شن جادویی چیست؟

آشنایی با شن جادویی نیم کیلویی

 

با توجه به فراگیری بازی های اینترنتی و کامپیوتری، انتخاب یک بازی مناسب به یک دغدغه برای والدین تبدیل شده است تا کودکان را از فضای بازی های مخرب فاصله دهند. شن جادویی نیم کیلویی، یکی از انواع شن های بازی به شمار می آید که به عنوان یک اسباب بازی باکیفیت و محبوب شناخته می شود. استفاده از شن های جادویی با رنگ ها و بسته بندی های متنوع به یکی از بازی های مهم در میان بچه ها تبدیل شده است. استفاده از شن های رنگی جادویی باعث سرگرمی و رشد فکری و بروز خلاقیت کودکان خواهد شد. شن های جادویی در برندهای متنوع تولید و به بازار عرضه شده است که مدل سند، یکی از معروف ترین مارک های شن های جادویی محسوب می شود. شن جادویی دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی می باشد که به عنوان بازی مفید در میان کودکان استفاده می شود. پکیج شن جادویی نیم کیلویی در رنگ بندی های متنوع با مارک های مختلف به همراه وسایل مخصوص شن بازی در بازار موجود می باشد. اگر قصد خرید شن جادویی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شن جادویی چیست؟

یکی از معروف ترین و محبوب ترین اسباب بازی ها در سراسر جهان، شن جادویی می باشد که به شن رنگی بازی نیز شناخته می شود. شن جادویی دارای خاصیت خمیری می باشد ولی ماهیتی شبیه به شن و ماسه معمولی را دارد. این شن های بازی کاملا منعطف می باشند و دارای چسبندگی بسیار بالایی هستند که با استفاده از آن می توان انواع اشکال مختلف و سازه های شنی را ساخت. شن های جادویی با مارک های مختلفی تولید شده اند که رنگ بندی های متنوع و جذابی نیز دارند. این شن های بازی در بسته بندی های حجمی گوناگونی در بازار موجود می باشند که با توجه به سلیقه و کارکرد کودک خود، می توانید از رنگ ها و سایزهای مناسب استفاده کنید. شن های جادویی کاملا ضد آب هستند و به عنوان یک اسباب بازی بی نظیر و باکیفیت برای رده سنی ۳ سال به بالا مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد خرید شن جادویی اصل و اورجینال را دارید، می توانید از مراکز معتبر فروش آن را تهیه نمایید.

(تصویر شماره ۱)

معرفی انواع مدل های شن جادویی

امروزه استفاده از شن های جادویی به یک نیاز در میان کودکان تبدیل شده است و استفاده از این محصول موجب رضایت و شادی کودکان خواهد شد. شن های جادویی یا شن بازی کودکان در مارک های متنوع تولید و به بازار عرضه شده است. از جمله برندهای معروف و پرفروش میان شن های جادویی، می توان به نام های زیر اشاره کرد:

هر یک از مارک های نام برده شده را می توانید با کیفیت بالا و برند اصلی در فروشگاه ها و سایت های معتبر فروش اسباب بازی خریداری نمایید.

(تصویر شماره ۲)

آشنایی با انواع رنگ های جذاب و شاد شن های جادویی

(تصویر شماره ۳)

یکی از اسباب بازی های مهیج و مفرح در میان کودکان، شن جادویی است که استفاده از این محصول برای بچه ها بسیار لذت بخش می باشد. با توجه به اینکه بسیاری از کلینیک های روانشناسی از این محصول به عنوان یک ابزار درمانی یاد می کنند و از آن سود می برند، رنگ بندی های شن جادویی نیز از لحاظ روانشناسی بسیار حائز اهمیت می باشد. شما با توجه به سلیقه کودک خود، می توانید هر یک از رنگ های سبز، بنفش، خاکستری، قرمز، آبی، صورتی و زرد را انتخاب کنید. همچنین برخی از پکیج ها به صورت چند رنگه می باشند و شن های جادویی با چندین رنگ متنوع در آنها موجود می باشند. شن جادویی ۵۰۰ گرمی معمولا به صورت تک رنگ به بازار عرضه شده است که با قیمت مناسب، می توانید از این محصول استفاده کنید.

آشنایی با انواع سایزهای حجمی گوناگون شن جادویی

با توجه به خصوصیات روانشناسی و روانکاوی شن های جادویی، این محصولات به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. شن های جادویی در وزن های مختلف به صورت بسته بندی تولید و به بازار عرضه شده اند. از جمله پرفروش ترین شن های جادویی، می توان به شن جادویی ۳۰۰ گرمی، شن جادویی ۵۰۰ گرمی، شن جادویی یک کیلویی و شن جادویی ۲ کیلویی اشاره کرد. شما می توانید با توجه به اندازه مصرف و علاقه کودک خود، به خرید انواع شن های جادویی اقدام نمایید. اگر قصد خرید شن جادویی نیم کیلویی به همراه وسایل مخصوص شن بازی را دارید، می توانید محصول مرغوب و باکیفیت را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

(تصویر شماره ۴)

ویژگی های ظاهری و کیفی شن های بازی کودکان

(تصویر شماره ۵)

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و خاص شن های جادویی، این محصول به یکی از پرطرفدارترین اسباب بازی ها در میان کودکان تبدیل شده است. ویژگی های شن جادویی سبب شده تا افراد زیادی در سراسر جهان از این محصول به عنوان یک نیاز اساسی برای کودک خود بهره ببرند. از جمله ویژگی های ظاهری و کیفی شن های جادویی اورجینال، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شن های جادویی دارای بافت خمیری می باشند ولی تمام خصوصیات شن و ماسه معمولی را دارند.
  • شن های جادویی دارای مجوز بهداشت می باشند و هیچ ضرری برای پوست دست کودک نخواهند داشت.
  • شن های جادویی دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند که کار ساخت انواع اشکال را آسان می نماید.
  • شن های جادویی اورجینال به هیچ وجه پس از گذشت زمان، سفت نخواهند شد.
  • شن های جادویی برخلاف خمیر بازی پس از گذشت زمان، خشک نخواهند شد.
  • شن های جادویی از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار می باشند.
  • و…

استفاده از شن جادویی چه مزایایی برای کودکان خواهد داشت؟

شن های جادویی به عنوان یک اسباب بازی باکیفیت و مفید برای کودکان در سراسر جهان شناخته شده است و بسیاری از کلینیک های درمانی از این محصول استفاده می نمایند و خرید آن را به  والدین توصیه می کنند. استفاده از شن جادویی برای کودکان دارای مزیت هایی می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • بهره گیری از شن های جادویی، قدرت تخیل را در کودکان افزایش خواهد داد.
  • بهره گیری از شن های جادویی، سبب رشد فکری و ذهنی کودکان خواهد شد.
  • بهره گیری از شن های جادویی، مهارت دست را در کودکان افزایش خواهد داد.
  • بهره گیری از شن های جادویی، حس مشارکت و حضور در اجتماع را در کودکان تقویت می نماید.
  • بهره گیری از شن های جادویی، سبب افزایش هماهنگی بین دست با چشم و ذهن کودک خواهد شد.
  • بهره گیری از شن های جادویی، خلاقیت کودکان را به معرض نمایش خواهد گذاشت.
  • بهره گیری از شن های جادویی، هوش هیجانی و طبیعت گرایی را در کودکان بیدار خواهد کرد.

(تصویر شماره ۶)

لوازم و وسایل موجود در پکیج شن جادویی نیم کیلویی

همانطور که گفته شد، شن های جادویی در بسته بندی های متنوع با رنگ های جذاب و شاد به بازار عرضه شده اند. پکیج شن جادویی نیم کیلویی، یکی از پرفروش ترین محصولات شن جادویی محسوب می شود که دارای وسایل مخصوص شن بازی می باشد. لوازم و وسایل موجود در پکیج شن جادویی نیم کیلویی، شامل موارد زیر می باشد:

  • بسته شن جادویی ۵۰۰ گرمی تک رنگ(رنگ های متنوع که با توجه به سلیقه خود، می توانید انتخاب کنید)
  • چندین قالب پلاستیکی با طرح های متنوع از حیوانات و قلعه
  • بیلچه
  • کاردک
  • سطل مخصوص شن بازی

با خرید پکیج شن جادویی در وزن های بیشتر، می توانید وسایل شن بازی بیشتری را نیز دریافت کنید و همچنین از میز بادی شن بازی نیز بهره مند شوید. قیمت شن جادویی نیم کیلویی با توجه به مارک محصول با یکدیگر متفاوت می باشند. در هنگام خرید شن جادویی نیم کیلویی به اورجینال و اصل بودن محصول توجه نمایید.

 (تصویر شماره ۷)

چه اشکال و سازه هایی با شن جادویی ساخته می شوند؟

شن های جادویی با توجه به ویژگی ها و خصوصیات خاص و منحصر به فردی که دارند، به یک بازی مهیج و جذاب در میان کودکان تبدیل شده اند. در هریک از انواع پکیج های شن جادویی موجود در بازار، تعداد قالب های پلاستیکی از طرح های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشند. به طور کلی با استفاده از شن جادویی و وسایل شن بازی، می توان به ساخت انواع حیوانات دریایی از جمله ماهی، نهنگ و ستاره دریایی و همچنین انواع میوه های مختلف و انواع سازه های شنی از جمله قلعه، برج و خانه مشغول شد. کودکان با استفاده از این محصول بی نظیر، خلاقیت و استعداد خود را شکوفا خواهند کرد و از بازی با شن های جادویی نهایت لذت را می برند. شن جادویی نیم کیلویی نیز با توجه به مصرف کودک شما و قیمت مناسبی که دارد، می تواند یک گزینه مناسب باشد.

(تصویر شماره ۸)

چه عواملی باعث جذابیت شن های جادویی شده است؟

(تصویر شماره ۹)

همانطور که گفته شد، شن های جادویی یا شن رنگی بازی کودکان به عنوان یک محصول جذاب برای بچه ها محسوب می شوند. بازی با این شن های جادویی حس رضایت و شادی را در کودکان به وجود می آورد. از مهمترین عوامل موثر در جذابیت شن های جادویی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع رنگ: شن های جادویی دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند که باعث جذابیت این محصول شده است و از لحاظ روانشناسی نیز اهمیت دارد.

تنوع وسایل بازی در پکیج شن جادویی: پکیج شن جادویی دارای وسایل و ابزار شن بازی مخصوص می باشد که کار ساخت انواع اشکال و سازه ها را برای کودکان آسان کرده است.

آبگریز بودن: شن های جادویی با توجه به ترکیبات پلیمری موجود، کاملا ضد آب می باشند و این امر بر جذابیت این محصول افزوده است.

انعطاف پذیری: شن های جادویی دارای بافت خمیری می باشند و بسیار منعطف هستند. این انعطاف بالا، کار ساخت انواع طرح ها را آسان کرده است.

چسبندگی: شن های جادویی دارای چسبندگی بسیار بالایی می باشند ولی در هنگام کار به دست و لباس کودکان نمی چسبند.

شن های جادویی چگونه ساخته می شوند؟

شن جادویی یا شن رنگی بازی کودکان محصولی باکیفیت و آبگریز می باشد که مورد استقبال بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است. این محصول ضد آب دارای جنسی خارجی می باشد که شن و ماسه معمولی را با مواد پلیمری ضد آب ترکیب می کنند تا به اصطلاح سطح شن و ماسه را با مواد ضدآب می پوشانند. استفاده از این مواد سبب می شود تا دانه های شن و ماسه در تماس با آب به یکدیگر بچسبند و کمترین مساحت سطحی را با آب داشته باشند. این محصول با استفاده از این مواد کاملا منعطف و خمیری خواهد شد. با توجه به خاصیت چسبندگی بالای این محصول و دیگر ویژگی های منحصر به فردی که دارد، به یکی از پرفروش ترین اسباب بازی ها تبدیل شده است.

(تصویر شماره ۱۰)

آشنایی با شن جادویی نیم کیلویی هپی سند

(تصویر شماره ۱۱)

امروزه استفاده از شن های جادویی به یک نیاز اساسی برای کودکان تبدیل شده است که با استفاده از آن مهارت های جسمی و ذهنی بچه ها را افزایش می دهند و کودکان نیز از کار با این محصول لذت خواهند برد. یکی از معروف ترین مارک های شن جادویی موجود در بازار، مدل سند به شمار می آید که دارای انواع نام های مختلف می باشد. شن جادویی نیم کیلویی هپی سند نیز یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات مدل سند محسوب می شود. پکیج شن جادویی نیم کیلویی هپی سند شامل وسایل مختلف شن بازی می باشد که از جمله آنها می توان به ۴ عدد قالب پلاستیکی با طرح حیوانات و قلعه، سطل شن بازی و شن جادویی نیم کیلویی تک رنگ اشاره کرد. اگر قصد خرید شن جادویی نیم کیلویی اورجینال را دارید، پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبر فروش اسباب بازی مراجعه نمایید.

آشنایی با شن جادویی نیم کیلویی مدل بم بئو

با توجه به مزایای استفاده از شن جادویی، انواع مختلف شن جادویی در بسته بندی های متنوع و جذاب به بازار عرضه شده است. یکی از مدل های معروف در زمینه شن های رنگی بازی، مدل بم بئو به شمار می آید که دارای بسته بندی های حجمی و رنگ بندی های متنوعی می باشد. از جمله مشخصات پکیج شن جادویی نیم کیلویی مدل بم بئو، می توان به ۵۰۰ گرم شن جادویی تک رنگ اشاره کرد، ابعاد بسته بندی این محصول به اندازه ۱۶٫۴ × ۹ × ۹ میلی‌متر، ۴ عدد شابلون پلاستیکی با طرح های متنوع و جذاب اشاره کرد. این محصول برای رده سنی بالای ۳ سال بسیار مناسب می باشد و توصیه می شود با توجه به خطر بلعیدن، والدین از کودک خود مراقبت نمایند.

 (تصویر شماره ۱۲)

آشنایی با شن جادویی نیم کیلویی مجیک سند

(تصویر شماره ۱۳)

بسیاری از روانشناسان و روانکاوها بر این باور هستند که شن بازی و خاک بازی، یک نیاز اساسی برای کودکان به شمار می آید. با توجه به مشکلات موجود در شن بازی طبیعی از جمله آلودگی و کثیف کاری، بسیاری از والدین اجازه این کار را به کودک خود نمی دهند. اسباب بازی به عنوان شن جادویی در مارک های مختلف به بازار عرضه شده است که تمام مشکلات موجود را رفع کرده است. یکی از مارک های معروف در زمینه شن های جادویی، مجیک سند می باشد که در بسته بندی های مختلف با رنگ های متنوع تولید شده است. پکیج شن جادویی نیم کیلویی مجیک سند که با قیمت مناسب به بازار آمده است، دارای وسایلی از جمله ۵۰۰ گرم شن بازی تک رنگ، یک عدد کاردک و ۱۰ عدد قالب پلاستیکی با اشکال مختلف می باشد که کودکان با استفاده از آن، می توانند به ساخت انواع طرح ها و سازه ها مشغول شوند.

آشنایی با شن جادویی نیم کیلویی هپی سند کینتیک

یکی از برندهای معروف در زمینه شن های جادویی، هپی سند کینتیک می باشد که زیر مجموعه مدل سند این محصول به شمار می آید. شن جادویی هپی سند کینتیک اورجینال نیز دارای تمام مشخصات و ویژگی های مختلف شن های جادویی می باشد و استفاده از آن در تقویت قدرت تخیل و رشد فکری کودکان تاثیر بسزایی خواهد داشت. محتویات پکیج شن بازی جادویی کینتیک سند اصلی  kinetic sand شامل موارد زیر می باشد:

  • بسته شن جادویی نیم کیلویی

  • کاردک

  • سطل مخصوص شن بازی

  • ۴ عدد قالب نیم کیلویی پلاستیکی با طرح های مختلف
  • ۸عدد قالب یک کیلویی پلاستیکی با اشکال متنوع

با خرید شن جادویی نیم کیلویی هپی سند کینتیک، می توانید به ساخت انواع شکل ها و سازه های شنی اقدام کنید و از بازی با این محصول باکیفیت نهایت لذت را ببرید. هنگام خرید شن جادویی نیم کیلویی هپی سند کینتیک به نشان روی بسته دقت کنید تا محصول اورجینال را با کیفیت مناسب دریافت نمایید.

(تصویر شماره ۱۴)

آشنایی با شن جادویی نیم کیلویی عروسکی فانتزیا

(تصویر شماره ۱۵)

یکی از محصولات شن جادویی که در کشور ایران ساخته شده است و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته، شن جادویی عروسکی فانتزیا می باشد. این محصول در پکیج نیم کیلویی نیز به بازار عرضه شده است و این امکان را فراهم نموده تا با خرید شن جادویی نیم کیلویی عروسکی فانتزیا، دو رنگ شن جادویی را دریافت نمایید و کودکان برای ساخت انواع و اقسام طرح ها با مشکل مواجه نشوند و به راحتی به ساخت اشکال مختلف مشغول شوند. محتویات پکیج شن جادویی نیم کیلویی دو رنگ عروسکی فانتزیا شامل؛ بسته نیم کیلویی شن جادویی با رنگ های قرمز و سبز، چندین قالب پلاستیکی با اشکال مختلف و جذاب، یک عدد کاردک و یک عدد بیلچه مخصوص شن بازی می باشد. اگر قصد خرید شن جادویی نیم کیلویی را دارید، مدل دو رنگ عروسکی فانتزیا یک گزینه مناسب خواهد بود. حال اگر به وسایل و لوازم شن بازی با تعداد بیشتری نیاز دارید، می توانید به خرید شن جادویی یک کیلویی یا دو کیلویی اقدام نمایید.

آشنایی با پکیج شن جادویی ۱ کیلویی

(تصویر شماره ۱۶)

شن های جادویی در رنگ های متنوع و بسته بندی های وزنی گوناگون تولید و روانه بازار شده اند. اگر به شن جادویی بیشتر به همراه وسایل و لوازم شن بازی با تعداد بسیاری نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم که شن جادویی یک کیلویی یا دو کیلویی از برندهای معروف را خریداری نمایید. معمولا وسایل موجود در پکیج شن جادویی ۱ کیلویی شامل موارد زیر می باشد:

  • بسته شن جادویی ۱ کیلویی با رنگ مورد نظر شما
  • دارای ۸ قالب یک کیلویی و ۴ قالب نیم کیلویی در اشکال مختلف (قلعه، حیوانات و میوه)
  • ۵ عدد کاردک
  • یک عدد بیلچه
  • سطل مخصوص شن بازی
  • یک عدد سفره بادی شن بازی

راهنمای خرید شن جادویی نیم کیلویی

شن های جادویی به یک اسباب بازی محبوب و پرطرفدار در میان کودکان در سراسر جهان تبدیل شده اند که دارای مدل های مختلفی می باشند. محصول اورجینال و اصلی این محصول از اجناس خارجی ساخته می شود و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. شن های جادویی دارای مجوز لازم از مراکز بهداشت هستند و استفاده از آن به پوست دست کودک آسیب نخواهد زد. شن بازی کودکان دارای انعطاف بالا و چسبندگی بی نظیری می باشد که کار ساخت انواع اشکال و سازه های شنی را برای کودکان میسر کرده است. شن های جادویی در رنگ بندی های جذاب و شاد تولید شده اند و در بسته بندی های وزن مختلفی به بازار عرضه می شوند. یکی از پرفروش ترین محصولات در این زمینه، شن جادویی نیم کیلویی محسوب می شود که در مرکز فروش شن جادویی نیم کیلویی، می توان به خرید این محصول اقدام کرد. اگر قصد خرید شن جادویی نیم کیلویی را دارید، پیشنهاد می کنیم به مراکز فروشگاهی و سایت های معتبر در زمینه فروش اسباب بازی مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با کیفیت مناسب دریافت نمایید. توجه داشته باشید که موارد مشابه که در ماهواره تبلیغ می شوند، اغلب دارای کیفیت و وزن پایین می باشند. بنابراین بهترین گزینه برای خرید شن جادویی نیم کیلویی، فروشگاه ها و سایت های معتبر می باشند و در هنگام خرید نیز از اصل و اورجینال بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *