عینک خلبانی شیشه آینه ای زرد|

عینک خلبانی

شیشه آینه ای زرد

اگر شما هم به داشتن یک عینک آفتابی بسیار شیک علاقه مند هستید امروز برای شما پیشنهاد ویژه ای را در نظر گرفته ایم.نام محصول امروز ما عینک خلبانی شیشه زرد می باشد. این عینک آفتابی با زیبایی منحصر به فرد خود باعث شده تا بسیاری از جوان ها توجه ویژه ای به آن داشته باشند.شاید در نگاه اول جلوه بسیار شیک و طراحی فریم منحصر به فرد ان باعث شود تا هر بیننده ای را به خود جلب نماید.محصول امروز ما از مدل شیشه زرد رنگ بوده و در مقابل آفتاب علاوه بر اینکه از چشمان شما به خوبی و کاملا استاندارد از اشعه UV محافظت می کند همچنین باعث می گردد تا شما چهره ای بسیار جذاب و زیبا داشته باشید .

خرید عینک خلبانی

 

در میان سایر عینک آفتابی های موجود در بازار اگر می خواهید از طرحی منحصر به فرد و متفاوت استفاده کنید و توجه همگان را به خود جلب نمایید پیشنهاد ما تنها یک مدل است و آن استفاده از عینک خلبانی است.در توصیف این عینک ریبن  زیبا می توان اینگونه نوشت که :
-عینکی خاص با طراحی فریم فوق العاده جذاب مدل ۳۰۲۵
-همراه با شیشه های آینه ای زرد رنگ مایل به سبز
-دارای استاندارد۴۰۰ UV
-دارای فریم طلایی رنگ منحصر به فرد و مقاوم و ضد زنگ
-همراه با گارانتی معتبر
-دارای اسپری مخصوص جهت پاک کردن شیشه عینک
شما جهت تهیه این محصول خاص با کیفیت بالا از فروشگاه البرز خرید و همچنین نحوه پرداخت مبلغ آن کار آسانی در پیش دارید. کافیست به یکی از روش های زیر جهت خرید این محصول اقدام نمایید :
من می خوام برای خرید عینک خلبانی فوق اقدام نمایم باید دقیقا چیکار کنم ؟
-فرقی نداره کجای کشور هستید کافیه بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کنید و از طریق سایت فرم سفارش را ثبت نمایید.

 

خرید اینترنتی عینک خلبانی

 

چگونه وجه کالا را باید بپردازم ؟
کاری نداره شما اول خرید کنید و محصول را دریافت نمایید و بعد از اینکه از رسیدن محصول مطمئن شدید می توانید وجه کالا را به مامور پست دهید . با این روش بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید هر خرید که خواستید از فروشگاه البرز خرید انجام دهید.
چه مدت طول می کشد تا کالای خریدای شده به دست من برسد ؟
چون به صورت پستی محصول شما برایتان ارسال می گردد معمولا بین ۲ روز تا نهایتا ۵ روز زمان خواهد برد تا کالای مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتی بازگشت پول
شما با خیال راحتی می توانید از فروشگاه البرز خرید اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود نمایید . ما تمامی محصولات خود را گارانتی کرده ایم و در صورتیکه هر گونه مشکلی در ان دیده شد ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.

عینک خلبانی شیشه زرد

عینک خلبانی

 

 

اما بازگردیم به توضیحات بیشتری در مورد عینک خلبانی فوق. این عینک دارای لنزی استاندارد است و این عامل باعث می شود تا شما رد استفاده های طولانی مدت به هیچ وجه احساس خستگی نکنید و چشمان شما آسیب نبیند.همچنین استاندارد بودن لنزهای این محصول باعث می شود تا شما در هنگام استفاده در نور آفتاب دچار مشکل نشوید و در واقع از ورد اشعه های مضر جلوگیری خواهد کرد.
بدنه فلزی و ضد زنگ عینک ریبن فوق باعث شده تا هم جذابیت ان بیشتر شود و هم میزان ماندگاری و کیفیت بالاتری داشته باشد.طراحی هوشمندانه فریم عینک فوق باعث گردیده تا در میان آقایان و خانم های سخت پسند بسیار مورد استقبال واقع شود. در کل اگر به دنبال یک عینک آفتابی با طرحی متفاوت و قیمتی مناسب هستید به نظر میرسد در میان سایر برندهای موجود عینک خلبانی فوق می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

عینک خلبانی

خرید عینک خلبانی

 

2 دیدگاه در “عینک خلبانی شیشه آینه ای زرد|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *