خرید اینترنتی شن جادویی رنگی

آشنایی با شن جادویی رنگی و خرید آن

 

 اگر می خواهید شن جادویی رنگی را برای کودک خود خریداری کنید یا می خواهید پیش از خرید شن جادویی رنگی در مورد شن های رنگی اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید. شن جادویی رنگی یکی از بهترین وسایل بازی برای کودکان است که ساعت های زیادی می تواند آنها را سرگرم نگه دارد. شن رنگی علاوه بر سرگرم کردن کودکان، فواید بسیار زیادی نیز دارد که در واقع موجب خواهد شد که قوه تفکر و تخیل کودک شما تقویت شد همچنین موجب شکوفایی استعدادهای وی نیز خواهد شد. در ادامه بیشتر با شن رنگی بازی آشنا خواهید شد.

شن جادویی رنگی

دوران کودکی دوران بازی های متنوع و فراوانی است؛ به طور کلی بخش مهمی از دوران کودکی را بازی های کودکانه تشکیل می دهد، کودکان برای ساعت ها با بازی های متنوعی خود را سرگرم می کنند. تنوع و فراوانی بازی های دوران کودکی بدین معنا نیست که همه بازی های این دوران قطعا مفید هستند و برای کودکان مناسب می باشند در این بین برخی از بازی ها وجود دارند که نه تنها هیچ فایده ای ندارند بلکه بسیار مخرب هستند. برخی از بازی ها نیز وجود دارند که فقط جنبه سرگرمی دارند. در این بین بازی هایی نیز وجود دارد که علاوه بر داشتن جنبه سرگرمی برای تقویت مهارت های کودکان و همچنین رشد و شکوفایی استعدادهای آنها بسیار موثر است. بازی شن جادویی رنگی یکی از این بازی ها است که نه تنها برای مدت زمان زیادی کودک شما را سرگرم می کند بلکه به دلیل نوع بازی و ویژگی هایی که دارد سبب می شود که قوه تفکر و استعداد کودک شما رشد پیدا کند.  شن جادویی رنگی که به نام شن بازی رنگی معروف است در انواع مختلف و در برندهای گوناگون تولید می شود که می توانید از فروشگاه مجیک سند خریداری کنید.

تصویر ۱

شن جادویی رنگی یا شن و ماسه

بازی با شن و ماسه یکی از جذاب ترین بازی ها برای کودکان است، کودکان با استفاده از شن و ماسه برای چندین ساعت می توانند سرگرم شوند، با استفاده از شن و ماسه می توانند شکل های دلخواه خود را درست کنند و در نهایت موجب شکوفایی استعدادهای خود شوند. روانشناسانی که در زمینه شناخت کودکان فعالیت دارند توصیه می کنند که حتما کودکان با شن و ماسه بازی کنند چرا که تاثیر بسیار مهمی را در رشد آنها خواهد داشت. شن و ماسه از بازی های محبوب کودکان است و بسیاری از کودکان هنگامی که شن و ماسه را مشاهده می کنند بدون وقفه جذب آن می شوند.

هر چند بازی با شن و ماسه مزیت های زیادی دارد اما حاوی عیب و ایرادهایی نیز هست. برای مثال شن و ماسه همیشه در دسترس نیست و همچنین به دلیل این که در محیط بیرونی قرار گرفته است تحت تاثیر انواعی از آلودگی ها است و آلودگی های مختلفی را به همراه دارد و همچنین زمانی که کودکان از آن استفاده می کنند هم محیط خانه و هم لباس آنها دچار آلودگی می شود. به همین دلیل انواع شن جادویی رنگی می تواند یک گزینه و جایگزین مناسب به جای شن و ماسه باشد که هم مزیت آنها را دارد و هم اینکه عیب و ایراد شن و ماسه را به همراه ندارد و کودکان شما به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانند از آنها استفاده کنند.

 تصویر ۲

شن جادویی رنگی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

  • شن جادویی رنگی باعث می شود که قدرت تخیل و تجسم کودکان شما بیشتر شود.
  • در دوران کودکی تقویت رابطه ذهن و دست بسیار مهم است. شن های جادویی این عمل را به خوبی برای کودک شما انجام می دهد.
  • شن جادویی رنگی در قیاس با خمیرهای بازی که با گذشت زمان نرمی خود را از دست می دهد و حالت سفتی پیدا می کنند مثل روزهای اول همچنان از نرمی برخوردار است.
  • به مرور زمان که کودکان شما رشد می کنند بسیاری از مهارت های آنها نیز رشد می کند، مهارت دست ورزی از جمله مهارت هایی است که با بازی شن جادویی تقویت می شود.
  • شن های جادویی بسیار نرم هستند و به همین دلیل از آنها می توان به راحتی استفاده کرد و شکل های مختلفی را درست کرد.
  • شن های جادویی رنگی هیچ آسیبی به پوست کودکان نمی رساند و حتی کودکان با پوست ظریف نیز می توانند از آن استفاده کنند.

تصویر ۳

شن جادویی رنگی مناسب برای تمام سنین

زمانی که نوزاد شما وارد مرحله کودکی می شود این مرحله تا نوجوانی ادامه پیدا می کند، به طور کلی مراحل مختلف کودکی بازی های مخصوص خود را دارند که بهتر است کودکان شما با توجه به مرحله ای از کودکی که قرار دارند بازی های متناسب را انجام دهند در این بین برخی از بازی ها وجود دارند که مختص به مرحله خاصی از دوران کودکی نیستند و در همه مراحل کودکی می توان آن را انجام داد. شن جادویی رنگی یکی از این بازی ها و وسایل بازی است که برای سنین مختلف کودکی می تواند مفید باشد. کودک شما از همان زمانی که با محیط خود ارتباط برقرار می کند و توانایی بازی کردن را کسب می کند می تواند با شن های جادویی مشغول بازی شود. بازی با شن جادویی سبب خواهد شد که کودک شما مراحل رشد ذهنی و مهارتی را زودتر طی کند و بتواند استعدادهای خود را شکوفا کند.

تصویر ۴

شن جادویی رنگی ضرر دارد؟

یکی از سوال های متداولی که در مورد انواع شن های جادویی وجود دارد این است که این شن های جادویی ضرر دارند یا خیر؟ از آنجا که شن جادویی یک وسیله بازی متداول برای کودکان محسوب می شود لذا این سوال از اهمیت زیادی برخوردار است. شن های جادویی در واقع هیچ ضرری برای کودکان شما ندارند، همانطور که در مقایسه شن جادویی با شن و ماسه گفته شد شن های جادویی با توجه به این که معایب شن و ماسه را هم ندارند برای بازی کودکان بسیار مفید می باشند. اگر شما شن جادویی رنگی را از فروشگاه ها و مغازه های معتبر خریداری کنید و شن جادویی خریداری شده یک شن اورجینال و اصل باشد بدون شک هیچ ضرری برای سلامتی کودکان شما نخواهد داشت. شن های جادویی مانند شن و ماسه هستند و در ساخت آنها از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است و حتی رنگ به کار رفته در آنها نیز رنگی طبیعی است که با پوست کودکان سازگاری دارد و حتی برای کودکانی که پوست حساسی دارند، مناسب می باشد و هیچ حساسیتی ایجاد نمی کنند.

تصویر ۵

شن جادویی کینتیک سند، مهارت ذهنی را تقویت می کند

یکی از مهمترین نیازها برای تبدیل شدن به یک انسان موفق داشتن مهارت ذهنی است، انسان هایی که از مهارت ذهنی بالایی برخوردار هستند به طور معمول در کارهای خود نیز آدم های موفقی هستند. از همان زمانی که نوزاد شما به دنیا می آید و به تدریج با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار می کند مهارت ذهنی اش به تدریج شروع به رشد می کند. هر چه کودک با محیط اطراف خود مخصوصا با استفاده از بازی های گوناگون درگیر شود مهارت ذهنی او بیشتر در معرض رشد و تقویت قرار می گیرد. بازی های دوران کودکی نقش اساسی در تقویت مهارت ذهنی کودکان دارد اما همه بازی های کودکان این نقش را ندارند و برخی از بازی ها صرفا جنبه سرگرمی دارند. بازی هایی مانند شن جادویی علاوه بر اینکه سرگرم کننده است و برای ساعت های زیادی کودکان شما را جذب خود می کند این ویژگی ها را هم دارد که سبب رشد و تقویت مهارت ذهنی و جسمی کودک شما می شود. به دلیل اینکه در این بازی ذهن کودک بسیار درگیر است این مهم طبیعی به نظر می رسد.

تصویر ۶

شن جادویی رنگی و بازی گروهی

انسان موجودی اجتماعی است و بهتر است که از همان دوران کودکی، اجتماعی بودن را یاد بگیرد و بتواند به راحتی با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کند. انسان هایی که معمولا در برقراری ارتباط با دیگران موفق عمل می کنند در زمینه شغل و زندگی خود معمولا موفق تر عمل می کنند چرا که ارتباط یک مهارت است. اما این مهارت به خودی خود به دست نمی آید بلکه نیازمند آموزش و یادگیری نیز هست. این یادگیری باید از همان دوران کودکی آغاز شود. یکی از مواردی که باعث می شود کودک شما از این مهارت برخوردار شود بازی های گروهی در دوران کودکی است. بازی های گروهی در این دوران نحوه ارتباط و تعامل را از همان ابتدا به کودک شما آموزش می دهند. بازی با شن های جادویی رنگی اگر به صورت گروهی انجام بپذیرد بدون شک تاثیر دو چندانی را در تقویت و رشد مهارت ارتباط اجتماعی کودک شما خواهد داشت.

تصویر ۷

ساخت شکل های گوناگون با شن های جادویی رنگی

بازی با شن و ماسه یکی از جذاب ترین بازی ها است به طوری که در حال حاضر در این زمینه مسابقات زیادی هم برگزار می شود که در آن شرکت کنندگان به خلق شکل ها و آثار گوناگون می پردازند. یکی از جذابیت های بازی با شن جادویی رنگی این است که با استفاده از آن کودکان شما می توانند شکل های مختلفی را خلق کنند که در این زمینه محدودیتی وجود نخواهد داشت، هر چند شن های بازی به طور معمول قالب های آماده ای دارند و با استفاده از آنها می توان شکل های ثابتی را درست کرد اما کودک شما این توانایی را دارد که بدون استفاده از قالب ها بتواند شکل های دلخواه خود را درست کند و از بازی خود نهایت لذت را ببرد.

تصویر ۸

شن جادویی رنگی و بازی با بزرگترها

کودکان در اکثر موارد دوست دارند که بزرگترها، خصوصا پدر و مادرها با آنها همبازی شوند، همبازی شدن پدر و مادر با کودکان خود فواید بسیار زیادی دارد از جمله این که والدین از نزدیک با کودک خود ارتباط برقرار می کنند و به خوبی می توانند شخصیت کودک خود را بشناسند و در کنار آن نیز بازی با کودکان موجب می شود که بسیاری از مهارت ها و نکته های زندگی را با زبان کودکی بتوانید به آنها آموزش دهید. با بازی کردن با کودکان خود می توانید رابطه خود را با کودک خود تقویت کنید که از بروز بسیاری از مشکلات در آینده جلوگیری خواهد کرد. بازی های زیادی وجود دارد که شما به صورت مشترک می توانید با فرزند خود انجام دهید. بازی با شن های جادویی رنگی یکی از این بازی ها است که نه تنها برای شما نیز خسته کنند نخواهد بود بلکه برای مدت زمان زیادی با ذوق و شوق می توانید کودک خود را همراهی کنید و از این بازی در کنار هم لذت ببرید و دوران کودکی خود را یادآور شوید. خرید شن رنگی را می توانید از سایت ما در کمترین زمان انجام دهید.

تصویر ۹

مراقب شن های رنگی تقلبی باشید

فروش شن رنگی در حال حاضر بسیار متداول شده است، اگر قصد خرید شن جادویی رنگی را دارید حتما آن را از فروشگاه های معتبر تهیه و خریداری کنید. با توجه به این که استقبال زیادی از انواع شن های رنگی شده است برخی از افراد سودجو دست به تولید شن های تقلبی می زنند و آنها را به دست مشتریان می رسانند. وقتی که محصولات تقلبی شن های جادویی بازار را به تسخیر خود در می آورند و مشتریان نیز آنها را تهیه می کنند، پس از استفاده از آن موجب نارضایتی می شود که در نهایت بدبینی به محصولات اورجینال و اصل را به همراه دارد. برخی از افراد اقدام به تولید شن های جادویی رنگی تقلبی می کنند و حتی برای جذب مشتری آنها را با قیمت بسیار کمتری عرضه می کنند که موجب ایجاد بیماری های پوستی در کودکان می شوند.

شن های جادویی که اصل و اورجینال هستند در بسته بندی های اصل و شکیل عرضه می شود و زمانی که شما این شن های جادویی را در دست خود می گیرید به هیچ وجه چسبندگی ندارند در حالی که بسیاری از شن های تقلبی حالت چسبندگی دارند، شن های اصل و اورجینال رنگ خود را از دست نمی دهند و هرگز در حین بازی کردن، دستان کودک شما را رنگی نخواهند کرد، شن های رنگی اصل در بسته های استاندارد عرضه می شود و به هیچ وجه شن های جادویی را که در بسته ها و سطل های غیر استاندارد هستند را خریداری نکنید.

تصویر ۱۰

انواع بسته های شن های جادویی

اگر سری به مغازه ها و فروشگاه هایی بزنید که شن های جادویی را عرضه می کنند، شن های جادویی مختلفی را مشاهده خواهید کرد که آنها از محصولات برندهای مختلفی هستند، همچنین این شن های جادویی در بسته های گوناگونی تولید و عرضه می شوند که می توانید آنها را خریداری کنید. با توجه به نوع برندی که از شن های جادویی وجود دارد این شن ها در بسته های ۲۰۰ گرمی، ۳۰۰ گرمی، نیم کیلویی، یک کیلویی و ۲ کیلویی هم تولید می شوند.

 تصویر ۱۱

محتویات بسته یک کیلویی شن جادویی رنگی

یکی از بسته های متداول شن های جادویی که از طرفداران زیادی هم برخوردار است، بسته یک کیلویی شن جادویی رنگی است. البته همه برندهای شن های جادویی، شن رنگی یک کیلویی را تولید نمی کنند. برندهایی مثل کینتیک سند این شن را تولید می کنند. شن های جادویی که در وزن های بالاتری عرضه می شوند به طور معمول برای بازی های گروهی مناسب هستند. این شن بازی در دو رنگ متفاوت موجود است که هنگام خرید می توانید آن را انتخاب کنید. علاوه بر شن جادویی که به میزان یک کیلو در این بسته وجود دارد. در محتویات این بسته به تعداد ۸ عدد قالب وجود دارد که شکل های مختلفی از جمله حیوانات و قلعه را شامل می شوند. این بسته یک سطل مخصوص نیز دارد که برای نگهداری شن می باشد. این بسته بیلچه مخصوص برای بازی کردن نیز دارد و حاوی کاردک برای جمع کردن شن ها است.

تصویر ۱۲

محتویات بسته نیم کیلویی شن جادویی رنگی

علاوه بر بسته های یک کیلویی که شن جادویی رنگی عرضه می شود، شن های جادویی در بسته ها و وزن های دیگری نیز عرضه می شوند که بسته نیم کیلویی یکی از این بسته ها است، برند کینتیک سند نیز بسته های نیم کیلویی را تولید می کند که برای بازی های یک الی سه نفر مناسب است. در محتویات این بسته علاوه بر این که شن ۵۰۰ گرمی وجود دارد موارد دیگری از قبیل ۴ عدد قالب در شکل های مختلف، کاردک و شن برای جمع آوری شن ها و همچنین سطل بازی نیز وجود دارد، شن های ۵۰۰ گرمی برخلاف شن های یک کیلویی تک رنگ می باشد. اگر می خواهید وزن بیشتری از شن های جادویی را خریداری کنید شن های جادویی ۲ کیلویی سایر برندها نیز وجود دارد که می توانید خرید اینترنتی آن را از سایت ما انجام دهید.

تصویر ۱۳

رنگ های شن جادویی رنگی

شن های جادویی رنگی که به وسیله برندهای مختلفی تولید و عرضه می شوند از ترکیبات رنگی گوناگونی برخوردار هستند و شما زمانی که می خواهید خرید شن های جادویی رنگی را انجام دهید می توانید قبل از تکمیل خرید رنگ شن جادویی مورد نظر خود را انتخاب کنید بهتر است که پیش از خرید شن رنگی با کودک خود در مورد رنگ دلخواه آنها مشورت کنید و رنگ دلخواه او را انتخاب کنید تا از بازی با شن رنگی بیشترین لذت را ببرد. شن های جادویی رنگی از تنوع رنگی برخوردار هستند که می توانیم به رنگ های قرمز، آبی، سبز، نارنجی، زرد و بنفش اشاره کنیم. زمانی که می خواهید شن جادویی رنگی را از سایت ما خریداری کنید این امکان برای شما وجود دارد که رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

تصویر ۱۴

خرید اینترنتی شن جادویی رنگی

با توجه به استقبال زیادی که از شن های رنگی شده است ما فروش این محصول را در سایت خود قرار داده ایم، همانطور که گفته شد برندهای مختلفی از شن های رنگی وجود دارد که در انواع و بسته های گوناگون تولید می شود، اگر به دنبال خرید برند خاصی از شن جادویی رنگی هستید و یا می خواهید شن رنگی را در وزن های مختلف تهیه کنید می توانید محصول مورد نظر خود را از سایت ما خریداری کنید. خرید انواع شن های رنگی از سایت ما بسیار آسان است که شن رنگی مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن نیز خرید خود را تکمیل کنید. بلافاصله پس از ثبت سفارش، کالای مورد نظر شما آماده می شود و به آدرس شما ارسال خواهد شد و می توانید شن جادویی رنگی خود را درب منزل تحویل بگیرید. مزایای خرید اینترنتی این است که در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد و لازم نیست که برای خرید شن رنگی دنبال فروشگاه های مورد نظر بروید.

تصویر ۱۵

قیمت شن رنگی

یکی از سوالات متداولی که در مورد شن های رنگی پرسیده می شود این است که قیمت شن رنگی چقدر است؟ اول این که قیمت شن رنگی آن قدر بالا نیست که شما قادر به تهیه آن نباشید به طوری که قیمت آن در مقایسه با بسیاری از اسباب بازی ها و وسایل کودکان بسیار کمتر است، دوم این که انواع مختلفی از شن های رنگی برای برندهای مختلف تولید می شوند که قیمت برندها در مقایسه با یکدیگر فرق دارد. همچنین هر یک از برندها شن هایی را در وزن های مختلف عرضه می کنند که قیمت آنها نیز متفاوت خواهد بود. سوم اینکه قیمت شن های رنگی مختلف در سایت ما بسیار مناسب است و شما می توانید قیمت آن را با دیگر سایت ها مقایسه کنید.

تصویر ۱۶

فروشگاه مجیک سند

کمتر فروشگاهی را می توانید پیدا کنید که به صورت تخصصی در زمینه فروش شن جادویی رنگی فعالیت داشته باشد، فروشگاه و سایت اینترنتی مجیک سند انواع شن های رنگی مختلف را به صورت تخصصی عرضه می کنند، شما اگر به دنبال خرید شن جادویی رنگی هستید با خیال راحت می توانید محصول مورد نظر را از سایت ما خریداری کنید، محصولاتی که در فروشگاه مجیک سند عرضه می شوند اصل و اورجینال هستند و هیچ نوع آسیب پوستی برای کودکان شما ایجاد نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *