مزیت استفاده از قلاب بافی در بافتنی خانم یاوری

آشنایی با آموزش قلاب بافی خانم یاوری

 

بافتنی یکی از هنرهای سرگرم کننده و جذاب است که خانم های ایرانی بسیار به آن علاقمند دارند. اما افراد مبتدی که دوست دارند این هنر را به صورت اصولی یاد بگیرند، به دنبال مرجعی برای آموزش هستند.  سی دی های آموزش قلاب بافی خانم یاوری یکی از بهترین منابع یادگیری این هنر هستند و به همین راحتی بافتنی را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای از صفر تا صد یاد می گیرند.

درباره خانم منصوره یاوری

خانم منصوره یاوری در سال ۱۳۴۹ زاده شده است. وی می گوید که از همان سن کودکی به بافتنی علاقه داشته است و از مادربزرگش این هنر را آموخته است. او همچنین می گوید که بعدها مادرش نیز این هنر را به او آموخت و زمانی که وی اول راهنمایی بود توانست یک ست کامل لباس نوزاد را برای خواهرش بافت. وی پس از اینکه دوران تحصیل خود را به پا این رسانید به همراه خواهرش هنرکده آریانا را تاسیس کرد و در آن به آموزش بافتنی به خانم ها پرداخت. سپس وی به این فکر افتاد که برای افرادی که امکان حضور در کلاس ها را ندارند، از این سی دی ها بتوانند استفاده کنند و هنر بافتنی را از سفر تا صد یاد بگیرند.

تصویر شماره ۱

سی دی آموزش قلاب بافی خانم یاوری

سی دی های خانم یاوری به گونه ای هستند که با زبانی بسیار ساده و روان به آموزش بافتنی در آن ها پرداخته شده است و فهم آن برای افرادی که حتی تابحال کار بافتنی را انجام نداده اند نیز بسیار ساده است. این سی دی ها شامل چند پکیج هستند و در هر پکیج آن به آموزش مجموعه ای از بافتنی ها پرداخته شده است . خانم های خانه دار  و یا افراد شاغلی که به دلیل مشغله های زندگی و کاری فراوان و یا نداشت پول کلاس ها، امکان حضور در کلاس های خانم های یاوری را ندارند، می توانند از آموزش قلاب بافی خانم یاوری در این سی دی ها استفاده کنند و این هنر را به راحتی یاد بگیرند. سی دی ها به گونه ای طراحی شده اند که خانم ها حس می کنند در کلاس حضور دارند و با آموزش مرحله ای می توانند به راحتی این کار را یاد بگیرند.

تصویر شماره ۲

ویژگی های سی دی های آموزش قلاب بافی خانم یاوری

  • سی دی های بافتنی با قلاب خانم یاوری برای افراد مبتدی تا حرفه ای قابل استفاده هستند.
  • قیمت آموزش قلاب بافی خانم یاوری نسبت به شرکت در کلاس های حضوری بسیار کمتر است و با حداقل هزینه می توان این سی دی ها را تهیه کنید.
  • سی دی های آموزش قلاب بافی خانم یاوری ماندگار هستند و اگر شما آنها را تهیه کنید، می توانید بارها آنها را مرور کرده و اگر قسمتی را متوجه نشدید دوباره آن را بر روی سی دی مرور کنید، کاری که در کلاس حضوری اتفاق نمی افتد و شما باید همه چیز را به ذهنتان بسپارید.
  • سی دی های اموزشی خانم یاوری به گونه ای تهیه شده اند که در کوتاهترین زمان ممکن می توانید این هنر را یاد بگیرید.
  • با سی دی های آموزش بافتنی خانم یاوری شما زیر نظر یک مربی حرفه ای از همان اول بافتنی را به صورت اصولی یاد می گیرید.
  • سی دی های آموزشی خانم یاوری در تمام دستگاه های سی دی پلیر و کامپیوترها قابل اجرا شدن هستند.
  • شما در هر ساعت  هر مکانی می توانید با خیالی راحت و در منزل خود از این آموزش ها بهره بگیرید.
  • جنس سی دی ها بسیار با کیفیت سات و شما نباید نگران خراب شدن آنها باشید.

تصویر شماره ۳

پکیج های آموزشی خانم یاوری

همانگونه که گفته شد سی دی های آموزش قلاب بافی خانم یاوری به گونه ای طراحی شده اند که این سی دی ها هر یک حاوی اطلاعاتی متفاوت هستند. سی دی های آموزش قلاب بافی خانم یاوری شامل ۴ سی دی هستند که محتویات هر کدام از سی دی ها عبارتند از:

  • سی دی اول درباره آموزش انواع بافت های پایه کوتاه، بلند، کناره ای، صدفی، بادبزنی،حلقه ای، زنجیره ای و … است. در کل شما در این سی دی اصول ابتدایی کار قلاب بافی که همان زنجیره ها و پایه های بافت و همچنین آشنایی با انواع بافت ها است، را یاد می گیرید.
  • سی دوم آموزش قلاب بافی خانم یاوری درباره انواع بافت های چند ضلعی، دایره ای، مربع، سه گوشه، زیگزاکی، ساده و … است که خانم ها پس از اینکه تماشای این سی دی را به اتمام رساندند، با انواع بافت ها آشنا شده اند.
  • سی دی سوم آموزش قلاب بافی خانم یاوری درباره آموزش بافت انواع دستکش و شال کردن، رومیزی و کلاه است که این سی دی علاوه بر اینکه برای افراد مبتدی بسیار مفید سات، می تواند برای خانم هایی که دوره های بافتنی را نیز گذارنده اند، به عنوان الگوهایی برای بافت نیز استفاده شود.
  • سی دی چهارم آموزش قلاب بافی خانم یاوری شامل بافت انواع لباس ها است که در آن تعدادی از انواع مدل های لباس های کاربردی توضیح داده شده است.

همانگونه که می بینید این سی دی ها به گونه ای طراحی شده اند که از همان گام نخست به آموزش بافتنی در آنها پرداخته شده است و افراد پس از اینکه همه مجموعه سی دی ها را تماشا کرده و آموزش ها را یاد گرفتند، می توانند به راحتی انواع بافت با قلاب را به راحتی انجام دهند. این سی دی ها حتی برای کسانی که هنر بافتنی را به صورت سنتی یاد گرفته اند نیز مناسب است و آنها را با انواع مدل های بافتنی جدید آشنا می سازد.

تصویر شماره ۴

مزیت استفاده از قلاب بافی در بافتنی خانم یاوری

بافتنی با میل و قلاب قابل انجام است و کسانی که دستی در این هنر دارند می دانند که بافتنی با قلاب بافی بسیار جذاب تر است و توسط آن می توان انواع طرح های مختلف لباس، دستکش، کلاه، رومیزی، پرده و … را پیاده کرد. در واقع زمانی که شما با قلاب شروع به بافتنی می کنید، دست شما برای ایجاد طرح های متنوع بسیار بازتر است و براحتی می توانید هر مدلی را که دوست دارید ببافید. بافت انواع توری های ساده تا سخت، یکی از جذابیت ها بافت با قلاب است که در بافت با سیخ وجود ندارد.

تصویر شماره ۵

خرید آموزش قلاب بافی خانم یاوری

اگر شما نیز به هنر بافتنی علاقمند هستید، اما به دلیل نداشتن زمان کافی یا هزینه های بالای حضور در کلاس های بافتنی، امکان حضور در این کلاس ها را ندارید، پس فرصت را از دست ندهید و  سی دی های بسیار آموزنده و کاربردی آموزش بافتنی خانم یاوری را تهیه کنید. برای تهیه این سی دی ها می توان آنها را از فروشگاه های سراسر کشور به صورت غیر حضوری و اینترنتی سفارش دهید و آن را درب منزل خود تهیه کنید تا هر زمان از روز بتوانید این آموزش ها را فراگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *