خرید عطر lacoste |عطر لاگوست|

عطر lacoste

با رایحه ای دلنشسین و ماندگاری بالا

یکی از تولیدات برند لاگوست در سال ۲۰۰۵ عطر لاگوست مردانه سبز بوده که ترکیباتی از رایحه مرکبات مانند نارنگی و ترنج داشته . در رایحه ی اولیه  لاگوست سبز بوی برگ گوجه فرنگی و در رایحه ی میانی آن بوی گل رز با فلفل و در نت پایانی آن نعناع هندی و چوب صندل به مشام رسیده . ادکلن مردانه lacosteبرای فصول گرم سال استفاده شده که باعث خنکی در تابستان و بهار شده و دارای رایحه ی تلخ بوده.

ادکلن مردانه لاگوست زرد:
از برند لاگوست به شمار رفته که دارای رایحه ی خنک و حس تازگی بوده که دارای رایحه های فلفل، گریپ فروت، سیب سرخ و سرو، خس خس، گشنیز تولید شده .

ادکلن مردانه لاگوست لایو:
کمپانی لاگوست این ادکلن مردانه را همراه با لباس های لایو تولید کرد و مکمل با هم به بازار عرضه کرد و به نوعی از ظاهر لباس لایو در آن بکار رفته و در طراحی ظاهری آن از رنگ های سفید، قرمز، آبی استفاده شده . عطر lacoste دارای رایحه ای خنک و شیرین و کمی تلخ داشته که در نت اولیه آن بوی شیرین استشمام شده و با گوایاک به پایان رسیده . این عطر مردانه لاگوست محصول سال ۲۰۱۴ میلادی بوده.که در آن رایحه ی لیموترش نیز نمایان است.

ادکلن مردانه لاگوست چلنج:
یکی از ابتکارات لاگوست در طراحی به شمار آمده که محصول سال ۲۰۰۹ بوده که یکی از چهره های مشهور آمریکایی آنرا تبلیغ و برندسازی کرد . در طراحی این ادکلن مردانه lagoste با درپوش مشکی و بطری شفافی با رنگ سفید با علامت کروکودیل معروف لاگوست عرضه و تولید شد. در این ادکلن مردانه lagoste از مرکبات لیمو ترش سبز، ترنج، نارنگی و از گل های اسطوخودوس، برگ بنفشه و زنجبیل و چوب درخت آبنوس و ساج در نت آن یه مشام رسیده.

ادکلن مردانه لاگوست بلنچ سفید:
ادکلنی جوان پسند و پرطرفدار عطر lacoste که قهرمان تنیس باز فرانسوی برای اولین بار با پوشیدن تیشرت های آن به نمایش و مورد دید عموم قرار گرفت . به نوعی عطر مردانه اسپرت به شمار رفته که در سال ۲۰۱۴ میلادی یکی از پر آوازه ترین محصولات بود که به سرعت روانه بازار و عرضه ی عموم شد که در ابتدای توطیع از استقبال زیادی برخوردار شد و به یکی از عطرهای پرطرفدار جهان تبدیل شد.
منابعی ساخت عطر مردانه لاگوست بلنچ سفید:
از ترکیبات گیاهی برای گرفتن روغن های اساسی و معطر استفاده شده که در ادکلن مردانه از موارد زیر در ساخت استفاده شده در طی نت اولیه و میانی و پایانی به استشمام میرسد.
گل ها : گل مریم، گل یلانگ که گل ها یکی از بزرگترین منابع معطر بوده.
دانه ها: هل
مرکبات: گریپ فروت
برگ: رزماری، سدر
دیگر : جیر و چرم

ادکلن مردانه لاگوست مشکی :
این عطر مردانه با طبع معتدل و رایحه ی شیرین بعد از رنگ های سری ادکلن مردانه lagoste سفید، آبی، قرمز،سبز که تا سال ۲۰۱۲ عرضه شده بودند در سال ۲۰۱۳ برای علاقمندان تولید شد که بویی شکلات و هندوانه در آن نمایان است که به آن ادکلن شکلاتی چهار فصل گفته شده که با رنگی مشکی با ظاهر ادکلن لاگوست های قبلی روانه بازار شد که دارای پخش بوی بالا و ماندکاری زیادی داشته.

ترکیبات روغن اساسی و معطر در نت های اولیه تا پایانی در عطر مردانه لاگوست مشکی:
میوه : هندوانه
برگ : اسطوخودوس و ریحان، نعناع هندی،
دانه : شکلات، کومارین، کشمران

ادکلن مردانه لاگوست چلنج:
با طبع خنک و رایحه ای تلخ و تند که اسپرت و ورزشکارپسند عرضه و تولید شد که از ادویه های خنک استفاده شد ولی در آن از مرکبات استفاده نشد. در نت هرم بویایی این عطر lacoste  عطر هل و چوب قان و در نت بعدی رزماری و برگ پونه کوهی و بعد از آن نعناع هندی بکار رفته.
عطر مردانه لاگوست تلخ و تند در سال ۲۰۱۱ تولید شد با خرید اینترنتی عطر لاگوست مردانه از این فروشگاه عطر و ادکلن بوی آنرا برای خود ماندگار کنید.
نکانی برای استفاده از عطر:
۱- از نقاط نبض دار بدن میتوان برای زدن عطر استفاده کرد بدلیل اینکه این نقاط خون قوی و پوست گرم تز از سایر نقاط بدن بوده مثل مچ دست ، پشت گوش، قفسه سینه، گردن، پشت زانو و قسمت داخلی آرنج که برای زدن عطر مناسب بوده.
۲- برای اینکه ماندگاری عطر بیشتر شود آنرا به صورت چند لایه ای استفاده کنید تا ماندگار شده و بعد از ۳ ساعت به صورت مجدد اسپری کنید.
۳- برای اسپری کردن عطر و ادکلن از روبروی هوا استفاده کنید تا به صورت یکنواخت بر روی بدن و البسه پخش شود.
۴- برای جلوگیری از لک بر روی لباس از اسپری کردن آن به صورت مستقیم خودداری کنید. چون ظاهر زیبایی ندارد.
۵- برای امتحان کردن عطر و ادکلن برروی لباس در هنگام خرید عطر لاگوست ۱۰ دقیقه حداقل به آن زمان دهید زیرا بعد از اینکه با بوی طبیعی بدن آمیخته شد تغییر بو داده و رایحه ی اصلی خود را نمایان میکند و توصیه میشود قبل از اینکه به خرید عطر و ادکلن از فروشگاه عطر و ادکلن اقدام کنید از ۳ یا چند عطر امتحان نکنید چون قدرت تشخیص را از دست میدهید .
مراحل تبخیر عطر و ادکلن در طی زمان :
۱- رایحه ی اولیه :
پس از اسپری کردن عطر و ادکلن احساس شده و تاثیر زیادی در فروش عطرو ادکلن داشته که در طی مدت اولیه بویی که به مشام میرسد تند و فرار بوده که به سرعت تبخیر شده و این احساس اولیه از بوی عطر گفته شده.
۲- رایحه یا نت ثانویه:
بعد از اینکه رایحه ی اولیه تبخیر شد و از بین رفت احساس شده که در خرید عطر و فروش عطر در فروشگاه عطر و ادکلن تاثیر زیادی داشته و یکی از بدنه های اصلی عطری که اسپرسی شده را شامل میشود. با به کنار رفتن بوی تند اولیه ملایم کننده به شمار رفته و بعد از ۱۰ دقیقه تا ۱ ساعت استشمام شده .
۳- رایحه ی پایه و اصلی:
رایحه و عصاره ی اصلی یک عطر را گویند که بعد از تبخیر شدن نت اولیه و ثانوی احساس شده.

ادکلن زنانه لاگوست تاچ آف پینک :
این عطر زنانه با رایحه ی شیرین و طبع خنک که دارد یکی از پرطرفدارترین ادکلن زنانه lagoste به شمار رفته طراحی این ادکلن صورتی رنگ بوده که یکی از نسخه های ادکلن های پینک بوده که در سال ۲۰۰۴ عرضه ی بازار شد که دارای رایحه ای مرکباتی است که در بین خانم های جوان کاربرد داشته .
در ترکیبات آن از دانه های گشنیز و هل و تخم هویج و مرکباتی چون هلو و پرتقال با گل های بنفشه و یاس و از چوب های معطر صندل سفید استفاده شده همینطور رایحه ی مشک را دارا بوده.

ادکلن زنانه لاگوشت جوی آف پینک قرمز:
رایحه ای شیرین و طبعی معتدل داشته که برای خانم های جوان پراستفاده تر و مورد پسند تر بوده . شور و هیجانی که در بوی آن نمایان بوده برای بیشتر سلیقه ها لذت بخش است . یکی از پر انرژی ترین محصولات برند لاگوست که در دختران جوان به خرید عطر زنانه lagosteعلاقه دارند پرفروش است و با انرژی زیادی که در استفاده از این بو در فرد بوجود می آورد حس امیدبخشی را افزایش داده که در آن میتوان از مرکباتی چون گریپ فروت، مشک و سدر و گل خرزه هندی استشمام کرد.
ترکیباتی که در عطر و ادکلن لاگوست بکار میرود ثابت کننده ها هستند که رایحه ی نت پایه قبل از ۳۰ دقیقه بعد از اسپری کردن عطر و ادکلن احساس نخواهد شد.

انواع رایحه ها به طبع :
عطرهای سرد و خنک : بعد از خرید عطر و ادکلن لاگوست با طبع سرد و خنک و ایپریی کردن آن حس جوانی و شادابی را در فرد القا کرده.
عطرهای سرد و شیرین :
برای داشتن عطری متفاوت در فصول گرم سال مثل تابستان که در محیط هایی که نه چندان رسمی است از طبع سرد و شیرین می توان استفاده کرد.

عطر های تلخ و شیرین:
بیشتر در مهمانی های رسمی و در طی فصول مختلف استفاده کرد که در هنگام خرید عطر و ادکلن برای این محیط ها از رایحه های تلخ و شیرین خریداری کنید .
عطرهای گرم و شیرین : برای داشتن رایحه و بویی ماندگار در فصل بهار و تابستان که گرم است اسستفاده شده .
عطر های تلخ و سنگین: برای افرادی که مسن تر هستند به کار رفته و در مراسم رسمی میتوانند از آن استفاده کنند و در هنگام خرید از فروشگاه عطر و ادکلن از بوهای تلخ و سنگین از فروشنده تقاضا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *