لبخند زیبا و تاثیر آن بر چهره افراد

لبخند زیبا:
این موضوع برای همه روشن و واضع است که داشتن دندان هایی سالم در سلامت جسم و روح نقش اساسی و مهمی را در بردارد.اما هملنگونه که مشاهده می شود هیچ کدام از ما انسانها از دندان هایش به طور کامل مراقبت های مورد نیاز برای دندان ها را نمی کند.لبخند زیبا در یک جمع که دنلبخند زیبا:
لازمه ی لبخند زیبا داشتن دندان های سالم می باشد که برای حفظ سلامت دندان ها باید آگاهی های لازم را جهت نگهداری از آنها به کار برد.
رابطه تغذیه و دندان های سالم از جمله مواردی است که باید آگاهی های لازم را برای مراقبت از دندان هایتان در نظر بگیرید:
با وجود اینکه قند ها برای دندان ها به عنوان یک دشمن به حساب می آید برعکس مواد ترش خیلی کم به عنوان دشمنان دندان به حساب می آیند.ولی باید بدانید که ترشی ها نیز به لثه صدمه وارد می کنند.برای همین موادی از جمله آبمیوه و اسید کربنیک نیز از دسته ترشی ها به حساب می آیند.به لثه آسیب می رسانند.ولی باید این نکته را بدانید که نوشیدن این مواد به صورت یک نفس بهتر است تا اینکه انها را به صورت جرعه جرعه بنوشید.
چایی هایی از جمله چایی سبز و سیاه در صورتی که با مواد قندی مخلوط نشده باشند برای دندان ها مفید می باشند.موادی که دارای ph بالا هستند از جمله پنیر و شیر برای دندان ها مفید هستند زیرا سبب بی اثر شدن باکتری ها در دهان می گردد.بعد از اینکه از شیرینی ها استفاده کردید برای بهداشت دندان ها خوردن شیر مفید می باشد.همینطور پس از خوردن غذا قرقر کردن آب نیز مفید می باشد.
بزاق دهان از دهان و دندان های شما به صورت یک سیستم دفاعی مراقبت می کند. و با مصرف کردن غذاهایی که سالم علاوه بر تأثیر مثبت بر روی سلامت جسم بر روی دندان ها و لثه نیز تاثیر گذار است.با مصرف بعضی از غذاها ترشح این بزاق دهان بیشتر شده به طور مثال غلات که پوشش آن خوب جویده شود و استفاده برخی مواد نیز سبب تورم لثه می گردد.
در این متن از لبخند زیبا تأثیر به شرح تأثیر سیگار بر روی دندان ها می پردازیم:
سیگار علاوه بر دندان ها عامل مهم و خطرناکی برای سلامتی بدن نیز می باشد.و نمی توان به راحتی نقش سیگار را برای از بین بردن سلامتی بیان کرد. بهداشت نامناسب دهان و همینطور مصرف سیگار دو عامل خطرناک جهت صدمه به دندان ها و تورم لثه می باشد. آن دسته از افرادی که به طور مداوم از سیگار استفاده می کنند به بیماری پیوره لثه مبتلا می شوند که که از همان ابتدای سیگار کشیدن به آن دچار می شوند.به همین صورت به سختی بیماری افراد سیگاری ادامه پیدا می کند. و همینطور کاشت دندن نیز در این افراد با درصد موفقیت کمتری روبه رو می شوند.
با ترک سیگار در حفظ سلامتی دهان و دندان هایتان قدمی مهمی بر میدارید.ترک سیگار سبب می شود امکان زندگی برای شما را بهتر می کند.فشار روحی در افراد نیز سبب بروز بیماری های لثه و دندان می گردد.به همین دلیل باید سعی در پایین آوردن فشار های روحی به حداقل ممکن باشید تا با این کار به سلامت بودن دندان هایتان کمک کرده باشید. و لبخند زیبا به دیگران هدیه دهید.به طور مثال می توان گفت فشار های روحی سبب بروز و افزایش پیوره لثه می شود.
بیماری قند:با وجود اینکه بیماران دیابتی از مواد قندی استفاده نمی کنند اما احتمال بروز پوسیدگی دندان برای آنها به علت نوسان در قند خون آنها بیشتر خواهد بود.و خطر مواقعی بیشتر خواهد شد که بیماری آنها طولانی تر باشد و همچنین میزان قند در نوسان باشد.
و به احتمال زیاد عاملی که سبب ایجاد اختلاد در گردش خون می شود در ریشه دندان نیز وجود دارد.و این موضوع را بدانید که افراد مبتلابه دیابت دچار بیماری پیوره لثه هستند.پس مراقبت از دندان ها برای این افراد ضروری می باشد.
و این افراد به صورت منظم باید به دندانپزشکی مراجعه کنند.بهترین زمان برای مراجعه به دندان پزشک ۳ ماه دوم بارداری می باشد.
توصیه بعدی مسواک زدن در دوران بارداری فراموش نشود این به این دلیل است که در دوران بارداری مواد غذایی سالم برای دندان ها و لثه بسیار اساسی و مهم می باشد.
بهداشت حرفه ای دهان:یکی از اصول رعایت بهداشت حرفه ای دهان مسواک کردن دندان هاست که مراقبت های خانگی بر طبق آگاهی های فردی نمی تواند بلا بهداشت حرفه ای دهان برابری داشته باشد.
بارداری:به دلیل تغییرات در هورمون ها در دوران بارداری لثه ها نیز تحت این اثرات قرار می گیرند.وجد باکتری ها باعث ایجاد ورم در لثه ها و خونریزی آنها می شود.در صورتی که در دوره بارداری بهداشت دهان و دندان رعایت شود پیوره یعنی تورم لثه ایجاد نمی گردد.مادر باردار به دلیل خونریزی های کوتا مدتی که برای لثه اش به وجود می آید نباید از مسواک کردن خودداری کند.
توصیه ما به افرادی که قصد بار دار شدن را دارند این است که ابتدا نزد پزشک رفته و تمام دندان های نا سالم و خراب را ترمیم و درست کنید. یکی از این فاکتور های مهم پوسیدگی دندان می باشد که از نظر علمی رابطه مستقیمی با تولد نوزاد نارس می شود که همان عاملش پیوره است در واقع پوسیدگی دندان پیوره را به وجود می آورد.
پیشنهاد کلی برای بیمار نشدن دندان ها و لثه برای همه افراد این است که ،مرتب هر ۳ تا ۶ ماه یک بار نزد دکتر دندانپزشک بروند که دلیل آن این است که این کار با مراقبت های برنامه ریزی شده و خانگی زیبایی و سلامت دندان های شما را تضمین می کند. که می توانید به کمک دندان پزشک نیز مراجعه کنید حال کمک دندان پزشت که چه کسی گفته می شود؟کمک دندان پزشک به کسی می گویم که آموزش های لاززم را گذرانده است و در ضمینه پیشگیری به شما کمک شایانی می کند.در صورتی که ما مشکلات خود را در ضمینه بهداشت دهان و دندان با آنها در میان بگذاریم آنها به ما خواهند گفت شیوه درست مسواک زدن چیست و ما را در استفاده از لوازم کمک بهداشتی کمک و راهنمایی می کنند.
حال کار یک دندان پزشک چیست؟دندان پزشک یا کسی که در ضمینه بهداشت دهان و دهان تخصص دارد وقتی به او مراجعه می کنید ابتدا شرح حالی از موقعیت و وضعیت دندان و لثه های شما را می گوید و درست مسواک کردن را به شما یاد می دهد.
دان ها نیز به نمایش گذاشته شوند درواقع لبخندی دندان نما بسیار دلنشین می باشد.اما متأسفانه تعداد افرادی که دارای دندان های زیبا هستند بسیار محدود هستند.و می توان گفت یکی از با ارزش ترین چیزها در میان قشر جوان داشتن دندان هایی سالم است که از مراقب درست دندان حاصل می شود.و در دنیای امروز بسیاری از ناهنجاری های دندان را می توانید ترمیم نمائید.
عده ی زیادی از افراد که دارای دندان های خراب هستند از وجود این دندان ها عذاب می کشند.علاوه بر مشکلات به وجود آمده با افزایش سن در افراد برای دندان هایشان عومل متعدد دیگری نیز وجود دارد از جمله:چایی ،قهوه ،سیگار و… که سبب از بین رفتن زیبایی در دندان های شما می گردد.و اگر شما در دوران کودکی و جوانی درست از دندان هایتان مراقبت کنید دندان های زیبا و سالمی در دوران بزرگسالی به همراه خواهید داشت.در گذشته برای دندان ها درمانی چندانی وجود نداشت ولی با گذشت زمان پیشرفت های زیادی در علم دندانپزشکی صورت پذیرفت و هم اکنون حتی برای بیماری خای پیشرفته لثه نیز در مان هایی وجود دارد.که به طور مثال می توان گفت یکی از این بیماری ها به هنگام خندیدن است بدین صورت که هنگام خندیدن لثه نمایان می شود که این بیماری به علت کم شدن بافت لثه به وجود می آید.و از عوامل دیگری که بروز این بیماری صورت می گیرد Gummysmile نام دارد که در آن افزایش بافت لثه،کوتاهی لب و رشد بیش از اندازه بافت بالا می باشد. عده ای از افراد دارای دندان هایی نامرتب هستند. و یا در برخی افراد نیز ممکن است بر اثر بروز یک حادثه تاج دندان ها بشکند.که ایجاد این موارد ذکر شده در افراد سبب وارد شدن لطمه به زیبایی چهره می گردد.برای این مشکلات نیز راه درمانی وجود دارد که با به کار گیری آنها نه تنها دندان شما ترمیم خواهد شد بلکه زیبایی چهره شما نیز قابل برگشت می باشد.امکانات زیادی توسط دندان پزشکی پیشرفته فراهم آورده شده که نتیجه بهره بردن از آن آگاهی و لذت از زندگی می باشد.
در هر فرد وجود یک لبخند زیبا و جذاب داشتن دندان هایی زیبا و همچنین دهانی خوشبو از مهمترین عامل ها در در جذابیتش می باشد.که شما امروزه در پیکره های مقدس و آثار باقی مانده از گذشته به دنبال آثار جذابی هستید به طور مثال به دنبال جواهرات زیبا، و لباس های گران قیمت هستید.و به دلیل پیشرفت در علم دندان پزشکی در سال های اخیر هر فردی می تواند دندان هایی زیبایی داشته باشد.و این موضوع بسیار دارای اهمیت بالایی است که علم دندانپزشکی دارای ابعادگسترده ای است بسیار خبر خوبی می باشد.


پروتز دندان ها تا اواسط قرن ۱۸ ساخته شده از عاج فیل بود و بعد از گذشت زمانی جای خود را با روکش چینی تغییر داد و استفاده از پروتز ابعاد گسترده ای را به خود اختصاص داد.
مونالیزا چرا غمگین است؟
روح یک احساس لبخندی اسرار آمیز می باشد.و برای خنداندن شاید امروزه مطلب زیادی وجود نداشته باشد.
احتمالاٌ در قرن های گذشته انسان های زیبا و قدرتمند کمتر می خندیدند.شاید علت این بوده که آنها مطلب برای خندیدن نداشتند،به طوری که ،لئوناردوداوینچی که نقاشی معروف بود در یکی از تابلو های معروف خود یعنی مونالیزا به بیننده لبخند زیبا را ارائه می دهد.شاید مونالیزا نمی خواست دندان هایش را را دیگران ببینند.
بزرگ ترین احساس انسا نها به این موضوع است که علم دندان پزشکی دارای ابعاد وسیعی است.که جذب انسان ها با یک لبخند زیبا زحمتی است که انسانها به خود می دهند تا دیگران را به خود جذب کنند که این کار به سود آنها می باشد.
و این حدس زده می شود که افرادی که لب هایشان را روی هم فشار می دهند در واقع چیزی را پنهان می کنند که آن دندان هایی می باشد که آنها را باید پنهان نمود.
برای داشتن لبخند زیبا در هر فرد مراقبت های صحیح و آگاهانه لازم است که در این مطلب به رابطه تغذیه و دندان های سالم می پردازیم:
ماده غذایی که برای باکتری های دندان مورد علاقه قرار گرفته قند می باشد که برای دندان های سالم دشمنی آشکار است.همچنین شکر سفیدی که در خانه از آن استفاده می شود و ساکاروز نام دارد برای دندان ها ضرر دارد.انواع درگری از موارد قندی وجود دارند که باکتری ها به آنها نیز علاقه زیادی نشان می دهند از جمله این مواد می توان به :فروکتوز،قند مالت دار،قند انگور اشاره نمود.و نمی توان این مواد غذایی را حذف نمود با این وجود که تنها مواد قندی نیستند که باکتری ها به آنها علاقمند هستند. بلکه غذاهای مختلف برای رشد باکتری ها دهان را محیطی مناسب فراهم می سازد.
بعد از اتمام غذا PH موجود در دهان به ۷/۵ کاهش یافته که کار PH در دهان جلوگیری از رشد باکتری می باشد.
از مواد غذایی قندی بهتر است جهت داشتن دندان هایی سالم کمتر استفاده نمود.و نکته دیگری که اهمیت دارد این است که گاز زدن به شیرینی نیز در خرابی دندان ها نقش دارد پس بهتر است برای خوردن شیرینی آن را به قطعات کوچکی برش داد و بعد صرف کرد.برای حفظ سلامتی دندان ها میوه و سبزیجات گوناگون از اهمیت بالایی برخوردار هستند.در ضمن روی سلامتی جسمی و تناسب اندام شما نیز تأثیر گذار است.آب نبات هایی که بعد از خوردن به دندان ها می چسبند ضرر های زیادی را به دندان ها وارد می کنند که برگشت ناپذیر می باشد. و موضوع دیگری که از اهمیت دارد این است که طبیعت و جنس دندان ها نیز در سلامت دندان ها نقش مهمی به دنبال دارد.
یکی از راه های موثر جهت از بین بردن فشار های روحی ورزش می باشد که ورزش های فکری از جمله:یوگاو و ورزش های استقامتی از جمله:پیاده روی و دوچرخه سواری به کاهش فشار های روحی کمک می کند به شرطی که به طور منظم انجام شوند.

 

در زیر می توانید از سایر محصولات ما در بخش های مختلف فروشگاه دیدن نمایید :

پاور بانک | آموزش ایروبیک |آموزش والیبال | آموزش فوتسال | پد ضد عرق | آموزش بافت مو |آموزش شیرینی پزی| آموزش دفاع شخصی |آموزش فوتبال | خرید گن لاغری مردانه | خرید کوچک کننده بینی آیدان|نایسر دایسر پلاس|ژل افزایش قد


نگین ناخن | دستگاه بافت مو | نایسر دایسر | آموزش آشپزی | آموزش بستن شال و روسری | آموزش آرایشگری مردانه | آموزش بدنسازی | آموزش زبان انگلیسی | خرید گن لاغری زنانه | بافت مو |خیاطی بدون الگو|ژل سیلیکونی افزایش قد


طراحی ناخن | گن لاغری کاسمارا |دستگاه آیدان |خرید نگین ناخن |کاشت ناخن |خرید فانی بافت |خرید دستگاه بافت مو|خرید نایسر دایسر|آموزش خیاطی خانم عمرانی |چای سبزکوچک کننده بینی آیدان |چای لاغری تیما |دستبند مغناطیسی


ناخن ژله ای |خرید پاور بانک| گن لاغری |پاور بانک چیست |خیاطی خانم عمرانی|خرید چای سبز |آموزش کاشت ناخن | فروش پاور بانک |خرید ناخن ژله ای|یادگیری زبان انگلیسی|آموزش خیاطی|چای سبز تیما |دستبند پاور بالانس |کسب درآمد اینترنتی


کار در منزل |کسب و کار اینترنتی  |درآمد اینترنتی |برج خنک کننده |هوا ساز |آیدان کوچک کننده بینی |آتلیه عکاسی |برد هوشمند|دوربین مدار بسته کرج |تور ایتالیا|تور اروپا|چاقی صورت|قرص چاقی|آل آرژنین |داروی لاغری |کپسول اسلیم مکس


کسب درآمد از اینترنتکسب درآمد از طریق اینترنت |هوا ساز خانگی|در آمد آنلاین |کوچک کننده بینی | طراحی داخلی | باز سازی ساختمان| ویدئو پروژکتور |تور لحظه آخری|تور اسپانیا|تور فرانسه|قرص افزایش وزن|مکمل افزایش وزن|تور تایلند


قرص چاقی فت فست| قرص افزایش قد |قرص آل آرژنین|قرص لاغری|قرص چربی سوز|قرص آل آرژنین|لارجر باکس|بزرگ کردن آلت|نصب دوربین مدار بسته|خرید دوربین مدار بسته|فروش دوربین مدار بسته|داروی افزایش قد|دستگاه حضور و غیاب


درب ضد سرقت|چیلر | ماسک صورت|کسب ثروت|تبلیغات اینترنتی|تور دبی|تور ارمنستان|تور مالزی|تور آنتالیا|تور آلانیا|تور استانبول|خرید پودر بدنسازی |کاشت دندان|جرم گیری دندان|ایمپلنت|جراحی لثه|دکتر دندانپزشک|اصلاح طرح لبخند|طراحی لبخند


فانی بافت |دستگاه فانی بافت|پاور بالانس|قرص چاقی fat fast |قرص چاقی نچرال ولت  | قرص natural max slimming |تور پاتایا |تور کوش آداسی |تور قبرس |تور بدروم | قیمت دوربین مدار بسته |آتلیه تخصصی کودک | لبخند زیبا |دندانپزشکی زیبایی


لمینت | لمینت دندان |هزینه کاشت دندان |شغل اینترنتی|آموزش بازاریابی|کار آفرینی اینترنتی|عوامل موفقیت|عوامل حیاتی موفقیت|روانشناسی موفقیت|راه های موفقیت|راه های رسیدن به موفقیت|راه های موفقیت در زندگی|راز موفقیت|موفقیت چیست


آموزش لیندادانلود lyndaآموزش های لیندا |دانلود آموزش های لیندادانلود آموزش موسیقی |آموزش تصویری کامپیوتر دانلود آموزش برنامه نویسی |آموزش برنامه نویسی وبدانلود آموزش گیتار |آموزش موسیقی |کراتین دایماتیز |دایماتیز  |


آمینو bcaa  | قرص bcaa |مکمل bcaa |چاقی صورتچاق شدن صورت |قرص چاقی صورت |قرص مخمر آبجو |مخمر اب جو  |مخمر ابجوقرص مخمر  |قرص مخمر آبجو |مخمر آبجوفت فستقرص فت فست |قرص های چاقی fat fast |


کپسول چاقی فت فست |کپسول فت فست |قرص چاقی فت فست |قرص fat fast |قرص چاقی fat fast |قرص فت برنر |قرص لاغری فت برنر |فت برنر |چربی سوز فت برنر |قرص پارت اسلیم |قرص لاغری پارت اسلیم  |قرص لاغری l-carnitineقرص كارنيتين|


ال کارنیتین ۲۵۰ |قرص ال كارنيتين |ال کارنیتین و لاغری |قرص لاغری ال کارنیتین |چربی سوز ال کارنیتین |قرص چربی سوز ال کارنیتین |قرص ال کارنیتین |ال كارنيتين |چربی سوز سی ال ای |کپسول cla |چربی سوز cla |قرص لاغری ریلاکر |


قرص ریلاکر |قرص لاغری ریلاکر |قرص رلاکور |قرص اسليم كوئيك|قرص لاغری اسلیم |قرص اسلیم فول|قرص اسلیم کوییک|قرص لاغری فیل اسلیم feel slim |قرص لاغری اسلیم کوئیک |قرص لاغری feel slim |قرص فیل اسلیم |فیل اسلیم|


قرص لاغری فیل اسلیم | اسلیمینگ سبز |قرص اسلیم مکس |قرص لاغری اسلیم مکس |قرص لاغری اسلیمینگ |قرص لاغری نچرال مکس |نچرال اسلیمینگ |قرص لاغری نچرال مکس اسلیمینگ |قرص لاغری natural max slimming |اسليم مكس|


قرص لاغری نچرال اسلیمینگ|نچرال مکس اسلیمینگقرص لاغری اسلیم مکس |فروشگاه مکمل بدنسازی|خرید مکمل بدنسازی |فروش مکمل بدنسازی |مکمل بدنسازی |خرید کراتین |قیمت کراتین |سوپر کراتین  |کراتین منوهیدرات |کراتین MP|ایزو وی |


مکمل گینر |بهترین گینر |پودر whey |پروتئین وی ۱۰۰ |مکمل whey |پودر بدنسازی whey |پروتئین وی ایزوله |خرید پروتئین وی |خرید پروتئین whey |پروتئین وی  |مکمل وی |سوپر وی |گلوتامین در بدنسازی |مکمل گلوتامین |گلوتامین|قرص ال آرژنین افزایش قد


ال آرژنین افزایش قد|قرص افزایش قد آرژنینقرص آرژنینپودر چاقی بومبا |پودر بومبا |قرص  brewers yeast |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *