خرید آموزش دروازه بانی فوتبال به صورت عملی|

آموزش دروازه بانی فوتبال

را به صورت حرفه یاد بگیرید

شاید اگر بخواهیم پرطرفدارترین رشته ورزشی در جهان را نام ببریم همگی یکصدا و بدون وقفه اعلام کنیم ورزش فوتبال. این رشته تقریبا در تمامی کشورها دارای علاقه مندان زیادی بوده و هر روز هم بر تعداد انها نیز افزوده می شود .یکی از مهمترین پست هایی که در فوتبال باید برای آن دوره های مختلف اموزشی برگزار شود قطعا پست دروازه بانی است.ما برای شما امروز امکان خرید آموزش دروازه بانی فوتبال را فراهم کرده ایم تا اگر به این پست علاقه مند هستید و دوست دارید تا نکات و تکنیکی های مربوط به ان را یاد بگیرید در این راه محدودیتی نداشته باشید.
قطعا شاید برای همه این امکان وجود نداشته باشد که بخواهند از مربیان مجرب و کلاس های خصوصی استفاده نمایند.اما شما در هر کجای ایران هم که باشید می توانید با هزینه ای اندک اقدام به تهیه مجموعه فوق نموده و بارها و بارها به تماشای نکات مهم و کلیدی آن بنشینید.این مجموعه ارزشمند می تواند در مدتی کوتاه از شما یک عقاب بسازد و تمامی تکنیک های مهم را به شما آموزش دهد.مطالبی که در این دوره آموزشی فرا خواهید گرفت عبارتند از :

• معرفی پست دروازه بانی و شناخت کامل از آن
• نحوه گرم کردن برای قرار گرفتن در درون دروازه
• نحوه شیرجه زدن صحیح
• آموزش تشخیص مسیر پنالتی
• آموزش عبور توپ از حریف مقابل در محوطه جریمه
• آموزش چیدمان دیوار دفاعی در مقابل ضربات آزاد

شما با تماشای مجموعه آموزش دروازه بانی فوتبال فوق می توانید با کمی تلاش و پشت کار خود را به سطح بالایی از مهارت برسانید و براحتی در سطح اول فوتبال ایران نیز بازی کنید.شاید بسیاری فکر کنند که به صورت سنتی و در کوچه و خیابان می توانند به مهارت های لازم رد این زمینه دست پیدا کنند. باید در جواب این دوستان بگوییم که شما فقط در حال طولانی تر کردن مسر رپیشرفت خود هستید.

 

خوب برای تهیه این محصول ارزشمند می توانید به روش های زیر عمل نمایید:
در هر کجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده و از طریق سایت می توانید خرید اینترنتی خود را ثبت نمایید :
۱. بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و همین الان خرید خود را تکمیل کنید.
۲
بله به همین راحتی و با سه روش که در بالا توضیح دادیم می توانید نسبت به تهیه اموزش دروازه بانی برای خود اقدام نمایید.اما سوال بعدی شاید در ذهن شما این باشد که :
چگونه وجه کالا را باید بپردازم ؟
کاری نداره شما اول خرید کنید و محصول را دریافت نمایید و بعد از اینکه از رسیدن محصول مطمئن شدید می توانید وجه کالا را به مامور پست دهید . با این روش بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید هر خرید که خواستید از فروشگاه البرز خرید انجام دهید.
چه مدت طول می کشد تا کالای خریدای شده به دست من برسد ؟
چون به صورت پستی محصول شما برایتان ارسال می گردد معمولا بین ۲ روز تا نهایتا ۵ روز زمان خواهد برد تا کالای مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتی بازگشت پول
شما با خیال راحتی می توانید از فروشگاه البرز خرید اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود نمایید . ما تمامی محصولات خود را گارانتی کرده ایم و در صورتیکه هر گونه مشکلی در ان دیده شد ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.

خرید آموزش دروازه بانی فوتبال

 

 

خوب در این بخش می خواهیم در مورد نحوه شیرجه زدن های صحیح و نکات مربوط به /ان برای شما مطال بیشتری را عنوان کنیم :
شیرجه و استفاده از دست بالا:
از شیرجه های بالا و توسط دست بالا دروازه بان می تواند در رسیدن به محیط بالای دروازه از حداکثر توانایی خود استفاده کند.در صورتی که برای شیرجه زدن انرژی زیادی صرف نشود.دروازه بان هایی قادر به اجرای این نوع تکنیک هستند که دارای کیفیت بالایی هستند.زیرا نسبت به قدرت چابکی ،انعطاف پذیری زمان بیشتری نسبت به زمان یادگیری این روش توپ گیری طول می کشد.
دلیل استفاده از دست بالا در آموزش دروازه بانی چیست؟
زمانی که شوت زده می شود به سمت بالا و گوشه های بالای دروازه،در مورد استفاده کدام دست دروازه بان و سعی در گرفتن توپ بحث های زیادی وجود دارد.و یا اینکه سعی در دریافت توپ و یا خارج کردن توپ از چارچوب داشته باشد. استفاده از دست پایین را برخی از مربیان در آموزش دروازه بانی پیشنهاد می دهند.در صورتی که با استفاده از دروازه بان دیگران از دست مورد علاقه و یا غالبدست مدافع هستند.
در آموزش دروازه بانی حرفه ای هدف قرار دادن استفاده از دست بالا برای همه توپ هایی که
به بالا زده می شوند.
دروازه بان قادر نخواهد بود توسط دامنه حرکت در مفصل ران تا رسیدن به فضای بالا برسد هم از لحاظ زمان و هم کشش بدن.
بعضی از مربیان هنوز به این موضوع اعتقاد دارند که برای توپ های بالا می توان دست های پایین را به کار برد.و دلیل خلل موجود این است که طیف کامل حرکت خود را دروازه بان باید توسط باسن استفاده کند برای رسیدن به توپ. همچنین می تواند آن فاصله و ارتفاع را مورد استفاده قرار دهد که آن را دست بالا انجاممی دهد.

توسط دست بالا در زدن شیرجه در کل بدن تنش خیلی کمی موجود است.اگر به دلایل مختلف توسط توپ تغییر مسیر صورت گیرد، زمان به کار بردن دست پایین دروازه بان این توانایی را ندارد که موقعیت بدن خود را تنظیم کند و در بدن وی دارای انعطاف پذیری محدودی است.دست بالا این توانایی را دارد که موقعیت بدن را مجدداً تقسیم کند در صورتی که دروازه بان وسیله حرکت آزادانه در هر جا داشته باشد.
دروازه بان توسط دست بالا می تواند شیرجه انجام دهد و شیرجه ان بیشتر و سریع می باشد.و در یک موقعیت طبیعی تر قرار می گیرد.چون بدن خود را متمرکز کرده است.
و طبق واقعیت علمی بین دو نقطه کوتاه ترین فاصله خطی راست است. توسط دست پایین قوس بالای بدن دروازه بان سبب می شود کشش فاصله مقدارش ۲-۱اینچ را از دست بدهد.

آموزش دروازه بانی فوتبال

 

 

در آموزش دروازه بانی فوتبال برای توجه کردن دروازه بان آخرین جایگاه بر بدن فرود می باشد استفاده از دست بالا است.وی برای نخستین بار قسمت های بالای بدن،بازو ها ،باسن و در آخر پاها را تمایل به لمس کردن دارد.کار او را بعد از شیرجه در موقعیت خیلی خوبی قرار می دهد.توسط دست پایین دروازه بان به زمین عمود تمایل داشته باشد.ابتدا در برخی از موارد وی زمان فرود به زمین زانو و یا پا ،به قسکت های بالای بدن،لگن می تواند فرودی سنگین به دنبال آن تحت تأثیر قرار گرفته شود توسط فشار بر بدن و ضربه خوردن.
حرکت مقدماتی در آموزش دروازه بانی:در سریع ترین زمان دروازه بان نیاز به ارزیابی پرواز توپ،جهت حرکت توپ را دارد.
تعیین کردن جهت توپ توسط دروازه بان جهت حرکت اول باید در جهت توپ نیمه فوقانی بدن خود را قرار دهد.وقتی دروازه بان در جهت توپ می باشد به مشخص کردن جهت توپ در تکیه و حرکت خود می پردازد.حرکت به سمت توپ بسته به فاصله و سرعت و همچنین مسیر حرکت توپ است.
در فاصله های کوتاه وی می تواند گامی به راست و یا چپ بردارد.و همچنین در فاصله های طولانی به صورت حرکت های اضافی قرار دادن پاها نیازی ندارد.ذکر نکات مهم:چشم روی توپ،دست به دست موقعیتی آماده داشته باشد،شانه ها و باسن در جهت توپ قرار بگیرند و گام مختلط.

بازیابی حرکت در آموزش دروازه بانی فوتبال:جهت ایجاد توازن و همچنین شیرجه بلند تا وقتی که پا به سطح با باسن دروازه بان و موازی با زمین باشد پای عقب را بردارید.نکات مهم:چشم روی توپ،در موقعیتی آماده دست در دست،در جهت توپ شانه ها ،دست،سر تکیه بیشتر،در زانو و مچ پا خم نزدیک پا.پا به عنوان بالا افزایش برگشت پا.

آموزش دروازه بانی فوتبال

 

پست دروازه بانی شاید بی شک یکی از مهمترین و کلیدی ترین پست های بازی فوتبال باشد.هر گونه لغزش و اشتباه کوچک در ان می تواند منجر به شکست تیم و تغییر نتیجه باشد.در زمین بازی فوتبال مهمترین و حساس ترین پست را دروازه بان دارد.زیرا اشتباه کوچک دروازه بان قابل جبران نیست وبه دنبال ان کل تیم ضرر می کنند. ولی بازیکنی که اشتباهی از آن رخ دهد برای آنها قابل جبران می باشد.این موضوع سبب شده تا تیم های بزرگ بابت دروازه بان آسوده خاطر باشند و به دنبال دروازه بانی خوب باشند.
در این مبحث از آموزش دروازه بانی به ۳ وظیفه مهمی که دروازه بان ها بر عهده دارند می پردازیم:
این ۳ وظیفه عبارتند از:
۱– دفاع دروازه ۲- بکار بردن حملات سریع ۳-یاری در تنظیم وضعیت مدافعان تیم
۱-دفاع از دروازه در آموزش دروازه بانی :

آخرین بازیکنی که توانایی جلوگیری از ورود توپ به درون دروازه را دارد دروازه بان است.افراد تیم اگر دروازه بان خطایی از آن صورت گیرد برای آنها غیر قابل ببخش است.قدرت تهاجمی تیم به قدرت حفاظت دروازه بان از دروازه بستگی دارد.پس دروازه بانان باید خونسردی خود را طی انجام بازی حفظ کنند حتی زمانی که آنها با شکست روبه رو می شوند.یعنی اینکه شخصیتی بزرگ داشته باشند و و این توانایی را داشته باشند که به بازیکنان دیگر اعتماد به نفس بدهند.موقعیت قرارگرفتن وی بدین صورت است که باید وسط دروازه باشد و از دوطرف منطقه نیز مراقب کند.توپ های خطرناک نیز در همین منطقه جای دارند.۵ تا ۱۲ مدافع و مهاجم نیز در جلوی دروازه بان قرار می گیرد.عوامل دیگری وجود دارند که دروازبان ها باید در مورد آنها نیز آگاهی داشته باشند مانند:جهت و نیروی باد،سختی زمین، نور افکن های ضعیف در مسابقات بعد از ظهر، چگونگی تابیدن خورشید روی مناطق مشخصی از زمین، رگبار ناگهانی و …
اگر شما هدفتان دروازه بان خوبی شدن است باید همه زوایای دروازه بانی که عبارتتد از:شیوه های مختلف فورواردهای مقابل ومدافعان ،اشکال دیوار دفاعی ،ضربات را فرا گیرد.وفاصله توپ از دروازه را باید همیشه ،آن قسمت از دروازه که تحدید می شودو همچنین مانور های حریف و مسیر توپ را بررسی کنید.برای آموزش دروازه بانی به صورت موفقیت آمیز شما باید
در آموزش جهت آماده ساختن پاها ، شکم و بازو ها تمرینات سخت فیزیکی داشته باشید. و باید این آگاهی را جهت قوانین تعادل ،تور ،تیر افقی و و روش های نگه داشتن دست و پرتاب توپ داشته باشید.
کاره دروازه بان ها از تمام افراد تیم بیشتر است.و به خود هرگز این اجازه را نمی دهند که از وضع عادی خارج شوند.

۲- بکار بردن حملات سریع :

در آموزش دروازه بانی فوتبال یکی دیگر از وظایف مهم برای یک دروازه بان حملات سریعی است که توسط وی صورت می گیرد.به این معنا که کافی نیست محافظت از دروازه، و توپ به بازیکنان تیم باید برگردانده شود و از این موضوع مطمئن شوید که توپ را به افرادی از تیم داده اید که در وضع خوبی از زمین قرار گرفته اند.که نتیجه این کار افزایش قدرت تهاجمی تیم است.
و حمله توسط یک تیم در صورتی اتفاق می پذیرد که توپ را در دست داشته باشند.
زمانی که قصد دارید به توپی که در هوا قرار گرفته ضربه وارد کنید از قسمت خارج پا را مورد استفاده قرار دهید.زیرا کمک می کند جهت توپ را تعیین کنید.زمان پرتاب توپ دروازه بان این توانایی را دارد که توپ را به طرف پایین بفرستد و وچرخش را در اطراف زمین انجام داده.توپ را باید در تمام این پرتاب ها در کف دست خود به حالت تعادل نگه دارید و محکم با انگشتانتان بگیرید.
زمانی که از دروازه برای گرفتن توپ خارج می شوید و حریف به طرف دروازه می آید تصمیمی به طور سریع بگیرید چون زمانی وجود ندارد تا شما تصمیم خود را تغییر دهید.زمان خارج شدنتان از دروازه همه مسیر را طی کنید.در این امر تصمیم قاطع نیز کمک می کند.ترس بخصوصی به مهاجم انتقال داده می شود هر گاه دروازه بان از دروازه به طور قاطع بیرون بیاید.

دروازه بانی

 

 

۳-یاری در تنظیم وضعیت مدافعان تیم:

این وظیفه دروازه بانی نیز دارای اهمیت زیادی است در آموزش دروازه بانی و دروازه بان می تواند پیشرفت بازیکنان تیم را هنگامی که وارد زمین می شود بررسی می کند وضعیت افراد تیم را نیز می تواند تنظیم کند.افراد تیم را دروازه بان های خوب می توانند از حریف محافظت و مراقبت کنند و یا برای قطع هر گونه پاس یا شوت غیر لازم تشویق کنند .

تکنیک های دروازه بانی در آموزش دروازه بانی
دروازه بانی که درون دروازه قرار میگیرد دو مسئله دارد که باید به آن ها توجه کند:
۱) روبرو شدن با بازیکنی که تکنیک و مهارت بالا و سریعی دارد
۲) خستگی از بیهودگی ایستادن درون دروازه به علت ارسال نشدن توپ بر دروازه.
دروازه بان فرا میگیرد که همیشه آماده باش درون دروازه باشد و دقت کافی را برای دریافت توپ های ارسالی از نقاط مختلف را زمین داشته باشد .
سه مسئولیت دروازه بان در سه موقعیت مختلف:
– بیرون آمدن از دروازه
– دریافت ضربات کرنلی
– دریافت ضربات پنالتی
در آموزش دروازه بانی فرا میگیرید که این سه مسئولیت در دروازه بانی بسیار ضروری بوده و در مواقعی که باید توپ های پخشی را جمع کند و به هم تیم خود دهد تا از حمله جلوگیری شود.
توپ پخش کردن دروازه بان
دروازه بان یکی از افراد مهم در تشکیل تیم یا ارکان حمله بوده که با ضربات بلند ارسالی توپ میتواند خط حمله را رو به جلو بفرستد و برای رسیدن به گل تیم خود را یاری برساند.
در اموزش به پرتاب هوایی و زمینی توپ پرداخته شده که باید تکنیک ها و الگوهای تیم را درنظر بگیرد و با توجه به موقعیت افراد در نقاط زمین توپ را ارسال کند تا بتوانند به موقعیت گل دست یابند.
ضربات کرنر در آموزش دروازه بانی:
یکی از موقعیت های خیلی مهم ضربات کرنر بر دیواره ی دروازه بوده که یک پرتاب خطرناک بوده که با عبور توپ از خط دروازه توسط بازیکنان بوجود آمده.
دروازه بان در آموزش دروازه بانی فوتبال فرامیگیرد که برای مواجه شدن با ضربات کرنر به سوی دروازه باید در موقعیت تیر دوم قرار گیرد دقیقا جایی که نسبت به مکانی که کرنر ضربه زده میشود دورتر بماند تا بتواند ضربات توپ را مشت یا مهار کند.

ضربات پنالتی در آموزش دروازه بانی:
یکی از ضربات خطرناکی که میتواند دروازه را تهدید کند ضربات پنالتی بوده و با توجه به موقعیت زمین فاصله ی کمی با دروازه داشته در ضربات پنالتی نمیتوان اطمینان کامل داشت که دروازه بان بتواند توپ را بگیرد یا مهار کند.
مهارکردن ضربه پنالتی در آموزش دروازه بانی:
این مهارت ضربات پنالتی مورد مهمی بوده که دروازه بان باید در هنگامی که به سمت دروازه توپ ارسال میشود بتواند حدس بزند که توپ به کدام سمت می آید تابتواند واکنش خود را در گرفتن و مهار توپ نشان دهد و شیرجه رود و اگر با توجه به حدس توپ به همان جهت برود که از خوش شانسی بوده و میتواند آنرا مهار کند اما اگر برخلاف جهت رفته باشد توپ به درون دروازه رفته و یا درمواقعی به خارج از دروازه پرتاب شود.
آموزش دروازه بانی و بیرون آمدن از دروازه :
یکی از موقعیت های خطرناک دروازه بانی بعد از ضربات پنالتی مهارت رفتن روبه جلو از دروازه به سمت بازیکنی که در حال دویدن و رسیدن به دروازه برای زدن گل بوده . اگر دروازه بان به بیرون از دروازه حرکت کند تا توپ را دریافت کند مسئولیت سختی را دارد که آیا دروازه بان بتواند درون دروازه قرار بگیرد یا اینکه به بیرون دروازه آمده و توپ را سریعتر بگیرد یا اینکه زاویه حجوم بازیکن حریف را تشخیص داده و توپ را مهار کند که در آموزش دروازه بانی به آن ها میپردازیم.
یادمیگیرید که برای مهار کردن حملات به دروازه باید زاویه را تنگر کرده و زاویه حمله را بسته و در هنگامی که بازیکن تیم حریف با فاصله ۱۵ متری از دروازه توپ را پرتاب میکند دروازه بان باید حدود ۲ متر به بیرون دروازه آمده و توپ را دریافت کند.
اگر توپ ارسالی توسط بازیکن حریف با فاصله ی کمتر از ۱۵ متری دروازه زاویه دار شود باید فورا از درون دروازه بیرون آمده و زاویه ی شوت را بسته و به طرف مهاجم حرکت کرده .
در آموزش دروازه بانی باید برای گرفتن توپ از مهاجم با استفاده از پاها و سر و نقاط دیگر بدن استفاده کرد .

فوتبال

دربین یازده بازیکن فوتبال حاضر در زمین یک بازیکن به نام دروازه بان استثنایی بوده و باید دارای مهارت کافی برای مهار توپ های وارده به دروازه داشته باشد.
۳ مهارت اصلی در آموزش :
– انعطاف پذیر بودن و نرم بودن عضلات و حالت ارتجاعی بدن فرد
– دست های قوی برای گرفتن توپ های سنگین و سرعتی

– پاهای قدرتمند و برای ضربه زدن به توپ برای ارسال به زمین تیم مقابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *