خرید آموزش ایروبیک به صورت حرفه ای|

آموزش ایروبیک

را به صورت علمی فرا بگیرید.

.ایروبیک ورزشی است که شاید خیلی ها آرزوی یاد گرفتن ان را در ذهن گذارنده باشند اما به دلایل مختلف از جمه نداشتن اطلاعات کافی در مورد ان و یا دیر شروع کردن و بالا رفتن سن دیگر چنینی امکانی برای آنها مهیا نخواهد بود.ورزش ایروبیک به گونه ای است که باید از همان ابتدای کودکی و نوجوانی توجه وِیژه ای به ان داشت تا بتوان در دوران بزرگسالی به موفقیت های بزرگ دست پیدا کرد. شما با خرید آموزش ایروبیک  در واقع راه را برای خود هموار خواهید ساخت و میتوانید بسیاری از تکنیک هایی که باید برای ان ساعت ها و روزها وقت بگذارید تا در ان مسلط شوید را تنها با چندبار تماشای دقیق متوجه شده و فقط کافیست تا بعد از ان به تمرین بپردازید و سریعا انرا ملکه ذهن خود نمایید.در این مجموعه ارزشمند که ما برای شما اماده کرده ایم موارد مهمی را همچون :

 

• حرکات تک نفره ایروبیک و گروهی
• حرکات مخصوص پهلو و شکم
• حرکات با دمبل جهت قوی شدن استفامت بدنی
• یادگیری انواع تکنیکی های اجرای فنون
را به آسانی فرا خواهید گرفت.

آموزش ایروبیک

 

برای خرید آموزش ایروبیک نیز می توانید همین الان از فروشگاه البرز خرید براحتی اقدام نموده و محصول فوق را تهیه نمایید :
چگونه می توانید اقدام به خرید آموزش والیبال نمایید ؟
در هر کجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده و از طریق سایت می توانید خرید اینترنتی خود را ثبت نمایید :
۱. بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و همین الان خرید خود را تکمیل کنید.
۲
بله به همین راحتی و با سه روش که در بالا توضیح دادیم می توانید نسبت به تهیه اموزش ایروبیک برای خود اقدام نمایید.اما سوال بعدی شاید در ذهن شما این باشد که :
چگونه وجه کالا را باید بپردازم ؟
کاری نداره شما اول خرید کنید و محصول را دریافت نمایید و بعد از اینکه از رسیدن محصول مطمئن شدید می توانید وجه کالا را به مامور پست دهید . با این روش بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید هر خرید که خواستید از فروشگاه البرز خرید انجام دهید.
چه مدت طول می کشد تا کالای خریدای شده به دست من برسد ؟
چون به صورت پستی محصول شما برایتان ارسال می گردد معمولا بین ۲ روز تا نهایتا ۵ روز زمان خواهد برد تا کالای مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتی بازگشت پول
شما با خیال راحتی می توانید از فروشگاه البرز خرید اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود نمایید . ما تمامی محصولات خود را گارانتی کرده ایم و در صورتیکه هر گونه مشکلی در ان دیده شد ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.
اما در زیر می پردازیم به معرفی هر چه بیشتر این رشته بپردازیم و در مور تغذیه و نوع خورد و خوراک در رابطه با این رشته ورزشی صحبت کنیم:
تغذیه مناسب برای ورزشکاران ایروبیک:
در این مبحث از  ایروبیک به معرفی تغذیه ای مناسب برای علاقمندان به این ورزش می پردازیم رژیم غذایی در نظر گرفته شده رژیمی پایه می باشد و برای شروع رژیمی مناسب است ولی بعد از طی مدت زمانی باید در آن تغییر ایجاد کنید.

خرید آموزش ایروبیک

رژیم غذایی در نظر گرفته شده برای افرادی است که هدفشان از انجام ورزش ایروبیک کاهش وزن است.از طریق اطلاعات ذکر شده در زیر ۶ وعده غذایی روزانه خود را با آگاهی لازم انتخاب کرده :

اولین وعده غذایی : یک مورد از پروتئین ها و یک مورد از کربوهیدرات ها در این وعده غذایی استفاده کنید.
دومین وعده غذایی:یک مورد از پروتئین ها و یک مورد از کربوهیدرات ها در وعده غذایی خود استفاده کنید.
سومین وعده غذایی: یک مورد از پروتئین ها و یک مورد از کربوهیدرات ها و از سبزیجات نیز یک مورد در رژیم غذایی خود استفاده کنید.
چهارمین وعده غذایی: در این وعده غذایی یک مورد از پروتئین ها و یک مورد از کربوهیدرات ها در وعده غذایی خود استفاده کنید.
پنجمین وعده غذایی: در این وعده غذایی یک مورد از پروتئین ها و یک مورد از سبزیجات در وعده غذایی خود استفاده کنید.
ششمین وعده غذایی: در این وعده غذایی یک مورد از پروتئین ها و یک مورد از سبزیجات در وعده غذایی خود جای دهید.
توصیه های غذایی که در آموزش ایروبیک می توان به آنها اشاره نمود :
فاصله بین وعده های غذایی خود را ۲ تا ۳ در نظر بگیرید تا با این کاربه بالا نگهداشتن سطح متابولیسم بدن کمک شود.
بیشتر از مدت زمان ۳ ساعت هرگز به خود گرسنگی ندهید.
روغن زیتون برای بدن جزء چربی های مفید به حساب می آید پس روزانه ۱ تا ۲ قاشق در وعده های غذایی خود روغن زیتون استفاده کنید.
مواد غذایی مورد استفاده را بیش از حد سرخ نکنید و قبل از پخت گوشت چربی های اضافه موجود در آن را جدا کنید.
آب را به اندازه نیاز بدن بنوشید حدوداً ۴ تا ۵ لیتر در روز و توجه داشته باشید که آبی سالم بنوشید.
تا حد ممکن مصرف شیرینی جات و میوه را بعد از ساعت ۶ به حداقل برسانید زیرا قندی که در این مواد وجود دارد در بدن ذخیره شده و خیلی سریع به چربی در بدن تبدیل می شود.
تمرینات هوازی را حداقل ۳ بار در هفته که هر بار انجام این تمرینات حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول بکشد.
در حین انجام تمرینات هوازی سعی کنید در حد تعادل این تمرینات را انجام دهید و به دستگاه تنفسی خود فشار وارد نکنید.
رژیم غذایی که مورد استفاده قرار می دهید ۱ روز آن را از غذاهایی استفاده کنید که به آنها علاقه دارید و در آن روز را به خود استراحت دهید.
در صورتی که آخرین وعده غذایی شما یک جایگزین و یا مکمل غذایی است پس این این موضوع توجه کنید که کربوهیدرات های آن راباید جدا نمائید.

آموزش ایروبیک

 

درا ین قسمت از آموزش ایروبیک به توضیح برخی مواد ضروری مورد نیاز بدن اشاره می شود:
کربوهیدرات ها:
کربوهیدرات های ساده موادی هستند که هضم آنها خیلی سریع اتفاق می افتد و انرژی تولیدی از آنها نیز بسیار سریع است.ولی انرژی تولید شده توسط آنها به مدت طولانی حفظ نمی شود و در بدن سریع تبدیل به چربی شده.بنابراین توصیه می شود از کربوهیدرات های پیچیده استفاده شود.
از جمله موادی که دارای کربوهیدرات ها هستند می توان به موارد زیر اشاره نمود:
، ماكارونی، سیب زمینی ، سبزیجات، برنج ، جو نان سبوس دار،
چربی ها :
بدن تا حد مورد نیازی برای حفظ سلامتی به چربی ها نیاز دارد.این حد نیاز بالای ۱۰ است زیرا چربی بدن زیر ۱۰ باشد برای سلامتی مضر و خطرناک می باشد.مصرف چربی های اشباح شده را به حداقل ممکن برسانید در عوض از چربی های غیر اشباح استفاده کنید.
چربی های غیر اشباح برای بدن مفید تر هستند و در مواد زیر یافت می شوند:
روغن زیتون ، سایر روغن های گیاهی و چربی كه در انواع ماهی ، آجیل ، كره بادام زمینی روغن گلزا، روغن كانولا.
چربی های اشباح شده:چربی گوشت ،روغن نباتی، كره،
پروتئین ها:
کار پروتئین ها ترمیم و رشد عضلات بدن است منبع انرژی به حساب نمی آید و در موادی مانند:گوشت،مرغ ماهی،تخم مرغ و… یافت می شود.
اگر علاقه مندان به تاریخ این رشته ورزشی دارید و دوست دارید تا در مورد ان اطلاعات بیشتری را کسب نمایید می توانید در ادامه با ما همراه باشید :
تاریخچه ایروبیک در جهان و ایران :
با توجه به حس رقابتی ایروبیک از دهه ۸۰ میلادی برای ورزشکارانی که فعالیت می کردند در این رشته مورد توجه آنها قرار گرفت.که می خواستند انعطاف پذیری و مهارت های اجرایی هنری خود را در حیطه قدرت واستقامت عضلانی،آمادگی جسمانی ، آمادگی قلبی عروقی به نمایش بگذارند.

امروزه به دلیل پیشرفت ایروبیک برنامه ریزی هایی جهت قرار گرفتن ایروبیک در رشته های المپیکی صورت می گیرد.
و همچنین در دنیا انجمن های ورزشی متعددی در دهه ۸۰ بنا شد تا ازآموزش ایروبیک حمایت کنند.و برای این رشته مسابقات جهانی در نظر گرفته شد.
تاريخچه ايروبيک در ايران:
به موازات توسعه ورزش ایروبیک در دنیا فعالیت ورزش ایروبیک به صورت پراکنده در سال های ابتدایی دهه ۷۰ شمسی در ایران شروع شد.
آموزش از طریق فیلم های تصویری که منبع اصلیش به حساب می آید تهیه می شد.
مربیان ورزش ایروبیک را با الگو برداری از این فیلم ها انجام می دادند که با این کار به آموزش دیگران می پرداختند.
بعد از گذشت زمانی در برخی از دانشگاهها کارگاه های آموزش ایروبیک برای دانشجویان پسر و دختر
پس از مدتی زير نظر فدراسيون ورزشهای همگانی کارگاههای آموزشی کوتاه مدت در برخی دانشگاهها برای دانشجويان دختر و پسر برگزار شد.
و با گرايش ريتميک و ايروبيک مدرک مربيگری آمادگی جسمانی به شرکت کنندگان اهدا می شد.

رشته ايروبيک از سال ۱۳۷۵ رسما” توسط کميته بين المللی المپيک به عنوان يکی از زير شاخه های فدراسيون جهانی ژيمناستيک شناحته شد اما در ايران به علت تمرکز صرف فدراسيون های قبلی روی ژيمناستيک هنری، ايروبيک عمدتا“ به صورت غير منسجم و پراکنده تحت نظر انجمنهای ورزشی آمادگی جسمانی و فدراسيون ورزش همگانی ( و بيشتر در بخش بانوان ) به فعاليت خود ادامه می داد. هر چند که اين رشته رسما” می بايستی زير نظر فدراسيون ژيمناستيک ايران فعاليت می نمود. اولين حضور رسمی ايران در عرصه بين المللی در سال ۱۳۷۸ در کشور بلغارستان با دعوت فدراسيون جهانی از بانوان ايرانی انجام شد و اولين کتاب قوانين و مقررات داوری در سال ۱۳۷۹ توسط خانم شهره حقانی قهرمان اسبق ژيمناستيک ايران ترجمه گرديد. اولين دوره داوری بين المللی و کارگاه آموزشی در بخش بانوان با حضور خانم فومه آ در سال ۱۳۸۳ در تهران برگزار شد .

آموزش ایروبیک

در بخش آقايان پس از بررسی دقيق فدراسيون ژيمناستيک و به منظور فعال سازی شاخه های ديگر تحت نظر فدراسيون جهانی ژيمناستيک مانند ترامپولين، آکروژيم ، ريتميک و ايروبيک و پيگيري های رياست محترم فدراسيون جناب آقای محتشمی و مساعدت مسئولين سازمان تربيت بدنی و کميته ملی المپيک اين رشته رسما” به عنوان يکی از زير شاخه های فدراسيون ژيمناستيک سازماندهی شد و آقای محمود اصلی ( دبير سابق فدراسيون ژيمناستيک) به عنوان مسئول کميته ايروبيک معرفی و ايشان نيز با همکاری آقای هادی قاسمپور (از قهرمانان تيم ملی ژيمناستيک هنری و دانشجوی کارشناسی ارشد تربيت بدنی ) و خانم تقوائی ( نايب رئيس فدراسيون در امور بانوان ) به مطالعه و تحقيق در مورد آموزش ايروبيک پرداخته و اولين اردوی استعداد يابی جهت آموزش اصول پايه ايروبيک و با دعوت از علاقمندان و قهرمانان ورزشی و ژيمناستيک در تاريخ ۲۰/۱۲/۱۳۸۵ در تهران تشکيل شد. از ابتدای سال ۱۳۸۶ فدراسيون ژيمناستيک جهت توسعه رشته ايروبيک در ابعاد عمومی و قهرمانی و همچمين افزايش دانش و اطلاعات مربيان برنامه های آموزشی متعدد و منسجمی را آغاز نمود.
اولين دوره تربيت مربی و داور در بخش آقايان ابتدای تابستان ۱۳۸۶ در شهرستان شاهرود آغاز شد و اولين دوره داوری بين المللی در شهريور همان سال به منظور آشنا سازی مربيان و ورزشکاران با قوانين بين المللی اين رشته با همکاری فدراسيون جهانی ژيمناستيک زير نظر مدرس فرانسوی در تهران برگزار شد. اولين مسابقات رسمی بين المللی تيم ملی بزرگسالان ايران از شهريور ۱۳۸۶ با شرکت در مسابقات جام جهانی اسپانيا آغاز شد.
پس از بررسی های فراوان، فدراسيون ژيمناستيک تصميم گرفت که پايه و اساس اين رشته را در ايران به طور صحيح و اصولی برنامه ريزی کند و به همين منظوردر زمستان همان سال از گريگوری آلکان فرانسوی قهرمان ۱۰ ساله جهان و در ادامه از آقای زاوير ژولين مدرس بين المللی فرانسوی فدراسيون جهانی و نايب قهرمان جهان دعوت نمود تا برای آموزش مربيان و ترويج اصولی ايروبيک وارد ايران شوند و اين موضوع سبب شد دوران تازه ای از رشد و توسعه ايروبيک در ايران آغاز شود.
برای جلوگیری از آسیب دیدگی در حین آموزش باید کفش مناسب بپوشید و حرکات خود را به شیوه ای انجام دهید که جنبه ی نمایشی و قدرتی برای بقیه نداشته باشد و با پوشیدن کفش های ورزشی نرم و مناسب انجام نرمش های ایروبیک این آسیب ها را کاهش دهید.
یکی دیگر از علل آسیب دیدگی ها گرم نشدن درست بدن بوده یا بصورت پابرهنه نرمش کردن یا به آموزش ایروبیک پرداختن میتواند باعث آسیب دیدگی شود . برای انجام نرمش نباید پابرهنه تمرین کرد چون به بدن بیش از حد فشار وارد شده .
اگر با وجود گرم کردن قبل از اموزش ایروبیک بازهم احساس درد در پاها و کمر یا گردن کنید با مربی خود در میان بگذارید . شاید با کاهش تمرینات و حرکات سریع از شدت درد بکاهد و یا برخی اوقات افراد تمرینات اضافی و غلط را انجام میدهند که باعث کشیده شدن برخی عضلات بدن شده که اشتباه بوده.

– افرادی که در سنین بالاتر از ۳۰ هستند دارای نقاط ضعف در بدن دارند و شاید با  ایروبیک صدمات قبلی تجدید شوند و با صداهای غضروف ها همراه شود.
– تاندون های آسیب دیده ی گذشته حساس شوند
– اگر دچار آسیب در مچ پا هستید و یا در قسمت زانو و باسن احساس درد میکنید با یک کارشناس ورزشی کفش مخصوص را تهیه کنید.
– اگر با مراجعه به کارشناس مشکلی در کفش شما وجود نداشته باشد باید به پزشک مراجعه کنید تا از وجود آرتروز مطلع شوید . آرتروز به مفاصل آسیب وارد کرده و موجب درد شده و همچنین باعث التهاب رماتیسم مفصلی شده.
– التهاب های بوجود آمده میتواند از آسیب های گذشته باشد که با درد در ساق پا و دردهای عصبی شود و برخی مفاصل با جنبش روزانه صدمه میبینند .
– اگر در اموزش ایروبیک دچار آسیب و مصدومیت شدید باید برای مدتی از انجا آن بپرهیزید تا عضو آسیب دیده ترمیم شود و بهبود کامل پیدا کند تا دوباره بتوانید به انجام ان بپردازید.
– یکی از روش های آموزش ایروبیک در آب بوده که با انجام آن در آب بدون آسیب دیدگی میتوانید وزن را کم کنید.
– بیشترین آسیب دیدگی در آموزش ایروبیک کشیده شدن عضلات بوده.

خرید آموزش ایروبیک

 

 

اگر در انجام حرکات کششی به این نتیجه رسیدید که بیش از حد ماهیچه ها را کشیده اید این نرمش را انجام داده :
الف: ابتدا به محلی که آسیب دیده استراحت داده تا از تحرک ثابت شود.
ب: در روز بعد آموزش به آن فشار نیاورده
ج: از کمپرس یخ برای کاهش ورم استفاده کنید که برای کاهش درد نیز کاربرد داشته که تا ۲۴ تا ۴۸ ساعت از این روش استفاده کنید و روی موضع گذاشته و با وقفه ی زمانی ۱۵ دقیقه ای مجدد روی محل قرار داده شود.
د: کمپرس فشار دادن همراه با بانداژ برای کاهش درد مفید بوده و روی مفاصل تاثیر داشته .
ه: پاهای خود را بالا نگه داشته و یا از یک بالشت برای کمک گرفتن استفاده کنید.

با انجام دادن این حالات چندین روز به نتیجه ی اگر نرسیدید و درد کاهش پیدا نکرد به دکتر مراجعه کنید و یا از مربی نخواهید محل آسیب دیده را تشخیص دهد.
علل اصلی بیشتر آسیب ها کشیدگی بیش از حد ماهیچه ها بوده و یا بیش از معمول از یک عضله کار کشیده شده و یا در بدن شما واکنش نشان داده و بصورت درد و مصدومیت نشان داده شده.
اگر محل آسیب دیده را به درستی درمان نکنید و به ان رسیدگی نشود دردسرساز شده و آسیب های کوچک شاید جزئی باشند اما به صدمات آینده منجر میشوند.
مزایای ورزش ایروبیک و آموزش ایروبیک
۱) برای تمام سنین مفید بوده و و دارای تمرینات ملایم تا شدید در طی آموزش ایربیک بوده
۲) آموزش ایروبیک برای انجام تمرینات و حرکات برای بهبود تناسب اندام ، باسن ، پاها ، دست ، قفسه سینه طراحی شده است.
۳) با انجام حرکات ایروبیک ماهیچه های دستگاه تنفسی قوی شده .
۴) ایروبیک و انجام حرکات و تمرینات ایربیک در مدت زمان هرچند کوتاه به ماهیچه سازی بدن پرداخته .
۵) با انجام تمرینات ایروبیک به افزایش فشار خون کمک کرده و تعداد گلبول های قرمز را افزایش داده و با رساندن اکسیژن به دست و پاها به اعضای بدن کمک کرده.
۶) انجام تمرینات و آموزش به شادابی فرد کمک کرده و از افسردگی و اضطراب کاهش داده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *