خرید آموزش اسکیت به صورت حرفه ای|

آموزش اسکیت

را به صورت عملی بیاموزید

آموزش اسکیت را به صورت حرفه ای و اصولی فرا بگیرید.این روزها همانظور که شاهد هستیم علاقه مندان زیادی به ورزش اسکیت روی آورده اند . شاید طیف وسیعی که در حال انجام این ورزش باشند در رده سنی نوجوانان باشند چرا که در ایران به عنوان ورزشی جدید محسوب می شود و معمولا بزرگسالان از انجام این ورزش نا توان هستند. به هر حال شما در هر رده سنی که هستید اگر علاقه مند به خرید آموزش اسکیت دارید می توانید همین الان از فروشگاه البرز خرید یکی از کامل ترین و روان ترین اموزش هایی که در این زمینه منتشر شده است را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.در این مجموعه ارزشمند شما با موارد زیر به خوبی آشنایی پیدا خواهید کرد :

• آموزش اسکیت سواری به صورت استقامتی و سرعتی
• اموزش انجام حرکات دست
• آموزش حرکات موجی و ماشینی
• نحوه انجام انواع چرخش و حرکات پروانه ای
• اموزش حفظ تعادل
• نحوه عمل دور چرخیدن اسکیت به جلو

آموزش اسکیت

 

 

اما شما اگر می خواهید در آموزش اسکیت به موفقیت دست یابید باید بدانید که چگونه در ابتدا بتوانید با کفش های اسکیت بروی زمین قرار گرفته و تعادل خود را حفظ نمایید و اگر زمانی افتادید چگونه به صورت صحیح بتوانید بلند شوید.کفش های اسکیت دارای نقطه تعادل هستند و شما باید با تمرین و تلاش خود این نقطه را پیدا کنید.در کل مجموعه فوق سعی شده تا به صورت کاملا واضح و مشخص و قدم به قدم به تمام نکات لازم اشاره نماید و این شما هستید که باید با هر بار تمرین و تکرار بتوانید سطح مهارت خود را بالا برده تا به مرز حرفه ای برسید.
برای خرید آموزش ایروبیک نیز می توانید همین الان از فروشگاه البرز خرید براحتی اقدام نموده و محصول فوق را تهیه نمایید :
چگونه می توانید اقدام به خرید آموزش اسکیت نمایید ؟
در هر کجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده و از طریق سایت می توانید خرید اینترنتی خود را ثبت نمایید :
۱. بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و همین الان خرید خود را تکمیل کنید.
۲
بله به همین راحتی و با سه روش که در بالا توضیح دادیم می توانید نسبت به تهیه اموزش فوق برای خود اقدام نمایید.اما سوال بعدی شاید در ذهن شما این باشد که :
چگونه وجه کالا را باید بپردازم ؟
کاری نداره شما اول خرید کنید و محصول را دریافت نمایید و بعد از اینکه از رسیدن محصول مطمئن شدید می توانید وجه کالا را به مامور پست دهید . با این روش بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید هر خرید که خواستید از فروشگاه البرز خرید انجام دهید.
چه مدت طول می کشد تا کالای خریدای شده به دست من برسد ؟
چون به صورت پستی محصول شما برایتان ارسال می گردد معمولا بین ۲ روز تا نهایتا ۵ روز زمان خواهد برد تا کالای مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتی بازگشت پول
شما با خیال راحتی می توانید از فروشگاه البرز خرید اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود نمایید . ما تمامی محصولات خود را گارانتی کرده ایم و در صورتیکه هر گونه مشکلی در ان دیده شد ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.

خرید آموزش اسکیت

 

 

تاریخچه کفش اسکیت در آموزش اسکیت:
در دهه ۱۷۰۰ میلادی اولین کفش برای آموزش اسکیت توسط یک نفر بلژیکی به نام ژوزف ابداع شد.وی اسکیت را بر روی یخ به خوبی انجام می داد و او می خواست کاری کند تا در فصل تابستان هم بتوان این بازی را انجام داد.و ایده وی به این صورت بود که چرخهای چوبی به زیر کفش هایش وصل کند که ایده ای مبتکرانه ای به حساب می آمد.ولی نمی توانست بچرخد و یا متوقف شود و به همین دلیل بارها به زمین می خورد.
در سال ۱۸۱۹ و در فرانسه نوع دیگری از کفش اسکیت ابداع شد.و یک انگلیسی در سال ۱۸۲۳که رابرت جان تایرز نام داشت برای اسکیت دست به اختراع کفش اسکیت ۵ چرخه زد.
ولی در این اختراع هم مشکل چرخیدن و همچنین توقف کردن نیز باقی مانده بود.زیرا کفش ها از آهن ساخته می شدند و بسیار بی ثبات بودند.
بعد از آن در سال ۱۹۸۰کفش اسکیت های امروزی توسط اسکات و برنان اولسون که دو بازیکن هاکی امریکایی بودند ساخته شد.و اسکیت های امروزی سریع ،راحت و سبک هستند برخلاف مدل های قبلی آن که در گذشته ساخته می شدند.
در سال ۱۸۹۰ در کریستال پالاس لندن زمین اسکی ساخته شده بود که زمین طویل و باریکی بود و مانند زمین های اسکیت امروزی کف آن از چوب ساخته شده بود و اسکیت بازان به آموزش اسکیت با کفش هایی که دارای دوچرخ بود می پرداختند.
پریدن به هوا از روی یک رمپ به شکل نیم دایره کاری است هیجان انگیز که هیچ چیزی جای ان را نمی تواند بگیرد.درآموزش حرکات نمایشی خطرناکی دیگری وجود دارد.اسکیت از آن دسته ورزش هایی است که به شرایط فیزیکی خوبی و همچنین انظباط و کار سخت احتیاج دارد.و شما باید مانند ورزش های دیگر برای آموزش فوق تجهیزات مناسبی را داشته باشید.برای فراگرفتن مهارت های اسکیت باید تمرین کرد تا بتوان در مسابقات و یا هنگام اسکیت در پارک ها در بهترین شرایط مهارتی و فیزیکی خود باشید.و مهم چگونگی اسکیت کردن شما است نه مکان اسکیت کردن.اگر برای فرارگرفتن آموزش اسکیت تمام تلاشتان را انجام دهید.جوایز خوبی را می توانید کسب کنید.

آموزش اسکیت

 

 

 

حرکات پرشی به هوای ژاپن معروف هستند و شتاب زیادی لازم است برای بالا رفتن به ارتفاعی زیاد و قبل از اینکه از زمین جدا شوید سرعت زیادی را باید ایجاد کرده باشید.و بعضی از حرکات ساکن ماندن در هوا از روی سکویی به نام سکوی پرتاب انجام می شود.
با دقت اسکیت کنید:
قوانین این ورزش را انجمن بین المللی اسکیت بازان تدوین کرده است.و آگاهی اسکیت بازان از جمله این قوانین برای تأمین سلامت مردم به شمار می رود.و ایجاد لذت برای اسکیت بازان و تأمین امنیت برای مردم از جمله اهداف این قوانین به شمار می رود.و رعایت این قوانین و فهمیدن آن سبب تشویق به علاقمند شدن دیگران به آموزش ورزش اسکیت است.
حرکت بعدی خود را اعلام کنید:
این اجازه را همیشه به دوچرخه سواران و عابران پیاده ودیگر اسکیت بازان دهید که از سمت چپ شما عبور کنند.و این کار را با گفتن جمله ای “از سمت چپ عبور کنید” اعلام کنید.
قوانین مربوط به اسکیت کردن در خیابان ها:
۱- لوازم ایمنی مانند کلاه ایمنی،زانوبند،محافظ آرنج و مچ بند را همیشه استفاده کنید.
۲-آموزش و مهارت های اولیه آن را در محلی وسیع و امن فرا گیرید.
۳-مکانی مناسب را برای نگهداری از کفش های اسکیت خود انتخاب کنید.
۴-با دیگران رفتاری مؤدبانه داشته باشید و همیشه هوشیار و مواظب باشید.
۵-سرعت را هنگام اسکیت انجام دادن کنترل کنید و از خطرات موجود وهمچنین تغییر شرایط آگاه باشید.
۶-از قوانین راهنمایی و رانندگی به طور کامل پیروی کنید.
۷-در مناطقی که دارای ترافیکی سنگین هستند از انجام دادن اسکیت خودداری کنید.
توجه به عابران پیاده :در مواجهه با عابران پیاده همیشه توقف کنید و اجازه عبور را به آنها بدهید و راه را برای عابران پیاده همیشه باز بگذارید.این کار نشانه ادب و همچنین آگاهی شماست.

لوازم نگهداری از کفش اسکیت:
برای راحت شدن کار کلیه ابزار مربوط به نگهداری کفش اسکیت وتعمیر را به صورت مجموعه در آوریدو در کیف مخصوص کفش اسکیت آنها را قرار دهید.و از خریداری کردن ابزار مناسب برای کفش اسکیت اطمینان حاصل شوید.از جمله ابزار تعمیر می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود:انواع آچار ها ،بلبرینگ های یدکی،بلبرینگ،آچار سه طرفه.
نگهداری کفش در آموزش اسکیت:
بعد ازاتمام آموزش نگهداری خاصی کفش ها نیاز ندارند.و تعمیراتی که روی این کفش ها صورت می گیرد داری قیمتی ارزان هستند.اسکیت های خود را هر چند وقت ۱ بار با پارچه ای نرم و مرطوب تمیز کنید.چرخ ها مهمترین قسمتی هستند که باید کنترل شوند.کنترل چرخ ها را هفته ای ۱ بار انجام دهید.چرخ ها را هر یک به صورت جداگانه تست کنید و اگر صدای سلیش آنها شنیده شد بلبرینگ ها حتماً کثیف هستند.

آموزش اسکیت

 

تعویض چرخ ها در آموزش اسکیت:
طریقه انجام تعویض چرخ ها چه برای تغییر موقعیت چرخ های قدیمی و چه برای متصل کردن چرخ های جدید به این صورت است که بعد ازمحکم نگهداشتن کفش بین دو پا برای باز کردن پیچ چرخ ها از آچار مناسبی استفاده کنید.
فقط بر روی یک چرخ در هر زمان استفاده کنید.و چرخ را از قاب کفش بعد از باز کردن پیچ بیرون آورید.بعد از این کار برای بستن دوباره آنها باید چرخ را داخل قاب فرو کرد و بعد از آن تا حد ممکن پیچ ها را محکم کنید.بعد از تمام شدن کار جابه جایی چرخ ها ، برای برابر شدن سرعت همه چرخ ها هر پیچ ر به طور جداگانه تنظیم کنید.
جابه جایی چرخ ها در آموزش اسکیت:عوض کردن جای چرخ ها و برگرداندن آنها جا به جایی چرخ ها به حساب می آید.با این کار از بین رفتن آنها در حین آموزش اسکیت جلوگیری می شود.قسمت داخلی کفش ها معمولاً زودتر خراب می شوند تا قسمت خارجی آنها.بنابراین برای بیشتر شدن عمر آنها هر چند وقت ۱ بار آنها را جابه جا کنید.

تمیز کردن و جابه جایی بلبرینگ ها در آموزش اسکیت:
هر یک از چرخ های اسکیت دو بلبرینگ قوی و گرد را دارا هستند.و کار این بلبرینگ ها راحت کردن عمل چزخیدن چرخ ها است.در سرعت اسکیت شما وضعیت بلبرینگ ها تأثیر گذار است.وکثیف بودنشان سبب کاهش سرعت و همچنین از بین رفتن بلبرینگ ها می شود. و اکثر این بلبرینگ ها دارای غلافی هستند که از ورود گرد و غبار به آنها جلوگیری می شود.ولی بهتر است بلبرینگ ها بعد از عبور شما از آب یا شن تمیز شوند.
از آچار سه طرفه می توان برای تعویض بلبرینگ ها استفاده کرد.از پارچه ای خشک نیز برای تمیز کردن آنها استفاده کنید.و از بکار بردن روغن جلوگیری کنید.و بعد از بستن مجدد بلبرینگ ها دقت داشته باشید که پیچ های آنها را زیاد محکم نبندید.
مقدار زیادی گرد و غبار توسط غلاف خارجی بلبرینگ ها جذب می شود.و انها را با پارچه ای خشک مرتباً پاک کنید.و از مسواک می توان برای تمیز کردن داخل شیار ها استفاده کرد.
در آوردن ترمز عقب:ترمز عقب می تواند هم به شکل دایره ای و هم مربعی باشد.ترمز وقتی که تا زیر خط نشانه ساییده می شود .در صورت مربعی بودن آن را تعویض کنید و در صورت دایره بودن آن را بچرخانید.تا قسمتی دیگر از لاستیک به سمت بیرون آید.ترمز عقب را نیز همانند چرخ ها تعویض کنید و مطمئن شوید که آچار مناسب را مورد استفاده قرار می دهید.

خرید آموزش اسکیت

 

سایر بازی های اسکیت:علاوه بر  اسکیت وقایع زیادی در پارک ها و خیابان ها اتفاق می افتد.با آموزش اسکیت ویاد گرفتن اصول پایه آن اعتماد به نفس شما بالا می رود و حرکات دیگر اسکیت را می توان انجام داد.می توانید برای این کار در باشگاهی عضو شوید که تخصص در یک نوع اسکیت کردن خاص دارند.چون مربیان متخصص آن رشته در آن مکان آموزش می دهد.و شانس شرکت در مسابقات را نیز خواهید داشت نوع اسکیت کردن مهم نیست بلکه مهم این است که با بازی اسکیت برای سالها بدن شما ورزیده ،سلامت و همچنین فعال نگه می دارد.
اسکی کردن با اسکیت در آموزش اسکیت:
اسکیت کردن شباهت زیادی با اسکی کردن دارد.و می توان اسکیت کردن را به جای اسکی کردن جایگزین کرد.بخصوص در فصل تابستان که برفی وجود ندارد.
لوازم و تجهیزات اسکیت در آموزش اسکیت:
امروزه این ورزش یکی از مهیج ترین و روبه رشد ترین ورزش ها در دنیاست.اسکیت ورزشی است سرگرم کننده و راحت است.و کفش های اسکیت در آموزش مهمترین قسمت لوازم شما به حساب می آید.که باید راحت و مناسب باشند.برای حفاظت بدن نیز به لوازم مناسبی نیاز دارید.لوازم ایمنی به همراه لباس های گشاد و راحت شما را برای آموزش آماده می کند.
به نکات ذکر شده در زیر دقت کنید:

۱-تجهیزات امینی دارای لایه های نرم و بند های قابل تنظیم هستند.
۲- لباس های آستین بلند از پوست شما هنگام زمین خوردن محافظت می کند.
۳-کیفی کمری را برای حمل کردن وسایل ضروری و کوچک به کار ببرید.
۴-شورت های گشاد در هوای گرم ایده آل هستند زیرا انجام حرکات را محدود نمی کنند.
در زیر کفش اسکیت قابی قرار دارد که چرخها را در محل خود نگه می دارد.این قابت طول بیشتر آنها حدود ۳۰ سانتیمتر است.قبل از خریداری کردن کفش اسکیت خود از اندازه بودن آنها و همچنین از محافظت کردن مچ پا حین آموزش اسکیت مطمئن شوید.
کلاه ایمنی اسکیت:
کلاه ایمنی که مهمترین قسمت از لوازم ایمنی شما به حساب می آید.باید با استاندارد های ایمنی به طور کامل مطابق داشته باشد.و برای تأمین راحتی اندازه سر شما باشد.
محافظ مچ(مچ بند):
مچ و دست از جمله جاهایی هستند که صدمه بیشتری در هنگام زمین خوردن می بینند.به همین دلیل قسمت های پلاستیکی محکمی در سطح زیرین مچ بند قرار دارد.که کار آنها محافظت از مچ هاست.
محافظ آرنج:
این وسیله محافظت خوبی را برای اتصالات حساس آرنج محیا می کند.محافظ آرنج همانند زانو بند نیز دارای سوراخ هایی است که باید به طرف پایین باشد.
محافظ زانو:
سعی کنید محافظ هایی را استفاده کنید که در سطح زیرین لایه نرم و در سطح بالایی هم پلاستیک محکم داشته باشند.این لایه های نرم در هنگام آموزش  فشار حاصل از زمین خوردن را جذب می کند.
وسایل ایمنی در شب:
به هنگام آموزش در شب باید مطمئن شوید که دیده می شوید توسط رانندگان،دوچرخه سواران و عابران پیاده.سعی کنید لباس های مناسب به تن داشته باشید، زیرا معمولا شب سردتر از روز است.می توانید وسایل شب رنگ مورد احتیاج را از فروشگاهای لوازم دوچرخه تهیه کنید.محافظ های زانو و آرنج از جنس قابل ارتجاعی از استحکام مناسبی برای محافظت از زانو ها و آرنج های شما درست شده اند.و این نکته را در نظر داشته باشید که این محافظ ها محکم بسته نشود زیرا محدودیت سرعت را در حین انجام حرکات به ارمغان می آورد.می توانید از شال و گردن برای گرم نگهداشتن گردن و سر استفاده کنید.از ژاکت های رنگ روشن برای اسکیت در شب می توانید استفاده کنید.

می توان از نوار شب رنگ به هنگام آموزش اسکیت در شب استفاده نمود.استفاده این نوار ها برای تشخیص دادن شما توسط دیگران به نحوه ای است که اجازه می دهد از جلو و پشت شمارا تشخیص دهند.
برای استفاده از دستکش آنها را زیر مچ بند بپوشید.
کفشهای اسکیت:بیشتر اسکیت ها برای محافظت دارای یک لایه محافظ خارجی وبرای راحتی پاهای اسکیت بازان دارای لایه خارجی نرم هستند.که توسط بند یا قلاب این اسکیت ها محکم می شوند.و برخی از آنها دارای ترمز پاشنه ای هستند.

آموزش اسکیت

 

 

به نکات زیر جهت استفاده از کفش ها توجه کنید:
۱-این بند ها را برای جلوگیری از گرفتگی عضلات محکم نبندید.
۲-بند اسکیت را دور مچ پا محکم نبندید زیرا نمی توانید به درستی اسکیت کنید.
۳-نوار میانی را تا بیشترین حد ممکن برای احساس امنیت پاها محکم ببندید.

چرخ ها:
بیشترین تأثیر را درآموزش چرخ های اسکیت شما بر عهده دارند.و اندازه آنها برحسب میلیمتر سنجیده می شود.سریعترین چرخ بزرگ ترین چرخ است.طبقه بندی چرخها بر حسب سختی نیز از A 74 تا A93 است.با کوچکتر شدن این عدد چرخ ها نرم تر است.
چراغ کفش اسکیت:
از یک نوار کشی و شبرنگ برای اتصال چراغ اسکیت می توان استفاده کرد.شما با این کار می توانید از برخورد با دست انداز های جاده جلوگیری کنید.
چراغ کلاه ایمنی:
هنگام اسکیت کردن در شب این نکته مهم است که شما از پشت دیده شوید.برای این منظور از یک چراغ به نوار کشی دور کلاه متصل کنید.و برای جلوگیری از برخورد تان با دیگران حرکت بعدی خود را اعلام کنید

4 دیدگاه در “خرید آموزش اسکیت به صورت حرفه ای|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *