خرید آموزش بدمینتون به صورت حرفه ای|۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴

تکنیک های آموزش بدمینتون:
قبل از اینکه بتوانید به مهارت ضربه زدن به شاتل برسید باید روش صحیح در دست گرفتن راکت را یادبگیرد فرد باید احساس راحتی کرده و راکت را نباید زیاد محکم و یا شل گرفته که از دست خارج شود و در دست تعادل نداشته باشد.
در گرفتن راکت باید انگشت شست و انگشت اشاره روی دسته راکت باشند که به صورت عدد ۷ فارسی یا حرف vرا تشکیل دهد.
برای اینکه مچ دست بتواند بیشتر حرکت کند راکت را با انگشتان نگهداشته و از نگه داشتن راکت با کف دست خودداری کرده و راکت بین کف دست و انگشتان دست یه صورت مورب قرار گرفته بطوریکه انگشت کوچک کاملا به راکت فشار آورده که بیشتر در ضربات جلویی دست بوده.
در دست گرفتن صحیح راکت در دست:
۱) راکت را با انگشت شست و اشاره به طور افقی قرار داده و صفحه ی راکت باید به صورت عمودی باشد و به حالتی باشد که با دست دیگر می خواهید دست بدهید به طوری که انگشت شست در یکطرف راکت و چهار انگشت دیگر در مقابل قرار گیرند.
۲) راکت را در قسمت جلویی شکم گرفته و دسته ی آن جلوی کمر و دسته ی آن به صورت مایل با زاویه ی شیبدار به بالا روبروی شکم قرار گیرد .
۳) بعد از اینکه انگشتان دور راکت را گرفتند ناخن ها به سمت بالا باشند و بین سه انگشت و انگشت شست یک فاصله باشد و انگشت شست بین حالت مستقیم و پایین با زاویه ی ۴۵ درجه ای از سطح افقی باشد.برای خرید پستی محصول فوق همین الان می توانید اقدام نمایید.
گرفتن راکت در حالات پشت سر:

آموزش بدمینتون
برای گرفتن راکت در این حالت انگشت شست باید کمی به طرف بالا تمایل داشته باشد تا بتواند مستقیم روی دسته راکت قرار گیرد و مفصل انگشت اشاره روی برآمدگی صفحه ی راکت باشد در این حالت پشت سر حرکت شست تاثیر زیادی داشته.
موارد مهم در گرفتن راکت بدمینتون:
– عامل اصلی در گرفتن صحیح راکت انگشت اشاره و شست بوده که مانند یک آچار عمل میکنند که دسته ی راکت را میگیرند و بقیه ی انگشتان دست به عنوان تکیه گاه هستند.
– برای اینکه بتوان راحت تر و سرعتی تر ضربات جلوی دست و پشت سر را بزنید باید انگشتان را جابجا کنید .
– برای اینکه در آموزش بدمینتون ضربات جلو را بتوان زد انگشت شست مقامت کمتری نشان داده ولی در ضربات پشت سر به صورت منقبض درآمده و قدرتی را به راکت میدهد.
– نباید بیش از حد انگشتان دست را به راکت فشار داد .
– از نامناسب گرفتن راکت به صورت نیمه خودداری کرده
– به صورتی باید راکت را گرفت که احساس راحتی شود و باعث فشار آمدن به انگشتان و مچ دست نشود.
– راکت را به شیوه ای باید گرفت که دسته ی راکت بیش از حد بیرون نباشد. – مچ دستی که با آن راکت را گرفته اید باید حالت انعطافی داشته باشد.
در هنگامی که ضربه را میزنید دست باید آزاد حرکت کند.
– در هنگامی که ضربات به چپ و راست وارد میشود باید راکت در دستان جابجا شود.
– با درست گرفتن راکت بدمینتون فرد میتواند کل ضربات را به خود بزند و سرعت خود را افزایش دهد تا بتواند موفق شود.
– با اشتباه گرفتن راکت بجز اینکه باعث میشود سرعت ضربات در آموزش بدمینتون کم شود به مچ دست آسیب وارد کرده و بازو و مفصل و شانه را درگیر کرده و تولید درد میکند.
– با افزایش دادن مهارت خود در آموزش بدمینتون و تمرینات تدریجی آن میتوان ضربات خود را هرروز بهتر کرد و بدون مشکلی به شاتل ضربه وارد کرد و به مرور مهارت خود را بالا برد.
حالت بدن :
در بازی و آموزش بدمینتون باید بدن به فرم و حالت مناسبی باشد تا بتواند به راحتی جواب ضربات شاتل را بدهد و آمادگی جسمی بالایی داشته باشد تا عکس العمل مناسبی را اعمال کند.
حالت آماده بودن فرد با حرکات حریف تنظیم میشود و بر اساس آن ضربات هر لحظه تغییراتی را در بدن برای زدن ضربه به شاتل بوجود می آورد.
دو حالت برای آماده بودن بدن برای ضربه زدن باید باشد:
حالت دفاعی: پاهای فرد در این حالت به موازات زمین قرار میگیرند
حالت حمله ای:
اهای فرد در جهت عکس حرکت راکت تغییر میکنند و پایی که مخالف راکت است باید جلوتر از راکت قرار گیرد.

خرید آموزش بدمینتون

گرم کردن بدن:
قبل از اینکه مسابقه آغاز شود باید بدن به آمادگی جسمی برسد و به همین منظور بدن را گرم کرده در ورزش بدمینتون عضلات خاصی را باید به صورت کششی حرکت داد که بسیار مهم بوده چون در این بازی بدن کشیده شده و اگر بدن انعطاف پذیری کمی داشته باشد و از امادگی برخوردار نباشد اندام و عضلات را دچار آسیب کرده . با کشیدن عضلات عضلات منبسط و کشیده شده و باعث تحرکت بین ماهیچه ها شده و انرژی را از بدن خارج کرده از آسیب دیدگی جلوگیری کرده.
با گرم کردن عضلات قبل از بازی صدمات کاهش یافته و در منبسط کردن عضلات در آموزش بدمینتون به فرد آموخته میشود. یک مربی یا فیزیوتراب میتواند به فرد بگوید که یک عضله تا چه حدی قابل کشیدن است . و باید به صورت یک حالت ساده و نرم بدون فشار انجام شود و به هیچ حرکت سنگینی احتیاج ندارد .

آموزش بدمینتون
با منبسط کردن عضلات در آموزش بدمینتون بدن آمادگی کافی را بدست می آورد که اگر به خوبی انجام گیرند تمام خستگی را از بدن فرد بیرون کرده. برخی از ورزشکاران به صورت دقیق و صحیح این حرکات را انجام نمیدهند بلکه در اجرای آن دچار اشتباه میشوند و باید این حرکات انبساطی در مدت زمان مناسبی به صورت تدریجی انجام گیرد تا نیروی ارتجاعی کافی را در حین بازی از بدن خارج نشود.
یک عضله در صورتی میتواند بهتر عمل کند که بیشتر از ۲۰ درصد از حالت عادی منبسط شود و به صورت کششی عمل کند . منظور از کشش حرکتی بدون ایجاد درد بوده و همینطور در مفاصل نیز ایجاد درد نکند و به ترتیب خاصی باید حرکات را انجام داد تا انبساط مورد نیاز را بوجود آورد و هر هفت ثانیه یک عضله را کشش داد که باید ۳ بار تکرار شود.
برای بهتر گرم شدن بدن میتوان دور زمین دوید و از حرکات کششی برای زدن شاتل پرداخت و حرکات را ۲۰ دقیقه به صورت آهسته و بدون شاتل تمرین کرد و باعث به کار افتادن عضلات شده تا کامل گرم و مرتجع شوند.
یکسری از حرکات کششی برای آمادگی جسمانی بدن در آموزش بدمینتون برای قدرت ، سرعت، استقامت، و چابکی بدن بوده که بعد از اتمام بازی باید به عضلاتی که در فشار بیشتری به آن ها وارد شده تا ۶ ثانیه ملایم و بدون فشار آن ها را منبسط کرد.

در بدمینتون تمام اعضا و اندام های بدن درگیر شده و مثل همه ی رشته های ورزشی میتواند آسیب ایجاد کند بیشترین نوع آسیب دیدگی در تاندون آشیل، مفاصل پاها، زانوهاست و بیشتر فشار را به ستون فقزات و شانه ها واردمیکند .
اگر زمین نامناسبی برای بازی انتخاب شود و از کف پوش های مناسب در بازی استفاده نشود و حرکات سنگینی را در سنین پایین انجام دهند باعث آسیب های جدی و بیشتر در ناحیه ی زانو میشود. در کنار اینکه باید بدن از آمادگی لازم برخوردار باشد همانطور باید تجهیزات مناسبی هم فراهم گردد.
– راکت بدمینتون نباید بیش از حد سنگین باشد و اگر بیشتر از ۱۲۰ گرم وزن داشته باشد نمیتواند از آن به خوبی استفاده کند و آنرا به هر سمتی حرکت داده و باعث آسیب دیدگی به بدن و دست شده .
– شاتل یا کک در آموزش بدمینتون و یا در بازی باید اندازه ی مناسبی داشته باشد و به صورت استاندارد انتخاب گردد تا فرد بتواند به راحتی به آن ضربه زده و جابجا شود بدون اینکه خطری داشته باشد .
– ورزشکار باید از پیراهن، شورت یا شلوار ورزشی ، جوراب، کفش مناسب و مخصوص استفاده کند که هم راحت باشند هم بتواند حرکات را به خوبی انجام دهند.
جوراب: حتی الامکان از جوراب های نخی که ضخامت کافی در قسمت کف داشته باشد
کفش: از کفش هایی سبک و نرم و قابل انعطاف استفاده شود که کف ان به صورتی باشد که باعث سرخوردن فرد نشود و کفی داخلی آن نرم و ضخیم باشد. کفش هایی که برای آموزش بدمینتون و بازی آن باید پوشیده شود باید توسط متخصص تهیه شود و ارتوپد از مناسب بودن آن اطمینان دهد به صورتی که از پیچ خوردگی و آسیب دیدن به فرد در حین چرخیدن و سرعت داشتن صدمه وارد نکند.
بیشتر صدماتی که وارد میشود از اشتباهی که در ضربه زدن بوجود می آیدپس از ضربه زدن یا قبل از پایان حرکت اگر ساعد دست از آرنج انحراف شود احتمال آسیب دیدگی بیشتر شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *