نکاتی در رابطه با استفاده از شن جادویی اسکوییشی

شن جادویی اسکوییشی سند، جذاب ترین هدیه برای کودک شما

 

خرید اسباب بازی برای کودکانی که بالای ۳ سال هستند ممکن است برای والدین کاری سخت باشد. زیرا سلایق بچه ها در سنین بالاتر تغییر می کند. شن جادویی اسکوییشی سند یکی از سرگرمی هایی است که کودکان به آن علاقه بسیاری دارند و علاوه بر سرگرمی، این وسیله به رشد فکری کودک نیز کمک می کند. شن جادویی اسکویشی سند در انواع رنگ ها در بازار موجود می باشد.

شن جادویی اسکوییشی سند

والدین دوست دارند که وسیله سرگرمی که برای کودک خود تهیه می کنند علاوه بر سرگرم کردن کودک به خلاقیت و رشد او نیز کمک نماید. شن جادویی اسکوییشی سند یکی از اسباب بازی های بسیار جالب و سرگرم کننده برای کودکان بالای ۳ سال است که علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، به رشد فکری و باهوش شدن کودک نیز کمک می نماید. بنابراین خرید این نوع شن جادویی می تواند هم برای کودک و هم برای والدین بسیار مناسب باشد. روانشناسان کودک نیز بازی با شن را برای کودک بسیار مفید دانسته اند. شن بازی یکی از مهیج ترین و لذت بخش ترین بازی ها برای کودکان است که می تواند ساعت ها آنها را سرگرم کند بدون آنکه ضرری برای کودک داشته باشد.

در واقع در سفر به سواحل دریا، والدین می توانند متوجه شوند که کودکان علاقه خاصی به شن بازی دارند و با آن اشکال متفاوتی می سازند و ساعت ها ممکن است با آن سرگرم شوند. بنابراین شن جادویی یکی از بهترین راه حل ها برای کودک شما است تا فضای ساحل را برای وی تداعی کنید و او با خلاقیت و کمک گرفتن از هوش خود، اجسامی را با شن بسازد. از لحاظ ظاهری شن جادویی شباهت بسیاری به خمیر بازی دارد اما حالت آن شنی است و سریع سفت نمی شود، در واقع این همان مزیت استفاده از شن جادویی اسکوییشی سند به جای خمیرهای بازی قدیمی است.

تصویر ۱

ویژگی های شن جادویی اسکویشی سند

  • شن جادویی اسکوییشی سند در انواع رنگ های جذاب و زیبا در بازار موجود می باشد.
  • هیچگونه حساسیتی برای پوست کودک ایجاد نمی کند.
  • بافتی کاملا نرم دارد و می توان انواع اشکال مختلف را با آن ساخت.
  • در طول مدت استفاده، سفت نمی شود و می توان به مدت طولانی از آن استفاده کرد.
  • قدرت تخیل کودک را افزایش می دهد و او را باهوش می کند.
  • قدرت دست ها را افزایش می دهد.
  • به هماهنگ کردن دست ها و هوش بسیار کمک می کند.

تصویر ۲

وسایل همراه شن اسکوییشی سند

همراه با شن جادویی اسکویشی سند squishy sand وسایل دیگری برای استفاده بهتر از شن جادویی اسکوییشی سند وجود دارد تا کودکان بتوانند بهتر و راحت تر از شن جادویی اسکوییشی سند استفاده کنند. در واقع بسته های شن جادویی اسکوییشی سند در اندازه های متفاوتی در بازار وجود دارد و وسایل همراه آن نیز با توجه به وزن شن ممکن است کوچکتر یا بزرگتر باشند.

  • میز بادی یکی از وسایل بسیار پر کاربرد برای استفاده از شن جادویی squishy sand است که به شما کمک می کند تا به جای اینکه کودک شما، شن ها را بر روی زمین یا فرش بریزد و کثیف کاری کند، از این میز بادی بسیار جذاب برای شن بازی استفاده کند و فضای کافی برای بازی را در اختیار داشته باشد.
  • تعدادی قالب با شکل های جذاب و متفاوت همراه با شن جادویی اسکوییشی سند وجود دارد که با استفاده از این قالب های آماده کودک شما به راحتی می تواند شکل های جالب و جذابی بسازد.
  • یک عدد کاردک و یک عدد بیلچه نیز به همراه شن جادویی وجود دارد که کودک می تواند با استفاده از آن، از شن ها استفاده کند.

تصویر ۳

نحوه استفاده از شن جادویی اسکوییشی سند

استفاده از شن جادویی اسکوییشی سند بسیار ساده است و کودک شما به راحتی می تواند از این شن های بازی، استفاده کند. برای استفاده از این شن های جادویی باید ابتدا بسته حاوی شن را بر روی میز بادی یا سطح دیگری خالی کرده و با استفاده از قالب ها و کاردک و بیلچه از آن استفاده نمایید. این نوع از شن ها نیازی به آب یا چیز دیگری برای مخلوط شدن ندارند و شکل ظاهری آنها با هر بار استفاده مانند روز اول حفظ می شود. بنابراین شما می توانید به راحتی جذاب ترین بازی را به کودک خود هدیه دهید و هیچ گونه نگرانی از بابت کثیف شدن منزل یا مریض شدن کودک خود نداشته باشید.

تصویر ۴

نکاتی در رابطه با استفاده از شن جادویی اسکوییشی

  • بگذارید تا کودک آزادانه با شن جادویی اسکوییشی سند بازی کند و او را محدود نکنید. برای این کار فضای کافی را در اختیار او قرار دهید تا با خیال راحت به بازی با شن ها بپردازد.
  • اگر شن ها روی فرش ریخته شد، اصلا نگران نباشید. شما می تواند مشت خود را با شن جادویی اسکوییشی سند پر کرده و مشت خود را بر روی شن های روی فرش فشار دهید تا شن های روی فرش به شن های توی دست شما بچسبد و به راحتی از فرش جدا شود.
  • سعی کنید به هنگام خرید شن جادویی از رنگ های جذاب و هیجان انگیز استفاده کنید تا کودک احساس خوشحالی داشته باشد.

تصویر ۵

مزایای استفاده از شن جادویی اسکوییشی

  • شن جادویی اسکوییشی قابلیت استفاده چندین باره را دارد. در واقع پس از هر بار استفاده از شن جادویی، می توان شن را در ظرف در بسته آن ریخته و دوباره از آن استفاده کرد.
  • با استفاده از قالب های حیوانات و ماشین ها می توان انواع اشکال مختلف را ساخت.
  • اگر بر روی زمین یا سطح پخش شود، به راحتی می توان آن را از سطح جمع آوری کرد و کثیف کاری که در رابطه با استفاده از شن های واقعی وجود دارد را نمی توان در این نوع شن های جادویی دید.
  • شن جادویی اسکوییشی هیچگاه خاصیت چسبندگی خود را از دست نمی دهد و تا مدت ها می توان از آن استفاده کرد.
  • وسیله ای بسیار کاربردی و جذاب برای کودکان است و در انواع وزن ها می توان آن را تهیه نمود.
  • برخلاف شن های معمولی که دارای آلودگی های بسیاری هستند و ممکن است کودک به هنگام تماس با آن دچار مریضی شود، اینگونه از شن های جادویی هیچ گونه آلودگی ندارند و کاملا بهداشتی هستند.

تصویر ۶

راهنمای خرید شن جادویی اسکوییشی سند

اگر کودک شما علاقه زیادی به بازی با شن ها دارد و شما به دلیل آلودگی و یا کثیف شدن محیط، اجازه بازی با شن ها را به او نمی دهید و یا در محیط زندگی شما شن برای بازی کردن وجود ندارد، به راحتی می توانید  اقدام به خرید شن جادویی اسکوییشی سند نمایید. برای تهیه این شن جادویی زیبا و جذاب، می توانید خرید خود را از طریق فروشگاه پرشین خرید انجام دهید. شن های جادویی اسکوییشی موجود در پرشین خرید، دارای تنوع رنگی و وزنی بسیار بالا هستند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه کودک خود، یکی از آنها را سفارش دهید. مزیت خرید از فروشگاه پرشین خرید، خرید اینترنتی این محصول است که شما می توانید بدون صرف وقت و هزینه بسیار، محصول خود را به صورت اینترنتی در سایت پرشین خرید سفارش دهید. فروش شن جادویی اسکوییشی سند در پرشین خرید و به صورت اینترنتی به شما کمک می کند که تنها با چند کلیک محصولی اصل را خریداری کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. قیمت شن جادویی اسکوییشی سند در پرشین خرید نیز بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه های دیگر است و شما با خیالی راحت می توانید خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *