مجموعه آموزش هنر بافتنی خانم یاوری را چگونه خریداری کنیم؟!

مجموعه آموزش بافتنی خانم منصوره یاوری

 

هنر بافتنی در گذشته یکی از صنایع دستی پرطرفدار در میان بانوان بوده است و امروزه نیز محسوب می شود که بسیاری از خانم های خانه دار برای سرگرمی و کسب درآمد به آموزش بافتنی روی می آورند. هنر بافتن انواع لباس با استفاده از میل و نخ کاموا یکی از صنایع دستی محبوب در جامعه به شمار می آید که اساتید بسیاری در زمینه آموزش این هنر مشغول به فعالیت هستند.

خانم یاوری از مدرسان با تجربه و با مهارت در زمینه آموزش بافتنی در برنامه های تلویزیونی شناخته می شود که آموزش های خود را با کیفیت بالا در قالب سی دی، دی وی دی و کتاب عرضه کرده است. اگر تصمیم به فراگیری هنر بافندگی دارید و به دنبال مجموعه آموزشی کامل و جامع هستید، توصیه می کنیم به تهیه سی دی آموزش بافتنی منصوره یاوری اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با هنر بافندگی و آموزش خانم یاوری بیشتر آشنا کنیم بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چرا آموزش بافتنی؟!!

بسیاری از بانوان به هنرهایی چون خیاطی و انواع بافتنی علاقه مند هستند و به منظور گذراندن اوقات فراغت یا کسب درآمد به آموزش صنایع دستی اقدام می کنند. حال چرا آموزش بافتنی گزینه ای مناسب محسوب می‌ شود؟ این سوالی است که بسیاری از افراد در ذهن خود با آن درگیر هستند. در پاسخ به این سوال باید گفت که بافتنی به ابزار و وسایل گران قیمتی نیاز نخواهد داشت و فقط هنر دست افراد همراه با میل و نخ کفایت خواهد کرد.

بنابراین اگر به دنبال یادگیری هنر بافتنی و آموزش آن هستید باید ابتدا میل و همچنین کاموا و نخ مناسب برای بافتن را تهیه کنید. سپس به دنبال شیوه مناسبی برای آموزش بافتنی بروید که آموزش بافتنی با خانم یاوری یکی از بهترین مجموعه های آموزشی در این زمینه به شمار می آید.

(تصویر شماره ۱)

آشنایی با استاد خانم منصوره یاوری

یکی از اساتید معروف و با تجربه در زمینه آموزش بافتنی، خانم منصوره یاوری نام دارند که به شما در افزایش مهارت بافندگی از مقدماتی تا پیشرفته کمک خواهد کرد. خانم یاوری به عنوان مدرس صدا و سیما نیز مشغول به فعالیت می باشند که آموزش های بسیاری از ایشان در شبکه های تلویزیونی پخش شده است. خانم یاوری دارای تندیس مهارت و فناوری از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

استاد یاوری به منظور ارائه آموزش های کامل و جامع در زمینه هنر بافندگی به تهیه مجموعه های آموزشی در قالب سی دی، دی وی دی و کتاب اقدام کرده است که افراد زیادی از آموزش های ایشان استفاده می کنند. این بانوی هنرمند به عنوان مربی شبکه های تلویزیونی به آموزش بافتنی دو میل می پردازد و بافتن انواع و اقسام لباس ها را به شما یاد خواهد داد. بنابراین اگر به هنر بافندگی با دو میل علاقه دارید، می توانید آموزش بافتنی های خانم یاوری را تهیه و مشاهده کنید.

(تصویر شماره ۲)

مزیت آموزش بافتنی خانم یاوری با سایر آموزش ها در چیست؟

(تصویر شماره ۳)

مجموعه آموزش بافتنی های خانم یاوری از سطح مبتدی تا پیشرفته تهیه شده است که در آن خانم یاوری به نوعی خیاطی را با بافتنی تلفیق کرده است. در واقع این استاد بافتنی را به روش خیاطی آموزش خواهد داد و سایزبافی و مدل بافی را به متقاضی یادگیری هنر بافندگی آموزش می دهد. در آموزش های بافتنی خانم یاوری به شما فرمول های اندازه گیری یاد داده خواهد شد تا سانتی متر را به دانه تبدیل کنید و مانند خیاطی به بافتن لباس متناسب با هر شخصی اقدام کنید.

لازم به ذکر است که سی دی آموزش بافتنی خانم یاوری برای افراد آماتور تهیه شده است و کتاب های ژورنال برای افرادی که آشنایی نسبی با هنر بافندگی را دارند، منتشر شده است تا مهارت سایزبافی و مدل بافی خود را افزایش دهید. در ادامه به مجموعه آموزش بافتنی خانم یاوری بیشتر اشاره خواهیم کرد.

آموزش بافتنی خانم یاوری شامل چه مواردی می باشد؟

(تصویر شماره ۴)

همانطور که گفته شد، مجموعه اموزش بافتنی خانم منصوره یاوری یکی از باکیفیت ترین و بهترین مجموعه های آموزشی محسوب می شود که به آموزش مبتدی تا حرفه ای هنر بافتنی با دو میل می پردازد. آموزش های ارائه شده در این مجموعه آموزشی دارای بخش های متنوعی می باشند که به طور کلی عبارتند از:

  • آموزش دست گرفتن صحیح میل بافتنی
  • آموزش بافتنی دو میل توسط استاد یاوری
  • آموزش بافت انواع لباس
  • آموزش بافت سیسمونی
  • آموزش انواع طرح های بافت
  • آموزش کامل ژورنال بافتنی
  • آموزش بافت اشارپ
  • آموزش بافت انواع شال و کلاه
  • آموزش بافت انواع گل
  • آموزش سایز زیبایی های قلاب
  • و…

مجموعه ارائه شده توسط خانم یاوری از ابتدا تا انتها به شما در افزایش مهارت بافندگی کمک خواهد کرد تا بافتن انواع مدل های لباس از جمله بلوز، کت، شال و کلاه را یاد بگیرید.

عناوین مجموعه آموزش بافتنی خانم منصوره یاوری

اگر قصد دارید تا هنر بافندگی را به طور کامل فرا بگیرید، مجموعه اموزش بافتنی خانوم یاوری یکی از بهترین گزینه ها به شمار می آید که به شما در آموزش صفر تا صد بافتنی انواع مدل های لباس کمک خواهد کرد. این مجموعه آموزشی در قالب ۷ مجموعه که شامل ۱۴ دیسک می باشد که با قیمت مناسب به بازار عرضه شده است.

(تصویر شماره ۵)

برخی مباحث ۷ مجموعه فیلم آموزش بافندگی خانم یاوری شامل موارد زیر می باشند:

  • مجموعه شماره ۱:

بافت انواع حصیر:

مدل شطرنجی، دونه انگوری، مدل گوشواره ای، مدل انگشتی و…

بافت نخودی :

مدل پیکوت، انواع کروکودیلی، مدل شبکه ای، مدل سبدی، مدل آناناس، بافت ۲ رنگ و…

  • مجموعه شماره ۲:

سیسمونی:

بافت انواع لباس های متنوع، انواع یقه، انواع آستین، روش های چین دادن روی لباس، زیر حلقه و بلندی آن، گرد بافی از بالا، انواع ژاکت و پانچو و ست های نوزادی به طور کامل

  • مجموعه شماره ۳:

اشارپ:

اشارپ سه گوش (روسری)، اشارپ سه بعدی، اشارپ گل، اشارپ موتیف، انواع اشارپ های قرینه و …

شال :

شال دورچین، شال کرواتی، شال بادبادک، شال کشباف، شال حصیری و…

  • مجموعه شماره ۴:

گل :

بافت تک گل، گل شکوفه، گل بنفشه، گل شبدر، گل رز و …

رومیزی :

مدل دانه انگوری، بافت سبدی، نقشه بافی رومیزی، نقشه خوانی کامپیوتری رومیزی

مجموعه شماره ۵:

لباس :

گرد، دشتی، سجافدار، قایقی، تقسیم بندی و گرد بافی، انواع آستین، نیم کت یا نیم تنه، پانچو

نقشه خوانی :

آموزش نقشه های بافت، بافت ها و نقشه های کامپیوتری، انواع بافت

مجموعه شماره ۶:

کلاه :

آموزش انواع کلاه از جمله کلاه لبه انگلیسی و یا پرنسسی، کلاه تابستانی، کلاه بوقی و …

کیف و کفش :

انواع کیف، دولایه، بافت کفی کیف در انواع مختلف و بافت کفش با مدل های گوناگون

  • مجموعه شماره ۷:

سایز زیبایی های قلاب :

بافت موتیف، انواع موتیف، بافت انواع دستکش، موتیف ستونی، بافت پتو با موتیف، بافت نوعی شال با کامواهای رنگی، بافت انواع میوه، بافت تزیینات

(تصویر شماره ۶)

فیلم آموزش بافتنی خانم یاوری که در این مجموعه به صورت کامل و جامع گنجانده شده است به شما بافتن هر یک از مدل های لباس، گل و سایر تزیینات را از ابتدا تا انتها در این هنر آموزش خواهد داد. اگر قصد خرید این مجموعه آموزشی باکیفیت و اورجینال را دارید به بخش بعدی این مقاله توجه نمایید.

مجموعه آموزش هنر بافتنی خانم یاوری را چگونه خریداری کنیم؟!

بسیاری از بانوان به دنبال آموزش صنایع دستی از جمله بافندگی هستند تا علاوه بر سرگرمی از این راه به کسب درآمد نیز بپردازند. حال خانم های علاقه مند برای آموزش بافتنی باید به کلاس های آموزشی مراجعه کنند که امری زمان بر و پر هزینه خواهد بود اما ارائه مجموعه های آموزشی کامل و جامع با محوریت آموزش بافتنی دومیل به شما کمک خواهد کرد تا با هزینه کمتر در منزل به یادگیری هنر بافندگی اقدام کنید. یکی از باکیفیت ترین آموزش های موجود در بازار مربوط به سی دی آموزش بافتنی خانم یاوری می باشد که آموزش مبتدی تا حرفه ای بافندگی را ارائه خواهد داد.

مجموعه آموزش بافندگی خانم یاوری در ۷ مجموعه شامل ۱۴ دیسک کامل و اورجینال به بازار عرضه شده است که تمام جوانب هنر بافندگی را به شما آموزش خواهد داد. حال اگر قصد خرید سی دی آموزش بافتنی منصوره یاوری را دارید، می توانید با مراجعه به سایت های فروش آنلاین معتبر به خرید این محصول اقدام کنید. بنابراین برای تهیه این مجموعه آموزشی ارزشمند باید در سایت مربوطه ثبت سفارش کنید و آدرس محل سکونت خود را درج نمایید تا پکیج آموزش بافندگی خانم یاوری برای شما ارسال شود و پس از پرداخت هزینه درب منزل آن را تحویل بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *