خرید آموزش ایروبیک از مبتدی تا حرفه ای

اکنون در جامعه ی ما ایروبیک مورد توجه خیلی از عزیزان قرار گرفته است . و تعداد زیادی علاقه مند بخود را دارد به خصوص برای تناسب اندام و جلوگیری از چاقی و اضافه وزن صورت میگیرد وبرای افرادی که اضافه وزن دارند بسیار کارآمد و مناسب میباشد .
این باوذر غلط وجود دارد که ایروبیک تنها برای افراد چاق استفاده میشود ! در صورتی که این گونه نیست ایروبیک ورزشی است که در آن ریتم و آهنگ آن بسیار مهم میباشد و همین با ریتم ورزش کردن بسیار برای آرامش ذهن و روح و شادی مؤثر میباشد و نشاط خاصی به فرد آموزش داده و تمرین کننده میدهد و مواد نشاط در مغز ترشح میکند وباعث سرخوشی و نشاط ما میگردد.
در آموزش ایروبیک حرکات موزون نقش بسیار زیادی دارد و اصول و قواعد خود را دارد .
اغلب تصور شده که آموزش ایروبیک و تمرین آن تنها مخصوص خانمها میباشد و آقایون نمیتوانند از این ورزش استفاده کنند و یا برای مربی گری آموزشهای لازم را ببینند .
ایروبیک خیلی از عوارض و مریضیها را کاهش میدهد از آنجا که آموزش ایروبیک در خیلی از مراکز مختلف انجام میشود و خیلی هم متقاضی دارد و یکی از راه های جا افتاده برای کاهش وزن میباشد.
ایروبیک یک نوع ورزش هوازی میباشد که شدت تمرین بالاست اما مدت تمرین کوتاه میباشد که بدن را برای استفاده ی بیشتر از اکسیژن وادار میکند و به مغز ما اکسیژن بیشتری در این لحظه میرسد و سوخت وساز بدن و تعریق آن بالا میرود و بدن به تب و تاب می افتد و کلی چربی میسوزد که بهترین راه برای کاهش وزن میباشد و برای کنترل فشار خون و قند خون بسیار مؤثر میباشد زیرا این ورزش به قلب این اجازه را میدهد که سرعت بازدهی و گرفتن اکسیژن را بالا ببرد و اکسیژن لازم و زیاد را به بدن برساند که باعث تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن میشود و تنفس یکنواخت از بینی و دهان انجام میشود و برای خیلی از امراض جسمی و روحی مناسب میباشد.همین الان می توانید از طریق فروشگاه تهران خرید این محصول را تهیه نمیایید.

 

آموزش ایروبیک
ایروبیک راهی برای جلوگیری از بی تابی ، بی حوصلگی ،افسردگی و به تبع جلوگیری از استرس و غم آلودگی و نداشتن نشاط کافی روزمره میشود ، زیرا هنگام آموزش دیدن ایروبیک و انجام تمرین آن مقدار زیادی اندروفین در مغز ترشح میکند و باعث سرحالی و سر خوشی ونشاط و تمرکز ذهنی و فکری و رشد خلاقیت آن میگردد.
حال نگاهی بیندازیم به فواید ایروبیک و اثرات این ورزش و حرکات آن بر سلامتی افراد:
ایروبیک وبدنسازی پایه ی تمام ورزش هاست و حرکات خیلی از ورزشها را شامل میشوند.
ورزش از هر نوع که باشد طرافداران زیادی دارد و برای سلامتی افراد بسیار مفید ست . اغلب مردم ورزش را دوست دارد و کسی را پیدا نمیکنید از ورزش متنفر باشد به خصوص که از فواید و اثرات سودمند آن مطلع هستند اما به دلیل مشغله ی کاری و نداشتن وقت کافی و بهانه جویی و نداشتن انگیزه ورزشی و تنبلی و….اغلب ورزش را در زندگی خود نادیده میگیرند و آن را در بطن زندگی خود وارد نمیکنند.حال ما به عزیزان توصیه میکنیم که ورزش نیازی به داشتن مهارت خاص یا مکان مخصوصی ندارد و حتی میتوان در خیابان ، محل کار یا منزل یا محل کار و یا حتی در نزدیکترین پارک در محل زندگیتون شروع کنید که خیلی سخت نیست ونیاز به وقت زیاد و انرژی فراوان ندارد.و میتوان حرکات ورزشی و ایروبیک را در منزل و محل کار با حداقل امکانات انجام داد.
حتی یک کشتی گیر و یا یک فوتبالیست و سایر کسانی که ورزشکار هستند باید به صورت حداقل نیمه حرفه ای آموزش ایروبیک پیشرفته و بدنسازی بهشان داده شود و آنها را تمرین کنند. وحتی یک خلبان جت باید بدنسازی و ایروبیک کار کند و عضلات سینه و پاها و گردن و شانه هایش را تقویت کند و اگر این ورزش و دمبل زدن را انجام دهد به مدت یک ساعت و اگر انجام ندهد هنگام انجام مأموریت ها و پروازهایش دچار مشکل شده و در جریان خون وی در سرعت های بالا و مانورهای تخصصی دچار اختلال میشود و بسیار خطرناک میباشد، بنابراین برای سلامتی در خیلی از کارهای روزمره لازم است این ورزشها و آموزشهای لازم را ببنید.

خرید آموزش ایروبیک
هالتر ، وزنه ، دمبل ، چوب کش و سیم کش جزء تمرینات جدا ناپذیر ایروبیک هستند که به جلوگیری از پوکی استخوان و به تبع بهتر شدن هماهنگی بدن و همکاری عضلات برای سلامتی و اعتماد به نفس و رضایت خاطر از جسم خود میباشد.

گرم کردن بدن : در ابتدا برای آموزش ایروبیک حرفه ای و انجام تمرینات آن توصیه میشود با حرکات آرام و نرم بدن خود را برای انجام تمرینات سنگین و شدید آماده کنید. ابتدا بدن خود را” گرم کنید”. که به شما کمک شایانی میکند اگر مشکل جسمانی و ناراحتی شدید بدن دارید ، ناراحتی شما را کم و وضعیت شما را بهبود بخشد.

گرم کردن و انجام تمرینات ساده و کششی و بسیار نرم به شما کمک میکند تا ایروبیک مناسب و درست انجام شود و آموزش آن درست تر میباشد که البته از۲ تا ۱۰ دقیقه مدت زمان مناسبی برای گرم کردن بدن میباشد.
حال اگر گرم کردن نباشد و یا کوتاه مدت تر از زمان مناسبش باشد بسیار خطرناک است و ممکن است به بدن شوک وارد نماید و همین شوک بدن را در وضعیت خطرناکی قرار میدهد وحتی توصیه میکنیم برای آموزش و انجام تمرینات ایروبیک باید نرم نرم یا آرام آرام عمل کنیم ! حال این به چه معناست؟ این بدان معناست که وقتی بدن خود را گرم میکنیم بعد از مدت مورد نیاز، سریع وارد انجام تمرینات سنگین نشوید و بگذارید بدن آرام ارام خود را فعال کند و حتی هنگامی که انجام تمرینات ایروبیک در حال تمام شدن است باید از سطح فعالیت و جنب و جوش بدن کم کم بکاهیم و یک دفعه ای تمرینات را قطع نکنید چرا که عوارض خودش را از نظر ورزشی دارد که به انجام این کار” سرد کردن” میگویند .پس در دو دوره در هر تمرین نیاز است که بدن خود را آرام آرام گرم و یا سرد کنیم .
تصورات و باورهای غلط:
اغلب برای آموزش ایروبیک ،باورهای غلط و نامناسبی وجود دارد که در زیر بیشتر آنها را شرح میدهیم:
سفت و عضلانی و ماهیچه ای شدن صد در صد:این باور غلط وجود دارد که عضلات را حتماً به میزان قابل توجهی ماهیچه ای میکند اما صد در صد این گونه نیست . ما منکر این نمیشویم که ایروبیک و آموزش آن باعث سفت شدن عضلات میشود ،اما میتوان گفت تأثیرات زیاد و عمیقی در عضلانی کردن بدن نمیکند .

آموزش ایروبیک
در بدن در حین انجام تمرینات ایروبیک و ورزش یک سری از حرکات بسیار در انجام حرکات ورزشی قوی تر هستند و خواه ناخواه آنها به فعالیت وادار میشوند و این ماهیچه ها در بدن بیشتر فعالیت میکنند و در مقابل فعالیت از خود مقاومت نشان نمیدهند که در صورتی میتوان گفت ایروبیک تأثیر زیادی در سفت و عضلانی شدن ماهیچه ها میکند که تمرینات با وزنه را بسیار انجام دهید که در این صورت به سفت شدن بیشتر عضلات شما کمک میکند و شما را برای داشتن اندام مورد نظر آماده میکند.
آب کردن چربی و اضافه وزن: عده ی زیادی از افراد تصور میکنند که آب شدن چربی و وزن اضافه شان تنها با انجام حرکات معمولی و مدت محدود و کم ایروبیک و آموزش آن کافیست تا به وزن مورد نظر خود برسند در صورتی که واقعیت این است که تنها با انجام حرکات معمولی و کم تمرینات ایروبیک نمیتوانند به وزن ایده آل خود برسند بلکه آنها باید تمرینات سگین تر و رژیم غذایی مناسب تری داشته باشند در غیر این صورت نمیتوانند به وزن دلخواه خود برسند و باید یک سری از اصول آن را انجام دهند.
و اما آنهایی که برای ایجاد تعادل و بالانس جسمانی و داشتن روحیه خوب و سلامت جسمانی ایروبیک را انجام میدهند و آموزشهای لازم آن را میگذرانند ،باید تمرینات را مداوم و همیشگی کنند تا به آنچه که میخواهد و هدف مورد نظرش است برسد.
برای ایجاد انگیزه و شوق برای انجام تمرینات آن لازم است یادداشت کنید که روزانه به چه مقدار پیشرفت در انجام حرکات مورد نظر داشته اید و آن ها را ثبت کنید تا از وضعیت خود آگاه شوید و نقش انجام ایروبیک را در زندگی ورزشی و سلامتی خود و حتی معنوی و روحی مشاهده کنید. در این یادداشت ها ونکته برداری ها باید متوجه باشید که درجه ی سختی و آسانی تمرینات خود را ذکر کنید و آن را مکتوب نمایید و بعد از مدتی با انجام مناسب و درست و همیشگی ایروبیک متوجه خواهید شد که تمرینات سخت برایتان بسیار آسان و آسانتر میشود و این خود باعث بالا بردن انگیزه ی آموزش ایروبیک تصویری میشود.
انجام تمرینات ایروبیک و آموزش آن به شما کمک میکند چربی ها ی اضافه را بتوانید بسوزانید که بعد از سوزاندن چربی بدن شما شروع میکند به سفت شدن . بنابراین آن باور غلط که گفته میشود ایروبیک حتما عضله ای میکند این است که بستگی به وزن و آمادگی جسمانی دارد و انجام تمرینات ایروبیک و آموزش آن از هر فرد به فرد دیگر تغییر میکند و این تناسب دارد با بدن فرد و مسایل جسمی فرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *