خرید آموزش موی تای به روش حرفه ای|۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴

آموزش موی تای :
برای لگد زدن در موی تای پای راست را جلو برده و به شیوه ای به سمت حریف به جلو بروید و با یک قدم باز پیش رفته .باید به تمرین قدم برداری پرداخت تا بتوان نقطه محوری حریف را پیدا کنید و بعد از آن بتوانید لگد ها را رها کنید .

حالت ایستادن:
پای راست را به سمت زمین فشار داده و پاشنه پا بالا رفته و وزن بدن روی بالاتنه بیفتد ولی بعضی از ورزشکاران پا را جوری بلند میکنند که یک ضربه پرشی بزنند و یا پا را به حدی بالا برند که از زمین بلند شده که هر دوی این روش ها اشتباه هستند و باید روی زمین ایستاده و وقتی در حال ضربه زدن به حریف هستید پا در تماس با زمین باشد و بدن حالت جهشی نگیرد.

وزن بدن :
در آموزش موی تای باید در حین ضربه زدن وزن بدن را به لگد منتقل کرده و بهیچ عنوان رو به عقب خم نشوید برعکس رشته های رزمی که در هنگام ضربه زدن باید به عقب خم شوند و به همین دلیل بوده که افرادی که وزن نسبتا کمی دارند معادل افراد سنگین وزن ضربه را با لگد بر حریف وارد کنند.همین الان و تنها با چند کلیک می توانید اقدام به خرید این محصول از تهران خرید نمایید.

حالت پای جلویی:
بعد از اینکه به سمت حریف پیش میروید پای جلویی به عنوان پای محور قلمداد شده که باید به حالت صاف و بدون زاویه باشد و آنرا مانند حرکت باله روی سینه جهت داده . در آموزش موی تای افراد مبتدی برای زدن ضربه قدرتی باید کاملا ایستاده باشند .

حالت کلی بدن:
در آموزش موی تای فرامی گیرید که مانند یک عروسک که با بند آویزان بوده باشید و اینکه دست چپ به پشت حالت قوسی و حمله ای رو به پایین داشته باشد و به حالت آویزان به یک نخ بماند و به صورت شناور به سمت هدف زده شده و به همان صورت اولیه برگشته و به موازات آن پای چپ را به جلو رفته و بالا بردن قدرت ضربه دست تاثیر مستقیم در ضربه پا داشته و قوی تر ضربه زده میشود.

افرادی که مبتدی هستند در آموزش موی تای دست را پایین آورده و گارد را باز میکنند . در موی تای باید به این نکته توجه شود که پا بلندتر از دست بوده و قوی تر نیز میتوان با آن ضربه وارد کرد و باید بداند که در ضربه زدن با پا در مقابل دست اهمیت بالاتری داشته و در آموزش موی تای باید این تجربه را کسب کرد.

لگد زدن به هدف:
در ضربه زدن آموزش تای چی باید با زاویه ۳۰ درجه با پای قدرتی چپ به سمت دنده ها وارد شده و آرنج فرد فقط به عنوان محافظ بوده و باید به حالتی ضربه وارد شود که به زیر مفاصل حرکت کرده و لگد را از حالت چرخشی به حالت قدرتی تبدیل کرده و ضربه مقاوم تر باشد.
استخوان ساق پا به عنوان عامل ضربه زننده هستند و نباید از پشت پا برای زدن ضربه استفاده کرد و باید از ساق پا برای وارد کردن ضربه استفاده کرد و با زاویه ی ۴۵ درجه ای از پشت پا رو به بالا رفته و به هدف خود ضربه زده شود.
در آموزش موی تای برخی از مربیان از ضربات پشت پا و قسمت تحتانی ساق پا استفاده میکنند ولی در حین مبارزه کارائی را کاهش داده و باعث آسیب دیدگی شده .

از ساق پا چگونه اسلحه کنیم:
برای تمرین کردن ضربات ساق پا باید از بالشتک های نرم و کیسه های سنگین چرمی استفاده کرد که یک روغن نیز استفاده میشود تا بتوانید به عنوان یک حریف تمرینی با ضربه زدن میتوان آنرا یاد گرفت ولی غلتاندن اشیاء روی پا و حتی لگد زدن به درختان و حرکات وحشی که باعث آسیب دیدن بدن شده در آموزش موی تای وجود نداشته .برای مالیدن روعن قبل و بعد از ضربات تمرینی به پا مالیده شود تا بتوان به بالشتک های سنگین ضربه زد که یکی از بهترین روش های آموزش موی تای بوده و در حین تمرینات استخوان پا به مراتب قوی شده و میتواند ضربات را قوی تر کرده.

در حین زدن ضربه بدن باید راحت و طبیعی باشد و روش اصلی ضربه ی قدرتمند به ساختار بدن و وزن بدن بستگی داشته .یک شعار به نام سابای در آموزش موی تای وجود داشته که پیام آور احساس راحتی در قلب و روح فرد بوده.
درحین مبارزه نفس نباید حبس شود و باید با تمرینات منظم توانایی تنفس را بالا برده و با ۵۰ حرکت یک جمله را بیان کنید و به ایم کار ادامه داده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *