ویژگی های شن  جادویی کینتیک سند اصل

شن جادویی کینتیک سند یک محصول منحصر به فرد

 

شن جادویی کینتیک سند از جمله محصولاتی است که می توان آن را برای جشن های مختلف از جمله تولد انتخاب و خریداری نمود. این گونه از شن های جادویی در بسته های نیم و یک کیلویی تولید می شوند که دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند. تعداد رنگ شن های یک کیلویی بیش تر از شن های جادویی نیم کیلویی است. برای خرید این محصول می توانید به اصل یا تقلبی بودن آن ها نیز توجه نمایید. شن های جادویی اصل اغلب چسبندگی خود را با چندین بار استفاده از دست نمی دهند و هیچ گونه رنگی را از خود پس نمی دهند. با خرید اینترنتی شن کینتیک سند می توانید از مزیت های پرداخت در محل نیز برخوردار شوید. اگر قصد خرید شن کینتیک سند را دارید می توانید از طریق سایت مورد نظر اقدامات لازم را به انجام برسانید. در ادامه بیشتر به  معرفی شن جادویی کنتیک سند خواهیم پرداخت.

شن جادویی کینتیک سند

سرگرمی و تفریح کودکان امروزی گزینه های مختلفی وجود دارد که یکی از جالب ترین آن ها شن جادویی کینتیک سند می باشد. این محصول دارای ویژگی های مختلفی است و اغلب به صورت نیم و یک کیلویی عرضه می شود. هر کدام از انواع شن جادویی kinetic sand دارای مشخصات خاصی می باشند که در ادامه این مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد. برای استفاده از این محصول می بایست به شرایط سنی فرزند خود توجه کنید چرا که خطر بلعیدن در کودکان کم سن و سال وجود دارد.

این محصول یک هدیه منحصر به فرد برای جشن های تولد شناخته می شود و همچنین می تواند هدیه ای برای تشویق فرزندان شما در مقاطع مختلف تحصیلی محسوب شود. از دیگر ویژگی های شن کینتیک سند تنوع رنگی آن است که باعث محبوبیت این محصول شده است. اگر قصد خرید شن جادویی kinetic sand را دارید می توانید از طریق سایت مورد نظر اقدام نمایید. در ادامه بیشتر به ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

تصویر ۱

انواع شن جادویی کینتیک سند

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره شد شن جادویی کینتیک سند دارای انواع مختلفی است که در این بخش به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. این محصول با بسته بندی های مختلف عرضه می شود. محتویات هر کدام از این بسته ها متفاوت می باشد.

 با توجه به این که محتویات هر کدام از بسته های شن جادویی متفاوت با یکدیگر می باشد بنابراین هزینه های آن ها نیز متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت هر کدام از بسته های این محصول می توانید به سایت مورد نظر که به فروش شن جادویی کینتیک سند می پردازد مراجعه نمایید. نکته مهم در رابطه با این شن جادویی توجه به تقلبی یا اصل بودن آن است که در بخشی جداگانه به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

تصویر ۲

شن جادویی کینتیک سند از نوع یک کیلویی

شن جادویی کینتیک سند در بسته های یک کیلویی عرضه می شود که در این بخش به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت. شن های بسته دو کیلویی شن جادویی کینتیک از دو رنگ مختلف برخوردارند. .قالب های مختلفی در ابعاد و اشکال گوناگون مانند حیوانات و قلعه در این بسته جاسازی شده است.

برای اینکه بتوانید شن ها را جمع آوری کنید از کاردک درون این بسته استفاده نمایید. سطل بازی و بیلچه نیز از دیگر محتویات شن کینتیک سند محسوب می شوند. این محصول دارای تنوع بیشتری در محتویات خود می باشد که برای خرید آن می توانید به سایت مورد نظر مراجعه نمایید.

تصویر ۳

شن جادویی کینتیک سند از نوع نیم کیلویی

در بخش قبلی به معرفی محتویات شن جادویی کینتیک سند از نوع یک کیلویی پرداختیم. اگر تمایل دارید بسته نیم کیلویی این محصول را خریداری کنید می بایست به ویژگی های آن توجه کنید که در این بخش به بررسی آن ها بیشتر خواهیم پرداخت. همان طور که از نام این محصول نیز مشخص است در محتویات بسته آن از شن های نیم کیلویی استفاده شده است. تک رنگ بودن شن نیز از دیگر ویژگی های این بسته نیم کیلویی شناخته می شود.

 یادآور شویم که این محصول دارای چهار قالب می باشد که می توان به قالب های قلعه و حیوانات اشاره نمود. بیلچه و کاردک  از محتویات این بسته می باشند که با استفاده از آن ها کودکان  شما به راحتی می توانند به تفریح و سرگرمی بپردازند. سطل بازی نیز از دیگر مواردی است که در این محصول می توانید آن را مشاهده نمایید. قیمت شن جادویی کینتیک سند نیم کیلویی را نیز می توانید از سایت مورد نظر جویا شوید.

تصویر ۴

شن جادویی کینتیک  سند یک هدیه تولد منحصر به فرد

شن جادویی کینتیک سند یک هدیه مناسب و عالی برای جشن های تولدی است که شما به آن ها دعوت می شوید. این محصول با ویژگی هایی که دارد مسلماً یک هدیه خاص محسوب می شود. در کنار این ویژگی ها این شن جادویی دارای قیمت مناسبی است که شما عزیزان با خرید آن مسلماً می توانید میزبان را سورپرایز نمایید. کودکان اغلب به چنین محصولاتی علاقه مند هستند و در نتیجه با خرید این شن جادویی باعث خوشحالی آن ها خواهید شد.

فرقی نمی کند میزبان مؤنث باشد یا مذکر چرا که این شن جادویی برای تمامی کودکان طراحی و تولید شده است که با خرید آن می توانید آن ها را سورپرایز کنید. برای خرید این محصول می توانید بسته نیم کیلویی و یا یک کیلویی را که در بخش های قبلی به آن ها اشاره شد را انتخاب و از طریق سایت مورد نظر خریداری کنید. این محصول دارای ویژگی های مشخصی است که می تواند شما را در خرید آن یاری رساند.

تصویر ۵

ویژگی های شن  جادویی کینتیک سند اصل

در زمان خرید شن جادویی کینتیک سند می بایست به چند نکته مهم و کلیدی توجه کنید تا در دام افراد سودجو که محصولات تقلبی را به فروش می رسانند نیفتید. شن کینتیک سند اصل مسلماً دارای ویژگی هایی است که آن را از جنس تقلبی متمایز می کند. به عنوان مثال می توان به چسبندگی شن اشاره کرد. شن های تقلبی از چسبندگی مناسبی برخوردار نیستند و با چند بار استفاده کیفیت خود را از این لحاظ از دست می دهند.

 از دیگر ویژگی های به عدم رنگ دهی شن ها می توان اشاره کرد. مسلماً جنس های تقلبی در این زمینه باعث خواهند شد تا فرزندان شما در حین بازی دستانشان رنگی شود. اغلب شن های تقلبی کینتیک سند با بسته های بزرگ تر روانه بازار می شوند و خریداران بدون توجه به این موضوع برای خرید آن ها هزینه های سنگینی را پرداخت می کنند. توصیه می کنیم در زمان خرید به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورید.

خرید شن  جادویی کینتیک سند

برای خرید شن جادویی کینتیک سند گزینه های مختلفی وجود دارند که می توانید یکی از آن ها مورد بررسی قرار دهید. خرید اینترنتی یکی از این موارد محسوب می شود که دارای مزیت های متعددی است. با این نوع خرید امکان بررسی و مقایسه این شن جادویی بیشتر برای شما خریداران عزیز فراهم خواهد شد. از دیگر مزیت های خرید اینترنتی می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد.

شما عزیزان در هر مکان و زمانی که باشید می توانید این محصول را سفارش داده و خریداری نمایید. از دیگر محاسن خرید اینترنتی این شن میتوان به خرید شن جادویی اصل اشاره کرد. در هر صورت اگر قصد خرید شن های جادویی کینتیک سند را در سر می گذرانید می توانید با چند کلیک ساده خرید شن جادویی kinetic sand  را انجام دهید و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *