خرید مونوپاد با کیفیت بالا |

مونوپاد

اصلی را از ما بخواهید

با مونوپاد بهترین سلفی ها را بگیرید.شاید تا کنون کلمه ی عکاسی سلفی به گوش شما خورده باشد.اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه خاصی به عکاسی دارید ، بدون شک گرفتن عکس در زوایای خاص و منحصر به فرد می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.توسط ابزار بسیار پر کاربرد مونوپاد ، شما می توانید تصوایر بسیار زیبا و در زوایای بسیار استثنایی را تولید کنید.با وجود استفاده روز افزون از ابزارهای همراه هوشمند نظیر تبلت و گوشی موبایل و دوربین های عکاسی دیجیتال ،و همچنین ظهور شبکه های اجتماعی جدید و میل به اشتراک گذاری تصاویر ، امروزه بطور میانگین در هر روز بیش از ۱۰ میلیون عکس سلفی گرفته می شود و همین امر نشان دهنده جذابیت عکاسی سلفی می باشد.



پیش تر ها در گرفتن عکس های سلفی مشکلاتی وجود داشت.بدون داشتن مونو پاد شما مجبورید از دست خود برای نگه داشتن دوربین اسفاده کنید که همین امر مشکلاتی را بوجود می آورد.
اول اینکه ممکن است روی شاتر دوربین تسلط نداشته باشید و نتوانید به راحتی عکس بگیرید.دوم اینکه زاویه ای که شما می توانید عکس بگیرید بسیار محدود می باشد و نمی توانید فضای مناسبی را پوشش دهید.
اما به کمک داشتن یک مونوپاد شما می توانید عکس های بسیاری را در زوایای بسیار زیبا و همراه با ابتکار عمل فراوان بگیرید.

مونوپاد

 

امروزه تصاویر سلفی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و همچنین این موج هر روز در حال فراگیری بیشتری می باشد.شاید بتوان گفت همین علاقه باعث شده است تا یک ابزار کاربردی در کنار عکاسی روز پدیدار شود که همه آن را با نام مونو پاد می شناسند.
به کلام ساده تر مونو پاد یک پایه دوربین است که جای پایه های قدیم را گرفته و شما می توانید موبایل یا دوربین دیجیتال خود را به آن وصل کنید و با توجه به نوع مونو پاد از فاصله ۱ الی ۸ متری عکس های زیبایی از خود و دوستانتان بگیرید.



انواع مونو پاد بهمراه ویژگی های آن
از مهمترین ویژگی های انواع مونوپاد می توان به سبک بودن و حمل راحت آن اشاره کرد.افزایش طول پایه در تمامی مونو پاد ها به کمک پایه های آنتن مانند می باشد که بصورت کشویی داخل هم رفته و فضای کمتری را اشغال می کند.
اما در خرید مونوپاد باید دقت کنید که پایه ای که گوشی موبایل یا دوربین عکاسی شما را نگه می دارد بسیار محکم و دارای پیچ های مناسبی باشد که هم بتواند ابزار عکاسی شما را سفت و محکم نگه دارد و هم توانایی نصب انواع گوشی موبایل و دوربین های عکاسی را داشته باشد.



جنس بدنه مونوپاد نیز عاملی بسیار مهم در خرید آن می باشد.مونوپاد های دارای جنس بدنه پلاستیکی کاربرد و استحکام مناسبی ندارند و پس از مدتی متوجه می وشی که هزینه ای که برای خرید این مدل مونوپاد کرده اید را به دور ریخته اید.
دارا بودن شاتر بلوتوث نیز یک عامل بسیار مهم دیگر در خرید مونوپاد به شمار می آید.به کمک این ویژگی شما قادرید تا مونوپاد را به وسیله بلوتوث به گوشی همراه خود وصل کنید و  هر بار که دکمه ی تعبیه شده روی ن را فشار میدهید به منزله فشردن شاتر دوربین بوده و یک عکس در همان لحظه گرفته می شود.



اما بدون داشتن شاتر بلوتوث نیز می توانید توسط مونو پاد به عکاسی بپردازید.اما تنها تفاوت آن این است که باید گوشی خود را روی حالت تایمر قرار دهید و کمی به تکاپو بیفتید.

اما در مورد روش خرید مونوپاد می توانید از فروشگاه تهران خرید به یکی از روش های زیر عمل نمایید :

۱

چگونه وجه کالا را باید بپردازم ؟
کاری نداره شما اول خرید کنید و محصول را دریافت نمایید و بعد از اینکه از رسیدن محصول مطمئن شدید می توانید وجه کالا را به مامور پست دهید . با این روش بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید هر خرید که خواستید از فروشگاه البرز خرید انجام دهید.
چه مدت طول می کشد تا کالای خریدای شده به دست من برسد ؟

چون به صورت پستی محصول شما برایتان ارسال می گردد معمولا بین ۲ روز تا نهایتا ۵ روز زمان خواهد برد تا کالای مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتی بازگشت پول

شما با خیال راحتی می توانید از فروشگاه تهران خرید اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود نمایید . ما تمامی محصولات خود را گارانتی کرده ایم و در صورتیکه هر گونه مشکلی درآن دیده شد ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.



برای خرید یک مونوپاد بهتر است به برند های معتبر فکر کنید تا اینکه بخواهید یک ابزار ارزان را تهیه کنید و پس از مدتی از استفاده از آن نا امید شوید.ما در فروشگاه اینترنتی البرز خرید برای هر ریال هزینه شما ارزش قائل هستیم و تمامی محصولات این فروشگاه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و تمام تلاش ما بر کسب رضایت مشتریان عزیز می باشد.
به دلیل دارا بودن وزن و حجم کم و حمل راحت مونو پاد ابزار بسیار پر کاربرد و فراگیر می باشد و توسط آن می توانید انواع عکس های هنری را در زوایای غیر معمول تهیه کنید.



استفاده از مونوپاد در عکس های دسته جمعی بسیار لذت بخش می باشد بطوریکه حتی هنرمندان و شخصیت های معروف نیز با مونوپاد عکس های زیبایی گرفته اند و به اشتراک گذاشته اند.شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز به تهیه یک عکس دسته جمعی دارید ولی با توجه به ازدحام جمعیت و محدودیت فضا توانایی آن را نداشته باشید.به کمک مونوپاد می توانید اقدام به تهیه عکس هایی متفاوت و خاطره ساز شوید.



یکی از مهمترین نکات در گرفتن عکس های زیبا ، محل قرار گیری دوربین است و توسط مونو پاد شما می توانید تمامی نقاط کور و غیر قابل دسترس را برای عکاسی انتخاب کنید.

یکی از مزایای مونو پاد این است که می توانید آن را در زوایا و اندازه های مختلف تنظیم کنید و کادر تصویر مورد نظر خود را به راحتی هر چه تمام تر و با بهترین دقت بسازید و عکسی بسیار حرفه ای از خودتان بگیرید.همچنین در انتهای دستگیره آن بندی جهت نگهداری و حفظ امنیت بیشتر تعبیه شده تا خیالتان از بابت افتادن گوشی و یا دوربین خود راحت باشد. سفارش دهید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *