خرید آموزش فوتبال از مبتدی تا حرفه ای|۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴

تاریخچه ورزش فوتبال در مبحث آموزش فوتبال:
در این قسمت از آموزش فوتبال به چگونگی پیدایش ورزش فوتبال می پردازیم:
قبل از میلاد در قرن دوم و سوم و در دوران فرمانروایی خاندان « هان » و در ارتش چین شواهد موجود در آن زمان بیانگر این بود که با ضربه زدن به توپ و و فرستادن آن توپ به دروازه کوچکی یک نوع ورزش بدنسازی و یا بازی در آن دوران به حساب می آمد.
همچنین در شهر كیوتوی ژاپن شواهدی مستحکم تر رخ داد به این صورت که برای بازی زمینی را مرز بندی کرده بودند تا با ضربه زدن با پا بازی صورت گیرد.
یک نوع بازی شبیه به آموزش فوتبال حرفه ای امروزی در صورتی که بازیکنان هر تیم۲۷ نفر بودند در یونان و روم قدیم نیز انجام می شد.
زمان و مکان پیدایش ورزش فوتبال به طور دقیق مشخص نیست.ولی در مکانی روی کره زمین بیش از ۳۰۰۰سال قبل بازی با توپ یا همان آموزش فوتبال وجود داشته است.
به طورقاطعانه در انگلستان و همچنین مکان اتحادیه فوتبال به حساب می آید. پیدایش فوتبال
اولین پایه گذاران فوتبال امروزی به طور مشترک انگلستان به همراه اسكاتلند می باشند.این محصول را می توانید به صورت خرید پستی همین الان از تهران خرید تهیه نمایید.

آموزش فوتبال
مردم انگلیس به فوتبال به زبان عامیانه ساكر (soccer) نامگذاری کرد بودند.از قرن هشتم میلادی به بعد بود که در بین مردم این جزیره فوتبال یکی از محبوبترین ورزش در بین مردم و همچنین رایج ترین ورزش به شمار می آمد.شروع این بازی شباهتی به جنگ تن به تن داشت تا ورزش فوتبال امروزی. اولین بازی فوتبال در شرق انگلستان طبق داستانی تاریخی صورت گرفت.با سر جدا شده شاهزاده مردم محلی دانماركی بازی فوتبال را كه در جنگ مغلوب آنان شده بود انجام می دادند.
قرون وسطی شهرها و روستاهایی که با هم دشمن بودند برای اینکه قدرت خود را در معرض دید هم قرار دهند به انجام نوعی فوتبال می پرداختند.قانون های این بازی به شکل كندن یكی از اعضای بدن، مشت زدن، لگد زدن بود.
اتحادیه فوتبال در سال ۱۸۶۹ شرطی را در قوانین خود وارد کرد که سبب ممنوعیت تماس توپ با دست شد.و این سبب شد تا مقدمه فوتبال جدید شکل گیرد.
تعدادی زیادی با شرکت در بازی به انجام ورزشی می پرداختند که آن ورزش قرن ها ادامه داشت.
توپ در این بازی حركت داده می شد به نقطه مشخصی كه قبل از شروع بازی تعیین می شد. به دلیل خشونت در انجام این ورزش حکومت های زیادی سعی در ممنوعیت این بازی انجام دادند. سال ۱۳۳۱ میلادی در انگلیس قوانینی توسط پادشاه ادوارد سوم جهت توقف فوتبال صورت گرفت.

برای خرید آموزش فوتبال از تهران خرید راه ساده ای در پیش دارید.

خرید آموزش فوتبال
پادشاه جیمز در سال ۱۴۲۴ میلادی در اسكاتلند اعلام ممنوعیت انجام آموزش فوتبال پایه و یا انجام بازی فوتبال را صادر کرد.
ملكه انگلستان الیزابت اول در مجلس قانونی به این صورت که هر کسی که این بازی را انجام می داد به مدت ۱ هفته در زندان سپری خواهد کرد را به ثبت رساند و آن فرد می بایست بعد از آن باید در کلیسا توبه می کرد.
محبوبیت این بازی در بین مردم و تبدیل شدن آن به بازی مردمی سبب شد تا هیچ قانونی نتواند جلوی انجام ندادن این بازی را بگیرد.
كالج اتون در سال ۱۸۱۵ که یکی از مشهور ترین مدرسه ها در انگلیس بود قوانینی را مطرح کرد که این قوانین پس از گذشت زمان کوتاهی در كالج ها و دیگر دانشگاه ها نیز پیروی شد.
و پس از طی مدت زمانی این قوانین استاندارد شد ودر بسیاری از دانشگاه ها در سال ۱۸۴۸نسخه ای به نام قوانین كمبریج معروف امروزی مورد قبول واقع شد.
فوتبال آهسته آهسته تبدیل شد به دو مکتب جدا از هم وبعضی از دانشگاه ها ترجیح به پیروی از قوانین مدرسه راگبی شدند.که در آن قوانینی که در كمبریج ممنوع بود همگی مجاز بودند، از جمله این قوانین می توان به موارد ذکر شده اشاره نمود : ضربه زدن به ساق پا، زمین انداختن حریف ،حمل توپ و…به حساب می آمد.

آموزش فوتبال
در سال ۱۸۶۳برای ثبت قوانینی جهت  فیلم آموزش فوتبال یازده باشگاه به همراه مدرسه لندن نمایندگانی را به همایشی که در تاورن فری مزون واقع بود، فرستادند.
پیدایش اتحادیه فوتبال نتیجه این همایش به شمار می آید.سپس در سال ۱۸۶۳ کسانی که طرفدار قوانین مدرسه راگبی بودند به اعتصاب کردن دست زدند و نتیجه این اعتصاب جدا شدن اتحادیه فوتبال و راگبی در ۱۸ اكتبر در سال ۱۸۶۳ میلادی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *