آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از کوتاهی قد خود شکایت دارید؟

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از کوتاهی قد خود شکایت دارید؟

همیشه مجبورید برای دیدن و صحبت کردن با افراد به بالا نگاه کنید؟
مجبورید لباس های مورد علاقه تان را همیشه کوتاه کنید تا مناسب شما شوند؟
چقدر حاضرید برای ژل بیتال خود هزینه کنید؟

با ژل افزایش دهنده قد که ما به شما معرفی می کنیم در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ۵ سانتی متر به قد خود اضافه نمایید. پاشنه ی ژله ای افزایش قد بهترین محصول برای داشتن قدی بلند، این ژل سلیکونی افزایش قدبرخلاف قرص ها، آمپول ها و دارو های شیمیایی کاملا بدون ضرر و عوارض می باشد. معمولا همه ی انسان ها تمایل به این دارند که قدی بلدتر از قد خودشان داشته باشند حتی افرادی که دارای قد بلند نیز می باشد اگر از آن ها سوال شود مطمئنا آن ها نیز تمایل به این دارند که در حدود چند سانتی متر قدشان بلدتر باشد.
تصویر شماره ۲
برای برآورده شدن این آرزوی افراد جامعه معمولا انواع و اقسام روش های مختلف وجود دارد، از جمله روش های به ظاهر پزشکی مانند ژل ها، داروها، قرص ها و آمپول های مختلف عمل های زیبایی افزایش قد و بسیاری روش های تخصصی و غیر تخصصی دیگر که نه تنها نمی توان از آن ها جواب گرفت بلکه همگی با خود عوارض زیادی برای هر فرد با توجه به مکانیزم بدنش به دنبال دارند.

ژل سیلیکونی قد دارای ارتفاع ۵ سانتی متر است که می توانید آن را به صورت کاملا مخفی در درون کفش خود قرار دهید و در یرون از خانه و مهمانی به راحتی بدرخشید. این محصول به صورت پاشنه ای داخلی درون کفش قرار می گیرد و قد شما را به مقدار ۵ سانتی متر افزایش می دهد. این محصول کاملا نرم و ژله ای بوده و از آسیب رسیدن به پاشنه پا جلوگیری می کند این پاشنه ی ژله ای چیزی نیست جز ده لایه ی ژله ای که بر روی هم قرار گرفته اند و ضخامت هر لایه ۱ سانتی متر است که برای هر کفش می توان ۵ عدد ان را استفاده نمود تا افزایش ۵ سانتی متری قدتان را مشاهده نمایید.
تصویر شماره ۴
در فروشگاه ما ژل افزایش قد سیلکونی یا همان پاشنه ی مخفی ژله ای با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی عرضه می گردد تا شما مشتریان عزیز با توجه به بودجه مورد نظرتان محصول را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.
این پاشنه ی افزایش قد طبی سیلیکونی یکی از بهترین راه ها برای بلدتر نشان دادن قد شماست همان طور که ذکر کردیم این پدها دارای خاصیت طبی بوده و به هیچ عنوان به پاهای شما آسیب نمیزند و به راحتی می توانید با آن ها راه رفته و پیاده روی نمایید. این ژل سیلیکونی افزایش قد یا همان پاشنه های ژله ای ارائه شده در فروشگاه ما دارای کیفیت های بالایی هستند که می توانید بدون نگرانی از خراب شدن و یا تغییر فرمشان به راحتی مدت ها از آن ها استفاده نمایید.

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد به مهمانی ای یا جایی دعوت شده باشد که برای اولین بار افراد حاضر در آن جمع را می خواهید ملاقات کنید و بخاطر کوتاه بودن قدتان خجالت کشیده و یا اعتماد به نفس خود را از دست می دهید و در مهمانی حاضر نمی شوید حالا با استفاده از این ژل افزایش قد به راحتی می توانید این مشکل را برطرف نموده و با اعتماد به نفس کامل در اینگونه محیط ها حاضر شوید بدون اینکه هیچکس متوجه وجود این محصول همراه شما باشد.
پس اگر شما هم از این دسته افراد حساس به ظاهر هستید بدون تلف کردن وقتتان می توانید به راحتی ژل افزایش قد بیتال را خریداری کرده و رویای افزایش قدتان را به واقعیت تبدیل کنید.

ژل افزایش دهنده ی قد ,ژل افزایش قد ,خرید ژل افزایش قد ,ژل افزایش قد اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *