خرید آموزش دوچرخه سواری حرفه ای|۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴

آموزش دوچرخه سواری :
ترمز گرفتن در دوچرخه سواری:
در انتخاب دوچرخه استاندارد باید دقت شود تا از دوچرخه ای استفاده کرد که در ترمز گرفتن در سرعت های بالا و حفظ تعادل کارایی بالایی داشته باشد . ترمز جلو در نگه داشتن دوچرخه ۷۰ درصد اثرگذار بوده و باید نحوه ی کار کردن با آن را در آموزش دوچرخه سواری فرا گرفت. جنس دوچرخه و مدل و نوع ترمز دوچرخه نیز اصل اساسی بوده.
تمرین ترمز کردن در آموزش دوچرخه سواری:
باید با هر دو ترمز تمرین کرد
ترمز به حالت ABS که باید قبل از پیچ و حرکت کردن بکار برد
در موانع سنگلاخی ترمز عمل نکرده.
پرش کردن از موانع کوتاه با دوچرخه

برای تهیه این محصول به صورت خرید اینترنتی از فروشگاه ما می توانیدب روی دکمه خرید کنار محصول کلیک نمایید.

پرش کردن در موانع کوتاه در آموزش دوچرخه سواری:
برای پرش کردن با دوچرخه ای که در حالت حرکت بوده باید احتیاط کرده و برای اینکه از موانع خطرناک عبور کنید باید به حالت پرشی عمل کرده و از روی موانع بپرید و در حالت های مختلف باید در اموزش دوچرخه سواری پرش را یادگرفته تا بتوانید از سنگ ها و موانع عبور کرده و چاله ها را رد کنید.
برای عبور کردن از یک مانع در جلوی راه باید چرخ جلویی دوچرخه را بلند کرده و به حالت تک چرخ زدن از مانع پرش کرد .
برای جابجا کردن و پرش چرخ عقب را باید فیکسها در قسمت پنجه رکاب را استفاده کرد که فیکسها کف پا را ثابت نگه داشته تا بتوانید چرخ عقب را بلند کنید.
بهترین حالت برای پرش کردن و تشخیص دادن مانع برای واکنش صحیح نشان دادن این است که مسیر خود را بشناسید و حدود ۱۰ متر از جلو را مدنظر گرفته و وقتی که در حال حرکت هستید ۲ متر به جلوی چرخ نگاه کرده تا بتوانید حالت مناسب را تشخیص دهید و با کمک فنرهای دوچرخه بتوانید از موانع به شکل های مختلف عبور کرد.
بهترین کمک فنری که در خرید آموزش دوچرخه سواری به شما کمک کرده بدن فرد بوده که با حالت مناسب قادر است نیروهایی که به ان وارد میشود را خنثی کند و تحرک درست انجام دهد . حالت دست و پا و ستون فقرات جزو مهم ترین نقاط حرکتی در آموزش دوچرخه سواری بوده .
۴ عامل در سرعت سراشیبی دوچرخه سواری:
۱) نکات ایمنی خود را بالا ببرید تا بتوانید با اطمینان خاطر حرکت کنید و سرعت بگیرید.
۲) به دوچرخه اطمینان کامل از نظر ایمنی و قطعات داشته باشید تا بتوانید سرعت بگیرید.
۳) داشتن تجربه کافی در آموزش دوچرخه سواری که فرد کسب کرده
۴) بدن به حالت مناسبی قرار گیرد تا بتواند در سراشیبی ها به خوبی حرکت کند.

یکی از عوامل کمکی در دوچرخه که به حرکت کمک میکند فیکس پدال بوده که به حالت حرکت پا زدن به شکل های مختلف تاثیر داشته و باید در حین آموزش دوچرخه سواری در کارهای جدی روش استفاده از فیکس پدال را یاد بگیرد.

توصیه در حین حرکت:
در مدتی که به آموزش دوچرخه سواری مشغول هستید اعتماد به نفس خود را از دست ندهید و با تمرین کردن در نقاط حساس و سراشیبی قدرت خود را بالا ببرید تا ترس از شما دور شود که در حین حرکت این فکر را کنید که در حال افتادن هستید و هرگز تعادل بدنی خود را از دست ندهید.
دور زدن در آموزش دوچرخه سواری:
دوچرخه سواری کوهستان با دوچرخه سواری کورسی متفاوت بوده و دوچرخه سواری کوهستان با ناهمواری هایی همراه است که موانع زیادی در حین حرکت وجود داشته .
در پیچ هایی که جاده های هموار و آسفالتی است مثل دوچرخه سواری کورسی بوده که باید زانوی سمت پیچ را به سمت داخل داد و زانوی مخالف پیچ را به داخل فشار داد و از همین روش نیز برای پیچ های جاده های خاکی نیز استفاده کرد و بستگی به جهت پیچ داشته که کدام زانو را خم کرده و با کدام به داخل فشار آورده و از رکاب خارج کرد تا بتوان تعادل را حفظ کرد . اگر در حین حرکت مانعی در مسیر وجود نداشته باشد از کل جاده برای دور زدن استفاده کرد. در آموزش دوچرخه سواری جاده های خاکی باید به تردد ماشین ها توجه داشت چون در جاده های خاکی با چرخ اتومبیل نرم و لغزنده شده و همینطور حرکت در عرض جاده خطرناک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *