم گردش خون شما وارد می‌شود. خواب ناکافی می‌تواند مقدار تولید هورمون رشد را در بدنتان پایین بیاورد. حداقل هشت ساعت خواب، ضروری به نظر می‌رسد.
خوردن خوراکی‌ها و غذاهای سنگینی که شاخص قند بالایی دارند، بدنتان را وادار به تولید مقدار انسولین بیشتر برای کمک به گوارش می‌کند. این امر به طور موثری از جریان یافتن هورمون رشد به داخل خونتانن جلوگیری به عمل خواهد آورد.
مطلب مذکور به این معناست که یک تغذیه با مقادیر قند و کربوهیدرات بالا، برای بلند قدتر شدن مناسب نیست. دلیل عمده‌ای که آسیایی‌ها عموما کوتاه قد هستند، این است که آنها به مقدار زیادی کربوهیدرات (موادد قندی و نشاسته‌ای) مصرف می‌کنند.
بر این اساس بهتر است که وعده‌های غذایی بیشتر، با محتوای کربوهیدرات کمتر مصرف شود. نوع غذای بدن سازها نمونه خوبی برای پیروی کردن از این الگوهاست. مصرف 5 تا 7 وعده غذایی حاوی پروتئین بالا،، بهترین روش برای نگهداری انسولین شما در سطح پایین و تولید زیاد هورمون رشد می‌باشد. شدت ورزش کردن شما رابطه مستقیمی با میزان تولید هورمون رشدتان دارد. اگر فعالیت ورزشی شما از شدت پایینی (مثل دویدن نرم) برخوردار باشد، هورمون رشد کمتری را در مقایسه با دویدن خیلی سریع، تولید خواهید کرد.
یک فعالیت شدید کوتاه مدت از یک فعالیت بلند مدت اما با شدت کم بهتر است. به خاطر دارید که عوامل زیادی جهت بلند قدتر شدن وجود دارد. انجام دادن ورزش‌های شدید به شما در این امر کمک خواهد کرد، اماا این تنها کاری نیست که شما باید انجام دهید.
از خوردن و نوشیدن هر نوع غذا و نوشیدنی غیر الکلی ملایم در 2 ساعت قبل از خواب پرهیز کنید، زیرا شما قبل از خواب و نیز در هنگام خواب هیچ انسولینی را نیاز ندارید، بنابراین، از خوردن غذا و نوشیدنی‌های ملایمم (کربوهیدرات‌دار) قبل از خواب بایستی اجتناب کرد.
به خاطر داشته باشید که 2 ساعت اول خواب خیلی مهم است. زیرا در این زمان بدن شما بیشترین میزان هورمون رشد را تولید و آزاد می‌سازد.
نوشیدن یک لیوان شیر همراه با یک مکمل گلوتامین، 22 ساعت قبل از رفتن به رختخواب، یک محرک خوب برای ترشح هورمون رشد و در نتیجه افزایش بیشتر قد می‌باشد.

از محصولاتی که می توان به منظور افزایش قد آنی استفاده کرد لژ افزایش قد است . این محصول دارای ه لایه سیلیکونی بوده و شما می توانید انرا بر هر مدل کفشی که مد نظرتان است مورد استفاده قرار دهید.لژهای افزایش قد در کیفیت های مختلف در بازار یافت می شوند و ما در فروشگاه تهران ژل دو مورد از بهترین های موجود را برای شما عزیزان انتخاب کرده ایم . مدل ایرانی که دارای کیفیت متوسطی بوده و باا قیمت 19800 تمان در ده لایه قابل ارائه است و مدل خارجی که از کیفیت به مراتب بلاتری برخوردار بوده و با قیمت 248000 در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

شما می توایند از محصول لژ مخفی افزایش قد بدون اینکه کسی متوجه شود درون کفش های خود استفاده نمایید و شاهد افزایش قد خود حداکثر به میزان 5 سانتیمتر باشید. برای تهیه این محصول می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید :

محصول لژ مخفی کفش مردانه و زنانه بوده و هم برای آقایان و خانم ها براحتی قبال استفاده است .شما اگر مراسم مهمی پیش روی دارید و یا می خواهید در یک مجلس عروسی شرکت کنید و دوست دارید تا قد و قامت بلندیتری از خود به نمایش بگذارید ما استفاده از محصول لژ مخفی را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول به خوبی می تواند تمام نیازهای شما در این رابطه را برطرف کرده و برایتان قدی بلندتر از انچه اکنونن هستید را به ارمغان بیاورد.

محصول ژله افزایش قد در واقع بدون اینکه بروی راه رفتن شما تاثیر نامطلوبی برجای بگذارد می تواند در یک چشم بر هم زدن به میزان 5 سانتیمتر بروی قد شما آورده و این یعنی یک موفقیت بزرگ.محصول ژل سیلیکونی ایرانی دارای کیفیت متوسطی است و لایه های ان کمی سفت بوده و ممکن است برای استفاده های طولانی مدت زیاد مناسب نباشد. اما در عوض محصول خارجی که برایتان در نظر گرفته ایم دارای کیفیتت به مراتب بالاتری بوده و می تواند دقیقا همان چیزی باشد که منتظرش بوده اید.

شما می توانید علاوه بر خرید پستی این محصول برای تهیه پاشنه مخفی ژله ای با شماره تلفن 09359482324 تماس گرفته وسفارش خود را از طریق تلفن ثبت نمایید.این کفی ژله ای کفش می تواند بدون هیچگونه عوارض جانبی برای شما به میزان 5 سانتیمتر بلند تر شدن قد را به همراه داشته باشد .شما بدون نیاز به مصرف هیچگونه قرص و دارویی و بدون نیاز به انجام هزینه های سنگین با استفاده از این محصول می توانید بهه رویای بلند قد شدن دست یابید.

بسیریا به دنبال تهیه ارزان ترین ژل افزایش قد هستند و معمولا برخی از فروشگاه های متفرقه محصولاتی تقلبی و بسیار ارزان را به معرض فروش گذاشته اند.بادی دقت داشته باشید که با تهیه اینگونه محصولات نباید انتظار کیفیت بالایی باشید و ممکن است حتی برای راه رفتن معمولی شما نیز ایجاد مشکل کنند.شما با کمی هزینه بیشتر می توانید از طریق فروشگاه تهران ژل محصولی با کیفی درجه یک را تهیه و با حیال آسودهه مورد استفاده قرار دهید.

محصول ژل بلند شدن قد می تواند در یک چشم بر هم زدن و بدون اینکه نیاز به کار خاصی باشد به میازن 5 سانتیمتر بر قد شما بیافزاید و این یعنی شما از این پس در مجالس مهم می توانید با اعماد به نفس بیشتری ظاهر شوید.

محصول لژ افزایش قد ارائه شده توسط سایت ما مطابق با استاندارد های روز طراحی شده و شما در حین استفاده به هیچ وجه دچار مشکل نخواهید شد و می توانید ساعت های طولانی از آن استفاده نمایید بدون اینکه کسی حتی متوجه حضور چنین محصولی درون کفش های شما شود.همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم ما محصول ژل طبی افزایش قد betall اصل را با قیمت 24800 قرار داده ایم و این یعنی با هزینه ای اندک می توانید در هر کجای کشور که باشید نسبت به خرید این محصول اقدام کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت و مورد استفاده قرار دهید.

آیا می دانید که خواب مناسب هم می تواند نقش مهمی در افزایش قد واقعی شما داشته باشد ؟ در این مورد توضیحاتی را آماده کرده ایم که توصیه می کنیم تا انتها حتما مطالعه نمایید :

اکنون برای خواب باید توصیه‌های زیر را مد نظر قرار دهید:
در طول شبانه روز شما به 8 ساعت خوابیدن نیاز خواهید داشت. برای کمک به صاف بودن ستون مهره‌های شما در هنگام خواب، لازم است که بر روی یک تشک سفت (نه چندان نرم) بخوابید. همچنین بایستی از یکک بالش کوچک استفاده کنید و یا اینکه اصلا از بالش استفاده نکنید. بالش‌ها مانع تنفس مناسب می‌شوند و گردنتان را از حالت هم ترازی با ستون مهره‌ها خارج می‌کنند.
بایستی به پشت خوابیده و پشتتان را به خوبی بگسترانید. این حالت بهترین وضعیت برای فراهم آوردن و ممانعت از اعمال فشار بر روی ستون مهره‌های شماست. شما باید بدنتان را در معرض کشش قرار دهید.
یکی از کارهایی که می‌توان انجام داد این است که بخشی از تختخوابتان که پاهای شما روی آن قرار می‌گیرد را بلند کنید، به طوری که پاهایتان در ارتفاع 5 تا 10 سانتیمتر قرار گیرند. از این طریق شما نیروی جاذبه راا برای کشیدن ستون مهره‌ای‌تان به طرف بالا به کار می‌برید، درست بر عکس وقتی که شما می‌ایستید و نیروی جاذبه ستون مهره‌ای شما را به پایین می‌کشد.
همچنین با قرارگیری سر، پایین‌تر از قلبتان، اجازه خواهید داد که نیروی جاذبه با قدرتی بیشتر خون را به سمت غده تیروئید جریان دهد و این می‌تواند در تولید هورمون رشد کمک کننده باشد.

تمریناتی جهت افزایش طول ستون مهره‌ها
تمریناتی که جهت افزایش طول ستون مهره‌های شما و در نتیجه قدتان مفید خواهد بود، شامل موارد زیر است:
• تمرینات کششی
• آویزان شدن
• شنا کردن

از محصولاتی که برای بلند تر شدن قد می توان استفاده کرد ژل طبی افزایش قد است . همانطور که از نام محصول نیز مشخص است این کالا به صورت کاملا طبی بوده و هیچگونه مشکلی در هنگام راه رفتن برای شما ایجاد نخواهد کرد. شما می توانید برای خرید ژل طبی افزایش قد در هر کجای کشور که هستید همین الان از طریق فروشگاه تهران ژل به یکی از روش های این محصول را تهیه و خریداری نمایید :

معمولا افراد برای تهیه ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها به دنبال ان می گردند و باید بدانید که این محصول خاص را نمی توان در داروخانه ها یافت. شما در هر کجای این کشور پهناور که باشید می توایند یا از روش های بالا و یا با تماس تلفنی با شماره 093594823244 سفارش خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز محصولتان را دریافت و سپس هزینه انرا بپردازید.

محصول ژل افزایش قد می تواند بدون هیچگونه عوارض جانبی برای شما به میزان حداکثر 5 سانتیمتر افزایش و بلندی قد را به همراه داشته باشد. شما با استفاده از این محصول می توانید برای خود اعتماد به نفس بیشتری را کسب کرده و از این پس در مهمانی ها مجالس مهم با قد و قامتی بلند تر از قبل ظاهر شوید.

ژل سیلیکونی افزایش قد می تواند در هر نوع کفشی مورد استفاده قرار گیرد و شما این امکان را دارید تا لایه های محصول را از هم تفکیک کرده و به میزان لازم در کفشتان قرار دهید.محصول پاشنه ژله ای افزایش قد در واقع دارای ده لایه بوده و لایه های سیلیکونی ان بروی هم دیگر قرار گرفته تا بتوانند به اندازه 5 سانتیمتر برای شما افزایش قد را به همراه بیاورند.شما با خرید کفی ژله ای افزایش قد از این پس دیگر بدون هیچگونهه نگرانی و با اعتماد به نفس بیشتری به نسبت گذشته می توانید در مهمانی های مهم و مجالس عروسی حاضر شوید و همه از دیدن قد و قامت بلند شما شگفت زده خواهند شد.

در فروشگاه های متفرقه معمولا محصول ژل افزایش قد ارزان با کیفیت بسیار پایین را می توان یافت که البته توصیه می کنیم از خرید اینگونه محصولات به شدت پرهیز کنید چرا که هم پول خود را دور ریخته اید و هم محصولی را دریافت خواهید کرد که نمی تواند کیفیت و قابلیت لازم را برای شما به همراه داشته باشد.

شما با استفاده از یک محصول ژل بلند کننده قد اصلی به راحتی به میزان پنج سانتیمتر بروی قد خود می افزاید و بدون اینکه در راه رفتن شما ایجاد مشکل کند می توانید ساعت های طولانی از این محصول استفاده کنید.شما در هنگام استفاده از لژ مخفی کفش بدون اینکه کسی متوجه حضور چنین محصولی درون کفش هایتان شود می توانید به سایر کارهای روزمره خود در اداره و یا دیگر محیط ها برسید.

در ادامه در مورد برخی از حرکات کششی که برای بلندتر شدن قد به صورت طبیعی مفید هستند می پردازیم و به شما نیز توصیه می کنمی حتما انرا تا انتها مطالعه نمایید :

حرکات کششی
در کف اتاق به حالت دمر (بر روی شکم) دراز بکشید به طوری که کف دست‌هایتان بر کف اتاق و درست زیر شانه‌هایتان قرار گیرد. اکنون ستون مهره‌هایتان را تا جایی که امکان دارد به طرف بالا قوس دهید. هر تکرارر باید بین 5 تا 30 ثانیه طول بکشید. (افرادی که مبتلا به عارضه لوردوز یا قوس کمر بیش از حد هستند، بهتر است از حرکات جایگزینی که در ادامه معرفی خواهند شد، استفاده کنند. مترجمان).
این حرکت را از وضعیتی شروع کنید که در ابتدا بازوهایتان به طور عمودی (ستون‌وار) بر کف اتاق قرار گرفته باشند و ستون مهره‌هایتان را به طرف بالا قوس دهید (مانند وضعیت پایانی حرکت کبرا). حال مفصل ران خودد را خم کنید و بدنتان را درست به شکل V وارونه بالا بیاورید.
وقتی که این حرکت را انجام می‌دهید چانه خود را به سمت سینه بکشید، و دوباره به حالت اصلی برگردید. هر تکرار باید بین 10 تا 20 ثانیه به طور بینجامد.
روی دست‌ها و زانوها ایستاده و با قفل کردن بازوهایتان خود را نگه دارید، حالا ستون مهره‌هایتان را به طرف پایین قوس داده و در حالی که سرتان را بالا می‌آورید، هم زمان عمل دم را انجام دهید. بعد از آن ستونن مهره‌هایتان را به طرف بالا قوس داده و در حالی که سرتان را پایین می‌آورید، همزمان عمل بازدم را انجام دهید. هر تکرار باید بین 3 تا 8 ثانیه به طول بیانجامد.
روی زمین بنشینید، پاهایتان را باز کرده و از یکدیگر دور کنید. حال با کشیدن بالا تنه خود روی یک پا سعی کنید که انگشتان پایتان را لمس کنید. تلاش کنید تا حد امکان زانوهایتان را راست نگه دارید، حالا انگشتان پایی دیگر را به همان صورت لمس کنید. دقت کنید که ستون مهره‌هایتان را راست و مستقیم نگه داشته و حرکت از کمر و مفصل ران انجام شود، ضمنا قسمت بالایی ستون مهره‌ها را قوس ندهید. این کشش هم برای پاها و هم ستون مهره‌ها موثر است. هر تکرار باید بین 6 تا 15 ثانیه به طول بیانجامد.
در کف اتاق دراز بکشید در حالی که زانوهایتان خم و کف پاهایتان کاملا روی زمین بوده و تا حد امکان پاها به هم نزدیک شده باشند. حال قوزک‌های پا را گرفته و آنها را تا زمانی که لگن‌تان را بلند می‌کنید و ستونن مهره‌ها را قوس می‌دهید، کنار هم نگه دارید. عضلات شکمتان را به سمت سقف بالا بکشید.
عضلات شکمتان را تا حد امکان بالا کشیده و سپس پایین بکشید. اگر نتوانستید قوزک‌هایتان را کنار هم نگه دارید، دست‌هایتان را در کنار بدن قرار داده و برای بالا کشیدن خودتان از آنها کمک بگیرید.
هر تکرار بایستی بین 3 تا 10 ثانیه طول بکشد. انجام دادن این نوع حرکت کششی ممکن است برای اولین بار سخت باشد، اما حتی اگثر نتوانستید آن را به طول کاملا صحیح انجام دهید، پشتکار داشته باشید و آن راا انجام دهید.

روی زمین بنشینید، به طوری که پاهایتان کاملا صاف باشد. ضمن حفظ بالا تنه به صورت راست و مستقیم، کف دست‌هایتان را روی زمین و در کنار باسن‌تان قرار دهید. سپس چانه را به قفسه سینه بچسبانید (سرتان را به جلو خم کنید). حالا سرتان را تا جایی که امکان دارد به طرف عقب بالا آورید. ضمن انجام عمل مذکور بدنتان را بالا آورده، طوری که زانوهایتان خم بوده و دستانتان به همان صورت، راست و مستقیم بماند. در این حالت تنه و ران‌هایتان راست و مستقیم بوده و نیز موازی با کف اتاق خواهند بود. همچنین دست‌ها و ساق پاهایتان بر زمین عمود خواهند بود. در این وضعیت بدنتان شکل میز به خود خواهد گرفت. این حرکت کششی یکی دیگر از حرکات مشکل برای بعضی از افراد خواهد بود. سعی کنید به بهترین شکلی که می‌توانید آن را انجام دهید، در این صورت در نهایت می‌توانید آن را به راحتی انجام دهید. هر تکرار باید بین 8 تا 20 ثانیه به طول بینجامد.
در حالت دست به کمر ایستاده، و با پایین آوردن بدن تا حد امکان به جلو خم شوید. زانوها را خم نکنید و چانه را از سینه خود دور نگه دارید. هر تکرار بایستی بین 4 تا 8 ثانیه به طول بینجامد.در وضعیت ایستاده قرارر گرفته و دست‌ها را در پشت گردنتان کنار هم نگه دارید. حالا سر و پشت‌تان را تا حد امکان به طرف بالا و عقب خم کنید. هر تکرار بایستی بین 5 تا 15 ثانیه طول بکشد.
در حالی که ایستاده‌اید دستانتان را تا اندازه‌ای که می‌توانید به سمت بالا بکشید، به طوری که کمی به پشت خم شوید. سعی کنید تا کشش را در بخش تحتانی ستون مهره‌ای خود حس کنید. حرکت سوپر استرچ،، در حالت ایستاده یا درازکش می‌تواند انجام شود. از آنجا که انجام دادن این حرکت کششی ساده و راحت است، ما به شما توصیه می‌کنیم که این حرکت را نه تنها به عنوان بخشی از برنامه تمرینی، بلکه در زمان‌های استراحت خود مانند تماشا کردن تلویزیون و یا هنگامی که در رختخواب دراز کشیده‌اید، انجام دهید. هر تکرار بایستی بین 4 تا 7 ثانیه به طول بیانجامد.

بهترین جنس و کیفیت ژل افزایش قد چیست؟

بهترین جنس و بهترین کیفیت ژل افزایش قد اصل از نوع سیلیکونی می باشد که حالت فری سایز است و با هر نوع کیفیت کفش سازگار است. از مزایای این جنس این است که شما می توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید و ساعت ها با آن بدوید و هیچ مشکلی برای آن پیش نیاید. از جمله دیگر مزیت‌ های این نوع ژل افزایش قد این است که شما می توانید تنها با چند عدد از آن، قد خود را به طوری که مورد دلخواهتان باشد بلند نشان بدهید.

شاید شما نیز این سوال برایتان پیش آمده است که آیا باز هم با استفاده از بهترین نوع این ژل افزایش قد در راه رفتنتان دچار مشکل خواهید شد و یا به راه رفتن عادی خود ادامه می دهید. باید بگوییم که این ژل ها به صورت مخفی در کفش هستند اما به صورت آشکارا تاثیر خود را بر روی نحوه راه رفتن شما می گذارند.

اگر شما در هنگام خرید، به کیفیت و جنس ژل افزایش قد دقت نمایید، دیگر نیازی نیست که نگران نحوه راه رفتنتان هنگام استفاده از این نوع ژل ها باشید، زیرا ژل افزایش قد اصل به صورت کاملاً تحت بوده و طوری طراحی شده است تا فشاری بر روی پاهای شما هنگام راه رفتن نیاید و برخی از آنان نیز به صورت طبی برای کسانی که نیاز به سطح متفاوتی از کیفیت دارند، طراحی و فراهم آمده شده است.

اما این نویدی که می‌ توانیم به بانوان محترم بدهیم این است که این کفش ها بسیار بهتر از پاشنه بلند هایی است که روزانه از آن استفاده می‌ کنند، زیرا ارتفاع پا از سطح زمین بسیار کم است و شما نیازی نیست که به پا و کمر خود فشار وارد کنید. جنس ژیتال نیز از جمله جنس های معروف این نوع ژل افزایش قد اصل می باشد که شما می توانید به سلیقه و ترجیح خود یکی از این نوع جنس های معرفی شده را انتخاب نمایید.

پکیج ها به صورت متفاوت در اختیار شما قرار می گیرد که بیشتر آنها از جنس سیلیکون فشرده می باشد زیرا حالت فری سایز دارد و بسیار انعطاف پذیر است. بیشتر رنگ های ارائه شده شیری رنگ است که کمتر به رنگ‌ های دیگر دیده می‌ شود. این نوع ژل ها تا حدود ۸ سانتیمتر قد شما را بیشتر نشان می‌دهند که اندازه آن به سلیقه و انتخاب شما می باشد.

معایب کفش های پاشنه بلند با لژ مخفی

کفش های پاشنه بلند که هم برای بانوان استفاده می شود و هم برای آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد، باعث بلندتر به نظر آمدن قد افراد می‌شود. اما این کفش ها، معایبی را نیز در پی دارد. اگر شما نتوانید با قیمت مناسب کفش های پاشنه بلند با کیفیت عالی و دارای ژل افزایش قد مناسب را تهیه کنید، به سراغ کیفیت های معمولی تر و با قیمت کمتر می رویم که این می‌ تواند باعث به خطر انداختن سلامتی شما بشود. زیرا کفش‌ های نامناسب و بدون بهره بردن از استاندارد های جهانی می تواند به شما آسیب برساند. استاندارد های جهانی که توسط پزشکان اعلام شده است در ژل افزایش قد اصل به کار برده شده است و شما اولین باری که از این نوع ژل افزایش قد اصل استفاده نمایید، متوجه تفاوت ان با دیگر انواع ژل افزایش قد خواهید شد.

زمانی که مشغول راه رفتن و دویدن می باشید، ممکن است فشار های نا مناسب و تعدیل نشده، را به زانو ها و پاهای شما وارد کند و شما را دچار مشکلات جدی گرداند. با خرید و انتخاب ژل افزایش قد اصل با کیفیت مناسب می توانید به سلامت بدن خود نیز کمک کنید باید هنگام خرید به کیفیت و برند این ژل ها دقت کافی را داشته باشید تا ژل افزایش دهنده ی قد مناسبی به شما عرضه شود.

در این مقاله سعی نمودیم پیرامون موضوع ژل افزایش قد اصل اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم و سعی داشتیم تا به شما کمک کنیم با عرضه این اطلاعات شما بتوانید انتخاب بهتر و مصمم‌ تری داشته باشیم. پس از این که تا اینجای مقاله ما را همراهی نمودید، کمال تشکر را داریم.

ادکلن بلک افغان مردانه,ادکلن بلک افغان زنانه, قیمت ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل اورجینال, فروش عطر کرید اونتوس, ادکلن اونتوس مردانه, قیمت کوکو چنل زنانه, قیمت ادکلن کوکو شنل مادمازل, ادکلن کوکو نویر, ژل افزایش دهنده ی قد, ژل افزایش قد آدرس , سفارش پاشنه افزایش قد, خرید اینترنتی ساق دست طرح تاتو,خرید اینترنتی ساق دست, آموزش خیاطی مبتدی, فیلم های آموزش خیاطی سیما عمرانی, پکیج خیاطی خانم عمرانی, خرید پستی ساعت بن تن, گل طلا,رز طلا, طریقه مصرف سبوس برنج برای سفیدی مو,طریقه مصرف سبوس برنج برای مو, روش مصرف سبوس برنج قهوه ای, خواص سبوس برنج برای یبوست, خواص سبوس برنج از نظر طب سنتی, فواید سبوس برنج دکتر بیز ,فواید سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز, خاصیت سبوس برنج در لاغری,فواید سبوس برنج برای لاغری, فواید سبوس برنج برای پوست, طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم,طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری, زمان مصرف قهوه سبز برای کاهش وزن, خواص چای سیاه با طعم بلوبری, مصرف دمنوش بلوبری برای لاغری, زمان مصرف دمنوش بوقناق, خواص چای سبز با حل, خواص چای سبز روی پوست, طریقه مصرف چای سبز,روش مصرف چای سبز,خواص سیر برای سیاه شدن مو, خواص سیر سیاه برای پیسی, خواص سیر سیاه برای کبد, خواص سیر سیاه از نظر طب سنتی, طریقه مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی, خاصیت سیر سیاه برای لاغری, خواص مصرف سیر سیاه,خواص بی نظیر سیر سیاه, خواص دمنوش های لاغری دکتر بیز, خواص قهوه گانودرما لاته دکتر بیز, خواص کافه موکا گانودرما, نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم برای لاغری, خواص گانودرما در دیابت, خواص قارچ گانودرما برای تنبلی تخمدان, خواص گانودرما برای گوارش, خواص گانودرما برای نازایی, خواص قهوه گانودرما برای پیسی, طریقه مصرف قهوه گانودرما برای پسوریازیس, نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی, خواص قهوه قارچ گانودرما برای بیماریهای پوستی, طریقه مصرف قهوه قارچ گانودرما, طریقه ی مصرف قهوه گانودرما, فواید قهوه گانودرما برای لاغری, طریقه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری, خواص پودر گانودرما,خواص گانودرما چیستسیر سیاه برای لاغری , طرح تاتو ساق دست دخترانه, خواص چای کیسه ای بلوبری نیوشا , دمنوش بلوبری و شیردهی, دمنوش بلوبری چه موقع استفاده شود, دمنوش بلوبری برای بارداری,خواص چای گانودرما,آیا خواص گانودرما حقیقت دارد, فروشگاه اینترنتی من و تو خرید , قیمت سیر سیاه لاغری , طرح تاتو دخترانه روی ساق دست, خواص چای کیسه ای بلوبری نیوشا , دمنوش بلوبری برای شیردهی, طریقه مصرف چای بلوبری برای لاغری, دمنوش بلوبری برای بارداری, خواص قارچ گانودرما هات چاکلت, خواص چای سبز مخلوط تیمن بیز, طریقه مصرف دمنوش مصفی خون, طریقه مصرف قهوه گانودرما برای کبد چرب, خواص سبوس برنج قهوه ای,خواص سبوس برنج ایرانی, ژل افزایش قد سیلیکونی , خرید ژل افزایش قد ۵ سانتی, ژل افزایش قد در داروخانه, قیمت ژل افزایش قد ۱۴ لایه, خرید ژل افزایش قد ۱۰ سانتی, ژل بیتال , خرید کفی ژله ای افزایش قد, خرید لژ مخفی کفش مردانه, پد افزایش قد, خرید ساق دست تاتو مردانه, طرح تاتو زنانه روی ساق دست, دی وی دی آموزشی, کتاب آموزش خیاطی, کتاب خیاطی, آموزش خیاطی پایه خانم عمرانی, سی دی آموزش خیاطی, آموزش خیاطی خانم عمرانی سروش سیما, فیلم آموزش خیاطی راوندی , آموزش خیاطی گرلاوین ,آموزش خیاطی روش گرلاوین , آموزش خیاطی روش گرلاوین , ساعت بن تن سخنگو, خرید ساعت بن تن ben ۱۰, ساعت بن تن کودکانه,ساعت بن تن بچه گانه, ساعت های بن تن اسباب بازی, خرید ساعت بن تن نیروی بیگانگان, خواص کامل قهوه سبز ,خواص دم کرده قهوه سبز , خاصیت قهوه سبز چیه, لباس بچه گانه بن تن,لباس با طرح بن تن, لباس خرس پاندا, لباس زورو کودکان , خرید لباس سوپرمن, خرید لباس نینجا, لباس مرد عنکبوتی نخی,قیمت لباس مرد عنکبوتی,لباس مرد عنکبوتی فروش, لباس مرد عنکبوتی از کجا بخریم, لباس مرد عنکبوتی سیاه بچه گانه, چای لاغری دکتر سینا اصل, خرید اینترنتی چای سبز لاغری تیما, لباس مرد عنکبوتی دور از خانه, فروشگاه لباس مرد عنکبوتی در تهران, قیمت لباس مرد عنکبوتی در اصفهان, قیمت لباس مرد عنکبوتی در مشهد, خرید چای سبز ۵۰۴۰ , خرید چای بلوبری نیوشا ,چای سیاه بلوبری نیوشا , قیمت چای سبز دم کردنی, خرید چای سبز لاغری پنجاه چهل, چای لاغری کرفس , دمنوش زیره چای سبز, قیمت پک دمنوش لاغری نیوشا ,پکیج دمنوش لاغری نیوشا ,پکیج چای لاغری نیوشا ,بهترین پکیج لاغری نیوشا ,سفارش پکیج لاغری نیوشا , خرید دمنوش نیوشا در تهران , دمنوش لاغری ۴۰ روزه نیوشا , پکیج لاغری ۶۰ روزه نیوشا, قیمت پک 100 روزه لاغری نیوشا , پکیج لاغری ۸۰ روزه نیوشا , فروش تستر ادکلن بلک افغان , قیمت ادکلن بلک افغان ۳۰ میل, فروش دمنوش بوقناق دربند, دمنوش بوقناق, فروش دمنوش بلوبری ۱۱۱, پک لاغری نیوشا ۲۰ روزه , محصولات گانودرما شرکت بیز, سبوس برنج قهوه ای لایه دوم, قیمت قهوه سبز ۱۱۱, فروش لباس شخصیت های کارتونی , خرید قهوه سبز اصل , خرید دمنوش چای سبز , خرید دمنوش گیاهی, قیمت چای بلوبری ,قیمت دمنوش لاغری بلوبری , عطر و ادکلن مردانه , قهوه سبز سهله , محصولات دکتر بیز سبوس برنج,سبوس لایه دوم برنج دکتر بیز, قهوه های گانودرما,در مورد قهوه گانودرما, قهوه فوری سوپریم بیز,قهوه فوری سوپریم قیمت,خرید قهوه فوری سوپریم با قارچ گانودرما , محصولات دکتر بیز برای لاغری, محصولات افزایش قد, قارچ گانودرما لوسیدوم, قهوه گانودرما و میگرن, قهوه گانودرما برای پوست, قهوه گانودرما برای کبد چرب, هات چاکلت گانودرما دکتر بیز, سفارش قهوه فوری موکا,قیمت قهوه فوری موکا دکتر بیز ,قهوه فوری موکا قیمت,قهوه فوری کافه موکا,قهوه ی موکا, خرید قهوه لاته دکتر بیز,قهوه فوری لاته دکتر بیز قیمت, چگونه لباس بتمن را درست کنیم,لباس بتمن بچه,لباس بتمن بازی, سفارش سیر سیاه , سیر سیاه رو از کجا بخریم, سیر سیاه برای زگیل تناسلی , خرید سیر سیاه برای درمان زود انزالی , سیر سیاه دیابت, نحوه مصرف چای تیما, خواص چای سبز دکتر سینا, خواص چای سبز طب سنتی, خواص چای سبز در بارداری, خواص و مضرات چای سبز برای لاغری, خواص چای سبز لیمویی, خواص چای سبز با جینسینگ, خواص چای سبز و غلظت خون, خواص چای سبز ناشتا, خواص چای سبز برای خواب, خواص قهوه گانودرما لاته, خواص قارچ گانودرما کافه موکا, خواص قارچ گانودرما با جینسینگ, خواص گیاه گانودرما برای دیابت, خواص قارچ گانودرما برای تنبلی تخمدان, خواص گانودرما برای گوارش, خواص گانودرما برای نازایی, خواص قهوه گانودرما برای پیسی, طریقه مصرف قهوه گانودرما برای پسوریازیس, طریقه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی, خواص گانودرما برای پوست, نحوه مصرف قهوه فوری گانودرما, خواص قهوه گانودرما برای لاغری, روش مصرف قهوه گانودرما برای لاغری, خواص چای بلوبری 111 , ساعت بن تن تهران, لباس و ساعت بن تن, خواص قهوه سبز و دارچین, خواص قهوه سبز از نظر طب سنتی , خواص قهوه سبز لاغری,خواص قهوه سبز برای لاغری, خاصیت قهوه سبز برای پوست , خواص قهوه سبز برای کبد چرب, خواص قهوه سهله, طریقه مصرف قهوه سبز 111 , خواص سبوس برنج برای دیابتی ها, خواص قهوه گانودرما برای مو, خواص قهوه گانودرما برای اگزما, خواص گانودرما برای فیبروم, خواص گانودرما برای تیروئید, خواص گانودرما برای پارکینسون, خواص قارچ گانودرما از نظر طب سنتی, خواص گانودرما در ام اس,خواص گانودرما برای ام اس,خواص قهوه گانودرما برای ام اس, خواص چای سبز پنجاه چهل,خواص چای سبز 5040 ,خواص سیر سیاه برای دیابت ,خواص سیر سیاه برای معده, خواص چای سبز بعد غذا, خواص ضد سرطانی چای سبز, قیمت قهوه گانودرما برای تیروئید, قهوه گانودرما برای کیست تخمدان, قیمت قهوه گانودرما برای تنبلی تخمدان, خرید قهوه گانودرما برای دیابت, پسوریازیس و قهوه گانودرما,پیسی و قهوه گانودرما, قهوه سوپریم گانودرما برای زگیل تناسلی, چای سبز تیمن لاهیجان, دمنوش مصفا خون, قیمت دمنوش های لاغری دکتر بیز,دمنوش گیاهی لاغری دکتر بیز, سیر سیاه شرکت بیز , دمنوش چای تیمن لاهیجان, قیمت دمنوش مصفی خون دکتر بیز, دمنوش های دکتر بیز,دمنوش گیاهی دکتر بیز, سیر سیاه بیز , خرید چای سبز تیمن, خرید دمنوش تصفیه خون دکتر بیز, دمنوش های گیاهی دکتر بیز, دمنوش لاغری گانودرما دکتر بیز, سیر سیاه دکتر بیز ,قیمت چای سبز تیمن, دمنوش مصفی خون بیز, دمنوش گانودرما دکتر بیز, محصولات دکتر بیز سیر سیاه , فروش سیر سیاه در شیراز , سیر سیاه و سرطان , سیر سیاه برای کبد چرب , سیر سیاه مشهد , فروش سیر سیاه در اصفهان , سیر سیاه در کرج , سیر سیاه در تهران, خرید لباس تم دختر توت فرنگی ,پودر چاقی مسمن را از کجا تهیه کنیم , حلقه لاغری ژله ای دوبل ,حلقه لاغری شکم و پهلو ,حلقه لاغری شکم قیمت , حلقه لاغری تن زیب ژله ای , لباس های گروه شب نقاب واقعی , لباس دختر کفشدوزکی با قیمت مناسب ,لباس دختر کفشدوزکی ارزان قیمت , لباس کودک هندوانه ای,لباس بچه هندوانه,لباس هندوانه بچه گانه,لباس هندوانه بچه ها, محصولات کامان برای پوست ,محصولات کامان ایران , کرم مرطوب کننده صورت کامان , کرم ابرسان کامان کاسه ای ,قیمت کرم آبرسان صورت کامان , ژل های شستشوی صورت کامان , شوینده صورت کامان مناسب پوست خشک حجم 500 میل , شوینده صورت کامان مناسب پوست چرب حجم 500 میل , شوینده صورت کامان پوست نرمال , ژل کرم بمب آبرسان کامان مناسب آقایان حجم 500 میل , کرم ابرسان و کلاژن کامان  , کرم ابرسان کامان سبز  , کرم بمب آبرسان کامان حاوی کوآنزیم q10 حجم 500 میل , کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل sensitive  , بمب آبرسان کامان مناسب پوست خشک , کرم بمب آبرسان کامان برای پوست چرب , ژل آبرسان کامان مدل آلوئه ورا , قیمت کرم آبرسان کامان توت فرنگی, کرم روغن ارگان کامان , کرم آبرسان کامان برای پوست معمولی , قیمت بمب آبرسان کامان برای پوست مختلط, کرم مرطوب کننده کامان اقایان , کرم مرطوب کننده کامان حاوی ب کمپلکس و عصاره آووکادو 400 میل , کرم مرطوب کننده ی پوست چرب کامان , خرید کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت , خرید اینترنتی کرم ترک پا کامان , کرم مرطوب کننده کامان مدل oil plus حجم 250 میلی لیتر , خرید چای ماچا اصل , خرید شامپو ضد ریزش مو دکتر بیز , قیمت صابون روشن کننده دکتر بیز,صابون روشن کننده پوست دکتر بیز,چای ماچا از کجا بخریم , خواص چای ماچانو,خواص چای ماچا برای پوست, طریقه مصرف چای ماچا برای لاغری, قیمت روغن آرگان بیز , دمنوش میوه ای دکتر بین,دمنوش میوه ای هاوایی دکتر بین, عسل دکتر بیز قیمت,عسل طبیعی دکتر بیز, عسل کوهی شرکت بیز,عسل بکر بیز,عسل بکر کوهی بیز,عسل کوهی بیز, قیمت عسل انگبین بیز, عسل 900 گرمی بیز,قیمت عسل 900 گرمی بیز, صابون دکتر بیز, صابون ضد لک استین بیز,صابون ضد لک دکتر بیز, صابون زیبایی جدید بیز, قیمت صابون گانودرما دکتر بیز,صابون قارچ گانودرما دکتر بیز, صابون لجن دریایی دکتر بیز,خرید صابون لجن دریایی دکتر بیز,صابون جلبک دریایی دکتر بیز, شامپو دکتر بیز , شامپو گانودرما دکتر بیز ,خرید شامپو گانودرما دکتر بیز , شامپو نرم کننده گانودرما دکتر بیز ,خرید شامپو نرم کننده گانودرما , شامپو گانودرما موهای خشک , شامپو گانودرما برای موهای چرب , شامپو روزانه گانودرما بیز , شامپو بدن عصاره قارچ گانودرما , شامپو سر و بدن بچه حاوی مواد نرم کننده بیز , شامپو روغن شتر مرغ بیز ,شامپو شتر مرغ دکتر بیز , شامپو آرگان بیز ,شامپو روغن آرگان بیز , قیمت شامپو انار دکتر بیز , شامپو کافئین دکتر بیز , شامپو روغن جوجوبا دکتر بیز , قیمت دمنوش زعفرانی نیوشا , دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا , دمنوش آلبالویی نیوشا , قیمت دمنوش پرتقال نیوشا , فروش چای توت فرنگی نیوشا ,چای توت فرنگی , مخلوط چای سبز نیوشا , چای های سیاه نیوشا , چای ویژه نیوشا , دمنوش چای سبز و سیب ترش کیسه ای نیوشا, دمنوش چای سبز و آلوورا و پودر عسل نیوشا , دمنوش حس خوب زندگی قیمت , دمنوش معجون رویایی کیسه ای مثلثی نیوشا , دمنوش تمرکز ذهن نیوشا , دمنوش تقویت موی سر , قیمت دمنوش جنسینگ نیوشا , دمنوش به کیسه ای مثلثی نیوشا, دمنوش به لیمو نیوشا , دمنوش مثلثی راز سلامتی, دمنوش نیوشا در شیردهی ,دمنوش نیوشا پک شیردهی , , قیمت دمنوش لاغری سحر مهرگان نیک , سامانه دمنوش لاغری سحر , سایت رسمی دمنوش لاغری سحر, اسلایم خرسی بزرگ , اسلایم کهکشانی چند رنگ , اسلایم های چند رنگ , ژل اسلایم طرح بستنی , اسلایم بستنی کوچولو , اسلایم دونه برفی رنگی , مرکز خرید اسلایم در اصفهان ,واتر اسلایم در اصفهان , اسلایم های اصفهان  , فروشگاه اسلایم در مشهد ,فروش اسلایم در مشهد حضوری ,اسلایم فروشی در مشهد حضوری , فروش اسلایم در تبریز حضوری, خرید اسلایم پفکی در قم , خرید اسلایم در قم, کافی میکس بدون شکر نیوشا , کافی میکس نیوشا نیک , کافی میکس نیوشا, پک کاهش وزن مخصوص بیماران ام اس , دمنوش مخصوص پوکی استخوان نیوشا , دمنوش نیوشا برای آسم , دمنوش نیوشا برای عفونت ریه , پک دمنوش میگرن نیوشا ,دمنوش نیوشا برای میگرن , کاهش وزن با دمنوش نیوشا , چای ارل گری کیسه ای 160 عددی نیوشا , چای شکسته دارجیلینگ نیوشا ,قیمت چای دارجیلینگ نیوشا , دمنوش شنبلیله و گزنه و گشنیز کیسه ای نیوشا , دمنوش نیوشا کم خونی , دمنوش نیوشا برای حساسیت فصلی , دمنوش نیوشا ضد یبوست ,دمنوش نیوشا برا یبوست , دمنوش نیوشا برای طبع سرد ,دمنوش نیوشا برای مزاج سرد , دمنوش گل گاوزبان و سنبل الطیب نیوشا , دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب نیوشا , دمنوش زنیان نیوشا ,دمنوش اویشن زیره زنیان نیوشا , دمنوش شاتره نیوشا , دمنوش نیوشا برای عفونت ادراری , دمنوش آویشن مثلثی نیوشا , دمنوش بابونه مثلثی نیوشا , دمنوش رنگین کمان نیوشا , چای قلمی ایرانی نیوشا , چای اصیل ایرانی نیوشا , چای سیاه گرد نیوشا , چای شکسته آسام و سیلان نیوشا , دمنوش کاسنی مثلثی نیوشا , دمنوش چای ترش کیسه ای نیوشا , دمنوش گل گاوزبان نیوشا , چای ماسالا نیوشا قیمت ,چای ماسالا نیوشا برای چی خوبه , هات چاکلت دارک نیوشا قیمت , هات چاکلت کلاسیک نیوشا , کافی میکس اکسکلوسیو نیوشا , کافی میکس 2 در 1 خامه نیوشا , چای ارتدکس ارل گری 450 گرمی نیوشا , چای سیاه و دارچین نیوشا , مخلوط چای سیاه و هل کیسه ای نیوشا , مخلوط چای سیاه و بادرنجبویه کیسه ای نیوشا , مخلوط چای سبز و زوفا کیسه ای نیوشاخرید دمنوش افزایش وزن ,دمنوش چاقی ,پک افزایش وزن, خرید دمنوش نیوشا برای پوست , قیمت پک لاغری نیوشا برای تیروئید , دمنوش نیوشا برا کبد چرب , قیمت دمنوش آرامش اعصاب نیوشا , دمنوش مخلوط میوه های استوایی نیوشا , دمنوش نیوشا برای درمان دیابت ,درمان دیابت با دمنوش نیوشا, دمنوش نیوشا چای سیاه و وانیل , دمنوش لاغری کرن بری , خرید دمنوش نعناع نیوشا , خرید چای بهارنارنج نیوشا , قیمت چای زنجبیل نیوشا , چای زنجبیل کیسه ای نیوشا , دمنوش گزنه و برگ زیتون , دمنوش نیوشا لیمو , خرید چای رزماری و گل محمدی , فروش دمنوش ریزمیوه های قرمز , دمنوش لاغری شرکت سحر, مدل لباس باب اسفنجی دخترانه, قیمت پک خمیر اسلایم , اسلایم پفکی بی رنگ , اسلایم شفاف بی رنگ خرید , مخلوط اسلایم گلکسی خرید اکلیل اسلایم , خمیر جادویی اسلایم پفکی , خمیر اسلایم خامه ای ,خرید خمیر اسلایم خامه ای,قیمت خمیر اسلایم خامه ای , اسلایم کهکشانی واتر , مخلوط اسلایم های کهکشانی , خرید واتر اسلایم رنگین کمان,خرید ژل واتر اسلایم,سایت خرید واتر اسلایم,قیمت خرید واتر اسلایم,خرید واتر اسلایم کهکشانی , اسلایم رنگین کمانی مخلوط, اسلایم با خمیر کره ای, اسلایم دونه میوه ای , انواع اسلایم میوه ای , فروش اسلایم آدامسی , قیمت اسلایم آدامسی یک کیلویی , ژل اسلایم شب تاب , اسلایم های نوتلا ,

بررسی تخصصی

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

عنوان

رفتن به بالا