آشنایی با قهوه سبز اصل و خرید آن

آشنایی با قهوه سبز اصل و خرید آن

 

در این مقاله قصد داریم به ارائه ی اطلاعاتی در مورد قهوه سبز اصل بپردازیم. اگر به دنبال خرید اینترنتی قهوه سبز اصل هستید یا می خواهید اطلاعاتی را در مورد آن بدست آورید، در این مقاله همراه ما باشید. قهوه سبز اصل یکی از انواع قهوه است که استفاده از آن روز به روز در حال گسترش است و به دلیل این که خواص زیادی دارد، استفاده از آن بسیار با اهمیت است. از جمله خواص قهوه ی سبز می توانیم به کاهش فشار خون، تنظیم قند خون، کاهش چربی های خون، سلامت قلب و عروق و همچنین لاغری اشاره کنیم.

قهوه سبز اصل

دمنوش قهوه سبز لاغری سهله اصل از انواع قهوه می باشد و تفاوت آن با قهوه های معمولی در این است که نرسیده و کال بوده و رنگ سبز آن هم تأیید کننده ی این مسئله است. حتماً شما هم بارها در تبلیغات یا مغازه ها قرص های مکمل یا نوشیدنی هایی که حاوی قهوه سبز هستند را دیده اید. این محصولات نیز از همین قهوه ی کال نرسیده تهیه می شود. بر خلاف قهوه معمولی، قهوه سبز اصل از طعم تلخی برخوردار نیست و طعم آن بیشتر شبیه دمنوش های گیاهی می باشد.

یکی از مهم ترین مزیت های قهوه سبز این است که نسبت به قهوه های معمولی دارای کافئین به نسبت کم تری است و همین عامل سبب می شود که بسیاری از عوارض قهوه معمولی را در خود نداشته باشد، این قهوه از مقدار زیادی کلروژنیک اسید تشکیل شده است که برای سلامتی بسیار مؤثر است به همین دلیل است که این روزها قهوه سبز خرید بسیار خوبی دارد.

تصویر۱

طرز دم کردن قهوه سبز لاغری گانودرما

طرز دم کردن قهوه ی سبز بسیار آسان است. در ابتدا باید به این نکته توجه شود که دانه های قهوه ای سبز در مقایسه با دانه های قهوه معمولی بسیار سفت هستند و در نتیجه آسیاب کردن آن ها نیز سخت می باشد. به همین دلیل در ابتدا لازم است که دانه های قهوه سبز اصل را آسیاب کنید و سپس پودر حاصل از آن را آب سرد مخلوط کرده و آن را به داخل قهوه جوش بریزید در حدود پانزده دقیقه حرارت بدهید تا به جوش بیاید. پس از جوش آمدن قهوه ي سبز را کنار گذاشته و منتظر بمانید تا سرد شود، در مرحله آخر آن را از صافی رد کنید تا آماده ی مصرف شود. اگر می خواهید قهوه سبز شما طعم بهتری داشته باشد عسل اضافه کنید.

خرید قهوه سبز اصل برای لاغری و کاهش وزن

اگر به دنبال خرید قهوه سبز اصل هستید می توانید به راحتی و در کم ترین زمان ممکن، خرید آن را از سایت ما انجام دهید و در مدت کوتاهی آن را در جلوی درب منزل دریافت کنید. قیمت قهوه سبز نیز در سایت ما بسیار مناسب است و می توانید آن را با دیگر سایت ها مقایسه کنید.

منبع : مرکز فروش انواع دمنوش های گیاهی و لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *