رزرو اینترنتی تور دریاچه حلیمه جان

تور دریاچه حلیمه جان از جمله سفرهای شگفت انگیز در دل طبیعت است. با تور دریاچه حلیمه جان می تاونید لحظات خاطره انگیز و به یادماندنی تری داشته باشید.

رزرو اینترنتی تور دریاچه حلیمه جان

 

در فصل بهار که طبیعت بسیار دیدنی می شود، با سفر به روستای حلیمه جان می توان از شگفتی های این روستا لذت برد. از طریق سفر با تور دریاچه حلیمه جان در آخر هفته می توان لحظات خاطره انگیزی و فراموش نشدنی را برای دور ماندن از هیاهوی زندگی شهری برای خود رقم زد. سفر با این تور موجب ایجاد آرامش و لذت در این جنگل خاطره انگیز می شود.

دریاچه حلیمه جان

از جمله دیدنی های معروف در رودبار دریاچه حلیمه جان را می توان نام برد که در روستای حلیمه جان واقع شده است. روستا و دریاچه حلیمه جان جزء مناطق بکر و خوش آب و هوای استان گیلان می باشد. در سال های اخیر گردشگران بسیاری از طریق تور دریاچه حلیمه جان به طبیعت گردی و بازدید از این منطقه می پردازند. تور دریاچه حلیمه جان معمولا یک روزه بوده و برای آخر هفته می باشد. در صبح روی سطح دریاچه پر از جلبک بوده و در ساعات میانی روز چون جلبک ها با وزش باد کنار می روند. رنگ این دریاچه به شکل سبز و آبی خواهد بود. به همین دلیل یکی از نام های دریاچه حلیمه جان، دریاچه عروس است. زمین سر سبزی که در اطراف دریاچه است کوه درفک و همچنین درختانی که در اطراف آن هستند، سبب شده تا این دریاچه دارای چشم انداز بسیار تماشایی باشد. می توان در کنار این دریاچه کمپ زد یا به تمرین یوگا پرداخت و برای خود خاطرات فراموش نشدنی را ثبت کرد.

آبشار دودوزن در تور دریاچه ی حلیمه

یکی از قسمت های بسیار خوبی که در تور دریاچه حلیمه جان می توان از آن بازدید کرد، آبشار دودوزن است که در داخل جنگلی بکر و زیبا قرار دارد. این آبشار در روستای سیاهمزگی واقع شده و جزء آبشارهای بسیار زیبای گیلان محسوب می شود. در این آبشار پوشش گیاهی، هوای خنک و چشمه های خنک سبب شده تا گردشگرانی که از این منطقه بازدید می کنند، خاطرات بسیار دوست داشتنی را داشته باشند. این آبشار دارای ارتفاع ۶۰ متری بوده و از جمله قسمت های جالبی که در این آبشار وجود دارد، به پل چوبی می توان اشاره کرد که از طریق آن می توان از عرض رودخانه عبور کرد. شنا کردن و آب بازی در اطراف آبشار دودوزن سبب ثبت لحظات لذت بخش برای شما خواهد شد.

زمان مناسب برای سفر با تور دریاچه حلیمه جان

یکی از سوالات مهمی که برای گردشگران وجود دارد، این است که در چه فصلی باید به این دریاچه سفر کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بهترین زمان سفر کردن به این دریاچه فصل تابستان است و احتمال دارد بعضی از افراد به دلیل گرمای هوا از سفر کردن به این دریاچه منصرف شوند. اما باید بدانید که در فصل تابستان نیز دریاچه عروس دارای آب و هوای بسیار خنکی بوده و سفر با آن بسیار خوش خواهد گذشت. پس یکی از بهترین نقاطی که می توان برای سفر در فصل تابستان انتخاب کرد، دریاچه حلیمه جان است. در سفر به دریاچه عروس باید به برخی از نکات توجه داشت. چون این مسیر به پیاده روی و طبیعت گردی نیاز دارد، باید در سفر خود کفش و لباس مناسب به همراه داشته باشید. در مجموع پیاده روی با این تور حدود ۱ تا ۲ ساعت می باشد و این تور سبک بوده و هر فردی با هر توانایی که دارد می تواند در این تور شرکت کند. فصل بهار و پاییز نیز از جمله فصل های مناسب برای سفر به این دریاچه است. برای سفر با تور یک روزه حلیمه جان می توانید به میلی تور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *