تور کاشان و جاذبه های آن

تور کاشان از پرطرفدارترین و جذاب ترین تورهای گردشگری داخلی است. تور کاشان انواع متفاوتی دارد و بسته به امکانات آن، هزینه های متفاوتی دارد.

تور کاشان و جاذبه های دیدنی آن

 

تور کاشان از جمله تورهای پرطرفدار داخلی می باشد که در فصول مختلف سال به ویژه اردیبهشت ماه توسط آژانس های مسافرتی مختلف برگزار گردیده و لذت یک سفر خاطره انگیز را برای گردشگران به ارمغان می آورد. انتخاب یک آژانس مسافرتی مناسب در امکانات تور گردشگری کاشان تاثیر بسیار زیادی داشته و می تواند شیرینی سفر را دو صد چندان نماید. انتخاب کاشان به عنوان یک مقصد گردشگری، بسیار مناسب و لذت بخش خواهد بود.

 تور گردشگری در شهر کاشان

کاشان شهری قدمت دار و بسیار کهن در قسمت مرکزی ایران زمین می باشد. این شهر از شهرهای استان نامدار اصفهان بوده و دارای جاذبه های گردشگری تاریخی، طبیعی و هنری فراوانی می باشد. کاشان از جمله شهرهای توریستی ایران است و سالانه تعداد بیشماری توریست داخلی و خارجی را به خود فرا می خواند. کاشان، شهری قدمت دار و دارای بیشینه فرهنگ و تمدن ایران باستان است. کاشان شهری بسیار زیبا و توریستی است و در برگیرنده تمدن و گویش های سنتی آریایی می باشد.

اقلیم و آب و هوای کاشان به دو شکل کوهستانی و کویری بوده و گردشگری در این شهر در فصول مختلف سال، دارای جاذبه ها و زیبایی های بسیار چشمگیر و خاطره ساز می باشد. از اصلی ترین و مهمترین آیین ها و سنت های کهن کاشان، فرهنگ گلاب گیری و قالی شویی در کاشان می باشد که برای گردشگران کاشان بسیار جذاب بوده و از اهداف اصلی گردشگران کاشان به شمار می آید. کاشان دارای معماری و شهرسازی بسیار شگفت انگیزی بوده و دارای فضاهای شهری و پارک های بسیار زیبایی در معماری شهر می باشد.

 

تور کاشان و جاذبه های آن

تور گردشگری کاشان دارای انواع مختلفی است و تور کاشان یک روزه از پرطرفدارترین تورهای گردشگری در این شهر تاریخی و بسیار زیبای مرکزی ایران است. آژانس های مسافرتی بسیاری با ارائه پکیج تور کاشان، گردشگران را از برنامه گردشگری و تفریحی تور گردشگری  کاشان مطلع نموده و انتخاب تور را برای آنها آسان تر می نماید. تور تفریحی کاشان در فصل اردیبهشت ماه طرفداران و متقاضیان بیشماری داشته و می تواند لذت یک سفر رویایی را برای شما خلق نماید.

 

تورهای چند روزه کاشان

تور گردشگری کاشان، انواع متفاوتی داشته و از یک روزه تا چند روزه در آژانس های مسافرتی مختلف، متفاوت می باشد. تور کاشان دو روزه از پرطرفدارترین و مورد استقبال ترین تورهای گردشگری کاشان است. تور کاشان در کرج از جمله تور دو روزه کاشان می باشد که در آن، از تمامی مکان ها و جاذبه های توریستی بازدید نموده و خاطره ای تکرار نشدنی برای گردشگران خلق می نماید. تور کاشان سه روزه فرصت بیشتری در اختیار گردشگران قرار داده و در آن می توان تمامی جاذبه های طبیعی و گردشگری را به نظاره نشست. تور کاشان یک روزه تهران به کاشان حرکت نموده و در بیشتر موارد در اردیبهشت ماه در فصل گلاب گیری برگزار می گردد.

 تور کاشان ۲ روزه و جاذبه های گردشگری کاشان

  •  خانه بروجردی ها

از معروف ترین و نام آشناترین جاذبه های تاریخی شهر کاشان، خانه بروجردی ها می باشد. خانه بروجردی های کاشان دارای معماری بسیار زیبا و شگفت انگیزی بوده و گردشگران را به خود فرا می خواند. این بنا در دوره قاجار بنا گردیده و دارای معماری منحصر به فرد ایرانی در انواع بسیار شگفت انگیز آن می باشد. این خانه دارای تزئینات شگفت انگیز، متنوع و بسیار زیبا بوده و از نبوغ بسیار زیادی در طراحی و سبک معماری برخوردار می باشد.

  • بازار سنتی کاشان

بازار، از جمله دیدنی ترین و زیباترین مکان های گردشگری در تمامی استان ها و شهرهای توریستی ایران و جهان است. بازار سنتی کاشان از مقاصد اصلی گردشگران تور کاشان می باشد که معماری و سبک بسیار بی نظیر و منحصر به فردی داشته و در بسیاری از نوشته ها و آثار هنری از آن نام برده شده است. این بنا قدمتی چند صد ساله داشته و در دوران صفویه تاسیس گردیده است. اوج رونق و شگفتی این بازار در دوران شاه عباس صفوی بوده و از اصلی ترین بخش های آن، بازار مسگرها می باشد که زیبایی و جذابیت بسیار زیادی به بازار بخشیده و مقصد اصلی تهیه سوغاتی برای گردشگران تور کاشان می باشد.

  •  قمصر کاشان

قمصر کاشان از مکان های بسیار خوش آب و هوا و مملو از گل های محمدی بوده و عطر و بویی بی نظیر در فصول گلاب گیری کاشان خواهد داشت. بازدید از مراسم گلاب گیری از اصلی ترین جاذبه های گردشگران تور کاشان ۱ روزه بوده و در فصول گلاب گیری، طرفداران بسیار زیادی خواهد داشت. استشمام عطر گل های خوشبو محمدی از لذت بخش ترین بخش های تور کاشان یه روزه بوده و می تواند روح و روان گردشگران را تجلی بخشد. تور زمینی کاشان از تورهای پر متقاضی گردشگری در کاشان است.

 

روستای ابیانه

یکی از بی نظیرترین و شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری این شهر، روستای ابیانه است. تور یک شب کاشان برای بازدید از این روستا کافی نبوده و احتیاج به زمان بیشتری خواهد داشت. این روستا دارای آب و هوا و معماری بسیار منحصر به فردی بوده و پیشنهاد می کنیم گردشگری در این روستای خوش آب و هوا را در برنامه تور گردشگری کاشان قرار داده و لذت ببرید. تور کاشان قیمت های متفاوتی داشته و بسته به امکانات تور و مدت زمان اقامت، هزینه های پرداختی متغیر خواهد بود. تور کاشان کرج از پرطرفدارترین تورهای گردشگری داخلی بوده و در تمامی فصول سال برگزار می گردد.

 

تور کاشان کلوت

آفتاب کلوت از جمله شرکت های گردشگری داخلی و خارجی می باشد که برگزار کننده تورهای یک روزه تا چند روزه کاشان بوده و استقبال کنندگان زیادی دارد. تور کاشان کویر برای گردشگران و کویرگردان حرفه ای گزینه بسیار مناسبی بوده و می تواند تجربه یک سفر لذت بخش را برای آنها فراهم آورد. تورهای کویر کاشان شب های شگفت انگیز و بسیار زیبایی داشته و اقامت در کویرهای اطراف این شهر، احساسی تکرار نشدنی می باشد.

تور کاشان گردی این کلوت در هزینه ها و امکانات متفاوت برگزار گردیده و حق انتخاب را به مشتری را واگذار نموده است. تورهای کاشان گردی این شرکت، خالی از لطف نبوده و از پیشنهادهای جذاب گردشگری داخلی می باشد. تور گردشگری کاشان در تور کلوت را می توان یکی از بهترین و لذت بخش ترین سفرها و تورهای گردشگری دانسته و از آن لذت برد. تور لاکچری کاشان امکانات فراوانی داشته و از سفرهای لذت بخش نوروزی و بهاره به شمار می آید. تور لوکس کاشان نسبتا هزینه بیشتری داشته و از جمله تور هوایی کاشان می باشد. تور یکروزه کاشان از تهران می تواند سفری لذت بخش و بی نظیر بوده و برایتان خاطراتی شگفت انگیز خلق نماید.

 

تور یکروزه کاشان از کرج

این تور معمولا در فصول اردیبهشت ماه و بهار به منظور بازدید از باغ های گل محمدی و گلاب گیری برگزار گردیده و از یک آخر هفته بسیار متفاوت را برایتان رقم می زند. تور یک روزه کاشان از متفاوت ترین تورهای گردشگری در کویر است و پیشنهاد می شود تور ۱ روزه کاشان و یا تور ۲ روزه کاشان را تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *