تخفیف‌های شگفت انگیز گوشی‌های موبایلمد و پوشاک 2021ساعت مچیتجهیزات فیلم‌برداری
پروشاپ رویال

چای سبز لاغری تیما 5040

دسته‌بندی: , شناسه محصول: mnt260
  • به فروشگاه من و تو خرید خوش آمدید
  • امکان پرداخت درب منزل (تخفیف اعمال نمی شود)
  • و پرداخت آنلاین (قیمت تخفیف خورده اعمال می شود)
  • ارسال به سراسر کشور با پست یا تیپاکس

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

50,000 توماناز: 45,000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

خواص و موارد مصرف:

  • کاهش وزن و چربی سوزی
  • تنظیم فشار خون
  • ضد سرطان
  • کاهش چربی خون

ویژگی های محصول:

  • ارایه شده در : دو مدل دم کردنی و کیسه ای
  • مدل دم کردنی : زعفرانی و کرفس
  • مدل کیسه ای: رعفرانی و کرفس
  • وزن مدل دم کردنی :250 گرم
  • تعداد در مدل کیسه ای: 100 عدد چای تی بگ
  • ترکیبات :چای سبز ، زیره ، کاسیا ، به لیمو ، زعفران و چای سفید و کرفس
  • مناسب جهت : چربی سوزی و کاهش وزن

نحوه و زمان مصرف :

در مدل دم کردنی به اندازه نیاز درون قوری ریخته و پس از ۳ الی ۵ دقیقه میل نمایید, روزانه ۳ وعده نیم ساعت قبل از غذا مصرف گردد.

یک تی بگ را در فنجان آبجوش قرار داده و پس از ۳ الی ۵ دقیقه میل نمایید، روزانه ۳ وعده نیم ساعت قبل از غذا مصرف گردد.

موارد منع مصرف :

– در دوران بارداری و شیردهی مصرف نگردد.
– درصورت حساسیت به کافئین با دستور پزشک استفاده شود.
– بیماران دارای مشکلات قلبی ، عروقی ، کلیوی ، دستگاه گوارش و افراد دچار بیخوابی و اضطراب این فرآورده را تحت نظر پزشک مصرف کنید.

چای سبز تیما یک معجزه برگرفته شده از طبیعت

چای سبز یکی از دمنوش های طبیعی است که از دیرباز در طب چین مورد استفاده بوده و امروزه با برند چای سبز تیما برای لاغری در کشور ما نیز وجود دارد و مورد توجه بسیاری از افرادی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند، قرار گرفته است. این چای برای درمان بسیاری از بیماری ها و یا کم کردن عوارض ناشی از آنها، استفاده می شده. امروزه این محصول را در بسیاری از کشورها می توان دید که افراد مختلف از آن استفاده کرده و از خواص فوق العاده آن بهره مند می شوند. در ایران نیز چای سبز تیما لاغری را برای شما به ارمغان آورده و به منظور سلامتی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد برای استفاده از خاصیت لاغر کنندگی این چای، آن را مورد استفاده قرار می دهند.

چای سبز معجزه طبیعت

این نوشیدنی همانطور که از نام آن مشخص است در گروه چای ها قرار می گیرد و از جوانه ها و برگ های تازه کاملیا سیننزیس بدست می آید. زادگاه این چای در کشور چین است و از آنجا به سایر کشورها توسعه یافته است. امروزه در ایران نیز این چای با بالاترین کیفیت تولید و بسته بندی می شود.

بر روی این چای مراحل اکسیداسیون شدن چای معمولی را انجام نمی دهند و به همین دلیل بسیاری از خواص آن حفظ می شود و کلروفیل داخل این برگ ها نیز محفوظ می ماند. البته چای سبز متنوع بوده و محصول نهایی بر حسب نوع کاشت، شرایط رشد، روش باغبانی و زمان برداشت متفاوت می باشد. زمانی که چای سبز را دم می کنید در فنجان طیف سبز رنگی را شاهد خواهید بود.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در جوامع ماشینی شاهد آن هستیم کم تحرکی در میان افراد جامعه است. این مشکل سبب گردیده تا هر روز شاهد افزایش وزن در افراد بیشتری باشیم و از کسی پنهان نیست که مادر همه مریضی ها چاقی و افزایش وزن می باشد.یکی از بهترین روش هایی که می توان برای مقابله با افزایش وزن به کار گرفت استفاده از بهترین چای سبز لاغری است.
گیاه چاى سبز می تواند با توجه به ترکیبات خاصی که در برگ های خود دارد به خبوی با این مشکل روبرو شده و تا حدود زیادی به شما در کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آلتان کمک خواهد کرد.در بازار شاید بتوان برند های مختلف را پیدا کرد که به ارائه این محصول پرداخته اند اما یکی از بهترین چای سبز برای لاغری که امروزه در همه جا از ان صحبت به میان می آید برند ارائه شده توسط شرکت تیما است.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

محصول چای لاغری تیما می تواند دقیقا همان چیزی باشد که سالیان سال منتظرش بودید. ارمغان لاغری و کاهش وزن با یک روش کاملا گیاهی و بدون هیچگونه عوارض جانبی می تواند راه حل مناسبی باشد تا برای همیشه از شر کیلوهای اضافه و چربی های انباشته شده خود در نواحی مختلف بدن خداحافظی کنید.
ترکیباتی که در محصول چای سبز تیما به کار گرفته شده است باعث گردیده تا این محصول منحصر به فرد بتواند از جایگاه مناسبی در میان سایر برندهای موجود در بازار برخوردار باشد.این ترکیبات عبارتند از :
گیاه چای سبز
گیاه زیره
گیاه زعفران
گیاه به لیمو
گیاه اولونگ
گیاه کاسیا

شما عزیزان می توانید همین الان برای تهیه دمنوش لاغری 5040 به یکی از روش های زیر اقدام نمایید و کالای خود را درب منزل دریافت کرده و سپس هزینه آنرا به مامور پست بپردازید :

برای تهیه محصول چای سبز تیما 5040 مدل دم کردنی با ترکیبات چای سبز و کرفس می توانید با قیمت 30 هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :
خرید اینترنتی چای سبز مدل دم کردنی با ترکبیات زیره-زعفران-کاسیا-به لیمو و اولونگ با قیمت هر بسته 39 هزار تومان می توایند بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :
برای تهیه محصول فوق از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری خود را می توانید به صورت کیسه ای در بسته بندی 100 عددی با قیمت 44 هزار تومان تهیه نمایید :

اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری و تناسب اندام می باشید یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی را که می توانید برای این منظور مورد استفاده قرار دهید محصولی با نام دمنوش لاغری تیما است که برندی از فروشگاه 5040 بوده و تبلیغات زیادی را رد مورد این محصول در شبکه های مختلف تلویزیونی پشخ کرده اند. این محصول در دو مدل دم کردنی و کیسه ای عرضه شده است و دارای خواص بی نظیری برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافه می باشد.

دمنوش گیاهی تیما از برگ های تازه چای سبز تهیه شده و به صورت کاملا بهداشتی فراوری و بسته بندی شده است. شما می توانید بر اساس نوع سلیقه خود برای تهیه یکی از مدل های ارائه شده این محصول اقدام نمایید و ابتدا کالای خود را دریافت کرده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردازید.

محصول دمنوش کیسه ای تیما 100 عددی بوده و به صورت تی بگ عرضه شده است.

محصول دم کردنی دارای 5 بسته 50 گرمی می باشد که دارای کیفیت بسیار خوبی است.

اما چرا از میان این همه انواع مختلف چای لاغری باید دمنوش تیما را انتخاب کنیم ؟

یکی از مهمترین دلایل انتخاب این محصول به نسبت دیگر محصولات مشابه ترکیبات به کار رفته در آن است. همچنین کیفیت بالای برند تیما موجب شده تا بسیاری از میان سایر محصولات مشابه اقدام به خرید و تهیه این محصول نمایند.در مورد ترکیبات و گیاهانی که در این محصول استفاده شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

چه گیاهانی در دمنوش 5040 تیما استفاده شده است ؟

برگ های تازه چای سبز از ترکیبات اصلی این دمنوش به شمار می رود.

چای شاهانه یا چای اولانگ یکی از گیاهانی است که در این دمنوش گیاهی مورد استفاده قرار گرفته است.

گیاه به لیمو از دیگر ترکیبات این دمنوش لاغری محسوب می شود.

زعفران گیاه بسیار خوش طعم و عطر ایرانی از دیگر ترکیبات موجود در این دمنوش لاغری می باشد.

زیره سبز گیاهی چربی سوز و بسیار پر خاصیت از دیگر ترکیبات این دمنوش چربی سوز می باشد.

و در آخر کاسیا گیاهی که دارای خواص بسیساری بوده و در طب سنتی هم به آن بسیار توجه شده است.

با نگاهی به ترکیبات به کار رفته در دمنوش لاغری 5040 فکر کنم شما هم با هم عقیده باشید که این محصول در میان سایر محصولات مشابه خود واقعا بی نظسیر و ممتاز و منحصر به فرد است و بی علت نیست که علاقه مندان زیادی هم به سمت خود جلب کرده است.

روش تهیه محصول دمنوش چای سبز تیما چگونه است ؟

شما براحتی می توانید همین الان برای خرید چای تیما یا همان دمنوش لاغری تیما به یکی از روش های زیر اقدام نمایید :

کافیست تاب روی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده وس فارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

می توانید جهت خرید دمنوش لاغری تیما با شماره تلفن تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

همچنین می توانید مشخصات پستی خود را از قبیل : آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و سفارش خود را ثبت نمایید.

برای لاغری باید چه مدت از این دمنوش لاغری گیاهی استفاده کنم ؟

اگر هدف شما از خرید چای سبز تیما لاغری و کاهش وزن است باید بدانید که از این نوشیدنی در طی یک دوره سه ماهه تا شش ماهه باید به صورت منظم و روزانه استفاده نمایید. هر بسته از این محصول برای یک ماه شما کافی است و اگر قصد طی کردن دوره سه ماهه را دارید می بایست اقدام به تهیه همزمان سه بسته از این دمنوش نمایید.

مصرف منظم و روزانه این دمنوش گیاهی تیما می تواند علاوه بر اینکه برای مشا کاهش وزن و تناسب اندام را به همراه بیاورد همچنین باعث میزان قند خون و کاهش کلسترول خون نیز خواهد شد و در واقع مانع بروز سکته های قلبی می شود.در ضمن خاصیت چای سبز تیما اینگونه است که میزان سوخت و ساز بدن شما را بالا برده و کمک می کند تا بافت های انباشته چربی براحتی از بین بروند.

وجود زعفران در دمنوش لاغری 5040 باعث شده است تا این نوشیدنی تبدیل به یک دم نوش ضد استرس و آرامش بخش شود و شما می توانید از آن در جهت بهبود و تقویت اعصاب خود استفاده کنید.

خواص دمنوش کیسه ای تیما و مدل دم کردنی آن چیست ؟

به دلیل وجود زعفران در این دمنوش باعث ایجاد شادابی و سرزندگی در فرد خواهد شد.

برای رفع درد بسیار خوب است.

میزان کلسترول خون و فشار خون را کاهش می دهد.

برای از بین بردن چربی های انباشته شده بسیار مناسب است.

در درمان دیابت موثر است.

جلوگیری از حمله های قلبی می کند.

با وجود مواد آنتی امسیدان بسیار بالا از ابتلا به بیماری سرطان در فرد جلوگیری می کند.

چه ساعاتی از روز برای مصرف دمنوش چربی سوز تیما مناسب است ؟

بهترین زمان مصرف معمولا نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می باشد.این از ان جهت است که به روند جذب مواد مغذی و معدنی غذای شما خلیی ایجاد نکند و برای همین توصیه شده تا قبل از غذا میل شود.

نحوه دم کردن صحیح چای سبز لاغری تیما چگونه است ؟

بعد از اینکه آب به صورت کامل جوشید انرا درون قوری ریخته و به اندازه نیاز درون قوری را چای سبز می ریزیم. کافیست به مدت 5 دقیقه صبر کنید تا چای شما دم بکشد. دیگر نیاز نیست قوری را برای دم کشیدن بروی شعله حرارت بگذارید.

روزانه چه مقدار از دمنوش لاغری تیما را مصرف کنیم ؟
پیشنهاد می شود روزانه بین 3 تا 5 مرتبه از این دمنوش لاغری استفاده نمایید تا تاثیرات فوق العاده آنرا ببینید.زیاده روی در مصرف این نوع دمنوش می تواند باعث ایجاد حالت تهوع و اسهال و سر درد شود. پس تنها به میزانی که اعلام شده مصرف نمایید.

اما علاوه بر خرید چای سبز به روش هایی که رد بالا عنوان کردیم شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این محصول را رد قالب پکیج لاغری 5040 تهیه نمایید . مزیت خرید به صورت پکیج لاغری این است که شما تنها یکبار هزینه ارسال را خواهید کرد و در عوض چندین بسته از محصول را دریافت خواهید کرد.

محصول چای لاغری تیما اصل با ارائه کیفیت بالا در ترکیبات خود توانسته است رضایت عمومی را جلب کرده و در میان سایر برندهای موجود در بازار از اعتبار خوبی برخوردار شود.این محصول گیاهی بدون هیچگونه عوارض جانبی می تواند در مدت زمانی کوتاه شما را به وزن ایده التاان نزدیک کرده و اگر بتوانید در طی دوره ای که از این دمنوش لاغری تیما استفاده می کنید میزان فعالیت بدنی خود را نیز بالاتر ببرید می توانید قطعا نتایج درخشان تری دریافت نمایید.

شما درهر کجای کشور که باشید تنها کافیست تا با چند کلیک ساده اقدام به ثبت سفارش محصول چای لاغری 5040 نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.
روش های زیادی را می توان نام برد که شاید در مقطعی کوتاه بتواند برای کاهش وزن و لاغری شما موثر باشد اما بی شک هیچکدام از این روش ها نمی تواند جایگزین مناسبی برای چای سبز لاغری باشد. این بحث از چند دیدگاه قابل بررسی است :
اول اینکه این محصول کاملا طبیعی بوده و هیچگونه عوارضی برای شما در پی نخواهد داشت.
دوم اینکه هزینه خرید این محصول بسیار ارزان می باشد و شما با هزینه ای اندک می توانید اقدام به خرید پکیج لاغری 5040 نمایید و بعد از دریافت کالا هزینه آنرا به مامور پست بپردازید.

محصول چای سبز ایرانی ارائه شده در سایت علاوه بر خاصیت چربی سوزی و کاهش وزن فوق العاده ای که دارد می تواند برای بسیاری از موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته و نتایج درخشانی را بر جای بگذارد.با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا در مورد برخی از اثرات و خواص بی نظیر این گیاه برایتان بیشتر توضیح دهیم :

یکی از مهمترین خواص بهترین نوع چای سبز در درمان و پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها بوده و با توجه به مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان های موجود در برگ های این گیاه می توان از آن به عنوان یک گیاه مقاوم در برابر سرطان یاد کرد.در این میان محصول چای سبز تیما لاغری به نسبت سایر برندهیا دیگر از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و می توانید از این محصول در این جهت برخوردار شوید.این خواص در تمامی محصولات چای سبز شاید وجود داشته باشد اما قطعا با کیفیت به مراتب بالاتری می توان آنرا در محصولات چای سبز لاغری 5040 یافت.

محصول چای تیما 5040 می تواند برای شادابی و جوانی پوست شما کمک موثری باشد. این دمنوش لاغری جدا از چربی سوزی که می تواند داشته باشد از پیری زود راس جلوگیری کرده و در واقع برای شما جوانی را به ارمغان می آورد.محصول فوق با خواص بی نظیر آنتی اکسیدانی که دارد می تواند در این مورد نیز به خبوی و با کیفیت بسیار بالایی عمل نماید.

اگر هدفتان لاغری و کاهش وزن سریع و بدون عوارض است این روش می تواند بسیار مطئمن و دقیق باشد. دمنوش چای سبز
می تواند جایگیزین مناسبی برای چای سیاه در سبد غذایی شما باشد. شما اگر بتوانید به جای چای های معمولی در منزل از این نوع دمنوش استفاده نمایید خواهید دید که اثرات بسیار مثبتی در سلامتی شما خواهد گذاشت.

قیمت چای سبز تیما در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده و در عین با ترکیباتی که در بالا در مورد انها توضیح دادیم دارای طعم و مزه ای بسیار منحصر به فرد می باشد.
اما قبل از اینکه بخواهیم به خواص بیشتری از این دمنوش 5040 اشاره کنیم شاید این سوال در ذهنتان آمده باشد که بهترین زمان برای مصرف دمنوش گیاهی تیما کی است و در طی روز چند مرتبه می توانیم از این چای استفاده نماییم ؟
شما روزانه 3 الی 5 مرتبه و هر بار نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می توانید از این دمنوش گیاهی تیما استفاده نمایید و اگر این روند بتواند به صورت مکرر و ادامه دار باشد قطعا می توان نتایج خوبی را در آخر مشاهده کرد :
اما محصول چای سبز لاغری تیما با بالا بردن میزان سوخت و ساز بدن و از طرفی با کاهش اشتهایی که برای شما به همراه می آورد براحتی و در عرض یک دوره کوتاه به میزان قابل توجهی از وزن شما را می کاهد.کیفیت ارائه شده رد برند تیما این اطمینان را به شما خواهد داد تا بدون هیچگونه مشکلی بتوانید از این دمنوش تیما استفاده نمایید و شاهد نتایج خوبی باشید.
محصول دمنوش کیسه ای تیما نیز دقیقا همان ترکیباتی را دارد که در نوع دم کردنی توضیح دادیم .شما از این محصول می توانید برای محیط های اداری و جاهایی که زمان کمی دارید استفاده نموده و براحتی و در زمانی کوتاه دمنوش را دم و مورد مصرف قرار دهید.

خواص چای سبز

چای سبز همانطور که گفته شد یکی از معجزات طبیعت است که به دلیل داشتن خواص فراوان مورد توجه بوده است. در ادامه به برخی از فواید این دمنوش گیاهی اشاره خواهیم کرد:

  • تقویت کننده عملکرد مغز
  • دارای خاصیت ضد سرطانی
  • آرامش بخش
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی
  • کاهش وزن
  • بالا بردن مقاومت بدن در برابر بیماری ها

اینها تنها بخشی از هزاران خاصیت این دمنوش است که به آن اشاره شد.

چای سبز یکی از انواع چای است که ما اغلب نام آن را بیشتر با کاربردهای دارویی می شنویم و در این مقاله هم قصد داریم تا در مورد خواص چای سبز بیشتر برای شما صحبت کنیم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان همراه قرار گیرد. با ما همراه باشید.

چای سبز چگونه گیاهی است؟

چای 5040 یکی از انواع چای است که از گلبرگها و جوانه‌های تازه گیاه چای به دست می‌آید. در فرایند تولید چای سبز اکسایش بسیار کم انجام می گیرد. خوب است بدانید که چای سبز در انواع مختلفی از قبیل چینی و ژاپنی وجود دارد. نوع ژاپنی چای سبز به اوچا (به ژاپنی: 緑茶) شهرت دارد.

شما عزیزان علاقه مندان می توانید برای تهیه این محصول همین الان از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری خود را سفارش دهید . ما شرایط خرید اینرتنیت را به صورت زیر برایتان فراهم کرده ایم :

یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده همه جا سخن از ان است چای سبز می باشد. این نوشیدنی که تاریخچه ان باز می گردد که سرزمین های اسیای شرق دارای خواص بسیار زیادی بوده و در طب سنتی نیز به ان اشاره های فراوانی شده است. یکی از بهترین محصولات تولید شده در بازار ایران در این رابطه چای سبز تیما می باشد. برند تیما در طول چند سال گذشته یکی از پر فروش ترین برندها بوده و خیلی زود توانسته جایگاه مناسبی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی بیابد.

محصولات چای لاغری تیما در دو مدل دم کردنی و کیسه ای تولید می شود و هر دو محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردا هستند.محصولات چای سبز دم کردنی این برند با قیمت 28 هزار تومان عرضه شده است و برای مصرف یکماه کفایت می کنند. محصولات چای کیسه ای تیما نیز دارای 100 عدد تی بگ بوده و برای مصرف یکماه شما کافی می باشد.اما نحوه خرید و تهیه این محصول به شرح زیر می باشد :

قیمت چای تیما در بسته بندی های مختلف

امروزه تناسب اندام و کاهش وزن یکی از دغدغه های مهم افرادی که دارای اضافه وزن هستند، شده است. هر چند راه های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد اما یکی از بهترین راه ها نوشیدن چای تیما است که با قیمت مناسبی در بازار وجود دارد. قیمت چای تیما با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. به ویژه اگر این محصول از فروشگاه ها و مراکز معتبر به صورت مستقیم خریداری شود می تواند از قیمت بسیار ارزان تر و مناسب تری برخوردار شود.

قیمت چای سبز برای لاغری

امروزه چای لاغری تیما توانسته است با گیاهی بودن و خواص زیادش برای کاهش وزن، طرفداران زیادی پیدا کند. چای تیما با آن همه خواص زیادی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. خواص چای لاغری تیما شامل ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، فلورین، مواد معدنی، پلی فنل ها و ال تیانین است. چای لاغری تیما هیچ گونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت و همین موضوع باعث استفادهٔ زیاد از این چای شده است. برای مطلع شدن از قیمت چای تیما می توانید به راحتی به سایت چای لاغری تیما بروید و در همانجا به صورت آنلاین از قیمت چای لاغری تیما باخبر شود. چناچه بخواهید از تخفیفاتی برای قیمت چای تیما بهره مند شوید خرید اینترنتی می تواند کمک خوبی برای شما باشد.

قیمت انواع محصولات چای لاغری تیما

چای های لاغری تیما در بسته هایی به اندازه های مشخص در دو نوع دم کردنی و کیسه ای مورد عرضه قرار می گیرند. هر کدام از انواع محصولات چای لاغری تیما را که انتخاب کنید باید قیمتی جداگانه بابت آن بپردازید. به عنوان مثال قیمت چای تیما که در بسته های کیسه ای قرار دارد متفاوت با قیمت چای تیما است که در بسته های دم کردنی عرضه می شوند. چای های لاغری تیما در انواع و ترکیبات مختلفی عرضه می شوند که از جملهٔ آن ها چای سبز لاغری و چای کرفس لاغری تیما می باشد.

یکی از فوق العاده ترین انواع چای لاغری تیما چای سبز و کرفس تیماست. این نوع چای ترکیبی دارای خواص بسیار زیاد و مواد معدنی خیلی مفیدی می باشد که از جمله به این موارد می توان اشاره نمود: کاهش اشتها و کاهش چربی و قند در بدن، ویتامین سی، کلسیم، آهن، فولیک اسید و پتاسیم. این دمنوش بسیار خوب نشاط آور باعث تقویت کبد و معده می شود و در نتیجه یبوست را از بین می برد. با این حال می توان به طور کلی بیان داشت که با خوردن این نوع چای ترکیبی چای سبز با کرفس، بدن سرشار از سلامتی و شادابی می شود، پس در نهایت باید گفت که این چای با این همه خواصی که دارد باید قیمت بیشتری نسبت به چای های دیگر تیما داشته باشد.

تصویر 2

قیمت چای لاغری 5040 در بسته بندی های متفاوت

از آنجا که چای لاغری جزء بهترین نوشیدنی های لاغری شناخته شده است در بسته بندی های متفاوتی برای همهٔ سلایق مشتریان عرضه می شود. به عنوان مثال قیمت چای کیسه ای تیما بدون تخفیف 32 هزار تومان، قیمت چای دم کردنی تیما 28 هزار تومان، قیمت پکیج لاغری سه ماههٔ بسته های دم کردنی 84 هزار تومان و قیمت پکیج لاغری سه ماههٔ بسته های کیسه ای 96 هزار تومان است. در برخی موارد این امکان برای مشتریان عزیز فراهم می شود که قیمت چای تیما با تخفیف های ویژه برایشان ارزان تر تمام شود.

قیمت تمام شدهٔ چای کیسه ای تیما

زمانی که شما به صورت اینترنتی چای لاغری کیسه ای تیما را خریداری می کنید باید قیمتی بیشتر از قیمت چای تیما به صورت تمام شده بپردازد. قیمت چای تیما در نوع کیسه ای 32 هزار تومان است که در واقع شما با خرید آنلاین آن باید پنج تا شش هزار تومان را به قیمت اصلی این محصول اضافه کنید. این هزینهٔ اضافی که پرداخت می کنید در واقع هزینهٔ پست است.

تصویر 5

خرید اینترنتی انواع چای های لاغری تیما

اگر بخواهید چای لاغری تیما را به راحتی و در کمترین زمان خریداری کنید می توانید سری به سایت اصلی چای های تیما بزنید و یا این که با شماره ای که در سایت قرار داده اند تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. با خرید اینترنتی محصولات چای لاغری تیما می توانید به راحتی از قیمت چای تیما در بسته بندی های گوناگون مطلع شوید و پس از آن وجه را بپردازید. هر چه شما چای لاغری تیما را در انواع مختلف خریداری کنید باید قیمت بیشتری بپردازید، به عنوان مثال وقتی پکیج سه ماههٔ لاغری تیما را خریداری می کنید باید قیمت بیشتری را نسبت به چای سبز لاغری تیما بپردازید یا ممکن است قیمت چای تیما در پکیج های سه ماهه، چهار ماهه و شش ماهه با یکدیگر متفاوت باشند.

تصویر 6

قیمت چای تیما، چای سبز لاغری

چای سبز لاغری تیما دارای خواص زیادی از جمله ضد سرطان، شفافیت پوست، از بین بردن نفخ شکم، تقویت قلب و عروق، کاهش کلسترول خون و کاهش فشار خون می باشد که همین عوامل می تواند سبب افزایش قیمت چای تیما شود. البته می توان چای سبز ترکیبی را مثلاً چای سبز و کرفس را سفارش داد ولی بهتر است قبل از سفارش بدانید که قیمت این چای ترکیبی کمی گرانتر از چای سبز به تنهایی ست. قیمت چای تیما بستگی به مدل و نوعی ست که شما سفارش می دهید. به عنوان مثال قیمت چای سبز تیما در بسته های دم کردنی با ترکیبات زعفران، زیره سبز، کاسیا و چای الونگ به قیمت 28 هزار تومان است و قیمت چای لاغری 5040 در مدل کیسه ای که دارای بسته های تی بگ است 32 هزار تومان می باشد. برای خریداری چای سبز لاغری تیما 5040 در مدل دم کردنی با ترکیبی از کرفس باید قیمت 28 هزار تومان را بپردازد.

برای خرید چای سبز می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید

اما در مورد خصوصیات چای لاغری تیما اصل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

محصولات برند تیما دارای ترکیبات زیر هستند :

چای اولونگ که به چای شاهانه معروف است.
گیاه به لیمو جهت آرامش و خوش عطر کردن این دمنوش
زعفران برای آرامش اعصاب و جهت خوش رنگ کردن این چای
زیره سبز جهت لاغری و مبارزه با بافت های چربی
گیاه کاسیا برای خوش طعم و خوش رنگ کردن این نوشیدنی

پکیج لاغری چای سبز تیما ۵۰۴۰ چیست ؟

این پکیج جاوی محصولی ۱۰۰% گیاهی با ترکیبات زیر می باشد :

گیاه چای سبز در جه یک

زعفران

زیره

چای شاهانه

کاسیا

به لیمو

محصول فوق در دو مدل چای دم کردنی و چای کیسه ۱۰۰ عددی عرضه شده است.شما در حالت عادی و در شرایط معمولی می بایست برای خرید یک بسته چای دم کردنی مبلغ ۲۸ هزار تومان و برای خرید یک بسته چای کیسه ای مبلغ ۳۲ هزار تومان را بپردازید. اما در خرید ویژه ایام نوروز که رد قالب پکیج ارائه شده است شما می توانید از تمامی مزایایی که در بالا عنوان کردیم بهره مند شوید و خریدی به یاد مادنی را از فروشگاه ما تجربه نمایید.

این چای لاغری چگونه می تواند باعث کاهش وزن من شود ؟

ترکیبات منحصر به فردی که در این محصول به کار فته باعث می شود تا شما بعد از چند روز مصرف کردن شاهد کاهش اشتهای خود شوید و همزمان نیز خواهید دید که میزان سوخت و ساز بدنتان نیز بالاتر می رود. با کاهش اشتها بدن به منظور تامین انرژی مورد نیاز خود که از افزایش سوخت و ساز بدن رخ داده به سمت بافت های انباشته شده چربی می رود و از آنها برای تامین انرژی مورد نیازش استفاده خواهد کرد.این روند به صورت ۱۰۰% طبیعی رخ داده و به دلیل گیاهی بودن محصول هیچگونه عوراض احتمالی برای شما به همراه نخواهد داشت.

چای سبز برای همه ی کسانی که قصد لاغرشدن دارند، آشناست. چای سبز به علّت داشتن آنتی اکسیدان و فلاونوئیدهای بیشتر نسبت به چای سیاه، خواص بیشتری دارد.
چای سبز دارای پلی فنول های فراوان است و از طریق افزایش حرارت بدن، سوخت و ساز بدن را بیشتر می کند و انرژی سلول های چربی بیشتری را می سوزاند.
چای سبز حدود ۳۵- ۴۳ درصد، چربی سوزی بدن را افزایش می دهد و در روند کاهش جذب چربی موثر است. چای سبز قند خون را نیز کاهش می دهد و به همین جهت به راحتی بر پروسه ی لاغری فرد تاثیر می گذارد.

قیمت پکیج های لاغری ویژه نوروزی به چه صورت است ؟

معمولا در اداره جات و شرکت ها به منظور راحتی کار از چای سبز تیما 5040 کیسه ای استافده می شود و افرادی که در منزل هستند از مدل دم کردنی ان استفاده می کنند. همانطور که رد بالا نیز عنوان کردیم اگر شما به منظور کاهش وزن و لاغری می خواهید از این نوشیدنی استفاده نمایید توصیه می کنیم حتما از یکی از پکیج های سه ماه تا شش ماه ما استفاده کنید تا بتوانید تاثیر نهایی این محصول را مشاهده کنید.در هر کجای ایران عزیز که باشید ما ابتدا محصول چای سبز لاغری تیما را برایتان ارسال خواهیم کرد و سپس وجه انرا دریافت می کنیم.

گیاه چای سبز به خودی خود دارای طعمی و مزه ای گس مانند است و شاید ذاعقه ایرانی انرا نپسندد. به همین منظور شرکت تیما با در نظر گرفتن این مشکل از ترکیباتی که رد بالا نام بردیم در این محصول استفاده کرده تا هم آنرا را دارای طعم و مزه ای دلپذیر تر نماید و هم اینکه شاهد هستیم خواص بی نظیر دیگری به واسطه افزوده شدن این گیاهان در این نوشیدنی می توان یافت.

در بالا نیز اشاره کدیم که قیمت چای لاغری تیما در مدل دم کردنی هر بسته 28 هزار تومان می باشد و در مدل کیسه ای هر بسته 32 هزار تومان است.البته شما چنانچه بخواهید از پکیج های ما استافده نمایید ما برایتان تخفیف مناسبی را رد نظر گرفته ایم که توضیحات انرا در بخش ابتدایی عنوان کرده ایم.برای خرید چای لاغری تیما تنها کافیست تا بروی دکمه های خرید پستی که در بالا و در ادامه متن مشاده خواهید کرد کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. همچنین می توانید جهت خرید تلفنی با شماره تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید.

برخی دیگر از محصولات مشابه درون بازار را شاید بتوان با قیمت های پایین تر یافت اما براستی علت این اختلاف قیمت ها در چیست ؟ یکی زا مهمترنی دلایلی که می توان در این زمینه عنوان کرد و قیمت چای سبز تیما را بالاتر در نظر گرفت قطعا نوع ترکیبات به کار رفته رد این محصول است. شما در هیچکدام از محصولات ارائه شده که در رابطه با چای سبز هستند نمی توانید چنین ترکیباتی را بیابید و قطعا همین موضوع علاوه بر اینکه بر میزان تاثیرات این نوشیدنی افزوده است باعث شده تا این محصول دارای طعم و مزه بسیار دلچسب و مورد پسند ذاعقه ایرانی واقع شود.

اما از مبحث لاغری و کاهش وزن که بگذریم می توان به ده ها خواص بی نظیر این دمنوش گیاهی اشاره کرد که هر کدام در نوع خود واقعا بی نظیر هستند و شما با مصرف روزانه و مداوم ان می توانید علاوه بر اینکه برای خود لاغری و کاهش وزن را به همراه داشته باشید از مزیت هیا دیگر آن نیز استفاده نمایید.بلا ما همراه باشید تا در مورد دیگر خواص این محصول ارزشمند برایتان بیشتر توضیح دهیم :

چای تیما دارای خاصیت کنترل فشار خون است :

شما اگر دچار فشار خون هستید و از این مشکل رنج می برید می توانید با مصرف روزانه این دمنوش بعد از مدتی کوتاه شاهد کنترل کامل فشار خون باشید.

چای لاغری تیما 5040 می توان میزان کلسترول خون را کاهش دهد :

افرادی که دارای اضافه وزن و چاقس هستند و یا برنامه بد غذایی را دنبال می کنند معمولا میزان کلسترول خون انها از حد مجاز بالاتر است و این می تواند باعث بروز بیماری های قلبی برای آنها شود.جالب است بدانید که چای سبز با خواص بی نظیر خود می تواند میزان کلسترول خون را کنترل کرده و شما را از خطر ابتلا به بیماری هیا قلبی در امان نگه دارد.طبق آمار منتشر شده اگر به صورت روزانه و مداوم از این دمنوش گیاهی استافده نمایید تا حدود 60% از خطر ابتلا به انواع بیماری های قلبی در امان خواهید بود.

روش درست کردن چای سبز کیسه ای تیما و مدل دم کردنی آن چگونه است ؟

شما براحتی می توانید طرف مدت کوتاهی این چای را دم کرده و میل نمایید. در مدل کیسه ای کافیست تا یک عدد تی بگ را درون یک فنجان آب جوش قرار داده و بعد از چند دقیقه میل نمایید. در مدل دم کردنی هم به میزان لازم از چای را درون قوری ریخته و مقداری هم به ان آبجوش اضافه خواهیم کرد و پس از مدت 5 دقیقه براحتی می توان آنرا میل کرد و اصلا نیازی نیست تا قوری را در مقابل شعله مستقیم حرارت قرار دهیم.

اگر به هر دلیل نمی خواهید از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش خود نمایید می توانید از روش های زیر اقدام خرید این کالا نمایید:

روش دوم:

با شماره تماس گرفته و مشخصات بالا را به اپراتور بگویید تا یادداشت نماید.(در صورت عدم پاسخگویی می توانید همانطور که در بالا توضیح دادیم مشخصات را پیامک کنید,ما قبل از ارسال با شما تماس خواهیم گرفت)

اما از دیگر خواص بی نظیر چای تیما 5040 را می توان ضد سرطان بودن آن نامید. این محصول دارای مقادیر بسیار زیادی از مواد آنتی اکسیدانی بوده و می تتواند برای جلوگیری از بروز انواع سرطان ها بسیار مفید و موثر باشد.شما اگر به صورت روزانه و منظم از این دمنشو استافده کنید تا حدود زیادی خود را از درگیر شدن با انواع سرطان ها مصون نگاه خواهید داشت.

از دیگر خواص چای سبز تیما 5040 می توان به جوانی و شادابی پوست اشاره کرد. با مصرف منظم این دمنوش می توان تا حد زیادی مانع از پیری زود راس شد و شما پوستی شاداب و سرزنده رت خواهید داشت.این خاصیت هم دقیقا به خاطر مقادیر زیادی از انتی اکسیدان هایی است که در برگ های این گیاه می توان یافت.

با خرید چای سبز تیما میزان تری گلیسرید خون را پایین بیاورید :

نوشیدن مکرر دمنوش گیاهی فوق می توتاند برای هضم غذا بسیار مناسب باشد و شاهد هستیم که منجر به شکسته شدن بافت های چربی در بدن شده و میزان تری گلیسیرید خون را نیز می تواند کاهش دهد.

با خرید محصول اصلی از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری می توانید خود را برای همیشه از ابتلا به دیابت در امان نگه دارید. این خاصیتی است که در چای سبز تیما گنجانده شده و بسیار بی نظیر می باشد. اگر شما هم جز اندسته از افرادی هستید که خطر ابتلا به دیابت شما را تهدید می کند حتما از همین امروز اقدام به تهیه این محصول نمایید و به صورت روزانه و منظم در برنامه غذایی خود از آن استفاده نمایید.

چای سبز لاغری می تواند از غلظت خون کاسته و مانع از لخته شدن ان شود و از این رو شما را از خطر ابتلا به انواع سکته ها در امان نگه خواهد داشت.

این دمنوش می تواند مانع از پوسیدگی دندان هایتان شود و برای شما سلامت بهداشت دهان و دندان را به همراه دارد.

وجود گیاهیان یهمچون زعفران و به لیمو در ترکیبات به کار رفته در این محصول باعث شده تا انرا به به نوشیدنی ضد استرس تبدیل کند و می توانید جهت آرامش خیال و تمدد اعصاب از ان استفاده نمایید.

در زیر به برخی دیگر از مزایای و فواید چای سبز تیما به صورت فهرست وار اشاره کرده ایم :
با مصرف منظم این نوشیدنی می توانید از معرض ابتلا به آسم در امام بمانید
سم زدایی کبد از مهمترین خواص چای سبز به شمار می رود.
جلوگیری از پوکی استخوان از دیگر مزیت های این نوشیدنی است.
تقویت سیستم ایمنی بدن
جلوگیری از سرما خوردگی در زمستان
از بین بردن انواع باکتری های مود در درهان و بدن و جلوگیری از مسمومیت های غذایی
در مورد نحوه مصرف آن باید گفت شما می توانید در طی روز به میزان ۳ تا ۵ فنجان میل نمایید.دم کشیدن چای سبز بسیار سریع بوده و نیازی نیست مدت طولانی انرا در دمای کتری نگه دارید. در حدود ۳ الی ۵ دقیهقق می توانید این نوشیدنی را دم کنید.
تا کنون عوارضی از مصرف این نوشیدنی گزارش نشده است اما برای خانم های باردار و شیرده بهتر است قبل زا مصرف حتما با یک پزشک در این زمینه مشورت نمایند.

برای خرید چای سبز می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید

فواید چای

چای یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها نزد ایرانیان است. چای به سه نوع سبز، اولانگ و چای دسته بندی می شود. تمام این چای ها از گیاه کاملیا سیننسیس کشت می شوند و نوع و میزان خشک کردن آنها متفاوت است. چای سبز در یک مرحله و چای اولانگ در دو مرحله خشک و اکسید می شوند. چای سیاه را نیز تا آن جا که کاملا فاقد آب شود، حرارت می دهند. فواید چای بی شمار است. چای سبز برای درمانن بیماری ها، چای اولانگ برای آرامش و چای سیاه برای رفع خستگی بسیار مناسب هستند. در این مطلب قصد داریم تا فواید چای سیاه را به طور کامل شرح دهیم.

دهان و دندان: چای سیاه دارای ترکیبی به نام پلی فنل است که این ترکیب باکتری های دهانی را از کار می اندازد و از پوسیدگی و خوردگی دندان ها جلوگیری می کند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که چای دارای خاصیت دهان شویه می باشد؛ البته به شرطی که بدون جویدن قند و شکر مصرف شود.

بیماران قلبی: پزشکان همواره نوشیدن چای کمرنگ و رقیق را به بیماران قلبی توصیه می کنند. چای سیاه از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می کند. همچنین چربی و فشار خون را کنترل می کند و خون را رقیق نگه می دارد.

هضم غذا: مصرف چای برای هضم غذا های چرب و سنگین بسیار مناسب می باشد. همچنین چای دارای ترکیبی به نام تانن است که از جذب آهن غذا جلوگیری می کند؛ در نتیجه به افرادی که دارای بیماری هموکروماتوز هستند نوشیدن چای بعد از صرف غذا توصیه شده است. به طور معمول زمان مناسب صرف چای 2 ساعت پس از میل کردن غذا می باشد.

رفع خستگی: چای به علت داشتن کافئین خستگی و سردرد های ناشی از آن را بر طرف می کند. همچنین چای دارای خاصیت ضد افسردگی، ضد استرس و ضد اسپاسم عضلانی می باشد.

5040 چای لاغری خود را در دو مدل دم کردنی و کیسه ای روانه بازار کرده است :

برای خرید چای سبز تیما مدل دم کردنی

برای تهیه چای لاغری تیما در مدل کیسه ای 100

برای خرید چای لاغری تیما در قالب پکیج سه ماهه دم کردنی بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

برای تهیه چای لاغری تیما 5040 در قالب پکیج لاغری سه ماهه کیسه ای بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

همانطور که در بالا نیز مشاهده می کنید قیمت چای سبز تیما در مقایسه با برندهیا موجود در بازار بسیار مناسب در نظر گرفته شده و همین باعث شده تا از استقبلا خوبی در میان مصرف کنندگان برخوردار شود.

شما با تهیه پکیج لاغری 5040 علاوه بر اینکه از تخفیف مناسبی بروی کالا برخوردار خواهید بود می توانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده کرده و د رنتیجه تاثیر بهرتی خواهید گرفت.

شما برای خرید چای سبز تیما چه در قالب پکیج 5040 و چه به صورت تک بسته می توانید علاوه بر خرید انلاین از طریق سایت با شماره تلفن گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.

بررسی دقیق ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان یکی از بهترین انواع دمنوش ها دانست که این دمنوش به دلیل طعم و خواص مطلوبی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. مراکز متعددی اقدام به فروش این محصول نموده اند که از این میان فروشگاه های اینترنتی بهترین روش برای خرید خواهند بود. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تصویر ۱

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان یکی از بهترین های نوشیدنی ها دانست که این دمنوش توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. توجه داشته باشید که این دمنوش به خاطر طعم و رنگ خاصی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. این دمنوش به دلیل ویژگی ها و خواص بی نظیری که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته و میزان فروش بسیاری دارد. لازم به ذکر است که باید زمان استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را بدانید تا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد باشید. چای سبز با زیره ۵۰۴۰ را می توانید در دو نوع فله ای و همچنین تی بگ خریداری نمایید و نمونه تی بگ این دمنوش می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان دم کردن ساده آن دانست چرا که در عرض ۱۰ دقیقه این دمنوش آماده خوردن خواهد بود. چای سبز حاوی انواع مواد مغذی می باشد و یکی از مهمترین ویژگی های آن می توان به کنترل اعصاب اشاره نمود. یکی از تاثیرگذارترین ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ می توان به افزایش سوخت و ساز بدن اشاره کرد که این امر سبب کاهش میزان وزن خواهد شد. این محصول را می توانید به صورت بسته بندی شده خریداری نمایید.

ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید و لاغری با چای سبز ۵۰۴۰ را می توان مهمترین ویژگی این دمنوش دانست. دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ کاملا گیاهی بوده و به همین دلیل هیچگونه آسیبی به بدن شما وارد نخواهد کرد و می توانید به مدت طولانی از آن استفاده نمایید. این دمنوش مناسب برای کسانی خواهد بود که می خواهند متابولیسم بدن خود را تعیین نمایند. باید بدانید که این دمنوش می تواند سبب آرامش درونی شما شود به گونه ای که در صورت آشنایی با نحوه استفاده چای سبز ۵۰۴۰ و استفاده درست و بجا از آن می توانید خواب خود را نیز کنترل نمایید. دمنوش لاغری چای سبز ۵۰۴۰ همچنین می تواند میزان جذب قند را به حداقل برساند و همین امر سبب خواهد شد که بتوانید در مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش وزن خود شوید.

تصویر ۳

خواص چای سبز تیما ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ با خواص بی نظیری که دارد بی شک می تواند توجه همگان را به خود جلب نماید و از جمله مهمترین خواص این چای سبز می توان به مفید بودن آن برای استرس اشاره نمود. به گونه ای که با استفاده کردن از این چای سبز می توانید آرامش روانی خود را حفظ نمایید. چای سبز زیره ۵۰۴۰ حاوی انواع ویتامین های B1 ، B6 ، B2،A و ویتامین Cمی باشد و مواد معدنی نظیر اسید فولیک، پتاسیم، منیزیم، آهن، کلسیم و… نیز در ساختار آن مشاهده می شود. این دمنوش سبب جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های قلبی و عروقی نیز خواهد شد و می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای پیشگیری از ابتلا به سرطان باشد. کاهش دادن فشار خون نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول می باشد.

تصویر ۴

روش مصرف چای سبز ۵۰۴۰

باید طرز استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را بدانید تا بتوانید نتیجه مطلوب را از آن شاهد باشید و در صورت استفاده نامناسب بی شک امکان بروز انواع مشکلات مختلف برایتان وجود خواهد داشت. نحوه استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را می توان به دو نوع مختلف دسته بندی نمود چرا که برخی از انواع این چای در بسته بندی های تی بگ و برخی به صورت فله ای عرضه شده اند که هر یک طرز تهیه متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. باید در نظر داشته باشید که ابتدا باید آب جوش را در داخل لیوان و یا کتری ریخته و در داخل آن مقداری چای سبز و یا یک تی بگ از آن را قرار دهید. توجه داشته باشید که بهتر است در هنگام جوشیدن آب تی بگ به آن اضافه نکنید و بهتر است مقداری از دمای جوش آن کم شود.

پس از اضافه کردن تی بگ یا یک قاشق چای سبز به آن باید به مدت ۱۰ دقیقه منتظر باشید تا به خوبی دم بکشد.. نمونه تی بگ این دمنوش به صورت ساده تری دم خواهد کشید و به همین دلیل نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. بهترین زمان مصرف چای سبز ۵۰۴۰ را نیز می توان نیم ساعت قبل از خوردن وعده های غذایی دانست و بر روی بسته بندی محصول می توانید روش استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را به صورت کامل مشاهده نمایید.

اضافه وزن و چاقی معضلی است که امروزه افراد زیادی را درگیر خود کرده است و عمده ترین دلیل آن کم تحرکی و رژیم غذایی ناسالم است. چای سبز لاغری ۵۰۴۰ یکی از راهکارهای موثر به جهت کاهش وزن و داشتن بدنی سالم است. اگر می خواهید بدنتان به شکلی طبیعی لاغر شود، دمنوش لاغری چای سبز ۵۰۴۰ را خریداری کنید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید . در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره لاغری با چای سبز ۵۰۴۰ خواهیم پرداخت تا آگاهی تان در این زمینه افزایش یابد و اطلاعات لازم را به دست آورید .

چای سبز لاغری ۵۰۴۰

راهکارهای زیادی برای لاغر شدن و تناسب اندام وجود دارد که بعضاً با عوارضی همراه هستند و هزینه های سنگینی را نیز بر دوش فرد می گذارند . بسیاری از این روش ها سبب می شوند بعد از مدتی فرد دوباره چاق شود و اضافه وزن پیدا کند زیرا به شکلی اصولی وزن خود را کم نکرده است .اگر به دنبال کاهش وزن خود هستید، چای سبز لاغری ۵۰۴۰ بهترین گزینه خواهد بود. با مصرف مرتب این چای شاهد کاهش وزن خود به شکلی اصولی خواهید بود زیرا آنتی اکسیدان ها و امینواسیدهایی که در این محصول وجود دارند چربی های مازاد را از بدن تان دفع می کنند و در صورت داشتن رژیم غذایی سالم، تناسب اندام به دست آمده حفظ خواهد شد. با سفارش چای سبز ۵۰۴۰ از سایت ، آن را در زمان کوتاهی به صورت پستی درب منزل تحویل بگیرید و مصرف نمایید. این چای جذب قند را در سیستم گوارشی تان کاهش می دهد و بدین ترتیب بدن تان انرژی کمتری از غذاهایی که مصرف می کنید دریافت می کند و این گونه به سمت کاهش وزن پیش خواهید رفت. ترکیباتی که در این چای وجود دارد حرارت درونی بدن تان را زیاد می کند در نتیجه سوخت انرژی را در بدن تان افزایش می دهد که این مسئله روند چاق شدن تان را تحت تاثیر قرار می دهد و از آن جلوگیری به عمل می آورد .

آشنایی با خواص فراوان دمنوش لاغری 5040

یکی از مسائل مهم که ذهن خیلی از افراد را به خود مشغول کرده است، داشتن تناسب اندام است. دمنوش لاغری 5040 به شما در این زمینه کمک می کند. محصولات زیادی برای این منظور روانه بازار شده اند از جمله دمنوش های لاغری و چای ها، ولی اینکه شما چه انتخابی داشته باشید تا نتایج آن را به خوبی در بدن خودتان احساس کنید و سلامتی شما به خطر نیفتد، مهم است. دمنوش لاغری تیما و دمنوش لاغری 5040 بدون هیچ عوارضی در کاهش وزن شما موثر خواهند بود و وزنی ایده آل را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

دمنوش لاغری 5040

دمنوش لاغری پنجاه چهل یک محصول کاملا گیاهی است که ترکیبات آن از گیاهان وحشی کوهستان های ایران است. با مصرف یک ماه از این دمنوش 5040 با توجه به نوع بدن و متابولیسم آن بین 3 تا 7 کیلوگرم در ماه کاهش وزن خواهید داشت. دمنوش لاغری 5040 سرشار از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی ضروری، پلی فنول ها، فلورین و ال تیانین می باشد. این دمنوش بدون داشتن عارضه به کاهش وزن شما کمک می کند. فلورین در دمنوش لاغری 5040 سبب می شود مینای دندان شما مقاومت بیشتری پیدا کند. دمنوش لاغری 5040 برخلاف نمونه های مشابه موجود در بازار نه تنها عوارضی ندارد بلکه فواید بسیاری نیز دارد. تنها خانم های باردار و مادران در دوران شیردهی آن را زیر نظر پزشک مصرف کنند.

چای تیما نوعی نوشیدنی لاغری است که به بسیاری از افراد به‌منظور کاهش وزن توصیه می‌شود.

چای سبز تیما و لاغری

همان‌طور که میدانید در طب سنتی یکی از روش‌های لاغری و یا کم کردن متعادل وزن استفاده از دمنوش و چای‌های لاغری می‌باشد. به‌عنوان‌مثال در این نوع طب استفاده از چای سبز بسیار توصیه‌شده است، چرا که در کنار کاهش‌دهنده بودن چربی می‌تواند تأثیرات مناسب و ایده آلی برای سلامت تمامی بخش‌های مختلف بدن داشته باشد. با توجه به این موضوع می‌توان این‌گونه عنوان کرد که با مصرف چای تیما می‌توان به کم کردن وزن مناسب در طی مدت‌زمان مشخص و معین دست‌یافت.

بنابراین توصیه می‌کنیم با توجه به سفارش‌ کارشناسان در حوزه طب سنتی از دمنوش های گیاهی و مؤثر ازجمله چای سبز تیما در جهت لاغر کردن اندام خود استفاده نمایید. فراموش نکنید که چربی‌های انباشته‌شده در بخش‌های مختلف بدن برای از بین رفتن نیاز به تلاش و مداومت شما دارند؛ بنابراین از روش‌های گیاهی استفاده نموده و اندام خود را تغییر دهید. این امر باعث بالا رفتن روحیه شما نیز خواهد شد.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

مصرف چای سبز تیما 5040 به همراه ورزش

در مبحث قبل اشاره نمودیم که در طب سنتی کارشناسان بر این اعتقاد هستند که استفاده از دمنوش های گیاهی مخصوصاً انواع چای سبز می‌تواند تأثیرات چشم‌گیری در کاهش میزان وزن و رسیدن به اندام دلخواه داشته باشد. به این نکته توجه کنید که مصرف چای سبز به‌ تنهایی نمی‌تواند این مورد مهم را برای شما محقق سازد. در واقع نباید به شعارهای فریبکارانه در این رابطه توجه کنید که تنها با مصرف این چای می‌توان به وزن ایده آل دست‌یافت. در کنار مصرف چای تیما لاغری می‌بایست به ورزش‌های مختلف بدنی نیز اقدام کنید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که ساعات مشخصی از روز را برای انجام حرکات ورزشی برای کاهش چربی در نقاط مختلف بدن در نظر بگیرید تا بتوانید تناسب‌اندام موردنظر خود را در کنار مصرف چای لاغری تیما فراهم کنید.

تصویر 2

چای تیما و رژیم غذایی مناسب

مصرف چای لاغری به‌تنهایی نمی‌تواند شما را به اهداف موردنیاز در جهت کاهش وزنتان برساند. درواقع شما می‌بایست از مصرف مداوم و پی‌درپی این نوع چای در کنار انواع ورزش‌های بدنی بهره‌مند شوید؛ اما نکته مهم بعدی این است که برای خود برنامه غذایی مشخص و مناسبی را تعیین کنید. در این برنامه غذایی می‌بایست دور غذاهای چرب و لذیذ را خط قرمز کشیده و به مصرف غذاهای گیاهی و بدون چربی بپردازید. در واقع با تعیین رژیم غذایی مناسب جهت لاغری خود می‌توانید هم‌زمان به مصرف چای لاغری تیما 5040 نیز اقدام کنید، مطمئناً این روند می‌تواند در کاهش وزن ایده آل شما تأثیرات مناسب و ایده آلی داشته باشد، چراکه ورزش کردن به همراه رژیم غذایی لاغری و همچنین مصرف مداوم چای تیما 5040 می‌تواند برای شما اندام ایده آل را به همراه آورد؛ بنابراین در زمان مصرف چای تیما از مصرف غذاهای نامناسب مخصوصاً فست فود ها اکیداً خودداری نموده و به خوردن میوه و سبزی‌های تازه بپردازید.

تصویر 3

خواص چای تیما لاغری

چای تیما لاغری که در ترکیبات آن اغلب از چای سبز استفاده‌شده است، دارای خواص بی‌نظیر و قابل‌توجهی می‌باشد. در واقع در رابطه با خواص و تأثیرات این نوع چای لاغری می‌توان به این نکته اشاره کرد که هیچ وقت استفاده از دمنوش های گیاهی برای بدن افراد در سنین مختلف تأثیرات نامطلوب نداشته است. با توجه به این نکته می‌توان اشاره نمود که مصرف مداوم و پی‌درپی چای تیما می‌تواند از سیستم بدنی شما را محافظت نموده و دستگاه گوارش تان را سالم نگه دارد.

با مصرف این نوع چای لاغری در کنار کم کردن چربی‌های انباشته‌شده در ناحیه‌های متداول بدن می‌توانید مانع از ایجاد انواع سرطان و همچنین فشارخون بالا شوید. برای این منظور توصیه می‌کنیم که کسانی که دچار اضافه‌وزن بسیار بالا نیز می‌باشند به مصرف این نوع چای حداقل برای دو تا سه وعده در هفته اقدام کنند چرا که تأثیرات این نوع چای برای بدن آن‌ها بسیار چشمگیر و تأثیرگذار خواهد بود.

قیمت چای تیما و نحوه خرید چای سبز تیما

برای رسیدن به وزن ایده آل و همچنین اندامی متناسب و زیبا می‌بایست هزینه‌های به نسبت مختلف پرداخت کنید. به‌عنوان‌مثال برای اینکه بتوانید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید می‌بایست از تجویز پزشک موردنظر خود استفاده کنید میزان هزینه ویزیت و همچنین هزینه دارو می‌تواند قابل‌توجه باشد. اما در رابطه با قیمت چای تیما ۵۰۴۰ می‌توان به این نکته اشاره نمود که شما عزیزان با پرداخت قیمت مناسب و همچنین به‌صرفه می‌توانید این نوع چای سبز لاغری را درب منزل خود تحویل بگیرید و تنها قیمت هزینه محصول موردنظر را پرداخت کرده و اقدامات لازم دیگر را به انجام برسانید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که به قیمت‌های مختلف این چای توجه کنید چرا که چای تیما ۵۰۴۰ به‌صورت بسته‌ای یا کیسه‌ای عرضه می‌شود؛ بنابراین می‌توانند هزینه‌های به نسبت متفاوت از یکدیگر داشته باشند.

خرید چای تیما 5040

در میان انواع چای سبز لاغری ما به شما خرید چای تیما ۵۰۴۰ را سفارش می‌کنیم، چرا که با این خرید می‌توانید یک تیر را به دو نشان بزنید. در واقع هم می‌توانید محصولی مناسب برای کاهش چربی‌های مختلف بدن خود تهیه کنید و هم می‌توانید سلامت اندام بدن خود را تأمین کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم با بررسی تمامی جوانب نسبت به خرید چای سبز تیما 5040 اقدام کنید. شما عزیزان نگران کیفیت، مواد و ترکیبات این محصول نباشید. هیچ‌گونه حساسیتی پس از مصرف آن برای تمامی اندام شما ایجاد نخواهد شد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم پس از بررسی‌های لازم با مسئولین ما در این سایت ارتباط گرفته و توضیحات کامل‌تر را از سوی آن‌ها دریافت کنید.

خلاصه‌ای از چای سبز تیما 5040

از محصولات لاغری مؤثر و تأثیرگذار می‌توان به چای تیمای برند پنجاه و چهل اشاره نمود. چای لاغری تیما از جمله مواردی است که بسیار موردتوجه افراد مختلف در جامعه و مخصوصاً آقایان و بانوان عزیز قرار می‌گیرد. خواص چای سبز تیمای لاغری بسیار چشمگیر است. شما با مصرف این نوع چای لاغری نه‌تنها می‌توانید وزن خود را کاهش دهید بلکه می‌توانید خود را از سرطان و فشارخون محفوظ نگه‌دارید. ازجمله موارد بسیار مهم در رابطه با این نوع چای این است که هم‌زمان توصیه می‌شود به ورزش و همچنین برنامه غذایی مناسب نیز توجه شود تا پس از گذشت زمان مشخص تأثیرات چشمگیری مصرف آن را مشاهده نمایید.

نحوه مصرف دمنوش لاغری 5040

به ازای هر نفر مقدار یک قاشق چای خوری از دمنوش لاغری 5040 را برداشته و در قوری که قبلا با آب جوش گرم شده می ریزیم. برای اضافه کردن آب به قوری اجازه دهید دمای آب جوش به 85 درجه سانتی گراد برسد. سپس به مدت 3 الی 5 دقیقه فرصت دهید تا دم بکشد. جعبه دمنوش لاغری 5040 را در جای خشک و خنک بگذارید. توجه داشته باشید که دمنوش لاغری 5040 دور از نور مستقیم خورشید نگه داری شود و مواد تند و معطر در نزدیکی آن نباشد.

ترکیبات دمنوش 5040

ترکیبات دمنوش لاغری 5040 شامل موارد زیر است:

70 درصد چای سبز، 11.75 درصد تخم کرفس،10 درصد زیره سبز، 8 درصد انیسون، 25 درصد زعفران

این ترکیبات برای چربی سوزی و کم کردن وزن بسیار موثر هستند. این مواد طی یک دوره استفاده منظم سوخت و ساز بدن را به طرز چشمگیری افزایش می دهند. بدین صورت علاوه بر اینکه دمنوش لاغری 5040 سایز شما را کاهش می دهد باعث می شود 2 تا 7 کیلوگرم در ماه لاغر شوید. البته اضافه وزن فرد و میزان فعالیت های روزانه و شاخص توده بدن فرد بر مقدار این کاهش وزن تاثیر گذار هستند.

تصویر 2

خواص دمنوش لاغری 5040

خواص دمنوش لاغری 5040 می تواند کاهش کلسترول، ضد باکتری بودن، جلوگیری از عوامل سرطان زا، کاهش چربی، کاهش جذب روده ای گلوکز و کاهش کالری های اضافی باشد. دمنوش لاغری 5040 برای پوست ضرری ندارد و با خیال راحت می توان آن را مصرف نمود. با مصرف منظم این دمنوش بدون صرف هزینه های زیاد و در کمترین زمان به اندام دلخواه خود برسید. مصرف 3 فنجان دمنوش لاغری 5040 در روز 70 کالری انرژی بر اثر سوختن چربی ایجاد می کند و بدین ترتیب سبب کاهش وزن می گردد. از رشد سلول های سرطانی با مصرف دمنوش لاغری 5040 جلوگیری می شود و خطر ابتلا به آن در افرادی که روزانه آن را میل می کنند بسیار کاهش می یابد. بیماری های قلبی عروقی نیز با مصرف دمنوش لاغری 5040 کاهش پیدا می کنند.

تصویر 3

نحوه مصرف دمنوش لاغری تیما

به ازای هر نفر به اندازه یک قاشق مرباخوری چای سبز را درون قوری می ریزیم و یک لیوان آب داغ به ازای هر قاشق چای به آن اضافه می کنیم. دمای آب باید 80 تا 85 درجه سانتی گراد باشد. سپس درب قوری را گذاشته و 3 الی 5 دقیقه وقت می دهیم. سپس چای آماده است و می توانید آن را از صافی رد کرده و میل نمایید. توجه داشته باشید که هیچ گاه چای سبز را در قوری استیل دم نکنید زیرا با آهن آن به دلیل داشتن مقادیر بالا تانن، رسوب می دهد.

خاصیت دمنوش لاغری 5040

دمنوش لاغری تیما فواید زیادی دارد از جمله کاهش کلسترول، کاهش قندخون، تقویت معده، تقویت کبد، ضد افسردگی، نشاط آور و کاهش یبوست. با مصرف این دمنوش جذب قند در سیستم گوارشی شما کاهش می یابد. این عمل باعث می شود انرژی کمتری از غذا وارد بدن شما شود. تمام این موارد در نهایت موجب شادابی پوست و بدن شما خواهد شد.

ویژگی های دمنوش لاغری پنجاه چهل

• این چای کاملا گیاهی است و ترکیبات آن چای سبز، چای اولونگ یا شاهدانه، چای کامومیل، شیرین بیان، زیره سبز و دانه گیاه فلوس است.

• مصرف منظم این چای سبب کاهش وزن از 3 تا 7 کیلوگرم در ماه می شود.

• هیج گونه عارضه جانبی ندارد.

• سبب شفافیت پوست می شود.

• طعمی دلنشین و مطبوعی از لیمو دارد.

• تاثیرات خیلی زیادی بر بدن دارد..

خواص انیسون (بادیان رومی) موجود در دمنوش لاغری 5040

آنتی اکسیدان موجود در انیسون موجب می شود مصرف آن جریان خون سالمی را در بدن به وجود بیاورد و پوست سالمی داشته باشید. رازیانه به عنوان یک مکمل دارویی برای درمان بیماری های شایع پوستی به کار گرفته می شود. این گیاه برای درمان نفخ، درد و سرگیجه کاربرد دارد و ضد استرس و ضدعفونی کننده است. انیسون سبب افزایش سوخت و ساز بدن و هضم آن می شود. ترکیباتی که این گیاه دارد آن را به یک ماده گیاهی فوق العاده تبدیل کرده است.

خواص زعفران موجود در دمنوش لاغری 5040

زعفران که از قدیم چاشنی پرطرفداری است موجب کاهش چربی و کلسترول می شود. این ماده ضداسپاسم، آرام بخش، کاهش دهنده فشار خون و تقویت کننده حافظه است. هم چنین زعفران از بیماری های قلبی و سرطان جلوگیری می کند. برای درمان آسم، نفخ شکم و بیماری های پوستی زعفران مفید است. افرادی که معده درد و کم خونی دارند زعفران برایشان مفید خواهد بود. این ماده با کمک به هضم مواد غذایی معده را تقویت می کند.

یکی از بهترین انواع پکیج لاغری را می توان دمنوش های گیاهی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده همه جا سخن از ان است چای سبز می باشد. این نوشیدنی که تاریخچه ان باز می گردد که سرزمین های اسیای شرق دارای خواص بسیار زیادی بوده و در طب سنتی نیز به ان اشاره های فراوانی شده است. یکی از بهترین محصولات تولید شده در بازار ایران در این رابطه چای سبز تیما می باشد. برند تیما در طول چند سال گذشته یکی از پر فروش ترین برندها بوده و خیلی زود توانسته جایگاه مناسبی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی بیابد.

اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری و تناسب اندام می باشید یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی را که می توانید برای این منظور مورد استفاده قرار دهید محصولی با نام دمنوش لاغری تیما است که برندی از فروشگاه ۵۰۴۰۰ بوده و تبلیغات زیادی را رد مورد این محصول در شبکه های مختلف تلویزیونی پشخ کرده اند. این محصول در دو مدل دم کردنی و کیسه ای عرضه شده است و دارای خواص بی نظیری برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافه می باشد.

دمنوش گیاهی تیما از برگ های تازه چای سبز تهیه شده و به صورت کاملا بهداشتی فراوری و بسته بندی شده است. شما می توانید بر اساس نوع سلیقه خود برای تهیه یکی از مدل های ارائه شده این محصول اقدام نمایید و ابتدا کالای خود را دریافت کرده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردازید.

محصول دمنوش کیسه ای تیما ۱۰۰ عددی بوده و به صورت تی بگ عرضه شده است.

محصول دم کردنی دارای ۵ بسته ۵۰ گرمی می باشد که دارای کیفیت بسیار خوبی است.

محصولات چای لاغری تیما در دو مدل دم کردنی و کیسه ای تولید می شود و هر دو محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردا هستند.محصولات چای سبز دم کردنی این برند با قیمت 30 هزار تومان عرضه شده است و برای مصرف یکماه کفایت می کنند. محصولات چای کیسه ای تیما نیز دارای ۱۰۰ عدد تی بگ بوده و برای مصرف یکماه شما کافی می باشد.اما نحوه خرید و تهیه این محصول به شرح زیر می باشد :

فرصت طلایی برای خرید چای سبز لاغری با تخفیف طلایی ( با دقت مطالعه نمایید )

همانطور که می دانید نوشیدنی چای سبز ۵۰۴۰ دارای خواص گوناگونی است و افراد مختلف برای مقاصد گوناگون اقدام به تهیه این دمنوش گیاهی می کنند.

عزیزانی که هدفشان از خرید چای سبز تیما ۵۰۴۰ لاغری و کاهش وزن است باید در نظر بگیرند که می بایست طی یک دوره سه ماهه تا شش ماهه اقدام به مصرف این نوشیدنی نمایند. به همین منظور ما برای رفاه حال شما برای خرید های بیش از یک بسته تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته ایم. که در زیر می توانید توضیحات آنرا مشاهده نمایید.

معمولا افرادی که به دنبال تهیه چای سبز لاغری هستند می خواهند در نهایت به کاهش وزن و تناسب اندام مناسبی دست یابند.و البته از خواص بی نظیر چای سبز همه اطلاع داریم و می دانیم برای موادر مختلفی می توان از این دمنوش گیاهی استفاده کرد اما اگر شما نیز هدفتان تنها رسیدن به وزن ایده آلتان است باید بدانید که حتما در طی یکک دوره سه ماهه تا شش ماهه از این چای لاغری استفاده نمایید تا نتیجه لازم را دریافت کنید.

ما برای این منظور همانطور که در بالا نیز توضیحات لازم را ارائه داده ایم برای عزیزانی که قصد خرید به صورت پکیجی دارند و می خواهند از دوره های لاغری استفاده کنند تخفیف مناسبلی را در نظر گرفته ایم . شما هر کدام از پکیج ها را که نیاز دارید می توانید براحتی از طریق شماره تلفن بالا و یا با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول سفارش دهید و ابتدا محصول خود را دریافت کرده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردزاید.

در مورد خواص بی نظیر این دمنوش چربی سوز می توان به موارد زیر اشاره کرد و شما در قالب تهیه خرید پکیج لاغری می توانید علاوه بر کاهش وزن از دیگر فواید این دمنوش لاغری نیز نهایت استفاده را ببرید.با ما همراه باشید تا در مورد این محصول توضیحات کاملی را خدمتتان ارائه دهیم .

ترکیبات به کار رفته در پکیج لاغری 5040

گیاه تازه چای سبز با بالاترین کیفیت

گیاه چای اولونگ

گیاه کاسیا

زیره

به لیمو

زعفران

همانطور که در بالا مشاهده می کنی شما با خرید پکیج لاغری فوق محصولی 100% گیاهی را دریافت خواهید کرد که بدون هیچگونه عوارضی می تواند برای شما کاهش وزن و تناسب اندام را به همراه داشته باشد.در ضمن شما می توانید بهترین انواع چای سبز لاغری دکتر سینا را از فروشگاه رز گلد تهیه نمایید

چه گیاهانی در دمنوش ۵۰۴۰ تیما استفاده شده است ؟

برگ های تازه چای سبز از ترکیبات اصلی این دمنوش به شمار می رود.

چای شاهانه یا چای اولانگ یکی از گیاهانی است که در این دمنوش گیاهی مورد استفاده قرار گرفته است.

گیاه به لیمو از دیگر ترکیبات این دمنوش لاغری محسوب می شود.

زعفران گیاه بسیار خوش طعم و عطر ایرانی از دیگر ترکیبات موجود در این دمنوش لاغری می باشد.

زیره سبز گیاهی چربی سوز و بسیار پر خاصیت از دیگر ترکیبات این دمنوش چربی سوز می باشد.

و در آخر کاسیا گیاهی که دارای خواص بسیساری بوده و در طب سنتی هم به آن بسیار توجه شده است.

در میان انواع نوشیدنی های گیاهی و دمنشو های یکه تا به امروز در بازار معرفی شده اند یکی زا بهترین ها و در عین حال محبوب ترین انها نوشیدنی چای سبز تیما می باشد.این محصول در نوع دم کردنی و کیسه ای روانه بازار شده و توانسته در همین مدت کوتاه توجه بسیاری را به خود جلب نماید.در بازار می توان برند های مختلفی را یافت که به ارائه محصول چای سبز پرداخته اند اما بی شک یکی از خوش نام ترین و با کیفیت ترین محصولاتی که در این زمنیه می توان یافت محصول چای تیما می باشد که از سوی فروشگاه 5040 چای سبز ارائه شده است.

حتما شما هم تا کنون تبلیغات متختلفی را از چای لاغری 5040 در رسانه های مختلف دیده اید.همین امر نشان می دهد که این برند بسیار محبوب و مورد توجه مردم است و شما نیز اگر می خواهید یکی زا بهرتین محصولات چای سبز در یاران را در اختیار داشته باشید تنها توصیه ما استفاده از این محصول ارزشمند می باشد.اما در مورد ترکیبات به کار رفته در محصول فوق که یکی از عوامل موفقیت ان هم محسوب می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شما در چای 5040 می توانید گیاه چای اولونگ یا همان چای شاهانه را بیابید.

به لیمو از دیگر گیاهانی است که در این نوشیدنی مورد استفاده قرار گرفته است.

زعفران نیز برای خوش رنگ کردن این نوشیدنی مورد استفاده قرار گرفته است.

زیره سبز گیاهی خوش طعم و لاغر کننده در برند تیما موجود است.

گیاه کاسیا یکی دیگر از گیاهانی است که در چای لاغری تیما می توانید بیابید.

و در آخر برگ های تازه از گیاه چای سبز با بالاترین کیفیت ممکن

اما در مورد قیمت چای سبز تیما با توجه به کیفیت و ترکیبات فوق العاده ان می توان گفت بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد .شما می توانید مدل دم کردنی آنرا تنها با قیمت 28 هزار تومان و مدل کیسه ای 100 عددی آنرا با قیمت 32 هزار تومان تهیه نمایید. البته اگر قصد مصرف برای کاهش وزن و لاغری را دارید می بیاست این نوشیدنی را حداقل به مدت سه ماه تاشش ماه مصرف کنید و به همین منظور ما برای شما پکیج های سه ماه و شش ماه و با تخفیف بسیار ویژه ای را در نظر گرفته ایم :

اما جهت تهیه محصول چای لاغری تیما اصل علاوه بر اینکه می توانید بروی ذکمه های خرید پستی که در بالا اورده ایم کلیک نمایید همچنان می توانید جهت سفارش این محصول با شماره تلفن تماس گرفته و محصول مورد نظر خودتان را تلفنی سفارش دهید.

در ضمن می توانید جهت تهیه این محصول آدرس کامل پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره پیامک کنید.

شما با مصرف روزانه و منظم چای سبز تیما 5040 می توانید به میزان قبال توجهی شاهد کاهش میزان قند خون خود باشید. در واقع علاوه بر کاهش قند خون این نوشیدنی کمک می کند تا جذب قند موجود در مواد غذایی به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و همین امر موجب خواهد شد تا بدن شما به منظور تامین انرژی مورد نیازش شروع به استفاده از بافت های چربی انباشته شده نماید و در دراز مدت همین روند موجب کاهش وزن برای شما خواهد شد.

اگر به دنبال یک نوشیدنی آرامش بخش هستید و می خواهید اعصابی آرام و قوی داشته باشید باز هم توصیه ما به شما استفاده از چای تیما 5040 است. وجود گیاهانی همچون زعفران و کاسیا در ترکیبات به کار رفته این محصول باعث شده تا علاوه بر خاصیت کاهش وزن خاصیت آرامش بخشی خوبی هم داشته باشد و از ان به عنوان یک دمنوش آرامش بخش استفاده نمایند.

اما در یک نگاه اگر بخواهیم خواص چای سبز لاغری 5040 را برشمریم می توان موارد زیر را عنوان کرد :

باعث ایجاد شادای و حالت مفرح شدن

باعث بهبودی درد

از بین برنده نفخ شکم

کاهش میزان کلسترول خون

شادابی و روشنی پوست صورت

جلوگیری از بیماریهای سرطانی

جلوگیری از بیماری دیابت

کنترل میزان فشار خون

جلوگیری از بیماری هیا قلب و عروقی

همه این موارد را می توان از برترین شاخص ترین خواص بی نظیر این نوشیدنی عنوان کرد. شما نه تنها با این محصول می توانید به وزن دلخواه خود نزدیک شوید بلکه همزمان از ده ها خواص بی نظیر آن برای خود می توانید استفاده کنید و بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

این روزها درباره چای سبز مطالب زیادی در فضای مجازی و حتی محیط واقعی شنیده می شود. این نوشیدنی جادویی با دارا بودن خواص بسیار شگفت انگیزش خیلی زود در میان خانواده ایرانی جایگاه خوبی پیدا کرده است.یکی از مهمترین خواص این گیاه جادویی لاغری می باشد و از این باب است که نام ان را چای سبز لاغری قرار داده اند.

شما با مصرف منظم و روزانه این نوع چای می توانید بعد از مدتی شاهد کاهش وزن خود باشید و بدون هیچگونه عوارضی به وزن ایده خود برسید. روش های زیادی را می توان یافت که برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرند از جمله عمل های جراحی و استفاده از داروهای لاغری . اما هیچکدام به مانند چای سبز لاغری نمی تواند برای شما هم کم هزینه و هم بدون عوارض باشد.استفاده از قرص های لاغری ممکن است دارای عوارض مختلفی باشد و عمل های جراحی هم پر هزینه و طاقت فرسا هستند.پی بهترین روش برای رسیدن به وزن ایده ال به نظر استفاده از یک روش گیاهی است و ان هم نوشیدن چای سبز لاغری است.

چای سبز تیما و فروش اینترنتی آن در فروشگاه ۵۰۴۰

امروزه استفاده از دم نوش ها بسیار رونق پیدا کرده است و دلیل آن هم طبیعی بودن و خواص درمانی آن ها می باشد. یکی از انواع دم نوش های پرطرفدار چای سبز می باشد. از انواع چای های سبز موجود در بازار چای سبز تیما بسیار معروف و پر استفاده است. در این مقاله به برخی فواید و چگونگی خرید آسان چای سبز تیما از فروشگاه 5040 چای سبز می پردازیم.

برخی از فواید چای سبز تیما

چای سبز فواید فراوانی دارد که در ذیل برخی از آنها را بیان می کنیم:

ضد باکتری بودن چای سبز تیما:

چای سبز تیما به خاطر مواد آنتی باکتریال طبیعی موجود در ترکیبات خود منبع بسیار قوی برای مبارزه با انواع باکتری ها بوده و در بدن و برای ریشه کنی آن ها بسیار مفید می باشد.

دندان و چای سبز:

در انواع چای و دمنوش سبز تیما ماده ای به نام فلورین موجود می باشد. این ماده از ترکیباتی است که برای مینای دندان مفید است. فلورین برای سفت شدن مینای دندان بسیار مفید و لازم می باشد.

مکانیسم لاغری چای سبز:

فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری تیما را به مشتریان خود عرضه می کند و شما با نوشیدن چند لیوان دم کرده چای سبز می توانید کاری کنید تا متابولیسم سوختی چربی ها سریع تر عمل کنند و به این ترتیب چربی های اضافی در بدن انباشته نمی شوند. علاوه بر سوخت چربی، این چای سبز قادر است تا جذب روده ای گلوکز را کاهش دهد و از جمع شدن مواد قندی در بدن جلوگیری کند. می توانید از طریق فروشگاه 5040 چای لاغری را برای خود یا دوستان تان خریداری نمایید.

پیری و چای سبز:

موادی به نام آنتی اکسیدان ها علاوه بر خواص ضد سرطانی خواص مهم دیگری نیز دارند. یکی از این خواص جلوگیری از پیری و ایجاد نشاط و سرزندگی در انسان می باشد. به این علت است که به چای سبز تیما، دمنوش ضد پیری نیز گفته می شود چون منبع سرشاری از آنتی اکسیدان ها می باشد.

دیابت و چای سبز:

یکی از دیگر بیماری های خطرناک که عوارض زیادی دارد دیابت است. دیابت انواع مختلفی دارد و در هر نوع آن میزان پیشرفت بیماری نیز فرق دارد. چای سبز می تواند با مهار فعالیت آنزیم امیلاز در دهان و روده انسان با سرعت کم باعث شکسته شدن نشاسته در بدن شود و میزان جذب قند در دهان و معده را کاهش دهد. مصرف این چای به همراه یک وعده غذایی حاوی کربوهیدرات می تواند منجر به کاهش سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری کند. شما می توانید با خرید چای سبز فروشگاه 5040 و استفاده از آن به صورت مدام از ابتلا به این بیماری زجر آور جلوگیری کنید.

آسم و چای سبز تیما:

آسم یک نوع بیماری تنفسی سخت است که شخص با داشتن این بیماری از انجام بسیاری از کارها باز می ماند. از دیگر خواص درمانی و پزشکی چای سبز تیما این است که از آسم جلوگیری می کند. فروشگاه 5040 چای سبز را به همه افراد عرضه می دارد و آن ها می توانند با خرید این نوع از دمنوش ها و استفاده از آن ها از ابتلا خود به این نوع از بیماری ها جلوگیری کنند.

عملکرد مغز و چای سبز تیما:

افراد در سن های مختلف و مخصوصا در سن های بالا نیاز زیادی به درست عمل کردن مغز دارند. چای سبز با ترکیبات طبیعی موجود در خود به مغز انسان ها کمک می کند تا در شرایط مختلف عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این ترکیبات باعث می شوند تا مغز به خوبی کار کند و از ابتلا به آلزایمر نیز جلوگیری می کند.

سیستم ایمنی بدن و چای سبز تیما:

دمنوش چای سبز منبع غنی از ویتامین های سی می باشد. ویتامین های سی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن انسان می شوند. افراد با نوشیدن چای سبز می توانند ویتامین های زیادی را در اختیار بدن خود قرار داده و سیستم ایمنی بدن خود را قوی سازند.

روش های دم کردن صحیح چای سبز تیما

اگر قصدتان دم کردن چای سبز برای چند نفر است می توانید چند عدد از تی بگ ها را در یک قوری آب جوش قرار دهید و بگذارید چند دقیقه بگذرد. لازم نیست قوری را در معرض مستقیم حرارت قرار دهید. چای سبز دم کشیده می بایست رنگ فسفری داشته باشد. این نوع از چای به علت ترکیبات خاص به کار رفته در آن دارای طعم و مزه بسیار فوق العاده ای می باشد.

روش های تهیه چای سبز تیما بسیار زیاد و راحت هستند. یکی از این راه ها خرید چای تیما از فروشگاه بزرگ و معروف 5040 می باشد. فروشگاه 5040 چای سبز تیما را در بسته بندی ها زیبا و در حجم های مختلف به مشتریان عرضه می کند. افراد می توانند با مراجعه به این فروشگاه و بازدید از محصولات آن، محصول مورد علاقه خود را انتخاب و از راهنمایی های مشاوران متخصص نیز در این زمینه بهرمند شوند.

البته فروشگاه 5040 خرید پستی نیز دارد. در این روش خرید شما می توانید از طریق پست چای سبز تیما را خریداری کنید و آن ها را درب منزل تان در یافت نمایید. از دیگر روش های خرید چای سبز تیما فروشگاه اینترنتی 5040 می باشد. فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری را با قیمت بسیار کم و همچنین تحویل آسان در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

چای سبز از نوشیدنی های بسیار قدیمی بوده که ریشه آن در شرق اسیا می باشد. این محصول در طب سنتی نیز استفاده های فراوانی دارد. چای سبز فروشگاه 5040 در انواع بسته بندی ها در دسترس می باشد. از جمله بسته بندی های چای سبز می توان به بسته چای دم کردنی، بسته چای کیسه ای، پکیج لاغری دوره سه ماهه چای سبز، پکیج لاغری 4 ماهه چاه سبز و …. اشاره کرد.

یکی از برندهایی که در این زمینه توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند برند تیما است. حتما تبلیغات تلویزیونی انرا نیز تا به حال دیده اید.امروز در فروشگاه تهران چای محصولی با نام چای سبز تیما را به شما معرفی می کنیم که از ترکیب چند گیاه تشکیل شده و بسیار خوش طعم و گوارا می باشد. محصول فوق به دلیل وجود گیاهانی همچون زیره و چای اورلونگ و کاسیا و زعفران به یکی از بی نظیر ترین محصولات چای لاغری مبدل گشته و مورد پسند ذاعقه ایرانی می باشد.

گیاه چای سبز به خودی خود دارای حالت گز کنندگی است و شاید همگان نوشیدن این نوع گیاه را نپسندند به همین دلیل است که برند تیما مبتکر نوع جدید از این محصول شده و بر اساس ذاعقه ایرانی محصولی را روانه بازار کرده که علاوه بر خواص لاغری و کاهش وزنی که دارد دارای عطر و طعم بسیار خوبی نیز می باشد.

چه زمانی در روز باید چای سبز تیما لاغری را میل کنیم ؟

بهترین زمانی که می توان برای مصرف این نوشیدنی در نظر گرفت نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی است. البته اگر می خواهید بعد از وعده های غذایی خود اقدام به این کار کنید باید توجه داشته باشید به مظنور از بین نرفتن مواد مغذی و اهن غذا بهتر است دو ساعت بعد از وعده غذایی که میل کردید اقدام به نوشیدنی این چای نمایید.

بهترین حالت برای دم کردن چای سبز ۵۰۴۰ کدام است ؟

شما کار سختی برای دم کردن چای سبز نخواهید داشت. طبق دستوری که در سایت 5040 چای لاغری تیما است, کافیست تا زمانیکه آب جوش آمد انرا ردون قوری ریخته و به میزان لازم از چای سبز لاغری را درون قوری بریزید. و به مدت 5 دقیقه صبر کنید .حال دم نوش لاغری شما اماده میل کردن است و نیازی نیست دیگر قوری را بروی شعله مستقیم حرارت قرار دهید.

طعم و مزه چای سبز لاغری تیما به دلیل وجود ترکیبات منحصر به فردی که در ان است بسیار متفاوت و خوش عطرتر از نمونه های مشابه خود می باشد ومعمولا با استقبال خوبی از طرف مصرف کنندگان روبرو خواهد شد.

ترکیبات انتی اکسیدانی بسیار قوی همچون کتچین و پلیفنول و فیتو چمیکال در این گیاه باعث شده تا انرا مبدل به نوشدینی ضد سرطان کند. همین ترکیبات می توانند کمک فراوانی به شما کنند تا از شر بیماریهای سرطانی در امان باشید.بیماری هایی همچون انواع تومورهای مغزی و سرطان های سینه و پوست و… را با نوشیدن منظم و روزانه این معجون گیاهی می توانید از خود دور کنید.

مقدار آنتی اکسیدانی که در گیاه چای سبز تیما یافته اند بسیار بیشتر از مقداری است که در ویتامین های C و E می توان یافت و از این رو اهمیت به نوشیدن منظم و روازنه ان می تواند در نهایت فواید بیشماری را برای بدن ما به همراه داشته باشد.

در واقع چای لاغری تیما اصل به منظور کنترل بیماری های قلبی و همچنین به منظور کاهش چربی ها و ایجاد حالت نشاط آور بسیار مورد توجه قرار گرفته و هر روز شاهد هستیم که بر تعداد مصرف کنندگان این نوشیدنی افزوده می شود.

وجود ترکیباتی مشابه آسپرین در این گیاه کمک می کند تا از لخته شدن خون در بدن جلوگیری شده و در واقع با بهبود مسیر جریان های خون در بدن از ابتلا به انواع سکته های قلبی و مغزی جلوگیری به عمل خواهد آورد.

قیمت چای لاغری تیما با توجه به تمام موارد عنوان شده اما بسیار به صرفه و توجیه پذیر است . شما با هزینه ای اندک می توانید اقادام به خرید یکی از محصولاات تیما نمایید . و پکیج های سه ماهه و شش ماهه ما را که برای لاغری در نظر گرفته ایم را با تخفیف بسیار مناسب دریافت نمایید.

اگر بخواهیم تاریخچه ای از این گیاه بگوییم باید ابتدا عنوان کنیم که منشا این گیاه از کشور چین بوده و در دوران باستان در این کشور از چای سبز برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده میشده است.در ایران اما بسیاری تنها به منظور کاهش وزن و لاغری اقدام به تهیه چای لاغری تیما می کنند و البته این موضوع باعث نخواهد شد تا شما از دیگر خواص این نوشیدنی بی نظیر بی بهره بمانید و قطعا با هر بار نوشیدن چای سبز لاغری می توانید از تمامی خواص بی نظیری که دارد بهترین استفاده را برای خود داشته باشید.

شما بعد از خرید چای سبز تیما و دریافت محصول خود باید طبق یک برنامه ریزی دقیق اقدام به مصرف آن نمایید تا بتوانید بهترنی نتیجه را برای خود شاهد باشید. ابتدا باید میازن مصرف روزانه تان را مشخص کنیدم شما می توانید روزانه بین 3 تا 5 فنجان از این نوشیدنی گوارا میل نمایید.دقت کنید که شما در طی دوره ای که قصد دارید کاهش وزن خوبی را بار یخود به همراه بیاورید در کنار مصرف مواد غذایی مناسب همچون استفاده از چای لاغری تیما 5040 باید بتوانید میزان فعالیت بدنی خود را نیز کمی افزایش داده و بروی برنامه غذای یخود کنترل خوبی داشته باشید.

خوشبختتانه در این زمنیه با توجه به اگاهی های لازمی که صورت گرفته شاهد هستیم که مردم هر روز بیشتر از دیروز به نوشیدن این چای گیاهی روی می آورند. و این خود جای خوشحالی بسیار زیادی دارد.

شما می توانید به صورت نقدی از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری اقدام به تهیه محصول خود نمایید اما امکانی که برای شما در نظر گرفته ایم این است که در هر کجای کشور که باشدی بدون نیاز به پرداخت اولیه وجه ابتدا کالای خود را دریافت کرده و سپس نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید.

اما در مورد خصوصیات چای لاغری تیما اصل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

محصولات برند تیما دارای ترکیبات زیر هستند :

چای اولونگ که به چای شاهانه معروف است.
گیاه به لیمو جهت آرامش و خوش عطر کردن این دمنوش
زعفران برای آرامش اعصاب و جهت خوش رنگ کردن این چای
زیره سبز جهت لاغری و مبارزه با بافت های چربی
گیاه کاسیا برای خوش طعم و خوش رنگ کردن این نوشیدنی
معمولا در اداره جات و شرکت ها به منظور راحتی کار از چای سبز تیما ۵۰۴۰ کیسه ای استافده می شود و افرادی که در منزل هستند از مدل دم کردنی ان استفاده می کنند. همانطور که رد بالا نیز عنوان کردیم اگر شما به منظور کاهش وزن و لاغری می خواهید از این نوشیدنی استفاده نمایید توصیه می کنیم حتما از یکی از پکیج های سه ماه تا شش ماه ما استفاده کنید تا بتوانید تاثیر نهایی این محصول را مشاهده کنید.در هر کجای ایران عزیز که باشید ما ابتدا محصول چای سبز لاغری تیما را برایتان ارسال خواهیم کرد و سپس وجه انرا دریافت می کنیم.

گیاه چای سبز به خودی خود دارای طعمی و مزه ای گس مانند است و شاید ذاعقه ایرانی انرا نپسندد. به همین منظور شرکت تیما با در نظر گرفتن این مشکل از ترکیباتی که رد بالا نام بردیم در این محصول استفاده کرده تا هم آنرا را دارای طعم و مزه ای دلپذیر تر نماید و هم اینکه شاهد هستیم خواص بی نظیر دیگری به واسطه افزوده شدن این گیاهان در این نوشیدنی می توان یافت.

در بالا نیز اشاره کدیم که قیمت چای لاغری تیما در مدل دم کردنی هر بسته ۲۸ هزار تومان می باشد و در مدل کیسه ای هر بسته ۳۲ هزار تومان است.البته شما چنانچه بخواهید از پکیج های ما استافده نمایید ما برایتان تخفیف مناسبی را رد نظر گرفته ایم که توضیحات انرا در بخش ابتدایی عنوان کرده ایم.برای خرید چای لاغری تیما تنها کافیست تا بروی دکمه های خرید پستی که در بالا و در ادامه متن مشاده خواهید کرد کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. همچنین می توانید جهت خرید تلفنی با شماره تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید.

در زیر به برخی دیگر از مزایای و فواید چای سبز تیما به صورت فهرست وار اشاره کرده ایم :
با مصرف منظم این نوشیدنی می توانید از معرض ابتلا به آسم در امام بمانید
سم زدایی کبد از مهمترین خواص چای سبز به شمار می رود.
جلوگیری از پوکی استخوان از دیگر مزیت های این نوشیدنی است.
تقویت سیستم ایمنی بدن
جلوگیری از سرما خوردگی در زمستان
از بین بردن انواع باکتری های مود در درهان و بدن و جلوگیری از مسمومیت های غذایی
در مورد نحوه مصرف آن باید گفت شما می توانید در طی روز به میزان ۳ تا ۵ فنجان میل نمایید.دم کشیدن چای سبز بسیار سریع بوده و نیازی نیست مدت طولانی انرا در دمای کتری نگه دارید. در حدود ۳ الی ۵ دقیهقق می توانید این نوشیدنی را دم کنید.
تا کنون عوارضی از مصرف این نوشیدنی گزارش نشده است اما برای خانم های باردار و شیرده بهتر است قبل زا مصرف حتما با یک پزشک در این زمینه مشورت نمایند.

چای یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها نزد ایرانیان است. چای به سه نوع سبز، اولانگ و چای دسته بندی می شود. تمام این چای ها از گیاه کاملیا سیننسیس کشت می شوند و نوع و میزان خشک کردن آنها متفاوت است. چای سبز در یک مرحله و چای اولانگ در دو مرحله خشک و اکسید می شوند. چای سیاه را نیز تا آن جا که کاملا فاقد آب شود، حرارت می دهند. فواید چای بی شمار است. چای سبز برای درمانن بیماری ها، چای اولانگ برای آرامش و چای سیاه برای رفع خستگی بسیار مناسب هستند. در این مطلب قصد داریم تا فواید چای سیاه را به طور کامل شرح دهیم.

دهان و دندان: چای سیاه دارای ترکیبی به نام پلی فنل است که این ترکیب باکتری های دهانی را از کار می اندازد و از پوسیدگی و خوردگی دندان ها جلوگیری می کند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که چای دارای خاصیت دهان شویه می باشد؛ البته به شرطی که بدون جویدن قند و شکر مصرف شود.

بیماران قلبی: پزشکان همواره نوشیدن چای کمرنگ و رقیق را به بیماران قلبی توصیه می کنند. چای سیاه از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می کند. همچنین چربی و فشار خون را کنترل می کند و خون را رقیق نگه می دارد.

هضم غذا: مصرف چای برای هضم غذا های چرب و سنگین بسیار مناسب می باشد. همچنین چای دارای ترکیبی به نام تانن است که از جذب آهن غذا جلوگیری می کند؛ در نتیجه به افرادی که دارای بیماری هموکروماتوز هستند نوشیدن چای بعد از صرف غذا توصیه شده است. به طور معمول زمان مناسب صرف چای ۲ ساعت پس از میل کردن غذا می باشد.

رفع خستگی: چای به علت داشتن کافئین خستگی و سردرد های ناشی از آن را بر طرف می کند. همچنین چای دارای خاصیت ضد افسردگی، ضد استرس و ضد اسپاسم عضلانی می باشد.

بی شک یکی از دلایلی که که باعث شده تا چای سبز لاغری فوق در میان سایر برندهای دیگر از طرفداران زیادی برخوردار باشد وجود همین گیاهان در محصول است.همچنین قیمت تمام شده این چای در مقایسه با دیگر مدل های مشابه درون بازار بسیار مقرون به صرفه تر نیز می باشد. شما می توانید در دو مدل دم کردنی و کیسه ای این محصول را را تهیه نمایید. در مدل دم کردنی 5 بسته 250 گرمی برای شما ارسال خواهد شد و در نوع کیسه 100 عدد چای تی بگ برایتان ارسال می گردد.

اما جدا از خاصیت چربی زدایی و کاهش وزن این چای لاغری دارای خواص دیگری است که در زیر به ان اشاره کرده ایم :

کنترل فشار خون و همچنین کمک به کاهش کلسترول در بدن شما
وجود مواد انتی اکسیدان قوی در گیاه چای سبز باعث شده تا انرا به گایهی برای مقابله و پیشگری بیماری های سرطانی نیز معرفی نمایند.
نوشیدن چای سبز به صورت منظم در کمک کردن به شادابی و جوان ماندن پوست بسیار موثر است.
نوشیدن منظم گیاه فوق در کاهش پوسیدگی دندان هایتان به شما کمک فراوانی خواهد کرد.
با توجه به گیاهانی که در این چای نامشان را بردیم می توانید از ان به عنوان یک نوشیدنی ارامش بخش نیز استفاده نمایید.

شما می توانید در برنامه روازنه خود بین 3 تا 5 فنجان از این نوشیدنی را میل نمایید. جالب است بدانید که میزان تاثیراتی که این نوشیدنی در بدن خانم ها می گذراد تقریبا دو برابر میزان تاثیر در بدن اقایان است.

وجود موادی مانند کاتچین و پولیفتول با درصد بالای آنتی اکسیدانی که دارند باعث شده تا چای لاغری فوق به یک نوشیدنی برای مقابله با بیماری های سرطانی معرفی شود. شما اگر بتوانید به صورت منظم و روزانه از گیاه جادویی مصرف نمایید می توانید در پاک سازی کبد خود بسیار کمک کرده و همچنین از پوکی استخوان نیز جلوگیری نمایید. با مصرف مکرر این گیاه سیستم ایمنی بدنتان قوی تر خواهد شد و در مقابل سایر بیماری ها نیز مقاوم تر می شوید.

اما چرا از میان این همه انواع مختلف چای لاغری باید دمنوش تیما را انتخاب کنیم ؟

یکی از مهمترین دلایل انتخاب این محصول به نسبت دیگر محصولات مشابه ترکیبات به کار رفته در آن است. همچنین کیفیت بالای برند تیما موجب شده تا بسیاری از میان سایر محصولات مشابه اقدام به خرید و تهیه این محصول نمایند.در مورد ترکیبات و گیاهانی که در این محصول استفاده شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

با نگاهی به ترکیبات به کار رفته در دمنوش لاغری ۵۰۴۰ فکر کنم شما هم با هم عقیده باشید که این محصول در میان سایر محصولات مشابه خود واقعا بی نظسیر و ممتاز و منحصر به فرد است و بی علت نیست که علاقه مندان زیادی هم به سمت خود جلب کرده است.

روش تهیه محصول دمنوش چای سبز تیما چگونه است ؟

شما براحتی می توانید همین الان برای خرید چای تیما یا همان دمنوش لاغری تیما به یکی از روش های زیر اقدام نمایید :

کافیست تاب روی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده وس فارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

می توانید جهت خرید دمنوش لاغری تیما با شماره تلفن تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

همچنین می توانید مشخصات پستی خود را از قبیل : آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و سفارش خود را ثبت نمایید.

برای لاغری باید چه مدت از این دمنوش لاغری گیاهی استفاده کنم ؟

اگر هدف شما از خرید چای سبز تیما لاغری و کاهش وزن است باید بدانید که از این نوشیدنی در طی یک دوره سه ماهه تا شش ماهه باید به صورت منظم و روزانه استفاده نمایید. هر بسته از این محصول برای یک ماه شما کافی است و اگر قصد طی کردن دوره سه ماهه را دارید می بایست اقدام به تهیه همزمان سه بسته از این دمنوش نمایید.

چای لاغری تیما و نکات مرتبط به آن

دمنوش ها نمونه های مختلفی دارند. یکی از دمنوش های بسیار خاص که مورد توجه بسیاری از افراد می باشد، چای لاغری تیما است. لذا این چای لاغری همان چای سبز تیما محسوب می شود که مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. چای سبز تیما ۵۰۴۰ دارای ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فردی می باشد که افراد می توانند با خرید چای سبز تیما به این ویژگی ‌ها و خصوصیات دست پیدا نمایند. لذا ما در این مطلب قصد داریم خرید چای سبز تیما و ویژگی ‌هایی که چای سبز لاغری ۵۰۴۰ دارد را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه شما نیز به استفاده از چای تیما در بخش‌ های مختلف آن علاقه ‌مند می باشید، متن ما را تا به پایان همراهی نمایید.

استفاده از نوشیدنی های برای لاغری

یکی از معضلات افراد چاق چگونه لاغر شدن به حساب می آید. لذا افرادی که در اندام مختلف بدن خود احساس چاقی می کنند و دوست دارند تا با استفاده از روش های مختلف نسبت به لاغری خود اقدام نمایند، می توانند با استفاده از دمنوش های گیاهی به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهند. لذا یکی از دمنوش های مختلفی که در لاغری افراد تاثیر گذار می باشد، چای سبز است. این دمنوش دارای ویژگی های مختلفی برای لاغری بدن می باشد و با توجه به آنتی اکسیدانی که در آن چای سبز وجود دارد، می توان آن را مورد استفاده قرار داد. چای سبز لاهیجان در ایران، مرغوب ترین و بهترین چای می باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می نمایند. در کل می ‌توان گفت استفاده از روش دمنوش برای لاغری یک روش دراز مدت به حساب می‌ آید و افراد باید با توجه به ویژگی هایی که این چای دارد، نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. چای لاغری تیما به عنوان یکی از دمنوش های گیاهی می تواند تاثیرات شگفت آوری برای افراد داشته باشد.

دمنوش لاغری کرفس و چای سبز

بررسی چای لاغری تیما اصل

همانطور که در متن بالا به آن اشاره شد روش استفاده از چای سبز و یا چای لاغری می تواند گزینه ی مناسبی برای افراد به حساب آید. لذا محصول ۵۰۴۰ چای لاغری بسیار خوبی است و دارای ویژگی های آنتی اکسیدانی می باشد که همین موضوع باعث می ‌شود تا افراد با استفاده از آن، چربی های بدن خود را کاهش دهند. گفتنی است موادی که در این چای موجود می باشد، ترکیبی از پلی فنل ها، ال تیانین و مواد معدنی و بسیاری از ویتامین ها می باشد که می تواند در لاغری افراد تاثیر گذار باشد. چای سبز ۵۰۴۰ با خواص بی نظیری که دارد توانسته است بسیاری از افراد را به استفاده از خود جذب نماید. چای لاغری و چای سبز در نمونه ها و برندهای مختلفی وجود دارند. اگر بخواهیم چای تیما یا همان چای ۵۰۴۰ لاغری را مورد بررسی قرار دهیم، می توان گفت این چای در مقایسه با سایر نمونه ها و برندهای مختلف دارای مزیت بسیار زیادی می باشد. توصیه ی ما این است که در زمان استفاده از آن به نکاتی که در مورد آن وجود دارد توجه داشته باشید.

ترکیبات چای لاغری تیما ۵۰۴۰

یکی از ویژگی ‌های بسیار منحصر به فرد چای لاغری تیما این است که این چای کاملا گیاهی بوده و افراد می‌ توانند با استفاده از خواص گیاهی آن، نسبت به لاغری خود اقدام نمایند. لذا این چای دارای ترکیبات مختلفی می باشد که افراد می‌ توانند با استفاده از آن ترکیبات، در کمترین زمان بهترین لاغری و اندام را دریافت نمایند. اولین موادی که در این چای پیدا می شود، چای سبز است که دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. دومین چیزی که ترکیبات این چای را تشکیل می ‌دهد، چای کامومیل می باشد. لذا چای اولونگ یا چای شاهانه از دیگر ترکیبات این چای به حساب می‌آید. شیرین بیان و دانه گیاه فلوس از دیگر ترکیباتی است که در چای لاغری تیما موجود است. زیره سبز نیز می ‌تواند در این چای به لاغری افراد کمک نماید. تمامی این ترکیبات باعث می شوند تا افراد بتوانند به راحتی نسبت به لاغری خود اقدام نمایند.

چگونگی مصرف چای تیما برای لاغری

افرادی که قصد استفاده از این چای را دارند، می توانند با توجه به نوع نیاز خود نسبت به استفاده از چای لاغری تیما استفاده نمایند. گفتنی است اگر قصد لاغری در کمترین زمان را دارید، باید روزانه سه بار پس از صرف هر وعده غذایی، یک لیوان از این چای را دم کرده و بلافاصله پس از صرف غذا آن را بنوشید. افرادی که قصد دم کردن این چای را دارند، باید بدانند که دم کردن این چای بسیار آسان می باشد. شما می توانید یک قاشق مرباخوری از چای لاغری تیما را در مقداری آب جوش ریخته و آن را بدون مجاورت با گرما طی ۳ الی ۵ دقیقه نگه دارید. با استفاده از تعداد و مقدار گفته شده در روز، به لاغری خوبی دست پیدا خواهید کرد. توصیه ی ما این است که در زمان دم کردن آن حتما به دقایقی که آن دم می کشد توجه داشته باشید.

طرز مصرف چای سبز تیما

بررسی دقیق ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان یکی از بهترین انواع دمنوش ها دانست که این دمنوش به دلیل طعم و خواص مطلوبی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. مراکز متعددی اقدام به فروش این محصول نموده اند که از این میان فروشگاه های اینترنتی بهترین روش برای خرید خواهند بود. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تصویر ۱
دمنوش چای سبز ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان یکی از بهترین های نوشیدنی ها دانست که این دمنوش توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. توجه داشته باشید که این دمنوش به خاطر طعم و رنگ خاصی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. این دمنوش به دلیل ویژگی ها و خواص بی نظیری که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته و میزان فروش بسیاری دارد. لازم به ذکر است که باید زمان استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را بدانید تا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد باشید. چای سبز با زیره ۵۰۴۰ را می توانید در دو نوع فله ای و همچنین تی بگ خریداری نمایید و نمونه تی بگ این دمنوش می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان دم کردن ساده آن دانست چرا که در عرض ۱۰ دقیقه این دمنوش آماده خوردن خواهد بود. چای سبز حاوی انواع مواد مغذی می باشد و یکی از مهمترین ویژگی های آن می توان به کنترل اعصاب اشاره نمود. یکی از تاثیرگذارترین ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ می توان به افزایش سوخت و ساز بدن اشاره کرد که این امر سبب کاهش میزان وزن خواهد شد. این محصول را می توانید به صورت بسته بندی شده خریداری نمایید.

تصویر ۲
ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید و لاغری با چای سبز ۵۰۴۰ را می توان مهمترین ویژگی این دمنوش دانست. دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ کاملا گیاهی بوده و به همین دلیل هیچگونه آسیبی به بدن شما وارد نخواهد کرد و می توانید به مدت طولانی از آن استفاده نمایید. این دمنوش مناسب برای کسانی خواهد بود که می خواهند متابولیسم بدن خود را تعیین نمایند. باید بدانید که این دمنوش می تواند سبب آرامش درونی شما شود به گونه ای که در صورت آشنایی با نحوه استفاده چای سبز ۵۰۴۰ و استفاده درست و بجا از آن می توانید خواب خود را نیز کنترل نمایید. دمنوش لاغری چای سبز ۵۰۴۰ همچنین می تواند میزان جذب قند را به حداقل برساند و همین امر سبب خواهد شد که بتوانید در مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش وزن خود شوید.

تصویر ۳
خواص چای سبز تیما ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ با خواص بی نظیری که دارد بی شک می تواند توجه همگان را به خود جلب نماید و از جمله مهمترین خواص این چای سبز می توان به مفید بودن آن برای استرس اشاره نمود. به گونه ای که با استفاده کردن از این چای سبز می توانید آرامش روانی خود را حفظ نمایید. چای سبز زیره ۵۰۴۰ حاوی انواع ویتامین های B1 ، B6 ، B2،A و ویتامین Cمی باشد و مواد معدنی نظیر اسید فولیک، پتاسیم، منیزیم، آهن، کلسیم و… نیز در ساختار آن مشاهده می شود. این دمنوش سبب جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های قلبی و عروقی نیز خواهد شد و می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای پیشگیری از ابتلا به سرطان باشد. کاهش دادن فشار خون نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول می باشد.

تصویر ۴
روش مصرف چای سبز ۵۰۴۰

باید طرز استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را بدانید تا بتوانید نتیجه مطلوب را از آن شاهد باشید و در صورت استفاده نامناسب بی شک امکان بروز انواع مشکلات مختلف برایتان وجود خواهد داشت. نحوه استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را می توان به دو نوع مختلف دسته بندی نمود چرا که برخی از انواع این چای در بسته بندی های تی بگ و برخی به صورت فله ای عرضه شده اند که هر یک طرز تهیه متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. باید در نظر داشته باشید که ابتدا باید آب جوش را در داخل لیوان و یا کتری ریخته و در داخل آن مقداری چای سبز و یا یک تی بگ از آن را قرار دهید. توجه داشته باشید که بهتر است در هنگام جوشیدن آب تی بگ به آن اضافه نکنید و بهتر است مقداری از دمای جوش آن کم شود.

پس از اضافه کردن تی بگ یا یک قاشق چای سبز به آن باید به مدت ۱۰ دقیقه منتظر باشید تا به خوبی دم بکشد.. نمونه تی بگ این دمنوش به صورت ساده تری دم خواهد کشید و به همین دلیل نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. بهترین زمان مصرف چای سبز ۵۰۴۰ را نیز می توان نیم ساعت قبل از خوردن وعده های غذایی دانست و بر روی بسته بندی محصول می توانید روش استفاده از چای سبز ۵۰۴۰ را به صورت کامل مشاهده نمایید.

تصویر ۵
خرید دمنوش ۵۰۴۰ چای سبز

جهت خرید دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که از جمله این راه ها می توان به فروشگاه های اینترنتی اشاره نمود. این روش خرید به دلیل سهولت انجام عملیات خرید و همچنین امکان خرید از هر نقطه از کشور و در کمترین زمان ممکن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. توجه داشته باشید که مراکز خرید دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توانید در سطح شهر ها نیز مشاهده نمایید.
قیمت دمنوش ۵۰۴۰ چای سبز

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید و در این رابطه باید گفت: قیمت این دمنوش در مقایسه با ویژگی های منحصر به فردی که دارد مناسب خواهد بود. چای سبز ۵۰۴۰ قیمتی معقول داشته و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت و البته نمی توان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت و جهت مشاهده قیمت دقیق آن می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید.

چای سبز یکی از محصولات بسیار عالی برای سلامتی است که از دیرباز تاکنون برای درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماریها و لاغری از آن استفاده می شده است. چای سبز ۵۰۴۰ بهترین و پرفروش ترین چای سبز ارگانیک موجود در بازار است که دارای خواص بسیار زیادی است. بنابراین شما می توانید به راحتی این محصول را خریداری کرده و نتیجه عالی آن را مشاهده نمایید.
خواص چای سبز

چای سبز از همان برگ هایی تهیه می شود که چای سیاه نیز از آن تولید می شود. اما برای تولید چای سیاه از فرآیند تخمیر استفاده می شود که باعث بالا رفتن میزان کافئین موجود در چای شده و خواص آن نیز از بین می رود. اما برای تولید چای سبز از خشک کردن یا بخار دادن برگ چای استفاده می شود و همین امر به طعم و خاصیت هر چه بیشتر چای سبز کمک می نماید.

چای سبز به دلیل داشتن پلی فونیک برای بیمارانی که دچار برخی از بیماری های قلبی هستند مناسب است.

چای سبز به پیشگیری از ابتلا به سرطان کمک می نماید.

کاهش چربی و کلسترول خون

کاهش خطر سکته مغزی

پیشگیری از ابتلا به دیابت نوع ۱ و ۲

تقویت حافظه و مغز

کاهش روند پیری پوست، رفع چین و چروک های پوست و آکنه

کمک به رشد موها

کاهش خطر ابتلا به آلزایمر

کاهش باکتری ها موجود در دهان و جلوگیری از پوسیدگی دندان

کاهش فشار خون

خاصیت آرامش بخشی دارد و از افسردگی و اضطراب می کاهد.

بالا بردن سوخت و ساز بدن و کاهش وزن

تصویر۱
دمنوش چای سبز و زیره ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز و زیره ۵۰۴۰ یکی از جدیدترین و موثرترین دمنوش های گیاهی موجود در بازار است که به لاغری و سلامت بدن بسیار کمک می کند. همانگونه که می دانید چای سبز و زیره دو ماده بسیار مفید برای لاغری و کاهش وزن هستند و به همین دلیل شرکت ۵۰۴۰ اقدام به تولید دمنوش چای سبز و زیره نموده است. اگر شما از طعم زیره خوشتان نمی آید می توانید از چای سبز شرکت ۵۰۴۰ استفاده کنید و تاثیرات آن را بر روی بدن خود مشاهده کنید. در تولید چای سبز شرکت ۵۰۴۰ و دمنوش چای سبز و زیره ۵۰۴۰ از هیچ گونه ماده مضر و شیمیایی استفاده نشده است و این محصولات کاملا ارگانیک هستند و زیر نظر بهترین و مجرب ترین متخصصان تولید شده اند. شما می توانید با مصرف چای سبز ۵۰۴۰ به راحتی سوخت و ساز بدن خود را افزایش داده و در طول روز وزن کم کنید. چای سبز ۵۰۴۰ برای افرادی که وقت کافی برای ورزش کردن ندارند می تواند بسیار مفید باشد و این افراد با کمترین زمان می توانند به وزن ایده ال خود برسند.

تصویر۲
نحوه مصرف چای سبز ۵۰۴۰

چای سبز ۵۰۴۰ به صورت تی بگ و دم کردنی وجود دارد که شما می توانید به راحتی در منزل و یا بیرون از منزل از آن استفاده کرده و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید. نحوه مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ بر روی جعبه این محصول درج شده است و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. برای آماده کردن چای سبز ۵۰۴۰ باید بگذارید آب به جوش آید و سپس تی بگ یا چای را داخل آب ریخته و بگذارید حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه دم بکشد و سپس نوش جان کنید. بنابراین طرز مصرف چای سبز ۵۰۴۰ مانند چای سیاه است و به راحتی می توانید آن را استفاده کنید. همچنین همانگونه که گفته شد در پشت جعبه نیز طریقه مصرف چای سبز ۵۰۴۰ درج شده است و با استفاده از آن می توانید دقیق تر اینکار را انجام دهید. اگر رژیم دارید و از چای سبز ۵۰۴۰ برای لاغری استفاده می کنید می توانید از طعم دهنده های طبیعی مثل عسل به همراه چای سبز استفاده کنید.

تصویر۳
زمان مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که بهترین زمان مصرف چای سبز ۵۰۴۰ چه زمانی است. باید گفت که بهترین زمان برای مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ ، ۲ ساعت پس از صرف غذا است. در این زمان هم آهن غذا از بین نمی رود و هم اینکه بدن از خاصیت این چای معجزه آسا بهره مند می شود.چای سبز فروشگاه ۵۰۴۰ به گونه ای است که شما می توانید در بیرون از منزل نیز به راحتی پس از صرف وعده های غذایی از آن استفاده کنید.

تصویر۴
در طول روز چند فنجان چای سبز ۵۰۴۰ بنوشیم؟

شاید بسیاری از افرادی که از چای سبز برای کاهش وزن خود استفاده می کنند بر این باور باشند که هرچه بیشتر از چای سبز در طول روز استفاده کنند سوخت و ساز بدن آن ها هم بیشتر شده و بیشتر وزن کم می کنند. اما این دسته از افراد باید بدانند که مصرف چای سبز نباید بیش از ۲ الی ۳ فنجان در طول روز شود زیرا برای بدن بیش از این مقدار مفید نیست.

تصویر۵
خرید چای سبز لاغری ۵۰۴۰

سایت ۵۰۴۰ چای سبز یکی از معتبرترین مراکز خرید این محصول شگفت انگیز برای لاغری و کاهش وزن است. اما فروشگاه پرشین خرید برای افرادی که می خواهند این محصول را به صورت اصل سفارش دهند، بسیار مناسب است. خرید این محصول از فروشگاه پرشین خرید مانند خرید چای سبز تیما از فروشگاه ۵۰۴۰ است زیرا پرشین خرید یکی از معتبرترین نمایندگی های ۵۰۴۰ فروشگاه است. شما می توانید به راحتی سفارش چای سبز ۵۰۴۰ در پرشین خرید را به صورت اینترنتی ثبت نموده و محصولی کاملا با کیفیت را درب منزل خود تحویل بگیرید. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این سایت که قیمت مصرف چای سبز ۵۰۴۰ در پرشین خرید برای مشتریان عزیز ارزان تر از سایر فروشگاه ها است و شما براحتی می توانید این محصول را سفارش دهید.

توضیحاتی درباره پکیج لاغری ۵۰۴۰

استفاده از پکیج لاغری ۵۰۴۰ بهترین راهکار برای کاهش وزن است. دقت داشته باشید که پکیج لاغری را از نمایندگی های معتبر تهیه نمایید چون تهیه دمنوش های تقلبی نه تنها موجب لاغری نمیشود بلکه بیماری های گوناگونی را به دنبال دارد. در ادامه بیشتر راجع به پکیج ۵۰۴۰ صحبت خواهد شد.
پک لاغری ۵۰۴۰

پکیج لاغری ۵۰۴۰ شامل دمنوش های متعددی میباشد که بسته به شرایط سنی و بدنی هر فرد به طور اختصاصی ارائه میگردد. با استفاده از این پکیج نتایج زیر را مشاهده خواهید کرد:

میزان جذب قند در بدن کاهش میابد.
روند چربی سوزی افزایش میابد.
پوستی شفاف و براق خواهید داشت.
انرژی تان افزایش میابد و اگر علائم افسردگی داشته باشید کاملا رفع میگردد.
بیرون روی را افزایش میدهد و از یبوست جلوگیری میکند.
افرادی که از کلسترول بالا رنج میبرند با استفاده از پکیج لاغری ۵۰۴۰ میتوانند علاوه بر درمان اضافه وزن شان شاهد کاهش کلسترول شان نیز باشند.
قند خون را نیز کاهش میدهد.
مصرف محتویات موجود در پکیج لاغری ۵۰۴۰ سبب تقویت معده و روده میشود.

بنابراین میتوان نتیجه گرفت که در صورت استفاده از پکیج لاغری ۵۰۴۰ علاوه بر دستیابی به یک اندام مناسب میتوانید اکثر مشکلات بدنی و بیماری های تان را نیز درمان یا کنترل نمایید.
پکیج لاغری ۵۰۴۰ نابود کننده اشتهای کاذب

با مصرف دمنوش های موجود در پکیج لاغری ۵۰۴۰ میتوانید اشتهای کاذب خود را از بین ببرید. برخی افراد هنگامی که عصبی میشوند تمایل شدیدی به خوردن غذا و خوراکی پیدا میکنند که این موضوع با استفاده از پک ۵۰۴۰ قابل حل خواهد بود.
محتویات پک لاغری ۵۰۴۰

محتویات هر پک بسته به شرایط فرد متفاوت است اما در ادامه بخشی از دمنوش هایی که ممکن است در پک ارسال شده برای هر شخص وجود داشته باشد، ذکر خواهد شد

چای سبز
زیره سبز
زعفران
چای کرفس
بلوبری
زعفران و …

در صورت تمایل برای انجام مشاوره و سفارش پک متناسب با شرایط خود با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید. با ثبت سفارش بصورت اینترنتی میتوانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

این روزها با توجه به اینکه چاقی و افزایش وزن به یکی از دغدغه های بیشتر افراد تبدیل شده است مشاهده می شود که بازار دمنوش های چربی سوز به شدت داغ شده است. لازم است بدانید چای سبز لاغری پنجاه چهل به عنوان یکی از بهترین انواع این محصولات شناخته شده که نه تنها هیچ ‌گونه عارضه و خطری ندارد بلکه می تواند در کوتاه مدت شما را به وزن ایده آلتان برساند.
چای سبز لاغری پنجاه چهل

با توجه به اینکه رسیدن به وزن ایده آل با استفاده از دمنوش های لاغری روشی کم هزینه و در عین حال بدون عوارض می باشد مشاهده شده افراد زیادی به این روش روی آورده اند. در این بین مشاهده شده که افراد زیادی جهت کاهش وزن و تنظیم سوخت و ساز بدنشان اقدام به خرید چای سبز مخلوط ۵۰۴۰ نموده اند. لازم است بدانید این چای ترکیبی از زعفران، زیره، انیسون، چای سبز و کرفس می باشد که با توجه به این ترکیبات مشاهده شده این نوشیدنی شادی آور و ضد افسردگی است و در کنترل قند و خون و کلسترول و همچنین تقویت معده و کبد بسیار موثر می باشد. از دیگر خواص این دمنوش کاهش یبوست بوده که معمولاً افراد در هنگام گرفتن رژیم های غذایی به آن دچار می شوند. در مورد عملکرد این چای سبز لاغری پنجاه چهل باید بدانید که استفاده از آن موجب می شود که میزان جذب قند در سیستم گوارش کاهش پیدا کرده و در نتیجه مقدار کمتری انرژی از غذاهای مصرفی وارد بدن شود که این موارد منجر به حفظ سلامت و شادابی بدن و همچنین لاغری می شود.

تصویر ۱
چای سبز تیما و لاغری

چای سبز تیما ۵۰۴۰ جزو آن دسته از پکیج های لاغری بوده که این روزها طرفداران زیادی داشته زیرا این برند با توجه به اینکه سال ها سابقه فعالیت در زمینه تولید این محصول را دارد توانسته بهترین نوع چای سبز را تولید کرده و روانه بازار نماید. حال اگر شما هم به دنبال لاغری و کاهش وزن با استفاده از دمنوش های گیاهی هستید به طور حتم خرید این چای سبز لاغری پنجاه چهل برای شما مناسب خواهد بود. دقت داشته باشید دمنوش لاغری تیما که محصولی از برند ۵۰۴۰ است در دو مدل دم کردنی و کیسه ای عرضه شده که هر دو مدل آن خواص بی‌نظیری داشته و به راحتی به آب کردن چربی های بدن کمک می کند. این دمنوش از برگ های تازه چای سبز تهیه شده و به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی می شود.

تصویر ۲
طریقه مصرف چای سبز پنجاه چهل

در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی مشاهده شده که تبلیغات به گونه ای است که نشان می دهد با مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ افراد می توانند در زمان بسیار کوتاهی به لاغری و کاهش وزن دست پیدا کنند. اما باید بدانید در خصوص لاغری با استفاده درست و به موقع این دمنوش در مدت زمان مناسب خواهید توانست به لاغری دست پیدا کنید. بهترین حالت برای طریقه مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ دم کردن به گونه ای است که باید ابتدا بگذارید آب جوش آمده سپس آن را درون قوری ریخته و به میزان لازم چای سبز لاغری را نیز درون قوری بریزید سپس به مدت ۵ دقیقه صبر نمایید تا چای سبز کاملا دم بکشد. البته لازم است توجه داشته باشید که نحوه مصرف چای سبز ۵۰۴۰ کیسه‌ای متفاوت بوده به صورتی که لازم است برای تهیه این چای سبز لاغری پنجاه چهل ابتدا بگذارید آب کتری یا سماور که کاملاً زلال است، جوش آمده سپس یک فنجان را از آب جوش پر کرده و هنگامی که آب از جوش افتاد، تی بگ را داخل فنجان گذاشته و اجازه دهید به مدت ۳ الی ۵ دقیقه دم بکشد سپس دمنوش شما آماده است. با توجه به آنچه گفته شد در میابیم طریقه مصرف چای پنجاه چهل بسیار آسان است.

تصویر ۳
مقدار مصرف چای سبز ۵۰۴۰

علاوه بر این که در مورد نحوه مصرف چای سبز پنجاه چهل باید اطلاعات کافی داشته باشید لازم است که در مورد میزان خوردن این چای نیز اطلاعاتی به دست آورید، زیرا مصرف بی رویه چای سبز لاغری پنجاه چهل نیز همانند هر چیز دیگری می تواند خطراتی به همراه داشته باشد؛ به طوری که باید بدانید خوردن ۳ تا ۴ لیوان از محصول در روز بسیار مناسب بوده که موجب افزایش سوخت و ساز بدن می شود و خوردن بیش از حد آن می ‌تواند موجب تحریک پذیری پایانه های عصبی و مشکلاتی در دفع آب بدن شود.

تصویر ۴
خرید چای سبز لاغری پنجاه چهل

حال با وجود آنچه در مورد خواص و ویژگی های چای سبز لاغری پنجاه چهل بیان شد اگر شما هم قصد خرید و سفارش این محصول را دارید لازم است بدانید که در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی معتبر از جمله فروشگاه پرشین خرید اقدام به ارائه این محصول با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نموده است. شما در این فروشگاه می توانید انواع مختلف چای سبز لاغری پنجاه چهل را مشاهده کرده و مطابق با سلیقه خود آن را سفارش دهید. لازم به ذکر است که بدانید این چای به صورت رایگان در سراسر کشور به شما تحویل داده شده و تمامی محصولات ۵۰۴۰ دارای تضمین کیفیت می باشد.

تصویر ۵
قیمت چای سبز لاغری پنجاه چهل

در خصوص قیمت چای سبز پنجاه چهل لازم است بدانید اگر اقدام به خرید این محصول از فروشگاه های اینترنتی معتبر همچون فروشگاه پرشین خرید کنید، می‌توانید این محصول را با کیفیت و البته با قیمتی مناسب تهیه نمایید زیرا در این روش خرید دلالان از میان برداشته شده و محصول مستقیماً به دست شما خواهد رسید. از طرفی لازم به ذکر است که بدانید با توجه به متعدد بودن انواع این چای لاغری ۵۰۴۰ طبیعتاً قیمت های مختلفی برای فروش آن در نظر گرفته شده است به طوری که مثل چای سبز کیسه ای و چای سبز دم کردنی قیمت های متفاوتی با هم دارند.

چای سبز تیما لاهیجان به دلیل ویژگی های مطلوبی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای کاهش وزن شود. این محصول با کنترل متابولیسم بدن و کاهش قند بدن سبب جلوگیری از ابتلا به بیماری ها خواهد شد و بهترین محصول برای پیشگیری خواهد بود و می تواند خطر ابتلا به سرطان را به حداقل برساند.

عکس ۱
چای سبز تیما لاهیجان

چای سبز لاهیجان یکی از بهترین چای سبز های ایرانی می باشد که این چای سبز به دلیل ویژگی ها و خواص بی نظیری که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. لازم به ذکر است که این چای می تواند تمامی خواسته های شما از یک چای سبز با کیفیت را داشته باشد. این چای سبز را می توانید در انواع بسته بندی های مختلف مشاهده نمایید چرا که برخی از چای سبز های تیما به صورت فله ای و برخی به صورت تی بگ ها و پاکتی عرضه شده اند که می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به خرید هر یک از آنها نمایید.

چای سبز تیما اصل بوده و به همین دلیل می تواند بهترین ویژگی ها را داشته باشد. چای سبز تیما برای لاغری مناسب ترین انتخاب خواهد بود و با استفاده از آن می توانید بهترین نتیجه را شاهد باشید. چای سبز تیما لاهیجان را می توانید از مراکز متعددی خریداری نمایید و حتما باید به اصل بودن آن توجه داشته باشید. چای سبز تیما لاغری را می توانید در مدت زمان کوتاهی تهیه نمایید و همین مورد سبب محبوبیت هرچه تمام تر آن شده است.

عکس ۲
ویژگی های چای سبز تیما لاهیجان

ویژگی های چای سبز تیما لاهیجان را می توان از جمله مواردی دانست که سبب محبوبیت هرچه تمام تر این محصول شده است. توجه داشته باشید که این محصول کاملا گیاهی بوده و هیچگونه آسیبی در هنگام استفاده به بدن شما نخواهد رساند. لازم به ذکر است که این محصول مناسب ترین انتخاب برای لاغر شدن خواهد بود چرا که چای سبز تیما لاهیجان می تواند متابولیسم بدن شما را به گونه ای تنظیم نماید که سوخت ساز بدنتان افزایش یابد و بی شک این امر سبب کاهش چشمگیر وزن شما خواهد شد.

علاوه بر لاغری این محصول می تواند سبب کاهش جذب قند شود و به همین دلیل سبب پیشگیری ابتلا به بیماری دیابت خواهد شد. توجه داشته باشید که استفاده کردن از چای سبز تیما لاهیجان می تواند سبب دفع کلسیم شود و به همین دلیل در هنگام استفاده کردن از این چای بهتر است از قرص کلسیم استفاده نمایید. البته استفاده کردن از این محصول به دفعات کمتر نیازی به کلسیم نخواهید داشت. همانطور که از نام چای سبز لاهیجان پیداست مواد اولیه آن از کوهستان های مرتفع لاهیجان به دست آمده اند.

عکس ۳
خواص چای سبز لاهیجان تیما

چای سبز تیما لاهیجان حاوی انواع ویتامین های: B1 ، B2،B6،A و… می باشد که به همین دلیل برای بدن شما بسیار مفید خواهد بود. این دمنوش می تواند میزان فشار خون را نیز کنترل نماید و به همین دلیل سلامت بدن شما را تضمین خواهد کرد. مهمترین خاصیت چای سبز را می توان آرام بخشی بی نظیر آن دانست چرا که با استفاده از این دمنوش می توانید آرامش روان خود را تضمین نموده و خواب راحتی نیز داشته باشید. استفاده کردن از این چای سبز سبب کاهش کلسترول خون شده و همین امر می تواند سبب جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی شود. چای سبز لاهیجان نیما می تواند سبب پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان شود و به همین دلیل استفاده کردن از آن به همگان توصیه می شود. ان دمنوش می تواند سبب کاهش تری گلیسرید نیز بشود چرا که دارای آنتی اکسیدان های بسیاری می باشد.

عکس ۴
ترکیبات چای سبز ۵۰۴۰

چای سبز تیما لاهیجان تشکیل شده از ترکیبات متنوعی می باشد که از جمله مهمترین ترکیبات آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– برگ چای سبز

– چای اولونگ که به نام شاهدانه مشهوریت دارد.

– زیره سبز

– گیاه فلوس

– شیرین بیان

تمامی موارد ذکر شده در داخل این بسته بندی وجود خواهند داشت.
نحوه خوردن چای سبز ۵۰۴۰

باید بدانید که حتما از چای سبز تیما لاهیجان به صورت درست استفاده نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد باشید. بهترین زمان استفاده از این محصول را می توان نیم ساعت قبل از وعده غذایی دانست و دم شدن ساده چای از جمله مواردی است که سبب سهولت استفاده از محصول شده است. توجه داشته باشید که چای سبز تیما لاغر میکند و باید چای سبز تیما برای لاغری را به صورت درست استفاده نمایید. جهت دم کردن این چای ابتدا باید مقداری آب به جوش آورده و سپس تی بگ را در داخل آن قرار دهید.

عکس ۵
خرید چای سبز تیما ۵۰۴۰

جهت خرید چای سبز ۵۰۴۰ راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که از جمله بهترین مراکز خرید می توان به فروشگاه های اینترنتی اشاره کرد. فروشگاه هایی که در سطح شهر قرار گرفته اند نیز برای خرید مناسب خواهند چرا که برای خرید از این مرکز خرید می توانید محصول را مورد بررسی فیزیکی قرار دهید. خرید از این فروشگاه ها به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته و رفته رفته جای خود را به فروشگاه های اینترنتی داده است. فروشگاه های اینترنتی امکان خرید از راه دور را به شما خواهد داد و می توانید محصول خریداری شده را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

عکس ۶
قیمت چای سبز تیما ۵۰۴۰

قیمت یکی از مواردی است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید که در رابطه با قیمت چای سبز تیما لاهیجان باید گفت: این محصول در انواع اندازه های مختلف عرضه شده و جهت مشاهده قیمت دقیق آن می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه نمایید. چای سبز تیما قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت.

چاقی و اضافه وزن امروزه به یکی از معضلات بسیار اساسی تبدیل شده است. برخی از افراد به دلیل مشغله های کاری و زندگی فراوان و عدم تحرک دچار اضافه وزن می شوند. به همین منظور این دسته از افراد به دنبال راهی سریع برای لاغری هستند. چای سبز تیما یکی از بهترین محصولاتی است که در کاهش وزن بسیار موثر و تاثیر گذار است و بسیاری از پزشکان خوردن آن را به همه پیشنهاد می کنند.
خواص چای سبز

این محصول معجزه آسا خواص درمانی بسیار زیادی دارد و افراد می توانند به راحتی در طول روز از این چای خوشمزه نوش جان کرده و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوند.

این نوع چایی میزن کافئین کمتری نسبت به چای سیاه دارد و به همین دلیل افرادی که نباید از کافئین استفاده کنند می توانند به راحتی از این چایی در طول روز استفاده کنند.
سرشار از آنتی اکسیدان است و برای پیشگیری از ابتلا به سرطان بسیار مناسب است.
از پیری زودرس جلوگیری می کند.
در افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن بسیار موثر است.
موجب کاهش کلسترول بد در بدن می شود.
چای سبز در از بین بردن بوی بد دهان و دندان و ضدعفونی کردن آن بسیار موثر است.
به دلیل میزان قابل توجهی فلوراید در چای سبز، این محصول در سلامتی استخوان ها بسیار موثر است.
حافظه و مغز را تقویت می کند.
ویتامین c موجود در آن به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک می نماید.
از بوجود آمدن چین و چروک و پیری در پوست جلوگیری می کند.
آرامش بخش است و باعث کاهش اضطراب و استرس می شود.

تصویر۱
چای سبز چگونه باعث لاغری می شود؟

حتما شما نیز تابحال این جمله را شینده اید که اگر می خواهید لاغر شوید، چای سبز بنوشید. شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چای سبز چگونه باعث کاهش وزن می شود و عملا این کار چگونه اتفاق می افتد. چای سبز از چند طریق باعث کاهش وزن می شود که عبارتند از:

چای سبز در افرادی که دچار اضافه وزن هستند باعث کاهش جذب قند در میکروارگانیسم های چربی شده و سطح HDL را افزایش می دهد.
چای سبز باعث افزایش متابولیسم بدن شده و همین امر سبب می شود تا سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کرده و این امر به چربی سوزی کمک می کند.
همانگونه که گفته شد چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و همین امر باعث کند شدن روند پیری در بدن و کاهش قند می شود که یکی از عوامل مهم در چاقی است.
استرس یکی از عوامل مهم در چاقی است و چای سبز به دلیل خاصیت آرامش بخشی که دارد باعث کاهش استرس شده و باعث کاهش وزن می شود.

تصویر۲
لاغری با چای سبز تیما

چای سبز تیما یکی از بهترین محصولات گیاهی موجود در بازار است که در کاهش وزن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف در بدن جلوگیری می نماید. در تهیه این محصول از هیچ گونه ماده شیمایی استفاده نشده است و این محصول به صورت کاملا ارگانیگ و طبیعی و زیر نظر متخصصان تهیه شده است. شرکت چای سبز تیما سال ها در زمینه تهیه و تولید چای سبز دارای سابقه است و به همین دلیل محصولاتی باکیفیت را روانه بازار می نماید. افرادی که یک دوره از چای سبز تیما استفاده کرده اند، پس از پایان دوره متوجه کاهش سایز و وزن خود به طرز چشم گیری شده اند. چای سبز تیما در افزایش متابولیسم بدن و افزایش سوخت و ساز بدن بسیار تاثیر گذار است و همین امر باعث کاهش وزن و کاهش سایز می شود. همه افراد دارای اضافه وزن می توانند از این چایی استفاده کنند و دارای اندامی زیبا و ایده آل شوند.

تصویر۳
طرز استفاده چای سبز ۵۰۴۰

چای سبز ۵۰۴۰ برای لاغری بسیار موثر است و شما می توانید این محصول را با خیالی راحت برای کاهش وزن استفاده کنید. مصرف چای سبز ۵۰۴۰ بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید در منزل یا بیرون از منزل از این چایی به راحتی در طول روز نوش جان کنید. بهتر سات چای سبز تیما را در جایی که بدور از رطوبت و نور باشد نگهدری کنید تا خواص و عطر چایی حفظ شود. طریقه مصرف چای سبز تیما بدین صورت است که به میزان یک قاشق چای خوری از جای سبز را در یک قوری آب باید بریزید و بگذارید تا چایی در دمای ۸۰ الی ۸۵ درجه به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه دم بکشد و سپس آن را نوش جان کنید.

تصویر۴
چه کسانی نباید چای سبز تیما مصرف کنند؟

چای تیما با آنکه دارای خواص بی نظیری است، اما به دلیل ترکیباتی که دارد برخی از افراد نباید آن را مصرف کنند. این افراد عبارتند از:

افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند نباید از چای سبز استفاده کنند.
زنان باردار و شیرده بهتر است از چای سبز استفاده نکنند و در صورت مصرف نیز بیش از یک الی دو فنجان در طول روز نباید استفاده کنند.
به دلیل کافئین موجود در چای سبز، ممکن است که با برخی از داروها تداخل داشته باشد که باید از مصرف چای سبز با این داروها جلوگیری نمود.

تصویر۵
خرید اینترنتی چای سبز ۵۰۴۰

اگر شما نیز دچار اضافه وزن هستید و یا می خواهید که از خواص بی نظیر چای سبز بهره مند شوید می توانید این محصول را به صورت اینترنتی از فروشگاه پرشین خرید تهیه نمایید. پرشین خرید نماینده انحصاری محصولات تیما از جمله چای سبز و زیره ۵۰۴۰ و چای سبز ۵۰۴۰ می باشد. این محصولات دارای بالاترین کیفیت هستند و براحتی در پایان دوره مصرف می توانید کاهش وزن چشم گیری را در خود مشاهده نمایید. نحوه خرید چای سبز تیما در پرشین خرید بسیار ساده است و شما می توانید براحتی سفارش چای سبز تیما را در سایت پرشین خرید ثبت نمایید. چای سبز لاغری ۵۰۴۰ قیمت بسیار مناسبی در این فروشگاه دارد و شما براحتی می توانید اقدام به خرید چای سبز تیما ۵۰۴۰ در این سایت نمایید. خرید پستی چای سبز تیما به شما این امکان را می دهد تا در وقت و هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی کنید و محصول را به راحتی درب منزل خود دریافت کنید. شماره تماس چای سبز تیما نیز بر روی محصول درج شده و شما به راحتی می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما، شما را راهنمایی کنند.

چای سبز تیما فروش بسیار بالایی را در سال های اخیر به خود اختصاص داده است. مصرف چای سبز لاغری تیما در میان تمام افراد جامعه افزایش یافته و شما نیز میتوانید برای خرید چای سبز تیما از فروشگاه ۵۰۴۰ هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهید. در نظر داشته باشید که قیمت چای سبز تیما لاهیجان بسیار مناسب با هر بودجه خانوار می باشد.
چای سبز لاغری تیما

آیا شما نیز به دنبال خرید چای سبز تیما از فروشگاه ۵۰۴۰ هستید؟ آیا میدانید که برای خرید چای سبز لاغری تیما اصل از کجا بایستی اقدامات لازم را انجام دهید؟ از شما دعوت می شود که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی کنید.

چای سبز تیما ۵۰۴۰ یکی از بهترین و بی نظیرترین نوشیدنی های موجود می باشد که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مصرف کنندگان واقع شده است چرا که این نوشیدنی از خواص بسیار شگفت انگیزی برخوردار بوده و همین امر نیز سبب شده است تا افراد با علاقه مندی بالایی از آن مصرف داشته باشند. تاثیر چای سبز تیما در لاغری موضوعی بسیار بحث برانگیز می باشد و همین امر نیز سبب شده تا آزمایش ها و تحقیقات بسیار گسترده ای در این حوزه صورت بگیرد. چای سبز تیما و لاغری را امروزه می توان در بسیاری از فروشگاه های مجازی و واقعی در سراسر جهان مشاهده کرد. همچنین تمام فروشگاه های اینترنتی این فرصت را به خریداران می دهند تا بتوانند قبل از خرید این محصول در مورد چای دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ اطلاعات لازم را به دست بیاورند که از مهمترین اطلاعات در مورد چای سبز ۵۰۴۰ می توان به قیمت بسیار مناسب و خواص شگفت انگیز آن اشاره کرد. در ادامه مقاله در مورد خرید پستی چای سبز لاغری تیما توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه خواهیم داد.

تصویر ۱
خواص چای سبز تیما برای لاغری

محتویات چای سبز تیما از مواد اولیه بسیار مرغوب و باکیفیتی تهیه شده است که این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی را در داشتن خواص بی نظیر این محصول داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید می توانید از سایت چای سبز لاغری تیما تمام اطلاعات مربوط به این محصول را به دست آورده و سپس با خیال راحت اقدام به خرید آن داشته باشید، هم چنین از مهمترین و بارزترین ویژگی های چای سبز لاغری تیما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تاثیر فوق العاده در لاغری و کاهش وزن

– تاثیر بالا در تمدد اعصاب

– از بین بردن لکه های مختلف بر روی پوست

– تقویت کننده ی سیستم گوارشی بدن

– تقویت کننده ی بسیار بالا برای جریان خود در بافت های مختلف

– بهبود عملکرد کبد و کلیه

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول تاثیر آن در از بین بردن بافت های چربی می باشد که بسیاری از این بافت های چربی در ناحیه پهلو و شکم واقع شده اند و همین امر نیز چاقی و بد فرمی بسیاری را به دنبال دارد این در حالی است که با مصرف منظم چای سبز تیما می توان در کوتاه ترین زمان ممکن از دست بافت های چربی مزاحم خلاص شد و به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کرد.

تصویر ۲
طرز مصرف چای سبز تیما

بسیاری از افراد به دنبال نحوه مصرف چای سبز تیما هستند تا از این طریق بتوانند راه موثر مصرف چای سبز تیما را فرا گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن تاثیر این دمنوش را مشاهده کنند. در خصوص طرز مصرف چای سبز تیما می توانید مقدار مشخصی از آن را به یک لیوان آب جوش اضافه کرده و بگذارید تا حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه دم بکشد و سپس آن را میل کنید. در نظر داشته باشید که زمان دم کشیدن این چای می تواند تاثیرات بیشتری را بر روی لاغری و از بین بردن بافت های چربی شما داشته باشد به همین جهت عجله ای برای نوشیدن این محصول بدون دم کشیدن مطلوب نداشته باشید.

تصویر ۳
خرید چای سبز لاغری ۵۰۴۰

خرید چای سبز لاغری ۵۰۴۰ یکی از متداول ترین خریدهای امروزی به شمار می آید و افراد می توانند برای خرید این محصول از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کرده و برای به دست آوردن قیمت چای سبز در ۵۰۴۰ نیز با همکاران ما در تماس باشند. اگر قصد دارید تا در زمان بسیار کمتری به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید می توانید هم اکنون اقدام به خرید این محصول بی نظیر و شگفت انگیز داشته باشید.

تصویر ۴
خرید اینترنتی چای سبز لاغری تیما

امروزه با توجه به آسان بودن خریدهای اینترنتی بسیاری از افراد به دنبال خرید اینترنتی چای سبز لاغری تیما هستند تا بتوانند بهترین و مرغوب ترین محصول را به راحتی تهیه نموده و آن را از درب منزل خود نیز دریافت کنند. در نظر داشته باشد که بهترین گزینه برای خرید اینترنتی این محصول فروشگاه اینترنتی پرشین خرید می باشد و این امکان را نیز برای مشتریان خود ارائه داده است که قبل از خرید، به مقایسه و بررسی قیمت های ارائه شده پرداخته و تصمیم گیری بهترین را برای خرید این محصول بی نظیر داشته باشد. این فرصت طلایی و بی نظیر را از دست ندهید و همین حالا اقدام به خرید محصول مورد نظر خود داشته باشید.

تصویر ۵
قیمت چای سبز لاغری تیما

یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد خرید چای سبز لاغری تیما وجود دارد، قیمت این محصول شگفت انگیز می باشد. در خصوص قیمت چای سبز لاغری تیما نیز می توان گفت که این محصول دارای قیمت بسیار معقول و مناسبی می باشد به طوری که شما می توانید با کمترین بودجه در اختیار خود اقدام به خرید مورد نظرتان داشته باشید. بسته بندی های این محصول با یکدیگر متفاوت بوده و افراد می توانند با توجه به نیاز و بودجه در اختیار خود یکی از آنها را در سبد خرید قرار دهد. نکته بسیار مهمی که در استفاده از چای سبز لاغری تیما وجود دارد این است که اگر از بیماری خاصی در رنج هستید حتما بدون مشورت با پزشک معالج خود اقدام به استفاده از چای سبز لاغری تیما نداشته باشید. همچنین خانم های باردار نیز به هیچ وجه سر خود به استفاده از این نوشیدنی لاغری نداشته و در این خصوص با پزشک خود مشورت داشته باشند.

تصویر ۶
خرید چای سبز تیما اصل

با توجه به توضیحات ارائه شده در بخش های قبلی و فروش بسیار بالای چای سبز تیما، برخی از فروشگاه ها به دنبال فروش محصولات فیک و تقلبی از چای سبز لاغری تیما هستند تا از این طریق بتوانند سود خوبی را به دست بیاورند که بی شک این محصولات تقلبی نه تنها هیچ گونه تاثیر مثبتی را به دنبال نخواهد داشت بلکه با مصرف طولانی مدت آنها دچار بسیاری از مشکلات گوارشی نیز خواهیم بود. اگر شما نیز نگرانی های بسیار زیادی را در مورد خرید چای سبز تیما اصل دارید می توانید بدون اتلاف وقت در بهترین زمان ممکن از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام به خرید مورد نظر خود داشته باشید. توجه کنید که فروشگاه اینترنتی ما با دریافت مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت و غذا و دارو با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات را به فروش می رساند و از این طریق نیز توانسته است توجه بسیاری از مصرف کنندگان و مشتریان خود را به دست بیاورد. همچنین این محصول را از افراد دست فروش نیز تهیه و خریداری نکنید چرا که تمام مواد و محتویات درون این بسته بندی ها از مواد بسیار بی کیفیت و نامرغوب تهیه شده است و بزرگترین تهدید برای سلامتی شما به شمار می آِید.

عوارض جانبی چای تیما ۵۰۴۰

بسیاری از افراد دوست دارند بدانند که چای لاغری تیما دارای عوارض می باشد یا خیر؟ در مورد عوارض جانبی این دمنوش می‌توان گفت که این چای برای افراد عادی هیچ گونه عوارض خاصی ندارد و تا کنون هیچ فردی از عوارض آن گزارشی را ارسال نکرده است. اما با توجه به نکاتی که در مورد این چای وجود دارد، خانم های باردار و شیرده بهتر است که در زمان بارداری یا شیردهی خود آن را با توصیه ی پزشک مصرف نمایند. لذا ممکن است با توجه به ویژگی هایی که این چای دارد، برای این افراد مشکلاتی را به وجود آورد. اما بعضی از افراد تصور می کنند که با استفاده از چای لاغری پوستشان چین و چروک خواهد انداخت و شفافیت خود را از دست خواهد داد. می‌توان گفت که درست است بعضی از چای های لاغری موجب چین و چروک افتادن بر روی پوست بدن و صورت افراد می‌ شود اما این چای علاوه بر اینکه در بدن افراد چین و چروک در پوست صورت آنها به وجود نمی آورد، بلکه باعث شفاف شدن پوست آنها نیز خواهد شد.

خواص چای سبز لاغری تیما

چای سبز به عنوان یکی از نمونه های بسیار خوب برای لاغری محسوب می‌ شود. این چای دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلفی می باشد که افراد می‌ توانند با بهره‌مندی از خواص آن بهترین کارایی را در بدن خود حس نمایند. لذا شما می توانید با استفاده از این چای با توجه به آنتی اکسیدانی که دارد برای از بین بردن توده های چربی و جلوگیری از جذب آن ها اقدام نمایید. لذا این آنتی اکسیدان باعث جلوگیری از بافت‌ های سرطانی می گردد که خود می تواند بهترین کارایی در یک دمنوش باشد. همچنین این افراد می ‌توانند با استفاده از این چای به کاهش کلسترول خون و در نتیجه از بین بردن بیماری های قلبی و عروقی اقدام نمایند. افراد می توانند با استفاده از آن مشکلات دهانی خود و بیماری های بخش‌ های مختلف مانند لثه و دندان را از بین ببرند. گفتنی است با استفاده از این چای می توانید به محکم کردن مفاصل خود بپردازید. پس می توان گفت استفاده از این چای تنها برای لاغری مفید نمی باشد و افراد می‌ توانند به راحتی با استفاده ی آن از ویژگی‌های مختلفی که دارد بهره مند شوند.

ویژگی های چای سبز تیما لاغری

چای لاغری تیما دارای یک مکانیسم بسیار خوب می باشد و افراد می‌توانند با استفاده از آن بهترین کارایی را دریافت نمایند. لذا افراد می‌ توانند با توجه به اینکه این چایی متابولیسم بدن افراد را افزایش می دهد، نسبت به سوزاندن چربی های بدن خود اقدام نمایند و انجام این کار را تسریع بخشند تا بتوانند چربی های اضافه ی بدن خود را کاهش دهند. با توجه به پژوهش‌هایی که در بخش‌های مختلف این چای صورت گرفته است می توان گفت که این چای هم باعث کاهش اشتها و هم از بین بردن چربی ها شود. چای لاغری تیما می‌تواند به کاهش جذب روده ای چربی و همچنین ماده گلوکز کمک کند. این چای باعث می‌شود که مواد قندی در بدن افراد تجمع نکنند و همین موضوع باعث می‌شود تا افراد بتوانند به کاهش وزن مناسبی دست یابند.

قیمت چای تیما

قیمت چای لاغری تیما به عنوان یکی از بهترین چای های گیاهی، بسیار ارزان قیمت می باشد. لذا قیمت چای سبز تیما در مقایسه با سایر برندهای مختلفی که به تولید این چای اقدام می نمایند، بسیار پایین است. افرادی که دوست دارند بدانند که قیمت چای لاغری ۵۰۴۰ به چه میزان است، می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری را مورد بررسی قرار داده و نسبت به بررسی قیمت آن اقدام نمایند. با توجه به خاصیت هایی که این چای دارد، می ‌توان گفت که قیمت آن بسیار پایین می باشد و افراد می ‌توانند به راحتی نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز را نسبت به فروشگاه‌های مختلف سطح شهر ارزان ‌تر به افراد ارائه می ‌دهند.

تصویر ۸

کارایی در مقایسه با قیمت چای سبز تیما

اگر بخواهیم کارایی چای لاغری تیما را با توجه به ویژگی ها و خواصی که دارد مورد بررسی قرار دهیم، می‌ توان گفت که کارآیی آن در مقابل قیمتش بسیار بالا می باشد و شما می توانید با ارائه ی یک هزینه ی پایین مجموعه ای از خواص و ویژگی های مختلف را دریافت نمایید. چای سبز تیما یا همان چای لاغری تیما در روز نخست تولید سعی کرده تا با ارائه ی قیمت های پایین و بهترین کیفیت مشتریان خود را به نحو مناسبی به خود جذب نماید. توصیه ی ما این است که در زمان خرید با توجه به مورد بررسی قرار دادن کارایی آن، نسبت به قیمت آن توجه آنچنانی نداشته باشید و با خرید آن به راحتی از ویژگی‌ هایی که این چای لاغری برای آب کردن چربی های شکمی و پهلوی شما دارد استفاده نمایید.

تصویر ۹

چگونگی خرید چای لاغری تیما

با توجه به اینکه چای لاغری تیما به عنوان یکی از بهترین چای ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، شرکت تولیدکننده ی ۵۰۴۰ سعی کرده تا با تولید انبوه این چای و قرار دادن آن در بازار، به راحتی افراد را برای خرید این چای لاغری یاری نماید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز و چای لاغری تیما را دریافت نمایید. گفتنی است نمایندگی های مجازی در سطح کشور وجود دارند که چای سبز و چای لاغری تیما را به افراد ارائه می ‌دهند. شما می توانید به راحتی با خرید این چای نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید. توصیه ی ما این است که در زمان خرید چای لاغری تیما، حتما به فروشگاه ‌های مجاز مراجعه نمایید که نمونه های اصلی این چای را به شما ارائه دهند. زیرا کیفیت و زمان تولید این چای می تواند بسیار مهم باشد. توصیه ی ما این است که با مراجعه به فروشگاه هایی که فروش بالایی دارند، محصولات تازه و تولیدات جدید را خریداری نمایید. تولیدات جدید باعث می ‌شود تا خواص آن ها به صورت مناسبی بر روی افراد تاثیر گذار باشد.

خرید اینترنتی چای سبز پنجاه چهل

یکی دیگر از روش های خرید چای سبز و یا چای لاغری تیما، خرید از سایت ۵۰۴۰ می باشد. سایت ۵۰۴۰ چای لاغری تیما را با بهترین کیفیت در اختیار افراد قرار می ‌دهد. از مزایای خرید اینترنتی چای لاغری تیما این است که شما به راحتی می توانید آن را در منزل خود سفارش داده و به صورت آنلاین پول آن را پرداخت نموده و سپس آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. چای سبز فروشگاه ۵۰۴۰ اینترنتی، نسبت به سایر سایت هایی که فروش این چای را به افراد ارائه می دهند، می تواند نمونه باشد. فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار افراد قرار می دهد و همین موضوع باعث می ‌شود تا افراد با استفاده از محصولات فروشگاه ۵۰۴۰ چای لاغری را به خوبی خریداری نمایند و آن را به صورت روزانه مورد استفاده ی خود و خانواده شان قرار دهند.

بسته بندی چای سبز تیما لاهیجان

بسته بندی محصولات در هر کالا و یا محصولی می تواند مهمترین موضوع در آن باشد. بسته‌ بندی مناسب می‌تواند به کیفیت کالا بیافزاید. این موضوع در مواد غذایی و خوراکی ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با توجه به این که این محصول یکی از محصولات خوراکی می باشد و می تواند نسبت به جذب باکتری و آلودگی هایی مختلف حساس باشد، تولید کنندگان آن باید به بسته بندی آن توجه داشته باشند. همانطور که در شکل زیر می بینید، بسته بندی چای تیما به بهترین نحو ممکن صورت گرفته و افراد به راحتی می‌ توانند با باز کردن درب آن نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. جعبه ی کارتونی شکل آن به همراه سلفونی که بر روی آن کشیده شده، آن را از بروز هر گونه باکتری در امان نگه می دارد. این چای سبز دارای دو نمونه ی مختلف کیسه‌ ای و دم کردنی می باشد.

با استفاده از بسته های کیسه ای می‌ بینید که تی بگ ‌های آن در یک بسته بندی جداگانه و یک پوشش بسیار مناسب ضد باکتری قرار گرفته اند. گفتنی است نمونه ی دیگر آن که به صورت دم کردنی می باشد بسیار با کیفیت بوده و در یک محفظه ی کارتونی و یک محفظه ی دیگر پلاستیکی قرار دارد و افراد به راحتی می ‌توانند آن را باز کرده و نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. در کل می ‌توان گفت بسته بندی آن به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر زیبایی و شکل بسیار خوبی که دارد، بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.

نظر مشتریان در مورد چای لاغری پنجاه چهل

مشتریانی که از چای لاغری تیما استفاده کرده ‌اند، همواره نظر خود را در مورد این چای لاغری مثبت ارائه کرده اند. چای لاغری تیما اصل دارای ویژگی هایی می باشد که افراد می توانند به راحتی با استفاده از این چای لاغری، از این ویژگی ها بهره مند شوند. همین موضوع باعث شده تا افراد در نظرسنجی های مختلف راضی بوده و کامنت هایی که در سایت های مختلف فروش چای و سایت ۵۰۴۰ قرار می دهند، بسیار مثبت باشد. چیزی در حدود ۸۰ درصد مردم از چای لاغری تیما احساس رضایت داشته اند و همین موضوع باعث می ‌شود تا فروش آن روز به روز بالاتر برود. این نظرات مثبت به دلیل تاثیراتی بوده است که چای سبز لاغری تیما بر روی بدن افراد گذاشته است.

نکات مهم در زمان خرید چای سبز ۵۰۴۰

افرادی که قصد خرید چای لاغری تیما را دارند، باید با توجه به نکاتی که در این زمینه وجود دارد، نسبت به خرید آن اقدام نمایند. با توجه به فروش بالای چای سبز فروشگاه ۵۰۴۰، بسیاری از جاعلان و تقلب کنندگان در پی این هستند تا با استفاده از نام تجاری ۵۰۴۰ و شرکت تیما نسبت به تولید نمونه ی تقلبی و بی کیفیت این چای و فروش آن در بازار اقدام نمایند و سود خوبی از فروش محصولات تقلبی حاصل نمایند. توصیه ی ما این است که در زمان خرید حتما آن را از نمایندگی ‌های مجاز و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا بهترین کیفیت را در اختیار داشته باشید. لذا در هنگام خرید حتما به نام و برند تجاری آن که به صورت با کیفیت بر روی بسته‌ بندی این چای درج شده است، دقت نمایید تا بهترین چای را در خریداری کنید. افرادی که نسبت به خرید این چای اقدام می نمایند، باید توجه داشته باشند که با خرید از فروشندگان مجاز، بهترین قیمت را برای آن پرداخت کنند. در بعضی از مواقع نمونه های تقلبی قیمت بسیار پایینی دارند و افراد باید در این زمان به این موضوع توجه داشته و با خرید نمونه های اصلی این چایی بهترین کارایی را از آن بهره مند شوند.

بحث پایانی در مورد چای لاغری ۵۰۴۰

در پایان می توان گفت که افرادی که قصد استفاده از چای لاغری ۵۰۴۰ تیما را دارند، باید با توجه به نکاتی که در متن به آن اشاره شد، نسبت به خرید و استفاده از این چای لاغری اقدام نمایند. گفتنی است چای لاغری تیما و یا چای سبز دارای خواص بی نظیری می باشد که این خواص بی نظیر باعث شده است تا شرکت تیما با صادرات این چای به کشورهای خارجی، نسبت به بهره برداری از فروش آن اقدام نمایند. امیدواریم که توانسته باشیم چای لاغری تیما را به عنوان یکی از بهترین چای های لاغری مورد بررسی قرار داده باشیم. از اینکه تا پایان با ما همراه بودید، سپاسگزاریم.

مصرف منظم و روزانه این دمنوش گیاهی تیما می تواند علاوه بر اینکه برای مشا کاهش وزن و تناسب اندام را به همراه بیاورد همچنین باعث میزان قند خون و کاهش کلسترول خون نیز خواهد شد و در واقع مانع بروز سکته های قلبی می شود.در ضمن خاصیت چای سبز تیما اینگونه است که میزان سوخت و ساز بدن شما را بالا برده و کمک می کند تا بافت های انباشته چربی براحتی از بین بروند.

وجود زعفران در دمنوش لاغری ۵۰۴۰ باعث شده است تا این نوشیدنی تبدیل به یک دم نوش ضد استرس و آرامش بخش شود و شما می توانید از آن در جهت بهبود و تقویت اعصاب خود استفاده کنید.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

خواص دمنوش کیسه ای تیما و مدل دم کردنی آن چیست ؟

به دلیل وجود زعفران در این دمنوش باعث ایجاد شادابی و سرزندگی در فرد خواهد شد.

برای رفع درد بسیار خوب است.

میزان کلسترول خون و فشار خون را کاهش می دهد.

برای از بین بردن چربی های انباشته شده بسیار مناسب است.

در درمان دیابت موثر است.

جلوگیری از حمله های قلبی می کند.

با وجود مواد آنتی امسیدان بسیار بالا از ابتلا به بیماری سرطان در فرد جلوگیری می کند.

چه ساعاتی از روز برای مصرف دمنوش چربی سوز تیما مناسب است ؟

بهترین زمان مصرف معمولا نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می باشد.این از ان جهت است که به روند جذب مواد مغذی و معدنی غذای شما خلیی ایجاد نکند و برای همین توصیه شده تا قبل از غذا میل شود.

نحوه دم کردن صحیح چای سبز لاغری تیما چگونه است ؟

بعد از اینکه آب به صورت کامل جوشید انرا درون قوری ریخته و به اندازه نیاز درون قوری را چای سبز می ریزیم. کافیست به مدت ۵ دقیقه صبر کنید تا چای شما دم بکشد. دیگر نیاز نیست قوری را برای دم کشیدن بروی شعله حرارت بگذارید.

روزانه چه مقدار از دمنوش لاغری تیما را مصرف کنیم ؟
پیشنهاد می شود روزانه بین ۳ تا ۵ مرتبه از این دمنوش لاغری استفاده نمایید تا تاثیرات فوق العاده آنرا ببینید.زیاده روی در مصرف این نوع دمنوش می تواند باعث ایجاد حالت تهوع و اسهال و سر درد شود. پس تنها به میزانی که اعلام شده مصرف نمایید.

بسیاری از افراد به دنبال خرید دمنوش های گیاهی و لاغری و انواع چای سبز هستند و می خواهند توسط این نوع دمنوش های لاغری به تناسب اندام و کاهش وزن مناسب دست پیدا کنند.یکی از بهترین محصولاتی که این روزها در بازار از طرفداران بسیار زیادی برخوردار شده است و توانسته مورد رضایت مشتریان واقع شود محصولات پکیج لاغری 5040 است که در قالب دمنوش های گیاهی لاغری ارائه شده و بسیار پر فروش نیز می باشند.

دمنوش های لاغری 5040 در قلاب دو مدل چای دم کردنی و چای کیسه ای ارائه شده است و ترکیبات به کار رفته در این محصولات به صورت 100% گیاهی بوده و برای تمامی سنین نیز قابل مصرف است.شما بر اساس نوع سلیقه و نیازتان می توانید اقدام به تهیه یکی از انواع پیکج های زیر نمایید و انرا در هر کجای ایران که هستید ابتدا دریافت و سپس هزینه پست را به مامور پست بپردزاید.

قیمت های ارائه شده برای انواع پکیج لاغری 5040 چگونه است ؟

از دیگر خواص دمنوش های گیاهی برای لاغری 5040 چه می دانید ؟

چای سبز تیما 5040 دارای فواید بسیاری است که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم :

اولین و مهمترین خواص آن در کاهش وزن و چربی سوزی است. این نوشیدنی با بالا بردن میزان سوخت و ساز بدن می تواند کمک فراوانی در لاغری فرد مورد نظر نماید.

برای جلوگیری از پوسیدگی دندان بسیار مناسب است.

تقویت کننده سیستم قلب و عروق بوده و برای حفاظت قلب مناسب است.

چای سبز لاغری تیما با دارا بودن ویتامین های Aو C و وجود مواد انتی اکسیدان بسیار زیاد نوسیدنی ضد سرطان نام گرفته وب رای پیشگری از انواع سرطان مناسب است.

دمنوش لاغری گیاهی فوق می تواند برای جلوگیری از دیابت مناسب باشد.

برای کاهش فشار خون بسیار مناسب می باشد.

تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است.

برای کنترل اعصاب مناسب بوده و به عنوان یک دمنوش ضد استرس می توان از آن استفاده کرد.

برای کاهش میزان کلسترول خون بسیار مناسب است.

موارد منع مصرف چای لاغری تیما کدامند ؟

تنها برای خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی هستند پیشنهاد می شود از این نوشیدنی استفاده نکنند.

نحوه دم کردن صحیح دمنوش لاغری تیما چگونه است ؟

کافیست تا به اندازه نیاز از این چای را درون قوری ریخته و کمی آبجوش به آن بیافزایید و بعد از مدت 5 دقیقه می توانید از ان استفاده نمایید . نیازی نیست هماندد چای سیاه انرا دم کنید و تنها بعد زا گذشت چند دقیقه بدون اینکه بخواهید قوری را بروی دمای حرارت قرار دهید نوشیدنی شما دم خواهد کشید.دقیقا چزی شبیه به دم کردن چای سفید و قهوه سبز.

ویژگی های چای سبز لاغری ۵۰۴۰

چای سبز لاغری ۵۰۴۰ برای این که تمام سلیقه ها را ساپورت کند در دو نوع کیسه ای و دم کردنی ارائه شده است و دارای دو مدل زعفرانی و اسفناج می باشند .در طرح کیسه ای تعداد صد تی بگ وجود دارد و مدل دم کردنی وزنی به اندازه دویست و‌ پنجاه گرم دارد . خرید هر یک از این انواع چای لاغری ۵۰۴۰ از سایت امکان پذیر است و قیمت آن ها قابل مشاهده است .

ترکیبات چای سبز لاغری ۵۰۴۰

در چای سبز لاغری ۵۰۴۰ ترکیبات بسیار موثر و مفیدی چون، به لیمو ، چای سبز ، کاسیا و….. وجود دارد که سبب اثرات بسیار مفید آن شده است . تمامی این ترکیبات چای سبز ۵۰۴۰ موجب حفظ سلامتی بدن می شوند و به شکلی طبیعی اضافه وزن شما را کم می کنند . این گونه لازم نیست نگران ایجاد عوارض در بدن تان باشید. چای سبز لاغری ۵۰۴۰ ویتامین های مختلفی درون خود دارد که نشات گرفته از داروهای گیاهی است که از آن ها ساخته شده است . پتاسیم، منیزیم ، آهن، کلسیم ، ویتامین A، ویتامین C و انواع ویتامین های B از جمله ویتامین های این چای می باشند . کرفسی که در ترکیب چای سبز لاغری ۵۰۴۰ وجود دارد به زیبایی پوست و موی تان کمک می کند و اثرگذاری خود را بر قلب و عروق با کاهش کلسترول ایفا می کند .

خرید چای سبز لاغری ۵۰۴۰

خرید چای سبز تیما از فروشگاه ۵۰۴۰ امکان پذیر است . خرید چای سبز ۵۰۴۰ به شکل اینترنتی در وقت و هزینه تان صرفه جویی می کند و از هر کجای ایران که باشید قادر به خرید آن خواهید بود . برای این منظور با مراجعه به سایت ، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه، آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تان تحویل بگیرید .

قیمت چای سبز لاغری ۵۰۴۰

چای سبز لاغری ۵۰۴۰ قیمت مناسبی دارد و با هر بودجه ای قادر به خرید آن خواهید بود . قیمت چای سبز تیما ۵۰۴۰ در سایت ذکر شده است و برای دریافت راهنمایی در زمینه سفارش و قیمت این محصول، با شماره تماس های موجود در سایت می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید و نحوه مصرف این محصول هستند و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما خواهند کرد . چای سبز ۵۰۴۰ قیمت خود را بر اساس گیاهان دارویی که در خود دارد تعیین کرده است. بهتر است به جای صرف هزینه های گزاف به جهت لاغری و استفاده از داروهای شیمیایی از این محصول استفاده نمایید و به شکلی طبیعی بدن خود را لاغر کنید، این گونه بدن تان سلامتی خود را حفظ خواهد کرد و از بسیاری از بیماری ها دور خواهد ماند.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

خواص چای سبز لاغری ۵۰۴۰

چای سبز لاغری ۵۰۴۰ ضمن این که موجب چربی سوزی و کاهش وزن تان می شود و بدن تان را متناسب می کند ،فشار خون تان را تنظیم می کند و خاصیت ضد سرطانی نیز دارد . چای سبز تیما ۵۰۴۰ چربی خون تان را کاهش می دهد . چای سبز با زیره ۵۰۴۰ شادی آور است و افسردگی را از فرد دور می کند . چای سبز زیره ۵۰۴۰ کلسترول و قند خون تان را تنظیم می کند و بدین ترتیب موجب حفظ سلامتی بدن تان می شود . چای سبز شرکت ۵۰۴۰ موجب تقویت معده و کبدتان خواهد شد و یبوست را رفع می کند. تنظیم گلوکز بدن تان یکی دیگر از خواص چای سبز ۵۰۴۰ است زیرا بعد از این که غذا میل کردید، قند خون با سرعت کمتری افزایش می یابد و بدین ترتیب انسولین بالا نخواهد رفت و چربی ها در نواحی مختلف روی هم جمع نخواهند شد. برخی از افراد که دچار پرخوری عصبی هستند نیز با مصرف این چای اشتهای کاذب شان کاهش پیدا خواهد کرد . دفع سموم نیز از دیگر خواص مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ می باشد.

نحوه مصرف چای تیما ۵۰۴۰

دقت داشته باشید که چای سبز لاغری ۵۰۴۰ را در جای تاریکی بگذارید که نور و رطوبت از آن دور باشد .

برای دریافت بهترین نتیجه از مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ باید آن را به درستی مصرف کنید و در کنار مصرف آن، رژیم غذایی خود را نیز اصلاح کنید و سبک زندگی تان را کمی تغییر دهید، این گونه در زمان کوتاهی شاهد نتایج موثر آن خواهید بود . در نوع دم کردنی مقدار کمی از چای را که حدود یک قاشق چای خوری باشد، درون قوری ریخته و روی آن آب جوشی که کمی از جوش آمدنش گذشته و به هشتاد و پنج درجه رسیده است، ریخته و اجازه می دهید سه الی چهار دقیقه بگذرد ، در این زمان آماده مصرف خواهد بود . این چای بدون دم کشیدن توسط حرارت مصرف می شود . در نوع تی بگ هم در فنجان تان آب جوش ریخته و به مدت سه الی پنج دقیقه صبر کنید و سپس نوش جان کنید. مصرف چای سبز تیما ۵۰۴۰ به تعداد سه نوبت در روز و هر بار نیم ساعت قبل از غذا توصیه شده است. دقت کنید که در مصرف چای سبز فروشگاه ۵۰۴۰ زیاده روی نکنید زیرا این طور نیست که هر چقدر بیشتر مصرف کنید بیشتر لاغر شوید، بلکه باید آن را به اندازه مصرف کنید و در کنار آن، رژیم غذایی خود را اصلاح کنید . این که گفته می شود نیم ساعت قبل از غذا این چای را مصرف کنید به دلیل این است که عملکرد بهتری داشته باشد و نتیجه مثبتی مشاهده شود. اگر قصد دارید آن را بعد از غذا میل کنید اجازه دهید که دو ساعت بگذرد زیرا در آن کافئین وجود دارد و آهن را دفع می کند که در صورت استفاده درست مشکلی در دریافت آهن نخواهید داشت. زیاده روی در مصرف موجب می شود سیستم عصبی تان تحریک شود و آب و الکترولیت های زیادی از بدن تان دفع شود که در نهایت یبوست را به دنبال خواهد داشت. کافئین موجود در صورت زیاده روی در مصرف، بی خوابی را سبب می شود . داشتن اعتدال در مصرف این چای موجب بهره گیری از خواص آن خواهد شد.

موارد منع مصرف چای سبز ۵۰۴۰

در کنار تمام خواص و فوایدی که چای سبز لاغری ۵۰۴۰ دارد مصرف آن برای خانم های باردار و شیرده توصیه نشده است .هم چنین افرادی که به کافئین حساسیت دارند باید با دستور پزشک آن را مصرف کنند . افرادی که مشکلات قلبی عروقی، کلیوی و دستگاه گوارش دارند و یا دچار اضطراب هستند و از بی خوابی رنج می برند نیز باید تحت نظر پزشک این محصول را مصرف کنند .

چرا فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز

برای خرید ۵۰۴۰ چای لاغری می توانید از خدمات فروشگاه مجموعه ما استفاده نمایید . فروشگاه ۵۰۴۰ گارانتی مرجوعی دارد یعنی محصول خریداری شده را به هر دلیلی که نخواستید با ارائه فاکتور، می توانید برگشت دهید و هزینه ای که پرداخت کرده اید را دریافت نمایید .هم چنین این محصول پروانه تولید و بهداشتی دارد که روی محصول قابل دیدن است و بدین ترتیب مشتری با اعتماد کامل از سلامت کالا ، آن را خریداری خواهد کرد. تمام تلاش این مجموعه جلب رضایت مشتری است و در این راه تمام تلاش خود را می کند و برای تمام محصولاتش تضمین کیفیت و اصل بودن را می دهد.

دلیل مصرف چای سبز ۵۰۴۰

سایت ۵۰۴۰ چای سبز ، مصرف این دمنوش را به همه کسانی که از چربی شکم و پهلوی خود ناراضی اند و به دنبال راهی برای رفع آن هستند پیشنهاد می دهد .فروشگاه ۵۰۴۰ چای لاغری را به منظور از بین بردن چربی های شکم و پهلو و رسیدن به تناسب اندام در اختیار مشتری قرار می دهد .این چربی ها نسبت به چربی سایر بخش های بدن سخت تر از بین می روند و ضمن این که ظاهر فرد را زشت می کنند ، ممکن است در آینده موجب ابتلای فرد به بیماری های قلبی و عروقی شوند . بهترین راهی که می تواند این چربی ها را از بین ببرد این است که رژیم غذایی مناسب داشته باشید و چای سبز مخلوط ۵۰۴۰ را مصرف نمایید . قیمت مصرف چای سبز ۵۰۴۰ نیز نسبت به قیمت داروهای شیمیایی کمتر است و فرد با خیالی آسوده آن را مصرف خواهد کرد زیرا عوارض داروهای شیمیایی را نخواهد داشت.

مکانیسم اثر چای سبز لاغری

وقتی فرد چای سبز لاغری ۵۰۴۰ را مصرف می کند ، مقدار بسیار زیادی مواد مفید را وارد بدنش می کند و ترکیبات موجود در آن موجب تحریک متابولیسم بدن خواهد شد و در نتیجه ی آن، سوخت و ساز شکل صعودی به خود خواهد گرفت. همه این ها در کنار هم موجب می شود بدن تان کاهش وزن پیدا کند و خوش فرم شود . از طرفی با مصرف این چای، میزان ادرار افزایش پیدا می کند و در نتیجه دستگاه گوارش تان عملکرد بهتری پیدا خواهد کرد . با مصرف چای سبز لاغری ، چربی ها نمی توانند انباشته شوند و سلول های مرده نیز نابود خواهند شد. با از بین رفتن سلول های مرده، سلول های تازه ای جایگزین آن ها خواهند شد و بدین ترتیب بدن تان استحکام بیشتری خواهد یافت. در چای سبز ۵۰۴۰ ماده ای وجود دارد که سلول های چربی را تجزیه می کند که این چربی تجزیه شده وارد جریان خون شده و سلول ها آن را از بدن خارج می کنند و بدین ترتیب فرایند سوزاندن چربی رخ می دهد.

تاثیر چای سبز ۵۰۴۰ روی پوست

با مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ پوست تان شفاف تر خواهد شد و از آن جا که سلول های بدن را بازسازی می کند، مانع از پیری زودرس خواهد شد. در واقع با این چای ضمن لاغر شدن، از تاثیرگذاری آن روی پوست بهره خواهید برد و موجب بهبود عملکرد سیستم داخلی بدن تان نیز خواهد شد. خاصیت ضدباکتریایی این چای التهاب و اختلالات هورمونی را رفع می کند و با اثر روی باکتری های مسئول جوش و آکنه، در کاهش آن تاثیر چشمگیری می گذارد و حتی می تواند از زدن آن پیشگیری به عمل آورد زیرا عامل اصلی بسیاری از آکنه ها باکتری ها می باشند .

خواص چای سبز موجود در محصول

خواص بی نظیری که چای سبز دارد، موجب شده است طرفداران آن هر روز بیشتر شوند. در واقع پلی فنول موجود در آن سبب این همه خواص شده است زیرا مانع از تجمع چربی ها و بالا رفتن وزن خواهد شد. چای سبز سرعت چربی سوزی و سوزاندن کالری را افزایش می دهد . پلی فنول با تولید آنزیم در بدن تعادل تری گلیسرید را موجب می شود و مانع از این می شود که مقدارش در خون افزایش یابد، در نتیجه خطر افزایش تری گلیسرید را از فرد دور می کند و مانع تولید چربی های اضافه می گردد.

اثرگذاری چای لاغری ۵۰۴۰ بر فشار خون

چای سبز لاغری ۵۰۴۰ در صورت استفاده مرتب و صحیح، فشار خون تان را نیز تنظیم می کند. دلیل تاثیر داشتن مصرف این چای بر فشار خون، این است که مصرف منظم چای سبب می شود خون در سرخرگ به خوبی جریان پیدا کند و از سکته مغزی پیشگیری شود . احتمال لخته خون نیز با مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ کاهش پیدا می کند.

خاصیت آنتی اکسیدانی چای لاغری ۵۰۴۰

چای سبز لاغری ۵۰۴۰ خاصیت آنتی اکسیدانی دارد که این خود بدن را از بسیاری از بیماری ها دور می کند و خاصیت ضدپیری به همراه خواهد داشت. چای سبز لاغری ۵۰۴۰ با تاثیر روی سلول های عصبی مانع از این می شود که سلول های سرطانی رشد پیدا کنند و خون رسانی به آن ها را متوقف می کند .چای سبز لاغری ۵۰۴۰ برای افرادی که به دلیل سرطان، شیمی درمانی می شوند نیز مفید است و نتایج بهتری برای شان به وجود خواهد آورد. بیماری های دیگری که چای سبز لاغری ۵۰۴۰ روی آن ها تاثیر گذار است آلزایمر، آرتریت روماتوئید ،پارکینسون و … می باشد.

رفع خستگی با مصرف چای لاغری ۵۰۴۰

این روزها که افراد کار فراوان انجام می دهند تا زندگی خود را بگذرانند، هیچ چیز مانند مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ خستگی را از تن شان بیرون نخواهد کرد .چای سبز لاغری ۵۰۴۰ تسکین دهنده و آرامش بخش است. با مصرف این چای اعصابتان آرام خواهد شد و از خستگی روزمره رها خواهید شد.

تاثیر چای لاغری ۵۰۴۰ بر دیابت

چای سبز لاغری ۵۰۴۰ برای کنترل و پیشگیری از بیماری دیابت نیز نقش مهمی ایفا می کند . در افرادی که مبتلا به دیابت هستند، سوخت و ساز به خوبی صورت نمی گیرد در نتیجه قند خون شان افزایش می یابد . با مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ متابولیسم به شکل درست تری روی قند صورت می گیرد و در نتیجه خطر دیابت کاهش پیدا می کند . از طرف دیگر چاقی فرد را مستعد ابتلا به دیابت نیز می کند، از این رو افرادی که چای سبز لاغری ۵۰۴۰ مصرف می کنند با کاهش وزن خود به شکلی غیر مستقیم از دیابت در امان خواهند بود .

اثرات مفید چای سبز ۵۰۴۰ بر مو

پلی فنول ها و آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز لاغری ۵۰۴۰ به رشد بهتر مو کمک بسیاری می کنند. این چای با تاثیر روی آنزیم ها از ریزش مو نیز جلوگیری به عمل می آورد و شوره سر را نیز رفع می کند. دیدیم که این محصول روی پوست و مو نیز تأثیرگذار است، از این رو اگر به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهید مصرف این چای را فراموش نکنید و آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید زیرا مصرف منظم و مرتب آن سبب می شود نتایج فوق العاده آن را هر چه سریع تر بر بدن خود ببینید . آنتی اکسیدان های این محصول همراه با کافئین موجود در آن، فولیکول های مو را تحریک می کنند و به رشد مو سرعت می بخشند .آمینو اسیدی که در چای سبز وجود دارد نیز از ایجاد موخوره جلوگیری می کند و موهای تان را درخشان می کند . مصرف چای سبز ۵۰۴۰ سبب می شود موهای تازه در سرطان رشد کند و خشکی پوست سر نیز برطرف شود . با خرید و مصرف این محصول، موهای خود را ترمیم کنید و از پیچش آن جلوگیری به عمل آورید.

جایگاه چای سبز ۵۰۴۰ در طب سنتی

چای سبز در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد و فواید بسیاری برای آن ذکر شده است . فوایدی که برای این چای در طب سنتی برشمرده اند شامل کاهش وزن، کاهش قند خون و کاهش فشار خون می باشد . از دیگر خواص مورد اشاره در این طب، تاثیر چای سبز بر افزایش طول عمر است که این کار را نتیجه متعادل سازی فشار خون می دانند که از سکته های قلبی و مغزی جلوگیری می کند . بهبود هضم غذا، درمان سردرد، کاهش وزن و تعادل اندام از دیگر خواص چای سبز در طب سنتی می باشد. با وجود این همه فایده ای که چای سبز ۵۰۴۰ دارد، بهتر است آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید و زندگی سالمی را تجربه کنید. بسیاری از افراد هستند که تنها به نوشیدن چای سبز ۵۰۴۰ بسنده می کنند و هیچ گونه تلاشی برای کاهش وزن خود نمی کنند و تصور می کنند همین که چای را بنوشند لاغر خواهند شد و دیگر چاق نمی شوند ، باید گفت که این چای کمک کننده است و تاثیرات شگرفی روی بدن می گذارد اما در کنار آن باید ورزش کرد و مصرف مواد غذایی مضر را کنار گذاشت.

از اینکه تا پایان متن ما را همراهی کردید از شما عزیزان صمیمانه سپاسگزاریم.

خرید دمنوش ۵۰۴۰ چای سبز

جهت خرید دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که از جمله این راه ها می توان به فروشگاه های اینترنتی اشاره نمود. این روش خرید به دلیل سهولت انجام عملیات خرید و همچنین امکان خرید از هر نقطه از کشور و در کمترین زمان ممکن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. توجه داشته باشید که مراکز خرید دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توانید در سطح شهر ها نیز مشاهده نمایید.

قیمت دمنوش ۵۰۴۰ چای سبز

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید و در این رابطه باید گفت: قیمت این دمنوش در مقایسه با ویژگی های منحصر به فردی که دارد مناسب خواهد بود. چای سبز ۵۰۴۰ قیمتی معقول داشته و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت و البته نمی توان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت و جهت مشاهده قیمت دقیق آن می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید.

چای سبز یکی از محصولات بسیار عالی برای سلامتی است که از دیرباز تاکنون برای درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماریها و لاغری از آن استفاده می شده است. چای سبز ۵۰۴۰ بهترین و پرفروش ترین چای سبز ارگانیک موجود در بازار است که دارای خواص بسیار زیادی است. بنابراین شما می توانید به راحتی این محصول را خریداری کرده و نتیجه عالی آن را مشاهده نمایید.

خواص چای سبز

چای سبز از همان برگ هایی تهیه می شود که چای سیاه نیز از آن تولید می شود. اما برای تولید چای سیاه از فرآیند تخمیر استفاده می شود که باعث بالا رفتن میزان کافئین موجود در چای شده و خواص آن نیز از بین می رود. اما برای تولید چای سبز از خشک کردن یا بخار دادن برگ چای استفاده می شود و همین امر به طعم و خاصیت هر چه بیشتر چای سبز کمک می نماید.

چای سبز به دلیل داشتن پلی فونیک برای بیمارانی که دچار برخی از بیماری های قلبی هستند مناسب است.

چای سبز به پیشگیری از ابتلا به سرطان کمک می نماید.

کاهش چربی و کلسترول خون

کاهش خطر سکته مغزی

پیشگیری از ابتلا به دیابت نوع ۱ و ۲

تقویت حافظه و مغز

کاهش روند پیری پوست، رفع چین و چروک های پوست و آکنه

کمک به رشد موها

کاهش خطر ابتلا به آلزایمر

کاهش باکتری ها موجود در دهان و جلوگیری از پوسیدگی دندان

کاهش فشار خون

خاصیت آرامش بخشی دارد و از افسردگی و اضطراب می کاهد.

بالا بردن سوخت و ساز بدن و کاهش وزن

تصویر۱

دمنوش چای سبز و زیره ۵۰۴۰

دمنوش چای سبز و زیره ۵۰۴۰ یکی از جدیدترین و موثرترین دمنوش های گیاهی موجود در بازار است که به لاغری و سلامت بدن بسیار کمک می کند. همانگونه که می دانید چای سبز و زیره دو ماده بسیار مفید برای لاغری و کاهش وزن هستند و به همین دلیل شرکت ۵۰۴۰ اقدام به تولید دمنوش چای سبز و زیره نموده است. اگر شما از طعم زیره خوشتان نمی آید می توانید از چای سبز شرکت ۵۰۴۰ استفاده کنید و تاثیرات آن را بر روی بدن خود مشاهده کنید. در تولید چای سبز شرکت ۵۰۴۰ و دمنوش چای سبز و زیره ۵۰۴۰ از هیچ گونه ماده مضر و شیمیایی استفاده نشده است و این محصولات کاملا ارگانیک هستند و زیر نظر بهترین و مجرب ترین متخصصان تولید شده اند. شما می توانید با مصرف چای سبز ۵۰۴۰ به راحتی سوخت و ساز بدن خود را افزایش داده و در طول روز وزن کم کنید. چای سبز ۵۰۴۰ برای افرادی که وقت کافی برای ورزش کردن ندارند می تواند بسیار مفید باشد و این افراد با کمترین زمان می توانند به وزن ایده ال خود برسند.

تصویر۲

نحوه مصرف چای سبز ۵۰۴۰

چای سبز ۵۰۴۰ به صورت تی بگ و دم کردنی وجود دارد که شما می توانید به راحتی در منزل و یا بیرون از منزل از آن استفاده کرده و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید. نحوه مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ بر روی جعبه این محصول درج شده است و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. برای آماده کردن چای سبز ۵۰۴۰ باید بگذارید آب به جوش آید و سپس تی بگ یا چای را داخل آب ریخته و بگذارید حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه دم بکشد و سپس نوش جان کنید. بنابراین طرز مصرف چای سبز ۵۰۴۰ مانند چای سیاه است و به راحتی می توانید آن را استفاده کنید. همچنین همانگونه که گفته شد در پشت جعبه نیز طریقه مصرف چای سبز ۵۰۴۰ درج شده است و با استفاده از آن می توانید دقیق تر اینکار را انجام دهید. اگر رژیم دارید و از چای سبز ۵۰۴۰ برای لاغری استفاده می کنید می توانید از طعم دهنده های طبیعی مثل عسل به همراه چای سبز استفاده کنید.

تصویر۳

زمان مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که بهترین زمان مصرف چای سبز ۵۰۴۰ چه زمانی است. باید گفت که بهترین زمان برای مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ ، ۲ ساعت پس از صرف غذا است. در این زمان هم آهن غذا از بین نمی رود و هم اینکه بدن از خاصیت این چای معجزه آسا بهره مند می شود.چای سبز فروشگاه ۵۰۴۰ به گونه ای است که شما می توانید در بیرون از منزل نیز به راحتی پس از صرف وعده های غذایی از آن استفاده کنید.

تصویر۴

در طول روز چند فنجان چای سبز ۵۰۴۰ بنوشیم؟

شاید بسیاری از افرادی که از چای سبز برای کاهش وزن خود استفاده می کنند بر این باور باشند که هرچه بیشتر از چای سبز در طول روز استفاده کنند سوخت و ساز بدن آن ها هم بیشتر شده و بیشتر وزن کم می کنند. اما این دسته از افراد باید بدانند که مصرف چای سبز نباید بیش از ۲ الی ۳ فنجان در طول روز شود زیرا برای بدن بیش از این مقدار مفید نیست.

تصویر۵

خرید چای سبز لاغری ۵۰۴۰

سایت ۵۰۴۰ چای سبز یکی از معتبرترین مراکز خرید این محصول شگفت انگیز برای لاغری و کاهش وزن است. اما فروشگاه پرشین خرید برای افرادی که می خواهند این محصول را به صورت اصل سفارش دهند، بسیار مناسب است. خرید این محصول از فروشگاه پرشین خرید مانند خرید چای سبز تیما از فروشگاه ۵۰۴۰ است زیرا پرشین خرید یکی از معتبرترین نمایندگی های ۵۰۴۰ فروشگاه است. شما می توانید به راحتی سفارش چای سبز ۵۰۴۰ در پرشین خرید را به صورت اینترنتی ثبت نموده و محصولی کاملا با کیفیت را درب منزل خود تحویل بگیرید. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این سایت که قیمت مصرف چای سبز ۵۰۴۰ در پرشین خرید برای مشتریان عزیز ارزان تر از سایر فروشگاه ها است و شما براحتی می توانید این محصول را سفارش دهید.

این روزها با توجه به اینکه چاقی و افزایش وزن به یکی از دغدغه های بیشتر افراد تبدیل شده است مشاهده می شود که بازار دمنوش های چربی سوز به شدت داغ شده است. لازم است بدانید چای سبز لاغری پنجاه چهل به عنوان یکی از بهترین انواع این محصولات شناخته شده که نه تنها هیچ ‌گونه عارضه و خطری ندارد بلکه می تواند در کوتاه مدت شما را به وزن ایده آلتان برساند.

چای سبز لاغری پنجاه چهل

با توجه به اینکه رسیدن به وزن ایده آل با استفاده از دمنوش های لاغری روشی کم هزینه و در عین حال بدون عوارض می باشد مشاهده شده افراد زیادی به این روش روی آورده اند. در این بین مشاهده شده که افراد زیادی جهت کاهش وزن و تنظیم سوخت و ساز بدنشان اقدام به خرید چای سبز مخلوط ۵۰۴۰ نموده اند. لازم است بدانید این چای ترکیبی از زعفران، زیره، انیسون، چای سبز و کرفس می باشد که با توجه به این ترکیبات مشاهده شده این نوشیدنی شادی آور و ضد افسردگی است و در کنترل قند و خون و کلسترول و همچنین تقویت معده و کبد بسیار موثر می باشد. از دیگر خواص این دمنوش کاهش یبوست بوده که معمولاً افراد در هنگام گرفتن رژیم های غذایی به آن دچار می شوند. در مورد عملکرد این چای سبز لاغری پنجاه چهل باید بدانید که استفاده از آن موجب می شود که میزان جذب قند در سیستم گوارش کاهش پیدا کرده و در نتیجه مقدار کمتری انرژی از غذاهای مصرفی وارد بدن شود که این موارد منجر به حفظ سلامت و شادابی بدن و همچنین لاغری می شود.

تصویر ۱

چای سبز تیما و لاغری

چای سبز تیما ۵۰۴۰ جزو آن دسته از پکیج های لاغری بوده که این روزها طرفداران زیادی داشته زیرا این برند با توجه به اینکه سال ها سابقه فعالیت در زمینه تولید این محصول را دارد توانسته بهترین نوع چای سبز را تولید کرده و روانه بازار نماید. حال اگر شما هم به دنبال لاغری و کاهش وزن با استفاده از دمنوش های گیاهی هستید به طور حتم خرید این چای سبز لاغری پنجاه چهل برای شما مناسب خواهد بود. دقت داشته باشید دمنوش لاغری تیما که محصولی از برند ۵۰۴۰ است در دو مدل دم کردنی و کیسه ای عرضه شده که هر دو مدل آن خواص بی‌نظیری داشته و به راحتی به آب کردن چربی های بدن کمک می کند. این دمنوش از برگ های تازه چای سبز تهیه شده و به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی می شود.

تصویر ۲

طریقه مصرف چای سبز پنجاه چهل

در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی مشاهده شده که تبلیغات به گونه ای است که نشان می دهد با مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ افراد می توانند در زمان بسیار کوتاهی به لاغری و کاهش وزن دست پیدا کنند. اما باید بدانید در خصوص لاغری با استفاده درست و به موقع این دمنوش در مدت زمان مناسب خواهید توانست به لاغری دست پیدا کنید. بهترین حالت برای طریقه مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ دم کردن به گونه ای است که باید ابتدا بگذارید آب جوش آمده سپس آن را درون قوری ریخته و به میزان لازم چای سبز لاغری را نیز درون قوری بریزید سپس به مدت ۵ دقیقه صبر نمایید تا چای سبز کاملا دم بکشد. البته لازم است توجه داشته باشید که نحوه مصرف چای سبز ۵۰۴۰ کیسه‌ای متفاوت بوده به صورتی که لازم است برای تهیه این چای سبز لاغری پنجاه چهل ابتدا بگذارید آب کتری یا سماور که کاملاً زلال است، جوش آمده سپس یک فنجان را از آب جوش پر کرده و هنگامی که آب از جوش افتاد، تی بگ را داخل فنجان گذاشته و اجازه دهید به مدت ۳ الی ۵ دقیقه دم بکشد سپس دمنوش شما آماده است. با توجه به آنچه گفته شد در میابیم طریقه مصرف چای پنجاه چهل بسیار آسان است.

تصویر ۳

مقدار مصرف چای سبز ۵۰۴۰

علاوه بر این که در مورد نحوه مصرف چای سبز پنجاه چهل باید اطلاعات کافی داشته باشید لازم است که در مورد میزان خوردن این چای نیز اطلاعاتی به دست آورید، زیرا مصرف بی رویه چای سبز لاغری پنجاه چهل نیز همانند هر چیز دیگری می تواند خطراتی به همراه داشته باشد؛ به طوری که باید بدانید خوردن ۳ تا ۴ لیوان از محصول در روز بسیار مناسب بوده که موجب افزایش سوخت و ساز بدن می شود و خوردن بیش از حد آن می ‌تواند موجب تحریک پذیری پایانه های عصبی و مشکلاتی در دفع آب بدن شود.

تصویر ۴

خرید چای سبز لاغری پنجاه چهل

حال با وجود آنچه در مورد خواص و ویژگی های چای سبز لاغری پنجاه چهل بیان شد اگر شما هم قصد خرید و سفارش این محصول را دارید لازم است بدانید که در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی معتبر از جمله فروشگاه پرشین خرید اقدام به ارائه این محصول با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نموده است. شما در این فروشگاه می توانید انواع مختلف چای سبز لاغری پنجاه چهل را مشاهده کرده و مطابق با سلیقه خود آن را سفارش دهید. لازم به ذکر است که بدانید این چای به صورت رایگان در سراسر کشور به شما تحویل داده شده و تمامی محصولات ۵۰۴۰ دارای تضمین کیفیت می باشد.

تصویر ۵

قیمت چای سبز لاغری پنجاه چهل

در خصوص قیمت چای سبز پنجاه چهل لازم است بدانید اگر اقدام به خرید این محصول از فروشگاه های اینترنتی معتبر همچون فروشگاه پرشین خرید کنید، می‌توانید این محصول را با کیفیت و البته با قیمتی مناسب تهیه نمایید زیرا در این روش خرید دلالان از میان برداشته شده و محصول مستقیماً به دست شما خواهد رسید. از طرفی لازم به ذکر است که بدانید با توجه به متعدد بودن انواع این چای لاغری ۵۰۴۰ طبیعتاً قیمت های مختلفی برای فروش آن در نظر گرفته شده است به طوری که مثل چای سبز کیسه ای و چای سبز دم کردنی قیمت های متفاوتی با هم دارند.

چای سبز تیما لاهیجان به دلیل ویژگی های مطلوبی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای کاهش وزن شود. این محصول با کنترل متابولیسم بدن و کاهش قند بدن سبب جلوگیری از ابتلا به بیماری ها خواهد شد و بهترین محصول برای پیشگیری خواهد بود و می تواند خطر ابتلا به سرطان را به حداقل برساند.

عکس ۱

چای سبز تیما لاهیجان

چای سبز لاهیجان یکی از بهترین چای سبز های ایرانی می باشد که این چای سبز به دلیل ویژگی ها و خواص بی نظیری که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. لازم به ذکر است که این چای می تواند تمامی خواسته های شما از یک چای سبز با کیفیت را داشته باشد. این چای سبز را می توانید در انواع بسته بندی های مختلف مشاهده نمایید چرا که برخی از چای سبز های تیما به صورت فله ای و برخی به صورت تی بگ ها و پاکتی عرضه شده اند که می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به خرید هر یک از آنها نمایید.

چای سبز تیما اصل بوده و به همین دلیل می تواند بهترین ویژگی ها را داشته باشد. چای سبز تیما برای لاغری مناسب ترین انتخاب خواهد بود و با استفاده از آن می توانید بهترین نتیجه را شاهد باشید. چای سبز تیما لاهیجان را می توانید از مراکز متعددی خریداری نمایید و حتما باید به اصل بودن آن توجه داشته باشید. چای سبز تیما لاغری را می توانید در مدت زمان کوتاهی تهیه نمایید و همین مورد سبب محبوبیت هرچه تمام تر آن شده است.

عکس ۲

ویژگی های چای سبز تیما لاهیجان

ویژگی های چای سبز تیما لاهیجان را می توان از جمله مواردی دانست که سبب محبوبیت هرچه تمام تر این محصول شده است. توجه داشته باشید که این محصول کاملا گیاهی بوده و هیچگونه آسیبی در هنگام استفاده به بدن شما نخواهد رساند. لازم به ذکر است که این محصول مناسب ترین انتخاب برای لاغر شدن خواهد بود چرا که چای سبز تیما لاهیجان می تواند متابولیسم بدن شما را به گونه ای تنظیم نماید که سوخت ساز بدنتان افزایش یابد و بی شک این امر سبب کاهش چشمگیر وزن شما خواهد شد.

علاوه بر لاغری این محصول می تواند سبب کاهش جذب قند شود و به همین دلیل سبب پیشگیری ابتلا به بیماری دیابت خواهد شد. توجه داشته باشید که استفاده کردن از چای سبز تیما لاهیجان می تواند سبب دفع کلسیم شود و به همین دلیل در هنگام استفاده کردن از این چای بهتر است از قرص کلسیم استفاده نمایید. البته استفاده کردن از این محصول به دفعات کمتر نیازی به کلسیم نخواهید داشت. همانطور که از نام چای سبز لاهیجان پیداست مواد اولیه آن از کوهستان های مرتفع لاهیجان به دست آمده اند.

عکس ۳

خواص چای سبز لاهیجان تیما

چای سبز تیما لاهیجان حاوی انواع ویتامین های: B1 ، B2،B6،A و… می باشد که به همین دلیل برای بدن شما بسیار مفید خواهد بود. این دمنوش می تواند میزان فشار خون را نیز کنترل نماید و به همین دلیل سلامت بدن شما را تضمین خواهد کرد. مهمترین خاصیت چای سبز را می توان آرام بخشی بی نظیر آن دانست چرا که با استفاده از این دمنوش می توانید آرامش روان خود را تضمین نموده و خواب راحتی نیز داشته باشید. استفاده کردن از این چای سبز سبب کاهش کلسترول خون شده و همین امر می تواند سبب جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی شود. چای سبز لاهیجان نیما می تواند سبب پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان شود و به همین دلیل استفاده کردن از آن به همگان توصیه می شود. ان دمنوش می تواند سبب کاهش تری گلیسرید نیز بشود چرا که دارای آنتی اکسیدان های بسیاری می باشد.

عکس ۴

ترکیبات چای سبز ۵۰۴۰

چای سبز تیما لاهیجان تشکیل شده از ترکیبات متنوعی می باشد که از جمله مهمترین ترکیبات آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– برگ چای سبز

– چای اولونگ که به نام شاهدانه مشهوریت دارد.

– زیره سبز

– گیاه فلوس

– شیرین بیان

تمامی موارد ذکر شده در داخل این بسته بندی وجود خواهند داشت.

نحوه خوردن چای سبز ۵۰۴۰

باید بدانید که حتما از چای سبز تیما لاهیجان به صورت درست استفاده نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد باشید. بهترین زمان استفاده از این محصول را می توان نیم ساعت قبل از وعده غذایی دانست و دم شدن ساده چای از جمله مواردی است که سبب سهولت استفاده از محصول شده است. توجه داشته باشید که چای سبز تیما لاغر میکند و باید چای سبز تیما برای لاغری را به صورت درست استفاده نمایید. جهت دم کردن این چای ابتدا باید مقداری آب به جوش آورده و سپس تی بگ را در داخل آن قرار دهید.

عکس ۵

خرید چای سبز تیما ۵۰۴۰

جهت خرید چای سبز ۵۰۴۰ راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که از جمله بهترین مراکز خرید می توان به فروشگاه های اینترنتی اشاره کرد. فروشگاه هایی که در سطح شهر قرار گرفته اند نیز برای خرید مناسب خواهند چرا که برای خرید از این مرکز خرید می توانید محصول را مورد بررسی فیزیکی قرار دهید. خرید از این فروشگاه ها به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته و رفته رفته جای خود را به فروشگاه های اینترنتی داده است. فروشگاه های اینترنتی امکان خرید از راه دور را به شما خواهد داد و می توانید محصول خریداری شده را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

عکس ۶

قیمت چای سبز تیما ۵۰۴۰

قیمت یکی از مواردی است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید که در رابطه با قیمت چای سبز تیما لاهیجان باید گفت: این محصول در انواع اندازه های مختلف عرضه شده و جهت مشاهده قیمت دقیق آن می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه نمایید. چای سبز تیما قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت.

چاقی و اضافه وزن امروزه به یکی از معضلات بسیار اساسی تبدیل شده است. برخی از افراد به دلیل مشغله های کاری و زندگی فراوان و عدم تحرک دچار اضافه وزن می شوند. به همین منظور این دسته از افراد به دنبال راهی سریع برای لاغری هستند. چای سبز تیما یکی از بهترین محصولاتی است که در کاهش وزن بسیار موثر و تاثیر گذار است و بسیاری از پزشکان خوردن آن را به همه پیشنهاد می کنند.

خواص چای سبز

این محصول معجزه آسا خواص درمانی بسیار زیادی دارد و افراد می توانند به راحتی در طول روز از این چای خوشمزه نوش جان کرده و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوند.

این نوع چایی میزن کافئین کمتری نسبت به چای سیاه دارد و به همین دلیل افرادی که نباید از کافئین استفاده کنند می توانند به راحتی از این چایی در طول روز استفاده کنند.
سرشار از آنتی اکسیدان است و برای پیشگیری از ابتلا به سرطان بسیار مناسب است.
از پیری زودرس جلوگیری می کند.
در افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن بسیار موثر است.
موجب کاهش کلسترول بد در بدن می شود.
چای سبز در از بین بردن بوی بد دهان و دندان و ضدعفونی کردن آن بسیار موثر است.
به دلیل میزان قابل توجهی فلوراید در چای سبز، این محصول در سلامتی استخوان ها بسیار موثر است.
حافظه و مغز را تقویت می کند.
ویتامین c موجود در آن به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک می نماید.
از بوجود آمدن چین و چروک و پیری در پوست جلوگیری می کند.
آرامش بخش است و باعث کاهش اضطراب و استرس می شود.

تصویر۱

چای سبز چگونه باعث لاغری می شود؟

حتما شما نیز تابحال این جمله را شینده اید که اگر می خواهید لاغر شوید، چای سبز بنوشید. شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چای سبز چگونه باعث کاهش وزن می شود و عملا این کار چگونه اتفاق می افتد. چای سبز از چند طریق باعث کاهش وزن می شود که عبارتند از:

چای سبز در افرادی که دچار اضافه وزن هستند باعث کاهش جذب قند در میکروارگانیسم های چربی شده و سطح HDL را افزایش می دهد.
چای سبز باعث افزایش متابولیسم بدن شده و همین امر سبب می شود تا سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کرده و این امر به چربی سوزی کمک می کند.
همانگونه که گفته شد چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و همین امر باعث کند شدن روند پیری در بدن و کاهش قند می شود که یکی از عوامل مهم در چاقی است.
استرس یکی از عوامل مهم در چاقی است و چای سبز به دلیل خاصیت آرامش بخشی که دارد باعث کاهش استرس شده و باعث کاهش وزن می شود.

تصویر۲

لاغری با چای سبز تیما

چای سبز تیما یکی از بهترین محصولات گیاهی موجود در بازار است که در کاهش وزن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف در بدن جلوگیری می نماید. در تهیه این محصول از هیچ گونه ماده شیمایی استفاده نشده است و این محصول به صورت کاملا ارگانیگ و طبیعی و زیر نظر متخصصان تهیه شده است. شرکت چای سبز تیما سال ها در زمینه تهیه و تولید چای سبز دارای سابقه است و به همین دلیل محصولاتی باکیفیت را روانه بازار می نماید. افرادی که یک دوره از چای سبز تیما استفاده کرده اند، پس از پایان دوره متوجه کاهش سایز و وزن خود به طرز چشم گیری شده اند. چای سبز تیما در افزایش متابولیسم بدن و افزایش سوخت و ساز بدن بسیار تاثیر گذار است و همین امر باعث کاهش وزن و کاهش سایز می شود. همه افراد دارای اضافه وزن می توانند از این چایی استفاده کنند و دارای اندامی زیبا و ایده آل شوند.

تصویر۳

طرز استفاده چای سبز ۵۰۴۰

چای سبز ۵۰۴۰ برای لاغری بسیار موثر است و شما می توانید این محصول را با خیالی راحت برای کاهش وزن استفاده کنید. مصرف چای سبز ۵۰۴۰ بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید در منزل یا بیرون از منزل از این چایی به راحتی در طول روز نوش جان کنید. بهتر سات چای سبز تیما را در جایی که بدور از رطوبت و نور باشد نگهدری کنید تا خواص و عطر چایی حفظ شود. طریقه مصرف چای سبز تیما بدین صورت است که به میزان یک قاشق چای خوری از جای سبز را در یک قوری آب باید بریزید و بگذارید تا چایی در دمای ۸۰ الی ۸۵ درجه به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه دم بکشد و سپس آن را نوش جان کنید.

تصویر۴

چه کسانی نباید چای سبز تیما مصرف کنند؟

چای تیما با آنکه دارای خواص بی نظیری است، اما به دلیل ترکیباتی که دارد برخی از افراد نباید آن را مصرف کنند. این افراد عبارتند از:

افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند نباید از چای سبز استفاده کنند.
زنان باردار و شیرده بهتر است از چای سبز استفاده نکنند و در صورت مصرف نیز بیش از یک الی دو فنجان در طول روز نباید استفاده کنند.
به دلیل کافئین موجود در چای سبز، ممکن است که با برخی از داروها تداخل داشته باشد که باید از مصرف چای سبز با این داروها جلوگیری نمود.

تصویر۵

خرید اینترنتی چای سبز ۵۰۴۰

اگر شما نیز دچار اضافه وزن هستید و یا می خواهید که از خواص بی نظیر چای سبز بهره مند شوید می توانید این محصول را به صورت اینترنتی از فروشگاه پرشین خرید تهیه نمایید. پرشین خرید نماینده انحصاری محصولات تیما از جمله چای سبز و زیره ۵۰۴۰ و چای سبز ۵۰۴۰ می باشد. این محصولات دارای بالاترین کیفیت هستند و براحتی در پایان دوره مصرف می توانید کاهش وزن چشم گیری را در خود مشاهده نمایید. نحوه خرید چای سبز تیما در پرشین خرید بسیار ساده است و شما می توانید براحتی سفارش چای سبز تیما را در سایت پرشین خرید ثبت نمایید. چای سبز لاغری ۵۰۴۰ قیمت بسیار مناسبی در این فروشگاه دارد و شما براحتی می توانید اقدام به خرید چای سبز تیما ۵۰۴۰ در این سایت نمایید. خرید پستی چای سبز تیما به شما این امکان را می دهد تا در وقت و هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی کنید و محصول را به راحتی درب منزل خود دریافت کنید. شماره تماس چای سبز تیما نیز بر روی محصول درج شده و شما به راحتی می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما، شما را راهنمایی کنند.

چای سبز تیما فروش بسیار بالایی را در سال های اخیر به خود اختصاص داده است. مصرف چای سبز لاغری تیما در میان تمام افراد جامعه افزایش یافته و شما نیز میتوانید برای خرید چای سبز تیما از فروشگاه ۵۰۴۰ هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهید. در نظر داشته باشید که قیمت چای سبز تیما لاهیجان بسیار مناسب با هر بودجه خانوار می باشد.

چای سبز لاغری تیما

آیا شما نیز به دنبال خرید چای سبز تیما از فروشگاه ۵۰۴۰ هستید؟ آیا میدانید که برای خرید چای سبز لاغری تیما اصل از کجا بایستی اقدامات لازم را انجام دهید؟ از شما دعوت می شود که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی کنید.

چای سبز تیما ۵۰۴۰ یکی از بهترین و بی نظیرترین نوشیدنی های موجود می باشد که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مصرف کنندگان واقع شده است چرا که این نوشیدنی از خواص بسیار شگفت انگیزی برخوردار بوده و همین امر نیز سبب شده است تا افراد با علاقه مندی بالایی از آن مصرف داشته باشند. تاثیر چای سبز تیما در لاغری موضوعی بسیار بحث برانگیز می باشد و همین امر نیز سبب شده تا آزمایش ها و تحقیقات بسیار گسترده ای در این حوزه صورت بگیرد. چای سبز تیما و لاغری را امروزه می توان در بسیاری از فروشگاه های مجازی و واقعی در سراسر جهان مشاهده کرد. همچنین تمام فروشگاه های اینترنتی این فرصت را به خریداران می دهند تا بتوانند قبل از خرید این محصول در مورد چای دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ اطلاعات لازم را به دست بیاورند که از مهمترین اطلاعات در مورد چای سبز ۵۰۴۰ می توان به قیمت بسیار مناسب و خواص شگفت انگیز آن اشاره کرد. در ادامه مقاله در مورد خرید پستی چای سبز لاغری تیما توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه خواهیم داد.

محصولات تیما این روزها یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دمنوش های گیاهی هستند که شاهد آن هستیم. افراد زیاید به منظور کاهش وزن و لاغری به دنبال تهیه چای سبز می باشند و از این میان برند تیما یکی از خوش نام ترین و محبوب ترین ها بوده و معمولا افراد اقدام به خرید خرید چای سبز تیما می کنند. این محصول در دو مدل چای سبز کیسه ای و چای سبز دم کردنی ارائه شده است و شما بر اساس سلیقه خود می توانید هر کدام از این محصولات را که خواستید سفارش دهید.

در این بخش می خواهیم به معرفی محصول چای کیسه ای تیما بپردازیم. این دمنوش گیاهی به صورت تی بگ بوده و تعداد 100 عدد چای درون هر بسته قرار گرفته است که با کیفیت بسیار بالایی بسته بندی وب رایتان ارسال می گردد. از ترکیبات به کار رفته در این محصول می توان به گیاهان زیر اشاره کرد :

گیاه زیره

گیاه کاسیا

گیاه زعفران

چای اولونگ

به لیمو

و برگ های تازه گیاه چای سبز لاغری

معمولا از چای سبز کیسه ای بیشتر در اداره جات و شرکت ها استفاده می کنند و این به خاطر راحتی در دم کردن ان به نسبت مدل چای دم کردنی تیما است. شما می توانید در طی روز بین 3 الی 5 فنجان از این نوشدینی را میل نمایید و برای هر فنجان می توانید از یک عدد تی بگ درون جعبه استفاده نمایید.

اما نحوه خرید چای سبز لاغری در سایت ما چگونه است ؟

شما در هر کجای کشور که باشید به راحتی و در زمانی اندکی می توانید از طریق یکی از حالت های زیر سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه محصولتان را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

قیمت تمام شده محصول چای کیسه ای تیما چقدر است ؟

این محصول با قیمت 32 هزار تومان به فروش میرسد که برای ردیافت آن علاوه بر این مبلغ باید مبلغی در حدود 5 تا 6 هزار تومان نیز هزینه پستی به مامور پست پرداخت کنید. اگر شما قصد مصرف این دمنوش گیاهی را به منظور کاهش وزن و لاغری دارید ما پیشنهاد می کنیم از یکی زا پکیج های سه ماهه تا شش ماهه ما استفاده نمایدی تا از تخفیف ویزه در هنگام خرید محصول نیز برخوردار شوید.

محصولات شرکت تیما که در زمینه لاغری و کاهش وزن می باشد در قالب دو محصول چای سبز دم کردنی و چای سبز کیسه ای در بازار ارائه شده است. برندهای مختلفی را می توان یافت که در عرصه تولید چای سبز لاغری در حال فعالیت هستاند اما اگر شما به دنبال تهیه بهترین چای سبز لاغری می باشید تا بالاترین تاثیر ممکن را دریافت کنید پیشنهاد می کنیم تنها از برند تیما استفاده کنید.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

سایت خرید اینترنتی چای تیما برای لاغری

در تمام دورهمی های خانوادگی و اداری یک چای خوب می تواند انرژی بسیار خوبی را به افراد حاضر منتقل کند. چای در محافل ایرانی نقش بسیار مهمی دارد و عطر و طعم چای برای افراد بسیار مهم است. چای تیما به عنوان یک محصول باکیفیت در عرصه نوشیدنی های طبیعی و گرم توانسته جایگاه خوبی را در بین خانواده های ایرانی کسب کند و یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن و خواص درمانی باشد.

محصولی بی نظیر در سایت 5040 چای لاغری تیما

چای تیما محصولی ارائه شده از تولیدکنندگان خوب کشورمان می باشد. چای لاغری تیما از جمله محصولاتی است که مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. یکی از انواع چای تیما، چای لاغری تیما می باشد که متقاضیان بسیاری دارد و افراد بسیاری با استفاده از این محصول پی به خواص و معجزه آن برده اند. متقاضیان بسیاری که از چای تیما استفاده کرده اند این نکته را دریافته اند که این چای بسیار انرژی بخش می باشد و آرامش خوبی را منتقل می کند. چای تیما علاوه بر مشتریان داخلی، مشتریان خارجی زیادی نیز دارد و افراد بسیاری کیفیت این چای برایشان تثبیت شده است به طوری که نوشیدن چای تیما را به دیگر عزیزان و دوستان خود پیشنهاد می دهند.

چای لاغری تیما یک معجزه برای کاهش وزن

افراد بسیاری دوست دارند که طی مدت کوتاهی کاهش وزنی مؤثر داشته باشند و معمولاً روش های بسیاری را در این زمینه تجربه می کنند. چای لاغری تیما به عنوان یک محصول گیاهی برای چربی سوزی معرفی می شود. این دمنوش گیاهی برگرفته از عصاره های گیاهی و طبیعی است که اثر مداوم و بسیار خوبی در لاغری دارد. چای لاغری تیما یک محصول بی نظیر در عرصه لاغری است و افرادی که از آن استفاده کرده اند فهمیده اند که این چای یک محصول مطمئن و آرامش دهنده نیز می باشد. در انواع روش های نامناسب لاغری، افراد با صدمه های بسیاری روبرو می شوند اما چای لاغری تیما این امکان را به وجود آورده است که بدون هیچ ضرری و عوارضی، پروسه لاغری به صورت آهسته و به صورت مداوم صورت بگیرد.

چای لاغری تیما یک محصول تأیید شده از سوی وزارت بهداشت است که می توانید آن را با اطمینان بخرید و از نوشیدن آن لذت ببرید. این دمنوش گیاهی معجزه گر قابلیت کاهش 3 الی 5 کیلو وزن را در طی یکماه برای افراد به دنبال دارد. البته فراموش نشود که باید آن را به صورت روزانه در طی یکماه و یک بار در روز مصرف کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. توصیه بعدی در زمینه مصرف چای تیما برای لاغری، ادامه مصرف این نوشیدنی تا رسیدن به وزن ایده آل است. البته داشتن رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش های روزانه و مداوم در کنار نوشیدن چای تیما نیز بی تأثیر نمی باشد.

دمنوش لاغری چای سبز دم کردنی تیما

چای سبز دم کردنی، یکی از دمنوش های پرطرفدار در بین افرادی می باشد که برای سلامتی خود ارزش زیادی قائل هستند. مصرف منظم و مرتب چای سبز باعث جلوگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می شود که در این مقاله به معرفی چای سبز دم کردنی از برند تیما و خواص بیشمار آن پرداخته ایم.

ویژگی چای سبز دم کردنی تیما

شرکت تیما، شرکتی می باشد که اقدام به تولید و عرضه محصولات لاغری می نماید. چای سبز نیز یکی از محصولات تولید شده توسط این شرکت است که در ۲ نوع چای سبز دم کردنی و چای سبز کیسه ای در دسترس می باشد. امروزه به دلیل رقابت در هر حوزه ای، شرکت ها و برندهای گوناگونی وجود دارند که در زمینه تولید چای سبز فعالیت می کنند، اما اگر شما به دنبال چای سبزی هستید که دارای بهترین کیفیت و بهترین خواص لاغر کنندگی باشد، حتما چای سبز دم کردنی تیما را تجربه کنید.

چگونگی دم کردن چای سبز دم کردنی

اگر چای سبز دم کردنی را خریده اید اما نمی دانید که چطور باید آن را دم کنید، حتما در این مطلب با ما همراه باشید.

به طور کلی برای دم کردن چای سبز ۲ روش متداول وجود دارد:

۱٫ دم کردن چای سبز در داخل فنجان و یا یک قوری شیشه ای: این روش برای دم کردن چای سبز یکی از متداول ترین و رایج ترین روش ها در چین می باشد. در این روش شما باید مقداری از چای سبز را در داخل یک قوری شیشه ای و یا یک فنجان بریزید و سپس مقداری آب جوش به آن بیفزایید. اما از آنجایی که در این روش مقداری از ساقه های گیاه چای سبز در زیر دندان احساس می شود، بسیاری از افراد علاقه چندانی به این روش ندارند.

۲٫ دم کردن به روش سنتی: در این روش از دم کردن چای سبز، از یک قوری چینی برای دم کردن استفاده می شود. مزیت این روش در مقایسه با روش قبلی در این است که عطر و طعم برگ های چای سبز به خوبی پخش می شود و در زمان نوشیدن به دهان منتقل خواهد شد. در این روش در ابتدا باید به مقدار مورد نیاز برگ های چای سبز را در داخل قوری بریزید و سپس مقداری آب جوش را به آن اضافه کنید و بعد از گذشت یک دقیقه می توانید چای سبز دم کرده خود را بنوشید.

خواص چای سبز دم کردنی

حتما درباره خواص بی نظیر و بیشمار چای سبز شنیده اید و می دانید که دم کرده این گیاه تا چه اندازه برای بسیاری از بیماری ها مفید می باشد. از این رو در ادامه ما نیز چند مورد از خواص بیشمار چای سبز دم کردنی را برای شما معرفی کرده ایم:

· درمان فشار خون: این دمنوش تاثیر بسیار خوبی در درمان فشار خون دارد. به همین دلیل توصیه می شود افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند، روزانه چند فنجان چای سبز تیما را بنوشند.

· پیشگیری از سرطان و درمان آن: چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان هایی به نام های فیتوکمیکال، کاتچین و پلی فنول می باشد که این آنتی اکسیدان ها نقش بسیار موثری در مبارزه با سلول های سرطانی دارند که این ویژگی باعث استفاده از این دمنوش برای افراد مبتلا به سرطان شده است.

· درمان کلسترول خون: مصرف مرتب چای سبز برای یک دوره متوالی تاثیر شگفت انگیزی در بالا بودن میزان کلسترول خون دارد.

· پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی: از آنجایی که کلسترول و فشار خون بالا سبب بروز بیماری های قلبی و در نهایت منجر به سکته می شود، از این رو با مصرف منظم چای سبز لاغری تیما می توان از آن جلوگیری کرد. علاوه بر این در صورت بروز سکته قلبی، می توان با مصرف چای سبز سلول ها و بافت های آسیب دیده قلب را ترمیم کرد.

· کاهش استرس: این دمنوش یکی از بهترین نوشیدنی ها در افزایش آرامش و تقویت اعصاب می باشد که با نوشیدن آن می توانید میزان استرس خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

· پیشگیری از بیماری دیابت: از آنجایی که با افزایش سن و عدم رعایت رژیم غذایی میزان قند خون بدن افزایش می یابد، باید راهی برای جلوگیری از بروز دیابت پیدا کرد که مصرف روزانه چند فنجان چای سبز یکی از بهترین روش ها در جلوگیری از بروز دیابت می باشد.

(تصویر ۳)

مکانیسم لاغری چای سبز تیما

اگر اضافه وزن دارید و می خواهید روند چربی سوزی خود را افزایش دهید، حتما میزان مصرف روزانه چای سبز را افزایش دهید. چرا که دمنوش چای سبز میزان چربی سوزی را افزایش می دهد و همچنین مانع از جذب روده ای گلوکز و چربی می شود و مانع از جمع شدن چربی در اندام ها می شود که همین امر سبب کاهش وزن افراد می شود.

چای لاغری تیما 5040 و تاثیرات آن در کاهش وزن

چای لاغری تیما 5040 برای سوزاندن چربی‌های اطراف شکم گزینه مناسبی تلقی می‌شود. با مصرف منظم این دمنوش امر لاغری را می‌توانید محقق نمایید.

چای لاغری تیما 5040

در کنار انواع رژیم غذایی لاغری و همچنین ورزش‌های سخت برای رسیدن به کاهش وزن می‌توان به چای لاغری تیما 5040 اشاره نمود. این نوع چای در خانواده دمنوش های لاغری قرار می‌گیرد و دلیل آن نیز وجود چای سبز در ترکیبات آن می‌باشد. با یک‌بارمصرف چای لاغری تیما 5040 می‌توانید از طعم دل‌نشین و همچنین عطر و بوی دل‌پذیر آن بهره‌مند شوید. این نوع چای لاغری با توجه به گیاهی بودن ترکیبات و مواد تشکیل‌دهنده‌اش از خاصیت‌های بی‌نظیری برخوردار است که می‌تواند سلامتی بدن را تضمین نماید.

بسیاری از افراد شاید برای کاهش وزن به سراغ مصرف این نوع چای بروند اما احساس خوشایندی که از نوشیدن آن ایجاد می‌شود بر مصرف‌کنندگان پوشیده نیست. در کنار این‌گونه خواص و ویژگی‌ها می‌توان به قیمت مناسب و به‌صرفه آن اشاره نمود. این نوع چای با تأثیرات مناسبی که دارد از هزینه مناسبی نیز برخوردار است. اگر به دنبال راهکاری برای کم کردن چربی‌های مزاحم بدنتان هستید ما به شما چای لاغری تیما را پیشنهاد می‌کنیم.

مصرف چای لاغری تیما 5040

از نکاتی که در رابطه با دمنوش های گیاهی می‌بایست به آن توجه نمود، نوع مصرف و میزان آن است. در واقع نحوه استفاده از انواع چای برای لاغری در روند کاهش وزن تأثیرگذار است. چای لاغری تیما 5040 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به این‌که برای نتیجه‌ بخش بودن تأثیرات مصرف انواع دمنوش لاغری می‌بایست به میزان مصرف آن‌ها بسیار توجه شود، افراط‌ و تفریط می‌تواند نتیجه‌ای عکس را در روند کاهش وزن به همراه داشته باشد.

در رابطه با مصرف چای لاغری تیما 5040 باید به این نکته توجه نمایید که زمان مصرف مشخصی را در طی روز برای آن تعیین کنید. توصیه می‌شود چند دقیقه قبل از هر وعده غذایی به نوشیدن این نوع چای لاغری اقدام کنید. در واقع اغلب دمنوش های گیاهی قبل از هر وعده غذایی مصرف می‌شوند تا تأثیرات مناسبی در لاغری و کم کردن چربی‌های بدن داشته باشند. از دیگر موارد مهم در رابطه با مصرف چای لاغری تیما این است که به تعداد دو تا سه فنجان از این دمنوش می‌بایست استفاده نمود و از این مقدار فراتر نباید رفت.

نحوه دم کردن چای لاغری تیما 5040

از دیگر موارد مهم در رابطه با چای لاغری تیما 5040 طرز دم کردن و تهیه آن می‌باشد. در واقع این موضوع می‌تواند در حفظ تأثیرات این نوع چای لاغری تأثیرگذار باشد. در این بخش به نحوه دم کردن صحیح این نوع چای لاغری اقدام خواهیم نمود. در ابتدا با توجه به میزان دمنوش مورد نیاز مقداری آب را داخل ظرف مناسبی ریخته و بر روی شعله قرار دهید. بعد از اینکه دمای آب به جوش رسید توصیه می‌کنیم برای یک الی دو دقیقه آب جوشیده شده را کنار گذاشته تا مقداری از دمای بالای آن کاسته شود.

سپس از چای لاغری تیما برای تهیه این نوع دمنوش استفاده نموده و آن را به آب اضافه نمایید. سپس ترکیب موردنظر را بر روی شعله کم قرار داده تا به حالت دم برسد. پس از پنج آل ده دقیقه دمنوش شما آماده نوشیدن می‌شود. در کنار این چای می‌توانید از مقداری عسل برای شیرین‌تر شدن آن استفاده نمایید. این چای از پرمصرف‌ترین دمنوش های لاغری چند سال اخیر به‌حساب می‌آید.

خواص چای لاغری تیما 5040

چای لاغری تیما 5040 از خواص بی‌نظیری برخوردار است که از مهم‌ترین موارد آن می‌توان به سوزاندن چربی‌های مختلف بدن اشاره نمود. با استفاده منظم و مصرف این دمنوش می‌توانید به وزن مناسب و ایده آلی که موردنظرتان بود دست‌یابید. از نکات مهم بعدی در رابطه با خواص چای لاغری تیما 5040 می‌توان به کاهش فشارخون اشاره نمود. با استفاده از این نوع چای نه‌تنها جذب قند بدن شما کاهش می‌یابد بلکه فشارخونتان نیز تنظیم خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های چای لاغری تیما می‌توان به ضد سرطان بودن آن اشاره نمود. در صورت که بدنتان دچار نفخ می‌شود توصیه می‌کنیم از این دمنوش استفاده کنید. درد شما با این نوع چای کمتر شده و آرامش به بدن تان بر خواهد گشت. نکته مهم و جالب بعدی خاصیت جوان‌کنندگی پوست بدن و صورت با مصرف منظم این نوع چای می‌باشد؛ بنابراین با توجه به‌تمامی خواص این چای لاغری می‌توان به اهمیت مصرف آن در میان افراد مختلف اشاره نمود.

بسته‌بندی چای لاغری تیما 5040

چای لاغری تیما 5040 از بسته‌بندی‌های مختلفی برخوردار است که برای رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان عزیز این نکته در نظر گرفته‌شده است. 100 عدد تی‌بگ در بسته‌بندی انواع چای لاغری تیما کیسه‌ای دیده می‌شود که برای استفاده مصرف‌کنندگان این امر راحت شده است. نوع دیگر بسته‌بندی چای تیما به‌صورت گرمی است که اغلب در 5 بسته پنجاه گرمی این امر محقق شده است. نکته مهم بعدی در رابطه با بسته‌بندی چای لاغری تیما این است که افراد می‌توانند قیمت هریک از این نوع چای لاغری را مورد ارزیابی قرار داده و اقدامات لازم برای خرید را به انجام برسانند. درواقع چای کیسه‌ای تیما قیمت متفاوتی با چای باز و گرمی این نوع برند دارد. با توجه به میزان مصرف خود می‌توانید یکی از این دو گزینه را از طریق وب‌سایت 5040 انتخاب کرده و به خرید چای لاغری تیما بپردازید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

نکته‌هایی در رابطه با چای لاغری تیما 5040

چای لاغری تیما 5040 از خواص بی‌نظیری برخوردار است که می‌توانید در زمان خریداری این نوع چای از طریق کارشناسان اطلاعات لازم را کسب کنید.
در زمان مصرف چای لاغری تیما توصیه می‌کنیم ورزش را در برنامه خود قرار دهید. ازجمله این موارد می‌توان به پیاده‌روی اشاره نمود.
با مصرف چای لاغری تیما از خوردن غذاهای آماده و پرچرب خودداری کنید.
استفاده از میوه‌های تازه و فیبردار و همچنین انواع سبزی‌ها را در امور روزانه خود جای دهید.
در زمان مصرف چای لاغری 5040 به نماد اعتبار آن توجه کنید.
چای لاغری تیما اصل را می‌توانید از طریق وب‌سایت 5040 تهیه نمایید.

یک دورهمی فوق‌العاده در سایت 5040 چای لاغری تیما

یک چای خوب می تواند در کنار هم بودن های خاطره انگیزی را برای شما به وجود بیاورد. چای تیما با داشتن عطر و طعمی دل نشین متقاضیان خوبی دارد. چای لاغری تیما یک چای خاطره انگیز است که در شب های سرد زمستان به دورهمی های خانوادگی گرمای بی نظیری می بخشد. چای تیما با انتقال دادن یک آرامش طبیعی و گرم خاطری آسوده را برای شما به ارمغان می آورد. در جمع های دوستانه نیز نوشیدن یک چای دل پذیر می تواند بسیار شیرین باشد. از طرفی دیگر، چای لاغری تیما با داشتن یک طعم بی نظیر می‌تواند تجربه یک حال خوب را پس از گذران یک روز کاری شلوغ و خسته کننده برایتان به وجود بیاورد.

خواص گیاهی چای لاغری تیما

چای تیما برگرفته از عصاره چای طبیعی است که به وسیله متخصصان مورد بررسی قرار می گیرد. در تولید چای تیما همه قواعد بهداشتی و آزمایشگاهی مورداستفاده قرار می گیرد. مشتریان چای سبز لاغری تیما به این موضوع پی برده اند که این چای علاوه بر خواصی که برای بدن دارد خالی از هرگونه ضرر می باشد. اگر یکبار چای لاغری تیما را امتحان کنید مطمئناً برای همیشه یکی از انتخاب های شما می شود. چای تیما توانسته است در زمینه های مختلفی تاثیرگذار باشد و یکی از مهم ترین این زمینه ها لاغری است که افراد بسیاری به دنبال آن هستند. علاوه بر کاهش بدن، کاهش کلسترول خون، کاهش چربی های تجمع یافته در دیواره رگ ها، سلامت هر چه بیشتر کلیه ها، مقابله با بیماری های متابولیکی، درمان بیماری های عصبی، تنفسی، گوارشی و… از جمله خواص چای سبز تیما می باشد.

تصویر 4

نحوه خرید چای لاغری تیما

به دلیل محبوبیت چای تیما، متأسفانه امروزه شرکت ها و سایت های بسیاری می توانند این محصول را به صورت تقلبی به فروش برسانند. بدین جهت توصیه می کنیم برای خرید چای تیما به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایید. از جمله سایت های معتبر فروش این محصول، سایت 5040 چای لاغری تیما است که محصولات اصل و اورجینال تیما را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می دهد. نحوه خرید چای تیما از سایت 5040 بسیار آسان بوده و در هر زمان و مکانی امکان پذیر می باشد. لذا با مراجعه به سایت 5040 دیگر دغدغه رفتن به فروشگاه های محلی و یا نداشتن وقت خرید را نخواهید داشت.

عرضه چای لاغری تیما به صورت های مختلف

چای تیما هم به صورت کیسه ای و هم به صورت بسته ای به مشتریان عرضه می شود. فروش این چای به صورت گسترده در تمامی شهرها و کشورهای اطراف انجام می گیرد و از تنوع بسیاری در اندازه و وزن های گوناگون برخوردار است. چای تیما با به دست آوردن یک سابقه کاری خوب و موفق در بین مشتریان، امروزه در زمینه گسترده ای خرید و فروش می شود که دلیل اصلی آن می تواند کیفیت و اثرگذاری خوب آن باشد.

البته در کنار برند تیما می توان به برخی دیگر از محصولات با کیفیت موجود در بازار نیز اشاره کرد همچون :

چای دکتر سینا

چای رفاه لاهیجان

چای ترش لاغری

چای سفید

قهوه سبز

قیمت چای سبز مدل دم کردنی با برند تیما چقدر است ؟

این محصول با قیمت 28 هزار تومان به بازار عرضه شده است. البته اگر می خواهید برای کاهش وزن و لاغری از این نوع دمنوش استفاده کنید توصیه می کنیم یک دوره سه ماهه تا شش ماهه را در برنامه خود قرار دهید.ما برای رفاه حال شما عزیزان برای خرید های بیش از یک عدد تخفیف ویزه یا را در نظر گرفته ایم که م یتوانید اطلاعات کامل در این مورد را در زیر مشاهده نمایید.

اما در مورد محصول چای سبز دم کردنی تیما باید گفت محصول فوق دارای 5 بسته 50 گرمی بوده و با بالاترین کیفیت ممکن بسته بندی و به بازار عرضه شده است.ترکیبات به کار رفته در این چای سبز بی نظیر و در نوع خود منحصر به فرد است که در زیر به آن اشاره کرده ایم :

از چه گیاهانی در دمنوش گیاهی تیما استفاده شده است ؟

گیاه زیره

گیاه کاسیا

چای اولونگ

به لیمو

گیاه زعفران

و برگ های تازه چای لاغری

وجود چنین ترکیبی علاوه بر اینکه باعث شده است تا میزان اثر گذاری این چای برای لاغری افزایش یابد همچننی باعث شده تا طعم و مزه بسیار عالی به خود بگیرد و مورد پسند ذاعقه ایرانی ها باشد. هر کدام از این گیاهان به کار رفته در چای سبز دم کردنی تیما دارای خواص بی نظیری هستند و ترکیب آنها با هم از این محصول نوشدینی جادویی را ساخته که برای سلامتی بسیار مفید خواهد بود.

نحوه خرید چای سبز دم کردنی 5040 چگونه است ؟

شما برای تهیه محصولات دمنوش لاغری از طریق سایت ما می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.روش های خرید به شرح زیر می باشند :

بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید و سفارش خود را آنلاین ثبت نمایید.

می توانید ادرس و کد پستی و نام محصول و نام گیرنده را به شماره بالا پیامک کنید تا سفارش شما را ثبت نماییم.

معمولا از چای سبز کیسه ای تیما برای محیط های اداری و شرکت ها استفاده می شود و از مدل دم کردنی ان نیز در منازل استفاده می گردد. شما بر اساس نیاز خود می توانید هر کدام از محصولات و پکیج های ما را که نیاز دارید ابتدا سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

جدا از خواص لاغری و کاهش وزن این محصول می توان به دیگر فواید ان نیز اشاره کرد که می تواند برای هر فردی مفید باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا در مورد دیگر خواص این دمنوش لاغری برایتان توضیحات کامل تری را ارائه دهیم :

افرادی که دارای فشار خون بالا هستند پیشنهاد می شود در طی روز اقدام به نوشیدن چند فنجان از چای سبز دم کردنی تیما نمایند.بهترین زمان برای نوشیدن این دمنوش گیاهی معمولا نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می باشد.

اگر میزان کلسترول خون بالایی دارید می توانید با مصرف منظم و روزانه چای سبز دم کردنی 5040 تا حد قابل قبلوی آنرا کاهش داده و میزان سلامت خود را ارتقا بخشید. فشار خون بالا و کلسترول بالا می تواند منجر به بیماری های قلبی و عروقی و خطر ابتلا به سکته شود .شما با نوشیدن این نوع چای تا حد زیادی خود را از در گیری با این بیماری ها در امان نگه خواهید داشت.

اگر می خواهید بر اعصاب خود بیشتر مسلط باشید و بروی تقویت اعصاب خود کار کنید توصیه می کنیم از چای سبز لاغری تیما استفاده کنید.این دمنوش می تواند به مانند یک دمنوش ضد استرس برای شما بسیار موثر باشد.

اگر می خواهید از بیماری های سرطانی در امان باشید پیشنهاد می کنیم از میوه های و دمنوش هایی استافده کنید که دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان باشند. در برگ های گیاه چای سبز لاغری مقادیر زیادی از این ماده وجود دارد و مصرف روزانه و منظم ان می تواند برای جلوگیری از ابتلا به این نوع بیماری ها بسیار موثر باشد.

چای سبز برای روشنی پوست و شاداب نگه داشتن آن بسیار موثر است و رد طب سنتی نیز به خواص ان در این مورد اشاره شده است.اگر می خواهید پیری را به تعویق بیاندازید و همیشه شاداب و جوان باشید حتما چای سبز بنوشید.

پکیج های ارائه شده برای خرید چای سبز کیسه ای کدامند ؟

از دیگر خواص چای سبز کیسه ای تیما می توان به موارد زیر اشاره کرد :

درمان افسردگی با چای سبز کیسه ای تیما

اگر به دنبال دمنوشی بسیار دلچسب هستید چای سبز کیسه ای تیما گزینه ی مناسبی خواهد بود زیرا امروزه چای سبز کیسه ای تیما با دربرگرفتن گیاه کاسیا، چای اولونگ، گیاه زیره، گیاه زعفران و به لیمو توانسته به صورت تی بگ های شرکت تیما طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید. دمنوش چای سبز جزء بهترین دمنوش های لاغری بوده که فروشگاه دمنوش لاغری برشمرده است.

چای سبز کیسه ای تیما

شرکت تولیدی دمنوش تیما با همکاری این سایت از طریق نمایندگی مجاز خود فروشگاه دمنوش لاغری فروش چای سبز کیسه ای تیما را در سراسر کشور و اکثر نقاط جهان مهیا ساخته است. شرکت تیما برای بهتر شدن طعم و مزه ی چای سبز، دلچسب شدن این دمنوش لاغری و همچنین ارتقاء دادن کیفیت محتویات کیسه های تی بگ چای سبز اقدام به افزودن گیاهی کاسیا، چای اولونگ، گیاه زیره، گیاه زعفران و به لیمو به چای سبز نموده است که این ترکیبات همگی سبب بالا رفتن کیفیت این محصول تولیدی شرکت تیما شده اند.

بهترین دمنوش برای لاغر شدن

در عصر حاضر افراد بسیار زیادی هستند که به دلایلی مانند بی تحرکی، عادات بد غذا خوردن، استفاده از فست فودها و … دچار اضافه وزن هایی مفرد شده اند که همیشه ورزش های سنگین، خرید وسایل ورزشی گران قیمت، شکم بندهای لاغری متنوع و … را مورد کاربرد خود قرار می دهند اما شرکت تیما برای اینگونه افراد راحت ترین و ارزان ترین روش را پیش رو قرار داده و استفاده از دمنوش چای سبز کیسه ای تیما را پیشنهاد می دهد. زیرا این محصول به دلیل ترکیبات فوق العاده ای که داشته عملکردی شبیه به چای سفید، چای ترش و قهوه سبز خواهد داشت و در سوختن چربی ها و جلوگیری از ساخت چربی های مجدد در بدن تاثیر به سزایی را از خود نشان می دهد. تنها کافی است تا افرادی که از اضافه وزن خود رنج می برند به دستوالعمل درج شده بر روی پاکت چای سبز تیما مراجعه کرده و قبل از وعده های غذایی خود در طول روز لیوانی از چای سبز تیما را مصرف نمایند. برای رسیدن به نتیجه ی مطلوبی از استفاده ی دمنوش های لاغری تیما خصوصا چای سبز تیما بهتر است روزانه ۳ الی ۵ لیوان دمنوش میل شود. بهترین ویژگی که استفاده از چای سبز تیما برای لاغر شدن در بر گرفته این است که زعفران موجود در چای ضعف عمومی بدن را از بین برده و زیره ی درون چای سبز کیسه ای تیما نفخ شکم را رفع می نماید.

تصویر ۲

درمان افسردگی با چای سبز کیسه ای تیما

معمولا افراد زیادی در عصر حاضر به دلیل یک روز کاری دشوار، تنش های وجود داشته در محیط کار، اضطراب ها و استرس ها دچار ضعیف شدن اعصاب و روان شده و نیازمند به داروهای آرام بخش خواهند بود اما استفاده از داروهای آرامبخش بدون شک عوارضی جانبی را به همراه داشته و ممکن است در فعالیت های روزمره شخص مصرف کننده اختلالاتی را ایجاد نماید پس بنابراین بهترین درمان افسردگی و استرس بدون هیج گونه عوارضی استفاده از دمنوش چای سبز تیما چه به صورت دم کردنی و یا چای سبز کیسه ای می باشد. جایگزین کردن چای سبز به جای نوشیدنی های مضری مانند آبمیوه های صنعتی، نوشابه ، دلستر و … کار بسیار موثری برای برطرف نمودن ضعف های عصبی و اضطراب خواهد بود.

تصویر ۳

کاهش کلسترول با چای سبز کیسه ای تیما

تغییر یافتن ذائقه ی افراد و سبک زندگی در آن ها سبب شده تا امروزه افراد بسیاری دچار بالا رفتن کلسترول خون شده و رگ های مسدودی را شامل شوند و به دنبال این مساله ناراحتی های قلب و عروق حاصل شده یا حتی دچار سکته های گوناگون شوند. از این رو با معرفی چای سبز پیشنهاد می شود تا به فروشگاه دمنوش لاغری مراجعه ای داشته باشند تا ضمن خرید چای سبز تیما شناختی پیدا نمایند از مزیت های چای سبز از جمله پایین آوردن کلسترول خون، مصرف این دمنوش در افراد عادی سبب کنترل کلسترول می شود. فروشگاه دمنوش لاغری در طی سال ها فروش چای سبز و دمنوش های طبیعی عقیده دارد افراد عادی و کسانی که از سلامت کافی برخوردار هستند بیشترین درخواست کنندگان و مصرف کنندگان چای سبز را دربرگرفته اند زیرا پیشگیری همیشه بهتر از درمان می باشد. البته لازم است تا گفته شود که مصرف دمنوش های طبیعی قبل از بروز بیماری خود به تنهایی می تواند ابتلا به بسیاری ناراحتی ها و امراض را جلوگیری نماید اما زمانی که بحث وجود بیماری به میان آید استفاده از دمنوش های طبیعی لازم است تا در کنار اقدامات دیگری مانند ورزش یا داروهای شیمیایی قرار گیرند.

این دمنوش لاغری همانطور که از نامش نیز مشخص است برای کاهش وزن و لاغری بسیار مناسب است و از این نظر دقیقا به مانند چای ترش لاغری و یا چای سفید یا قهوه سبز لاغری عمل می کند.

برای از بین بردن نفخ شکم مناسب است و نوشیدنی ملین می باشد.

اگر می خواهید از استرس و فشارهای روزانه در امان باشید باید به دنبال یک دم نوش ضد استرس باشید و ما استفاده از چای سبز را به ما پیشنهاد می کنیم.

همانند قهوه سبز سهله می تواند برای کاهش میزان فشار خون موثر باشد.

برای کاهش میزان کلسترول خون مفید است و از این نظر خاصیتی شبیه به چای سبز دکتر سینا دارد.

برای شما می تواند شادابی و روشنی پوست را به همراه داشته باشد.

دستگاه قلب و عروق را تقویت کرده و از ابتلا به بیماری های قلبی در امان خواهید بود.

چا سبز کیسه ای به دلیل دارا بودن مواد انتی امسیدان بسیار قوی درون خود می تواند شما را از ابتلا به انواع سرطان ها در امان نگه دارد.

مناسب ترین زمان مصرف چای لاغری چه زمانی است ؟

شما می توانید در طی روز 3 الی 5 فنجان از این نوشیدنی را میل نمایید و بهتر است تا قبل از هر وعده غذایی به مدت نیم ساعت قبل تر از ان این نوشیدنی میل شود.

نحوه دم کردن صحیح این چای سبز چگونه است ؟

شما اگر می خواهید برای چند نفر همزان از این چای استفاده کنید بهتر است چند عدد از تی بگ ها را درون یک قوری ریخته و مقداری آبجوش به آن اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه بگذرد. نیازی نیست قوری را در حرارت مستقیم شعله قرار دهید.دم کرده این نوع چای باید رنگی فسفری مانند داشته باشد.

در مقایسه با انواع مختلف چای مثلا با چای سبز رفاه می توان برتری برند تیما را در نوع ترکیبات به کار رفته در آن دانست که باعث شده طعم و مزه بسیار دلچسبی داشته باشد و معمولا با ذاعقه ایرانی سازگار خواهد بود. شما در کنار استفادهاز این نوع محصول می توانید از چای کرفس 5040 نیز استفاده نمایید و تاثیرات انرا رد لاغری و کاهش وزن نیز مشاهده نمایید.

قیمت چای سبز کیسه ای که رد بالا نیز عنوان کردیم ممکن است در بنردهیا دیگر متفاوت و حتی کمتر باشد و علت ان هم تنها در بالا بودن کیفیت محصولات برند تیما است و اینکه نوع ترکیبات به کار رفته در این نوع محصول بسیار متفاوت با دیگر محصولات ارائه شده است و میزان تاثیر گذاری آن برای کاهش وزن نیز به نسبت سایر برندها بیشتر می باشد.

امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای سفارش چای سبز تیما هستند تا از این طریق بتوانند در کم ترین زمان ممکن از خواص این محصول بهره مند شوند. شما می توانید برای سفارش چای سبز تیما اصل مورد نظر خود، به راحتی از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کرده و از این طریق فرایند مربوط به خرید را طی کنید. همچنین می توانید چای سبز دم کردنی مورد نظر خود را با کمترین قیمت ممکن تهیه و خریداری نمایید.

سفارش چای سبز تیما:

آیا شما نیز به دنبال بهترین شرکت برای فروش چای سبز دم کردنی هستید؟ می دانید که برای سفارش چای سبز تیما اصل و با کیفیت بایستی از کجا اقدام کرد؟ از شما می خواهیم که مطالب موجود در این وب سایت را تا آخر همراهی کرده و جالب ترین و ارزشمندترین اطلاعات را در خصوص راهنمای خرید چای سبز دم کردنی به دست آورید.

استفاده از دمنوش ها و چای های مختلف امروزه یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که ذهن بسیاری از مردم را به سوی خود مشغول کرده است به طوری که مردم دوست دارند تا با کیفیت ترین و بهترین این محصولات را تهیه کرده و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهند. یکی از بهترین این محصولات را چای سبز دم کردنی شکل داده است که از طعم و عطر واقعا بی نظیری برخوردار بوده و شما می توانید حس بسیار خوبی را هنگام مصرف این چای به دست آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بروزترین و آخرین قیمت چای سبز دم کردنی و خواص مربوط به این چای توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

چای سبز کیسه ای تیما:

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این امر اشاره شد، امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای سفارش چای سبز تیما به شکل اینترنتی هستند تا از این طریق بهترین دمنوش موجود در بازار را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. توجه داشته باشید که امروزه چای سبز دم کردنی را می توانید به شکل کیسه ای نیز تهیه کرده و آن را در محل کار یا مسافرت های خود نیز مورد استفاده قرار دهید. بی شک استفاده از چای کیسه ای سبز تیما بسیار راحت تر و آسان خواهد بود و شما می توانید با توجه به نیاز خود، مدل کیسه ای این چای را تهیه و خریداری کنید. البته توصیه می شود که قبل از هر گونه اقدامی برای سفارش چای سبز تیما، راجع به ترکیبات و ویژگی های مربوط به این چای اطلاعات دقیقی را به دست آورید تا بتوانید با خیال راحت آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول شگفت انگیز نیز می توانید با همکاران ما از همین وب سایت در تماس باشید.

خواص مربوط به چای سبز دم کردنی تیما

چای سبز دم کردنی از خواص بسیار بی نظیر و متعددی نیز برخوردار بوده که همین امر یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل برای خرید چای سبز تیما می باشد. شما هم می توانید با توجه به علاقه مندی خود، از همین فروشگاه اینترنتی پیش روی خود فرایند مربوط به سفارش چای سبز تیما را انجام داده و از این طریق اصل این محصول را در سبد خرید خود اضافه کنید تا بتوانید از بهترین خواص درمانی آن بهره مند شوید. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های مربوط به چای سبز دم کردنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود بیماری های قلبی

  • درمان بسیاری از بیماری های گوارشی

  • آرام بخش مناسب برای اعصاب

  • از بین بردن هرگونه استرس و اضطراب

  • از بین بردن بافت های چربی اطراف شکم و پهلو

بهترین زمان برای استفاده از چای سبز دم کردنی

البته در نظر داشته باشید که چای سبز دم کردنی موجود در فروشگاه ما از مواد اولیه و ترکیبات بسیار تازه و مرغوبی تهیه شده است که همین امر نیز سبب شده تا از عطر و رنگ بسیار باشکوهی برخوردار باشد. شرکت چای سبز تیما از فرایند کنترل کیفی بسیار بی نظیری برخوردار می باشد. همچنین بهترین و مناسب ترین زمان برای استفاده از چای سبز دم کردنی صبح هنگام به شکل ناشتا می باشد. شما نیز می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های مربوط به این محصول، هم اکنون اقدام به ثبت سفارش چای سبز تیما مدنظر خود داشته باشید.

قیمت چای سبز کیسه ای

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از مشتریان چای سبز دم کردنی را به سوی خود مشغول کرده است، قیمت مربوط به این محصولات می باشد. توجه داشته باشید که قیمت چای سبز دم کردنی با توجه به خواص درمانی که این چای دارد، بسیار مناسب و معقول می باشد و شما می توانید با کمترین و حداقل ترین هزینه های ممکن، بهترین بسته بندی این محصول را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. البته توجه داشته باشید که شما می توانید قیمت چای سبز دم کردنی موجود در وب سایت ما را با قیمت های عرضه شده در دیگر فروشگاه ها را با یک دیگر مورد مقایسه قرار داده و از این طریق به ارزان تر بودن محصولات ما پی ببرید. ما نیز سعی بر آن داریم تا باکیفیت ترین بسته بندی های چای سبز دم کردنی را با کمترین قیمت های ممکن به فروش برسانیم.

شماره تماس چای سبز تیما

بسیاری از افراد دوست دارند تا قبل از خرید محصولی به شکل اینترنتی، دقیق ترین اطلاعات را در خصوص محصول مورد نظر به دست آورند که برای همین منظور نیز دوست دارند تا با شرکت تولید آن به شکل مستقیم در تماس بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورند که شما هم می توانید قبل از سفارش چای سبز تیما به شماره تماس های موجود در این وب سایت تماس لازم را داشته و به روز ترین و دقیق ترین اطلاعات را در مورد چای سبز دم کردنی به دست آورید تا از این طریق با خیال راحت تری اقدامات مربوط به خرید را داشته باشید.

خرید چای سبز کیسه ای و سفارش چای سبز تیما

فروش چای سبز کیسه ای و بسته بندی شده در روزهای اخیر بسیار افزایش یافته است و این نشان می دهد که بسیاری از مردم با خواص این محصول از نزدیک آشنا شده اند و دوست دارند تا در اولین فرصت اقدام به سفارش چای سبز تیما نمایند. شما می توانید جهت سفارش چای سبز تیما چنین فرصتی را از دست نداده و هم اکنون بر روی بسته بندی مورد نظر خود کلیک کرده و آن را در سبد خریدتان اضافه کنید تا بتوانید سفارش مدنظرتان را به اتمام رسانده و منتظر تحویل محصول باشید.

نکات مورد توجه در خرید چای سبز کیسه ای:

حال که به نحوه خرید چای سبز تیما از نزدیک آشنا شدید، می توانید با توجه کردن به یک سری از مهمترین و اصلی ترین نکات در فرایند خرید اینترنتی چای سبز دم کردنی، تجربه خرید بسیار موفقی را برای خود به ارمغان آورید. از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که بایستی قبل از سفارش چای سبز تیما به آنها توجه کرد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • توصیه می کنیم که آدرس و محل تحویل چای سبز دم کردنی مورد نظر خود را با دقت بالایی وارد کنید تا همکاران ما در فرایند تحویل با معطلی روبرو نشوند.

  • بهتر است که قبل از خرید اینترنتی چای سبز دم کردنی، نظرات و پیشنهادات سایر خریداران را با دقت بسیار بالایی مطالعه کرده و مطالب جالبی را به دست آورید.

  • حتما به شکل صحیح چای سبز دم کردنی را دم کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

  • در صورت داشتن هرگونه ناراحتی قلبی یا مشکل خاصی، حتما با پزشک خود مشورت کرده و سپس اقدام به مصرف چای سبز دم کردنی نمایید.

  • توصیه می شود که برای پرداخت هزینه های مربوط به خرید اینترنتی چای سبز دم کردنی حتما از رمز دوم پویا استفاده کنید.

  • به خاطر وجود شرایط کرونایی در کل کشور، چای سبز دم کردنی مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد تهیه و خریداری نمایید.

خواص چای سبز تیما برای لاغری

محتویات چای سبز تیما از مواد اولیه بسیار مرغوب و باکیفیتی تهیه شده است که این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی را در داشتن خواص بی نظیر این محصول داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید می توانید از سایت چای سبز لاغری تیما تمام اطلاعات مربوط به این محصول را به دست آورده و سپس با خیال راحت اقدام به خرید آن داشته باشید، هم چنین از مهمترین و بارزترین ویژگی های چای سبز لاغری تیما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تاثیر فوق العاده در لاغری و کاهش وزن

– تاثیر بالا در تمدد اعصاب

– از بین بردن لکه های مختلف بر روی پوست

– تقویت کننده ی سیستم گوارشی بدن

– تقویت کننده ی بسیار بالا برای جریان خود در بافت های مختلف

– بهبود عملکرد کبد و کلیه

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول تاثیر آن در از بین بردن بافت های چربی می باشد که بسیاری از این بافت های چربی در ناحیه پهلو و شکم واقع شده اند و همین امر نیز چاقی و بد فرمی بسیاری را به دنبال دارد این در حالی است که با مصرف منظم چای سبز تیما می توان در کوتاه ترین زمان ممکن از دست بافت های چربی مزاحم خلاص شد و به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کرد.

تصویر ۲

طرز مصرف چای سبز تیما

بسیاری از افراد به دنبال نحوه مصرف چای سبز تیما هستند تا از این طریق بتوانند راه موثر مصرف چای سبز تیما را فرا گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن تاثیر این دمنوش را مشاهده کنند. در خصوص طرز مصرف چای سبز تیما می توانید مقدار مشخصی از آن را به یک لیوان آب جوش اضافه کرده و بگذارید تا حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه دم بکشد و سپس آن را میل کنید. در نظر داشته باشید که زمان دم کشیدن این چای می تواند تاثیرات بیشتری را بر روی لاغری و از بین بردن بافت های چربی شما داشته باشد به همین جهت عجله ای برای نوشیدن این محصول بدون دم کشیدن مطلوب نداشته باشید.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

خرید چای سبز لاغری ۵۰۴۰

خرید چای سبز لاغری ۵۰۴۰ یکی از متداول ترین خریدهای امروزی به شمار می آید و افراد می توانند برای خرید این محصول از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کرده و برای به دست آوردن قیمت چای سبز در ۵۰۴۰ نیز با همکاران ما در تماس باشند. اگر قصد دارید تا در زمان بسیار کمتری به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید می توانید هم اکنون اقدام به خرید این محصول بی نظیر و شگفت انگیز داشته باشید.

تصویر ۴

خرید اینترنتی چای سبز لاغری تیما

امروزه با توجه به آسان بودن خریدهای اینترنتی بسیاری از افراد به دنبال خرید اینترنتی چای سبز لاغری تیما هستند تا بتوانند بهترین و مرغوب ترین محصول را به راحتی تهیه نموده و آن را از درب منزل خود نیز دریافت کنند. در نظر داشته باشد که بهترین گزینه برای خرید اینترنتی این محصول فروشگاه اینترنتی پرشین خرید می باشد و این امکان را نیز برای مشتریان خود ارائه داده است که قبل از خرید، به مقایسه و بررسی قیمت های ارائه شده پرداخته و تصمیم گیری بهترین را برای خرید این محصول بی نظیر داشته باشد. این فرصت طلایی و بی نظیر را از دست ندهید و همین حالا اقدام به خرید محصول مورد نظر خود داشته باشید.

تصویر ۵

قیمت چای سبز لاغری تیما

یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد خرید چای سبز لاغری تیما وجود دارد، قیمت این محصول شگفت انگیز می باشد. در خصوص قیمت چای سبز لاغری تیما نیز می توان گفت که این محصول دارای قیمت بسیار معقول و مناسبی می باشد به طوری که شما می توانید با کمترین بودجه در اختیار خود اقدام به خرید مورد نظرتان داشته باشید. بسته بندی های این محصول با یکدیگر متفاوت بوده و افراد می توانند با توجه به نیاز و بودجه در اختیار خود یکی از آنها را در سبد خرید قرار دهد. نکته بسیار مهمی که در استفاده از چای سبز لاغری تیما وجود دارد این است که اگر از بیماری خاصی در رنج هستید حتما بدون مشورت با پزشک معالج خود اقدام به استفاده از چای سبز لاغری تیما نداشته باشید. همچنین خانم های باردار نیز به هیچ وجه سر خود به استفاده از این نوشیدنی لاغری نداشته و در این خصوص با پزشک خود مشورت داشته باشند.

چای سبز یکی از بهترین دمنوش ها جهت کاهش وزن و لاغری محسوب می شود. از میان انواع چای سبز می توان به چای سبز لاغری پنجاه چهل اشاره کرد که مصرف آن به کاهش وزن و لاغری کمک می کند. عملکرد چای سبز لاغری پنجاه چهل شامل کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن می شود. با سر زدن به سایت خرید اینترنتی می توان چای سبز پنجاه چهل را با قیمت مناسب دریافت کرد.

چای سبز پنجاه چهل و لاغری

تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده ال یکی از دغدغه های نسل های سنی مختلف محسوب می شود. از طرف دیگر چاقی و اضافه وزن به عنوان یکی از عوامل زمینه ساز ابتلا به بیماری های مختلف به حساب می آید. روش های مختلفی جهت کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد که از آن میان می توان به استفاده از دمنوش های لاغری اشاره کرد. چای سبز با ترکیبات عالی یکی از بهترین انتخاب ها جهت لاغری بدون عوارض می باشد. از بین انواع چای سبز موجود در بازار می توان به چای لاغری پنجاه چهل اشاره نمود.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

عملکرد چای سبز پنجاه چهل در لاغری

در ترکیب چای سبز پنجاه چهل از گیاهان طبیعی متنوع از جمله چای سبز، زیره، کاسیا، به لیمو، زعفران، کرفس و چای سفید بهره گرفته می شود. چای سبز پنجاه چهل دمنوشی کاملا گیاهی بوده و هیچ عوارضی به همراه ندارد. چای سبز لاغری پنجاه چهل سرشار از مواد مغذی بوده و مصرف آن قبل از وعده های غذایی به کاهش اشتهای کاذب کمک می کند. با کاهش اشتها میزان ورود کالری به بدن کاهش یافته و در نتیجه چربی های ذخیره بدن نیز به مرور تحلیل می رود.

عملکرد دیگر چای سبز چهل پنجاه افزایش سوخت و ساز بدن و بهبود عمکرد متابولیسم بدن می باشد. با افزایش سوخت و ساز بدن به تدریج چربی های ذخیره شده در بدن مورد استفاده قرار گرفته و از حجم چربی ها کاسته می شود. از طرف دیگر ترکیبات وجود در چای سبز پنجاه چهل خاصیت چربی سوزی داشته و با شکستن سلول های چربی به دفع آن از بدن کمک می کند.

البته باید این نکته را مد نظر قرار داد که مصرف دمنوش پنجاه چهل به تنهایی منجر به لاغری و کاهش وزن نخواهد شد. در کنار استفاده از چای سبز پنجاه چهل رعایت رژیم غذایی استاندارد و فعالیت های بدنی جهت کاهش وزن اهمیت زیادی دارد. مصرف چای سبز پنجاه چهل در کنار لاغری و تناسب اندام خواص درمانی متعددی برای بدن به همراه دارد. استفاده از چای سبز پنجاه جهل در کنار کاهش وزن به بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش قند خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و … کمک می کند.

نحوه و زمان مصرف چای سبز لاغری پنجاه چهل

با مصرف منظم و روزانه چای سبز لاغری پنجاه چهل می توان در مدت زمان معین و بدون درگیر شدن با عوارض خاص به لاغری و تناسب اندام دست یافت. بر اساس نتایج تحقیقات علمی چای سبز پنجاه چهل اگر به همراه وعده های غذایی مصرف شود تاثیر قابل توجهی در کاهش وزن و لاغری دارد. از طرف دیگر مصرف چای سبز پنجاه چهل دو ساعت پس از صرف غذا مانع از جلوگیری از جذب آهن می شود.

میزان مصرف استاندارد چای سبز پنجاه چهل جهت لاغری تا سه فنجان در روز می باشد. برای تاثیر گذاری بهتر چای سبز جهت کاهش وزن بهتر هست 3 تا دقیقه در آب جوش قرار گیرد. کسانی که درگیر بیماری هایی از قبیل مشکلات قلبی، کلیوی، بی خوابی و اضطراب هستند باید با مشورت پزشک اقدام به مصرف این دمنوش نمایند. نکته مهم دیگر عدم افراط در مصرف چای سبز پنجاه چهل می باشد. مصرف افراطی چای سبز پنجاه چهل عوارض و مشکلات جسمی مختلفی به همراه دارد.

قیمت چای سبز پنجاه چهل

در حال حاضر چای سبز لاغری پنجاه چهل در دو مدل دم کردنی و کیسه ای در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. یکی از دغدغه های علاقمندان به چای سبز پنجاه چهل اطلاع در مورد قیمت این دمنوش استاندارد و مفید می باشد. با توجه به تنوع بسته بندی های چای سبز پنجاه چهل از نظر شکل و وزن این دمنوش مفید با قیمت های متنوع عرضه می شود. بهترین راه برای اطلاع از قیمت روز چای سبز پنجاه چهل دریافت اطلاعات از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم چای سبز پنجاه چهل می باشد.

خرید چای سبز لاغری پنجاه چهل

با توجه به عرضه انواع بسته بندی های چای سبز بی کیفیت در کنار محصولات اصل دریافت چای سبز پنجاه چهل اصل و اورجینال از دغدغه های خریداران عمده و خرده این دمنوش محسوب می شود. برای خرید چای سبز لاغری پنجاه چهل بهترین راهکار اقدام به خرید از طریق سایت اینترنتی می باشد که این دمنوش گیاهی را بی واسطه عرضه می نمایند.

در سایت خرید اینترنتی چای سبز پنجاه چهل اطلاعاتی از قبیل خواص مصرف چای سبز پنجاه چهل، نحوه مصرف، قیمت روز چای پنجاه چهل و نحوه خرید محصول را می توان مشاهده کرد. با توجه به عرضه مستقیم و بی واسطه چای سبز پنجاه چهل از طریق سایت خرید اینترنتی این دمنوش با ارزان ترین قیمت به دست خریدار می رسد.

خرید چای سبز تیما اصل

با توجه به توضیحات ارائه شده در بخش های قبلی و فروش بسیار بالای چای سبز تیما، برخی از فروشگاه ها به دنبال فروش محصولات فیک و تقلبی از چای سبز لاغری تیما هستند تا از این طریق بتوانند سود خوبی را به دست بیاورند که بی شک این محصولات تقلبی نه تنها هیچ گونه تاثیر مثبتی را به دنبال نخواهد داشت بلکه با مصرف طولانی مدت آنها دچار بسیاری از مشکلات گوارشی نیز خواهیم بود. اگر شما نیز نگرانی های بسیار زیادی را در مورد خرید چای سبز تیما اصل دارید می توانید بدون اتلاف وقت در بهترین زمان ممکن از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام به خرید مورد نظر خود داشته باشید. توجه کنید که فروشگاه اینترنتی ما با دریافت مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت و غذا و دارو با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات را به فروش می رساند و از این طریق نیز توانسته است توجه بسیاری از مصرف کنندگان و مشتریان خود را به دست بیاورد. همچنین این محصول را از افراد دست فروش نیز تهیه و خریداری نکنید چرا که تمام مواد و محتویات درون این بسته بندی ها از مواد بسیار بی کیفیت و نامرغوب تهیه شده است و بزرگترین تهدید برای سلامتی شما به شمار می آِید.

چای لاغری تیما اصل به علت دارا بودن موادی از قبیل کاتچین که ضدسرطان است و به علت دارا بودن آنتی‌اکسیدان به عنوان یک ماده دارویی از آن یاد می شود. در مورد خواص چای سبز باید دانست که موادی که این نوع چای حاوی آنها است به نسبت آنتی‌اکسیدان‌های مشهوری از قبیل ویتامین‌های C و E عملکرد بسیار قوی تری دارند. در ادامه باید گفت که چای سبز دارای میزان کمتری کافئین است، و بنابراین کمتر هم مضر است. در گذشته چای سبز بیشتر در چین هوادار داشت و مورد مصرف قرار می گرفت اما اخیرا علاوه بر مردم کشور چین، چای سبز در اغلب کشورهای دنیا طرفداران خود را پیدا کرده است و آن را بنا به خواص آن مورد استفاده قرار می دهند. هر کسی در هر جای دنیا در مورد مصرف چای تیما می داند که نوشیدن روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای سبز، از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می کند.

در ادامه فهرست چند مورد از دلایل اصلی مصرف چای سبز تیما 5040 بنا به دیدگاه پژوهشگران و بر اساس مطالعاتشان لیست کرده ایم:

پیشگیری از ابتلا به سرطان
پژوهشگران در مطالعاتشان عنوان کرده اند که نوشیدن چای تیما 5040 به عنوان عاملی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان عمل می کند، و در مورد این خاصیت منحصر بفرد چای سبز باید گفت به این علت است که میزان آنتی اکسیدان‌های موجود در چای سبز ۱۰۰ برابر تاثیرگذارتر و مفیدتر از ویتامین C و ۲۵ برابر مفیدتر از ویتامین E است. لازم به ذکر است که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان تاثیرگذار مطرح هستند. می توان نتیجه گرفت که با مصرف چای سبز و دریافت آنتی اکسیدان های موجود در آن، بدن در مقابل ابتلا به سرطان ایمن می ماند.

مقابله با بیماری‌های قلبی
در مورد خواص چای سبز تیما باید ادامه دهیم که با نوشیدن چای سبز کیسه ای تیما، کلسترول خون به میزان چشمگیری پایین می آید و با پایین آمدن کلسترول خون، یکی از علت های اصلی ابتلا به بیماری‌های قلبی، از بین می رود. بر مبنای مطالعات انجام گرفته محققان بر این اعتقاد هستند که حتی پس از سکته قلبی هم خواص چای لاغری 5040 عمل می کنند به طوری که با نوشیدن چای سبز سلول‌های آسیب دیده رگ‌ها و قلب روند ترمیم را در پیش می گیرند. بنابراین نوشیدن روزانه حداقل ۳ فنجان چای سبز به کسانی که دچار بیماریهای قلبی هستند، توصیه می شود.

راز جوانی با مصرف دمنوش تیما
اگر می خواهید در مورد خواص چای سبز کیسه ای بیشتر بدانید، باید بگوییم که چای سبز به عنوان یک داروی ضدپیری (Anti – Aging) شناخته شده است. و علت این شهرت هم وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان بخصوص آنتی اکسیدان‌های تاثیرگذار در حفظ شادابی و جوانی موجود در چای سبز است که این لقب را به خود داده است. احتمالا شما هم می دانید که آنتی اکسیدان‌ها یکی از مهمترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول‌های بدن هستند، چرا که روند پیری سلول‌ها را به تاخیر می اندازند.

کاهش وزن و لاغری با
در خصوص این خاصیت چای سبز تیما لاغری نمی توانیم با اطمینان مانند سایر خواص چای سبز صحبت کنیم چرا که دلایل علمی کافی در رد یا تأیید اثر لاغر کنندگی دمنوش 5040 وجود ندارد.

مراقبت از پوست با مصرف چای سبز
همانطور که پیشتر عنوان کردیم، چای سبز 5040 سرشار از آنتی اکسیدان است و آنتی اکسیدان‌های موجود در آن، سلول‌های پوست را در برابر آسیب‌ها به خصوص آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می کند، این در حالی است که رادیکال های آزاد یکی از مهمترین عوامل ایجاد سرطان پوست و همینطور از عوامل تاثیرگذار بر افتادگی پوست به حساب می آیند که با مصرف چای دم کردنی تیما می توان از اثرات بد آنها دور ماند. پس به عنوان یک مژده بخصوص برای خانمها باید گفت که، مصرف چای سبز از بروز سرطان پوست، افتادگی و چروک پوست به ویژه پوست صورت جلوگیری می کند.

کاهش ابتلا به ورم مفاصل
مراقبت از سلامت مفاصل یکی از مهمترین خواص چای سبز 5040 است، چرا که محققان چای سبز را به عنوان دارویی در جهت کاهش خطر ابتلا به ورم مفاصل که نشات گرفته از بیماری روماتیسم است، معرفی می‌کنند. تأثیر دمنوش لاغری 5040 در این مورد به این صورت است که فعالیت آنزیم‌های تخریب کننده و تحلیل برنده غضروف مفاصل را متوقف می کند.

مراقبت از استخوان‌ها
دمنوش کیسه ای تیما حاوی درصد بالای فلوراید است، و همین هم باعث شده است تا تأثیر مثبتی بر سلامت استخوان‌ها داشته باشد. پس به عنوان یکی از خواص چای سبز دم کردنی باید دانست که درصد بالای فلوراید چای سبز عاملی اثرگذار در پیشگیری از پوکی استخوان‌ها و پوسیدگی دندان‌ها است و باید از این نوع چای حتما به صورت روزانه استفاده شود.قیمت چای لاغری تیما در مقایسه با این همه خواص بی نظیری که دارد واقعا مبلغ بسیار ناچیزی می باشد.

کاهش کلسترول خون
یکی دیگر از خواص چای سبز لاغری تیما ، پایین آوردن میزان کلسترول خون است. در توضیح بیشتر این اثر مثبت دمنوش گیاهی تیما باید گفت که چای سبز باعث کاهش میزان کلسترول بد و افزایش میزان کلسترول خوب در بدن فرد می‌شود. این خاصیت مصرف چای سبز نه تنها میزان کلسترول بدن را به صورت متعادل نگه می دارد، بلکه باعث افزایش میزان کلسترول خوب در بدن هم می شود. با این خاصیت مهم چای سبز می توان به راحتی از بروز سکته قلبی و سایر بیماری‌های قلبی – عروقی جلوگیری کرد.

جلوگیری از ذخیره گلوکز
چای سبز از ذخیره گلوکز در سلول‌های چربی بدن جلوگیری می کند. بنابراین کسانی که می خواهند زندگی سالمی داشته باشند و به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، می توانند روی خواص چای سبز در این راستا حساب کنند چرا که با نوشیدن چای سبز، و در نتیجه آن کنترل میزان مصرف کربوهیدرات‌ها (قندها) و انجام ورزش به صورت مداوم، یک مثلث خوب برای حفظ سلامتی و تناسب اندام شان خواهند داشت.

رژیم غذایی سالم
چنانچه بخواهید در مورد خواص چای سبز بیشتر بدانید، باید گفت که با مصرف چای سبز دم کردنی تیما میزان متابولیسم چربی‌ها و هیدرات کربن بالا می رود، که در نتیجه آن میزان قند خون و چربی‌ها همواره در حد تعادل باقی می ماند. تعادل بین قند خون بدن و چربی باعث می شود تا سیستم کلی بدن به طور سالم ادامه حیات دهد.

چای لاغری تیما لاهیجان در فروشگاه ۵۰۴۰

چای لاغری تیما لاهیجان در فروشگاه ۵۰۴۰

چای لاغری تیما محصولی است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان تولید و عرضه می شود. این چای با هدف کاهش وزن برای خانم ها و آقایانی که از چاقی رنج می برند بسیار مناسب می باشد. چای سبز تیما لاهیجان نه تنها عوارض جانبی برای بدن ندارد بلکه خواص درمانی دیگری نیز خواهد داشت.
مصرف چای لاغری تیما

یکی از محصولات فروشگاه ۵۰۴۰ چای لاغری تیما است که این روزها با استقبال بی نظیری برای خرید مواجه شده است. این محصول که به صورت کاملا ارگانیک و گیاهی عرضه می شود نقش موثری در کاهش کلسترول خون، جذب کالری های اضافه و در نتیجه انباشته نشدن چربی دارد. در واقع فرد با مصرف منظم و روزانه این دمنوش می تواند طی دوره ای مشخص به وضوح نتایج حاصله را در بدن خود مشاهده نماید.

نتایج نشان داده که فرد با مصرف منظم چای لاغری تیما می تواند چیزی حدود ۳ تا ۷ کیلو کاهش وزن داشته باشد. علاوه بر اینکه مصرف این دمنوش لاغری در کنار رژیم غذایی صحیح و فعالیت های ورزشی بر کاهش وزن و چربی سوزی اثر می کند، حتی در هنگام خواب نیز تاثیرات بسیاری بر روی اندام شما خواهد داشت. لازم است بدانید مصرف دمنوش چای سبز لاغری تیما در کنار کاهش وزن شما به پوستتان شفافیت و جلای بسیاری می بخشد؛ در این صورت دیگر نگران از دست دادن شادابی پوست و چهره خود پس از لاغری نخواهید بود.

خواص درمانی چای سبز پنجاه چهل

چای سبز تیما علاوه بر اینکه نقشی حیاتی در چربی سوزی و تناسب اندام افراد ایفا می کند، اثربخشی موثری در دیگر قسمت های بدن خواهد داشت. به همین جهت افراد بسیاری برای درمان بیماری های خود از این محصول استفاده می کنند. چای سبز تیما به بیمارانی که دچار سرطان شده اند و یا می خواهند از این بیماری در امان بمانند، توصیه می شود. بیماران دیابتی و قلبی عروقی از دیگر افرادی هستند که مصرف این چای را به آنها توصیه می کنیم. همچنین یکی از راه های موثر برای کنترل فشار خون و در نتیجه سکته قلبی یا مغزی استفاده از چای لاغری تیما خواهد بود.

تصویر ۲
میزان و نحوه مصرف چای تیما برای لاغری

چای لاغری پنجاه چهل اگر به منظور لاغری مصرف می شود بهتر است روزانه ۳ فنجان و هر فنجان نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی باشد. هر چند که مصرف چای لاغری تیما عوارض جانبی نخواهد داشت. سایت ۵۰۴۰ چای لاغری تیما را برای افراد باردار، شیرده و یا افرادی که بیماری خاص دارند توصیه نمی کند. پس این افراد بهتر است قبل از مصرف این نوشیدنی حتماً با پزشک خود مشورت کنند. برای مصرف این محصول نیز مقداری آب جوش را در فنجان بریزید، یک قاشق مرباخوری از چای لاغری تیما را درون آن ریخته و اجازه دهید در دمایی متعادل دم بکشد، سپس آماده مصرف می شود.

پیشگیری از بیماری آلزایمر
مصرف دمنوش لاغری تیما باعث تحریک و تقویت فعالیت سلول‌های مغز به خصوص قسمت های مربوط به حافظه می شود. از طرف دیگر مصرف چای سبز منجر به پایین آمدن میزان «استیل کولین» در سلول‌های مغز می شود که در نتیجه آن از تخریب سلول‌های مغز و بروز بیماری آلزایمر جلوگیری می‌شود.

مقابله با بیماری پارکینسون
آنتی اکسیدان‌های موجود در چای سبز از تخریب سلول‌های مغز جلوگیری می کنند، که همین تخریب سلولهای مغزی فاکتور اصلی ابتلا به بیماری پارکینسون است. به عبارت دیگر آنتی اکسیدان‌های موجود در چای سبز با به تعویق انداختن پیری سلول‌های مغز و فرسودگی آنها از ابتلا به پارکینسون جلوگیری می کنند.

جلوگیری از انواع بیماری‌های کبدی
در ادامه بحث از خواص چای سبز باید گفت که بیمارانی که با مشکلات کبدی درگیر هستند می توانند از چای سبز لاغری 5040 به عنوان یک راه حل برای مشکل خود بهره گیرند چرا که مصرف چای سبز منجر به از بین رفتن رادیکال‌های آزاد ایجاد شده بواسطه چربی‌های موجود در کبد می‌شود. این عملکرد مثبت چای سبز، از بروز بیماری‌های کبدی به ویژه بیماری سرطان کبد جلوگیری می کند.

پایین آوردن فشار خون
بر اساس تغییر سبک زندگی در دنیای معاصر، فشار خون بالا و قند خون بالا به معضلات زندگی کنونی بسیاری از افراد جامعه مبدل شده اند. باید دانست که یکی از مهم‌ترین دلایل بروز فشار خون بالا در افراد مبتلا به این بیماری، تغییر در ساختار دیواره سرخرگ‌ها است که با مصرف چای سبز و در نتیجه کنترل عملکرد و محافظت از ساختار دیواره رگ‌ها، می توان به راحتی از بروز فشار خون بالا جلوگیری کرد.

پیشگیری از مسمومیت غذایی
چای سبز سرشار از کاتچین است که این ماده موثر در چای سبز باعث از بین رفتن باکتری‌های ایجاد کننده مسمومیت غذایی می شود و یا سم تولید شده توسط این باکتری‌ها را از بین می برد.

کنترل قند خون
احتمالا همه شما می دانیدکه با بالا رفتن سن میزان قند خون هم بالا می‌رود اما باید این را هم بدانید که پلی فنل‌ها و پلی ساکاریدهای موجود در چای سبز باعث پایین آوردن قند خون می‌شوند. بنابراین توصیه می کنیم افرادیکه زمینه ارثی بیماری قند خون و دیابت را در خانواده خود دارند، از مصرف چای سبز غتفل نشوند. برخی از پژوهشگران مصرف روزانه چای سبز را به افراد مسن یادآوری می‌کنند و برخی دیگر از محققان بر این اعتقاد هستند که نوشیدن چای سبز در سنین جوانی باعث کنترل میزان قند خون، قبل از رسیدن به سن پیری می‌شود.

تقویت سیستم ایمنی
چای سبز سرشار از ویتامین C است که این ویتامین موجود در چای سبز با عملکردی که در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد، بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به خصوص بیماری‌های فصلی از قبیل سرماخوردگی و آنفلوآنزا در زمستان و یا مشکلاتی از قبیل اسهال و استفراغ در فصل تابستان و همینطور در برابر حساسیت‌های فصل پاییز، مقاوم می‌کند. با توجه به این خاصیت چای سبز، در کشور چین باستان برای آن دسته از افرادی که مدام بیمار بودند، مصرف چای سبز توصیه می شد.

درمان بیماری آسم
د رمورد خاصیت ضد آسم چای سبز در ابتدا باید گفت که تئوفیلین موجود در چای سبز حکم داروی مخدری را دارد که باعث آرامش و رفع التهاب و حساسیت دستگاه تنفس و بافت‌های آسیب دیده می‌شود. از این رو مصرف چای سبز برای افرادی که درگیر بیماری آسم هستند و یا برای افرادی که به علت شرایط شغلی شان، و یا بنا به شرایط محیطی محل زندگی شان یا مشکلات تنفسی درگیر هستند، توصیه می شود.

برطرف کردن تورم و عفونت گوش
مصرف چای سبز برای سلامت گوش ها بسیار مفید است چرا که گوش را در مقابل عفونتها و تورم حفظ می‌کند، و همینطور در صورت بروز عفونت در گوش می توان آن را درمان کرد. درمان عفونت گوش از طریق چای سبز به این صورت است که پارچه ای را با چای سبز نمدار کنید و گوش را با آن ماساژ دهید، به این ترتیب از عفونت و تورم گوش کاسته می شود.

درمان تبخال با چای سبز
احتمالا شما هم دچار تبخال شده اید و خوب است بدانید که تبخال نشات گرفته از عامل ویروسی است، و روشهای درمان زیادی هم دارد اما ما به عنوان یکی از خواص چای سبز در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که یک روش برطرف کردن تبخال، استفاده از چای سبز است. برای این منظور، باید اینگونه عمل کنید که محل مورد نظر که دچار تبخال شده است را با چای سبز مرطوب کنید و اجازه دهید که خشک شود و این عمل را سه بار در روز تکرار کنید، مدت زمان زیادی طول نمی کشد که تبخال سیر بهبودی را می پیماید. درمان تبخال با چای سبز بدون عارضه است و شما بدون هیچ واهمه ای می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

رفع مشکلات دهان و دندان
اگر با مشکلات دهان و دندان مواجه هستید، و از هزینه های گزاف دندان پزشکی هم واهمه دارید، ما پیشنهاد می کنیم از خواص چای سبز در این خصوص غافل نشوید؛ چرا که با نوشیدن چای سبز بسیاری از عواملی که موجب بیماری های دهان و ندان می شوند، از بین می روند. به این ترتیب به جرات می‌توان گفت که مصرف چای سبز مکملی برای سلامت دهان و دندان است برای رفع مشکل بوی بد دهان، هم مصرف چای سبز را در اولویت قرار دهید و مطمئن باشید بسیار تاثیرگذار است؛ چرا که چای سبز با از بین بردن باکتری‌های نامناسب داخل دهان، بوی بد دهان و تنفس بدبو را از بین می برد. اگر بخواهیم در مورد این خاصیت چای سبز بیشتر و با سندیت صحبت کنیم، باید ادامه دهیم که در چین باستان پیش از حضور یافتن در مراسمات رسمی و میهمانی ها، از چای سبز به عنوان یک خوشبوکننده دهان بهره ی گرفتند.

کاهش و رفع استرس
اگر شما یا اطرافیان شما دارای استرس هستند و بنا به هر علت ناآرامی در وجودشان دیده می شود، توصیه ما مصرف چای سبز است. در این نوع چای ترکیبی به نام «ال تیانین» وجود دارد که در واقع نوعی اسید آمینه محسوب می شود که خاصیت آرام بخشی دارد و این توانایی را دارد که حالت تنش، افسردگی و استرس و هیجان را تا حدود زیادی کاهش و در مورادی حتی آنها را هم از بین ببرد.

چای سبز یک ضد حساسیت بی نظیر
از جمله خواص چای سبز باید به ضد حساسیت بودن این نوع چای اشاره کرد؛ در چای سبز اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) به فراوانی وجود دارد که یک ترکیب ضدحساسیتی است. عملکرد چای سبز به عنوان عاملی ضد حساسیت به این صورت است که ترکیب اشاره شده در چای سبز با تأثیر بر سیستم ایمنی بدن، بدن را در برابر حساسیت‌ها مقاوم می‌کند و به این ترتیب حساسیت هم به وجود نمی آید و در صورت وجود داشتن، از بین خواهد رفت.

پیشگیری از بیماری ایدز
محققان ژاپنی با مطالعه ترکیبات موجود در چای سبز به این نتیجه رسیدند که ترکیب اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) موجود در چای سبز با عملکردی عایق مانند خود، مانع از اتصال ویروس HIV روی سلول‌های سیستم ایمنی بدن و در نتیجه ایجاد ضعف در سیستم ایمنی بدن می‌شوند. به این ترتیب می توان گفت که مصرف چای سبز به عنوان عاملی مکمل برای پیشگیری از ابتلا به بیماری ایدز (AIDS) بواسطه عایق کردن سلول‌های سیستم ایمنی بدن است.

در پایان این مقاله باید عنوان کرد که به دلیل خواص چای سبز که به تفصیل آنها را مورد بررسی قرار دادیم، در همه جای جهان چای سبز را به عنوان یک نوشیدنی دارویی می شناسند و مردم جهان از این نوع چای در برنامه غذایی خود در بخش نوشیدنی ها استفاده می کنند تا از خواص بدون عوارض آن نهایت استفاده را ببرند. در کشور ما ایران هم از قدیم الایام از این نوع چای استفاده شده است و در دوران کنونی هم برای مقابله و حتی درمان بسیاری از مشکلات بدن انسان از قبیل دیابت، قند خون، فشار خون و… نگاه ویژه ای به چای سبز است.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

مضرات چای سبز برای بدن

در صورت مصرف بیش از اندازه این چای مانند مصرف زیاد از حد هر ماده غذایی و دارویی دیگر، ضررهایی به بدن وارد می شود. مصرف بیش از حد این دمنوش گیاهی باعث بوجود آمدن استرس می گردد زیرا کافئین زیادی داشته و این میزان کافئین در صورت بیش از اندازه مصرف شدن ممکن است در فرد مشکلات قلبی خفیفی را ایجاد کند. همچنین باعث کم شدن و پایین آمدن میزان تسترون می گردد. پس باید در مصرف به اندازه آن دقت داشت.

لاغری با چای سبز تیما

این نوع دمنوش فوق العاده از مزارع زیبا و خوش عطر چای و از جوانه و برگ های تازه بدست آمده است و پس از بسته بندی با برند تیما، برای مصرف علاقه مندان و دوستداران به بازار عرضه شده است. چای سبز تیما به دلیل اینکه منبع غنی از آنتی اکسیدان ها است، بدن را در برابر سرطان ها ایمن کرده و حتی به افراد مبتلا به این بیماری نیز کمک می کند. این چای به دلیل اینکه فرایند تولید آن با چای معمولی متفاوت است و عمل اکسیداسیون بر روی آن انجام نمی گیرد، کلیه خواص دارویی خود را حفظ کرده و به همین دلیل نیز مزایای آن بسیار زیاد است.

خواص چای سبز تیما

این چای و این دمنوش دارای خواص بی شماری است و برای سلامتی بسیار مفید می باشد. در ادامه به خواص چای سبز تیما اشاره می کنیم:

  • کاهش میزان کلسترول خون
  • کاهش تری گلیسیرید در خون
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی
  • جلوگیری از سرطان
  • کاهش فشار خون و جلوگیری از بالا رفتن آن
  • جلوگیری از دیابت و کاهش میزان جذب قند در بدن
  • آرامش بخش و برطرف کننده استرس
  • کمک به برطرف شدن یبوست
  • تنظیم کننده سیستم گوارش
  • سوزاندن قند اضافه و در نتیجه چربی بدن و لاغری
  • تسکین درد
  • از بین برنده نفخ
  • دارای خاصیت جوانسازی پوست و جلوگیری از چین و چروک

چای سبز تیما برای لاغری

سوالی که در بدو امر برای بسیاری از افراد ایجاد می شود این است که آیا چای سبز تیما لاغر میکند. در جواب این افراد باید گفت که یکی از خواص چای سبز تیما، کمک به لاغری است و بسیاری از افراد به منظور استفاده از خاصیت لاغر کنندگی از این چای استفاده می کنند. باید بدانید که برای رسیدن به این هدف تنها مصرف یک بسته و یک دوره از آن کافی نبوده و باید چند دوره از آن استفاده شود.

روند این کار در بدن به این گونه است که چون مانع از جذب قند های اضافه در بدن می شود، این قند ها به همراه چربی اضافه بدن شروع به سوختن کرده و با کمک خاصیت دیگر خود یعنی بالا بردن سوخت و ساز بدن مصرف آنها را بیشتر می کند. با مصرف چربی در بدن، سلول های چربی کوچک و کوچکتر شده و در نتیجه باعث لاغری می شود.

البته باید بدانید که تنها مصرف این چای کافی نیست بلکه باید در کنار آن برنامه غذایی مناسب داشته و به ورزش نیز بپردازید.

چای سبز تیما برای جلوگیری از سرطان

امروزه یکی از بیماری های شایع سرطان است که شاید بتوان گفت دلیل شیوع آن تغییر در سبک زندگی و تغذیه ما می باشد. حال برای پیشگیری از این بیماری سخت می توانیم از مواد غذایی و گیاهی خاص استفاده کرده و خود را در برابر این بیماری تا حد امکان ایمن کنیم.

از آنجایی که چای سبز تیما دارای آنتی اکسیدان های فراوان است و آنتی اکسیدان ها نیز در برابر بیماری های تخریبی سلولی مانند سرطان ایستاده و مانع از رشد این سلول ها می شوند، چای سبز تیما به عنوان یکی از نوشیدنی های گیاهی مفید در برابر سرطان شناخته می شود. جالب است بدانید که این دمنوش بر روی سلول های سرطانی دهان بسیار موثر بوده و آنها را از بین می برد.

چای سبز معطر تیما

چای سبز تیما مخلوط بسیار معطر و خوش طعم است و در ترکیب این دمنوش از ترکیبات گیاهی دیگر استفاده شده که تک تک آنها خواص دارویی دارند. در ترکیب این چای از به لیمو کمک گرفته شده که دارای خاصیت آرامش دهنده و برطرف کننده بی خوابی و همچنین برای کاهش وزن بسیار مفید است و عطر بسیار خوشی به این چای می دهد.

در ترکیب این چای از گیاهان دارویی دیگری همچون زعفران، زیره، گزنه، کاسیا، دارچین، گل محمدی و مقداری چای سفید استفاده شده است. همانطور که می دانید تک تک این مواد دارای خواص فوق العاده ای هستند که باعث می شود اثربخشی چای سبز تیما را چند برابر کرده و نوشیدن آن را نیز لذتبخش تر نماید. چای سبز تیما برای لاغری را می توانید با خیالی آسوده مصرف نمایید زیرا فاقد هرگونه مواد شیرین کننده و شکر است.

چای سبز و کرفس تیما

به افرادی که از اضافه وزن رنج می برند و همیشه به دنبال راهی برای داشتن هیکل مناسب هستند، نوشیدن چای سبز و کرفس تیما را پیشنهاد می دهیم زیرا این دمنوش فوق العاده به دلیل داشتن دو ماده چای سبز و کرفس در کاهش وزن به شما کمک خواهد کرد.

همانطور که می دانید یکی از خواص کرفس کاهش وزن است و ترکیب آن با چای سبز می تواند این خاصیت را بیشتر کند. اما مراقب باشید چون این دو ماده هر دو باعث کاهش فشار خون می شوند. پس در صورتی که فشار شما پایین است، مصرف آن را به شما توصیه نمی کنیم.

به غیر از افرادی که اضافه وزن دارند، ورزشکاران نیز می توانند با خیالی راحت از این دمنوش برای جلوگیری از بالا رفتن وزن کمک بگیرند.

سایر خواص چای سبز مخلوط تیما برای لاغری

این دمنوش خوشمزه و خوش عطر به غیر از خاصیت لاغری و کاهش وزن، دارای خواص دیگری نیز می باشد که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

این چای دارای گیاه گزنه است و از خاصیت آن که سم زدایی، پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها و بالا بردن سطح ایمنی بدن و کاهش قند خون می باشد، می توان بهره برد. همچنین وجود زعفران در آن باعث عطر خوش و نشاط برای شما خواهد شد.

وجود گل محمدی در این چای به شما کمک می کند تا میزان قابل توجهی از ویتامین C را بدست آورده و میزان اضطراب و حتی افسردگی نیز در شما کاهش یابد. همچنین آرامبخش بوده و آنتی اکسیدان فراوانی دارد که باعث می شود ضد قارچ و ضد میکروب باشد.

دارچین موجود در آن باعث می شود این دمنوش ضد نفخ بوده و خاصیت ضد عفونی کننده آن بیشتر باشد و آنتی اکسیدان موجود در آن باعث بالا رفتن سیستم ایمنی شما می شود و کاهش قند خون و کلسترول را در پی دارد. همچنین میزان سطح انرژی شما را بالا برده و گردش خون را افزایش می دهد.

پس می بینیم که این دمنوش فوق العاده به غیر از خاصیت لاغری، فواید بسیار زیادی دارد که می توانید از آن استفاده نمایید.

موارد منع مصرف چای سبز تیما

تا به امروز برای این دمنوش عارضه خاصی گزارش نشده و از گذشته این چای توسط اطباء سنتی مورد استفاده بوده است اما با این وجود پزشکان طب سنتی مصرف آن را برای برخی از افراد توصیه نمی کنند.

به گفته پزشکان بهتر است زنان باردار از این چای استفاده نکنند. همچنین بانوانی که در زمان شیردهی هستند یهتر است این دمنوش را استفاده نکنند. از دیگر افراد که بهتر است به مصرف این دمنوش مبادرت ننمایند، افرادی که دارای فشار خون پایین هستند زیرا این چای کاهش دهنده فشار خون بوده و ممکن است به این افراد آسیب برساند. البته مصرف آن توسط کودکان نیز توصیه نمی شود.

در صورتی که بیماری خاصی دارید و تمایل به مصرف چای سبز تیما دارید، بهتر است قبل از مصرف با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

روش دم کردن این معجون فوق العاده، چای سبز تیما

درست دم کردن این چای در حفظ خواص آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود زیرا در صورت درست انجام نشدن این پروسه نه تنها خواص آن از بین می رود بلکه طعم تلخی نیز پیدا خواهد کرد. اولین شرط این است که نباید در معرض حرارت مستقیم قرار بگیرد و روش دم کردن آن با چای سیاه بسیار متفاوت است.

بهترین روش دم کردن چای سبز تیما اینگونه است که اول آب را جوش آورده، سپس آن را خاموش کنید و 5 دقیقه به حال خود بگذارید تا کمی حرارت و داغی آن کم شود( در واقع از 100 درجه جوش به حدود 80 درجه می رسد). حال یک قاشق غذاخوری از این چای را به صورت سرخالی در قوری و یا ظرف مورد نظر ریخته و آب را روی آن بریزید و درب ظرف را بگذارید. پس از 5 تا 8 دقیقه شما 2 فنجان چای سبز تیما فوق العاده خواهید داشت.

بهترین زمان مصرف چای سبز تیما

در صورتی که می خواهید از خواص این چای بهره مند شوید باید به بهترین زمان مصرف آن دقت داشته باشید. بهترین زمان مصرف چای سبز تیما به میزان یک فنجان و نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می باشد. چای سبز تیما و لاغری پس از آن لذت خوش اندامی و تندرستی را به شما اعطا می نماید.

یک قاشق چای سبز تیما را در یک فنجان آب از جوش و حرارت افتاده ریخته و نعلبکی و یا ظرفی را به عنوان در بر روی فنجان بگذارید. پس از 5 دقیقه آماده نوشیدن است. می توانید آن را همراه با چند عدد کشمش و یا توت خشک میل نمایید. نوش جان

روش خرید چای سبز تیما اصل

شما این چای خوش عطر و طعم را می توانید به صورت بسته بندی های بزرگ و کیلویی و یا حتی در بسته های 50 و 100 تایی کیسه ای از فروشگاه های معتبر سطح شهر خریداری نمایید. البته می توانید از طریق اینترنتی و فروش آنلاین فروشگاه های اینترنتی نیز این دمنوش فوق العاده را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید.

باید مراقب باشید و حتما از فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید چای سبز تیما خود را انجام دهید تا بتوانید اصل این محصول را با کیفیت بالا خریداری کنید زیرا متاسفانه برخی از افراد سودجو با نام این چای دمنوش نامرغوب و مخلوط با برگ های کهنه را به قیمت این چای به شما می فروشند.

با مراجعه به سایت چای سبز لاغری تیما می توانید از خواص چای لاغری تیما اصل آگاه شده و از قیمت چای لاغری تیما مطلع شوید و سپس خرید چای لاغری تیما خود را انجام دهید. حتی در برخی از زمان ها و به مناسبت های مختلف در این سایت چای سبز تیما فروش فوق العاده خورده و می توانید این دمنوش را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

خرید چای تیما برای لاغری به صورت اینترنتی

امروزه به دلیل گرفتاری های زیاد و کمبود وقت دیگر افراد زمان زیادی برای گشتن در سطح شهر را ندارند و ترجیح می دهند تا خرید های خود را در کمترین زمان ممکن و ساده ترین راه انجام دهند. یکی از این راه ها که در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند، خرید از طریق اینترنت و فروشگاه های آنلاین است.

خوشبختانه فروش این محصول نیز از این طریق امکان پذیر شده است. خرید اینترنتی چای سبز لاغری تیما اصل را نیز می توان از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های دارای اعتبار اینترنتی به راحتی خریداری کرد. کیفیت این محصولات بالا بوده و چای سبز تیما قیمت مناسب در آنها برای مشتریان و طرفداران این دمنوش ارائه می شود. همچنین در صورت ناراضی بودن و یا نتیجه مطلوب نگرفتن از این دمنوش قابلیت برگشت محصول به فروشگاه برای این دمنوش وجود دارد.

شما به راحتی می توانید خرید پستی چای سبز لاغری تیما را کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید. روش خرید پستی چای سبز تیما یکی از بهترین، سریع ترین و به صرفه ترین روش های خرید می باشد. قیمت چای سبز لاغری تیما بسیار مناسب است و می توانید با خیالی راحت آن را خریداری نمایید.

روش شناخت چای سبز اصل و مرغوب از چای نامرغوب

در زمانی که این چای را خریداری می کنید نباید در آن برگ های قهوه ای دیده شود زیرا با انجام نشدن اکسیداسیون رنگ سبز جوانه تازه حفظ شده و سیاه و یا قهوه ای تیره نمی شود. وجود برگ های سیاه و قهوه ای در چای شما نشانه مخلوط بودن آن و نامرغوب بودن است.

راه دیگر شناخت چای سبز تیما مرغوب و اصل رنگ آن پس از دم کشیدن این چای لذیذ و خوش رنگ است. رنگ دمنوش شما باید طیفی از رنگ سبز باشد. البته در صورتی که چای شما زمان زیادی را به حالت دم کرده باقی بماند رنگ آن تیره خواهد شد. پس این آزمایش در صورتی است که چای به موقع مصرف شود و زمان دم کشیدن آن درست باشد.

راه سوم شناخت کیفی این چای این است که پس از دم کشیدن، برگ ها به رنگ سبز در می آیند. در صورتی که برگ ها سیاه و یا قهوه ای تیره شده باشند، نشانه دیگری از نامرغوبی چای و کهنگی و یا استفاده از برگ های خشک خواهد بود.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

انواع بسته بندی چای سبز تیما و قیمت آن

چای سبز تیما را می توانید هم در بسته بندی های بزرگ و به صورت کیلویی خریداری نمایید. برخی از مغازه ها و عطاری ها نیز چای باز را که همان چای سبز است با نام تیما می فروشند اما باید بدانید که این چای کاملا متفاوت است و بهتر است با بسته بندی مخصوص و مارک تیما خریداری شود.

همچنین چای سبز تیما به صورت بسته های چای کیسه ای 100 و 50 عددی نیز در بازار وجود دارد که می تواند با این نوع بسته بندی همه جا و در هر زمان همراه شما باشد. در رابطه با قیمت چای تیما باید بگوییم که قیمت چای سبز لاغری تیما بسیار مناسب است و با توجه به خواص فوق العاده، شما یک داروی گیاهی پرخاصیت را با قیمت مناسب خریداری می کنید.

چای سبز تیما لاهیجان

چای سبز لاهیجان یک محصول کاملا ایرانی و با کیفیت است که از مزارع چای در شهر زیبای چای یعنی لاهیجان تهیه و تولید شده است. این چای خوش عطر و خوش طعم و پرخاصیت به صورت تازه از جوانه های بوته های چای برداشت شده و در نهایت بهداشت، بسته بندی و وارد بازار شده است.

این چای تمامی خواص چای سبز را دارد و بسیار تازه است و به دلیل اینکه فرایند تولید آن با چای معمولی بسیار متفاوت می باشد و تماما جوانه های سبز بوده و ناخالصی در ان وجود ندارد، کلیه خواص خود را حفظ کرده و بسیار اثربخش خواهد بود. شما می توانید این چای را نیز به منظور لاغری و یا آرامش بخشی در طول روز میل نمایید و خیالتان از بابت تازگی و کیفیت آن راحت باشد.

قیمت چای سبز تیما لاهیجان بسیار مناسب است و پس از استفاده و بهره مندی از خواص آن این موضوع به شما اثبات خواهد شد. چای سبز که از مزارع داخلی برداشت می شود و با برند تیما در بازار شناخته شده است بسیار مرغوب و با کیفیت است و شما می توانید با خیالی آسوده خرید چای سبز لاغری تیما مورد پسند خود را انجام دهید.

قیمت ادکلن اصل بلک افغان,قیمت ادکلن بلک افغان , فروش تستر ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل , ادکلن کرد اونتوس,ادکلن اونتوس کرید, خرید کرید اونتوس مردانه, عطر کوکو شنل زنانه,عطر کوکو شنل, قیمت عطر کوکو شنل مادمازل, خرید عطر کوکو شنل نویر, ارزانترین ژل افزایش قد, پاشنه های افزایش قد, ساق دست طرح تاتو,ساق دست طرح دار, آموزش خیاطی, خرید آموزش خیاطی , فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده,فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی, آموزش خیاطی خانم عمرانی,فروش آموزش خیاطی خانم عمرانی, ساعت های بن تن,ساعت بن تن دخترانه, قیمت شاخه گل رز طلا در بازار,گل رز با ورق طلا,گل رز با آب طلا,گل رز تمام طلا, خاصیت سبوس برنج برای ریزش مو,خاصیت سبوس برنج برای مو, زمان مصرف سبوس برنج برای لاغری, طریقه مصرف سبوس برنج برای رفع یبوست, خواص سبوس برنج طب سنتی, زمان مصرف سبوس برنج دکتر بیز, خواص سبوس برنج برای رژیم لاغری, خواص سبوس برنج پوست, خواص سبوس برنج برای لک صورت, روش خوردن قهوه سبز, زمان مصرف قهوه سبز لاغری, خواص چای سیاه و بلوبری, خواص چای بلوبری در لاغری, بهترین زمان مصرف دمنوش بوقناق, خواص چای سبز همراه دارچین, خواص چای سبز برای صورت, خواص چای سبز هر روز, خواص سیر برای سیاهی مو, سیر سیاه برای پیسی, خواص سیر سیاه برای کبد چرب, خواص سیر سیاه در طب سنتی, طریقه استفاده از سیر سیاه برای زود انزالی, خواص سیر سیاه برای لاغری, فواید سیر سیاه دکتر بیز, خواص دمنوش لاغری اریانا, خواص گانودرمای لاته, خواص قهوه گانودرما موکا, نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم, طریقه مصرف قهوه گانودرما برای دیابت, خواص گانودرما برای کیست تخمدان , خواص گانودرما برای رفلاکس معده,خواص گانودرما برای زخم معده, خواص گانودرما برای نازایی, خواص گانودرما در پیسی, خواص قهوه گانودرما برای پسوریازیس, خواص قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی, فواید قهوه گانودرما برای پوست,خواص قهوه گانودرما برای پوست, روش مصرف قهوه لاغری گانودرما,طریقه ی مصرف قهوه ی گانودرما, خواص قارچ گانودرما برای لاغری,نحوه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری, خواص قارچ گانودرما چیست,خواص کلی گانودرما, فروشگاه اینترنتی من و تو خرید , قیمت سیر سیاه لاغری , تاتو ساق دست دخترانه, خاصیت دمنوش بلوبری نیوشا, دمنوش بلوبری برای بارداری, بهترین زمان خوردن چای بلوبری برای لاغری, دمنوش بلوبری نیوشا در شیردهی, خواص قهوه گانودرما,خواص گانودرما قارچ, خرید پستی , سیر سیاه برای لاغری , تاتو روی ساق دست دخترانه, خواص چای بلوبری نیوشا, دمنوش بلوبری برای زن باردار, مصرف چای بلوبری برای لاغری, دمنوش بلوبری نیوشا در شیردهی, خواص هات چاکلت گانودرما بیز, خواص چای سبز تیمن لاهیجان, خواص دمنوش مصفی خون بیز, خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب, خواص سبوس برنج قهوه ای,خاصیت سبوس برنج قهوه ای, ژل سیلیکونی افزایش قد, ژل افزایش قد ۵ سانتی, ژل افزایش قد داروخانه , خرید ژل افزایش قد ۱۴ لایه, کفش افزایش قد ۱۰ سانتی, ژل طبی افزایش قد betall اصل, کفی ژله ای, قیمت لژ مخفی کفش, لژ های افزایش قد, پد افزایش دهنده قد, ساق دست طرح تاتو مردانه,ساق دست تاتو مردانه, تاتو ساق دست دخترانه, خرید کتاب , قیمت کتاب آموزش خیاطی, کتاب اموزش خیاطی مقدماتی, آموزش خیاطی خانم عمرانی از ابتدا, قیمت دی وی دی اموزش خیاطی خانم عمرانی, دی وی دی خیاطی سیما عمرانی, خیاطی خانم عمرانی شبکه یک, خیاطی راوندی ,خیاطی استاد راوندی , فیلم آموزش خیاطی به روش گرلاوین , متد گرلاوین, فیلم آموزش خیاطی به روش گرلاوین , قیمت ساعت بن تن سخنگو , خرید ساعت بن تن چهار کاره, اسباب بازی ساعت بن تن ریبوت, قیمت ساعت بن تن بچه گانه,ساعت بن تن اسباب بازی واقعی, خرید ساعت بن تن بیگانه تمام عیار, خواص نوشیدن قهوه سبز, خواص قهوه ی سبز, فروشگاه اینترنتی لباس بن تن,قیمت لباس بن تن, فروشگاه لباس کودک پاندا, فروش لباس زورو, ست کامل لباس سوپرمن, فروش لباس لاک پشت های نینجا, لباس مرد عنکبوتی , ماسک و لباس مرد عنکبوتی,لباس های مرد عنکبوتی,تهیه ی لباس مرد عنکبوتی, لباس مرد عنکبوتی از کجا بخریم, خرید لباس مرد عنکبوتی مشکی, چای سبز رفاه لاهیجان دکتر سینا ,چای سبز کیسه ای دکتر سینا , لاغری با چای سبز تیما ,چای تیما برای لاغری, قیمت لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز, لباس مرد عنکبوتی در تهران,خرید لباس مرد عنکبوتی تهران, قیمت لباس مرد عنکبوتی در اصفهان, قیمت لباس مرد عنکبوتی در مشهد, چای سبز زیره ۵۰۴۰ ,سفارش چای سبز ۵۰۴۰ , خرید دمنوش تمشک آبی نیوشا ,دمنوش بلوبری نیوشا برای لاغری , چای سبز کیسه ای, چای سبز پنجاه چهل, چای سبز کرفس تیما , دمنوش زیره سبز برای لاغری , دمنوش لاغری نیوشا نیک,دمنوش لاغری گیاهی نیوشا,قیمت دمنوش گیاهی لاغری نیوشا,دمنوش های لاغری نیوشا,هزینه دمنوش لاغری نیوشا,قیمت دمنوش های لاغری نیوشا,فروش عمده دمنوش نیوشا,قیمت روز دمنوش نیوشا, فروشگاه دمنوش نیوشا در تهران , قیمت پک 40 روزه دمنوش نیوشا , پک لاغری ۶۰ روزه نیوشا , خرید پک 100 روزه لاغری نیوشا, قیمت پک ۸۰ روزه دمنوش نیوشا , قیمت تستر ادکلن بلک افغان , خرید بلک افغان ۳۰ میل, دمنوش دیابت دربند, دمنوش بوقناق, دمنوش لاغری بلوبری ۱۱۱ , قیمت پک لاغری نیوشا ۲۰ روزه, محصولات گیاهی گانودرما, سبوس برنج قهوه ای, قیمت قهوه سبز ۱۱۱, لباس شخصیت کارتونی , خرید قهوه سبز اصل , خرید چای سبز , قیمت دمنوش لاغری , چای بلوبری و لاغری , قیمت عطر و ادکلن , قهوه سبز سهله اصل , سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز,قیمت سبوس برنج قهوه ای بیز, قهوه گانودرما فروش,قهوه فوری گانودرما,قهوه گانودرما قارچ, قهوه سوپریم لاغری,ایا قهوه سوپریم لاغر میکند,قهوه فوری سوپریم برای لاغری, محصولات دکتر بیز با قیمت, افزایش قد, قهوه گانودرما لوسیدوم, خرید قهوه گانودرما جهت میگرن, خرید قهوه گانودرما برای پوست, خرید قهوه گانودرما برای کبد چرب, هات چاکلت با پودر قارچ گانودرما,هات چاکلت گانودرما خرید, قهوه قارچ موکا,قهوه موکا قارچ گانودرما,قهوه موکا با قارچ گانودرما,قهوه فوری گانودرما مدل موکا,خرید قهوه گانودرما کافه موکا ,قهوه موکا گانودرما دکتر بیز, قهوه لاته فوری,قیمت قهوه لاته,قیمت قهوه فوری کافه لاته,فروش قهوه لاته,خرید پودر قهوه لاته,قیمت قهوه فوری لاته, ست کامل لباس بتمن,ست لباس های بتمن,لباس های جدید بتمن, سیر سیاه خرید , سیر سیاه را از کجا باید تهیه کرد , قیمت سیر سیاه برای زگیل تناسلی, سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی , سیر سیاه دیابت, طریقه مصرف چای لاغری تیما, فواید چای سبز دکتر سینا, خواص چای سبز از نظر طب اسلامی, خواص چای سبز در حاملگی, خواص چای سبز لاغری, خواص چای سبز لیمو, خواص چای سبز جنسینگ, خواص چای سبز برای غلظت خون, خواص چای سبز قبل از صبحانه, خواص چای سبز قبل خواب, فواید گانودرما کافه لاته, فواید گانودرما کافه موکا, خواص قارچ گانودرما با جینسینگ, خواص گانودرما دیابت, خواص گانودرما برای کیست تخمدان , خواص گانودرما برای رفلاکس معده,خواص گانودرما برای زخم معده, خواص گانودرما برای نازایی, خواص گانودرما برای پیسی, طریقه مصرف قهوه گانودرما برای پسوریازیس, خواص گانودرما برای زگیل, خواص گانودرما روی پوست, مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز, خواص قهوه گانودرما دکتر بیز برای لاغری, بلوبری طبع گرم دارد یا سرد, دمنوش بلوبری قبل از غذا یا بعد از غذا, دمنوش بلوبری قبل از ورزش, دمنوش بلوبری برای کم کاری تیروئید, ساعت بن تن در تهران, خرید لباس و ساعت بن تن, خواص قهوه سبز با دارچین, خواص قهوه سبز طب سنتی , فواید قهوه سبز برای لاغری, خواص قهوه سبز برای پوست, قهوه سبز برای کبد چرب, خواص قهوه سبز سهله, طریقه مصرف قهوه سبز 111 , خواص سبوس برنج برای دیابتی ها, خواص قهوه گانودرما برای مو, خواص گانودرما برای اگزما, خواص قارچ گانودرما برای فیبروم, خواص قهوه گانودرما برای تیروئید, خواص قارچ گانودرما برای پارکینسون, خواص گانودرما در طب سنتی, خواص گانودرما در ام اس,خواص گانودرما برای ام اس,خواص قهوه گانودرما برای ام اس, خواص چای سبز پنجاه چهل,خواص چای سبز 5040 ,خواص سیر سیاه برای دیابت ,خواص سیر سیاه برای معده, خواص چای سبز قبل از غذا, خواص ضد سرطان چای سبز, خرید قهوه گانودرما برای تیروئید کم کار, قیمت قهوه گانودرما برای کیست تخمدان, قهوه سوپریم برای ناباروری,خرید قهوه گانودرما برای نازایی, قهوه فوری موکا برای دیابت, قهوه گانودرما و پیسی,قهوه گانودرما برای پسوریازیس,قهوه ی گانودرما برای پیسی, قهوه گانودرما سوپریم برای زگیل تناسلی, قیمت دمنوش چای سبز دکتر بیز , دمنوش مصفی خون بیز, خرید دمنوش لاغری دکتر بیز,دمنوش لاغری دکتر بیز قیمت, سیر سیاه دکتر بیز ۱۷۰ گرمی, چای سبز تیمن, خرید دمنوش تصفیه خون دکتر بیز, انواع دمنوش های دکتر بیز,قیمت دمنوش گیاهی دکتر بیز, قیمت سیر سیاه بیز , فروش چای سبز تیمن, دمنوش تصفیه خون دکتر بیز, دمنوش دکتر بیز لاغری, سیر سیاه دکتر بیز قیمت , سیر سیاه شیراز , خرید سیر سیاه برای سرطان , خرید سیر سیاه برای کبد چرب , خرید سیر سیاه مشهد , خرید سیر سیاه در اصفهان , خرید سیر سیاه در کرج , خرید سیر سیاه در تهرانخرید پودر چاقی مسمن دکتر سینا, حلقه لاغری ساده ,حلقه لاغری ستاره ای , سفارش حلقه لاغری تن زیب , لباس گروه شب نقاب بچه گانه , لباس کفشدوزکی تولد ,لباس تم کفشدوزک ,لباس تم کفشدوزکی ,تم لباس کفشدوزک دخترانه , لباس بافت طرح هندوانه ,لباس بافتنی پسرانه طرح هندوانه , محصولات کامان سایت ,محصولات کامان سوئیس , کرم مرطوب کننده کامان جنوا , کرم آبرسان کامان جنوا ,کرم آبرسان کامان پوست معمولی , شوینده های صورت کامان , خرید شوینده صورت کامان برای پوست خشک , قیمت ژل شستشوی صورت کامان پوست چرب , ژل شستشو صورت کامان سری geneva مدل normal , ژل کرم بمب آبرسان کامان مناسب آقایان حجم 500 میل , بمب ابرسان کامان اناناس ,کرم آبرسان کامان اناناس , کرم ابرسان کامان حاوی ویتامین c , کرم ابرسان کامان قرمز , کرم بمب ابرسان عسل کامان , بمب آبرسان کامان برای پوست خشک , ژل کرم آبرسان کامان برای پوست چرب , قیمت کرم مرطوب کننده کامان برای پوست چرب , کرم آبرسان کامان صورتی , قیمت کرم مرطوب کننده ارگان کامان ,کرم مرطوب کننده کامان پوست نرمال , بمب آبرسان کامان برای پوست مختلط , کرم مرطوب کننده کامان مردانه , کرم مرطوب کننده کامان آووکادو کاسه ای , کرم مرطوب کننده کامان مناسب پوست چرب , کرم مرطوب کننده کامان حاوی ب کمپلکس و عصاره توت , قیمت کرم ضد ترک پا کامان , کرم مرطوب کننده کامان مدل oil plus , چای ماچا قیمت ,چای ماچا کیلویی , محلول تونیک ضد ریزش مو بیز,تونیک ضد ریزش موی دکتر بیز, صابون لایه برداری بیز,خرید محصولات کامان در کرج, چای ماچا از کجا بخریم , فواید و مضرات چای ماچا, زمان مصرف چای ماچا برای لاغری, روغن ارگان شرکت بیز ,قیمت روغن ارگان دکتر بیز , قیمت دمنوش گیاهی دکتر بین ,خرید دمنوش گیاهی دکتر بین ,قیمت دمنوش های گیاهی دکتر بین , عسل طبیعی بیز,قیمت عسل طبیعی بیز,قیمت عسل های بیز,خرید عسل شرکت بیز, خرید عسل دیابتی دکتر بیز,خرید عسل دیابتی بیز,خرید عسل درمانی بیز,قیمت عسل درمانی بیز, خرید عسل طبیعی انگبین بیز, خرید عسل یک کیلویی بیز,قیمت عسل یک کیلویی بیز,فروش عسل یک کیلویی بیز, صابون بیز, صابون ضدلک و روشن کننده بیز,خرید صابون روشن کننده و ضد لک دکتر بیز, خرید صابون زیبایی دکتر بیز, صابون گانودرما بیز,صابون ضد لک گانودرما,صابون گانودرما برای لک,صابون گانودرما برای پیسی,صابون گانودرما برای پوست, صابون عصاره ی دریایی بیز,قیمت صابون عصاره دریایی بیز,قیمت صابون لجن دریایی بیز, شامپو دکتر بیز , خرید شامپو گانودرما برای رشد مو ,قیمت شامپو گانودرما برای رشد مو , شامپو نرم کننده موی سر عصاره گانودرما, قیمت شامپو گانودرما موهای خشک, خرید شامپو گانودرما برای موهای چرب , شامپو گانودرما روزانه دکتر بیز, قیمت شامپو بدن عصاره قارچ گانودرما بیز, شامپو بچه دکتر بیز , قیمت شامپو روغن شتر مرغ بیز, شامپو ترمیم کننده آرگان ,خرید شامپو ترمیم کننده آرگان بیز, شامپو انار دکتر بیز , شامپو کافئین سیر دکتر بیز , خرید شامپو جوجوبا دکتر بیز, دمنوش چای سیاه زعفرانی نیوشا , خرید دمنوش شکوفه آلوئه ورا نیوشا , خرید دمنوش آلبالویی نیوشا , فروش چای پرتقالی نیوشا , خرید چای توت فرنگی نیوشا ,چای توت فرنگی کیسه ای نیوشا , دمنوش چای سبز نیوشا , چای سبز لاغری نیوشا ,چای سبز نیوشا , چای سیاه نیوشا ,خرید چای سیاه نیوشا , خرید دمنوش چای سبز و سیب ترش , دمنوش آلوئه ورا و چای سبز و عسل ,خرید دمنوش آلوئه ورا و چای سبز و عسل , مخلوط چای سبز و آلوورا و پودر عسل نیوشا, خرید دمنوش حس خوب زندگی ,دمنوش گیاهی حس خوب زندگی نیوشا , خرید دمنوش معجون رویایی , دمنوش تقویت حافظه , قیمت پک تقویت مو نیوشا , پک تقویت مو, خرید دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا , دمنوش به ,خرید دمنوش به نیوشا , قیمت دمنوش راز سلامتی نیوشا , پکیج لاغری نیوشا در شیردهی ,پک لاغری نیوشا مخصوص شیردهی , سفارش خرید دمنوش لاغری سحر, تماس با دمنوش لاغری سحر, خرید واتر اسلایم خرسی , اسلایم دو رنگه , اسلایم بستنی خامه ای ,اسلایم بستنی چوبی , اسلایم دونه برفی خرید,خمیر اسلایم دونه برفی,خرید اینترنتی اسلایم دونه برفی , اسلایم دونه برفی شکری,اسلایم دونه برفی فارسی,فروش اسلایم دونه برفی , خرید اینترنتی اسلایم در اصفهان ,فروش انواع اسلایم در اصفهان , مغازه ی اسلایم فروشی در اصفهان , فروشگاه اسلایم فروشی در مشهد ,مغازه اسلایم در مشهد ,مرکز فروش اسلایم در مشهد , اسلایم فروشی تبریز , فروش واتر اسلایم در تبریز, ادرس اسلایم در قم, کافی میکس 2 در 1 بدون شکر نیوشا , کافی میکسهای نیوشا ,کافی میکس رژیمی نیوشا , خرید دمنوش کنترل بیماری ام اس, دمنوش مخصوص پوکی استخوان, دمنوش برای درمان بیماری آسم نیوشا دمنوش نیوشا برای ریه , دمنوش نیوشا برای میگرن , پک کاهش سایز نیوشا ,دمنوش کاهش سایز نیوشا , چای ارل گری کیسه ای نیوشا , خرید چای دارجیلینگ نیوشا ,قیمت چای دارجیلینگ نیوشا , قیمت دمنوش شنبلیله و گزنه نیوشا ,دمنوش شنبلیله و گزنه , پک کم خونی دمنوش نیوشا, قیمت دمنوش ضد حساسیت نیوشا, قیمت دمنوش نیوشا ضد یبوست ,دمنوش نیوشا برای درمان یبوست , دمنوش نیوشا برای مزاج گرم , خرید دمنوش زیرفون نیوشا , خرید دمنوش اویشن زیره زنیان نیوشا , دمنوش خار مریم و شاتره و کاسنی نیوشا , دمنوش نیوشا خارمریم , دمنوش نیوشا برای عفونت زنانه , قیمت دمنوش آویشن نیوشا, دمنوش خالص بابونه نیوشا , خرید دمنوش رنگین کمان نیوشا , چای قلمی نیوشا , خرید چای اصیل ایرانی نیوشا , چای سیاه گرد (ctc) نیوشا , چای آسام و سیلان نیوشا, قیمت دمنوش کاسنی نیوشا, دمنوش چای ترش نیوشا , قیمت دمنوش گل گاوزبان نیوشا, قیمت دمنوش چای ماسالا نیوشا ,قیمت دمنوش ماسالا نیوشا , خرید هات چاکلت دارک نیوشا, هات چاکلت کلاسیک 20 عددی دوی پک نیوشا , قیمت کافی میکس اکسکلوسیو نیوشا, قیمت کافی میکس خامه ای نیوشا, خرید چای ارتدکس ارل گری نیوشا , مخلوط چای سیاه دارچین نیوشا , قیمت چای هل نیوشا , مخلوط چای سیاه و بادرنجبویه نیوشا , چای سبز زوفا نیوشا ,خرید چای سبز زوفا نیوشادمنوش گیاهی نیوشا برای چاقی ,دمنوش چاقی نیوشا نیک , دمنوش های زیبایی پوست نیوشا, پک درمان تیروئید نیوشا , خرید دمنوش کبد چرب نیوشا , پکیج اعصاب نیوشا , دمنوش میوه های استوایی, دیابت نیوشا , قیمت چای وانیلی نیوشا , قیمت چای کرن بری نیوشا , چای سیاه نعناع نیوشا ,دمنوش چای سیاه نعناع نیوشا , فروش چای سبز و بهارنارنج نیوشا , دمنوش چای سبز و زنجبیل نیوشا , دمنوش زنجبیل ,خرید دمنوش زنجبیل ,چای زنجبیل , دمنوش گزنه برگ زیتون نیوشا , قیمت چای سبز لیمو نیوشا , قیمت دمنوش رزماری ,فروش دمنوش رزماری , خرید دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا , قیمت دمنوش های لاغری سحر, لباس دخترانه باب اسفنجی, خمیر های اسلایم ,خمیر اسلایم بچه ها ,خمیر بازی اسلایم ها , خرید اسلایم بدون رنگ , اسلایم گلکسی شیک ,اسلایم طرح گلکسی , ژل اسلایم اکلیلی ,اسلایم اکلیلی ژله ای ,ژله اسلایم اکلیلی ,اسلایم اکلیلی ساده , قیمت ژل اسلایم پفکی , اسلایم خامه ای ژله ای ,ژل اسلایم خامه ای ,اسلایم خامه ای وژله ای , اسلایم کهکشانی گلکسی , واتر اسلایم صد کیلویی ,واتر اسلایم غول پیکر,واتر اسلایم فروشی , سایت خرید اسلایم رنگین کمان , خرید اسلایم کره ای پرداخت درب منزل , اسلایم میوه ای کوتاه , انواع اسلایم های آدامسی , اسلایم های شب تاب , مینی اسلایم نوتلا , مغازه اسلایم فروشی در تهران , اسلایم فروشی در کرج , خرید اسلایم پفکی در شیراز,

بررسی تخصصی

سایر ویژگی‌ها
مدل محصول را انتخاب کنید
دم کردنی (سلفون 110 گرمی)

کیسه ای (100 عددی)

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چای سبز لاغری تیما 5040”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

عنوان

رفتن به بالا