قابلیت ماژیک جادویی مجیک

راهنمای خرید ماژیک جادویی مجیک

 

نقاشی یکی از سرگرمی های مورد علاقه کودکان به شمار می آید و مرحله رنگ آمیزی یکی از مهمترین مراحل نقاشی می باشد که با استفاده از ابزارهای مختلف صورت می گیرد. ماژیک جادویی مجیک یکی از جدیدترین ابزارهای رنگ آمیزی محسوب می شود که دارای ۲۰ قلم با رنگ های متنوع و جذاب می باشد.

ماژیک جادوئی مجیک پن از تعدادی ماژیک با قابلیت رنگ پذیری، ماژیک های سفید و ماژیک های رنگی تشکیل شده است که در بسته بندی های شیک و جذاب تولید و به بازار عرضه شده اند. همچنین در پکیج فروش این محصولات اقلامی چون رنگ پاش، شابلون، قلاب، گیره و … نیز برای کارهای مختلف وجود دارد که سبب برتری این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه شده است. اگر قصد خرید ماژیک های مجیک پن را دارید، توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ماژیک جادویی مجیک چیست؟

بسیاری از کودکان به نقاشی کشیدن علاقه شدیدی دارند، به این منظور والدین باید لوازم و ابزارهای مناسب جهت نقاشی را برای فرزندان خود تهیه کنند. نقاشی یکی از عوامل مهم در بروز خلاقیت کودکان به شمار می‌آید و نوعی آموزش برای آن ها می باشد. کودکان با نقاشی، افکار و تخیلات ذهنی خود را به نمایش در می آورند.

حال یکی از مهمترین مراحل نقاشی برای کودکان رنگ آمیزی نقاشی محسوب می شود که از ابزارهای مختلفی چون مداد رنگی، ماژیک، آبرنگ و مداد شمعی برای این منظور وجود دارد. ماژیک جادویی مجیک نوع جدیدی از ماژیک های رنگ آمیزی می باشد که با رنگ های متنوع و جذاب در بسته بندی های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است.

(تصویر شماره ۱)

آشنایی با برند ماژیک جادویی نقاشی مجیک

همانطور که گفته شد، نقاشی یکی از سرگرمی های موردعلاقه میان کودکان محسوب می شود که جهت  رنگ آمیزی باید از ماژیک رنگ آمیزی استفاده کرد. ماژیک های جادویی مجیک با برند پن تولید و روانه بازار شده است که با توجه به کیفیت و رنگ بندی های متنوع مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. ماژیک جادویی مجیک پن در بسته بندی های زیبا با ماژیک های متنوع تولید شده است که برای رنگ آمیزی گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید. این محصولات لوازم جانبی به همراه خود دارد که در رنگ آمیزی هرچه بهتر نقاشی به کودکان کمک خواهد کرد.

ماژیک جادویی مجیک از ۹ عدد ماژیک با قابلیت تغییر رنگ به همراه ۲ عدد ماژیک سفید و ۹ عدد ماژیک رنگی تشکیل شده است که به طور کلی بسته محصول دارای ۲۰ عدد ماژیک با رنگ های متنوع و جذاب می باشد که کار رنگ آمیزی را برای نقاشی کودکان آسان خواهد کرد.

(تصویر شماره ۲)

قابلیت ماژیک جادویی مجیک

اگر قصد خرید ماژیک جادویی مجیک پن را دارید، بهتر است با قابلیت ماژیک‌های این محصول آشنا شوید. ۹ عدد ماژیک با قابلیت تغییر رنگ در این بسته در ابتدا دارای رنگ عادی خود هستند که با استفاده از ماژیک های سفید، می توانید رنگ آن ها را تغییر دهید.

با این قابلیت کودک شما می تواند نقاشی متفاوتی را در رنگ آمیزی خلق کند. مابقی ماژیک های جادویی مجیک رنگی هستند و قابلیت پاک شدن را دارند که در مواردی که از کادر مورد نظر خارج شدند، بتوانید آن ها را پاک کنید.

مشخصات ماژیک جادوئی مجیک پن

یکی از لوازم فوق العاده جهت رنگ آمیزی نقاشی کودکان، ماژیک مجیک پن می باشد که از مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. بنابراین اگر تصمیم دارید برای نقاشی فرزند خود، ماژیک جادویی تهیه کنید بهتر است قبل از خرید ماژیک جادویی با مشخصات این محصول آشنا شوید. در ادامه برخی از مشخصات ماژیک های جادویی مجیک را بیان خواهیم کرد:

  • نام محصول: ماژیک مجیک پن
  • دسته بندی: سرگرمی
  • جنس محصول: پلاستیکی
  • نوک ماژیک: ضد شوک
  • وزن: سبک و قابل حمل
  • موارد استفاده: نقاشی کودکان
  • رده سنی: مناسب برای کودکان بالای ۴ سال
  • تعداد: ۲۰ عدد ماژیک

(تصویر شماره ۳)

ویژگی های ماژیک جادویی مجیک

ماژیک مجیک پن یکی از محصولات شگفت انگیز محسوب می شود که در رنگ های متنوع و زیبا تهیه و به بازار عرضه شده است. این ماژیک های جادویی با قابلیت تغییر رنگ و پاک شدن به فرزند شما در رنگ آمیزی بهتر نقاشی کمک خواهند کرد. از ویژگی های ماژیک جادویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه محصول در بسته بندی متنوع و زیبا
  • ۲۰ عدد ماژیک شامل ۹ عدد ماژیک رنگی، ۹ عدد ماژیک رنگی تغییرپذیر و ۲ عدد ماژیک سفید
  • امکان پاک کردن رنگ ها در حین نقاشی
  • امکان پاشیدن رنگ با استفاده از رنگ پاش موجود در بسته محصول
  • ارائه شابلون های متنوع و جذاب

این ویژگی ها و خصوصیات ماژیک های جادویی مجیک سبب شده است تا والدین برای سهولت در رنگ‌آمیزی نقاشی کودکان خود به خرید ماژیک مجیک پن اقدام کنند. وجود رنگ پاش در پکیج های فروش ماژیک جادویی سبب شده است تا این محصول از دیگر محصولات مشابه سبقت بگیرد و افراد زیادی به تهیه این محصول اقدام کنند.

لازم به ذکر است که محصول موردنظر از هیچ ماده سمی ساخته نشده است و برای سلامت کودکان ضرری نخواهد داشت. این ماژیک در برخورد با پوست به راحتی پاک می شود و کودک شما دیگر به تراش و پاک کن نیاز نخواهد داشت. استفاده از ماژیک جادویی مجیک تمام نگرانی های والدین از قبیل کثیف کاری کودکان، شکستن نوک مداد رنگی و … را از بین خواهد بود و کودکان با خیال راحت و آسوده می توانند به نقاشی خود اقدام کنند. در ادامه این مقاله شما را با اقلام موجود در بسته بندی فروش محصول، راهنمای خرید و قیمت محصول آشنا خواهیم کرد.

(تصویر شماره ۴)

قیمت ماژیک مجیک پن

شاید با توجه به اقلام و لواز موجود در پکیج این محصول که شامل ۲۰ عدد ماژیک، رنگ پاش و شابلون می باشند، تصمیم به خرید ماژیک جادویی مجیک پن گرفته اید. این محصول برای فعالیت های هنری به منظور پرورش ذهن کودکان گزینه مناسبی به شمار می آید که برای رنگ آمیزی نقاشی کودکان مناسب است. در برخی از بسته بندی های ماژیک مجیک اقلامی چون گیره، قلاب و کش های رنگی نیز وجود دارد.

قیمت ماژیک جادویی مجیک پن در مراکز معتبر فروش لوازم نقاشی و برخی از سایت های اینترنتی که در زمینه فروش ماژیک مجیک پن مشغول فعالیت هستند، بسیار مناسب است. در بخش بعدی راهنمای خرید اینترنتی ماژیک جادویی را برایتان بیان خواهیم کرد.

(تصویر شماره ۵)

راهنمای خرید اینترنتی ماژیک جادویی

به منظور تهیه و خرید ماژیک های جادویی مجیک در رنگ های متنوع و شاد، می توانید به فروشگاه های آنلاین فروش لوازم سرگرمی کودکان مراجعه کنید و ماژیک جادویی را برای رنگ آمیزی نقاشی فرزندان خود خریداری کنید. قیمت ماژیک جادویی مجیک پن ساخت کشور چین بسیار مقرون به صرفه می باشد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید با مراجعه به مراکز فروش سطح شهر به صورت حضوری و سایت های اینترنتی به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید تا درب منزل محصول را تحویل بگیرید. خرید ماژیک جادویی به عنوان یک هدیه مناسب از طرف والدین به کودکان محسوب می شود که سبب شادی فرزندان خواهد شد و با استفاده از این وسیله سرگرمی و آموزشی می توانند خلاقیت خود را به نمایش در آورند و از نقاشی کشیدن و رنگ آمیزی آن با ماژیک های جادویی مجیک نهایت لذت را ببرند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *