خرید پد ضد عرق اصلی|

پد ضد عرق

با کیفیت بسیار بالا

پد ضد عرق بهترین محصول برای از بین بردن بوی بد بدن.حتما تا کنون این مشکل برای شما پیش آمده است که به علت فعالیت روز مره بدنتان عرق کند و سطح زیر بغل شما کاملا خیس شود و در حین این فرآیند تعریق بدن شما بوی نا مطبوع بگیرد؟ما برای حل این مشکل پد ضد عرق را به شما پیشنهاد می کنیم.انتشار عرق بدن روی لباس باعث بوی نامطبوع و همچنین عرق سوز شدن سطح بدن بخصوص ناحیه زیر بغل شده و باعث خجالت زدگی فرد می شود.همچنین این امر باعث تغییر رنگ لباس در ناحیه زیر بغل شده و این لکه ها و شوره زدن ها مایه کلافگی می شوند.راه حل این مشکل بسیار ساده است.پد ضد عرق می تواند به مدت ۲۴ ساعت زیر بغل شما را خشک و بدون بو نگه دارد تا از احساس پاکیزگی و عدم انتشار بوی نا مطبوع بدن لذت ببرید.

پد ضد عرق

 

برخی افراد به خاطر فیزیک جسمی تعریق بالایی دارند و حتی چند ساعت پس از استحمام نیز زیر بغلشان بوی نا مطبوعی دارد.استفاده از انواع خشبو کننده ها بدلیل داشتن مواد شیمیایی حساسیت هایی ایجاد می کند و همچنین باعث آسیب رساندن به الیاف لباس شده و خود باعث تغییر رنگ می شود.

خرید پد ضد عرق

اما در مورد روش خرید پد ضد عرق  می توانید از فروشگاه تهران خرید به یکی از روش های زیر عمل نمایید :

۱

چگونه وجه کالا را باید بپردازم ؟
کاری نداره شما اول خرید کنید و محصول را دریافت نمایید و بعد از اینکه از رسیدن محصول مطمئن شدید می توانید وجه کالا را به مامور پست دهید . با این روش بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید هر خرید که خواستید از فروشگاه البرز خرید انجام دهید.
چه مدت طول می کشد تا کالای خریدای شده به دست من برسد ؟

چون به صورت پستی محصول شما برایتان ارسال می گردد معمولا بین ۲ روز تا نهایتا ۵ روز زمان خواهد برد تا کالای مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتی بازگشت پول

شما با خیال راحتی می توانید از فروشگاه تهران خرید اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود نمایید . ما تمامی محصولات خود را گارانتی کرده ایم و در صورتیکه هر گونه مشکلی در ان دیده شد ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.

پد ضد عرق

نحوه استفاده از پد ضد عرق به این شکل می باشد که این محصول حاوی برچسب های نازکی می باشد که دارای الیاف نانو و بصورت پنبه ای می باشند و باعث می شود ضمن جلوگیری از نفوذ عرق به البسه شما ، از بوی نا مطبوع آن نیز جلوگیری می کنند.بدلیل دارا بودن خاصیت نانو این پد ها بسیار نازک بوده و همچنین جذب بسیار بالایی دارند وهیچ گونه مزاحمتی هنگام استفاده برای پوست شما ایجاد نمی کنند.لایه های استفاده شده در الیاف این محصول دارای خاصیت خشک کنندگی بوده و ضمن خنثی سازی تعریق در بدن شما ، هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نمی کنند.

خرید پد ضد عرق

یکی دیگر از ویژگی های این محصول عدم مشاهده توسط دیگران است و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.تعریق طولانی مدت زیر بغل باعث بروز انواع قارچ ها و حساسیت های پوستی می شود.استفاده از پد ضد عرق در محیط های کاری و میهمانیه و و محیط های ورزشی آرامش بی نظیری به شما می دهد و همچنین با استفاده از این محصول ، خود را از اثرات مخرب مواد شیمیایی بکار رفته در اسپری ها و مام ها (موادی از قبیل دئودورانت و …) مصون نگاه دارید.

پد ضد عرق

در الیاف این محصول ، هیچ گونه مواد شیمیایی به کار نرفته و هیچ تداخلی در روند طبیعی تعریق پوست شما بوجود نمی آورد.پد عرق گیر دارای

پد عرق گیر از چسبندگی فوق ال عاده ای برخور دار بوده که چنانچه در به مدت ۵ ثانیه در محل نصب فشار داده شود به هیچ وجه از سطح لباس جدا نشده و در تمامی ساعات شبانه روز از بوی بد در بدن شما جلوگیری می کند.

خرید پد ضد عرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *