خرید سی دی آموزش بافتنی خانم کتلی

آموزش بافتنی توسط خانم مرضیه کتلی

 

اغلب خانم های خانه دار به دلیل گذراندن اوقات فراغت در منزل به سراغ کارهای هنری و دستی می روند. یکی از کارهای هنری مورد علاقه در میان بانوان، بافتنی است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به هنر بافتنی علاقه دارید، باید آموزش بافتنی را از صفر تا صد به روش های مختلف بگذرانید. حال اگر حوصله رفتن به کلاس های آموزشی را ندارید، می توانید از آموزش بافتنی خانم کتلی که در شبکه یک برنامه سیمای خانواده پخش شده است، استفاده کنید یا از سایت خانم کتلی به دیدن آموزش ها بپردازید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با آموزش بافتنی مرضیه کتلی بیشتر آشنا کنیم بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با هنر بافتنی

(تصویر شماره ۱)

همانطور که می دانید، هنر بافتنی یا بافندگی در زمره صنایع دستی قرار دارد که در آن شاهد بافتن نخ و تبدیل آن به پارچه خواهیم بود. هنر بافتنی با استفاد از نخ و میل بافندگی به صورت دستی یا ماشینی انجام خواهد شد. هنر بافتنی برای بافتن انواع و اقسام مدل های لباس مورد استفاده قرار می گیرد و از این طریق می توان موارد پارچه ای بسیاری را با استفاده از نخ کاموایی آماده کرد.

اگر به هنر صنایع دستی و بافندگی علاقه دارید، باید آموزش لازم در این زمینه را پشت سر بگذرانید. شما می توانید با مراجعه به کلاس های آموزشی یا تهیه فیلم های آموزشی، مهارت خود در زمینه بافندگی را افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با آموزش بافتنی خانم کتلی به صورت کامل و جامع آشنا کنیم.

معرفی استاد مرضیه کتلی

(تصویر شماره ۲)

بسیاری از افراد به صنایع دستی و هنرهایی نظیر بافندگی، قلاب بافی و خیاطی علاقه مند هستند ولی توانایی انجام آنها را ندارند. بافتنی یکی از پرطرفدارترین هنرهای دستی با نخ کاموا و میل بافندگی محسوب می‌ شود که در شبکه یک برنامه سیمای خانواده توسط سرکار خانم مرضیه کتلی آموزش داده می شود.

خانم کتلی یکی از برترین اساتید در زمینه آموزش بافتنی شناخته می شود که آموزش های ایشان به صورت سی دی، دی وی دی و کتاب در سطح اینترنت موجود می باشد و به شما در آموزش مقدماتی تا پیشرفته هنر بافتنی کمک خواهد کرد. خانم کتلی به عنوان مدرس صدا و سیما در حوزه آموزش بافندگی نیز شناخته می شود. همچنین سایت آموزش بافتنی خانم کتلی در زمینه ارائه فیلم های آموزش مربوط به بافتنی های استاد کتلی در سطح اینترنت فعالیت دارد که علاقه مندان به هنر بافندگی، می توانند از آنها بهره ببرند.

آشنایی با سایت آموزش بافتنی مرضیه کتلی

(تصویر شماره ۳)

به دنبال آموزش جامع هنر بافتنی هستید؟ به دنبال سایتی با محتوای آموزش بافتنی هستید؟ پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت آموزش بافتنی خانم کتلی خواهد بود که کلیپ های آموزشی بسیاری در زمینه هنر بافندگی را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله ویدیوهای آموزش بافتنی سایت مرضیه کتلی عبارتند از:

  • ویدیو آموزش بافت کلاه نوزاد
  • ویدیو آموزش بافت بلوز و تونیک زنانه
  • ویدیو آموزش بافت دامن
  • ویدیو آموزش بافت کت کوتاه فانتزی
  • ویدیو آموزش بافت شال و کلاه
  • ویدیو آموزش بافت جلیقه کلاه دار
  • ویدیو آموزش بافت ژاکت
  • ویدیو آموزش بافت تاپ زنانه
  • ویدیو آموزش پلیور آستین کیمونو
  • و…

بنابراین اگر به دنبال ویدیو بافت خانم کتلی هستید تا آموزش های لازم در زمینه بافندگی را مشاهده کنید، مراجعه به سایت ویدیو اموزش بافتنیهای خانم کتلی بهترین گزینه برای یادگیری و تمرین محسوب می شود.

آموزش بافتنی خانم کتلی سیمای خانواده

(تصویر شماره ۴)

هنر بافتنی که با استفاده از نخ کاموا و میل بافندگی انجام خواهد شد، توسط بسیاری از اساتید در شبکه های تلویزیونی و آموزشگاه ها تدریس می شود. برنامه سیمای خانواده شبکه یک از برترین برنامه ها در زمینه آموزش انواع هنرهای دستی به شمار می آید. اموزش بافتنی خانم کتلی در سیمای خانواده یکی از پر بیننده‌ترین برنامه های شبکه یک محسوب می شود که در آن خانم کتلی به آموزش مقدماتی تا پیشرفته هنر بافتنی پرداخته است و مورد توجه بسیاری از بانوان خانه دار قرار گرفته است.

بنابراین اگر به هنرهای دستی و برنامه سیمای خانواده علاقه دارید، توصیه می کنیم آموزش بافتنی این برنامه را از دست ندهید. فیلم های آموزش بافتنی خانم کتلی در شبکه یک را می توانید در سایت بافتنی خانم کتلی دانلود و مشاهده کنید.

سی دی های آموزش بافتنی خانم کتلی                

(تصویر شماره ۵)

علاقه مندان به هنر بافتنی علاوه بر دیدن برنامه آموزش بافتنی کتلی شبکه یک سیما، می توانند به تهیه سی دی آموزش بافتنی خانم کتلی اقدام کنند. بنابراین دیگر نیازی به مراجعه به آموزشگاه نخواهد بود و شما به راحتی با مشاهده فیلم اموزش بافتنی خانم کتلی، می توانید آموزش صفر تا صد هنر بافندگی را یاد بگیرید.

مجموعه آموزش بافتنی های خانم کتلی به تمام جوانب هنر بافندگی اشاره خواهد کرد و شما با مشاهده ویدیوهای آموزشی خانم مرضیه کتلی مهارت خود را افزایش خواهید داد.  فیلم آموزش بافتنی خانم کتلی به صورت جامع و کامل به شیوه دستباف با دو میل اشاره خواهد کرد.

عناوین مهم مجموعه فیلم آموزش بافتنی خانم کتلی

یکی از بهترین مجموعه های آموزشی در زمینه هنر بافتنی را می توان ویدیوهای اموزش بافتنی کتلی معرفی کرد. بسیاری از افراد علاقه مند به بافندگی برای افزایش مهارت خود به دانلود مجموعه آموزشی استاد مرضیه کتلی اقدام می کنند. ایشان در مجموعه های آموزشی به انواع بافتنی ها به صورت دو میل اشاره خواهند کرد. بنابراین تهیه فیلم آموزش بافتنی خانم کتلی به شما از صفر تا صد یادگیری هنر بافندگی کمک خواهد کرد.

(تصویر شماره ۶)

برخی عناوین مهم مجموعه فیلم آموزش بافتنی خانوم کتلی عبارتند از:

  • آموزش بافت انواع لباس کودک
  • آموزش بافت انواع لباس زنانه
  • آموزش بافت انواع لباس مردانه
  • آموزش بافت انواع مدل کلاه و شال

بنابراین به منظور آموزش بافتنی با دو میل، تهیه فیلم آموزش بافت انواع مدل های لباس کودک، زنانه و مردانه توسط استاد کتلی بهترین گزینه برای یادگیری هنر بافندگی محسوب خواهد شد.

سرفصل های مجموعه آموزشی بافندگی خانم کتلی با محوریت بافت شال و کلاه

(تصویر شماره ۷)

طرفداران و علاقه مندان به هنر بافندگی با دومیل با خرید سی دی آموزش بافتنی خانم کتلی، می توانند بافت انواع لباس را آموزش ببینند. یکی از مهمترین لباس هایی که باید در فصل های سرد سال برای اعضای خانواده تهیه کرد، شال و کلاه خواهند بود. حال اگر شال و کلاه به صورت بافتنی با دست باشد که مورد استقبال افراد زیادی قرار خواهد گرفت. خانم های خانه دار دوست دارند تا با یادگیری هنر بافندگی برای اعضای خانواده به خصوص کودکان، شال و کلاه کاموایی درست کنند.

مجموعه آموزشی بافتنی خانم کتلی با محوریت بافت شال و کلاه تهیه شده است به شما در بافتن این نوع لباس با مدل های متنوع و گوناگون کمک خواهد کرد. سرفصل های این مجموعه آموزشی بافت شال و کلاه به شرح زیر خواهد بود:

  • آموزش بافت شال گردن و کلاه دخترانه
  • آموزش بافت شال گردن و کلاه کودک
  • آموزش بافت شال گردن زنانه
  • آموزش بافت شال مردانه
  • روش صحیح بافت شال و کلاه در انواع مدل های طرح دار
  • آموزش بافت کلاه مدل لانه زنبوری
  • آموزش بافت کلاه مدل بیراه همراه با طرح گل
  • آموزش بافت کلاه مدل آدم برفی
  • آموزش بافت کلاه مدل کج راه
  • آموزش بافت کلاه به روش توپی
  • آموزش بافت انواع شال توری
  • آموزش بافت شال و کلاه متصل به هم
  • آموزش بافت شال مدل گیس باف

مجموعه آموزش بافندگی دستباف کتلی

(تصویر شماره ۸)

افرادی که قصد آشنایی با هنر بافندگی را دارند، خانم کتلی اموزش بافتنی خود را به صورت ۷ دی وی دی آموزشی تهیه و عرضه کرده است که به شما در افزایش مهارت بافندگی کمک خواهد کرد. به طور کلی هر آنچه در دی وی دی آموزشی مشاهده خواهید کرد، شامل موارد زیر می باشند:

  • آموزش انواع مدل لباس های فانتزی زنانه و دخترانه

این آموزش در قالب ۳ عدد DVD  تهیه شده است که شامل آموزش های زیر خواهد بود:

پانچو یک تکه

سارافون با طرح قلاب بافی

پانچو با دو روش استفاده

کت کوتاه مثلثی

مانتو شنلی

شنل دو تکه مستطیلی

شنل چهار تکه

شنل با طرح برگ

کت کوتاه ریشه دار

جلیقه با طرح ذوزنقه

انواع لباس های زنانه و دخترانه

انواع تاپ

بلوز فانتزی

کت و ژاکت

انواع پیراهن

  • آموزش انواع یقه و حلقه آستین ها

این آموزش در قالب ۲ عدد DVD  با کیفیت و جامع شامل آموزش های زیر تهیه شده است:

اندازه گیری و سایز بندی
نکات لازم برای گودی کمر
دوخت تمیزی بافت
سر انداختن به دو روش
حلقه کتی
یقه گرد
یقه هفت
یقه انگلیسی
یقه آرشال جلو باز
یقه آرشال جلو بسته
تقسیم بندی از یقه
جیب صاف
جیب کج
جا دکمه
حلقه رگلان جدا
حلقه رگلان بدون درز (جلو باز و جلو بسته)

  • آموزش انواع قلاب بافی

این آموزش در قالب ۲ عدد DVD  با کیفیت مطلوب و کامل ارائه شده است که آموزش های آن عبارتند از:
انواع شال
اشارپ
موتیف
آموزش حلقه و یقه
پیراهن
حاشیه بافی
آموزش با میل
طرح لوله و قلاب
کارگاه موتیف

خرید سی دی آموزش بافتنی خانم کتلی

(تصویر شماره ۹)

امروزه بسیاری از خانم های خانه دار برای گذراندن اوقات فراغت خود به دنبال انواع هنرهای دستی و مشاغل خانگی هستند. هنر بافندگی نیز مانند خیاطی یکی از مشاغل پرطرفدار و جذاب به شمار می آید که علاقمندان بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. به این منظور بسیاری از بانوان برای یادگیری بافندگی به دنبال آموزش کامل و جامع با کیفیت مطلوب هستند که آموزش بافتنی خانم کتلی یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. شما می توانید آموزش بافندگی توسط این استاد با تجربه را در شبکه یک برنامه سیمای خانواده مشاهده کنید و همچنین در سایت های مختلف، آموزش های بافتنی ایشان را ببینید. آموزش های استاد مرضیه کتلی به صورت مجموعه آموزشی با کیفیت بالا از مقدماتی تا پیشرفته تهیه شده است و با قیمت بسیار مناسب موجود می باشد.

حال اگر به دنبال مجموعه آموزش بافتنی کامل و جامع خانم کتلی به صورت سی دی یا دی وی دی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه های آنلاین معتبر به خرید این محصول اقدام کنید و به صورت پستی درب منزل تحویل بگیرید. با تهیه این مجموعه آموزشی باکیفیت و ارزشمند بدون رفتن به کلاس و در منزل، می توانید از آموزش های ساده و جذاب استاد کتلی برای بافت انواع مدل های لباس کودک، دخترانه، زنانه و مردانه نهایت بهره را ببرند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *