خرید آموزش دفاع شخصی از مبتدی تا حرفه ای

در واقع دفاع شخصی یعنی استفاده از تکنیک ها و مهارتهای لازم و خاصی که به شخص که در هر سن و جنسیتی باشد کمک میکند از حملات ناگهانی وتهدیدهای ناگهانی از خود دفاع و محافظت کند.در آموزش دفاع شخصی ما می آموزیم که چگونه با عکس العمل سریع بهترین تصمیم و عمل لازم را انجام دهیم و خود را در مقابل خیلی از صدمات ایمن کنیم و حتی طرف مقابل را حتی الامکان آسیب نرسانیم.
ما باید در مدت زمان کوتاه با یادگیری یا آموزش دادن تکنیکهای درست و کاربردی دفاع شخصی بهترین نتیجه و برخورد با افراد داشته باشیم.
اغلب دفاع شخصی را با خیلی از ورزشها اشتباه میگیرند که تصور نا به جایی است و از آنجایی که دفاع شخصی یک شاخه ی جداگانه در رشته های ورزشی شناخته شده دارای انواع و روشهایی میباشد که عبارتند از؛دفاع شخصی به روش سامورایی،دفاع شخصی به روش وباویگاردی ،تربیت بادیگارد و….. میباشد.
بنیان گذاری انجمن بین المللی آموزش دفاع شخصی وهنرهای رزمی در سال۱۳۸۲ توسط دکتر علی رستمی صورت پذیرفت.
این انجمن هدفهایی دارد و در راستای همین هدفها معمولاً حرکت میکند:
اهداف انجمن بین المللیISDMAA:
۱٫ترویج فرهنگ و ورزش ایران زمین و شناساندن آن به جهان
۲٫دور هم جمع کردن بهترین رزمی کاران و دفاع شخصی کاران در جهان و تبادل اطلاعات و بهترین تکنیک ها.این محصول ارزشمند را می توانید از فروشگاه تهران خرید همین الان تهیه نمایید.

 


۳٫تشکیل سمینارها و تشکلات و کنفرانسهای متعدد و پیشرفته و تبادل اطلاعات و تکنیک ها و فنون هنرهای رزمی و دفاع شخصی بین اساتید بزرگ و برجسته در جهان و در سطح بین الملل
۴٫حفظ نسبتهای حقیقی و واقعی ورزش و یاری و کمک رساندن انسان دوستانه به یکدیگر و دعوت کردن جوانان و علاقه مندان به امر ورزش و گسترش آن و آموزش آن و ترغیب دیگران برای انجام ورزش و آموزش دفاع شخصی وهنرهای رزمی که از آرمان و اهداف این انجمن دوستانه میباشد.
۵٫تلاش و کوشش در راستای بهبود و بالا بردن آمادگی جسمانی و گسترش سلامت و عوامل سلامتهای عمومی و پیشگیری از فقر حرکتی و تنبلی عضلانی درافراد جامعه و بالا بردن ایمنی و سلامت در بین جامعه ها
۶٫برگزاری و تشکیل دوره و کلاسهای علمی و عملی در این انجمن در سراسر جهان
۷٫در حال حاضر و در اواخر بیش از ۴۰سبک از کشورهای گوناگون تحت پوشش انجمن کمربند مشکی بین المللی و جهانی و بین الملل دفاع شخصی و هنرهای رزمی کار خود را در این زمینه و آموزش آن گسترش داده اند.
حال این انجمن(ISDMAA)با کدوم یک از انجمن ها فعالیت میکند:
۱- انجمن بین المللی کمربند مشکی (IBBA)و جوجیتسو،
۲- جوجیتسو ی بین المللی و جهانی(JJI)
۳-بودو کمپ اروپا(آلمان)،BUDO PRO،که فعالیت گسترده ای در آلمان دارد
۴-کمپ تایگر موی تای(TMT)
۵-شورای کمربند مشکی جهانی (WBBC)
۶-فدراسیون و تشکل جهانی و بین المللی ورزشکاران مخالف با داروهای نیروزا و مقابله آن (WFAAD)
۷-فدراسیون نین بودو آیکی جوتسو(NAJF)
۸-کاراته سنتر و آکیدو امارت دبی(JAKD)
۹-انجمن حرفه ای و با مهارت بالای تای بوسینگ تایلند (PBAT).


دفاع شخصی :
انسانها از بدو تولد همواره با طبیعت و محیط پیرامون خود در ستیز بوده است،تدبیرهای حرکتی و فنون خاصی را همواره برای حفاظت از خود و بقا و غذا بروز داده است و با طبیعت مبازه کرده است. رفته رفته که انسان با تمدن تر و با فرهنگ تر و دارای افکار ارزشمند گشت تدابیر حفاظتی و دفاعی را جمع بندی و دسته بندی نماید و آن را به شکل آموزش دفاع شخصی تصویری در آورده است و در مبازه ی تن به تن اصول و روشهای آموزش دفاع شخصی را ایجاد کردند . ورزش راهی برای رسیدن به آرامش و راهی برای زندگی و رسیدن به قدرت و انرژی درون و قدرتمند شدن برای انجام کارها و توانایی های بالقوه و عشق ورزیدن و مهر ومحبت کردن و در نتیجه زندگی سالمتر و زیباتر.
عقل سالم در بدن سالم: این همان چیزی است که با تمرین و انجام ورزش که ما در اینجا به آموزش دفاع شخصی پرداخته ایم که عقل سالم نیازمند بدن سالم و بدن سالم نیازمند عقل سالم است که بدن و عقل دو چیز لاینفکی میباشند و سلامتی هر کدوم در گرو سلامتی دیگری می باشد و سلامتی یکدیگر را تضمین میکنند و هر چه انسان سالمتر باشد از روحیه ی خوبی بر خورددار خواهند شد و بهتر میتوانند در کنار افراد دیگر کنار بیایند و زندگی مسالمت آمیزتری داشته باشند و در نتیجه جامعه ی بهتری خواهیم داشت! یکی از راه های رسیدن به این منظور فیلم آموزش دفاع شخصی میباشد. در قرن حاضر ما متوجه میشویم که ورزش ویا آموزش دفاع شخصی بیشتر از بیش احساس میشود و خیلی از پزشکان و متخصصان و روانشناسان دریافته اند که ورزش چه تأثیر بسیار ارزشمندی در جامعه و زندگی فردی خواهد داشت و نیاز آن احساس میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *