خرید شن جادویی ۱ کیلویی

آشنایی با انواع شن های جادویی ۱ کیلویی

 

امروزه انتخاب یک بازی مناسب برای کودک به یک دغدغه برای والدین تبدیل شده است. والدین به دنبال خرید اسباب بازی با کارایی بالا برای فرزند خود هستند تا علاوه بر سرگرمی، باعث تقویت خلاقیت و ذهن کودک خود شوند. شن های جادویی ۱ کیلویی یکی از مناسب ترین اسباب بازی ها برای کودکان محسوب می شود که باعث رشد فکری و ذهنی کودک خواهد شد. شن جادویی در اوزان مختلف ۳۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی، ۱ کیلویی، ۱٫۵ کیلویی و ۲ کیلویی در بازار وجود دارند. شن جادویی ۱ کیلویی، یکی از پرفروش ترین شن های جادویی می باشد. این شن های جادویی دارای رنگ های متنوع و جذاب نیز می باشد که با توجه به سلیقه کودک خود می توانید اقدام به خرید شن جادویی یک کیلویی نمایید. شن های جادویی دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که آن را به یکی از پرطرفدارترین اسباب بازی ها تبدیل کرده است. اگر قصد خرید شن جادویی ۱ کیلویی را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با شن جادویی

(تصویر شماره ۱)

شن جادویی، یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها محسوب می شود که به شن رنگی یا شن مصنوعی نیز شهرت دارند. این شن های جادویی چیزی شبیه خمیر بازی می باشند ولی با خمیر بازی متفاوت می باشند و با لمس آن به این تفاوت پی خواهید برد. شن های جادویی در سایز و رنگ های مختلف به بازار عرضه شده اند که شما می توانید متناسب با سلیقه و مصرف خود از هریک از آنها استفاده کنید. استفاده از شن جادویی علاوه بر سرگرمی، باعث رشد و تقویت ذهن خواهد شد و کودکان از بازی با آن لذت خواهند برد. شن های جادویی با مارک های مختلف از جمله مارک هپی سند، اسپیس سند، اسکوئیشی سند، مدل سند و … در بازار موجود می باشند و یک اسباب بازی بی نظیر برای کودکان به شمار می رود. شما با مراجعه به فروشگاه های فروش اسباب بازی، می توانید شن جادویی اصل و با کیفیت را خریداری نمایید.

لزوم استفاده از شن جادویی

همانطور که گفته شد، شن جادویی نوعی اسباب بازی به شمار می رود که دارای طرفداران زیادی بین کودکان و حتی والدین می باشد. والدین به منظور تقویت ذهنی و روحی فرزند کودک خود، از شن جادویی استفاده می کنند که بسیار مناسب می باشد و نیازهای کودک شما را پاسخگو خواهد بود. شن جادویی در سایزها و رنگ های مختلف در بازار عرضه شده اند که با توجه به سلیقه فرزند خود، می توانید از انواع آنها استفاده کنید و شادی را برای کودک خود به ارمغان بیاورید. شن جادویی ۱ کیلویی یکی از پرفروش ترین شن های جادویی می باشد که کودک شما میتواند با استفاده از آن اشکال مختلفی را درست کنند و یکی از مفیدترین سرگرمی ها  برای کودکان به شمار می رود. بسیاری از روانشناسان بر این باورند که بازی با خاک و شن به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای کودک می باشد که استفاده از شن های جادویی با توجه به دارا بودن مجوز بهداشت، یکی از مناسب ترین گزینه ها محسوب می شوند.

(تصویر شماره ۲)

آشنایی با انواع مدل های مختلف شن جادویی

استفاده از شن های جادویی برای کودکان بسیار لذت بخش و خوشایند می باشد که نیازهای کودکانه را می توان با این شن ها برطرف کرد. شن جادویی در مدل های مختلف به بازار عرضه شده اند که شما می توانید با توجه به خصوصیات و آپشن های هریک، مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. چند نمونه از معروف ترین و پرفروش ترین شن های جادویی عبارتند از:

شن جادویی اسکوییشی سند

شن جادویی مجیک سند

شن جادویی مون سند

شن جادویی مووینگ سند

شن جادویی sand alive

شن جادویی هپی سند

شن جادویی کینتیک سند

مارک های مختلف شن های جادویی، معمولا به صورت مستقیم و غیر واسطه به بازار ایران وارد می شوند و شما می توانید هریک از آنها را که مورد پسند و سلیقه شما می باشند، را خریداری نمایید.

(تصویر شماره ۳)

آشنایی با رنگ بندی و سایز شن های جادویی

شن جادویی به عنوان یک بازی مفرح و شاد، طرفداران زیادی بین افراد پیدا کرده است. این شن ها حتی به کلینیک های مشاوره و روان درمانی کودک راه پیدا کرده و به یک اسباب بازی ضروری برای کودکان تبدیل شده است. با توجه به مدل های مختلف این محصول که قبلا اشاره کردیم، شن های جادویی در انواع رنگ ها و سایزهای مختلف بسته بندی شده و در بازار موجود می باشند. شن جادویی دارای رنگ های مختلفی مانند آبی، زرد، صورتی، رنگ خاکی، بنفش، سبز و … می باشند و در سایزهای متنوع از شن جادویی ۳۰۰ گرمی، شن جادویی ۵۰۰ گرمی، شن جادویی ۱ کیلویی و ۲ کیلویی موجود می باشند که شما می توانید با توجه به سلیقه و میزان کار خود، از رنگ ها و سایزهای مختلف استفاده کنید. شن جادویی ۱ کیلویی یک از پرمصرف ترین و پرفروش ترین شن های جادویی می باشد که با مراجعه به فروشگاه های معتبر می توانید، اقدام به خرید شن جادویی یک کیلویی نمایید.

(تصویر شماره ۴)

ویژگی ها و خصوصیات کلی شن های جادویی

(تصویر شماره ۵)

شن های جادویی به یکی از پرکاربردترین اسباب بازی ها میان کودکان تبدیل شده است و بسیاری از روانشناسان با توجه به ویژگی های خاص این محصول، به والدین توصیه می کنند که از این اسباب بازی برای کودک خود استفاده کنند. در ادامه چند نمونه از ویژگی های منحصر به فرد و خاص این محصول را بیان خواهیم کرد:

همانند خمیربازی می باشد ولی خصوصیات شن و ماسه را دارد.

بازی با شن جادویی هیچ ضرری ندارد زیرا از الیاف نرم ضد حساسیت در ساخت آن استفاده شد است و دارای مجوز بهداشت می باشد.

این شن بسیار نرم و منعطف می باشد و با آن می توان اشکال مختلفی را ساخت.

استفاده از آن باعث افزایش قدرت تخیل در کودکان خواهد شد.

استفاده از آن باعث تقویت ذهن خواهد شد.

استفاده از شن های جادویی، می توانید هماهنگی بین دست و ذهن را افزایش خواهد داد.

شن های جادویی برخلاف خمیر بازی پس از گذشت زمان، خشک و سفت نخواهند شد.

استفاده از آن مهارت دست را در کودکان افزایش می دهد.

شن های جادویی در رنگ بندی و سایزهای متنوع در بازار موجود می باشند.

و…

پکیج شن جادویی یک کیلویی شامل چه وسایلی می باشد؟

شن های جادویی به صورت پکیج با رنگ بندی های مختلف و سایزهای متنوع وجود دارند که پکیج شن جادویی ۱ کیلویی دارای وسایلی به همراه خود می باشد. پکیج شن جادویی شامل وسایل زیر می باشد:

وجود چندین قالب با طرح های مختلف (قلعه، خانه و …)

وجود چندین عدد قالب کوچک (ستاره دریایی، خرچنگ و …)

وجود غلطک و بیلچه و کاردک

سطل

۱ کیلو شن رنگی

اگر قصد دارید از میز بادی برای این محصول استفاده کنید، می توانید با پرداخت یک هزینه اضافی آن را نیز دریافت کنید و همچنین یک پمپ دستی را برای باد کردن این میز خریداری نمایید. شما می توانید به مرکز فروش شن جادویی ۱ کیلویی مراجعه کنید و با توجه به سلیقه خود، اقدام به خرید شن جادویی ۱ کیلویی نمایید.

(تصویر شماره ۶)

جذابیت شن های جادویی چیست؟

(تصویر شماره ۷)

شن جادویی به عنوان یک محصول جذاب و خاص برای کودکان استفاده می شوند و کودکان از آن بسیار لذت می برند. جذابیت شن های جادویی در آب گریز بودن این محصول می باشد که هرگز خیس نمی شوند. شن جادویی را در داخل آب قرار دهید هم خیس نخواهد شد. بچه ها از بازی کردن با شن های جادویی بسیار لذت میبرند و به همین خاطر خرید شن جادویی ۱ کیلویی و … با رنگ های متنوع و زیبا، می تواند برای بچه ها جالب و هیجان انگیز باشد. شن جادویی دارای چسبندگی بسیار بالایی می باشد ولی به دست نمی چسبد و دارای انعطاف بسیار زیادی می باشد که فرم های مختلف را با استفاده از این محصول می توان ساخت. به منظور تهیه شن جادویی، می توانید به فروشگاه های معتبر فروش شن جادویی ۱ کیلویی مراجعه کنید و یکی از مناسب ترین بازی ها را حتی با سایزها و رنگ های دلخواه خریداری کنید.

ترکیبات ساخت شن های جادویی

شن جادویی یا شن آب گریز که به عنوان یک اسباب بازی مفید و پرطرفدار شناخته می شود و دارای ترکیباتی می باشد که خصوصیات آب گریز بودن را در این محصول ایجاد کرده است. این محصول از شن معمولی پوشانده شده از ترکیبات آب گریز تهیه می شود. ترکیبات آب گریز به صورت پوششی عمل می کنند که دانه های شن در تماس با آب به یکدیگر بچسبند و کمترین مساحت سطحی را با آب به وجود آورند. این امر سبب می شود تا وقتی شن جادویی در آب قرار داده می شود و بیرون آورده می شود، به طور کامل خشک بماند. شن های جادویی با توجه به این خاصیت و چسبندگی عالی، یکی از بهترین اسباب بازی ها برای کودکان به شمار می رود و استفاده از آن بسیار مفید می باشد.

(تصویر شماره ۸)

با استفاده از شن جادویی چه چیزهایی می توان ساخت؟

شن جادویی به عنوان یک بازی مهیج برای کودک محسوب می شود که با استفاده از آن می توان انواع سازه های شنی و حیوانات مختلف و متنوع دریایی را ساخت. برای مثال شما با خرید پکیج شن جادویی ۱ کیلویی، چندین قالب مختلف را نیز دریافت می کنید که شامل انواع حیوانات دریایی، سازه و قلعه می باشد و کودک شما با خلاقیت خود می تواند انواع شکل های مختلف را بسازد و از این کار لذت ببرد. شن های جادویی با رنگ های مختلف، این امکان را فراهم می کند تا اشکال زیبا و جذاب ساخته شوند. شما می توانید به فروشگاه اسباب بازی فروشی مراجعه کنید و خرید شن جادویی یک کیلویی را انجام دهید و حتی از رنگ های مختلف این محصول استفاده کنید.

(تصویر شماره ۹)

آشنایی با شن جادویی یک کیلویی مدل بم بئو

(تصویر شماره ۱۰)

همانطور که می دانید، امروزه استفاده از شن های جادویی برای کودکان رواج یافته است و روانشناسان زیادی نیز والدین را به خرید شن جادویی ترغیب می کنند. این شن های جادویی در انواع سایزها و مدل ها وجود دارند که شن جادویی یک کیلویی یکی از پر مصرف ترین شن ها محسوب می شود. شن جادویی یک کیلویی مدل بم بئو یکی از مدل ها می باشد که به منظور افزایش هماهنگی بین چشم و دست کودک از آن استفاده می شود. مشخصات شن جادویی یک کیلویی مدل بم بئو به شرح زیر می باشد:

ابعاد بسته بندی این محصول: ۱۶۰ × ۱۲۰ × ۱۲۰ میلی‌متر

وزن محصول: ۱۰۰۰ گرم

محتویات: محصول شن جادویی با دو رنگ و شش قالب پلاستیکی

توضیحات بیشتر: این محصول برای کودکان بالای سه سال و نوجوان مناسب می باشد و خطر بلعیدن برای کودکان نیز وجود دارد. بنابراین توصیه می شود که والدین مراقبت کودک خود باشند تا در هنگام استفاده، شن جادویی را نخورند.

آشنایی با شن جادویی ۱ کیلویی MagicSand

یکی دیگر از مارک های شن جادویی، مجیک سند می باشد که این مدل نیز در سایز یک کیلویی در بازار موجود می باشد. شما با خرید شن جادویی یک کیلویی مجیک سند می توانید، ۱۲ عدد قالب متنوع و جذاب را به همراه بیل و چنگک و سفره نایلونی دریافت کنید و کودک شما با استفاده از این محصول سرگرم شود و قدرت خلاقیت و ذهن خود را تقویت کند. نکته مهم در ارتباط با شن جادویی یک کیلویی مجیک سند این است که یک کیلو  شن جادویی با دو رنگ متنوع در آن قرار گرفته است و این کار ساخت و بازی با آن را راحت تر می نماید و کودک شما از کار با آن لذت خواهد برد. شما می توانید به مرکز فروش شن جادویی ۱ کیلویی مراجعه کنید و به خرید این محصول با کیفیت و قیمت مناسب اقدام نمایید.

(تصویر شماره ۱۱)

آشنایی با شن جادویی ۱ کیلویی هپی سند

(تصویر شماره ۱۲)

شن جادویی هپی سند به عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات شن جادویی به شمار می رود که شما با خرید شن جادویی ۱ کیلویی هپی سند اورجینال، تمام نگرانی شما را از بابت جنس، آلوده بودن و امکانات برآورده خواهد کرد. محتویات پکیج شن جادویی یک کیلویی هپی سند شامل موارد زیر می باشد:

دارای ۴ قالب (نیم کیلویی) و ۸ قالب (یک کیلویی) در طرح های رندومی مختلف (قلعه و حیوانات و…)

۵ کاردک

یک بسته شن جادویی ۱ کیلویی

دارای سطل

شن جادویی یک کیلویی هپی سند یکی از پرفروش ترین مدل های شن جادویی محسوب می شود و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

آشنایی با شن جادویی یک کیلویی مدل سند با میز بادی

مدل شن جادویی یک کیلویی سند با میز بادی نیز وجود دارد که دارای استاندارد اروپا می باشد و کاملا بدون بو و رنگ هستند و دست کودک شما حین و پس از کار با آن بو و رنگی را به خود نخواهد دید. پکیج شن جادویی یک کیلویی سند با میز بادی شامل موارد زیر می باشد:

وزن ۱۰۰۰ گرم

رنگ شن به صورت تک رنگ صورتی یا آبی

دارای بیلچه

دارای سفره بادی

دارای قالب های ساخت قلعه

دارای قالب های حیوانات دریایی

دارای سطل

دارای استاندارد ce اروپا

(تصویر شماره ۱۳)

توجه داشته باشید که موارد مشابه که در ماهواره تبلیغ می کنند، اغلب دارای کیفیت پایین و وزن کمتر می باشند و بهتر است از فروشگاه های معتبر فروش اسباب بازی اقدام به خرید شن های جادویی نمایید تا با خیال آسوده، بتوانید از این محصول استفاده کنید.

آشنایی با شن جادویی یک کیلویی هپی سند کینتیک

بازی با شن اوقات لذت بخش و جذابی را برای کودکان رقم خواهد زد. حال اگر از شن های جادویی با کیفیت و مناسب استفاده کنید، این لذت را چندین برابر خواهید کرد. شن جادویی یک کیلویی هپی سند کینتیک، یکی دیگر از انواع مدل های شن جادویی به شمار می رود. استفاده از این محصول اورجینال نیز چسبندگی دست با شن را به همراه نخواهد داشت و دارای مجوز بهداشت می باشد. پکیج شن جادویی یک کیلویی هپی سند کینتیک نیز دارای چندین قالب مختلف برای ساخت حیوانات و قلعه می باشد و کاردک، بیلچه، سفره بادی و سطل را نیز با خود به همراه دارد. به منظور خرید شن جادویی یک کیلویی کینتیک  هپی سند، می توانید به مراکز فروش اسباب بازی معتبر مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با گارانتی و کیفیت بالا خریداری نمایید و به صورت مادام العمر از آن استفاده کنید.

(تصویر شماره ۱۴)

آشنایی با شن جادویی فله‌ای موتا

(تصویر شماره ۱۵)

در کنار انواع و اقسام مارک های شن جادویی که به صورت بسته بندی و پکیج می باشند، شن جادویی فله ای نیز وجود دارد که یکی از آنها شن جادویی موتا می باشد. ترکیبات استفاده شده در ساخت شن جادویی فله ای موتا همان ماسه و شن دانه بندی شده طبیعی با مواد پلیمری می باشد و به صورت خمیری تهیه شده است. این شرکت از واژه اختصاری برای تولیدات اسباب بازی خود به نام موتا استفاده کرده و با برند کاملا ایرانی در سال ۱۳۸۹ وارد عرصه رقابت شده است و دارای مجوز و تاییدیه از دانشگاه علوم بهزیستی و پاک فناوری شهر می باشد. این محصول را به صورت فله یعنی در واحد کیلوگرم می توانید سفارش دهید. همراه با این محصول نیز ۴ عدد قالب با طرح های متنوع و جذاب وجود دارد که کودک شما می تواند با استفاده از آنها به خلق اشکال و سازه های مختلف مشغول شود. بهتر است از این محصول در جای خشک و خنک نگهداری نمایید. در ادامه چند مورد از ویژگی های این شن جادویی فله ای را بیان خواهیم کرد:

ویژگی‌های شن جادویی فله‌ای موتا

این محصول دارای ۶ رنگ جذاب و زیبا می باشد.

اگر کودک آن را ببلعد، می تواند آن را دفع کند.

از ۹۰ درصد ماسه طبیعی با مواد پلیمری تهیه شده است.

هرگز به دست و لباس نمی چسبد.

ضد حساسیت و کاملا ایمن ساخته شده است.

کاملا ضد آب و  آب گریز می باشد.

از رنگ های خوراکی و بهداشتی برای ساخت آن استفاده شده است.

حتی اگر در مجاورت هوا باشد، هرگز سفت نخواهد شد.

مناسب برای گروه سنی بالای ۲ سال

وزن پایه محصول شن جادویی ۱ کیلویی می باشد.

چه مهارت هایی در بازی با شن جادویی فله ای موتا در کودک تقویت خواهد شد؟

همانطور که گفته شد، این شرکت با نام موتا اقدام به تولید شن های جادویی فله ای کرده و استفاده از این محصول باعث تقویت کودک شما در زمینه های زیر خواهد شد:

آشنایی کودک با مفاهیم وزن و ظرفیت

تقویت هوش طبیعت گرا و درک احساس خوب ارتباط مستقیم با آن

تقویت مهارت‌های حل مسئله و دلیل یابی در کودک

تقویت مهارت حرکات انگشتان دست

تقویت هوش فضایی و تجسمی در کودک

پرورش قدرت تخیل و بهبود خلاقیت کودکان

تقویت هوش هیجانی با مشارکت جمعی

تقویت هماهنگی بین چشم و دست کودک

و…

با توجه به موارد گفته شده و توصیه روانکاوها و روانشناسان، استفاده از شن جادویی برای کودکان بسیار مفید و مناسب خواهد بود.

(تصویر شماره ۱۶)

خرید شن جادویی ۱ کیلویی

یکی از بهترین و مناسب ترین انواع شن های جادویی موجود در بازار، شن جادویی ۱ کیلویی محسوب می شود که از پرطرفدارترین سایزهای این محصول می باشد. قیمت شن جادویی ۱ کیلویی با توجه به جنس محصول و مارک آن متفاوت می باشد. به منظور خرید شن جادویی ۱ کیلویی باید به نکاتی از قبیل اورجینال بودن، بهداشتی بودن و… توجه کنید تا بتوانید از این محصول به مدت زیاد استفاده کنید. اگر قصد استفاده از یک اسباب بازی با کیفیت و مناسب برای کودک خود هستید تا علاوه بر سرگرمی، باعث افزایش خلاقیت و تقویت ذهن کودک شما شود، پیشنهاد می کنیم از شن جادویی استفاده کنید. برای خرید شن جادویی ۱ کیلویی، می توانید به مرکز معتبر فروش اسباب بازی مراجعه کنید با از طریق سایت های فروشگاهی، خرید شن جادویی ۱ کیلویی را انجام دهید و درب منزل محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *