مزایای خرید سی دی آموزش بافتنی – قلاب بافی

راهنمای خرید آموزش بافتنی و قلاب بافی

 

یکی از هنرهای زیبا و کاربردی که اکثر خانم ها به یادگیری آن علاقه دارند؛ آموزش بافتنی و قلاب بافی است. در واقع بر خلاف باور رایج عموم مردم هنر دستی ارزشمند تنها به مادرها و مادربزرگ ها اختصاص نداشته و افراد در هر سن و سطحی می توانند برای یادگیری انواع آموزش بافتنی اقدام کنند. ما در مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی مفید در خصوص خرید سی دی آموزشی قلاب بافی و بافتنی در اختیار شما هنردوستان عزیز قرار دهیم، پس اگر قصد یادگیری این هنر زیبا را دارید با ما تا پایان این متن همراه باشید.

( تصویر۱)

اهمیت هنر دست بافتنی و قلاب بافی :

امروزه بسیاری از افراد به دنبال یادگیری و افزایش مهارت های هنری خود هستند. بافتنی و قلاب بافی به عنوان بخش کوچکی از مجموعه های هنر دست به دلیل تاثیر ماندگارش بر روح و جسم افراد، طرفداران بیشماری را به سوی خود جذب کرده است. بسیاری از زنان و دختر های جوان علاقه دارند تا برای آموزش بافتنی و قلاب بافی در انواع مختلف آن هزینه های زیادی را صرف کنند تا در نهایت با هنر دست خود به وسیله چند کلاف کاموا رنگی بتوانند برای عزیزانشان هدایای ارزشمندی نظیر شال گردن، کلاه، دستکش، پلیور و … تهیه کنند. قلاب بافی را به هنر در هم تنیدن حلقه هایی از جنس نخ یا کاموا به وسیله میل قلاب گویند. بنابراین شاید در ابتدای این کار شما فردی نابلد و کم تجربه باشید ولی با تقویت مهارت خود می توانید از این هنر و جاوی دست به عنوان یک شغل خانگی و منبع درآمدزایی برای خود استفاده کنید.

( تصویر۲)

فواید آموزش بافتنی و قلاب بافی :

از مهمترین فواید و مزایای آموزش بافتنی و قلاب بافی در افراد شامل ایجاد احساس غرور، سرگرمی، کاهش استرس و افسردگی، مدیتیشن یا فعالیت آرامبخش، ایجاد تمرکز، تقویت مهارت های حرکتی به دلیل درگیر کردن مغز، کمک به درمان بیماری هایی نظیر پارکینسون، تعویق زوال توانایی های شناختی یا جلوگیری از آلزایمر، جلوگیری از التهاب تاندون و آرتروز و … می باشد.

بنابراین اگر قصد یادگیری این هنر جادویی و شگفت انگیز را دارید؛ هرچه زودتر برای خرید سی دی آموزش بافتنی با قلاب به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید تا پکیج مورد نظرتان را با هزینه ای مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

( تصویر ۳)

ابتدایی ترین مرحله قبل از خرید سی دی آموزش قلاب بافی :

شما در نخستین مرحله از آموزش بافتنی و قلاب بافی باید به یک مغازه خرازی در شهر خود مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. بهتر است در ابتدای کار چون سطح و مهارت شما پایین و در مرحله خود آموزی است از وسایل ارزان قیمت تری برای بافتنی استفاده کنید.

شما می توانید در هر زمانی که احساس علاقمندی نسبت به آموزش بافتنی را در خود احساس کردید؛ تنها با مراجعه به سایت ما برای خرید پکیج سی دی های آموزش قلاب بافی و بافتنی اقدام کنید. این هنر آنقدر بعد از یادگیری دلنشین است که بعد از به دست کردن میل های بافتنی و سر انداختن نخ، دیگر دلتان نمی خواهد آن را کنار بگذارید.

( تصویر۴)

وسایل لازم برای آموزش بافتنی و قلاب بافی :

هر کاری که بخواهید آغاز کنید برای آن نیاز به وسایل و ابزاری دارید که بتوانید بر اساس مهارت خود چیزی خارق العاده و زیبا را خلق کنید. بافتنی نیز به عنوان یکی از هنرهای دست این ماجرا مستثنی نبود و باید برای خرید لوازم مورد نیاز آن اقدام کرد. وسایل مورد نیاز برای بافتنی شامل هر یک از موارد مطرح شده در زیر می باشد :

( تصویر۵)

– انواع کاموا و نخ با الیاف طبیعی و مصنوعی در انواع رنگ، ضخامت، جنس و دوام

–  انواع میل بافتنی و قلاب بافی در جنس های فلزی، آلومینیومی، چوبی و در سایز ها و اندازه های مختلف بلند و صاف، میل گرد

– قیچی

– سوزن

– متر

نشانه گیر

– گیره و …

مزایای خرید سی دی آموزش بافتنی – قلاب بافی :

شما با خرید اینترنتی سی دی آموزش قلاب بافی و بافتنی می توانید به راحتی آموزش بافتی را از ابتدایی ترین مرحله تا پیشرفته آن پشت سر گذاشته و در کوتاه ترین زمان ممکن از توانایی لازم برای انواع مختلف بافت های هنری تنها به وسیله چند گره پایه برخوردار شوید. از دیگر مزایای این پکیج آموزش آسان و راحت انواع مدل های مختلف بافتنی و قلاب بافی ، دسترسی سریع، قیمت مناسب آن بوده و اینکه می توانید بدون هیچگونه اتلاف وقت و صرف هزینه سنگینی برای شرکت در جلسات آموزش حضوری این محصول را درب منزل خود تحویل گرفته و به حرفه ای تمام عیار در بافتنی تبدیل شوید. آموزش بافتنی و قلاب بافی هم یک هنر و هم یک صنعت بوده و انواع مختلف الگوهای بافت ذرتی یا پاپ کورن، ستاره ای، تونسی، شطرنجی، گره پفکی، زیگزاگی ،رینگی یا حلقه ای ، پایه بلند و کوتاه، سنبله، خرچنگی ، حبابی و … برای موارد زیر به کار می رود:

(تصویر ۶ )

  • انواع سبد، کیف و ساک دستی
  • لوازم تزئینی(گل، گلدان، جام هفت سین، جا قاشق چنگالی و …)
  • پوشاک ( ژاکت، لباس نوزاد، شال، کلاه، شالگردن، جوراب و … )
  • لوازم دکوراسیون
  • عروسک، توپ و
  • پتو و روتختی، فرشینه ، پادری، قالیچه، رومیزی ، لیف، کوسن و …

خرید اینترنتی سی دی آموزشی قلاب بافی :

با خرید و مشاهده سی دی های آموزش بافتنی و قلاب بافی سایت ما می توانید در مقدماتی ترین مرحله آموزش قلاب بافی با نحوه گرفتن قلاب و هدایت نخ در دست ها آشنا شده و با ایجاد نخستین گره برای خفت کردن نخ به قلاب در نخستین قدن کار بافت و هدایت نخ را با انگشت میانی و شصت آغاز خواهید کرد. بهتر است که اگر برای اولین بار آموزش بافتنی و قلاب بافی را آغاز کرده اید از قلاب و نخ هایی با سایز بزرگ و رنگ روشن استفاده کرده تا بتوانید به راحتی گره های بافت خود را تشخیص دهید. بعد از این که شما به شیوه بافت ساده تسلط پیدا کردید؛ می توانید با مشاهده آموزش های بعدی برای یادگیری انواع مدل های مختلف آموزش بافتنی و قلاب بافی کار خود را آغاز را آغاز کنید.

( تصویر ۷)

با خرید این محصولات آموزشی به صورت گام به گام از مرحله ۰ یا مقدماتی تا  ۱۰۰ یا پیشرفته کلیه علاقمندان مشتاق به یادگیری هنر بافتنی و قلاب بافی می توانند از تمام آموزش ها لازم برای تقویت این مهارت در خود استفاده کنند.

تاثیر نقشه خوانی در قلاب بافی :

زبان بین المللی هنرمندان بافتنی و قلاب بافی علایم و نشانه هایی است که در اکثر کتاب های آموزش بافتنی نیز دیده می شود. معمولا افراد برای اینکه بتواند با الگوهای بافتنی طرح مورد نظرشان را به صورت بافتی یکدست و زیبا ایجاد کنند از نقشه خوانی و علایم آن استفاده می کنند. شما در آموزش بافتنی لازم است که نقشه خوانی را یاد گرفته تا بتوانید مدل و الگوهای مختلف بافتنی را با کمک علائم و نشانه های خاص آن ببافید. به طور مثال ما در این قسمت چند نمونه از علائم و نشانه هایی که در نقشه های بافتنی و قلاب به کار می رود را برای شما بیان کرده ایم :

(تصویر۸)

  • دایره توپر : نماد بافت نامرئی ( تنگترین، کوتاه ترین یا سخت ترین گره)
  • دایره تو خالی : نماد بافت زنجیره
  • علامت + یا x : نماد بافت پایه کوتاه
  • علامت T: نماد بافت پایه ساده
  •  و …

هر یک از نمادهای ذکر شده، مراحل و شیوه بافت مخصوص به خود را داشته و حتما باید از طریق آموزش بافتنی و قلاب بافی و تمرین مداوم به این شیوه های و الگوهای متنوع بافت مسلط شوید. لذا خرید و مشاهده سی دی های آموزش قلاب بافی به شما در این زمینه کمک بزرگی خواهد کرد.

منظور از موتیف در آموزش قلاب بافی و بافتنی :

موتیف اصطلاحی است که در آموزش بافتنی از آن برای بافت های به صورت اشکال هندسی مختلف و در نهایت اتصال آنها به یکدیگر گفته می شود. اشکال مختلف موتیف نظیر مستطیل، مربع ، دایره، مثلث، گل، شش ضلعی و … هستند. در همین راستا، شما با خرید محصولات ما میتوانید از کلیه اصطلاحات ضروری برای یادگیری بهتر و سریعتر بافتنی و قلاب بافی آگاه شوید.

(تصویر۹)

نکات ضروری برای خرید آموزش قلاب بافی و بافتنی :

هنگام خرید اینترنتی هر محصولی در درجه اول از سابقه و اعتبار شرکت و موسسه تولید کننده آن محصول اطمینان کسب کرده و بعد از اطمینان از قیمت و کیفیت آن، بر روی سبد خرید کالا کلیک که ۰ تا ۱۰۰  درصد آنچه را که شما باید در خصوص بافت های مختلف برای خلق اثری ماندگار بدانید را در سی دی هایی آموزشی توسط استادی توانا و ماهر به شما آموزش داده شده است.

  • تفاوت در شیوه بافت یک مدل نخ با انواع قلاب و در سایزهای مختلف
  • آشنایی کامل با انواع علائم و نشانه های نقشه بافت و قلاب بافی
  • آشنایی کامل با اصلاحات لازم برای انجام بافتنی در الگوها و مدل های مختلف
  • سفت کردن گره خفت بر روی قلاب برای جلوگیری از حرکت آن
  •  آزاد نگه داشتن نخ یا کاموا و ایجاد زنجیره های ملایم نه خیلی سفت
  • و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *