خرید آموزش کیوکوشین کاراته|۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴

سبک آزاد کیوکوشین:
همانطور که فته شد یکی از اساسی ترین اصول آموزش کیوکوشین رسیدن فرد به قدرت بدنی بالا بوده که با افزایش استقامت بدنی فرد بعد از گذشت مدتی اندام و عصلات قدرمتند و قدرتی زیادی دارا بوده و بعداز ابعاد جسمی بعد معنوی آن نیز مدنظر گرفته شده که فرد را منضبط و مرتب کرده که دقت عمل را بالا برده و قادر است تمرکز کافی را روی مسائل داشته باشد و با دقت عملی را انجام دهد و همینطور ادب و نزاکت داشته وو احترام گذاشتن را فراگرفته و به همین مراتب بتواند تواضع کافی داشته باشد و تواضع داشتن را در زندگی شخصی خود نیز عملی کند و همینطور قادر خواهد بود که در سختی ها مقامت کرده و این اصول را با تمرینات مستمر به صورت جامع بکارگرفته . همانطور که شاید دیده باشید افرادی که به درجات بالای کاراته و استادی میرسند شخصیت اجتماعی کامل و قوی دارا هستند و اعتماد بنفس بالایی نیز دارند و اخلاق مورد پسندی با بقیه ی افراد داشته و در بیشتر مراحل زندگی خود موفق هستند و به تحصیلات بالاتر پرداخته و قوه ی ادراک ذهنی آن ها در مقابل دیگران بالاتر بوده .
به صورت تجربی دیده شده افرادی که به ورزش کاراته و آموزش کیوکوشین میپردازند بعد از مدتی شخصیت بسیار خوبی را در کنار اندام زیبا و با قدرتی پیدامیکنند ولی در حالت عادی این پیشرفت ها مدنظر نبوده .برای خرید  پستی این محصول می توانید همین الان اقدام نمایید.

آموزش کیوکوشین

آزمون استاندارد جهانی توسط کمیته ی متشکل:
به کمیته ای که از ۵ نفر که به نام هیئت مرکب گفته شده که در این کمیته از ورزشکاران که به آموزش کیوکوشین پرداخته اند آزمون گرفته که این افراد دارای درجات بالا هستند که خود به سبک های مختلف آزموده شده اند تا بتوانند به درجه ای برسند که جزو افراد هیئت محسوب شوند.
این افراد دارای درجه ۴ د مقطع دان هستند که افرادی که نیاز به صدور مجوز دان دارند باید با نظارت این افراد باشد و افراد کمیته باید در آزمون نظارت داشته باشند.
موقعیت کیوکوشین ها با تعداد آزمون هایی که برای کمربند و درجات دان برگزار میشود ارتباط داشته و هر سال یکبار آزمون دان ها و سه مرتبه آزمون کمربند ها برگزار شود و در دان های ۳ و ۴ آزمون دان با تاییدیه توسط دو نفر نظارت شده و به گرفتن ترفیع درجه توصیه کنند.

فریاد کشیدن در آموزش کیوکوشین:
در بیشتر هنرهای رزمی در حین حرکات فریاد میزنند که باعث موثر بودن ضربات نقش داشته به فریاد زدن کیای گفته شده که به نوعی در ضعیف شدن روحیه ی حریف و اعتماد به نفس شده که با تخلیه شدن شش ها با اکسیژن پرشده که به انقباض عضلات کمک کرده و قدرت حرکات را بیشتر کرده.
با فریاد زدن در حرکات خود نظم داده و در تمرینات آموزش کیوکوشین با تنظیم کردن نفس به تقویت روحیه رزمی کاران شده
* کیای: کی به معنی انرژی و آی به معنی اتحاد است
یکی از اصلی ترین کارهای کاراته فریاد زدن یا کیای بوده که در حین آن از کلمات سه- سیا-کیا-ایه به طور سلیقه ای استفاده شده.

یکی از اصلی ترین حرکات در آموزش کیوکوشین کاراته سوکی بوده که یکی از ضربات اصلی حساب شده که با اجرا کردن یک ضربه ی مستقیم و مناسب میتوان پیشرفت زیادی داشته باشد برای اجرا کردن حرکت مستقیم سوکی در مرکز بدن تمرکز نشانه گیری کرده و باید از قسمت شکم باشد که نیروی کافی را میتوان از کمر به سمت عضلات کتف و بازو و مچ دست که با چرخش انجام شده وارد کرد تا بتوان ضربه ای موثر را زد و باید این را مدنظر داشت که در حین ضربه بدن نباید زاویه ی خود را تغییر دهد که به نوعی استقرار داشتن و همینطور عکس العمل سریع داشتن .
برای آغاز کردن حرکات و آموزش کیوکوشین کاراته باید با احترام آغاز و با احترام خاتمه داد. همانطور که میدانید یکی از بهترین احساسات انسانی عشق و احترام و دوستی به هم بوده و احترام را برادر عشق میدانند وبا یادگرفتن احترام بالابردن ارزش های انسانی در زندگی بوده . بازکردن راه و رمز های زندگی که نمیبدون داشتن تواضع و فروتنی این درها را باز کرد و به پیشرفت رسید. و اگر فردی از خود بیرون نیاید و نتواند به قلب دیگران راه پیدا کند.

کمربند در آموزش کیوکوشین:
در کلیه ی ورزش های مبارزه ای و رزمی کاری از کمربند استفاده شده و یکی از پوشش های دیرینه است که کم کم به صورت یک سمبل نشان داده شده و در بین فرهنگ ها نقش مهمی را ایفا کرده . در گذشته از شال هایی برای نگه داشتن شمشیرها و سلاح هایی که یک فرد با خود همراه داشته استفاده میشود و از همین شیوه برای نشان دادن درجه ی یک فرد در ورزش نسبت به پیشرفتی که در آن داشته اهدا شده تا مشخص شود که یک فرد در چه رده ای از رشد و پیشرفت قرار داشته.
با گره زدن کمربند یا شال به دور کمر در آموزش کیوکوشین کاراته چند اصل مهم را مدنظر گرفته که دارای توضیحاتی از قبیل زیر بوده:
– با بستن کمربند به دور کمر و گره زدن آن در نقطه ای به نام کی کائی تاندن به نوعی نیروی بدن جمع شده تا بتواند آنرا نمایش دهد.
– بستن کمربند به نوعی موقعیت فرد را مشخص کرده که در چه جایگاهی از آموزش کیوکوشین است.
– کمربندی که بسته شده نگهدارنده لباس بوده و میتواند به راحتی تمرینات و حرکات را اجرا کند.
مفهوم رنگ کمربند در آموزش کیوکوشین کاراته:
بنیانگذار جودو رنگ بندی کمربندهای کیوکوشین کاراته را ابداع کرد و با رتبه بندی در رنگ های مختلف در کیوکوشین راهی را برای پیشرفت افراد علاقمند به این ورزش ایجاد کرد و به پیشرفت افراد کمک شایانی شد.
رنگ بندی ها و درجات کمربندها در آموزش کیوکوشین یکی از راه های ایجاد انگیزه در ورزشکار بوده که به نوعی پاداش محسوب شده. رنگ بندی کمربندها در ورزش های هنرهای رزمی با توجه به سبک و نوع آن ها متفاوت بوده . از بین رنگ های کمربند سیاه و سفید بین کلیه ی ورزش ها مشترک و یکسان است.
هر رنگی از کمربندها یک مفهوم خاصی داشته که به انواع زیر تقسیم میشوند.

خرید آموزش کیوکوشین
کمربند سفید یا شیروآبی:
رنگ سفید نشانه ای از پاکی و صلح بوده در کاراته به این رنگ کمربند صفحه خالی گفته شده که دارای داستان هایی بوده.
کمربند نارنجی یا اورنجی آبی:
رنگ نارنجی به منزله ی تحرک و پویایی بدون خستگی بوده به صورتی که بی رمقی در آن بی معناست و سختیهایی را در طی راه تحمل کرده.
کمربند آبی:
به کمربند آبی نشانه ی آرامش داده شده و به نوعی سمبل وفاداری است و به فردی تشبیه شده به آب بوده که بدون تلاطم دریاست و همچنین نشانه ای از صلح بوده.
کمربند زرد:
به کمربند زرد کرای آبی نیز گفته شده که نشانه ای از عقل بوده که روزهای خوبی را در آینده نشان داده و به نوعی قدرت ذهنی بالا با پیشرفت بدون مانع را نشان داده که به نوعی با زیاد شدن انرژی در عضلات بوده.
کمربند سبزرنگ:
رنگ سبز را نوعی پیشرفت و رشد را نشان میدهد همینطور تعادل در حرکات به صورتی که جسم با روح بدن هماهنگ شده انرژی های منفی از بدن خارج شده و انرژی های مثبت افزایش یافته به صورتی که رنگ سبز نمادی از استقامت و پشتکار فردی بوده .
کمربند قهوه ای :
نشانه ای از قدرت بدن و اقتدار و مستحکم بودن است که به شرایط خوب جسمانی به طور ویژه اشاره دارد.
کمربند سیاه:
به نقطه ی پایان از یک راهی که آغاز کرده اید گفته شده به وطری که مرز انتها محسوب شده و برخلاف رنگ سفید بوده . سمبلی از رشد و به تکامل رسیدن دارد که در آموزش کیوکوشین کاراته فرد به ساختار بلوغی رسیده است و محو کننده ی بقیه ی رنگ هاست.

احترام گذاردن در آموزش کیوکوشین:
به احترام در کیوکوشین ری میگویند . همانطور که در اغلب ورزش ها و هنرهای رزمی بادای احترام یکی از اساسی ترین اصول ورزش و آموزش کیوکوشین بوده که هنرجو می آموزد که با تواضع شروع و با ادای احترام آنرا خاتمه دهد . ادای احترام به دو صورت انجام شده یکی به صورت نشسته و یککی به صورت ایستاده اجرا شده از زمیانی که فرد به زمین و محل تمرین برای آموزش کیوکوشین وارد شده باید به مربی خود ، حریف، و افراد حاضر ادای احترام کرده که درمورد افرادی که درجات بالاتری دارند الزامی بوده .
– احترام گذاشتن در حالت دوزانو را سیزا گویند.
– احترام گذاشتن در حالت ایستاده را تاته گفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *