خرید دستگاه بافت مو افریقایی ۴ شاخه|۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴

خرید دستگاه بافت مو آفریقایی ۴ شاخه

آرایش مو تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی شما خانم ها دارد و داشتن موهای زیبا حق شماست.با دستگاه بافت مو آفریقایی بدون نیاز به صرف وقت زیاد و هزینه های گزاف، موهای خود را به زیباترین و جذاب ترین سبک ببافید و از موهای زیبای خود لذت ببرید و شاهد تغییر در چهره خود شوید و زیباتر و جذاب تر از قبل شوید.

دستگاه بافت مو آفریقایی braid x-press یک دستگاه الکترو مکانیکی می باشد و سری آن از چهار شاخه تشکیل شده است و هر شاخه دارای شکافی برای نگهداری دسته مو می باشد با چرخش سر دستگاه بافت مو آفریقایی braid x-press، دسته های مو به دور هم پیچیده شده و به راحتی بافته خواهند شد.

ویژگی های دستگاه بافت مو آفریقایی
با سرعت بسیار بالا می توانید موهای خود را ببافید
در هر زمانی که بخواهید می توانید از دستکاه بافت مو استفاده نمایید
مدل های مختلف بافت مو را می توانید پیاده سازی کنید
با کمترین هزینه و بدون نیاز به صرف وقت و هزینه های گزاف برای رفتن به آرایشگاه در منزل و به راحتی موهای خود را می توانید به زیباترین سبک ببافید
برای استفاده از این محصول نیاز به دانش خاص و توانایی آرایشگری ندارید. برای خرید اینترنتی این محصول می توانید همین الان اقدام نمایید.

آموزش

 

نحوه کار با دستگاه بافت مو آفریقایی braid x-press
در ابتدا دسته ای از مو را انتخاب می نمایید و هر شاخه دستگاه بافت مو دارای شکافی برای نگهداری دسته مو می باشد و شما انتهای این دسته مو را که انتخاب کرده اید در درون شکاف سرشاخه دستگاه بافت مو آفریقایی قرار می دهید و البته با توجه به مدلی که مد نظرتان می باشد می توانید ۱ تا ۳ دسته موی دیگر را درون شکاف سر شاخه دستگاه بافت مو قرار دهید و در نهایت کلید روی دستگاه بافت مو braid x-press را فشار دهید تا سر دستگاه شروع به چرخش نماید و موهای شما به راحتی و در زمان بسیار کم بافته می شود و سپس کلید فشار داده شده را رها نمایید.به همین سادگی و در منزل موهای خود را به بهترین سبک ببافید و از موهای زیبای خودتان نهایت لذت را ببرید.

 

نکات بسیار مهم در بافت مو
بهتر است هنگامی که موهای خود را به تازگی شسته اید و تمیز کرده اید از دستگاه بافت مو braid x-press استفاده نمایید و هرگز وقتی که موهایتان چرب می باشد و چند روزی است که به حمام نرفتید از دستگاه بافت braid x-press استفاده نکنید چون موهایتان آسیب می بیند
موهای خود را ابتدا با اتو مو صاف کنید و بعد از آن سشوار بکشید، نکته بسیار مهم این می باشد که برای اینکه موهای براق تری داشته باشید و آسیب کمتری به موهایتان برسد از باد سرد سشوار استفاده کنید که به نفع سلامت موهایتان می باشد.
برای اینکه موهایتان راحت تر حالت بگیرد حتما قبل استفاده از دستگاه بافت مو، موهای خود را مرتب شانه نمایید
بهتر است شب به حمام بروید و موهای خود را تمیز و مرتب کنید و با دستگاه بافت مو موهای خودتان را ببافید و بعد بخوابید تا صبح موهای زیباتری داشته باشید،اگز با موهای خیس بخوابید و صبح موهایتان را ببافید زمان بسیار زیادی باید برای حالت دادن موهایتان صرف کنید
هر قسمت از مو را که می خواهید ببافید ژل بزنید بعد ببافید تا موهایتان بهتر حالت بگیرد و زیباتر و براق تر شود.

 

دستگاه بافت مو

خرید دستگاه بافت مو

خرید اینترنتی دستگاه بافت مو

بافت مو افریقایی

دستگاه بافت مو افریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *